Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 26 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Grote klasse om wel hetzelfde te zeggen als alle andere reviewers, maar toch een unieke review te maken!
IMHO 1 van de beste reviews die ik heb gezien! Lekker vlot, lekker positief, niet eindeloos mekkeren over de naam. Gewoon het idee van Ford goed begrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-08 12:56
Mooie reportage, niet zo'n Popie Jopie figuur.
En Shadow Black staat wel erg ruig bij deze auto O-)

[ Voor 5% gewijzigd door MarcelK64 op 05-03-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Primrose85
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-05-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2509PGel_27fh3T-lCsguowCuuE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4osz58TbvfD7ZQqpHLEEvz4P.png?f=user_large

Mijn auto heeft een 'Ship date' van 26-01-2021. Weet iemand welke boot dat zou kunnen zijn? Het lijkt me dat deze nu wel ongeveer in Antwerpen zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primrose85
Een andere vraag. Ik heb nu voor mijn RWD achteraf de 19" First Edition velg besteld. Heeft iemand nog een suggestie voor een andere velg. Zelf vind ik de GT velg ook erg mooi maar dan ga je naar 20" en dat zal het rijcomfort niet ten goede komen ben ik bang.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUY-ONnA4mYw6aGunLdLiGZK1g0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6XRzfr0XjRMnDjoEp4qcfW4w.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudiP
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 08:04
Primrose85 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:48:
Een andere vraag. Ik heb nu voor mijn RWD achteraf de 19" First Edition velg besteld. Heeft iemand nog een suggestie voor een andere velg. Zelf vind ik de GT velg ook erg mooi maar dan ga je naar 20" en dat zal het rijcomfort niet ten goede komen ben ik bang.

[Afbeelding]
Even voor de duidelijkheid: SHIP date heeft niets met schepen te maken. "To ship" is engels voor verzenden. Dit is de datum dat de auto uit de fabriek kan vertrekken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Primrose85
RudiP schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Even voor de duidelijkheid: SHIP date heeft niets met schepen te maken. "To ship" is engels voor verzenden. Dit is de datum dat de auto uit de fabriek kan vertrekken. :P
Tegen beter weten in hoopte ik dat het toch iets met de boot te maken had O-) Dan zal het wel de boot van half februari zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:25
Ik zou geen enkele tijd conclusie meer durven koppelen aan de ship date:

Gemaakt 8 december
Wachten op controle transport tot 10 februari is 9 weken.
Staat nu in Veracruz te wachten op een boot met ruimte? Is nu 4 weken.
Dan gaat ie met een beetje geluk naar Antwerpen, daar na uitladen ook 2 weken.
Wachten op transport naar dealer, gereedmaken voor aflevering, 1 week?

Op dit moment is de verwachte datum bij dealer 1 mei, aflevering 7 mei?

Maar elke week als ik hierover bel is het weer 1 week of zelfs meer opgeschoven.

Duur na productie datum 5 maanden en loopt nog........

Dus ja ik ben wat pessimistisch maar 2 maanden na productie vindt ik erg ambitieus😳

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online
Bij eerste productie serie heb je altijd aanloop problemen. Als het eenmaal goed op stoom is kan dat best wel snel gaan. Op zich vind ik dat Ford het nog snel op de rit heeft vanaf eerste productie nov. 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
m24 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:17:
[...]

Het zou wel grappig zijn als je 'm toch nog sneller hebt dan ik de mijne..... #nohardfeelings

Nu de gewetensvraag: zal ik ooit nog een Ford bestellen..... hmm.....

Ik ben aan vakantie en een auto toe geloof ik :)
Vandaag een update gehad van de dealer, ze verwachten hem 14-4 en dan moeten ze hem nog klaar maken natuurlijk. Maar dat is dus over 5 weken al. :) Ben benieuwd.
Ik kreeg overigens geen vin nr want daar hebben ze problemen mee dus moet verder gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:26

m24

Mcie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:18:
[...]

Vandaag een update gehad van de dealer, ze verwachten hem 14-4 en dan moeten ze hem nog klaar maken natuurlijk. Maar dat is dus over 5 weken al. :) Ben benieuwd.
Ik kreeg overigens geen vin nr want daar hebben ze problemen mee dus moet verder gewoon wachten.
lol. wow... mijn dealer heeft het over mei, dus ik denk dat je gaat winnen..... Ik heb besteld in Feb 2020 trouwens.... dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
Ik weet niet of ik ga winnen maar heb hem wel sneller :-)
Maar meer dan een jaar wachten, dan had mijn vrouw me buiten gezet denk ik, wat zou ik daar chagrijnig van worden.
Maar we moeten de praktijk nog zien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Primrose85 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:48:

[Afbeelding]
Ik denk/hoop dat het wel mee valt met comfort op 20inch. Er blijft meer dan genoeg band over leert mij de ervaring met mijn huidige 20inch onder de Tiguan R met sportonderstel. Veel reviews van deze auto gaven aan dat hij erg hard geveerd was op 19 inch en nooit groter zouden gaan maar ik heb echt 0,0 moeite met de 20inch. Zeker tov de voorafgaande audi A4 met 19 inch is de Tiguan met 20inch veel comfortabeler. Tav dit aspect is het dus maar net wat je gewend bent.

Onder de mijne gaan iig weer mooi 20inches ;).

NB, de 20inch van Ford kosten een godsvermogen, ik ga dan ook voor OEM's. Ik heb ze al uitgezocht maar ze zijn nog aan het nagaan wat de ET moet worden, is niet helemaal duidelijk en limiteert wel de keuzes.

[ Voor 8% gewijzigd door FreeMen op 05-03-2021 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-09 15:41
Woohoo eindelijk status "in production"

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-08 22:30
FreeMen schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:10:
[...]

NB, de 20inch van Ford kosten een godsvermogen, ik ga dan ook voor OEM's. Ik heb ze al uitgezocht maar ze zijn nog aan het nagaan wat de ET moet worden, is niet helemaal duidelijk en limiteert wel de keuzes.
Welke worden het? Ik ben ook nog op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
FreeMen schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:10:
[...]

Ik denk/hoop dat het wel mee valt met comfort op 20inch. Er blijft meer dan genoeg band over leert mij de ervaring met mijn huidige 20inch onder de Tiguan R met sportonderstel. Veel reviews van deze auto gaven aan dat hij erg hard geveerd was op 19 inch en nooit groter zouden gaan maar ik heb echt 0,0 moeite met de 20inch. Zeker tov de voorafgaande audi A4 met 19 inch is de Tiguan met 20inch veel comfortabeler. Tav dit aspect is het dus maar net wat je gewend bent.

Onder de mijne gaan iig weer mooi 20inches ;).

Hier al gekeken? https://www.macheforum.co...e.3037/page-3#post-110006

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lA4mKmG4Bcw_OlShGpiNSRxz5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XyhcSsSkdP0vJHhzeAQQEqWs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door MarcelGo op 05-03-2021 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
rosetree schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:39:
[...]

Welke worden het? Ik ben ook nog op zoek
Dezent TA black/polished, blijft in de stijl van de originele 19inch maar net anders.

beetje knip en plakwerk maar zo zou hij moeten worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eeJ_dX3X2G7rE6BD-BV5cd2IzqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vGGyM6QeXAtQwytJLJTcSnLA.jpg?f=fotoalbum_large

Rode (of blauwe) remklauwen twijfel ik nog over. Kan voor € 100 laten plastidippen.

@MarcelGo die had ik inderdaad ook gevonden maar er heerst onduidelijkheid rondom de ET van 53. Volgens de calculator is dat ook eigenlijk geen goede combinatie voor 20inch op 8J en zou ET tussen 47 en 50 moeten liggen. Deze velg is 49.5 dus zou goed moeten zijn maar ze zijn het bij Ford aan het navragen.

[ Voor 36% gewijzigd door FreeMen op 05-03-2021 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 01:28
Heb net gehoord dat de eerste Mach-E's in Nederland op een trailer gespot zijn, waren er meer dan 2 dus ik denk niet het de proefrit modellen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:00
Jarune schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:06:
Heb net gehoord dat de eerste Mach-E's in Nederland op een trailer gespot zijn, waren er meer dan 2 dus ik denk niet het de proefrit modellen waren.
Er zijn nu elke dag 6 proefrit auto's rond in NL. Zover ik weet 3 witte en 3 blauwe.

Er staan op dit moment nog 0 Mach-E's op kenteken.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 01:28
makooy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:20:
[...]

Er zijn nu elke dag 6 proefrit auto's rond in NL. Zover ik weet 3 witte en 3 blauwe.

Er staan op dit moment nog 0 Mach-E's op kenteken.
Hij kon helaas geen foto nemen maar wel gespot, kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de proefrit auto's op een trailer worden rond gereden maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Jarune schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:41:
[...]

Hij kon helaas geen foto nemen maar wel gespot, kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de proefrit auto's op een trailer worden rond gereden maar wie weet.
Ze worden bij een dealer aan het einde van de dag opgehaald tussen 18.00 en 19.00 en bij de volgende dealer de dag erna tussen 08.00-09.00 gebracht. Waar ze in de tussentijd zijn weten de dealers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
Vandaag en morgen rijden ze bij dezelfde dealers rond. Zondag is er roulatie naar andere dealers.
Ligt eraan waar ze gespot zijn.
Zie hier de dealers van vandaag en morgen.
Of ze zijn alvast onderweg naar de dealers die zondag gaan beginnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrwbxraoWC6IKlRf_Y4W4ynkOtU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PtFvA5h9oEHME9EorV9JgWEa.jpg?f=fotoalbum_large

Zondag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NfD5umzHA86foWuRgvHrPC7xJXQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ND6D3FlsICpXktfPMUK6Rco7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door MarcelK64 op 05-03-2021 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ik heb zojuist iedereen waarvan ik weet dat ze een screenprotector (of meerdere) willen voor de Mach-E een priveberichtje gestuurd.

Stuur mij een prive berichtje als je nog geen berichtje van mij hebt gehad of er alsnog één wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
[...]

Ik heb er gisteren één gespot, hier in de wijk (een blauwe), was één van demo's van de Go Electric tour, die met één van de verkoopadviseurs mee naar huis mocht.

En ik maar denken dat ik 'm volgende week pas bij onze proefrit voor het eerst zou gaan zien. :9

Moet wel gezegd worden, pluspuntjes voor de bestuurder! Het was rond etenstijd, maar hij was oprecht verbaasd dat ik de auto meteen herkend had dat hij alle tijd nam voor ons om even rond te kijken.

Nu vrouwlief nog even overtuigen dat mijn kleurkeuze, Infinite blue en niet Lucid red, de betere is :+ en natuurlijk even kijken of de kinderen en dergelijke passen... O-) dat laatste schijnt ze ook wel belangrijk te vinden :+

[ Voor 12% gewijzigd door TIGER1125 op 06-03-2021 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontbijtstrijder
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-10-2022
Ik ben nieuw hier en heb een shadow black SR RWD TP besteld. Lang lang geleden en dealer geeft aan 1 mei, we zullen het zien. Tracker is ook net overgesprongen op In Production. Proefrit was te gek, as zondag nog een keer 😛

@makooy ik zou ook graag beide protector screens willen. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
[...]

Het zou toch zo maar kunnendat het dealer auto's zijn.
Kijk maar eens op de website van Broekhuis.
Detail foto's volop aanwezig.
Kreeg vanmorgen een mail van mijn dealer Stern die ook op alle vestigingen een MME hebben staan volgens de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
MarcelK64 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 08:29:
[...]

Kreeg vanmorgen een mail van mijn dealer Stern die ook op alle vestigingen een MME hebben staan volgens de website.
Ik vraag me af of dat niet gewoon een verwijzing is naar de event. Ik sprak vorige week m’n eigen dealer (ook Stern) die ging er niet vanuit dat ze voor eind april de beschikking zouden hebben over een echte demo voor proefritten e.d. (Anders dan de auto’s van de event nu)

De foto’s zouden ook van één van de demo’s kunnen zijn want een van de vestigingen van Zeeuw en Zeeuw had ze ook op de site en die gaven ook aan dat het foto’s van de event demo waren.

Ik had gehoopt daar even het gezin in de auto te kunnen passen maar helaas :9

Ik moet wel zeggen dat er opvallend veel echte foto’s overigens bij Broekhuis op de site staan overigens ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 06-03-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MarcelK64 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 08:29:
[...]

Op de website van Stern staat inderdaad dat ze bij elk filiaal er 1 in voorraad hebben.
Op het moment dat je ze belt lachen ze je gewoon uit, althans mij wel door Stern Schiedam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreeMen
"Ford recalls some of the first Mustang Mach-E SUVs due to loose bolts - The Verge" https://www.theverge.com/...oose-bolt-delivery-delays

🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontbijtstrijder
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jyA1rn7zHcZcK9hv2j_Y2e8qIoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9afZSskdiQTa4vxKf3PVDNag.jpg?f=fotoalbum_large

Net gespot door mijn zwager. Op A27 voor Houten ergens volgens mij. We hadden het er vanmiddag nog over, hij had er nog nooit een zien rijden en voila. Weet niet waar deze heen rijdt, als ze morgen maar in Breda staan 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derknl
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cf_TYlTIy6tem5801JjCsfZy9iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MTRnbvy0XBPDvUGBYAcRdsEt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
Beide boten komen nu gelijk aan in Antwerpen 22-3.
De grande Houston is vertraagd.

[ Voor 69% gewijzigd door Derknl op 06-03-2021 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 04:56
Antwoord van de dealer na die rare mail van Ford van paar dagen terug dat die in productie is.
----------
Beste (ik),

Maak je geen zorgen, de auto is reeds geproduceerd. We verwachten de auto rond 10-04-21 bij ons voor de deur.

Ik wens je een fijn weekend!
-----------
Dus toch niet 31 maart en nu hopen dat het ook 10 april blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezant
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-12-2023
@Makooy, kan je voor mij svp ook nog opnemen voor een kleine + grote screenprotector ?

BVD en gr.
Gezant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Gezant schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:27:
@Makooy, kan je voor mij svp ook nog opnemen voor een kleine + grote screenprotector ?

BVD en gr.
Gezant
Yes, precies op tijd. stuur mij even een prive berichtje via Tweakers.
Bestelling ga ik maandag doen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-02-2022
Vandaag proefrit met een blauwe AWD (Space white stond er ook) gemaakt. Mooi om mee te maken moet ik zeggen. Paar punten die me opvielen:
- Lekker snel, ik ben Tesla gewend en dit is niet veel minder snel hoor. Meeeer dan genoeg. Stuurt ook heerlijk.
- Stoelen zitten echt top, ik ben 1.90m
- Binneninterieur is naar mijn verwachting ruim genoeg. Achterin kon ik nog net achter mijzelf zitten zonder de stoel voor me te raken met de knieën. Voor de kids zal dit een oceaan aan ruimte zijn.
- Achterbank is 1.38m breed qua zitvlak voor degenen die dat willen weten ;) en dan heb je aan beide zijden nog wat extra cm speling tot de deur. Met 3 personen achterin gaat echt prima hoor.
- Materialen voelen erg goed uitgevoerd en premium aan.
- Verder een beetje door het menu gebladerd en dat is allemaal prima intuïtief.
- Auto is lager dan ik had gedacht, lijkt meer op een verhoogde stationwagen (oneerbiedig gezegd) en minder een SUV. Overigens is ie wel erg stoer en mooi dus dat doet er niets aan af dus!
- 18” velgen vond ik al verrassend groot genoeg. Ik wil de 19” maar dit was echt al prima.
- Kofferbak viel me wat tegen. Relatief kort, ondiep en daar merk je natuurlijk dat het dak schuin afgelopen is. Ik wist het aantal liters, maar voor mijn gevoel heb ik er geen 400 gezien in vergelijking met andere auto’s die ook dat literaantal hebben.
- Auto is ook niet dakkoffer gecertificeerd is me verteld. Verwachting is wel dat er aftermarket oplossingen aangeboden worden, maar dus niets vanuit Ford ondersteund of officieel erkend. Ben benieuwd hoe dat uit zal pakken.

Conclusie, topbak en qua auto in alles tegemoet gekomen aan mijn verwachting vooraf. Richting een vakantie zal het ook vast allemaal passen maar wordt het wel een beetje een uitdaging en keuzes maken denk ik met een wat groter gezin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBGHrb9FFo_T5LV6QSoLhRLznj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w1T0ajVsbopcTftlvSc49C3L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTvD22Vt8ADGVzQh4W-himxnIFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEw6f0l1DcYqvCNX2NagByLR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkk06j7NxOU6K8njIsDLSEMNzZo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cAWBWqtAFJvJGNTnQ2LvepTe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2NqQOV8ks_ogABWgM98XvRgZBg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/veUgOOKYrwh56TJngIsp0DxE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hrWhUfUYzP-IwZLOlgFTPJgqO2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KL1NQRbQbLPSKA1RlzU24Dzd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ko3Bs0RH45VLOLvcbHJMSvlyjT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7pkChTCVpnoJycq2u0D1ZAg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9qFmd7FpTdy5tuawlqtb9HY52U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2I9r5O8eAy4D72r14F0Ol4yZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJB4Y0wlaGnPHvXFY8A3BhnqFDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KRtZxK9h0vaX6RLWjlvlO1Yr.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-08 22:30
FreeMen schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:44:
[...]

Dezent TA black/polished, blijft in de stijl van de originele 19inch maar net anders.

beetje knip en plakwerk maar zo zou hij moeten worden.

[Afbeelding]

Rode (of blauwe) remklauwen twijfel ik nog over. Kan voor € 100 laten plastidippen.

@MarcelGo die had ik inderdaad ook gevonden maar er heerst onduidelijkheid rondom de ET van 53. Volgens de calculator is dat ook eigenlijk geen goede combinatie voor 20inch op 8J en zou ET tussen 47 en 50 moeten liggen. Deze velg is 49.5 dus zou goed moeten zijn maar ze zijn het bij Ford aan het navragen.
nice! waar haal je ze?
en het knip en plakwerk...haha..daar zat ik ook al aan te denken om zo te doen

edit: ook even lopen knippen en plakken:

MAK Speciale D Black Mirror 20"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmSs4MORvhnHjjiZ2ji2WBvI8Yo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GKwpOIcQVte2GOjjYLLoUKq7.png?f=fotoalbum_large

AEZ Strike Black polished 20"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DYet4DiPKsSRpt5oMHPVMmwc5g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CquXTB1IyZeaG1wTmvIMnlhd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door rosetree op 07-03-2021 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

Alexbeun schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:27:
Vandaag proefrit met een blauwe AWD (Space white stond er ook) gemaakt. Mooi om mee te maken moet ik zeggen. Paar punten die me opvielen:
- Lekker snel, ik ben Tesla gewend en dit is niet veel minder snel hoor. Meeeer dan genoeg. Stuurt ook heerlijk.
- Stoelen zitten echt top, ik ben 1.90m
- Binneninterieur is naar mijn verwachting ruim genoeg. Achterin kon ik nog net achter mijzelf zitten zonder de stoel voor me te raken met de knieën. Voor de kids zal dit een oceaan aan ruimte zijn.
- Achterbank is 1.38m breed qua zitvlak voor degenen die dat willen weten ;) en dan heb je aan beide zijden nog wat extra cm speling tot de deur. Met 3 personen achterin gaat echt prima hoor.
- Materialen voelen erg goed uitgevoerd en premium aan.
- Verder een beetje door het menu gebladerd en dat is allemaal prima intuïtief.
- Auto is lager dan ik had gedacht, lijkt meer op een verhoogde stationwagen (oneerbiedig gezegd) en minder een SUV. Overigens is ie wel erg stoer en mooi dus dat doet er niets aan af dus!
- 18” velgen vond ik al verrassend groot genoeg. Ik wil de 19” maar dit was echt al prima.
- Kofferbak viel me wat tegen. Relatief kort, ondiep en daar merk je natuurlijk dat het dak schuin afgelopen is. Ik wist het aantal liters, maar voor mijn gevoel heb ik er geen 400 gezien in vergelijking met andere auto’s die ook dat literaantal hebben.
- Auto is ook niet dakkoffer gecertificeerd is me verteld. Verwachting is wel dat er aftermarket oplossingen aangeboden worden, maar dus niets vanuit Ford ondersteund of officieel erkend. Ben benieuwd hoe dat uit zal pakken.

Conclusie, topbak en qua auto in alles tegemoet gekomen aan mijn verwachting vooraf. Richting een vakantie zal het ook vast allemaal passen maar wordt het wel een beetje een uitdaging en keuzes maken denk ik met een wat groter gezin.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
zonder de divider heb je voorin ook nog 100L.... en in de praktijk deed ie het toch goed in de bananabox challenge.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Laatst online: 13-09 17:28
Het lijkt erop dat Ford de merchandise pagina ge-update heeft met MachE producten, nog niet alles is op voorraad of in alle maten. Ik hoop dat er nog wat leuke dingen bijkomen, zoals een koffiebeker of dergelijk.

https://fordlifestylecollection.com/nl/ford-mustang-mach-e

Misschien een keer een tshirt of zoiets kopen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjErVH2tXiWtZyL37q1QP71CQ3A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kLnkJqJDZs4a98TMYlx5LaMl.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
rosetree schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:24:
[...]

nice! waar haal je ze?
en het knip en plakwerk...haha..daar zat ik ook al aan te denken om zo te doen

edit: ook even lopen knippen en plakken:
Overbuurman heeft een autogarage en wil mij wel matsen😉

Die MAK's staan hem ook goed! 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mcie
Ik ben 1,90m en als de stoel dan goed staat is er niet zo heel veel ruimte meer achterin, kofferruimte viel eerlijk gezegd ook tegen en bv de afwerking van de achterbank.
Achtervering is wat minder subtiel en dat voel je goed met korte snelle bochten maar voor een Amerikaan is de wegligging zeker niet slecht en er was een piep hoorbaar in het interieur bij 50km/h.
Auto is snel genoeg, met invoegen zat je zo aan de 160. Ik ben wel benieuwd naar het verschil met de rwd.
Met hard rijden vliegt de range wel naar beneden, op een stuk van nog geen 10km daalde de range ruim 30km op de snelweg!
Stoelen zitten goed, een stuk beter dan de stoelen van een tesla model 3 al zouden ze nog steeds meer zijdelingse steun mogen bieden en geen probleem met de knie en het scherm.
Al met al een positieve indruk maar ik ben wel kritisch.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrXKF99X7QspOe1r1QOo3x7oJV4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fq1kduxitb4dL4ynErpXrM9T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Mcie op 07-03-2021 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luffbra
  • Laatst online: 18-06-2024
Zo op RTL7 Autowereld een reportage over de Mach e 😊😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-09 15:41
Luffbra schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:38:
Wat me erg opvalt is dat (bijna) iedereen die ermee gereden heeft erg positief is.
Dit item vond ik erg aan de magere kant, want ze zeggen helemaal niets over overstuur / wegligging / etc op het circuit. Ja dat hij in de top zit. Maar wat is dan de top ? Tesla X ? Tesla Y ? BMW Etron ? Volvo ?
Zal waarschijnlijk ook van Ford niet hebben gemogen om tot het gaatje te gaan met een Pre-productie auto ?

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ondertussen; een jaar in orderprocessing. De mijne komt nooit meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Predje schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:16:
Ondertussen; een jaar in orderprocessing. De mijne komt nooit meer..
Misschien kunnen we een lotgenoten groep starten. Kan wel wat therapie gebruiken inmiddels.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:20
Die van mij is dit weekend naar awaiting shipment gegaan. Hopelijk gaat ie voor het einde van de maand de boot op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
m24 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Misschien kunnen we een lotgenoten groep starten. Kan wel wat therapie gebruiken inmiddels.....
een jaar pas... 15 maanden al hier......en nog 2 ? weken te gaan

Ben bang dat het vooral zit in RWD Extended range. Blijkbaar was dat de laatste batch voor EU markt die ze gaan maken. Dus pas in week van 21-3 staat die productie op de planning (volgens Wensink).

Levering bij dealer dan half juni en die moet ook nog een weekje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:07
Brotuck schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:07:
[...]

Wat me erg opvalt is dat (bijna) iedereen die ermee gereden heeft erg positief is.
Dit item vond ik erg aan de magere kant, want ze zeggen helemaal niets over overstuur / wegligging / etc op het circuit. Ja dat hij in de top zit. Maar wat is dan de top ? Tesla X ? Tesla Y ? BMW Etron ? Volvo ?
Zal waarschijnlijk ook van Ford niet hebben gemogen om tot het gaatje te gaan met een Pre-productie auto ?
Heel veel Mach-E's zullen denk ik lease zijn. Daarmee komt de Mach-E dan ook direct nooit op het circuit (een enkeling daargelaten die in kan én wil staan voor de financiële gevolgen :P Of prive er eentje aangeschaft heeft)

Het is in eerste instantie een weg-auto dus zo belangrijk zijn de circuiteigenschappen niet. Dat zijn ook de aspiraties van een Mach-E ook helemaal niet. Het land waar de Mach-E ontworpen en vandaan komt zijn ze niet zo van snel bochtjes rijden; hard rechtdoor op de dragstrip of hooguit een oval :+
Onderstuur of overstuur krijg je als je gaat boenderen met een auto voor de dan geldende omstandigheden, 95% van de rijders zal waarschijnlijk nooit tot deze grenzen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Mcie schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:34:
Ik ben 1,90m en als de stoel dan goed staat is er niet zo heel veel ruimte meer achterin, kofferruimte viel eerlijk gezegd ook tegen en bv de afwerking van de achterbank.
Achtervering is wat minder subtiel en dat voel je goed met korte snelle bochten maar voor een Amerikaan is de wegligging zeker niet slecht en er was een piep hoorbaar in het interieur bij 50km/h.
Auto is snel genoeg, met invoegen zat je zo aan de 160. Ik ben wel benieuwd naar het verschil met de rwd.
Met hard rijden vliegt de range wel naar beneden, op een stuk van nog geen 10km daalde de range ruim 30km op de snelweg!
Stoelen zitten goed, een stuk beter dan de stoelen van een tesla model 3 al zouden ze nog steeds meer zijdelingse steun mogen bieden en geen probleem met de knie en het scherm.
Al met al een positieve indruk maar ik ben wel kritisch.[Afbeelding]
He, groene kentekenplaten, geen duitse? Dit is de eerste welke ik zie buiten de standaard duitse pre-production demo auto's waar iedereen mee gereden heeft tot op heden of zijn er meerdere demo's in omloop nu? Kan ook zijn dat ze een dealer kenteken erover geplakt hebben...

18inch op AWD uitvoering (althans, aan de gelakte sideskirts te zien) is ook bijzonder, vraag me af waarom ze dat doen. Wellicht om een hoger comfort dan wel range te geven bij proefritten?

[ Voor 28% gewijzigd door FreeMen op 08-03-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontbijtstrijder
FreeMen schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:18:
[...]

He, groene kentekenplaten, geen duitse? Dit is de eerste welke ik zie buiten de standaard duitse pre-production demo auto's waar iedereen mee gereden heeft tot op heden of zijn er meerdere demo's in omloop nu? Kan ook zijn dat ze een dealer kenteken erover geplakt hebben...

18inch op AWD uitvoering (althans, aan de gelakte sideskirts te zien) is ook bijzonder, vraag me af waarom ze dat doen. Wellicht om een hoger comfort te geven bij proefritten?

Ik wordt overigens steeds minder ongelukkig van het feit dat de skirts niet meegespoten zijn, zou best eens kunnen dat de standaard kunststof bij star white beter staat dan gelakt maar je moet hem daarvoor denk ik toch in het echt zien ipv op foto's.
Hier zat het Duitse kenteken onder. Die 18inch met winterbanden zitten eronder omdat dat in Duitsland verplicht zou zijn (op het moment). Star White is echt een hele mooie kleur inderdaad, maar persoonlijk denk ik dat de gelakte strip beter past hierbij. Maar eens, ik ben ook erg benieuwd hoe die standaard kunststof oogt straks..

Overigens gaf een van de verkopers gisteren aan (in Breda) dat hij nog niet wist of de velg grijs zou worden of toch metallic. Maar hij dacht ook dat dit idd een oud verhaal zou kunnen zijn en gezichtsbedrog vanwege online renders. Volgens mij was dat zeker het geval, aangezien alle demo’s tot nu toe de grijze velgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:49

Freakie1NL

Grote Baas

Ontbijtstrijder schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:41:
[Afbeelding]

Net gespot door mijn zwager. Op A27 voor Houten ergens volgens mij. We hadden het er vanmiddag nog over, hij had er nog nooit een zien rijden en voila. Weet niet waar deze heen rijdt, als ze morgen maar in Breda staan 😉
Je zwager was zo onder de indruk dat afstand houden niet meer kon :+ ?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontbijtstrijder
Freakie1NL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:00:
[...]

Je zwager was zo onder de indruk dat afstand houden niet meer kon :+ ?
Hij was wel onder de indruk ja! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
Luffbra schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:38:
Aflevering staat nu ook online.

https://rtlautowereld.pmgcontent.nl/tag/uitzendingen/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:48
F1dude schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:50:
Het lijkt erop dat Ford de merchandise pagina ge-update heeft met MachE producten, nog niet alles is op voorraad of in alle maten. Ik hoop dat er nog wat leuke dingen bijkomen, zoals een koffiebeker of dergelijk.

https://fordlifestylecollection.com/nl/ford-mustang-mach-e

Misschien een keer een tshirt of zoiets kopen..

[Afbeelding]
Dan vind ik een shirt.met dit logo leuker:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBqjC6S-k6J8u2jyDsKAJiFtEq8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HfZIusvY69oJchlSjkMuRXuv.png?f=fotoalbum_large

😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
sahinasappelsap schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:45:
[...]

Dan vind ik een shirt.met dit logo leuker:[Afbeelding]

😋
Gevalletje fan van Bassie en Adriaan?
(Allemaal maggies?)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnW1
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik heb gekeken naar de status op Fordtracker en een update in positieve zin voor mij:) . Bij mij is de status nu "awaiting shipment" en productiedatum is 2021-03-03. Exciting :9~

[ Voor 36% gewijzigd door JohnW1 op 09-03-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert69yvonne70
  • Laatst online: 14-11-2021
Bij mij ook, productiedatum 6-3-21.
Weet iemand wanneer de volgende boot gaat en hoelang deze erover doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
Verwachte aankomstdatum is medio mei, zelf ga ik uit van laatste week mei, eerste week juni levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Laatst online: 17-02 13:43
JohnW1 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:42:
Verwachte aankomstdatum is medio mei, zelf ga ik uit van laatste week mei, eerste week juni levering.
En de vertrekdatum is? mijn auto is denk ik met 3 dagen klaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
[Deth]Roses schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:52:
[...]

En de vertrekdatum is? mijn auto is denk ik met 3 dagen klaar :S
Geen idee wat de vertrekdatum is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Hoop dat jullie snel je auto krijgen. Geduld zal toch wel een keer beloond worden.
Zou Ford ook extra exemplaren verschepen die nog niet verkocht zijn? Ben benieuwd of er voorraadmodellen beschikbaar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online
24.3 gaat er weer een roro boot vanaf veracruz volgens de laatste info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
Weet iemand of zijn auto op de boot staat?
Ik zag net deze tracker bij Grimaldi lines voor de RORO boten:
https://net.grimaldi.co.u...roTracking/WFRoroTracking

Ben benieuwd of deze tracker werkt. Zal wel ruig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
Teslalrp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:12:
Hoop dat jullie snel je auto krijgen. Geduld zal toch wel een keer beloond worden.
Zou Ford ook extra exemplaren verschepen die nog niet verkocht zijn? Ben benieuwd of er voorraadmodellen beschikbaar komen
Van wat ik tot nu toe van verschillende dealers begrepen heb zou er een beperkt aantal voorraad modellen zijn. Over de omvang van die voorraad konden ze verder niets zeggen, maar ze gingen er vanuit dat het maar een beperkt aantal auto's betrof. Er zouden namelijk ook demo's voor de dealers bij zitten.

Één van de dealers durfde zelfs te zeggen dat hij er vanuit ging dat er zelfs nog bestelde auto's vrij zouden vallen, door annuleringen op basis van zijn ervaringen. Ze hebben daar alleen op dealer niveau nog geen zicht op. Dus alles is en blijft een beetje gissen.

Althans dat is wat mij verteld is door verschillende dealers. :+

Ik ben ook erg benieuwd of er voorraad tussen zit, en of de levertijd ook korter gaat worden wanneer ze daadwerkelijk gaan uitleveren. Ik begreep dat nu bestellen, (als het mee zit) augustus rijden is.

Komt goed uit, want de vakantie is verplaatst naar de herfst :9

[ Voor 18% gewijzigd door TIGER1125 op 09-03-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
MarcelK64 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:49:
Weet iemand of zijn auto op de boot staat?
Ik zag net deze tracker bij Grimaldi lines voor de RORO boten:
https://net.grimaldi.co.u...roTracking/WFRoroTracking

Ben benieuwd of deze tracker werkt. Zal wel ruig zijn.
Als je het shipment number weet te achterhalen...is een bulknummer van Ford?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
MarcelGo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:21:
[...]

Als je het shipment number weet te achterhalen...is een bulknummer van Ford?
Wat ik heb gedaan is het nummer uit de tracker van Grimaldi gekopieerd in het veld "shipment number".
Dus in de Grimaldi tracker staat bv voor de Grande Halifax GHL0321:

Mijn auto is helaas nog niet gebouwd, maar je kan je VIN invullen.
Ben benieuwd of dit werkt, in ieder geval leuk om te proberen. Misschien is het wel een heel ander nummer wat je in moet vullen......

[ Voor 40% gewijzigd door MarcelK64 op 07-04-2021 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Dat hebben de Britten op het US forum ook geprobeerd, maar ze claimen dat het shipment nummer niet dit nummer moet zijn maar een soort van tracking nummer van een bulk bestemming waarschijnlijk voor Ford.nl een ander nummer dan voor Ford.co.uk etc...

Maar ik laat me graag wijzer maken...als iemand met deze data en zijn VIN wel iets te voorschijn kan toveren lees ik het graag. Bij mij werkt mijn VIN met deze combi niet.

MAAR ik weet ook helemaal nog niet of mijn auto op een boot staat, hij is pas op 8 december gemaakt en waarschijnlijk vertrokken uit Cautitlian op/na 10 februari :(

[ Voor 16% gewijzigd door MarcelGo op 09-03-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
MarcelGo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:43:
Dat hebben de Britten op het US forum ook geprobeerd, maar ze claimen dat het shipment nummer niet dit nummer moet zijn maar een soort van tracking nummer van een bulk bestemming waarschijnlijk voor Ford.nl een ander nummer dan voor Ford.co.uk etc...

Maar ik laat me graag wijzer maken...als iemand met deze data en zijn VIN wel iets te voorschijn kan toveren lees ik het graag. Bij mij werkt mijn VIN met deze combi niet.

MAAR ik weet ook helemaal nog niet of mijn auto op een boot staat, hij is pas op 8 december gemaakt en waarschijnlijk vertrokken uit Cautitlian op/na 10 februari :(
Dat is jammer. In ieder geval geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MarcelGo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:43:

Had ik ook al geprobeerd.

Het is een ander soort trackingnummer.
Nummer wat je on GNET ziet is het “Voyage number” en niet “Shipment number”

Is te vergelijken met een pakket bezorger die een route nummer afrijdt om pakketjes met ren trackingnummer te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online
Als je de eta kent van de dealer dan weet je bij benadering op welke boot deze zou moeten staan. Met gemiddelde levering van 2a3 weken na binnenkomst Antwerpen en de aanname dat ze op een roro van Grimaldi staan moet dat lukken.
Ik ga zelf uit van de grande houston of msc immacolata voor mijn eta 10.4

[ Voor 14% gewijzigd door rvee op 09-03-2021 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Hier een interessant artikel over de range van een rwd er. Heuvel op route gemiddeld 3.1 m/Kw (4.96 km/kW) en heuvel af route gemiddeld 4.1 m/kW (6.56 km/kW). Gemiddeld over de hele route 3.6 m/kW (5.76 km/kW). Dat zijn positieve cijfers als je t mij vraagt!

https://www.macheforum.co...proves-its-a-winner.4256/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Is er iemand die deze week een status update heeft ontvangen van een Mach-E die hij/zij in de week voor/na 17-april zou ontvangen?

De MSC Immacotala heeft een ander schema gekregen en komt pas eind maart aan in Antwerpen als ik het goed inschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Goede morgen, gisteren even contact gehad met mijn dealer. Even gesproken over de Mustangs die nu onderweg zijn en dat zijn wat ik begreep van hem de modellen zonder enige toeters of bellen. Naar verwachting dus RWD’s zonder pluspakketten en waren er niet veel. Vandaag hoor ik weer meer over mijn eigen auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• V-Ray471
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 12:02
Update filmpje al gezien? Ben benieuwd welke updates iedereen te wachten staat.

YouTube: MUSTANG MACH-E v A PIT CREW | Over-the-Air Updates | Ford

Zelf nog geen wagen besteld. Mag waarschijnlijk eind deze maand. RW ER staat hoog op het verlanglijstje, maar ben ook wel in afwachting van de eerste echte ervaringen op het gebied van rijbereik in NL (althans, vlakke landen). Merk dat in mijn werk- en prive situatie het toch wel prettig is om minimaal 450km onafgebroken te kunnen doorrijden. Er zijn volgens mij weinig goede elektrische alternatieven....

[ Voor 80% gewijzigd door V-Ray471 op 10-03-2021 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Nice bouwdatum 10-03 😬🤪👍

Verwachte levering dealer 29-5.... adem in adem uit 😬🥴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

[Deth]Roses schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:42:
Nice bouwdatum 10-03 😬🤪👍

Happy build day!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
alex81 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:24:
Hier een interessant artikel over de range van een rwd er. Heuvel op route gemiddeld 3.1 m/Kw (4.96 km/kW) en heuvel af route gemiddeld 4.1 m/kW (6.56 km/kW). Gemiddeld over de hele route 3.6 m/kW (5.76 km/kW). Dat zijn positieve cijfers als je t mij vraagt!

https://www.macheforum.co...proves-its-a-winner.4256/
Voor de SR zou dat dan obv beschikbare 68kw komen op net geen 400km. Zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:23:
Goede morgen, gisteren even contact gehad met mijn dealer. Even gesproken over de Mustangs die nu onderweg zijn en dat zijn wat ik begreep van hem de modellen zonder enige toeters of bellen. Naar verwachting dus RWD’s zonder pluspakketten en waren er niet veel. Vandaag hoor ik weer meer over mijn eigen auto.
Zonder toeters en bellen is ook geen TP non plus? Zijn volgens mij weinig non TP/TP plus bestellingen als ik de lijst van bestellingen kijk. TP non plus zijn er wel al meer, incl. die van mij. Hopelijk staat hij erop maar ik heb geen vin of wat dan ook buiten dat vorige week is doorgegeven verwachte leverweek 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Vanmorgen is in ieder geval de kabel getrokken en de laad"paal" aan de muur gehangen.
Klusje van 2 uur liep uit op klusje van 6 uur, 3 uur lang bezig geweest om de vastgelopen boor uit de muur/fundering te krijgen om vervolgens door een afvoer te boren |:( 8)7 .

Morgen komen ze de meterkast aansluiten, hopelijk gaat dat beter :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
[Deth]Roses schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:42:
Nice bouwdatum 10-03 😬🤪👍

Da's echt eind eind mei.. gaat voor mij ook op..
Man man man wat duurt het LAAANNNGGGG!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Tav range, kom net onderstaande wintertest tegen.
Allemaal op winterbanden en -7 graden
De Mach E is een ER AWD op 19inch met winterbanden dus.

https://www.macheforum.co...esla-vs-audi-e-tron.4294/

For you Yankees, here are the "translation" in miles
Mach-E : 227 miles (2.59 miles / kWh) (4,2 km/kwh)
Model 3 : 221 miles (3.55 miles / kWh) (5,7 km/kwh)
Model Y : 221 miles (3.36 miles / kWh) (5,4 km/kwh)
E-Tron : 179 miles (2.20 miles / kWh) (3.5 km/kwh)

Alhoewel de tesla's het aanzienlijk beter doen toch nog best redelijk.
Voor de SR zou dat ongecorrigeerd voor AWD en lichtere batterij neer komen op 285km. Met RWD en kleinere batterij zou 300 haalbaar moeten zijn in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 04:56
[Deth]Roses schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:23:
Mijne (rwd) heeft tp+ hoop niet dat ze de verkeerde leveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luffbra
  • Laatst online: 18-06-2024
Jihaaa, vandaag gaat mijn Mach e in productie 😊👊🙌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mimalizo
  • Laatst online: 29-03-2022
Na onderstaande zin gestopt met lezen:

Sommige auto's zijn in de zomer getest, andere toen het kwik richting het vriespunt ging.

Totaal nikszeggend onderzoek...

Helaas. Want ik zou wel graag een soortgelijk onderzoek willen zien onder vergelijkbare omstandigheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m24

m24

holy F...... "primaryStatus":"In Production"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online
Handige van deze review is dat er bij redelijk goed weer is gereden met de mme. In vergelijk met de eerdere reviews in winter weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
m24 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:11:
holy F...... "primaryStatus":"In Production"
Ik val van m'n stoel!! Bij mij ook! Ik dacht echt dat mijn VIN nep was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
Predje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:06:
[...]

Ik val van m'n stoel!! Bij mij ook! Ik dacht echt dat mijn VIN nep was!
Die van mij staat nu reeds een week "in production".
Ben benieuwd hoe lang dit proces duurt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
MarcelK64 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:14:
[...]

Die van mij staat nu reeds een week "in production".
Ben benieuwd hoe lang dit proces duurt ...
Krijgen we dat weer... nu staat ie zeker tot augustus in production... :P
De auto brengt me momenteel nog geen geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME4Me
  • Laatst online: 13-07-2021
Predje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:17:
[...]

Krijgen we dat weer... nu staat ie zeker tot augustus in production... :P
De auto brengt me momenteel nog geen geluk.
Er is hoop... bij mij duurde het 2,5 week om van 'in production' naar 'awaiting shipment' te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
MME4Me schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:19:
[...]

Er is hoop... bij mij duurde het 2,5 week om van 'in production' naar 'awaiting shipment' te gaan.
Is allemaal veel te laat! Ik had inmiddels alweer uitgekeken moeten zijn op dat ding! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Predje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:22:
[...]

Is allemaal veel te laat! Ik had inmiddels alweer uitgekeken moeten zijn op dat ding! :P
Er zijn nog proefritjes deze week dus je kan er nog "naar kijken" :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
OMG mijn auto is in productie gegaan..... (een paar dagen voor de gecommuniceerde build date).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 22:57
Mijn dealer verwacht mijn auto in week 21 (eind mei) te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBMachFI
  • Laatst online: 11-03-2022
De mijne staat inmiddels alweer 2 weken op in transit.
Heeft ook nooit op awaiting shipment gestaan.
Volgens mij staat ie gewoon nog in Mexico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBMachFI
  • Laatst online: 11-03-2022
Is ook een first edition.
MME4ME zit volgens mij in hetzelfde schuitje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
BBMachFI schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:32:
Is ook een first edition.
MME4ME zit volgens mij in hetzelfde schuitje. :(
Zou je mijn privé berichtje kunnen beantwoorden?

We hebben vandaag wederom een proefrit van 30 minuten gehad, nu in de fikse storm en ging verrassend goed! Alleen achteruit inparkeren ging niet zo soepel maar is gewoon paar keer proberen/doen.

Mijne is van levering 17-april weer veranderd naar 24-april. Dit omdat de boot later in Antwerpen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online
Msc immacolata?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Correct. Schema is door Grimaldi Lines omgegooid waardoor die niet 22-maart maar 27-maart aankomt in Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Nu online
Zullen de meeste van de eerste levering dan opstaan gok ik.
Pagina: 1 ... 26 ... 179 Laatste