Weet iemand hoe ik in contact kan komen met de product managers die verantwoordelijk zijn voor de software in de auto?
Op dit moment vind ik het een
*knip* auto en ga ik em deze zomer nog verkopen (dan maar tig duizend euro verlies)…wat een vreselijke
*knip*software die de hele ervaring vernaggeld.
- ik rij niet in een vrachtwagen, laat me die
*knip* toeter uitzetten als ik achteruit rij
- apple carplay: gek he dat de auto meerdere gebruikers kent…maar 2 telefoons en voila: carplay doet het maar 1x en mag je eerst weer alle telefoons wegflikkeren
- als ik lane assist uitzet, zet het dan
*knip*v niet elke keer weer aan bij opnieuw starten. De functie werkt
*knip* (stuurt teveel tegen) dus ik wil em uit
- waarom kan ik die dubbele
*knip* toeter niet uitzetten die afgaat als ik een portier sluit terwijl de auto aanstaat
- als ik tijd instel op 24-uurs notatie dan ook in de navigatie graag…prutsers
- je hebt
*knip* 8 jaar af kunnen kijken bij tesla hoe autopilot moet werken 🤦🏻 En nog verkloten. Zelfs de adaptive cruise control is onbruikbaar: 500m afstand houden dus iedereen komt er tussen en ga je nog langzamer
- waarom verzint de cruise control zelf wel een snelheid als ik die al ingesteld heb???
Ik kan nog wel doorgaan. Dit is echt te
*knip* alles bij elkaar. Zelfs een jaar extra tijd gehad om het goed te krijgen en dan iedereen proberen blij te maken met een lampje dat aangaat en dan een paardje op de grond projecteert. Applaus hoor.
Misschien ben ik verwend na 5 jaar Model S. Die was qua bouwkwaliteit om te janken maar de MME is nu alleen leuk qua looks en geluid met b&o
[
Voor 4% gewijzigd door
deepbass909 op 22-05-2021 20:09
. Reden: Volgende keer graag even op je taalgebruik letten. Zoveel vloeken in één post is echt niet nodig. ]