Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 25 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 04:56
makooy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:00:
[...]

TP kan ook bij RWD.

AWD = meer power
RWD heeft met tp+ alles wat de AWD heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:00
trui schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:36:
[...]

RWD heeft met tp+ alles wat de AWD heeft?
Nee.

TP+ is hetzelfde als TP+ bij AWD.
Kijk maar op de Ford website :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-02-2022
Verschil tussen AWD en RWD is met beide TP+ nog iets van 5K toch? En dan heb je enkele kleine exterieur verschillen, 19” en dan AWD vs RWD. Qua kracht zo goed als gelijk, maar qua range toch 10% minder met de AWD.
Ik heb daarom de RWD met TP+ en achteraf laat ik 19” inch wiel en velg erop zetten. Dan ben ik uiteindelijk 3K goedkoper uit dan de AWD en heb je zo goed als hetzelfde, behalve die kleine exterieurverschillen.
Tis ook een kwestie van smaak natuurlijk of je dat 3K waard vind. Sommige “meer”-opties vind ik bij de AWD juist niet mooier. Zoals de rode stiksels, zwarte hemel en glimmende grille ipv de geblokte grille. Koplampen voor dan weer wel maar das eigenlijk het enige wat je mist.

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fletnix
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-03-2023
Vandaag een proefritje gedaan bij Ford De Meern (Utrecht).
Ik reed in een AWD in de kleur Blue Infinity.
Hij rijdt geweldig, en heel veel bekijks (je voelt alsof je in een super sportwagen rijdt). De audio vond ik wel zwaar tegenvallen, maar dat lag mogelijk aan de instellingen.

Ik kreeg bevestiging van de Ford dealer dat 'mijn' Mustang AWD op 24 april wordt geleverd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBuXmXb3fGjJZS1U983VcrvxLtA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8xNQRP4m8dwNhThSYqLRBBm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgYMBVlHBUoQemAkLrjIzQkaSRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VtLBhpTGUnS0YE7tJREDZ9gr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cL3H0p4vSxxafBU-N4f2ylh6GUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lMpHKE2BvbxbBdhDMnLCZJat.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XdqXMu9InfDpwKF2lI0ieYrZ88Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O98zDEqPEqt2GEso6aWTglGf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMQCr18--w6SeP1O4H8WO0knudc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xvlaJmKTIJvDUnqYTySwhlGC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlViEdUUSx3hJRG27Cy106oIogo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIbW5tNt5XGsmnzo8minixZk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxaTEU0eUE-0KwGWcuLDKuRtT2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ts61DJVsbDPwVK9eWTtpsQ4A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Alexbeun schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:08:
Verschil tussen AWD en RWD is met beide TP+ nog iets van 5K toch? En dan heb je enkele kleine exterieur verschillen, 19” en dan AWD vs RWD. Qua kracht zo goed als gelijk, maar qua range toch 10% minder met de AWD.
Ik heb daarom de RWD met TP+ en achteraf laat ik 19” inch wiel en velg erop zetten. Dan ben ik uiteindelijk 3K goedkoper uit dan de AWD en heb je zo goed als hetzelfde, behalve die kleine exterieurverschillen.
Tis ook een kwestie van smaak natuurlijk of je dat 3K waard vind. Sommige “meer”-opties vind ik bij de AWD juist niet mooier. Zoals de rode stiksels, zwarte hemel en glimmende grille ipv de geblokte grille. Koplampen voor dan weer wel maar das eigenlijk het enige wat je mist.
Belangrijkste wat ik mis op de RWS ten opzichte van de AWD is de automatisch inklapbare buitenspiegels.
Voor de rest had ik graag de zwarte hemel gehad en de AWD lampen.
Echter vind ik persoonlijk juist die zwart glimmende wielkasten en bumpers lelijker bij de AWD dan bij de RWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vixseboxse
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-10-2021
Predje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:41:
[...]

Einde van dit jaar kun je in NL snelladen vergeten..dat hele laadnetwerk slipt volledig dicht.
Wees blij dat je in NL woont, het land met relatief de meeste laadpalen in de wereld. Onze Belgische vrienden hier moeten het met aanzienlijk minder laadpunten doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6ud1Z3mbPFkMZnPJOQR52jINFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EXst7au2rwOYQHE0kUHGv845.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
makooy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Belangrijkste wat ik mis op de RWS ten opzichte van de AWD is de automatisch inklapbare buitenspiegels.
Voor de rest had ik graag de zwarte hemel gehad en de AWD lampen.
Echter vind ik persoonlijk juist die zwart glimmende wielkasten en bumpers lelijker bij de AWD dan bij de RWD.
Inklapbare spiegels krijg je toch wel met TP+?

Persoonlijk vind ik het matte plastic ook veel mooier dan het glanzende.
Het geeft de auto echt meer een SUV/stoere look.

De 19 inch velgen vind ik ook niet mooi, dus als ik al andere zou willen zou ik zelf aftermarket zwarte velgen kiezen.

In rijgedrag én performance is bij de SR het verschil tussen AWD en RWD ook marginaal. (sneeuw daargelaten).

Afijn, imho is de SR RWD als daily voor mensen die max 100km per dag rijden echt de beste keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
Even contact gehad met de dealer (Stern Zuidoost, voorheen Ardea). Build date is 16 maart, ze verwachten de auto 5 juni bij de dealer. Betreft een AWD ER TP+, order date (via leasemaatschappij) is 24 maart 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Predje schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:58:
[...]

Inklapbare spiegels krijg je toch wel met TP+?

Persoonlijk vind ik het matte plastic ook veel mooier dan het glanzende.
Het geeft de auto echt meer een SUV/stoere look.

De 19 inch velgen vind ik ook niet mooi, dus als ik al andere zou willen zou ik zelf aftermarket zwarte velgen kiezen.

In rijgedrag én performance is bij de SR het verschil tussen AWD en RWD ook marginaal. (sneeuw daargelaten).

Afijn, imho is de SR RWD als daily voor mensen die max 100km per dag rijden echt de beste keuze!
Ah ja, je hebt helemaal gelijk!

Pakketten voor RWD
Technology Pack
- Bang & Olufsen audiosysteem met 10 speakers, waaronder een sound bar in het dashboard (totaal 560Watt)
- Handsfree elektrisch bedienbare achterklep
- Active Driver Assist met Lane Centring Assist, Stop&Go en Handsfree mode (indien togestaan EU)
- Traffic Sign Recognition
- Active Park Assist 2: Volledig automatisch inparkeren
- 360 graden camera

Technology Pack Plus
- Technology Pack
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels
- 8-weg elektrisch verstelbare bestuurdersstoel en passagiersstoel incl. lendensteunen
- Memory functie voor bestuurdersstoel en buitenspiegels
- Panorama dak (vast)
- Warmtewerende voorruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
martijnvds schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:21:
Even contact gehad met de dealer (Stern Zuidoost, voorheen Ardea). Build date is 16 maart, ze verwachten de auto 5 juni bij de dealer. Betreft een AWD ER TP+, order date (via leasemaatschappij) is 24 maart 2020.
Vrees dat ik dan ook rekening moet gaan houden met begin juni gezien mijn bouwdatum ook medio maart is. Maand later 1200 km afleggen naar Italië :S Krijg ik toch een beetje de kriebels van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-08 22:30
Ik krijg in de basis ook de 18" maar die vind ik niet zo mooi en wil 19". Nu kost de originele 19" ongeveer 1850 euro bij de dealer.

Wie gaat er ook van 18 naar 19 en welke velgen neem je (ik ben ook beetje aan het neuzen in de aftermarket maar weet nog niet goed welke). Heb wat inspiratie nodig ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Even een linkje van Mach-E Forum.

Iemand heeft een how-to gemaakt om de Frunk Divider weg te halen:
https://www.macheforum.co...divider-diy-writeup.3953/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:26

m24

makooy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:37:
Even een linkje van Mach-E Forum.

Iemand heeft een how-to gemaakt om de Frunk Divider weg te halen:
https://www.macheforum.co...divider-diy-writeup.3953/
10min voor 4 pinnetjes? anyways, ben benieuwd of deze er in NL wel of niet in gaat zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• split
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:54

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Na alle tegenslagen rondom mijn order eindelijk een keer een positieve wending.

Ik heb zojuist mijn order van begin mei 2020 zonder korting bij de leasemij om weten te zetten naar een exemplaar met korting incl. TP pakket.

Daarnaast ziet het er naar uit dat hij ook nog eens eerder komt, het zojuist getekende contract staat op levering 1 april maar dat lijkt mij wel erg snel al zou het kunnen gezien het een order is uit de 1e batch.
Vraag staat nu uit hoe reëel die datum is maar ik ben iig happy dat ik het TP pakket er nu letterlijk gratis bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:53:
[...]

Wat dat betreft hebben ze in de US wat meer te kiezen. Donkere of lichte bekleding en hebben ze ook blauw stiksel. Sluit me wel aan dat het rode stiksel niet matcht bij de lakkleur behalve bij de rode natuurlijk, maar gelukkig hebben we nog de rode remklauwen bij de AWD 🤪.
Die rode remklauwen heb je bij diverse aanbieders voor € 100 gespoten en wel met plastidip.
Wellicht houdt het het geen 4 jaar vol maar de daarvoor hoef je geen AWD de kopen ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben met het grijze stiksel op de standaard RWD (of TP+) tov het rode stiksel op de AWD. De stoelen zelf van de AWD zijn dan wel weer mooier maar goed, kan niet alles hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door FreeMen op 01-03-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
FreeMen schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:23:

Ik heb zojuist mijn order van begin mei 2020 zonder korting bij de leasemij om weten te zetten naar een exemplaar met korting incl. TP pakket.

Daarnaast ziet het er naar uit dat hij ook nog eens eerder komt, het zojuist getekende contract staat op levering 1 april maar dat lijkt mij wel erg snel al zou het kunnen gezien het een order is uit de 1e batch.
Vraag staat nu uit hoe reëel die datum is maar ik ben iig happy dat ik het TP pakket er nu letterlijk gratis bij heb.
eind-april / begin-mei moet prima lukken denk ik zo.
1-april lijkt mij inderdaad een beetje voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Is er iemand geinteresseerd in een screenprotector voor het grote 15,5" scherm?

zie: https://www.theocdplug.com/shop/p/mustang-mach-e-155

Ik kan dan proberen er meerdere in 1x te kopen en dat we dan de verzendkosten/import splitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QA-zSeARoZkbjGEOYoOTkwMt3b4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MmTjD3YdkNJ6eU60CJ2X7ZbV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uupVmO5eCILKQuMwfHjy37lOCu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lHsnSyBQsxOHyaZ5PHPHdDO0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vdYcPkPMXkLDCAAoiI8SrlzYY5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5XIHKw24Dk9zUUf2qZtLfpCg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door makooy op 01-03-2021 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
martijnvds schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:21:
Zelfde dealer heb 2 weken geleden contact gehad, 2 maanden eerder besteld (type SR) en ik kreeg 30 mei als leverdatum.

Ben benieuwd of dat dat andere boten zijn of dat ze toch nog aan het rommelen zijn met de datum.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
makooy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:13:

Ik kan dan proberen er meerdere in 1x te kopen en dat we dan de verzendkosten/import splitten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb ik wel interesse in, wordt wel een uitdaging hem aan te brengen zonder bubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

ArCadE

No banana available

FreeMen schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:40:
[...]

Heb ik wel interesse in, wordt wel een uitdaging hem aan te brengen zonder bubbels.
Ik heb ook wel interesse maar volgens mij sturen ze niet internationaal (maar misschien heb ik niet goed gelezen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
ArCadE schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:46:
[...]

Ik heb ook wel interesse maar volgens mij sturen ze niet internationaal (maar misschien heb ik niet goed gelezen)
Doen ze wel. Ik heb al contact met de verkoper om er meerdere in 1x te laten komen.
Hij is de specifieke verzendkosten voor mij aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:23:

Wel een hele flauwe grap van de LM 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MME4Me
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-07-2021
Heb ik ook wel interesse in! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
Verzameling van info uit veel kortere videos in 1 jasje

YouTube: From Behind The Wheel | Mustang Mach-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
makooy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:59:
[...]

Doen ze wel. Ik heb al contact met de verkoper om er meerdere in 1x te laten komen.
Hij is de specifieke verzendkosten voor mij aan het uitzoeken.
Schrijf mij ook maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Buiten de stiksels zit er toch geen verschil in met de stoelen van de AWD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 13:20
Zonder tpplus zijn er wel verschillen zie de Ford site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
oei, die spatbordranden lijken wel grijs/antraciet ipv zwart.
Hopelijk is dit gezichtsbedrog door lichtinval icm het diepe(re) zwart van de lak.

Edit,
lijkt toch aan de video te liggen. Onderstaande video van een space white select lijkt aanzienlijk donkerder te zijn

[ Voor 19% gewijzigd door FreeMen op 02-03-2021 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
@ArCadE @brainovic @FreeMen @MME4Me @Primrose85 vooralsnog komt de screenprotector tussen de 31-34euro uit. er zijn nu 24 geinterresseerden.
24x screenprotector
+ verzendkosten
- wisselkoers
+ BTW
+ inklaringskosten

Exclusief verzendkosten in NL
Ophalen in omgeving Rotterdam.

Akkoord?
Nog andere die het ook willen?

Ps. Ik ben ook naar alternatieven aan het kijken, bijv zelf laten maken. maar vooralsog lastig om een partij te vinden die dat kan. Nu in contact met 1 en wacht op offerte.

[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 02-03-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBMachFI
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-03-2022
Goedemiddag,

Voor mij mag je ook een screenprotector bestellen.
Ben nieuw hier.
Heb een FI besteld. Hopelijk eind mei levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brainovic
makooy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:12:
@ArCadE @brainovic @FreeMen @MME4Me @Primrose85 vooralsnog komt de screenprotector tussen de 31-34euro uit. er zijn nu 24 geinterresseerden.
24x screenprotector
+ verzendkosten
- wisselkoers
+ BTW
+ inklaringskosten

Akkoord?

Ps. Ik ben ook naar alternatieven aan het kijken, bijv zelf laten maken. maar vooralsog lastig om een partij te vinden die dat kan. Nu in contact met 1 en wacht op offerte.
Wat mij betreft akkoord, maar ik ben niet helemaal toerekeningsvatbaar omdat mijn status vandaag naar 'In Production' is gegaan. Kreeg er zelf een mail van Ford over _/-\o_

al zou ik voor het overzicht voor jou (en om het topic niet te spammen) via DM afhandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV_Halm
  • Laatst online: 26-10-2021
Goedemiddag,

Voor mij graag ook een screenprotector, ben ook nieuw hier.
Verder heb ik een RWD Extended range TP+ besteld die volgens de dealer 24 April 2021
geleverd zal worden.

Hoe gaan we het doen met de financiële afwikkeling van de screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV_Halm
  • Laatst online: 26-10-2021
Goedemiddag,

Was verder nog benieuwd naar diegene die bezig is om naast het tinten van de ramen , andere velgen nog meer zou willen veranderen aan RWD uitvoering. Zelf zat ik te denken om de grill een make-over te geven. Ook een car wrap zou de mustang meer tot z'n recht laten komen. Moet wel toegeven dat de Mustang mach e
al een plaatje is om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
BBMachFI schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:23:
Goedemiddag,

Voor mij mag je ook een screenprotector bestellen.
Ben nieuw hier.
Heb een FI besteld. Hopelijk eind mei levering.
Welkom!

Vul je bestelling in in de sheet die in de Topicstart staat, dan kunnen we bij elkaar spieken mbt levering en brouw ;)
EV_Halm schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:40:
Goedemiddag,

Voor mij graag ook een screenprotector, ben ook nieuw hier.
Verder heb ik een RWD Extended range TP+ besteld die volgens de dealer 24 April 2021
geleverd zal worden.

Hoe gaan we het doen met de financiële afwikkeling van de screenprotector?
Ook welkom!

In de sheet in de Startpost kan je je auto toevoegen.

De financiele afwikkeling moet ik nog even naar kijken. Sowieso even kijken hoeveel mensen er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBMachFI
  • Laatst online: 11-03-2022
Mijn ETA date is vorige week gewijzigd naar 2021-03-22.
Nu staat ie weer op 1991-01-01
Ship date nog wel op 2021-02-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME4Me
  • Laatst online: 13-07-2021
BBMachFI schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:43:
Mijn ETA date is vorige week gewijzigd naar 2021-03-22.
Nu staat ie weer op 1991-01-01
Ship date nog wel op 2021-02-24
Same here; ETA date ook terug op oude, vertrouwde 1990-01-01 met ship date nog op 2021-02-23.
Maak me er geen zorgen om. Heb het al veel gelezen bij anderen, dus lijkt normaal.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
MME4Me schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:57:
[...]

Same here; ETA date ook terug op oude, vertrouwde 1990-01-01 met ship date nog op 2021-02-23.
Maak me er geen zorgen om. Heb het al veel gelezen bij anderen, dus lijkt normaal.... 8)7
Same hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachEric
  • Laatst online: 22-04-2023
ETA sinds vandaag ook weer terug naar 1990-01-01. shipmentDate blijft 2021-02-26
Wat bedoelen ze met TransitDate (die staat bij mij op 19)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
MachEric schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:22:
ETA sinds vandaag ook weer terug naar 1990-01-01. shipmentDate blijft 2021-02-26
Wat bedoelen ze met TransitDate (die staat bij mij op 19)
boot gezonken misschien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
makooy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:12:
24x screenprotector
+ verzendkosten
- wisselkoers
+ BTW
+ inklaringskosten

Akkoord?

Het stevig verzenden zonder dat er kreukels inkomen in NL kan ook nog wel eens lastig blijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
Precies op de voorspelde datum geeft de vintracker in production aan
Wanneer gaat de volgende boot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
EV_Halm schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:55:
Goedemiddag,

Was verder nog benieuwd naar diegene die bezig is om naast het tinten van de ramen , andere velgen nog meer zou willen veranderen aan RWD uitvoering. Zelf zat ik te denken om de grill een make-over te geven. Ook een car wrap zou de mustang meer tot z'n recht laten komen. Moet wel toegeven dat de Mustang mach e
al een plaatje is om te zien.
Ik zit te denken om het dak te wrappen (geen panoramadak) en evt. de zwarte bumperdelen te laten plastidippen maar beide beslis ik uiteraard pas over als hij voor de deur staat.
Daarnaast worden de 18inches winterwielen en komen er aftermarket 20 inches op.

Edit,
oh ja, remblokken wil ik wellicht ook nog rood laten plastidippen.

[ Voor 9% gewijzigd door FreeMen op 02-03-2021 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
Hier ook de ETA van eind maart 2021 naar 1990-01-01.

Ship Date 2021-01-26

[ Voor 18% gewijzigd door trui op 02-03-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
[quote]makooy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:12:
24x screenprotector
+ verzendkosten
- wisselkoers
+ BTW
+ inklaringskosten

Akkoord?

Ik wil er ook eentje bestellen bij je.
Super geregeld :)

Ik haal hem op, woon onder de rook van Rotterdam.

[ Voor 5% gewijzigd door MarcelK64 op 02-03-2021 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianCF
  • Laatst online: 07-08-2024

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoi,
Ik ben ook nieuw hier, maar ik zou ook graag mee willen doen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Heb nieuwe foto's doorgekregen.
Er is nu ook een screenprotector voor het scherm achter het stuur.

Prijs groot scherm = tussen 30-35euro
Prijs klein scherm = tussen 10-15euro
Beide afhankelijk van aantal kopers
(ophalen regio Rotterdam)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/156164047_902155073920600_8779237239067023503_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=3&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=7kmlObYHXxwAX98jwUo&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=8b55a19da14a3f07e6278a7962afde02&oe=60646959
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/156368076_894323961299879_6988985650802611279_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=3&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=Y9AP3LbobqkAX9SmOrv&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=8590ff797f5812d42aa6e6af681216b9&oe=6065B31F

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/156184907_126111826038457_4181606022288006935_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=3&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=MIP34AwdtSoAX_tSxlR&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=9bf8960c89e1d03268c3f7411c46b247&oe=60643A72
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/156193012_1814732252023984_8039701093955222211_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=3&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=GGuCxHMNg9MAX-Fprfj&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=6685a9b57c1a84eac2ccd0b1c7531b43&oe=6064D3BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

ArCadE

No banana available

makooy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:53:

Hoi Makooy,

Ik wil wel 1 voor het grote scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
  • Laatst online: 11-09 08:04
Heeft iemand het Twitter bericht van Ford gezien met de melding: iedereen waarvan de levering vertraging opgelopen heeft krijgt 1000 dollar korting en 250kW extra laden?
Je hebt wel kans dat het alleen voor de VS geldt. Maar wie weet.

Trouwens...mijn Broekhuis Lease app melde al een poos een leverdatum van 21 mei.
Sinds vanmorgen is deze weer naar "onbekend" gegaan.:-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brainovic
Ik was vandaag aan de beurt voor een proefrit. Een dik half uur kunnen rijden in een witte AWD, en moet zeggen dat de auto zeer comfortabel aanvoelt. Rijdt heerlijk, scherm werk prima incl koppeling met telefoon en vrouwlief was zeer te spreken over stoel- en stuurverwarming :).

De ruimte op de achterbank was groter dan ik had verwacht en hetzelfde geldt eigenlijk voor de kofferbak. Ben er ook over uit dat ik de rode stiksels in de bekleding niet ga missen. Al met al een behoorlijk positieve indruk over de auto.

Nu maar hopen dat hij snel komt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDO1oF9yX4QIFbRKdoktYFWtejU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HRzzKmRfoGVRQiHj1jvrtpZs.png?f=fotoalbum_large

Jaja eindelijk ook een stapje dichterbij. Klein eureka momentje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosetree
Mijn ETA End date is vandaag van 2021-04-02 naar 1990-01-01 gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F1dude
  • Laatst online: 13-09 17:28
[Deth]Roses schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]

Ahhh nice! Ik check net mijn Vin en is ook in production woohooo. Ook besteld via LM, maar zie geen ETA staan. Build date is 10 maart, dus zal nu wel ergens in de planning zitten. Leverdata is nog steeds 22 Mei

Wat zijn eigenlijk de verschillende fases van de tracker? Wat komt er na ‘in production’?

[ Voor 29% gewijzigd door F1dude op 03-03-2021 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MachEric
  • Laatst online: 22-04-2023
F1dude schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:38:
[...]

Ahhh nice! Ik check net mijn Vin en is ook in production woohooo. Ook besteld via LM, maar zie geen ETA staan. Build date is 10 maart, dus zal nu wel ergens in de planning zitten. Leverdata is nog steeds 22 Mei

Wat zijn eigenlijk de verschillende fases van de tracker? Wat komt er na ‘in production’?
Awaiting Shipment en daarna In Transit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Heb eindelijk mn VIN gehad van de dealer. Hij gaf ook aan dat de auto 01-02 gebouwd was en een update was op 25-02 dat ze verwachten dat tie 15-05 bij hun op de stoep wordt afgeleverd. Echter als ik m'n VIN invoer in de tracker zie ik al die info niet. Er staat zelfs nog 'in production'. Hebben anderen dit ook gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Mocht er nog iemand een Screenprotector willen (zie makooy in "Het grote Ford Mustang Mach-E Topic")

Ik ga dit weekend de bestelling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
makooy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:53:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hallo Makooy, zitten er praktische argumenten aan om deze aan te schaffen? Of is het vooral design?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
JohnW1 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:40:
[...]

Hallo Makooy, zitten er praktische argumenten aan om deze aan te schaffen? Of is het vooral design?
- minder vette / vieze vingers op het scherm
- minder krassen
- minder reflectie dmv zon
- makkelijker schoonmaken (cq minder voorzichtig doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

makooy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:46:
[...]

- minder krassen
Ok. Doe maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

"In order processing"

Ik denk dat ze die van mij als laatste op de boot gaan zetten. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
m24 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:12:
"In order processing"

Ik denk dat ze die van mij als laatste op de boot gaan zetten. ;(
Heb je in ieder geval geen kinderziektes 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
[Deth]Roses schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:34:

Mooi nieuws!
Klein vraagje: wanneer kreeg jij in de Tracker de afbeelding van de MME te zien?

Stond vanmorgen op het Mach E forum dat leveringen in de US een maand worden vertraagd i.v.m. kwaliteits problemen.
Hopelijk wacht ons niet nog een keer eenzelfde bericht.

[ Voor 54% gewijzigd door MarcelK64 op 07-04-2021 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Zojuist ook een update gehad van de LM van mijn "nieuwe" pre-order, de auto is in productieplanning opgenomen en afleverweek staat voorlopig op week 22 cq eind mei.... :'(
Moet de VIN nog krijgen maar dit is weer alles behalve hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Dat lijkt me toch niet slecht. Is 1 maand na de eerste bulk leveringen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
rvee schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:48:
Dat lijkt me toch niet slecht. Is 1 maand na de eerste bulk leveringen in NL.
Hangt er inderdaad vanaf wanneer de eerste uitleveringen plaats gaan vinden, zal wel rond half april zijn dus is eind mei nog zo gek nog niet inderdaad. Eerst de VIN maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:25
MarcelK64 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:11:
[...]

Mooi nieuws!
Klein vraagje: wanneer kreeg jij in de Tracker de afbeelding van de MME te zien?
[Afbeelding]

Stond vanmorgen op het Mach E forum dat leveringen in de US een maand worden vertraagd i.v.m. kwaliteits problemen.
De vertraging betreft auto's gebouwd voor 19 februari, zal waarschijnlijk eenzelfde soort check als eerdere krijgen, daarvoor hebben ze in Antwerpen 2 weken gepland (dus douane en check)

Als je dus iets van 8 weken rekent vanaf productie tot bij dealer zit je er nog steeds niet veel van af. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49CDJC3tOIZM5i9w6XCNJ1yLhl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rg2LR0LqxaIlgvB9TM2f3lcG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door MarcelGo op 04-03-2021 09:13 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-09 15:41
[...]

Mooi nieuws!
[Afbeelding]

Ik zie "mijn" model wel , maar voorlopig nog niets veranderd in de status.
Zag dat Mercedes EQC de prijs 10k heeft verlaagd, wellicht toch weer een optie nu. :X

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Brotuck schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:25:
[...]

Ik zie "mijn" model wel , maar voorlopig nog niets veranderd in de status.
Zag dat Mercedes EQC de prijs 10k heeft verlaagd, wellicht toch weer een optie nu. :X
Ik zie ook geen afbeelding, maar goed dat heeft niet zoveel impact op het process verder.
FreeMen schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:37:
Zojuist ook een update gehad van de LM van mijn "nieuwe" pre-order, de auto is in productieplanning opgenomen en afleverweek staat voorlopig op week 22 cq eind mei.... :'(
Moet de VIN nog krijgen maar dit is weer alles behalve hoopvol.
Dit is best wel prima nieuws. Het merendeel van NL orders wordt in maart geproduceerd en vanaf 22-28 mei geleverd. Ik denk dat we eerste week juni heel veel MME's op de weg gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
[...]

Mooi nieuws!
[Afbeelding]
Volgens mij in januari ofzo. Maar interior niet als enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Momenteel zie ik trouwens weer helemaal niets in de tracker met mijn vin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
[Deth]Roses schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Volgens mij in januari ofzo. Maar interior niet als enige.
Tracker is er bij ook mij mee gestopt 'can't retrieve this VIN' zal wel een error zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

F1dude schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:17:
[...]

Tracker is er bij ook mij mee gestopt 'can't retrieve this VIN' zal wel een error zijn?
deze werkt nog: https://shop.ford.com/aem....*&vin=******************

Gelukkig nog steeds In order processing.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
F1dude schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:17:
[...]

Deze melding krijg ik altijd als ik de VIN erin kopieer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-09 15:41
Net even via de dealer in de bestelling gekeken.
Leverdatum staat nu op 5 Juni.......

Productiedatum is weer 2 weken opgeschoven :|

Volgens de dealer zit mijn auto in de eerste afleverbatch, dus ik gok dat iedereen ergens in juni gaat rijden...
De auto's die eerder komen zijn eigenlijk allemaal demo auto's

[ Voor 68% gewijzigd door Brotuck op 04-03-2021 11:36 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
Net een mail gekregen dat die nu pas in productie is? In Fordtracker stond de levering voor maart 2021.

Dealer zei paar weken terug dat die onderweg is?

Geen idee wat waar is en wat niet..

mail:

JOUW MACH-E GAAT IN PRODUCTIE
Beste (naam),

Graag willen we je laten weten dat we de bouw van jouw Mustang Mach-E hebben ingepland. Binnenkort gaat hij in productie.

Wanneer je Mach-E klaar is en onderweg is naar de dealer, ontvang je van ons weer een bericht.

In de tussentijd kun je de status van jouw bestelling bekijken en beheren via jouw Ford-account.
Je bestelling beheren
—————

Klopt ook niks van kan al maanden niet meer in bestelling beheren.

[ Voor 56% gewijzigd door trui op 04-03-2021 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Net een mail van Ford ontvangen dat mijn auto in productie gaat.

Volgens JSON en fordtracker is hij 8-12-2020 al gebouwd en heeft sinds 9-2-2021 status "in transit".
Mijn dashboard op Ford.nl werkt ook niet volledig, kan gelukkig wel zien dat mijn VIN niet gewijzigd is.

Waar is ford toch mee bezig, als dit de kwaliteit is die ze nastreven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Gaat allemaal lekker inderdaad. Zou mij niets verbazen als er met auto's geschoven wordt.

Iedereen wie een mail van Ford krijgt zijn allemaal geen leaseauto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Brotuck schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:24:
Net even via de dealer in de bestelling gekeken.
Leverdatum staat nu op 5 Juni.......

Productiedatum is weer 2 weken opgeschoven :|

Volgens de dealer zit mijn auto in de eerste afleverbatch, dus ik gok dat iedereen ergens in juni gaat rijden...
De auto's die eerder komen zijn eigenlijk allemaal demo auto's
Ik zie toch echt diverse meldingen in de spreadsheet aan het begin van deze topic van autos welke al gebouwd zijn en onderweg zijn. Als jouw auto nog gebouwd moet worden zit jij zeker niet in de eerste batch. Wellicht in de eerste batch van de dealer maar in ieder geval niet van NL/EU.

[ Voor 5% gewijzigd door FreeMen op 04-03-2021 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
TheoQ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:01:
Net een mail van Ford ontvangen dat mijn auto in productie gaat.

Volgens JSON en fordtracker is hij 8-12-2020 al gebouwd en heeft sinds 9-2-2021 status "in transit".
Mijn dashboard op Ford.nl werkt ook niet volledig, kan gelukkig wel zien dat mijn VIN niet gewijzigd is.

Waar is ford toch mee bezig, als dit de kwaliteit is die ze nastreven.....
Zelfde mail gehad. 28.11 gebouwd en ook 9.2 in transit. Wellicht is dit de melding dat auto op de boot zit maar is er verkeerde info gestuurd in de email. Dat is niet de eerste x nl 😇

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• m24

m24

trui schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:00:
Net een mail gekregen dat die nu pas in productie is? In Fordtracker stond de levering voor maart 2021.

Dealer zei paar weken terug dat die onderweg is?

Geen idee wat waar is en wat niet..

mail:

JOUW MACH-E GAAT IN PRODUCTIE
Beste (naam),

Graag willen we je laten weten dat we de bouw van jouw Mustang Mach-E hebben ingepland. Binnenkort gaat hij in productie.

Wanneer je Mach-E klaar is en onderweg is naar de dealer, ontvang je van ons weer een bericht.

In de tussentijd kun je de status van jouw bestelling bekijken en beheren via jouw Ford-account.
Je bestelling beheren
—————

Klopt ook niks van kan al maanden niet meer in bestelling beheren.
Toch knap om er zo'n chaos van te maken. Mag ook een keer gezegd worden! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Ik heb ook zojuist een e-mail gehad. Lijkt erop dat iedereen waarvan de auto minimaal de status van in productie heeft een e-mail heeft gehad van deze volgende fase.

Ben benieuwd of andere snel een update krijgen dat de auto ook onderweg is ;-) of deze de e-mail pas na levering ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosetree
Ook dezelfde mail gehad. In mijn account toch nog even gechecked of ik het juiste VIN nummer heb, maar dat is nog altijd hetzelfde en de ford tracker geeft In Transit (al is dus mijn ETA End date gereset naar 1990-01-01).
Ik heb geen lease overigens.

Het is natuurlijk wel zo dat Ford ervan uitgaat dat niemand die Ford Tracker ziet (zo was het vroeger nu eenmaal dat je alleen de updates vanuit je dealer kreeg). Dus het kan prima dat het mailtje nu getimed word om de leveringsperiode productie->levering klein te laten lijken

[ Voor 41% gewijzigd door rosetree op 04-03-2021 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBrepresent
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
makooy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:46:
[...]

- minder krassen
Ok ik ben overtuigd :9 Voor mij graag voor het grote en kleine scherm!

Thanks!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• makooy
Vandaag goed nieuws gehad!

Mijne staat op de boot van 1-maart en komt 22-maart aan in Antwerpen
Verwachte levering dealer is ook een week naar voren geschoven en 17-april geworden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

makooy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:58:

Verwachte levering dealer is ook een week naar voren geschoven en 17-april geworden *O*
We are not jealous!! Not jealous I say! :+ :/

Maar goed, ik heb wel een laadpaal... nou ja soort van.... (Bluecurrent hidden)... waar ik nog 3 maanden niks mee kan doen 8)7 :yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-11-2022
Ook net een mail gehad en deze gelijk naar de dealer gestuurd.
Hij stuurde een screenshot met leverdatum dealer 10 april 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

hmm... nu doen de trackers het met mijn VIN niet meer..... "Can't Retrieve This VIN" en
"{
"success": false,
"error-codes": [
"missing-input-response"
]
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
makooy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:58:

Zei vanmorgen tegen mijn zoon: Benieuwd wat er eerder is, de MME of de scherm protector _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Nu doen beide trackers het niet meer.... denk dat Ford niet wil dat we die gegevens zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Laatst online: 03-09 21:41
FreeMen schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:07:
Gaat allemaal lekker inderdaad. Zou mij niets verbazen als er met auto's geschoven wordt.

Iedereen wie een mail van Ford krijgt zijn allemaal geen leaseauto's ?
Lijkt er wel op dat er geschoven wordt.
Ik had een zwarte besteld (januari 2021) dus zonder korting.
Ik zag vandaag toevallig mijn leasecontract en zag staan space white.
Ik de wagenparkbeheerder gebeld en die belde me even later terug dat ik een zilveren kon krijgen, maand eerder met 3000 korting.
Zal wel een gecancelde order zijn neem ik aan. Is verder ook een rwd, ext range an tp+ dus dat maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Mcie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:26:
[...]

Lijkt er wel op dat er geschoven wordt.
Ik had een zwarte besteld (januari 2021) dus zonder korting.
Ik zag vandaag toevallig mijn leasecontract en zag staan space white.
Ik de wagenparkbeheerder gebeld en die belde me even later terug dat ik een zilveren kon krijgen, maand eerder met 3000 korting.
Zal wel een gecancelde order zijn neem ik aan. Is verder ook een rwd, ext range an tp+ dus dat maar gedaan.
Leaseplan biedt nog heel wat modellen aan met korting. Of dit allemaal annulering zijn, ik betwijfel het om eerlijk te zijn. Volgens mij zijn de dealers en leasemaatschappijen allemaal niet zo eerlijk als ze doen voorkomen.

Welke leverdatum heb jij nu door gekregen? Vind het wat vreemd dat er maar een maand zou zitten tussen een losse 2021 en een preorder van ruim een jaar eerder...

[ Voor 22% gewijzigd door FreeMen op 04-03-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Laatst online: 03-09 21:41
Mei, juni zeggen ze, maar ik reken daar zelf niet zo op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m24

m24

Mcie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:09:
Mei, juni zeggen ze, maar ik reken daar zelf niet zo op.
Het zou wel grappig zijn als je 'm toch nog sneller hebt dan ik de mijne..... #nohardfeelings

Nu de gewetensvraag: zal ik ooit nog een Ford bestellen..... hmm.....

Ik ben aan vakantie en een auto toe geloof ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door m24 op 04-03-2021 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
jochem_van_raak schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 17:11:
Nu doen beide trackers het niet meer.... denk dat Ford niet wil dat we die gegevens zien...
hij doet het weer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelK64
Idd, status naar in production. Eindelijk _/-\o_
Nu maar hopen dat het ook echt zo is

[ Voor 45% gewijzigd door MarcelK64 op 07-04-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
  • Laatst online: 11-09 08:04
Is er al iemand in dit forum die weet waar "TransitDate" voor staat in de VIN-tracker? Bij mij staat hij nu op 19.
Week 19?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
RudiP schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:26:
Is er al iemand in dit forum die weet waar "TransitDate" voor staat in de VIN-tracker? Bij mij staat hij nu op 19.
Week 19?
Lijkt me niet, bij staat 03

Wat het wel is? Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
MarcelGo schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Lijkt me niet, bij staat 03

Wat het wel is? Geen idee
Ik heb ook een 03 en hij is na 3 maanden eindelijk op transport gegaan.

Geen idee of het met elkaar te maken heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
TheoQ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:49:
[...]

Ik heb ook een 03 en hij is na 3 maanden eindelijk op transport gegaan.

Geen idee of het met elkaar te maken heeft >:)
Bij mij is ie op 10 februari "in transit" gegaan maar ik denk dat ie nog steeds in Veracruz staat, aankomst dealer volgens Vista 1 mei...dan staat ie nog niet op een boot ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

https://www.youtube.com/watch?v=76Wdzh2qc78

alleen al voor de intro het kijken waard....
Pagina: 1 ... 25 ... 179 Laatste