Ik krijg hem niet aan de praat.
Via app wordt box gevonden , wifi erop , vind fordpass en dan zegt hij : Charger not found.
Waar gaat het hier mis? en beter nog wat moet ik er aan doen ?
Straks maar weer eens met de dealer bellen en ze een ultimatum stellen.
Ik zie gewenst laadniveau op 100 staan.Mcie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:22:
wat doe ik verkeerd?
Staat ingesteld op 90% maar gaat door naar 100%
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hier ook, auto staat bij de Dealer sinds 12 mei, levering gepland voor morgen. Is nu verplaatst naar "in de week van 2 juni". Heb me erbij neergelegd en blijkbaar is het nodig. Zou alleen zo fijn zijn als er een motivatie bij zou komen 🤷♂️🧘♂️FreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:01:
Zojuist mailtje van de leasemij, verwachte aflevering 2 weken verschoven naar week 24 😠
MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar
Ik zou juist bij de leasemij een ultimatum stellen. Annuleren kun je altijd nog heb ik begrepen, maar als dat niet je optie is zou ik gewoon proberen te gaan voor een kortingsbedrag op je maandbedragFreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:01:
Zojuist mailtje van de leasemij, verwachte aflevering 2 weken verschoven naar week 24 😠
Dat is helemaal bijzonder, dat is vanuit de dealer bevestigd of een "standaard" mailtje vanuit de leasemij? Ik heb nog enige hoop op het laatste namelijk.Aboma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:10:
[...]
Hier ook, auto staat bij de Dealer sinds 12 mei, levering gepland voor morgen. Is nu verplaatst naar "in de week van 2 juni". Heb me erbij neergelegd en blijkbaar is het nodig. Zou alleen zo fijn zijn als er een motivatie bij zou komen 🤷♂️🧘♂️
Mail gaat naar alle partijen, uiteindelijk heb ik geen deal met Ford maar heeft de leasemij dat. Ik vrees alleen dat dat ook meteen het probleem gaat worden omdat je als zakelijke rijder waarschijnlijk weer geen poot hebt om op te staan.Rickie070 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:10:
[...]
Ik zou juist bij de leasemij een ultimatum stellen. Annuleren kun je altijd nog heb ik begrepen, maar als dat niet je optie is zou ik gewoon proberen te gaan voor een kortingsbedrag op je maandbedrag
Hoe krijg jij het voor elkaar zijn paardje geprojecteerd te krijgen. Werkt bij mij niet, ook niet in het donker. Voetbeweging achterklep herkenbaar, ook ik sta te bungelen met mijn voet in de hoop dat ie open gaat. Voor de rest uiterst tevreden.Mcie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:59:
Afgelopen week de App ingesteld op 90% laden, display op de auto geeft dat ook aan. Stap vanochtend in de auto en 100% geladen.![]()
Vandaag snel lader getest van Fastned en werkte ook meteen. Stond naast me een Mercedes 6.3 amg een plek bezet te houden en even verderop stond een id3 te wachten maar durfde de man niet aan te spreken.
Dat een snellader goed werkt is wel goed voor mijn range anxiety ook.![]()
Eerste 1000km zitten er ondertussen op, en ben behoorlijk tevreden met de auto maar niet lyrisch.
Software bugs zullen wel opgelost worden op termijn, gezien de uitgestelde levertijd had dat beter kunnen zijn maar even geduld denk ik maar.
Vervelend zijn al die veiligheidsmaatregelen, je kan niet alles uitzetten of op maat aanpassen. Cruisecontrol bv staat op de kortste afstand maar als ik op deze afstand achter een auto zit gaat die nooit opzij.![]()
Vering en stoelen zal ik mee moeten leven, bij een Tesla is dat zelfs nog slechter dus gewoon positief bekijken.![]()
En zal eens proberen met mijn voet wat zijdelings te bewegen wat Marcel zegt maar ik sta nu iedere keer als een malloot onder die auto te trappen.[Afbeelding]
Ja klopt, de leasemij wordt eigenaar van de auto. Echter is het absurd natuurlijk dat je +12maanden moet wachten op een bestelling. Korting lijkt me niet meer dan gepast.FreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:15:
[...]
Mail gaat naar alle partijen, uiteindelijk heb ik geen deal met Ford maar heeft de leasemij dat. Ik vrees alleen dat dat ook meteen het probleem gaat worden omdat je als zakelijke rijder waarschijnlijk weer geen poot hebt om op te staan.
Hoe vaak kunnen ze nog zeggen dat je nog even moet wachten? Of dat het annuleren van de auto niets oplevert, omdat een nieuwe bestelling nog langer zal gaan duren?
Dank je. Lukt alleen nog steeds niet om m te zien, ook niet in het donker. Zal wel een instelling verkeerd staan.
,"lifeCycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT",
"oemCorrelationId":2182,
"vehicleDateTime":"2021-05-20T07:50:59Z",
"tappsDateTime":"2021-05-20T05:53:16.116Z"}}
,"vinFeature":"vin":"xxx","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-05-20T04:58:51.933","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}}
Veel activiteit met de data, gisteren en vandaag alledrie veranderd
Just here for the fun
Hij was bevestigd vanuit de leasemaatschappij en vanuit de dealer in Den Haag. Ik had eerder al begrepen dat er iets was met een trekhaak die ik besteld heb. Maar wat er nu precies aan de hand is....FreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:13:
[...]
Dat is helemaal bijzonder, dat is vanuit de dealer bevestigd of een "standaard" mailtje vanuit de leasemij? Ik heb nog enige hoop op het laatste namelijk.
Hoop dan niet dat ze mij vanuit DH bellen met dergelijk nieuws.. Ik moet morgen ook ophalen.Aboma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:31:
[...]
Hij was bevestigd vanuit de leasemaatschappij en vanuit de dealer in Den Haag. Ik had eerder al begrepen dat er iets was met een trekhaak die ik besteld heb. Maar wat er nu precies aan de hand is....
Heb je inmiddels een wel een kenteken ontvangen?
Reden: vertraging vanuit de fabriek ! (lees vertraging door de Vikingen). Dit is overigens al de 4e officiële mededeling met vertraging vanuit Leaseplan. Auto stond op de Halifax.
Goed nieuws! Dan lijkt het alsof ze met de Cristiana auto's begonnen zijn. Bij mij nog geen verandering tot nu toe.Brotuck schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:28:
{"tappsResponseTemplate":{"vin":"xxx","status":200
,"vinFeature":"vin":"xxx","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-05-20T04:58:51.933","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}}
Hoe ik het begrepen heb van Stern is dat zij in hun systeem de leverdata aanpassen en dit pushen naar Leasemaatschappij. De mail vanuit de LM wordt automatisch doorgestuurd naar jou - zij kijken er niet eens naar.FreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:01:
als het goed is houden ze (leasemij) ook nog een marge aan van 1 of 2 weken na de verwachte leverdatum die ze van Ford/dealer te horen krijgenF1dude schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Hoe ik het begrepen heb van Stern is dat zij in hun systeem de leverdata aanpassen en dit pushen naar Leasemaatschappij. De mail vanuit de LM wordt automatisch doorgestuurd naar jou - zij kijken er niet eens naar.
De leverdatum vanuit leaseplan stond altijd al op week 22 ondanks verwachte leverdatum bij de dealer van 8 mei, daarna 18 mei en sinds vorige week 21. De verwachte leverdatum is tot die tijd nooit verandert.F1dude schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Hoe ik het begrepen heb van Stern is dat zij in hun systeem de leverdata aanpassen en dit pushen naar Leasemaatschappij. De mail vanuit de LM wordt automatisch doorgestuurd naar jou - zij kijken er niet eens naar.
Nu ineens wordt deze dus wel aangepast met +2 weken echter de dealer gaf mij zojuist aan dat de verwachte leverdatum in VISTA nog steeds begin volgende week is. Ik vind het bijzonder dat iedereen op dezelfde ochtend ineens een update krijgt van uitstel ondanks allemaal verschillende dealers. Dit zegt mij dat het niet vanuit de dealers komt maar vanuit leaseplan zelf. Geen definitieve leverdatum week voor verwachte levering = + 2 weken.
Rekening houdendende met een standaard + 2 of +3 weken welke standaard aangehouden lijkt te worden is week 24 nog niet eens zo heel gek obv verwachte leverdatum begin/midden week 21. De dealer houdt zelf echter binnenkomst + 8 dagen aan voor aflevering.
Deze week had de dealer 3 auto's binnen gekregen welke op volgende week stonden dus het zou zomaar kunnen dat die van mij vandaag ineens op de stoep staat.
Anyway, obv de dealerinfo blijf ik moed houden...
[ Voor 28% gewijzigd door FreeMen op 20-05-2021 09:57 ]
Staat al een dikke maand in Antwerpen.
Ford bedankt voor deze zeer waardevolle info!
WEER EEN STAP DICHTERBIJ
Beste B,
Geweldig nieuws.
Je Mustang Mach-E is aangekomen in onze Europese haven en is weer een stap dichterbij jou.
We laten je meteen weten wanneer je auto is aangekomen in Nederland.
Die van mij zou komende zaterdag gelost worden volgens planning, en zag dat gister de status veranderde naar "lifeCycleMode":"NORMAL" dus ik hou nog maar hoop...
Mijne stond ook op de Cristiana, hij staat al vanaf dinsdag bij de quality controle.F1dude schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:50:
[...]
Goed nieuws! Dan lijkt het alsof ze met de Cristiana auto's begonnen zijn. Bij mij nog geen verandering tot nu toe.
Dat is al erg snel....ZL900 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:19:
[...]
Mijne stond ook op de Cristiana, hij staat al vanaf dinsdag bij de quality controle.
Heb je dat kunnen zien via de "F12 truc"? Die van mij stond ook op MSC Cristiana, maar die truc lijkt mij niet te werken omdat het een leaseauto is. Tenzij iemand daar een workaround voor weet?ZL900 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:19:
[...]
Mijne stond ook op de Cristiana, hij staat al vanaf dinsdag bij de quality controle.
Om het nog ingewikkelder te maken. Bij mij is die sinds vanochtend van week 25 naar week 23 verschovenFreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:18:
[...]
De leverdatum vanuit leaseplan stond altijd al op week 22 ondanks verwachte leverdatum bij de dealer van 8 mei, daarna 18 mei en sinds vorige week 21. De verwachte leverdatum is tot die tijd nooit verandert.
Nu ineens wordt deze dus wel aangepast met +2 weken echter de dealer gaf mij zojuist aan dat de verwachte leverdatum in VISTA nog steeds begin volgende week is. Ik vind het bijzonder dat iedereen op dezelfde ochtend ineens een update krijgt van uitstel ondanks allemaal verschillende dealers. Dit zegt mij dat het niet vanuit de dealers komt maar vanuit leaseplan zelf. Geen definitieve leverdatum week voor verwachte levering = + 2 weken.
Rekening houdendende met een standaard + 2 of +3 weken welke standaard aangehouden lijkt te worden is week 24 nog niet eens zo heel gek obv verwachte leverdatum begin/midden week 21. De dealer houdt zelf echter binnenkomst + 8 dagen aan voor aflevering.
Deze week had de dealer 3 auto's binnen gekregen welke op volgende week stonden dus het zou zomaar kunnen dat die van mij vandaag ineens op de stoep staat.
Anyway, obv de dealerinfo blijf ik moed houden...

Same, ik kan het niet zien via F12 - enkel via RS Analytics. Mijne is ook binnen gekomen met de Cristiana.martijnvds schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:28:
[...]
Heb je dat kunnen zien via de "F12 truc"? Die van mij stond ook op MSC Cristiana, maar die truc lijkt mij niet te werken omdat het een leaseauto is. Tenzij iemand daar een workaround voor weet?
Je gewenste laadniveau is 100% dus daar gaat hij naar laden.Mcie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:22:
wat doe ik verkeerd?
Staat ingesteld op 90% maar gaat door naar 100%
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik heb in FordApp bij "voorkeurstijden opladen" 2 locaties aangemaakt (thuis en werk) en daarin opgegeven dat hij max 80% mag laden.
Ook een mail van de lease maatschappij dat levering 29 mei zal plaatsvinden. Dit strookt ook met wat de dealer laatst zei, dus hopelijk is dit de laatste wijziging. Betreft een MME van de Halifax.Rickie070 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Ja klopt, de leasemij wordt eigenaar van de auto. Echter is het absurd natuurlijk dat je +12maanden moet wachten op een bestelling. Korting lijkt me niet meer dan gepast.
Hoe vaak kunnen ze nog zeggen dat je nog even moet wachten? Of dat het annuleren van de auto niets oplevert, omdat een nieuwe bestelling nog langer zal gaan duren?
Netjes terug geschreven of ze geïnteresseerd zijn in een ervaring met Ford Nederland m.b.t. communicatie e.d.
Dan mogen ze me bellen om alles even haarfijn uit de doeken te doen.
Probeer eens de sleutel te schudden, als ik dicht genoeg ben, gaan de koplampen en als het donker is het logo aan.Tolfree schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:26:
[...]
Dank je. Lukt alleen nog steeds niet om m te zien, ook niet in het donker. Zal wel een instelling verkeerd staan.
Nog geen zwarte MME gezien daar????Nicootje3 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:19:
Reed net langs Stern Naaldwijk, maar daar was een Carbonized Grey gelost net. Voor de gelukkige ontvanger.
Die van mij zou komende zaterdag gelost worden volgens planning, en zag dat gister de status veranderde naar "lifeCycleMode":"NORMAL" dus ik hou nog maar hoop...
die mij mij heeft voor de tweede dag op rij activiteiten..Brotuck schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:28:
{"tappsResponseTemplate":{"vin":"xxx","status":200
{"tappsResponseTemplate":{"vin":"WF0,"status":200,"lifeCycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":2411,"vehicleDateTime":"2021-05-20T10:42:36Z",
"tappsDateTime":"2021-05-20T08:42:35.384Z"}},
"vinFeature: {"vin":"WF,"radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-05-19T11:10:33.647","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}
Nergens in de buurt hier is er 1 gezien.. denk dat ik hier momenteel de enige ME ben.
Iedereen verdraaid zijn nek. Iedereen wil weten wat het is.
Net bij de dealer bi mij in de woonplaats stond er 1 buiten voor de show en 1 die net gereed was gemaakt even stil gestaan om hem goed te bekijken!Predje schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:07:
Wat is het toch gaaf om in de ME te rijden.
Nergens in de buurt hier is er 1 gezien.. denk dat ik hier momenteel de enige ME ben.
Iedereen verdraaid zijn nek. Iedereen wil weten wat het is.
Vorige week stond er 1, maar die is inmiddels uitgeleverd denk ik. Bij gebrek aan info van de dealer, rijd ik er elke dag gewoon even langs na werk haha. Hopen dat ze zaterdag m'n AWD Zwart hebben staan
Heb je RWD? Dan hou ik het in de gaten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FXM4OQveV3IIhvNtOuZpzISQ.jpg?f=user_large)
Leuk ritje van 43km gemaakt met de auto.
Levertijd volgens verkoper was nu 5 maanden.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 20-05-2021 11:23 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wat betreft updates: Nog geen PTI en nog geen status NORMAL.
Online (ford.nl / ford.no) zie ik ook geen 'plaatje van mijn auto' maar een sillouet.
Komt doordat de plaatjes een 401 krijgen van de API.
Komt dat iemand bekend voor? Moet de auto status NORMAL krijgen, voordat er plaatjes verschijnen?
Of ziet er iemand al een Mach-E plaatje, terwijl de status op TRANSPORT staat?
Ja ik heb dus een plaatje, vanochtend bij dealer afgeleverd en status staat nog op transport.metalpro2021 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:21:
Ook even van mij een goed nieuws update. Auto (Halifax) staat op kenteken en haal hem volgende week donderdag op.
Online (ford.nl / ford.no) zie ik ook geen 'plaatje van mijn auto' maar een sillouet.
Komt dat iemand bekend voor? Moet de auto status NORMAL krijgen, voordat er plaatjes verschijnen?
Yep, RWD SR en TP pakket.Nicootje3 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Vorige week stond er 1, maar die is inmiddels uitgeleverd denk ik. Bij gebrek aan info van de dealer, rijd ik er elke dag gewoon even langs na werk haha. Hopen dat ze zaterdag m'n AWD Zwart hebben staan![]()
Heb je RWD? Dan hou ik het in de gaten
Ik werk normaliter in de Lier maar nu vanuit huis 32 km verder.
Hopelijk belt Daan morgen
Dank je
Dat vermoeden had ik al....MachEric schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:24:
[...]
Ja ik heb dus een plaatje, vanochtend bij dealer afgeleverd en status staat nog op transport.
Maakt mij niet uit: als hij rijdt en ik tevreden ben is alles ok.
Maar mijn vermoeden is, dat mijn VIN nu op een fysiek andere auto is gezet en nog niet is geregistreerd als productieauto in 1 van de backend systemen van Ford.....
Anyway.. Ik zal mijn backend engineering pet afzetten en vervangen door de 'gelukkige berijder van een paard'.....
Ik heb een vriend die bij de dealer werkt. Hij kijkt elke dag even voor hij gaat beginnen.martijnvds schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:28:
[...]
Heb je dat kunnen zien via de "F12 truc"? Die van mij stond ook op MSC Cristiana, maar die truc lijkt mij niet te werken omdat het een leaseauto is. Tenzij iemand daar een workaround voor weet?
Hij kon zien dat hij bij de controle stond.
Wat zijn jouw statussen in rs?ZL900 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:28:
[...]
Ik heb een vriend die bij de dealer werkt. Hij kijkt elke dag even voor hij gaat beginnen.
Hij kon zien dat hij bij de controle stond.
"vehicleDateTime":"2021-05-20T07:50:59Z"
naar
"vehicleDateTime":"2021-05-20T07:00:44Z"
"tappsDateTime":"2021-05-20T05:53:16.116Z"
naar
"tappsDateTime":"2021-05-20T07:15:44.391Z"
"updateDate":"2021-05-19T11:10:33.647"
naar
"updateDate":"2021-05-20T04:58:51.933"
Just here for the fun
401 heb ik al vanaf dag 1, er is geen plaatje voor combi star white + NL volgens de link.metalpro2021 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:21:
Ook even van mij een goed nieuws update. Auto (Halifax) staat op kenteken en haal hem volgende week donderdag op.
Auto moet op status normaal maar dat krijgt hij pas als ze bij de dealer er aan gaan werken (zo het er nu naar uit ziet).
Dan klopt mijn vermoedde denk ik toch dat die update datums van de leasemij gewoon standaard zijn en weinig met de werkelijke situatie te maken te hebben.MachEric schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:16:
Hoera !!!!!!!!!! Post ik vanochtend net een bericht dat ik vanochtend een mail van Leaseplan ontving dat levering wederom was uitgesteld krijg ik zojuist een belletje van de dealer dat de auto vanochtend is geleverd en dinsdag 1 juni wordt afgeleverd bij mij thuis ! Yeahhhh, het gaat eindelijk gebeuren !
[Afbeelding]
Nee, staat ingesteld op 90%. Heb nu thuis en zaak verwijderd en kijken of het goed gaat als ik het opnieuw doe.TheoQ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:46:
[...]
Je gewenste laadniveau is 100% dus daar gaat hij naar laden.
Ik heb in FordApp bij "voorkeurstijden opladen" 2 locaties aangemaakt (thuis en werk) en daarin opgegeven dat hij max 80% mag laden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/215lEqW19HhXtvmkIBsVnWxB.jpg?f=user_large)
Ik heb hem op 80% staan, dat mag niet uitmaken. Ik heb geen tijden ingevuld, jij?Mcie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Nee, staat ingesteld op 90%. Heb nu thuis en zaak verwijderd en kijken of het goed gaat als ik het opnieuw doe.
[Afbeelding]
Top, ik hou m'n ogen openMarcelK64 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:27:
[...]
Yep, RWD SR en TP pakket.
Ik werk normaliter in de Lier maar nu vanuit huis 32 km verder.
Hopelijk belt Daan morgen![]()
Dank je
Fingers crossed!!
Just here for the fun
Geen tijden ingevuld en het vreemde is dat hij het de eerste 3 dagen wel gewoon deed maar nu gaat hij ineens door naar 100.TheoQ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:16:
[...]
Ik heb hem op 80% staan, dat mag niet uitmaken. Ik heb geen tijden ingevuld, jij?
😳 ik heb carbonized grey besteld en levering in Naaldwijk.Nicootje3 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:19:
Reed net langs Stern Naaldwijk, maar daar was een Carbonized Grey gelost net. Voor de gelukkige ontvanger.
Zal vast niet de enige zijn want heb nog niets gehoord.
Hij is voor de gelukkige met Vin nummer eindigend op .........16696Nicootje3 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:19:
Zag hem net in de showroom staan, met kenteken! Veel plezier 😉Meester_J schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:00:
[...]
en hij heeft als een van de weinige geen glazen dak of speciale velgen?
Mijn weekend kan niet meer stuk!
:fill(white):strip_exif()/f/image/E7lAgGrFHiUoF5UYrchsra9E.png?f=user_large)
Niet verkeerd de nieuwe Electrische F150. Met een electrisch te openen Frunk met 400LITER ruimte!
Nope nog geen kenteken, heb op de 12e veel activiteit gezien via RS-website. Ook ging Fordpass opeens connectie maken met de auto. Ik zag dat er meerder laadpogingen waren en uiteindelijk is de auto opgeladen van 60 tot 100%. Ik kan ook zien waar de auto staat, dit is bij de Stern Dealer in Hoofddorp.Rickie070 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:48:
[...]
Hoop dan niet dat ze mij vanuit DH bellen met dergelijk nieuws.. Ik moet morgen ook ophalen.
Heb je inmiddels een wel een kenteken ontvangen?
:strip_exif()/f/image/1tby97cTvMdmWD1Bo6ZZjfgp.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen update meer in de app sinds 18-5
De auto staat nu op de RS-website als volgt:
lifeCycleMode: TRANSPORT
oemCorrelationId: 2676
vehicleDateTime: 2021-05-07 T13:39
tappsDateTime: 2021-05-18 T06:05
[ Voor 23% gewijzigd door Aboma op 20-05-2021 14:13 ]
Dealer gebeld. Het is niet de mijne.Aboma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:45:
[...]
Zag hem net in de showroom staan, met kenteken! Veel plezier 😉
Maar de mijne staat wel op de "transportlijst" en er is geen wijziging in de verwachte leverdatum van 29-5.
En? Nog enthousiast?Eddy E schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:08:
[...]
Net bij de dealer bi mij in de woonplaats stond er 1 buiten voor de show en 1 die net gereed was gemaakt even stil gestaan om hem goed te bekijken!
was gister een filmpje van van Biden die een test drive deedF1dude schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:48:
[Afbeelding]
Niet verkeerd de nieuwe Electrische F150. Met een electrisch te openen Frunk met 400LITER ruimte!
Jazeker, ik ben nog steeds enthousiast dit was wel een witte en een zilver zelf heb ik Carbon Grey besteld maar het is een mooie auto om hem te zien!
en hij is weer gaan leven de tweede keer voor vandaag!
Pony wordt ongeduldig net als zijn baasje
TRANSPORT","oemCorrelationId":2452,"vehicleDateTime":"2021-05-20T14:24:59Z","tappsDateTime":"2021-05-20T12:26:17.754Z"}},"vinFeature":
Dan zag ik hem staan opladen naast de mijne 🤣👍 morgen d-day 🥂Aboma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:05:
[...]
Nope nog geen kenteken, heb op de 12e veel activiteit gezien via RS-website. Ook ging Fordpass opeens connectie maken met de auto. Ik zag dat er meerder laadpogingen waren en uiteindelijk is de auto opgeladen van 60 tot 100%. Ik kan ook zien waar de auto staat, dit is bij de Stern Dealer in Hoofddorp.
[Afbeelding]
Trouwens mijn PTI info van 12-3 is niet meer aangepast!
[ Voor 3% gewijzigd door [Deth]Roses op 20-05-2021 15:56 ]
Dit is bij mij ook een paar keer gebeurd en inmiddels alweer 6 dagen niets. Ik vraag me echt af of je er iets zinnigs uit kan afleiden. In het huidige tempo van 15-20 registraties per dag gaat het ook nog weken duren voordat alles door de Antwerpen fuik heen is. Zou me ook niet verbazen als er ook mbt het transport beperkingen zijn.Eddy E schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:14:
[...]
Jazeker, ik ben nog steeds enthousiast dit was wel een witte en een zilver zelf heb ik Carbon Grey besteld maar het is een mooie auto om hem te zien!
en hij is weer gaan leven de tweede keer voor vandaag!
Pony wordt ongeduldig net als zijn baasje
TRANSPORT","oemCorrelationId":2452,"vehicleDateTime":"2021-05-20T14:24:59Z","tappsDateTime":"2021-05-20T12:26:17.754Z"}},"vinFeature":
Klopt, alleen voor NL zijn er tm de Florida al 800 auto's, nu pas 250 op kenteken.Zandje06 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:41:
[...]
Dit is bij mij ook een paar keer gebeurd en inmiddels alweer 6 dagen niets. Ik vraag me echt af of je er iets zinnigs uit kan afleiden. In het huidige tempo van 15-20 registraties per dag gaat het ook nog weken duren voordat alles door de Antwerpen fuik heen is. Zou me ook niet verbazen als er ook mbt het transport beperkingen zijn.
Ik had verwacht dat het steeds sneller zou moeten gaan maar het blijft bij 10-20 auto's per dag. Laat vd 800 auto's 100 dealer auto's zijn blijft er nog altijd een gat van 450 auto's wat met dit tempo al goed is voor nog ruim 4 tot 6 weken

Of het wat betekent weet ik niet, maar bij RS Analytics zijn nu ook geupdated naar vandaag (zonder zelf iets te doen in de app). Dus het lijkt alsof ze wel iets aan het doen zijn met de auto's van Cristiana.F1dude schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:50:
[...]
Goed nieuws! Dan lijkt het alsof ze met de Cristiana auto's begonnen zijn. Bij mij nog geen verandering tot nu toe.
oemcorrelationID is ook naar een hoger cijfer gegaan, geen idee wat het betekent.
oemCorrelationId":1833,"vehicleDateTime":"2021-05-17T10:07:01Z","tappsDateTime":"2021-05-20T14:04:31.879Z"}}
[ Voor 6% gewijzigd door F1dude op 20-05-2021 17:40 ]
Die oem correlationID update telkens als vehicledate of tasppsdate update maar niet bij de dagelijkse update date. Hij staat bij mij inmiddels op 3841 maar of hij bij iedereen zo hoog moet worden waag ik te betwijfelen.F1dude schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:39:
[...]
Of het wat betekent weet ik niet, maar bij RS Analytics zijn nu ook geupdated naar vandaag (zonder zelf iets te doen in de app). Dus het lijkt alsof ze wel iets aan het doen zijn met de auto's van Cristiana.
oemcorrelationID is ook naar een hoger cijfer gegaan, geen idee wat het betekent.
oemCorrelationId":1833,"vehicleDateTime":"2021-05-17T10:07:01Z","tappsDateTime":"2021-05-20T14:04:31.879Z"}}
Aboma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:05:
[...]
Nope nog geen kenteken, heb op de 12e veel activiteit gezien via RS-website. Ook ging Fordpass opeens connectie maken met de auto. Ik zag dat er meerder laadpogingen waren en uiteindelijk is de auto opgeladen van 60 tot 100%. Ik kan ook zien waar de auto staat, dit is bij de Stern Dealer in Hoofddorp.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/5sGPAbdKPvIRssC3SyOpPUVE.jpg?f=fotoalbum_large)
Toevallig een AWD carbonized grey? 😉 zie achtergrond. Dealer heeft me nog even een laatste stel fotootjes gestuurd voor aflevering 😬👍
Nee heb dezelfde als jij, niet de mooiste weghalen daar hè....[Deth]Roses schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:55:
[...]
[Afbeelding]
Toevallig een AWD carbonized grey? 😉 zie achtergrond. Dealer heeft me nog even een laatste stel fotootjes gestuurd voor aflevering 😬👍
Wel gaaf om weer te zien 😉
Dat is toch geen iconic silver maar infinite blue? Volgens de spreadsheet zou jij RWD iconic silver hebben[Deth]Roses schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:55:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door FreeMen op 20-05-2021 19:30 ]
Heeft iemand aan mijn data gezeten 😳. Dit is toch echt een infinite bleu AWD sr 🤣FreeMen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Dat is toch geen iconic silver maar infinite blue? Volgens de spreadsheet zou jij RWD iconic silver hebben
ah dat verklaard het, bovenste 4 waren allemaal iconic silver ...dubieus...[Deth]Roses schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:32:
[...]
Heeft iemand aan mijn data gezeten 😳. Dit is toch echt een infinite bleu AWD sr 🤣
Zo jij pakt het direct goed aan.Demianj schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:06:
Na 3 keer uitstel moet het nu toch een keer scheepsrecht zijn? ETA van 22 mei, ook heb ik de 20 inch sloffen al binnen met een verfsetje voor de remklauwen en een afspraak gemaakt om die lelijke mat zwarte spatborden te laten spuiten.[Afbeelding]
Wat kost het om de zwarte spatborden te laten spuiten en laat je ze plastidippen of echt spuiten?
€ 500 maar, damn... hoe wordt ik zijn kennis?Demianj schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:53:
Ja als iets in mijn hoofd zit moet het direct gebeuren:), ik zou het niet laten wrappen ivm de steenslag, kennis van mij is spuiter heb een vrienden prijsje. 500 euro alle mat zwarte delen in glans zwart metallic + Mustang batch in rood. Indien hij klaar is post ik wel een foto:). Laat de wagen eerst maar eens komen ahum:)
:strip_exif()/f/image/impqtmeoPJLQ8sIdsk0cwaa9.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.macheforum.co...ompany-introduction.6288/
PS, geen openbare communicatie, "one click away via private message"
[ Voor 7% gewijzigd door Aboma op 20-05-2021 22:11 ]
Nee, alleen met diegene die ik kan leveren. Zie hier makooy in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"vixseboxse schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:52:
Heeft iemand toevallig al ervaring met de Chinese screen protectors voor de MME?
Vanmiddag nog een e-tron links naast me na het groene licht het mach-e effect gegeven 😇Mcie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:30:
accelereren blijft toch leuk, tikte net aan einde van een invoegstrook 186 aan. Mijn vrouw zij hij klinkt niet alleen als een vliegtuig maar rijdt ook zo
Pics or it didn't happenLuPo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:21:
Bij Stern Amsterdam Zuid-Oost stonden behoorlijk wat MME's: 4 x carbonized grey, 1 x First Edition Grabber Blue, 1x Lucid red, 1 x Iconic Silver 1 x RWD Infinite blue, 1 x RWD zwart en 1 x AWD Space white proefritauto.
Leuk ritje van 43km gemaakt met de auto.![]()
Levertijd volgens verkoper was nu 5 maanden.
:strip_exif()/f/image/CFm8lZvL5m2PbQdSkNFiYz8w.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/0Il5xkPylfFuMuQiTKahDzeQ.jpg?f=fotoalbum_medium)
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dan vraag ik me af, is het echt nodig?vixseboxse schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:52:
Heeft iemand toevallig al ervaring met de Chinese screen protectors voor de MME?
Telefoons ja, want je sleutels of andere harde zaken gaan krassen.
Op tablets ja, want hier loop je mee rond.
Op laptops, nee want die klap je altijd weer dicht.
Op dit scherm? Of je moet heel veel ringen dragen?
Of je gaat vaak naar de bouwmarkt
Ford lijkt het wel te begrijpen. Op forums delen consumenten hun mening zonder filter. Als het forum 100% happy is dan zijn andere consumenten dat ook.Aboma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:39:
[Afbeelding]
https://www.macheforum.co...ompany-introduction.6288/
PS, geen openbare communicatie, "one click away via private message"
[ Voor 36% gewijzigd door FireStarter op 21-05-2021 07:49 ]
w00t
Het lijkt een wat onbelangrijke vraag. Maar omdat mijn dochter mij steeds uitlacht over het lullige geluid van het exemplaar in mijn huidige auto;
HEEFT DE MME OOK EEN BEETJE EEN STOERE MANNELIJKE TOETER?
Je hoeft niet te toeteren, iedereen kijkt al naar jeCarbonAnastacia schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:17:
Een vraag voor de reeds rondrijdende MME bezitters.
Het lijkt een wat onbelangrijke vraag. Maar omdat mijn dochter mij steeds uitlacht over het lullige geluid van het exemplaar in mijn huidige auto;
Is niks mis meeCarbonAnastacia schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:17:
Een vraag voor de reeds rondrijdende MME bezitters.
Rij met de auto eens goed rond met zonnig weer (en dan bedoel ik echt zon). De zon die door de zijramen komt kan heel erg weerspiegelen op de schermen. Heb ik in de eerste dagen dat ik de auto had (voordat ik de screenprotector plakte) al last van.FireStarter schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:47:
[...]
Dan vraag ik me af, is het echt nodig?
Telefoons ja, want je sleutels of andere harde zaken gaan krassen.
Op tablets ja, want hier loop je mee rond.
Op laptops, nee want die klap je altijd weer dicht.
Op dit scherm? Of je moet heel veel ringen dragen?
Of je gaat vaak naar de bouwmarkt
Enorm bijkomend voordeel is voor mij de vette/vieze vingerafdrukken.
Nadeel is wel dat het scherm iets doffer wordt.
Ik doe het dus niet voor de krassen/krasjes.
Die van Amazon lijken mij van doorzichtig glas, daarmee krijg je de weerspiegeling er niet uit en kan je de vingerafdrukken nog steeds zien. Die zijn puur alleen voor krasjes/krassen bedoeld lijkt het.
Geinige belettering welLuPo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 06:57:
[...]
Pics or it didn't happen
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door [Deth]Roses op 21-05-2021 09:41 ]
Viel mij ook al op, die van mij staat ook op de Grande Baltimora. Volgens mij is aankomt Antwerpen nu de 26 ste..MMEWhite schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:12:
Is er iets bekend over de grande Baltimora. Als het goed is staat mijn auto daar op. Tot gisteren zag ik op vessel tracking dat hij de 23 in Antwerpen aan zou komen. Maar nu lijkt hij door te varen naar Hamburg en daar op de 24ste aan te komen. Is het zoon gedoe in de Antwerpse haven dat ze over gaan op een nieuwe locatie om de MME te leveren aan Europa?
Geen idee waarom nu eerst naar Hamburg, volgens mij was dat laatst ook al met een ander schip die even in Frankrijk een tussenstop ging maken.
Het is 1 grote puinhoopMMEWhite schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:12:
Is er iets bekend over de grande Baltimora. Als het goed is staat mijn auto daar op. Tot gisteren zag ik op vessel tracking dat hij de 23 in Antwerpen aan zou komen. Maar nu lijkt hij door te varen naar Hamburg en daar op de 24ste aan te komen. Is het zoon gedoe in de Antwerpse haven dat ze over gaan op een nieuwe locatie om de MME te leveren aan Europa?
idd, gisteren klopte er iemand op mijn raam en vroeg of dit een Ferrari was.....TheoQ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:40:
[...]
Je hoeft niet te toeteren, iedereen kijkt al naar je
Dealer vertelde gisteren ook een verhaal van een Polestar rijder die uit het raam hing om foto's te maken en vervolgens bij groen even rustig naast hem kwam staan om vervolgens het verkeer op te houden....
Help.... ben helemaal niet zo van de aandacht
Ik tikte zelfs de 188 aan (voor de wind denk ik :-).Mcie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:30:
accelereren blijft toch leuk, tikte net aan einde van een invoegstrook 186 aan. Mijn vrouw zij hij klinkt niet alleen als een vliegtuig maar rijdt ook zo
Van 0-100 gruwelijk snel..daarna gezapiger.
Heerlijke auto.
Niemand weet dat, er zit totaal geen structuur in en alles loopt spaak in AntwerpenZL900 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:25:
Heeft iemand een idee hoelang auto's normaal gesproken bij de quality controle staan?
SterkteRensJ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:35:
Vreselijk dit... Zout in de wonden.....
Ik heb vanaf mijn werkplek zicht op de parkeerplaats van Nefit. Staat daar sinds gisteren gewoon een Mach-e in Iconic Silver te shinen....
Mijn levering pas half juni.[Afbeelding]

Bij mij op de parkeerplaats van kantoor staat er ook altijd een Mach-E te shinen als ik er benRensJ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:35:
Vreselijk dit... Zout in de wonden.....
Ik heb vanaf mijn werkplek zicht op de parkeerplaats van Nefit. Staat daar sinds gisteren gewoon een Mach-e in Iconic Silver te shinen....
Mijn levering pas half juni.[Afbeelding]