Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 23 ... 176 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gezant
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-12-2023
RensJ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:04:
[...]

Ja afgelopen vrijdag mogen sturen. Heel leuk! Lekker snelle wagen en goed geluid uit de radio.

One pedal drive ook even aan gezet en dat is ook prettig, hoewel het wel even wennen is.

Enige minpuntje als ik er een moet noemen, was de wind die je kon horen op de snelweg. Maar toen had ik de radio nog niet aan en het waaide behoorlijk hard. Niet als storend ervaren, maar dat was nou eenmaal het enige geluid ;)
-----------
Hier ook afgelopen vrijdag proefrit gemaakt > Je zit ruim en comfortabel, op drempels merk je dat het een zware auto is, maar reageert snel op het gaspedaal en is zeer lichtvoetig. OPD ff wennen, maar werkt nmm goed. Tot slot was ik ook zeer tevreden met mijn kleurkeuze Space white. In de zon richting wit metallic en in de schaduw licht grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 14:18
Inmiddels hebben ik (eindelijk) bericht gekregen dat de leverdatum uw opgeschoven van 28 februari naar 30 mei.

Opzich geen ramp maar.... Eind juni heb ik een vakantie staan en dan nog geen auto hebben is wel een dingetje...

Hopen dat dit het laatste uitstel is en dat ze iets proactieve gaan communiceren.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
Nou zojuist een Duits sprekende dame aan de lijn gehad van Ford. Kon me niet veel meer vertellen dan dat ik al wist helaas. Nogmaals aangegeven dat mijn Ford account niet werkt en zij gaf aan dat de issues bekend zijn, maar niet bekend is wanneer deze zijn opgelost.

Ze gaf verder aan dat levering een half jaar/26 weken duurt vanaf moment van tekenen. Ford kan verder niets voor je betekenen dat het zo lang duurt.

Nu verder naar de positieve zijde van dit alles...... aftellen totdat ik vanmiddag kan gaan proefrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 04-02-2024
[Deth]Roses schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:54:
Nou zojuist een Duits sprekende dame aan de lijn gehad van Ford. Kon me niet veel meer vertellen dan dat ik al wist helaas. Nogmaals aangegeven dat mijn Ford account niet werkt en zij gaf aan dat de issues bekend zijn, maar niet bekend is wanneer deze zijn opgelost.

Ze gaf verder aan dat levering een half jaar/26 weken duurt vanaf moment van tekenen. Ford kan verder niets voor je betekenen dat het zo lang duurt.

Nu verder naar de positieve zijde van dit alles...... aftellen totdat ik vanmiddag kan gaan proefrijden :)
Enjoy the ride d:)b
We horen graag de bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-04 22:56
makooy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:00:
Op basis van een Google Spreadsheets uit de UK topic op het Mach-E Forum heb ik de sheet gekopieerd en aangepast voor NL.

https://docs.google.com/s...BgyPRk14/edit?usp=sharing

Hierin verwerk ik ook de Tweakers.net kopers.

Kan iedereen zijn/haar info invullen?
Opvallend dat het merendeel een standard range rijdt (ikzelf ook). Ik had eigenlijk verwacht dat het merendeel voor ext. range zou gaan. Had ik zelf wel willen doen, maar paste niet in leasebudget meer helaas.

We moeten nog wel even bedenken wat we gaan doen, als we elkaar tegenkomen onderweg vanaf april/mei. Een soort speciale groet ofzo }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06fXZJO2fSRrBD_OW1MYOput3as=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hS2Im0h9rymhUYmGYwsLERss.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ext range is gewoon veel en veel duurder.. dat past simpelweg bij minder mensen in het budget.
Zeker voor de leasers, iedereen die ext range kon betalen had het genomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
Predje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:52:
Ext range is gewoon veel en veel duurder.. dat past simpelweg bij minder mensen in het budget.
mmm betalen zou wel kunnen, maar als ik het maar 2 of 3 keer per jaar tijdens vakanties nodig heb is het wat overdreven, daarnaast ben ik zo'n figuur die dan ook nog redeneert dat het slechter is voor de grondstoffen en het verbruik...(ja ik weet het had ik maar een lichtere kleinere EV moeten kopen maar ja het moet ook nog een beetje leuk zijn!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Zeker waar. Ik moet max 260 km op een dag rijden (zonder bij te laden). In de zomer geen probleem, maar in de winter hoop ik het wel te halen😆, maar ben er niet zeker van na het zien van sommige reviews... wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
F1dude schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:11:
Zeker waar. Ik moet max 260 km op een dag rijden (zonder bij te laden). In de zomer geen probleem, maar in de winter hoop ik het wel te halen😆, maar ben er niet zeker van na het zien van sommige reviews... wat denken jullie?
Als je de snelheid een beetje in de hand houdt moet dat echt wel te doen zijn...ik kan met de e-Golf bij een buitentemperatuur van 0 nog steeds 180km snelweg halen, maar dan moet ik wel ontspannen rechts aanhouden ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TY13Y4KNL1m8LHvzjAVx177LEhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBv0vT5ijDQWCZwNbfDe1Mvv.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag proefrit gehad in de infinite bleu AWD extended range versie. Heerlijke auto om mee te rijden en genoeg pit om her en der snel langs te gaan en nog een leuk presentje erbij van Stern 😉👍... nu nog het geduld op brengen dat hij in mei pas geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07:14
[Deth]Roses schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:42:
[Afbeelding]

Vandaag proefrit gehad in de infinite bleu AWD extended range versie. Heerlijke auto om mee te rijden en genoeg pit om her en der snel langs te gaan en nog een leuk presentje erbij van Stern 😉👍... nu nog het geduld op brengen dat hij in mei pas geleverd wordt.
Is dit een First Edition model ? Anders is dit precies het model wat ik besteld heb namelijk, mooie kleur :)

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
Brotuck schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:12:
[...]

Is dit een First Edition model ? Anders is dit precies het model wat ik besteld heb namelijk, mooie kleur :)
Nee is een beetje een rommeltje, remklauwen wel van een FE, velgen van de standaard, kleur spatbord glanzend zwart?

[ Voor 5% gewijzigd door MarcelGo op 17-02-2021 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:27
MarcelGo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Nee is een beetje een rommeltje, remklauwen wel van een FE, velgen van de standaard, kleur spatbord glanzend zwart?
AWD met RWD velgen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
MarcelGo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Dit is volgens mij gewoon een AWD met verkeerde velgen die hebben volgens de website in Europa ook rode remklauwen. Enkel de velgen kloppen dus niet. De first edition hebben idd meegespoten in de lakkleur spatborden en AWD glanzend zwart. Dit was bij de configurator namelijk ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-04 21:58
Predje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:52:
Ik heb wel ext range genomen, moet er niet aan denken dat ik met 90 achter een vrachtwagen moet gaan hangen zoals ik al bijna alle dagen zie op de snelweg. Ik ben nogal van het doorrijden namelijk.
En dan nog ben ik bang dat ik het niet haal maar dat zal wel zakken.

mensen die zeggen je rijdt iedere morgen met een volle tank weg is natuurlijk onzin, als ik nu een volle tank heb haal ik 900km dus ik start op zijn positiefst met een half volle tank.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-04 11:47
AWD met RWD velgen en winterbanden.
Heb in de witte gereden vandaag met zelfde configuratie. Was in de buurt van Hoofddorp en ze deden er niet moeilijk over dat mijn bestelling bij andere vestiging was. Auto rijdt fantastisch en zit heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:22
Mcie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:09:
[...]

Ik heb wel ext range genomen, moet er niet aan denken dat ik met 90 achter een vrachtwagen moet gaan hangen zoals ik al bijna alle dagen zie op de snelweg. Ik ben nogal van het doorrijden namelijk.
En dan nog ben ik bang dat ik het niet haal maar dat zal wel zakken.

mensen die zeggen je rijdt iedere morgen met een volle tank weg is natuurlijk onzin, als ik nu een volle tank heb haal ik 900km dus ik start op zijn positiefst met een half volle tank.
:)
Met een beetje doorrijden ga je met een ICE ook geen 900 halen. Met mijn vorige Audi A4 2.0 (kleine tank) moest ik na 450-500km ook weer tanken. Nu gaat dat tanken wel wat sneller dan laden.. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelK64
F1dude schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:11:
Wat je lees uit ervaringen uit de VS zal het met een SR krap worden.
Dan toch onderweg een bakkie en ff aan de snellader. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
[Deth]Roses schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:42:
[Afbeelding]

Top. Fijn om te horen d:)b

Presentje?? Heb je de trekhaak gekregen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
MarcelK64 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Wat je lees uit ervaringen uit de VS zal het met een SR krap worden.
Dan toch onderweg een bakkie en ff aan de snellader. d:)b
Heb daarstraks een video gezien waarbij de standard range awd 184 miles zou halen met 4 over bij een snelheid van 112km/h...daarbij een verbruik van tussen de 22 en 28 moet toch echt wel haalbaar zijn en dan is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
MarcelGo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:25:
[...]

Heb daarstraks een video gezien waarbij de standard range awd 184 miles zou halen met 4 over bij een snelheid van 112km/h...daarbij een verbruik van tussen de 22 en 28 moet toch echt wel haalbaar zijn en dan is prima te doen.
Mmm. Bij welke buitenomstandigheden?
Welke video is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zandje06 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:11:
AWD met RWD velgen en winterbanden.
Heb in de witte gereden vandaag met zelfde configuratie. Was in de buurt van Hoofddorp en ze deden er niet moeilijk over dat mijn bestelling bij andere vestiging was. Auto rijdt fantastisch en zit heerlijk.
Ik heb morgen daar de afspraak. Hoe lang mocht je rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
MarcelK64 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Welke video is dat?
Volgens mij geen echte vrieskou maar een beetje ons weer...omgeving Seattle...ik dacht hierboven maar ik heb er vandaag zoveel gekeken dat ik de draad kwijt raak O-)

De accu in mijn e-Golf is maar 32 bruikbaar en als ik me aan de snelheid houdt is 160km echt wel mogelijk in de winter, kan me echt niet voorstellen dat 260km niet mogelijk zou zijn met de MME. Alleen moet je waarschijnlijk wel tot 100% laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
makooy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:34:
[...]

Ik heb morgen daar de afspraak. Hoe lang mocht je rijden?
3 kwartier leukste is ff wat bochten bij de op en afrit A4 te nemen bij Hoofddorp 😉 de dealer zit niet ver van de A4 af 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
MarcelK64 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Welke video is dat?
YouTube: Charging FAIL & GREAT Surprise When We Compare The Model Y & Mach-E ...

Ik vond dit wel een leuke range test vs tesla Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-04 15:02

m24

Ok. Mail van leasemaatschappij: Leverdatum aangepast naar 25 mei.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-03 10:45
Ik heb 5 jaar in een model S gereden met 70KW batterij en haalde zomers 290km en in de winter 210km. Mijn dagelijkse max-range is 270km en ik verwacht dit zomer en winter met de MME wel te halen met de standard range.
Voor de dagen dat ik extra range nodig heb, pak ik mijn Audi Q7 E-tron waar ik 1100 km range heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
Inspired schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:13:
[...]

Met een beetje doorrijden ga je met een ICE ook geen 900 halen. Met mijn vorige Audi A4 2.0 (kleine tank) moest ik na 450-500km ook weer tanken. Nu gaat dat tanken wel wat sneller dan laden.. :)
Ik had in mijn bmw ook de optie grotere tank aangevinkt dus die 900 zijn heel reeel. Collega van me haalt ruim 1100km op 1 tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
rosetree schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:25:
Ik heb 5 jaar in een model S gereden met 70KW batterij en haalde zomers 290km en in de winter 210km. Mijn dagelijkse max-range is 270km en ik verwacht dit zomer en winter met de MME wel te halen met de standard range.
Voor de dagen dat ik extra range nodig heb, pak ik mijn Audi Q7 E-tron waar ik 1100 km range heb haha
Ik rij nu tijdelijk met een Corsa-e en die heeft een 50 kWh accu, daarmee reed ik met de -10 temperatuur nog 180km op de snelweg. Echter moet ik er wel bij zeggen dat de max snelheid op de 100 zat. Als ik harder ging dat ging het hard naar beneden.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
MarcelGo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:39:
[...]

Volgens mij geen echte vrieskou maar een beetje ons weer...omgeving Seattle...ik dacht hierboven maar ik heb er vandaag zoveel gekeken dat ik de draad kwijt raak O-)

De accu in mijn e-Golf is maar 32 bruikbaar en als ik me aan de snelheid houdt is 160km echt wel mogelijk in de winter, kan me echt niet voorstellen dat 260km niet mogelijk zou zijn met de MME. Alleen moet je waarschijnlijk wel tot 100% laden.
Maar in de zomer is 260 km wel haalbaar toch? Met een epa van 410km lijkt me dat wel min. Haalbaar... hoop ik 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
In de zomer haal ik bijna 260km met de Golf😬, ik ga ervan uit dat ik zomers met de MME wel 350km haal, snelweg km. Als het een mix is nog wel 50km extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zouden de mensen die een Mach-E AWD Extended Range hebben besteld iets voor mij willen nakijken?

Naar de volgende link gaan en aan het einde van de link JOUWVINHIER vervangen door jouw VIN.
https://shop.ford.com/aem...2.*&vin=WF0TK1EM1MMA05103

En dan op de pagina zoeken naar "First", zie je dan First Edition staan?
Krijg het idee dat een aantal die een AWD Extended Range hebben besteld een First Edition gaan krijgen.

@Brotuck
@EDG78
@Kir1
@martijnvds

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 17-02-2021 23:53 ]

• Brotuck
makooy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:51:
Zouden de mensen die een Mach-E AWD Extended Range hebben besteld iets voor mij willen nakijken?

Naar de volgende link gaan en aan het einde van de link JOUWVINHIER vervangen door jouw VIN.

Krijg het idee dat een aantal die een AWD Extended Range hebben besteld een First Edition gaan krijgen.

@Brotuck
@EDG78
@Kir1
@martijnvds
Nou in mijn data staat maar 1x first en dat heeft geen betrekking op de auto zelf.

Mijn data geeft Premium weer.

Just here for the fun

• MBrepresent
  • Laatst online: 01-06-2022
Gisteren verrast door een brief van de leasemaatschappij met een tijdelijke laadpas. "Het is bijna zover! Binnenkort ontvangt u uw nieuwe elektrische auto." Gaat het dan nu echt gebeuren...?

Toch maar even contact gezocht. Leverweek van week 13 naar week 19. Eerst zien, dan geloven. Maar gezien de berichten hier ben ik er content mee :)

• F1dude
MBrepresent schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:45:
Gisteren verrast door een brief van de leasemaatschappij met een tijdelijke laadpas. "Het is bijna zover! Binnenkort ontvangt u uw nieuwe elektrische auto." Gaat het dan nu echt gebeuren...?

Toch maar even contact gezocht. Leverweek van week 13 naar week 19. Eerst zien, dan geloven. Maar gezien de berichten hier ben ik er content mee :)
Haha deze heb ik ook gehad! Gaf de leasemaatschappij een nieuwe levertijd aan jou of de dealer?

• MBrepresent
  • Laatst online: 01-06-2022
F1dude schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Haha deze heb ik ook gehad! Gaf de leasemaatschappij een nieuwe levertijd aan jou of de dealer?
Leasemaatschappij heeft contact gehad met de dealer. Zie net dat het nu ook is veranderd in mijnLeaseplan.

• F1dude
MBrepresent schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:02:
[...]

Leasemaatschappij heeft contact gehad met de dealer. Zie net dat het nu ook is veranderd in mijnLeaseplan.
ok - Thanks! Gaan we er zelf maar weer achteraan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
Gistermiddag proefrit mogen maken!

Wat een heerlijke auto! Je stapt in en rijdt aan... alles voelt natuurlijk!
Ding heeft totaal geen moeite om zichzelf vooruit te krijgen.
Bekeuringen liggen hiermee echt op de loer.. ff pedaal aantikken en je zit ver op 50..
Omdat alles zo stil is en de auto mega solide aanvoelt merkt je dat totaal niet.
100 voelt als 30.

Bochten zijn heerlijk, de auto voelt compact aan wat sturen betreft (en draaicirkel!) en is van binnen ruim, gezellig en mooi! Voelt ook premium aan.

Gekke is dat je tegelijk ook voelt dat je met een beest op pad bent, die grote golvende motorkap voor je, en je voelt het gewicht. Niet per se als nadeel, maar het voelt alsof je door een muur heen zou kunnen rijden.

Verschil tussen drivemodi vond ik marginaal, je merkt iets.. maar niet spectaculair.

Verder weet ik niet of er te weinig lucht in de banden zat. Maar ondanks dat ik de select trim velgen niet eens lelijk vind, is de "ballon" aan rubber wel flink. En vooral door het gewicht zakt de auto in het rubber. Het lijkt dan net een slappe band. Heel lelijke.

Persoonlijk vind ik verder de select trim (die ik zelf ook besteld heb) gewoon mooier. Mat zwart ipv glanzend zwart.
En de gladde snor voorop ipv de ribbellijn (ribbellijn is mooier).
Zelfs de select koplampen vind ik mooier.

Het gaan in ieder geval nog een paar lange maanden worden!

Als laatste grote complimenten voor Wassink Autogroep! Elke vraag (vin/levering/proefrit) van mij werden de afgelopen periode snel en netjes beantwoord. Ook bij het contact gister, heel vriendelijk geholpen.

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 17:31

ArCadE

No banana available

Hier weer uitstel van productie en levering. Productiedatum is opgeschoven naar 4 maart met levering 17 mei :X :? :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13
makooy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:51:

@Brotuck
@EDG78
@Kir1
@martijnvds
https://shop.ford.com/aem...2.*&vin=WF0TK3SU5MMA14922

Als ik zoek op het woord First krijg ik het volgende te zien:
Image[|Ford|Mache|2021|1|1.|300A.K3R..D4..88M.PREMIUM AND FIRST EDITION.

Overigens nog steeds geen product date... Ons tweede kindje is er inmiddels bijna 2x zo snel als de Mach E 8)

• MarcelGo
  • Nu online
Mooie "real world" verbruikstabel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pO0hgCY6-1ijKrck2b4ma-Q1kus=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wI0S4ZVcGfMmaTtVxinEgLsM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy
Zojuist bij Ford Hoofddorp geweest.

Korte review komt later. Dit moest ik meteen even delen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bh7t1zUu7XyIGnjspGXpjo9srMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gnZDRfQjeuHJsuyrXjNtayka.jpg?f=fotoalbum_large

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-03 10:45
makooy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:58:
Zojuist bij Ford Hoofddorp geweest.

Korte review komt later. Dit moest ik meteen even delen :)

[Afbeelding]
nice. de witte heb ik afgelopen zaterdag mee gereden

• Mcie
Is ergens te vinden hoeveel er al verkocht zijn in NL?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• makooy
Nou daar komtié

Rijstanden:
Unbridled
Te stevig op de weg met drempels, heuvels en gaten in de weg.
Hogere/stevigere regeneratie.
Zeker niet aan te raden in woonwijken met veel drempels. Rijdt pas lekker op een "strakke weg".

Engage / Whisper
Wegligging stuk beter, minder last van oneffenheden in de weg.
Iets minder strakke regeneratie.

Zal hem zelf niet snel op Unbrideld zetten. Voelt wat minder prettig aan omdat hij stugger op de weg ligt en in mijn regio de weg alles behalve perfect is.
Het mindere regeneratie neem ik dan voor lief.

Rijden:
One-Pedal driving was erg onwennig aan het begin. Hij reageert erg gevoelig. Los is dan ook echt los en dan direct hard remmen. Heeft wel wat oefening nodig en zou niet direct na ontvangst auto gebruiken. Dit alleen getest toen "Unbridled"-stand aan stond.

De Mach-E ging erg soepel de bochten door. Hel scherpe bochten of 180's hadden we wat meer moeite mee om goed op het punt uit te komen waar we wilden.
Stuurbekrachtiging varieert in “gevoel”. Wat steviger lijkt bij hogere snelheid, bij lagere snelheid lijkt het gevoel wat "licht". Wisselende stuurbekrachtiging waren wij beide niet gewend.

Tijdens het proefritje merkte we wel dat de auto fiks breder was als wat we beide zelf hebben/hebben gehad. Dit was zeker met wat dijkweggetjes/tussendoor routjes goed opletten. Dit gaat vanzelf wennen.

Parkeren idem dito, auto is lang en vanwege het zicht vooruit denk je al snel dat je ruimte te kort komt.

Optrekken ging lekker snel. Vanaf “0” met vol gas werd je een beetje gelanceerd, zeker in Unbridled.

Zicht:
Bij rijden valt het goed op dat de neus hoger is en minder afloopt (vergeleken bij mijn huidige en vorige auto's).
Bij stoplicht hield ik, zonder dat ik er erg ik had, meer afstand tussen voorganger en de eigen auto. Dit omdat ik het idee had dat de auto een grotere neus heeft dan dat je zelf ziet, terwijl dat minimaal is.
Dit kan je jezelf afleren door even de voor-camera aan te tikken als je stil staat, dan zie je heel goed hoe veel ruimte je nog hebt. voor-camera kan alleen bij hele lage snelheid gebruikt worden, bij optrekken gaat die vanzelf weg.

Waar een aantal, inclusief ikzelf, bang voor waren met betrekking tot het beperkte zicht door de achteruitkijk spiegel valt dit bij het rijden eigenlijk reuze mee.
Ja je mist een stukje zicht naar achteren, dat klopt. echter kan je goed met je buitenspiegels kijken, als je achteruit rijdt kan je de achteruitrij camera gebruiken EN 360-graden zicht. Mogelijkheden genoeg om het klein stukje zicht wat je mist goed te maken.

Interieur:
Stoelen zitten goed. Knoppen om de stoel te bedienen werken erg goed. Vrouw vond het instellen van de stoelen zelfs “fantastisch”.

Geluid van B&O lijkt in eerste instantie beter te zijn als Bose wat in mijn vorige auto zat.

-----

Wel heb ik een aantal min puntjes:

Miste wel een soort van “home” knop op het scherm.

Deur open vanuit binnen met hendel was iets apart vergeleken met “normale” hendels.

Afstand berekening tussen de auto en de voorganger op de snelweg duurt soms een paar seconden. Ik heb zelf de neiging om snel dicht op de voorganger te zitten en dan merk je dat hij niet snel genoeg bijwerkt.
Goed voorbeeld is wanneer je wél voldoende afstand houdt en er een auto invoegt tussen jouw en je voorligger. Het duurt dan een paar seconden voordat de "balk" op het scherm er op reageert.

-----

Ford Hoofddorp gaf na de proefrit een bedankje in de vorm van een chocoladereep van 500+ gram :9~ (zie foto een paar berichten terug) en een thermomok met Ford logo er op.
Ben benieuwd of er andere dealers aan deze presentjes kunnen tippen :9

Ze hadden in Hoofddorp
1. AWD Extended Range - Wit (geen idee of het Star White of Space White was) met winterbanden op RWD velgen.
1. AWD Extended Range - Infinite Blue met winterbanden op RWD velgen.

Zo, dat was die, iets langer als gedacht :X

• MarcelK64
[quote]makooy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:44:
Nou daar komtié

Mooi om te lezen. Gaaf.
Mag zondag ochtend *O*

• [Deth]Roses
Het is de space white. Oogt wat grijzer met somber weer 😉

• MachEric
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-04-2023
Kun je eventueel als alternatief ook de Google Maps Navigatie gebruiken i.p.v. de Synch-4 navigatie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
MachEric schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:42:
Kun je eventueel als alternatief ook de Google Maps Navigatie gebruiken i.p.v. de Synch-4 navigatie ?
Zag op een video android navigatie zelfs op het bestuurder schermpje😉

• vixseboxse
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-10-2021
MachEric schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:42:
In ieder geval in combinatie met Apple CarPlay

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 17:57
Inderdaad real word
Want hij heeft achteraf in Word veel waardes zitten aanpassen van wat hij getest heeft (wat hij volgens mij uberhaupt niet eens heeft gedaan).

Verklaar anders maar waarom dat de zijn gereden verbruik, ivm EPA verbruik van sommige wagens, zodanig verschilt van zijn geteste range, ivm EPA opgegeven range.

• MarcelGo
  • Nu online
bottom line schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:20:
[...]

Inderdaad real word
Want hij heeft achteraf in Word veel waardes zitten aanpassen van wat hij getest heeft (wat hij volgens mij uberhaupt niet eens heeft gedaan).

Verklaar anders maar waarom dat de zijn gereden verbruik, ivm EPA verbruik van sommige wagens, zodanig verschilt van zijn geteste range, ivm EPA opgegeven range.
Is wel iets meer dan hij...

https://www.edmunds.com/c...ption-epa-vs-edmunds.html

• T-Weaked
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Zojuist mail gehad van LM, leverdatum verzet van 29 maart 2021 naar 31 mei..

Ik zet er maar ff geen jaartallen meer bij
🤨

• [Deth]Roses
Gisteren ook van mijn dealer gehoord dat productie datum is verplaatst naar medio maart, maar wel is bevestigd en dat levering mei is. Hij durfde het me bijna niet te zeggen 🥴 Naja als ik hem maar mei heb. Heb ik een maand de tijd om uit te vogelen hoe ik met een mustang Mach E op vakantie ga naar Italië 😅😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Men is in ieder geval consistent vanuit Ford, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het ook echt Mei gaat worden

Just here for the fun

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
Kijk dit vind ik best leuk om te lezen, niet een wetenschappelijke test of zo maar toch...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3VTTbevSt4HCrjJdqed_W0e2eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aC393jTIeiCqO3ZBDo4vOszN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MarcelGo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:14:
Kijk dit vind ik best leuk om te lezen, niet een wetenschappelijke test of zo maar toch...

[Afbeelding]
Ik zag hem ja, ik had het volgende er onder gepost maar nog geen reactie:
266.3mi= 428.5683km
266.3mi / 4.1mi = 64.95 kW used
428.5683 / 64.95 = 6.598 km per kW.
Right?
Ziet er wel uit als zeer positief al heeft het nog steeds met het gaspendaal te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
Tja dat versnelling en vertragingen pedaal heeft veel invloed, maar 90% van de tijd 104km/h (op teller?) Is ook wat ik hier veel rijd, dus ik zie het best positief in😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derknl
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9IVJB_RRF3LMfJCbjnHRv3U4WM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z5xIK50zVI846VKpSNWRD2PL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZmwsUdSPN3fdP72WRppisPZv2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v2oSdeKz9oSUGTRULHM3Bp3P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-TM5DtCsPDrgFkeDAkynD6EzWjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSfgxHjkO4JLwTXFnZNR9J4V.jpg?f=fotoalbum_large

In het wild gespot in Harderwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Er zijn vandaag proefritten van de Mach-E bij Ford dealer in Harderwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
T-Weaked schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:29:
Zojuist mail gehad van LM, leverdatum verzet van 29 maart 2021 naar 31 mei..

Ik zet er maar ff geen jaartallen meer bij
🤨
Idem.
Ook 31 mei vermeld in een mail vanmorgen van de LM.
Er werd wel 2021 genoemd. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:22
Lijken zo wel 15 inch velgen. :) Snelladen vanaf 80%+ heeft ook niet zoveel zin. 25 minuten voor 4.5kWh. Haal je thuis ook. Hoop ze snel op de weg te zien!

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 14:06
Net een proefrit gehad bij Broekhuis Harderwijk. Gisteren gebeld voor een afspraak, dus dat was mooi vlot geregeld. Met vrouwlief en de kinders van 9 maanden en 5 jaar een stukje rijden. Wat direct opviel is dat de afmetingen van de auto volgens verwachting zijn: ruim. Ik ben 1.97, en mijn vrouw 1.85. Ik heb bij mijn knie 3 cm over, en dus geen last van het grote scherm. Ook met de Maxicosi op de de achterbank kan je fatsoenlijk voorin zitten en hoef je geen ruimte te maken. De kleine kirde van plezier als je het pedaal intrapte. Je hebt mooi zicht op de prachtig gevormde motorkap. De bediening en opties heb ik gelaten voor wat het was, het ging om de rij-ervaring. En die is goed, meer dan goed. Hier ga ik wel een snelheidsboete mee oplopen ben ik bang. Versnellen gaat vlot en geruisloos. Ik ben blij! Nog maar 3 maandjes wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahpor
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01 14:23
makooy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:44:
Nou daar komtié

Rijstanden:
Unbridled
Te stevig op de weg met drempels, heuvels en gaten in de weg.
Hogere/stevigere regeneratie.
Zeker niet aan te raden in woonwijken met veel drempels. Rijdt pas lekker op een "strakke weg".

Engage / Whisper
Wegligging stuk beter, minder last van oneffenheden in de weg.
Iets minder strakke regeneratie.

Zal hem zelf niet snel op Unbrideld zetten. Voelt wat minder prettig aan omdat hij stugger op de weg ligt en in mijn regio de weg alles behalve perfect is.
Het mindere regeneratie neem ik dan voor lief.
Hoe komt het dat hij steviger over de drempels gaat? Hij heeft geen actieve vering, dus wat past de auto dan aan?

[ Voor 0% gewijzigd door rahpor op 19-02-2021 16:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
makooy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:59:
[...]

Ik zag hem ja, ik had het volgende er onder gepost maar nog geen reactie:

[...]

Ziet er wel uit als zeer positief al heeft het nog steeds met het gaspendaal te maken >:)
Yup,

15.16 kWh/100km bij 16C buiten temp. 22C binnen temp. das netjes

[ Voor 3% gewijzigd door Simply1337 op 19-02-2021 16:11 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
rahpor schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:02:
[...]

Hoe komt het dat hij steviger over de drempels gaat? Hij heeft geen actieve vering, dus wat past de auto dan aan?
Geen idee. Toen we de proefrit begonnen zijn we een woonwijk doorgereden met veel drempels en die voelde we er goed. Toen stond de "Unbridled" stand aan.

Ergens halverwege zijn we naar "Engaged"(de normale stand) gegaan en toen leek het minder, kan ook bedrog zijn of aan de wegen na het wisselen gelegen hebben. Toen hebben we geen woonwijk meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
Ik begreep dat verschillend standen alleen met geluid te maken hebben, later kun je een brullende V8 of een back to the future upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
"gasrespons" en stuurgevoel zijn verschillend bij de 3 standen, als het goed is zijn het traditionele veren/schokdempers dus zou je daar geen verschil in moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MarcelGo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:15:
"gasrespons" en stuurgevoel zijn verschillend bij de 3 standen, als het goed is zijn het traditionele veren/schokdempers dus zou je daar geen verschil in moeten hebben.
Kan ook “gevoelsbedrog” zijn.

Advies aan iedereen die nog gaat proefrijden. Pak wat drempels mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahpor
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01 14:23
Yes sir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berten..
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-04 21:48
Misschien een vraag voor de mensen die de MME proefrijden.
In vele Youtube reviews krijg ik de indruk dat het Sync4A entertainment systeem traag reageert op touchbediening. Klopt dit in de praktijk? Zoja, wat denken jullie dat daarvan de oorzaak is.
Gewoon trage UI motions? Traag reactief touchscreen? Te weinig hardware resources/processing? ...
Op sommige reviews lijkt het ook dat de Apple Carplay UI sneller reageert dan de Sync4A UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Iemand in USA heeft gisteren gereden en zei het volgende:
So we got the opportunity to test drive a Mach-e in Katy Texas this afternoon. A space gray Mach e4X Premium. So let me preface this assessment first, I have had my share of Mustang GT’s and my current toy is a SL550 with a twin-turbo V8, so I’m use to performance vehicles. The first half of the drive was in whisper mode. It’s a bit different not hearing sounds other than tires and the steering is very relaxed and light, the one peddle driving will take some time to get use too, but it did slow the vehicle down given enough distance. Next, while moving, we put it in unbridled and immediately felt the difference in the suspension and steering. Yes it has quick acceleration, almost too quick for a family vehicle, but given I like power and fast vehicles, it will be more than adequate. The seats are covered in a very nice material and do provide a good level of support. As for the back seat, I’m 6’ tall and I had more than enough room in the back seat, hell I could have probably worn my western hat while sitting there. Overall it had a good feel of quality and comfort, it will be a good garage mate for my other car...
Die merkte ook een verschil tussen Whisper/Engage en Unbridled qua wegligging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 18:28
Bjorn Nyland heeft net een filmpje over de Mach-E geplaatst: YouTube: Driving Think City to pick up Ford Mustang Mach-E Long Range AWD

Tevens gaat hij vandaag een livestream doen van een 1000km rit: YouTube: Live streaming Mach-E 1000 km challenge today

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geraldon1967
  • Laatst online: 03-06-2021
Vanmorgen van mijn dealer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-VcNZ0Rgctfqx9MJJLkJGlrH4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/61cs5tc9eyKGvOxvAL1Qc0sC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Die van 19e is verlaat en komt vanavond 22.00 UTC aan in Veracruz vanwege storm bij Houston.
Die komt vooralsnog 15-maart aan in Antwerpen.

300 auto’s geloof ik echter niet direct. Vanuit mij dealer staan er rond de 8-10 op. En dat is een kleine dealer. Lijkt mij dat er meer dan 300 op staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraldon1967
  • Laatst online: 03-06-2021
makooy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 14:22:
[...]

Die van 19e is verlaat en komt vanavond 22.00 UTC aan in Veracruz vanwege storm bij Houston.
Die komt vooralsnog 15-maart aan in Antwerpen.

300 auto’s geloof ik echter niet direct. Vanuit mij dealer staan er rond de 8-10 op. En dat is een kleine dealer. Lijkt mij dat er meer dan 300 op staan
Als ie op 15 maart aankomt ben ik happy!!!🤩

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08:23
Ik houd de grande Houston in de gaten in combi met met vin tracker 😎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 17:57
Bjorn heeft 1000km gereden in de Mach E, 99kWh in 11h en 30 minuten.

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 20-02-2021 23:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• makooy
Bootje is 20-feb om 22:30 UTC aangekomen in Veracruz.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAO03D8vBO22i4fYKXL16bgtNyQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/far3SklKycsGzoHPIen1qAzm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door makooy op 21-02-2021 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Berten.. schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:45:
Misschien een vraag voor de mensen die de MME proefrijden.
In vele Youtube reviews krijg ik de indruk dat het Sync4A entertainment systeem traag reageert op touchbediening. Klopt dit in de praktijk? Zoja, wat denken jullie dat daarvan de oorzaak is.
Gewoon trage UI motions? Traag reactief touchscreen? Te weinig hardware resources/processing? ...
Op sommige reviews lijkt het ook dat de Apple Carplay UI sneller reageert dan de Sync4A UI.
Op YT een mooie review over SYNC4A.

Het is niet overdreven snel maar langzaam wil ik hem ook niet noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Lekker trolbericht hier; https://www.autowereld.co...er-de-ford-mustang-mach-e

"Zorgen over de levertijd van de Ford Mustang Mach-E hoef je niet per se te hebben: Ford heeft een grote voorraad staan in Antwerpen. Als je niet op zoek bent naar een specifieke versie, hoef je dus niet te wachten tot je auto met de boot vanuit de fabriek in Mexico aan wal komt."

Nou.. het maakt mij niet uit welke versie en welke kleur.. ik liep nu aan naar Antwerpen als ik er 1 kon ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Predje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:37:
Lekker trolbericht hier; https://www.autowereld.co...er-de-ford-mustang-mach-e

"Zorgen over de levertijd van de Ford Mustang Mach-E hoef je niet per se te hebben: Ford heeft een grote voorraad staan in Antwerpen. Als je niet op zoek bent naar een specifieke versie, hoef je dus niet te wachten tot je auto met de boot vanuit de fabriek in Mexico aan wal komt."

Nou.. het maakt mij niet uit welke versie en welke kleur.. ik liep nu aan naar Antwerpen als ik er 1 kon ophalen :D
Dat niet alleen....
Dat is het grote nadeel van het ontbreken van fysieke knoppen: een Ford Mustang Mach-E is als Ajax zonder Sébastien Haller en André Onana.
Dat vind ik als Rotterdammer niet erg >:)

Er zijn er 20-30 onderweg OF net aangekomen in Antwerpen volgens mijn dealer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Volgens mijn dealer zijn er ~2500 verkocht in NL.
Als Ford had gewild zouden die hier al kunnen staan, maar het lijkt geen prio te hebben.

Ondertussen zie ik op YT de ene na de andere review voorbij komen van mensen die hem zo konden kopen bij de dealer omdat er nog een paar stonden. (ok, ik begrijp ook wel dat een dealer er gewoon 10 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Predje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:54:
Volgens mijn dealer zijn er ~2500 verkocht in NL.
Als Ford had gewild zouden die hier al kunnen staan, maar het lijkt geen prio te hebben.

Ondertussen zie ik op YT de ene na de andere review voorbij komen van mensen die hem zo konden kopen bij de dealer omdat er nog een paar stonden. (ok, ik begrijp ook wel dat een dealer er gewoon 10 besteld).
Zijn in USA een hoop last-minute afhakers waardoor er soms enkele direct beschikbaar zijn. Dat “geluk” zullen we in NL niet hebben denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Nu online
makooy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:20:
[...]

Zijn in USA een hoop last-minute afhakers waardoor er soms enkele direct beschikbaar zijn. Dat “geluk” zullen we in NL niet hebben denk ik...
Ik heb geruchten gehoord uit een voor mij betrouwbare bron die vertelde dat er iets van 800 geannuleerde bestellingen op de 2e of 3e boot zitten die dan beschikbaar zouden zijn in mei/juni, dus er is nog wel iets mogelijk, die dealer had het voor zijn groep al over 30 to 40!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:12
makooy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:20:
[...]

Ik denk het wel. Er zullen best de nodige ondernemers zijn, die door covid nu heel anders over hun financien denken dat eind 2019/begin 2020.

Ik heb hem ook afbesteld, omdat ik geen grote uitgave wilde doen in onzekere tijden. En de kans dat her en der leasebudgetten bijgesteld worden of looptijden verlengd worden acht ik ook niet onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-04 11:47
Bij leaseplan direct worden er ook een aantal aangeboden met de korting. Waarschijnlijk allemaal annuleringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Vandaag ook een proefrit mogen maken. Reed heerlijk, stuurde erg goed in. In meerdere elektrische auto’s (ionic, Niro, m3) gereden tot zover en over de Mach E gelukkig het enthousiaste. Ik begreep dat de eerste eind april geleverd gaan worden en de bulk eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 12:45
Zandje06 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:05:
Bij leaseplan direct worden er ook een aantal aangeboden met de korting. Waarschijnlijk allemaal annuleringen
Thanks voor deze info, gezien de zeer beperkte kleurkeuze welke varieert afh. van de uitvoering kunnen dit alleen maar vooruitbestelde exemplaren zijn. Bijzonder gezien mijn strijd met leaseplan rondom mijn bestelling maar het zouden inderdaad annuleringen kunnen zijn al had het ze wel gesierd om mij één van die exemplaren aan te bieden na alle ellende met mijn order.

Ik heb ze direct een mailtje gestuurd met vraag om mijn order om te ruilen voor één van de aangeboden actie modellen.

[ Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 21-02-2021 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
FreeMen schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:34:
[...]

Thanks voor deze info, gezien de zeer beperkte kleurkeuze welke varieert afh. van de uitvoering kunnen dit alleen maar vooruitbestelde exemplaren zijn. Bijzonder gezien mijn strijd met leaseplan rondom mijn bestelling maar het zouden inderdaad annuleringen kunnen zijn al had het ze wel gesierd om mij één van die exemplaren aan te bieden na alle ellende met mijn order.

Ik heb ze direct een mailtje gestuurd met vraag om mijn order om te ruilen voor één van de aangeboden actie modellen.
En waarom zouden ze dat doen? En wat schiet jij daarmee op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Predje schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:53:
[...]

En waarom zouden ze dat doen? En wat schiet jij daarmee op?
Beetje lang verhaal maar komt er op neer dat ze bij mij de € 3K korting door de neus geboord hebben. Later hebben ze dit gepoogd alsnog te "repareren" wat gelukt leek maar na 2 weken kwamen ze er op terug dat het toch niet meer ging want alle exemplaren zaten al in de planning en de kleur kon niet meer aangepast worden.
Al met al had ik het tech + pakket er "gratis" bij kunnen krijgen maar uiteindelijk heb ik het moeten doen zonder enig pakket door hun falen.

Nu blijken er alsnog auto's met korting aangeboden te worden met korting (waarschijnlijk door annulering) waarbij het ze zeer gesierd had als ze mij die mij alsnog aangeboden hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiroNiro
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
zeker nette waardes voor 1000km. En ook nette snelheden met laden. Wel moet Ford nog aan de software sleutelen, maar dat moet goedkomen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
FreeMen schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Beetje lang verhaal maar komt er op neer dat ze bij mij de € 3K korting door de neus geboord hebben. Later hebben ze dit gepoogd alsnog te "repareren" wat gelukt leek maar na 2 weken kwamen ze er op terug dat het toch niet meer ging want alle exemplaren zaten al in de planning en de kleur kon niet meer aangepast worden.
Al met al had ik het tech + pakket er "gratis" bij kunnen krijgen maar uiteindelijk heb ik het moeten doen zonder enig pakket door hun falen.

Nu blijken er alsnog auto's met korting aangeboden te worden met korting (waarschijnlijk door annulering) waarbij het ze zeer gesierd had als ze mij die mij alsnog aangeboden hadden.
Ik heb eens zitten kijken en de "korting" is ook niet gigantisch.
Zou me niets verbazen als het simpelweg de 3K korting is en niets anders.

Als ze die jou door de neus hebben geboord zou ik dat wel een redelijke verwachting vinden van jouw kant.

Zelf heb ik wel de 3K korting al en zou ik het niet verwachten dat ik voor hetzelfde geld bijv. een AWD kon krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Predje schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:11:
[...]

Ik heb eens zitten kijken en de "korting" is ook niet gigantisch.
Zou me niets verbazen als het simpelweg de 3K korting is en niets anders.

Als ze die jou door de neus hebben geboord zou ik dat wel een redelijke verwachting vinden van jouw kant.

Zelf heb ik wel de 3K korting al en zou ik het niet verwachten dat ik voor hetzelfde geld bijv. een AWD kon krijgen :P
Het is inderdaad precies de € 3K korting. Ik zit aan mijn leasebudget zonder enig pakket en kon met de korting het tech+ pakket in het budget krijgen. Daar had de leasemij echter totaal de plank misgeslagen en ging die aan mijn neus voorbij. Nu bieden ze 3/4 jaar later deze vrolijk alsnog met korting aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-02 10:49
jeroen366 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:57:
Ik begreep dat verschillend standen alleen met geluid te maken hebben, later kun je een brullende V8 of een back to the future upgraden
Niet alleen het geluid. Dat geluid is iets wat je apart aan of uit kan zetten (Unbridled kan dus ook zonder nepgeluid). Ze stellen per stand iets in met het stuur en acceleratie oid en kleurtjes in de auto/display.

Maar heb maar 20 minuutjes kunnen rijden dus niet echt kunnen testen of het veel verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 14:06
FreeMen schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:14:
[...]

Het is inderdaad precies de € 3K korting. Ik zit aan mijn leasebudget zonder enig pakket en kon met de korting het tech+ pakket in het budget krijgen. Daar had de leasemij echter totaal de plank misgeslagen en ging die aan mijn neus voorbij. Nu bieden ze 3/4 jaar later deze vrolijk alsnog met korting aan.
Ik heb er een paar maanden geleden zelf een telefoontje aan gewaagd, en toen de leasemaatschappij gevraagd of ze het technology pack vinkje konden zetten (dus niet de plus). Die vroegen zich af of dat wel mogelijk was. Ik weet echter van eerdere bestellingen bij Ford dat zolang hij niet is geproduceerd, alles nog kan worden aangepast. Dat was de zelfde middag nog geregeld. Achteraf misschien zelfs de + eruit kunnen slepen maargoed.
Net de dealer gesproken trouwens. Mijn auto is geproduceerd en staat op de boot. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• makooy
Grande Houston heeft Veracruz verlaten.
1d 11u bezig geweest met af/in-laden.
Nu onderweg naar Altamira, ETA 23-feb 02:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Meester_J schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:02:
[...]

Ik heb er een paar maanden geleden zelf een telefoontje aan gewaagd, en toen de leasemaatschappij gevraagd of ze het technology pack vinkje konden zetten (dus niet de plus). Die vroegen zich af of dat wel mogelijk was. Ik weet echter van eerdere bestellingen bij Ford dat zolang hij niet is geproduceerd, alles nog kan worden aangepast. Dat was de zelfde middag nog geregeld. Achteraf misschien zelfs de + eruit kunnen slepen maargoed.
Net de dealer gesproken trouwens. Mijn auto is geproduceerd en staat op de boot. :)
Dus jij bent 1 van de uitverkorene om in april ons allemaal stikjaloers te gaan maken? :)

Ondertussen dat ik al een jaar op "in order proccess"... om te janken!
Pagina: 1 ... 23 ... 176 Laatste