Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 38 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:11
PH G schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:15:
Over MME op de boten kom ik volgende info tegen op een ander forum:
https://www.macheforum.co...ers-vessel-tracking.5172/
Dat is mijn topic en info die ik verzameld heb met Mach-E kopers uit andere landen ;)
Niet van toepassing voor NL omdat ik hier (en op FB en in de sheet) post :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH G
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-03-2023
Sorry @makooy zie nu pas dat het jouw info is 8)7
... is er ook maar een die zoveel achterhaalt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
PH G schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:22:
Sorry @makooy zie nu pas dat het jouw info is 8)7
... is er ook maar een die zoveel achterhaalt.
In principe heb ik alle shipment numbers, echter kan ik niet zien welk shipment number voor welk land is (want vooralsnog lijkt het er verdomd veel op dat elk land 1 nummer per boot heeft). Op het Mach-E forum zitten kopers vanuit allerlei landen.
Zo kan ik dus daar met de andere kopers de landen verder “ontcijferen” en kunnen hun ook sneller zoeken als ze voor hun land-vlaggetjes kijken :>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-09 18:47
@makooy; ik denk dat ik je vanaf nu mmekooy ga noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
MarcelK64 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:08:
[quote]makooy schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:33:
[...]

De boten + shipmentnummers zijn verwerkt in de Google Sheets :)

[...]

Wat is een "type IC" ?

Een IC? Een chip in de volksmond. IC betekent Integrated Circuit
Volgens mij is het in de volksmond juist een Chip en bij tweakers blijkbaar een IC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
Huh? Grande Florida bestemming gewijzigd naar Le Havre?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rq4kAO_b2NYtVnUSe_GdVmEsR28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GqE4CS4s8YJqlRkbKy7T2U6B.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustangmache
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-12-2021
Is er al bekend wanneer er weer een nieuwe boot aankomt en vertrekt? Mijn mustang is 24 Maart gebouwd maar het lijkt erop dat die daar nog wel even staat 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
mustangmache schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:47:
Is er al bekend wanneer er weer een nieuwe boot aankomt en vertrekt? Mijn mustang is 24 Maart gebouwd maar het lijkt erop dat die daar nog wel even staat 🥲
Zie een paar pagina's terug
FreeMen in "Het grote Ford Mustang Mach-E Topic"

of kijk zelf via https://www.net.grimaldi....s_ScheduleInfo/WFSchedule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Laatst online: 18-06-2024
mustangmache schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:47:
Is 24 de startdatum? Want productie duurt zo'n 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Waps61 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:46:
Huh? Grande Florida bestemming gewijzigd naar Le Havre?
[Afbeelding]
Bijzonder, hier staat hij nog op Antwerpen. Ik hoop dat die van jou even de weg kwijt is...

edit,

hmm, vesselfinder en marine traffic staan beide op la havre nu alleen my ship tracking nog op antwerpen :? :-(
Ach ja, het is op de route...

[ Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 14-04-2021 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Omdat het op het moment vooral nog over leveringen lijkt te gaan, heb ik een kleine aanpassing aan de titel gemaakt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
deepbass909 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:14:
[mbr]Omdat het op het moment vooral nog over leveringen lijkt te gaan, heb ik een kleine aanpassing aan de titel gemaakt.[/]
Is het ook de bedoeling om 2 losse topics te hebben zoals bijv bij Polestar 2 het geval is?
- Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic
- Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreeMen
Zou ik niet doen. Veruit de meeste vinden het interessant om inzicht te hebben in wanneer de auto verwacht kan worden. Zodra ze er zijn gaat het ongetwijfeld weer meer over de auto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Om de reden die FreeMen al noemt, ben ik persoonlijk sowieso geen voorstander van losse topics. Bij de andere topics zie je vaak dat discussies snel offtopic worden. En de leveringen-topics sterven in de regel vrij snel uit zodra de eerste auto's uitgeleverd zijn.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

huh, zijn er leveringen dan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
We zijn over de helft... whoop whoop Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4ZpcCi5xHgles9YcO71_ucq454=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Dzg3pRy9Hvfdao89xGKqaI3z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:16

ja3

Hebben de privé kopers al een goede verzekering gevonden? Ik zie dat de meeste verzekeringen vragen om installatie van een anti diefstal systeem. Maar hoe je dat precies moet regelen is wat onduidelijk.
Ik heb zelf wat rondgekeken en kom bij InShared uit als partij die geen anti diefstal systeem vereist en nog redelijk betaalbaar is maar ik hoor graag andere suggesties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreeMen
Heeft de MME niet diverse anti diefstal systemen ingebouwd? Ik weet niet hoe een anti start blokkering werkt bij een EV maar je kan hem altijd makkelijk volgen (of is dat eenvoudig uit te zetten in de auto?) dus dat zou mogelijk al klasse 4 moeten kunnen zijn.

Heeft de MME niet standaard een alarmsysteem tav inbraakdetectie en/of hellingshoek detectie?

edit,

https://www.fordserviceco...f&vFilteringEnabled=False

Wanneer u het contact uitzet, wordt de passieve elektronische startbeveiliging ingeschakeld.
Deze wordt uitgeschakeld wanneer het contact aan wordt gezet met een correct gecodeerde sleutel.

&

Volledig beveiligd
Volledig beveiligd is de standaardinstelling.
Bij volledig beveiligd worden alle geplaatste sensoren ingeschakeld wanneer u het alarm inschakelt.

zowel klasse 1 als 2 dus standaard, klasse 3 hellingshoek kan ik niet achterhalen maar er zit met het volgsysteem eigenlijk ook al klasse 4 in.

Edit 2,
bingo ook klasse 3

De hellingsensor is ontworpen om elke poging om de auto op te heffen te detecteren, bijvoorbeeld om een wiel te verwijderen of de auto weg te slepen.

[ Voor 58% gewijzigd door FreeMen op 14-04-2021 11:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• makooy
ja3 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:46:
Hebben de privé kopers al een goede verzekering gevonden? Ik zie dat de meeste verzekeringen vragen om installatie van een anti diefstal systeem. Maar hoe je dat precies moet regelen is wat onduidelijk.
Ik heb zelf wat rondgekeken en kom bij InShared uit als partij die geen anti diefstal systeem vereist en nog redelijk betaalbaar is maar ik hoor graag andere suggesties.
Ik ga de verzekering afsluiten bij de ANWB.
ANWB kom ik op 65euro per maand uit
Inshared komt op 78 per maand uit.
Via Independer kom ik niks goedkopers en/of beters tegen dan de ANWB.

Vandaag is na ruim 10 maanden gezeik met de gemeente eigenlijk de openbare laadpaal geplaatst! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
ja3 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:46:
Nog niet mee bezig geweest, maar goede om me even in te gaan verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
makooy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:07:
[...]

Vandaag is na ruim 10 maanden gezeik met de gemeente eigenlijk de openbare laadpaal geplaatst! *O*
Top is dat.
Ik wilde de laadtegel op de stoep gebruiken om de laadpaal kabel in te leggen maar daar is men geen voorstander van bij de gemeente. Ze willen overal verduurzamen (op papier) maar meedenken is lastig. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ja3

ja3

Ik weet van een Tesla Model 3 dat ik hierbij een beveiligingssysteem voor de ANWB moest installeren (LoJack) maar misschien is dit anders voor de MME omdat deze mogelijk wel een goed alarmsysteem heeft zoals FreeMen aangeeft.
[Deth]Roses schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:23:
Nog niet mee bezig geweest, maar goede om me even in te gaan verdiepen :)
Het is ook wat lastiger zonder kenteken, maar goed als je je kenteken hebt heb je vaak nog maar een paar dagen om het te regelen terwijl we nu toch niks aan het doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MarcelK64 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:24:
[...]

Top is dat.
Ik wilde de laadtegel op de stoep gebruiken om de laadpaal kabel in te leggen maar daar is men geen voorstander van bij de gemeente. Ze willen overal verduurzamen (op papier) maar meedenken is lastig. |:(
Meedenken? Gemeenten? You say what?

Hier heb ik een jurist moeten inschakelen om überhaupt “in overleg” te treden met de gemeente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:10
[...]

Ik ben met de e-Golf al een paar jaar bij de ANWB, maar moest wel een certificaat regelen voor de alarmklasse en elk jaar testen. Hoop dat dit bij de MME ook lukt...

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
makooy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:58:
[...]

Meedenken? Gemeenten? You say what?

Hier heb ik een jurist moeten inschakelen om überhaupt “in overleg” te treden met de gemeente.
Af en toe is het echt verschrikkelijk. Dan maar gewoon een kabel over de stoep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

MarcelGo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:06:
[...]

Ik ben met de e-Golf al een paar jaar bij de ANWB, maar moest wel een certificaat regelen voor de alarmklasse en elk jaar testen. Hoop dat dit bij de MME ook lukt...
Dat hoeft (denk ik) niet bij alle verzekeringen. Onlangs heb ik een nieuwe motor gekocht welke moet zijn voorzien van een SCM klasse 1 alarm (startonderbreker) en daarbij zeiden ze dat ik een certificaat moet overhandigen en om de zoveel tijd moet laten keuren.
Dat grapje zou initieel 550 euro gaan kosten en daarbij de jaarlijkse keuring. Dat terwijl er standaard op de motor al een start onderbreker zit. In voorwaarden stond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-S4am7OECr0H-tuwFwaMxAgKKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ykcJ5YuYuYHoKoNhDJZrU2jW.png?f=user_large

Dus na wat uitpluizen bleek ik toch niet de 550 euro uit te hoeven geven omdat het al erop zat 8)

[ Voor 5% gewijzigd door martjah op 14-04-2021 14:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
En weer een stap verder:

Mijn MMe is met de MSC Immacolata naar Antwerpen gekomen en vandaag heeft de BCM (body Control Module) een software update gekregen naar versie MU5T-14C184-AJA.
LastChecked datum is bij elke module 14-04-2021.

Transport dealer next???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
TheoQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:15:
En weer een stap verder:

Mijn MMe is met de MSC Immacolata naar Antwerpen gekomen en vandaag heeft de BCM (body Control Module) een software update gekregen naar versie MU5T-14C184-AJA.

Transport dealer next???
Nice & spannend..... vroem vroem naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
martjah schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:39:
[...]

Dat hoeft (denk ik) niet bij alle verzekeringen. Onlangs heb ik een nieuwe motor gekocht welke moet zijn voorzien van een SCM klasse 1 alarm (startonderbreker) en daarbij zeiden ze dat ik een certificaat moet overhandigen en om de zoveel tijd moet laten keuren.
Dat grapje zou initieel 550 euro gaan kosten en daarbij de jaarlijkse keuring. Dat terwijl er standaard op de motor al een start onderbreker zit. In voorwaarden stond:

[Afbeelding]

Dus na wat uitpluizen bleek ik toch niet de 550 euro uit te hoeven geven omdat het al erop zat 8)
Nu was ik "maar" 150 euro kwijt maar toch...welke verzekeraar is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renevdw84
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-06-2022
En weer een stap verder:

Transport dealer next???
Niet te vroeg juichen. Mijn auto stond op een boot eerder en bij mij staan alle data op 31-3-2021 (behalve VDM en OCSM die staan op 01-01-1970), bron https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do. Daarnaast via andere tool (inloggen mijn ford en dan bron checken) te zien dat kwaliteitscontrole op 6 maart heeft plaatsgevonden. Auto staat nu nog steeds in Antwerpen voor zover te achterhalen :| Als ze hem voor komende maandag niet naar de dealer doen staat hij er dan al 1 maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

MarcelGo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:30:
[...]

Nu was ik "maar" 150 euro kwijt maar toch...welke verzekeraar is dit?
Bij mij loopt het via een assurantiekantoor, maar volgens mij was het uiteindelijk bij ASR onder gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolfree
  • Laatst online: 31-07 19:53
En weer een stap verder:

Transport dealer next???
Die van mij heeft dezelfde update gekregen, datum 13 april. Kwam ook met de MSC Immacolata mee naar Antwerpen. Volgens de dealer nog steeds 24 April aankomst bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
Renevdw84 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:31:
[...]

Niet te vroeg juichen. Mijn auto stond op een boot eerder en bij mij staan alle data op 31-3-2021 (behalve VDM en OCSM die staan op 01-01-1970), bron https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do. Daarnaast via andere tool (inloggen mijn ford en dan bron checken) te zien dat kwaliteitscontrole op 6 maart heeft plaatsgevonden. Auto staat nu nog steeds in Antwerpen voor zover te achterhalen :| Als ze hem voor komende maandag niet naar de dealer doen staat hij er dan al 1 maand.
Ik gebruik ook (alleen) ETIS.

Balen dat ze jouw auto zo lang laten staan. kan me niet voorstellen dat ze het doen om klanten te pesten, zal vast een reden voor zijn die wij (nog) niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
Tolfree schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:39:
[...]

Die van mij heeft dezelfde update gekregen, datum 13 april. Kwam ook met de MSC Immacolata mee naar Antwerpen. Volgens de dealer nog steeds 24 April aankomst bij de dealer.
Mijn '24 april' is vorige week al weer een week opgeschoven naar 1 mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renevdw84
TheoQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:42:
[...]

Balen dat ze jouw auto zo lang laten staan. kan me niet voorstellen dat ze het doen om klanten te pesten, zal vast een reden voor zijn die wij (nog) niet weten.
Ik geloof ook niet dat het pesten is, maar erg vlot gaat het zeker niet. Mij is 2e helft van april leveren aangegeven (geen specifieke datum) maar dan zal hij toch snel richting de dealer moeten ivm 5 werkdagen voor goedkeuring/platen vanuit RDW.

Het zou voor iedereen fijn zijn als er een bericht kwam dat de eerste bij de dealers zijn aangekomen weten we qua tijdspad weer wat meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tolfree
TheoQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:44:
[...]

Mijn '24 april' is vorige week al weer een week opgeschoven naar 1 mei.
Balen, dan vrees ik voor mijn auto ook. Denk dat de dealer het nog niet durft te zeggen tegen mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
TheoQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:42:
[...]
Ook bij mij eerste boot 20mrt in Antwerpen en in etis 21-12-2020 dus nog geen update.
Werken die Belgen andersom? Eerst 2e boot dan 1e boot? Of pak maar een auto!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Deth]Roses
jeroen366 schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:49:
[...]

Psst,
Die blijven daar staan tot die van mij gearriveerd is.
Heb een deal met Johan Claassen van Ford Nederland dat de eerste met groot vertoon aan mij overhandigd wordt.
Niet door vertellen he
Ik zeg niets.... Grande Halifax Rules... Mag die van mij als tweede geleverd worden :D 8)7

Zou wat zijn als onze auto's die over 4.5 dag er zijn gewoon de deadline wel halen :)

Dan gaan wij als eerste ergens met de MME een drankje doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Het duurt wel lang voordat de eerste vertrekken uit Antwerpen. Tot op heden nog 0,0 bericht hiervan noch hier noch op US forum.

De eerste 2 boten staan relatief wel veel auto's op van voor 2 feb waar nog eea aan gedaan moet worden maar alle auto's worden sowieso voorzien van een update. Het is inderdaad wachten op de eerste leveringen, de Halifax wordt ook al weer over 4-5 dagen verwacht en zou mooi zijn als er dan wel een sloot weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:14:
Het duurt wel lang voordat de eerste vertrekken uit Antwerpen. Tot op heden nog 0,0 bericht hiervan noch hier noch op US forum.

De eerste 2 boten staan relatief wel veel auto's op van voor 2 feb waar nog eea aan gedaan moet worden maar alle auto's worden sowieso voorzien van een update. Het is inderdaad wachten op de eerste leveringen, de Halifax wordt ook al weer over 4-5 dagen verwacht en zou mooi zijn als er dan wel een sloot weg is.
Gewoon Halifax eerst.... die hebben geen losse bouten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
Ik ben zo vrij geweest om in de sheet een nieuw tabbelletje op te nemen voor de PTI's en de software nummers. Kunnen we in de gaten houden welke MMe's er nog een update moeten hebben en wie de meest recente versie heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
FreeMen schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:14:

Het duurt zeker lang en in USA/CA zie ik ook weinig berichten van mensen die er wel in rijden.

Ik hou er al een tijdje rekening mee dat er meer aan de hand is dan dat er bekend is gemaakt.
Omdat een fabriek door moet draaien en daar geen ruimte meer was om nog meer auto's te stallen, is het transport maar opgestart. (eerst de treinen naar USA en pas later de boten naar Europa).
En dan zou het zeker kunnen zijn dat de eerste de laatste worden, omdat er aan de eerste productie nog veel hersteld/gesleuteld moet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
TheoQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:26:
[...]

Het duurt zeker lang en in USA/CA zie ik ook weinig berichten van mensen die er wel in rijden.

Ik hou er al een tijdje rekening mee dat er meer aan de hand is dan dat er bekend is gemaakt.
Omdat een fabriek door moet draaien en daar geen ruimte meer was om nog meer auto's te stallen, is het transport maar opgestart. (eerst de treinen naar USA en pas later de boten naar Europa).
En dan zou het zeker kunnen zijn dat de eerste de laatste worden, omdat er aan de eerste productie nog veel hersteld/gesleuteld moet worden.
Hoi, ben ik weer; 15+ maanden levertijd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
TheoQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:26:
[...]

In de USA zijn er toch al duizenden geleverd? Er is ergens een staatje van 6.000 stuk. Er zijn regelmatig berichten op het US forum van mensen welke een luxer exemplaar in de vrije verkoop op de kop getikt hebben (en er meteen mee wegrijden dezelfde dag nog!) en vervolgens hun bestelling annuleren.

edit

https://www.torquenews.co...-among-highest-ev-history. 6600 stuks in Q1 in de USA.

[ Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 14-04-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
FreeMen schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:29:
[...]

In de USA zijn er toch al duizenden geleverd? Er is ergens een staatje van 6.000 stuk. Er zijn regelmatig berichten op het US forum van mensen welke een luxer exemplaar in de vrije verkoop op de kop getikt hebben (en er meteen mee wegrijden dezelfde dag nog!) en vervolgens hun bestelling annuleren.
Kan ook aan mijn verwachting liggen, dat staatje heb ik nog niet gezien.
Probeer alleen een verklaring te zoeken waarom auto's zo lang daar blijven staan en levertijden alleen maar opschuiven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Waps61 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:18:
Ik ben zo vrij geweest om in de sheet een nieuw tabbelletje op te nemen voor de PTI's en de software nummers. Kunnen we in de gaten houden welke MMe's er nog een update moeten hebben en wie de meest recente versie heeft....
ik zal eens kijken hoe we dat het handigste in de sheet kunnen verwerken.

EDIT: Staat er in.

Please jongens en meisjes, voeg GEEN lege regels toe aan het einde van de sheet. doe ik wel wanneer nodig :)

[ Voor 14% gewijzigd door makooy op 14-04-2021 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
Handsfree rijden met de MME

Kijk - dit is goed nieuws! Hopelijk ook ooit in NL, voor 'maar' €600 om drie jaar te gebruiken. Een koopje vergeleken met Tesla...

[ Voor 39% gewijzigd door F1dude op 14-04-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
F1dude schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:54:

Kijk - dit is goed nieuws! Hopelijk ook ooit in NL, voor 'maar' €600 om drie jaar te gebruiken. Een koopje vergeleken met Tesla...

[YouTube: Introducing BlueCruise: Hands-Free Highway Driving | Ford]
Ah ja, we kopen (of leasen) een auto van 50k+ en dan mag je nog maandelijks of jaarlijks voor extra opties betalen...

Navigatie updates is voor 3 jaar
Sim-kaart met data bundel voor 90 dagen
Bluecruise dus 600e per 3 jaar
what's next?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
[Deth]Roses schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:13:
[...]

Ik zeg niets.... Grande Halifax Rules... Mag die van mij als tweede geleverd worden :D 8)7

Zou wat zijn als onze auto's die over 4.5 dag er zijn gewoon de deadline wel halen :)

Dan gaan wij als eerste ergens met de MME een drankje doen :P
Gaan we zeker doen

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
makooy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:36:
[...]

ik zal eens kijken hoe we dat het handigste in de sheet kunnen verwerken.

EDIT: Staat er in.

Please jongens en meisjes, voeg GEEN lege regels toe aan het einde van de sheet. doe ik wel wanneer nodig :)
Top mmekooy ;-)
Wel belangrijk dat ind e kolom "last checked" de datum invoerd die via de Ford ETIS Link wordt aangegeven en niet de datum waarop je dat zelf hebt gechecked B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61

Kleine nuance; bij de "premium" pakketten in de US zit het er bij. Voor de nadere pakketten geldt dat je het er bij kan kopen.
De vraag is dus of het in NL onderdeel van het TP+ pakket wordt of standaard bij de AWD versie hoort al dan niet icm het TP+....
Het scheelt in ieder geval €9400 tov een Tesla ;w 7(8)7 <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
makooy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:01:
[...]

Ah ja, we kopen (of leasen) een auto van 50k+ en dan mag je nog maandelijks of jaarlijks voor extra opties betalen...

what's next?
Dat zit toch al in het TP pakket? Zetten ze er bij als een van de zaken in het pakket 🤨

Active Driver Assist met Lane Centring Assist, Stop&Go en Handsfree mode (indien togestaan EU).

Daar handsfree gedeelte is het extra tov non TP.

[ Voor 13% gewijzigd door FreeMen op 14-04-2021 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09:58
En weer een stap verder:

Transport dealer next???
Zijn goed bezig in Antwerpen. Zie ook dat mijn 7 modules zijn gecheckt op 13/4 en BCM heeft ook die versie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
makooy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:01:
[...]

what's next?
Navi update niet nodig toch, gewoon build-in Waze of via apple carplay gebruiken. Sim kaart ook niet nodig via apple carplay of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
Gaat nu toch echt spannend worden, ieder moment moet de eerste geleverd worden neem ik aan.

Mijn dealer zei 2 weken geleden nog dat de auto vandaag zou aankomen bij hem. Ik zal hem morgen weer eens lastig gaan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 23:03

Wat Bluecruise betekent, zit allemaal standaard ingebouwd en geactiveerd bij een Tesla.
Dus hoezo een koopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3

ja3

Wat is nu het nieuwe van die Bluecruise, dat je je handen los kan houden van het stuur? Want verder zie ik weinig nieuws. Volgens mij bestaat er in Europa nog geen merk waar je je handen los mag/kan houden van het stuur dus ik ben bang dat het ook niet gaat gebeuren in de levensduur van mijn MME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
ja3 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:50:
Wat is nu het nieuwe van die Bluecruise, dat je je handen los kan houden van het stuur? Want verder zie ik weinig nieuws. Volgens mij bestaat er in Europa nog geen merk waar je je handen los mag/kan houden van het stuur dus ik ben bang dat het ook niet gaat gebeuren in de levensduur van mijn MME.
Klopt. Is gewoon lane keeping en ACC gecombineerd.
Maar blijkbaar wereldschokkend voor de nieuwe Ford rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
Is die blue cruise niet de nieuwe naam voor Ford copilot 360, die uiteindelijk full self drive moet kunnen?

Is wat anders dan lane keeping en acc? Want dat heeft de Mach-E sowieso al, terwijl ford copilot 360 pas met een toekomstige update zou moeten komen?

-
bottom line schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:55:
[...]

Klopt. Is gewoon lane keeping en ACC gecombineerd.
Maar blijkbaar wereldschokkend voor de nieuwe Ford rijders.

[ Voor 31% gewijzigd door unreal0 op 14-04-2021 21:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelGo
Hé guys, niet de trol voeren hoor...Bluecruise heeft als belangrijkste extra dat je het stuur niet vast hoeft te houden zolang de sensoren registreren dat je ogen op de weg gericht zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
't Is toch een beetje meer volgend dit artikelhttps://www.autoblog.com/...ach-e-hands-self-driving/

BlueCruise is an SAE Level 2 driver-assist system, Ford says, like the aforementioned Autopilot and Super Cruise. Unlike Tesla's effort, BlueCruise and Super Cruise can operate hands-free within the designated Blue Zones. Because the system relies on sensors and cameras rather than wheel feedback to determine driver attention levels, it will only prompt for manual control if it senses that the driver's gaze has wandered or the car has left a Blue Zone. Ford also points out that it does not use the cameras to record any visual data, protecting owner privacy.

Purchase of any BlueCruise package includes a $600, three-year software "service" charge (Ford doesn't actually call it a subscription). On the F-150, BlueCruise is included in the Ford Co-Pilot 360 Active 2.0 package ($1,595), which is standard on the Limited and available as an option on Lariat, King Ranch and Platinum models. On the Mach-E, BlueCruise is standard on CA Route 1, Premium and First Edition; it’s available as part of the Comfort and Technology package on the Select for $3,200.

Those who purchased a 2021 model with the Co-Pilot360 Active 2.0 Prep package can upgrade their vehicles to BlueCruise via an over-the-air software purchase. Ford will start selling BlueCruise-equipped Mach-Es and F-150s in the second half of 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Modbreak:Kom je hier alleen om te trollen? Houd eens op.

[ Voor 123% gewijzigd door Outerspace op 18-04-2021 22:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tPSvZp_7MIsXtdTpbsgyg7p2YE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S5a1pTlPxH1CkCU08dnDYxbs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7CLkMu-2utCV2feNvRF-zIpSLY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d9DmYAqgB1Uv01FXMdiyET6p.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uh6tcd65F3caxYhXDsqaMP-skGk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ILSJjguP810tFFX0yzuFiAPj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ldPAnVf1ug0D4iACm6wcol8oYG0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n1too8n6S7hJEzvOjZO1J6fj.png?f=fotoalbum_large

Authorisatie werkte opeens.
Krijgen we een gebruikt exemplaar? Staat al 53km op de teller.

[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 15-04-2021 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Gefeliciteerd. Je kan iig tijdig je dealer informeren als deze onderweg is 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
rvee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:23:
Gefeliciteerd. Je kan iig tijdig je dealer informeren als deze onderweg is 👍
Heb hem al een mailtje gestuurd met de vraag of ik een gebruikte krijg of dat ze hem gebruikt hebben voor plezierritjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Laatst online: 22-11-2024
makooy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 07:15:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Accu zit al aardig vol, scheelt een hoop tijd voor de dealers als ze er ineens veel binnen krijgen :). Vwb de km stand, weet niet of het bij Ford ook zo is maar bij de VAG groep auto’s kan de teller eenmalig gereset worden, dit doen ze vlak voor aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gaaf! Mooi dat je nu ook kan volgen als hij onderweg is naar de dealer. Zie je al beweging?

Die 53KM is wel bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:55
F1dude schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:42:
[...]

Gaaf! Mooi dat je nu ook kan volgen als hij onderweg is naar de dealer. Zie je al beweging?

Die 53KM is wel bijzonder...
Ja, bij mij ook al 35km....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
Maurice_S schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:32:
[...]

Accu zit al aardig vol, scheelt een hoop tijd voor de dealers als ze er ineens veel binnen krijgen :). Vwb de km stand, weet niet of het bij Ford ook zo is maar bij de VAG groep auto’s kan de teller eenmalig gereset worden, dit doen ze vlak voor aflevering.
Ik zag gistermorgen in de app dat de auto aan de lader stond daar in Antwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik had dit ook....wat ik vandaag ook zag is dat je gratis periode voor je navigatie abonnement ook meteen is ingegaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Had je een nieuw koppelingsverzoek gedaan?

Zo niet vind ik dit toch wel bijzonder. Kan je met je telefoon zo de auto in en wegrijden....je weet immers precies waar hij staat. Ik denk dat ik maar eens een paar VINS ga invoeren :P

edit,
Hoe langer ik er over na denk hoe vreemder ik dit alles ga vinden icm met PAAK. Ook al zou een monteur op "OK" gedrukt hebben dan nog gaat dit alles naar mijn gevoel te makkelijk. Ik weet niet hoe je PAAK activeert maar het feit dat je de auto nu zonder verdere actie in je app hebt staan zegt mij dat je hem nu ook zou moeten kunnen openen en zelfs starten en wegrijden zonder sleutels.

VIN is toch chassisnummer wat ergens zichtbaar in het raam staat of is dat niet langer zo? Hoe makkelijk zou dat zijn als iemand op een parkeerplaats je VIN invoert in de app en wacht totdat vrouwlief instapt en onbewust op OK drukt....?

[ Voor 33% gewijzigd door FreeMen op 15-04-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ries77
  • Laatst online: 27-04-2021
Allemaal erg bijzonder en heel vervelend die levertijd....
Ik heb mijn MME besteld in januari 2020(!). Productiedatum 08-01-2021. Deze staat al sinds 19-3-21 in Antwerpen.
Alle systemen zijn gecheckt. Levering aan dealer is al 4 x uitgesteld. Nu vanuit Ford EU vernomen dat alle MME die in Antwerpen staan in ieder geval tot 17-4 on hold worden gehouden ivm additionele controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ries77 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:30:
Allemaal erg bijzonder en heel vervelend die levertijd....
Ik heb mijn MME besteld in januari 2020(!). Productiedatum 08-01-2021. Deze staat al sinds 19-3-21 in Antwerpen.
Alle systemen zijn gecheckt. Levering aan dealer is al 4 x uitgesteld. Nu vanuit Ford EU vernomen dat alle MME die in Antwerpen staan in ieder geval tot 17-4 on hold worden gehouden ivm additionele controle.
pfff, geen goed nieuws. 17-4 is snel maar een dag later komt de Halifax ook al aan en dan moeten al die auto's die er nu staan nog die extra check krijgen. Vraag me af waarom dat niet bij de dealer kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
zie dat de fordpass activatie wel veranderd is na de update van de modules. Eerder was er een timeout na activatieverzoek. Nu blijft verzoek openstaan tot iemand in de auto op ok klikt??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
FreeMen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:18:
[...]

Had je een nieuw koppelingsverzoek gedaan?

Zo niet vind ik dit toch wel bijzonder. Kan je met je telefoon zo de auto in en wegrijden....je weet immers precies waar hij staat. Ik denk dat ik maar eens een paar VINS ga invoeren :P

edit,
Hoe langer ik er over na denk hoe vreemder ik dit alles ga vinden icm met PAAK. Ook al zou een monteur op "OK" gedrukt hebben dan nog gaat dit alles naar mijn gevoel te makkelijk. Ik weet niet hoe je PAAK activeert maar het feit dat je de auto nu zonder verdere actie in je app hebt staan zegt mij dat je hem nu ook zou moeten kunnen openen en zelfs starten en wegrijden zonder sleutels.

VIN is toch chassisnummer wat ergens zichtbaar in het raam staat of is dat niet langer zo? Hoe makkelijk zou dat zijn als iemand op een parkeerplaats je VIN invoert in de app en wacht totdat vrouwlief instapt en onbewust op OK drukt....?
Ik heb een verzoek zelf gestart en die werd "goedgekeurd"
Geen idee of iemand dat gedaan heeft die in de auto zat of dat dat automatisch gebeurd.

PAAK = Phone as a Key = werkt NIET en kan ik ook NIET instellen. Moet echt binnen bluetooth bereik zijn.
Ik kan er nu verder niks mee lijkt het, Entry-pincode instellen kan ook niet (moet PaaK voor werken).

Ik heb mijn volledige VIN door iemand anders in zijn app laten toevoegen en laten activeren. Ik zie dan een melding dat ik het authorisatieverzoek moet goedkeuren.

Resume:
- Ja, je kan verbinding maken - geen idee wie/hoe het verzoek is/heeft goedgekeurd
- Nee, je kan geen PaaK gebruiken
- Nee, je kan er niet mee wegrijden
- Ja, PaaK op een andere telefoon kan als diegene het volledige VIN heeft EN er iemand in de auto op "goedkeuren" drukt. Iedereen dus echt OPLETTEN om dat niet te doen!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7D4e0s1Pi9npk-oqqkT8ftYbzl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWgss4qm9uGxnNlKxDx8fW8o.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door makooy op 15-04-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ries77
  • Laatst online: 27-04-2021
FreeMen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:33:
[...]

pfff, geen goed nieuws. 17-4 is snel maar een dag later komt de Halifax ook al aan en dan moeten al die auto's die er nu staan nog die extra check krijgen. Vraag me af waarom dat niet bij de dealer kan...
Ik vraag me überhaupt af waarom die auto's er al bijna een maand staan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
rvee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:38:
zie dat de fordpass activatie wel veranderd is na de update van de modules. Eerder was er een timeout na activatieverzoek. Nu blijft verzoek openstaan tot iemand in de auto op ok klikt??
Dat lijkt correct...ik had ook dat hij telkens na een paar seconden een fout gaf en na de update leek hij continue open te blijven. En toen ineens was daar de activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
makooy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:40:
[...]

Ik heb een verzoek zelf gestart en die werk "goedgekeurd"
Geen idee of iemand dat gedaan heeft die in de auto zat of dat dat automatisch gebeurd.

PAAK = Phone as a Key = werkt NIET en kan ik ook NIET instellen. Moet echt binnen bluetooth bereik zijn.
Ik kan er nu verder niks mee lijkt het, Entry-pincode instellen kan ook niet (moet PaaK voor werken).

Ik heb mijn volledige VIN door iemand anders in zijn app laten toevoegen en laten activeren. Ik zie dan een melding dat ik het authorisatieverzoek moet goedkeuren.

Resume:
- Ja, je kan verbinding maken - geen idee wie/hoe het verzoek is/heeft goedgekeurd
- Nee, je kan geen PaaK gebruiken
- Nee, je kan er niet mee wegrijden
- Ja, PaaK op een andere telefoon kan als diegene het volledige VIN heeft EN er iemand in de auto op "goedkeuren" drukt. Iedereen dus echt OPLETTEN om dat niet te doen!!!

[Afbeelding]
Goed om te weten.

Dat moeten goedkeuren van een 3e heb ik inderdaad ook al eens voorbij zien komen op het US forum.
De eerste is de "hoofdaccount" en alle andere komen erbij als een soort gast. Ik zou overigens zorgen gaan maken als je zo'n verzoek krijgt uit het niets, dan is er toch iets of iemand iets van plan...

Voornaamste is dat PAAK niet zomaar werkt, zou ook idioot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
baszz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:42:
[...]

Dat lijkt correct...ik had ook dat hij telkens na een paar seconden een fout gaf en na de update leek hij continue open te blijven. En toen ineens was daar de activatie.
Dus als iemand je VIN weet en hem als eerste activeert ben je de sjaak. Lekker....

Zal bij de dealer wel gereset worden maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
FreeMen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:44:
[...]

Goed om te weten.

Dat moeten goedkeuren van een 3e heb ik inderdaad ook al eens voorbij zien komen op het US forum.
De eerste is de "hoofdaccount" en alle andere komen erbij als een soort gast. Ik zou overigens zorgen gaan maken als je zo'n verzoek krijgt uit het niets, dan is er toch iets of iemand iets van plan...

Voornaamste is dat PAAK niet zomaar werkt, zou ook idioot zijn.
Nog een extra stap die ik vergeten ben.
Tijdens het instellen van PaaK moet er ingelogd worden met het Ford-account waar de auto aan gekoppeld is. Dus het lijkt er op dat er een verificatie in zit op basis van je email+password.

Ford app > Set up PaaK > Login Ford account > verbinding met auto > goedkeuring in auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Is ie al een stukje verder gekomen vannacht? _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Luffbra schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:14:
[...]

Is ie al een stukje verder gekomen vannacht? _/-\o_ _/-\o_
Zekerssss hij ligt weer op schema 18-4:

ETA uitgerekend op
16.8 knots
Uitgerekende ETA:
18-04-2021 14:10 MyT (UTC +2)
Gemelde ETA:
18-04-2021 20:00 MyT (UTC +2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolfree
[quote]Mcie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:34:
Gaat nu toch echt spannend worden, ieder moment moet de eerste geleverd worden neem ik aan.

Mijn dealer zei 2 weken geleden nog dat de auto vandaag zou aankomen bij hem. Ik zal hem morgen weer eens lastig gaan vallen.

Zojuist door Ford Utrecht dealer gebeld dat binnenkomst bij de dealer van mijn MME is uitgesteld van 24 april naar 1 Mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Tolfree schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:03:
[quote]Mcie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:34:

Zojuist door Ford Utrecht dealer gebeld dat binnenkomst bij de dealer van mijn MME is uitgesteld van 24 april naar 1 Mei.
Kreeg ik afgelopen zaterdag inderdaad ook te horen voor mijn auto, die de 24ste zou binnenkomen.

de datum die de dealer ziet is altijd op een zaterdag, zover ik door heb gekregen wordt er nooit op zaterdag geleverd en wordt er altijd "in de week van de zaterdag" geleverd.
Dus "levering aan dealer" van 1-mei zal dus tussen maandag 26-april en vrijdag 30-april worden (uitgezonderd koningsdag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
makooy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:12:
[...]

Kreeg ik afgelopen zaterdag inderdaad ook te horen voor mijn auto, die de 24ste zou binnenkomen.

de datum die de dealer ziet is altijd op een zaterdag, zover ik door heb gekregen wordt er nooit op zaterdag geleverd en wordt er altijd "in de week van de zaterdag" geleverd.
Dus "levering aan dealer" van 1-mei zal dus tussen maandag 26-april en vrijdag 30-april worden (uitgezonderd koningsdag).
Er zou wel eens wat meer compensatie vanuit Ford mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
baszz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:13:
[...]

Er zou wel eens wat meer compensatie vanuit Ford mogen komen.
Laten we eerst beginnen met communicatie dan kunnen we het daarna hebben over compensatie. Toch belachelijk dat we alles inclusief data zelf moeten achterhalen en niet eens een update krijgen. Zelfs mijn dealer ergert zich aan de communicatie van Ford kan je nagaan :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
[Deth]Roses schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:23:
[...]

Laten we eerst beginnen met communicatie dan kunnen we het daarna hebben over compensatie. Toch belachelijk dat we alles inclusief data zelf moeten achterhalen en niet eens een update krijgen. Zelfs mijn dealer ergert zich aan de communicatie van Ford kan je nagaan :S
Ja, dat hoor ik ook terug van mijn dealer. Begin toch een beetje spijt te krijgen inmiddels...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
En dan mag je blij zijn als je direct bij de dealer een order hebt lopen, via de leasemij is de update al helemaal 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
FreeMen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:30:
En dan mag je blij zijn als je direct bij de dealer een order hebt lopen, via de leasemij is de update al helemaal 0,0.
Met Arval heb ik goede communicatie, al zijn zij ook gewoon afhankelijk wat Ford NL hen doorgeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
FreeMen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:30:
Activlease vraagt zelf af en toe actief informatie van de dealer en geeft dit door. Best netjes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST Mach E
  • Laatst online: 13-08-2021
Gister mijn nieuwe Ford Mach E ontvangen van onze plaatselijke Ford dealer ergens uit het zuiden , wat is het toch een fantastische wagen.. Het is wel eventjes omschakelen maar dat is zo gebeurd. Mooiste is dat er meer dan 3000 euro compensatie is aangeboden. Dag kan niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
ST Mach E schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:50:
Gister mijn nieuwe Ford Mach E ontvangen van onze plaatselijke Ford dealer ergens uit het zuiden , wat is het toch een fantastische wagen.. Het is wel eventjes omschakelen maar dat is zo gebeurd. Mooiste is dat er meer dan 3000 euro compensatie is aangeboden. Dag kan niet meer stuk.
Proficiat! maar wil foto's zien :9~

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renevdw84
Gefeliciteerd!

Toch een paar vragen uit enthousiasme:
- Hoe bevalt hij?
- Weet je op welke boot deze stond?
- Hoe zuidelijk ligt jouw dealer?
- Heeft deze meerdere auto's geleverd gekregen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Pics or it didn’t happen :*) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST Mach E
  • Laatst online: 13-08-2021
Renevdw84 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:58:
[...]

Gefeliciteerd!

Toch een paar vragen uit enthousiasme:
- Hoe bevalt hij?
- Weet je op welke boot deze stond?
- Hoe zuidelijk ligt jouw dealer?
- Heeft deze meerdere auto's geleverd gekregen?
Bevalt prima
verder hou ik mezelf niet bezig met welke boten er gaan en komen etc.
geen idee of de dealer meerdere auto heeft geleverd omdat ik dat soort zaken ook absoluut niet belangrijk vind. Dealer zit in Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Laatst online: 22-11-2024
Begin me nu wel af te vragen hoe de velgen eruit zien, de 18”. Op de huidige auto’s (alsook de test auto’s) zitten hier donker grijze 18” onder maar nu staat er in de prijslijst, silver. Ook op de ford site zijn ze nu ineens lichtgrijs (silver).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Up_Sc8DfrdE6A8iKElztvIKem6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wE5LJ9kk2n56qoiR1RHpeL7E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Maurice_S schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:23:
Begin me nu wel af te vragen hoe de velgen eruit zien, de 18”. Op de huidige auto’s (alsook de test auto’s) zitten hier donker grijze 18” onder maar nu staat er in de prijslijst, silver. Ook op de ford site zijn ze nu ineens lichtgrijs (silver).[Afbeelding]
Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat het de "Space Grey" worden ipv de zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renevdw84
ST Mach E schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:07:
[...]

Bevalt prima
verder hou ik mezelf niet bezig met welke boten er gaan en komen etc.
geen idee of de dealer meerdere auto heeft geleverd omdat ik dat soort zaken ook absoluut niet belangrijk vind. Dealer zit in Limburg.
Jij hebt blijkbaar wat meer geduld als de meeste inmiddels hier op het forum. Hier gaat het namelijk al maanden over boten, scheepsnummers, VIN trackers, statussen e.d. Op basis van deze info proberen we elkaar op de hoogte te houden. Als jij deze info had gehad dan wisten wij ook iets meer :) .

Wat voor model/uitvoering heb je besteld?

Veel rijgenot toegewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
Dan moet dit je kenteken zijn K356VF 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIKX
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 16:21
Hier via de VIN tracker ook weer meer info beschikbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zsm1CT1bFX09ssbRXH_gLObmWuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T2PXKXAm6zkxqpdauDkF4m3U.png?f=fotoalbum_large

24 maart ging de status naar 'in productie' en sinds kort naar 'in transit'.
En een schipment date van 2 dagen geleden. Dit betekend nog wel dat i noch aan de andere kant van de plas staat toch? Hopen dat er snel een boot komt :).
Pagina: 1 ... 38 ... 179 Laatste