Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 22 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahpor
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01 14:23
Hier ook via de lease van Broekhuis. Ook wat ik op Mache forum en hier lees: order confirmed en receipt date: 2020-03-24. Vreemde is dat ze wel vasthouden aan eind april voor levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
rahpor schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:09:
Krijgen zomaar een laadpas in brievenbus vandaag.... Een Ford Pass Charging Card ;-)

Ook eindelijk een VIN code ontvangen, maar daar staat niets bij, Hij is nog niet eens geproduceerd of zo, lijkt het

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier ook. Pas ontvangen. Moet je goed bewaren, want je kunt hem pas activeren als de auto er is. Ligt dat ding komende 5 maanden weer ergens stof te vangen.

Ik heb mijn VIN al sinds 1 december, maar ook daar nog geen productiedatum of iets anders bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudiP
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 08:04
rahpor schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:50:
Hier ook via de lease van Broekhuis. Ook wat ik op Mache forum en hier lees: order confirmed en receipt date: 2020-03-24. Vreemde is dat ze wel vasthouden aan eind april voor levering.
Broekhuis is slecht in de communicatie ook. Same here qua data. En ik heb al wel 3 of 4 keer gemailt naar mijn contactpersoon maar geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
rahpor schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:50:
Gisteren van Broekhuis gehoord dat mijn levering naar week 25 is gegaan, stond eigenlijk voor productie deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
jochem_van_raak schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Gisteren van Broekhuis gehoord dat mijn levering naar week 25 is gegaan, stond eigenlijk voor productie deze week.
Serieus als ik mijn auto pas in juni ga krijgen dan krijg ik wel echt de zenuwen. Een maand later moet ik ermee naar Italië als alles mee zit :S

Dit kan wel is een flinke strop gaan zijn voor Ford, want daarmee missen ze alle verkopen van iedereen die weer eerder de weg op moet, omdat ze weer aan het werk mogen...

Wat een domper zou dat zijn zeg. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik ben even aan het meelezen op het forum. Wanneer is de 1e levering in NL te verwachten? Mustang was mijn 1e keuze in 2019.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 09:03

m24

[Deth]Roses schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:32:
[...]

Serieus als ik mijn auto pas in juni ga krijgen dan krijg ik wel echt de zenuwen. Een maand later moet ik ermee naar Italië als alles mee zit :S

Dit kan wel is een flinke strop gaan zijn voor Ford, want daarmee missen ze alle verkopen van iedereen die weer eerder de weg op moet, omdat ze weer aan het werk mogen...

Wat een domper zou dat zijn zeg. :? 8)7
wij ook! Hopelijk komen er voor die tijd ook wat snelladers bij in Italië :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudiP
Teslalrp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:32:
Ik ben even aan het meelezen op het forum. Wanneer is de 1e levering in NL te verwachten? Mustang was mijn 1e keuze in 2019.....
ook de mijne. Levering ergens maart-april-mei-juni-ish...plus of min een paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
Ik heb vandaag gebeld met Ford Nederland.
Had 18 januari een mail gestuurd over de manier zoals Ford communiceerd. 2 weken daarna gebeld hoe het zit want ik had geen antwoord mogen ontvangen nog.
Ja, we hebben een nieuw administratie systeem dus mogelijk is uw mail ergens terecht gekomen... 7(8)7
Toen het advies gekregen om een ander mail adres te gebruiken. Dat was vorige week maandag. Nog niks gehoord. :S
Dus weer gebeld vanmorgen en krijg ik een Vlaming aan de telefoon wat opzich zelf geen probleem is. Die heeft mijn nummer genoteerd en zal mij laten bellen.
Ben benieuwd................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
MarcelK64 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:45:
Ik heb vandaag gebeld met Ford Nederland.
Had 18 januari een mail gestuurd over de manier zoals Ford communiceerd. 2 weken daarna gebeld hoe het zit want ik had geen antwoord mogen ontvangen nog.
Ja, we hebben een nieuw administratie systeem dus mogelijk is uw mail ergens terecht gekomen... 7(8)7
Toen het advies gekregen om een ander mail adres te gebruiken. Dat was vorige week maandag. Nog niks gehoord. :S
Dus weer gebeld vanmorgen en krijg ik een Vlaming aan de telefoon wat opzich zelf geen probleem is. Die heeft mijn nummer genoteerd en zal mij laten bellen.
Ben benieuwd................
Ik heb ze 2 weken geleden gebeld, zou ook teruggebeld worden.
Dag erna een nederlander vanuit Keulen aan de lijn. Na 45 bellen niks wijzer.

Hij begon ook over mailen.. nou laten we dat maar niet doen want je krijgt nooit antwoord..
Hij zoeken naar mails die ik had gestuurd, had er inderdaad 2 gestuurd en op 1 nooit antwoord gekregen (6 maanden geleden verstuurd naar ze) en diegene waar ik wel antwoord op had gekregen was een niks-zeggend antwoord.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
TerrorSource schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:47:
[...]

Ik heb ze 2 weken geleden gebeld, zou ook teruggebeld worden.
Dag erna een nederlander vanuit Keulen aan de lijn. Na 45 bellen niks wijzer.

Hij begon ook over mailen.. nou laten we dat maar niet doen want je krijgt nooit antwoord..
Hij zoeken naar mails die ik had gestuurd, had er inderdaad 2 gestuurd en op 1 nooit antwoord gekregen (6 maanden geleden verstuurd naar ze) en diegene waar ik wel antwoord op had gekregen was een niks-zeggend antwoord.
Het is allemaal zo verschrikkelijk herkenbaar. Ik heb echt nog geen zinnig antwoord gehad van de klantenservice en de keer dat ik iets voor mekaar kreeg was door zelf een uur lang te prutsen met het door Ford in elkaar geknutselde online reserverings systeem waarbij je een Mustang Mach E in je "WINKELWAGENTJE" doet 8)7 |:( . klantenservice van FORD NEDERLAND is qua inhoud echt beneden alle peil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Klantenservices zijn in deze corona tijd meer veredelde antwoordapparaten welke liever hun tijd besteden aan het vermaken en les geven van de kinderen ipv aan waar ze voor betaald worden. Controle vanuit bedrijven is 0,0 en zeker bij een organisatie als Ford...

Ik ga niet eens de moeite nemen om contact op te nemen met de dealer om mij vervolgens waarschijnlijk nog meer te moeten gaan ergeren als ik al doen aan de Ford organisatie. Ik hoor het vanzelf wanneer hij wel (of niet) komt.

[ Voor 32% gewijzigd door FreeMen op 11-02-2021 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik ga even een paar maandjes offline hier...kom eind maart wel terug pfff...wordt alleen maar meer gefrustreerd pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:35
Luffbra schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:45:
Ik ga even een paar maandjes offline hier...kom eind maart wel terug pfff...wordt alleen maar meer gefrustreerd pff...
Jij verwacht dat eind maart de Mach-E's kunnen beginnen met rijden in Nederland? :P
Optimist :+

• RudiP
Broekhuis Lease verwacht nu mijn Mach E op 24 mei te kunnen gaan leveren. in januari 2020 gereserveerd.

AWD SR TP+

[ Voor 6% gewijzigd door RudiP op 11-02-2021 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:05
bottom line schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
[...]

Jij verwacht dat eind maart de Mach-E's kunnen beginnen met rijden in Nederland? :P
Optimist :+
Kunt u niet ergens anders gaan trollen?

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

• [Deth]Roses
RudiP schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:57:
Broekhuis Lease verwacht nu mijn Mach E op 24 mei te kunnen gaan leveren. in januari 2020 gereserveerd.

AWD SR TP+
Gezien de specificatie ga ik deze datum dan voorlopig ook maar aanhouden. Begin februari besteld en 24-5 zou ik mits Ford nog over de brug komt met een voorstel qua compensatie of tegemoetkoming nog wellicht kunnen overbruggen.

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-09 15:41
Mei is mij ook gecommuniceerd overigens.
Productie zou begin april starten (eerste week)

Just here for the fun

• [Deth]Roses
Brotuck schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:17:
Mei is mij ook gecommuniceerd overigens.
Productie zou begin april starten (eerste week)
Dat is wel heel erg snel van april productie en leveren mei. Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen aangezien de boot al 6 weken onderweg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
[Deth]Roses schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Dat is wel heel erg snel van april productie en leveren mei. Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen aangezien de boot al 6 weken onderweg is.
Ik bedoelde Maart productie, eerst zou het ergens in Februari zijn, maar er was wat vertraging.
Bestelling was in Februari 2020

Just here for the fun

• MarcelGo
[Deth]Roses schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Boot is iets van 23 dagen? Maar ja eerst van Cautitlian naar haven, dan boot, dan haven naar dealer dus 6 weken totaal is wel krap...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
MarcelGo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
[...]

Boot is iets van 23 dagen? Maar ja eerst van Cautitlian naar haven, dan boot, dan haven naar dealer dus 6 weken totaal is wel krap...
Hou maar rekening van 8 weken vanaf moment dat de boot gaat totdat hij bij de dealer staat.

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 01:28
eind januari besteld via de LM, verwachte levering eind augustus....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Wellicht leuk als mensen die beetje handig zijn met de camera of tekstueel en een proefrit gaan maken hun ervaring hier posten. Lijkt me wel leuk hoe iedereen over de Mach e denkt en geeft ook een positieve noot aan de discussie :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Deth]Roses
[Deth]Roses schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:22:
...... en geeft ook een positieve noot aan de discussie :D
Tenminste dat hoop ik natuurlijk :D :?

• [Deth]Roses

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:06
[Deth]Roses schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:22:
Wellicht leuk als mensen die beetje handig zijn met de camera of tekstueel en een proefrit gaan maken hun ervaring hier posten. Lijkt me wel leuk hoe iedereen over de Mach e denkt en geeft ook een positieve noot aan de discussie :D
Ik kan ondertussen geen reviewfilmpje meer zien. De dealer kan me denk ik ook weinig nieuws vertellen bij het ophalen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
TerrorSource schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:08:
Ik heb nu het volgende lijstje met proefritten. Mocht er iets niet kloppen of mocht je aanvulling hebben hoor ik het graag. Dan pas ik het aan:

12-feb Hilversum, Zwolle, Tilburg
13-feb Hilversum, Zwolle, Tilburg
14-feb Zaandam, Groningen, Nijmegen
15-feb Zaandam, Groningen, Nijmegen
16-feb Gouda, Delfzijl, Venlo
17-feb Hoofddorp, Emmen, Venlo
18-feb Hoofddorp, Emmen, Oss
19-feb Amsterdam, Harderwijk, Tiel
20-feb Amsterdam, Harderwijk, Tiel
21-feb Den Haag, Almere, Eindhoven
22-feb Den Haag, Almere, Eindhoven
23-feb Purmerend, Zevenaar
24-feb Rotterdam Noord, Veenendaal, Heerlen
25-feb Rotterdam Noord, Zeist, Heerlen
26-feb Rotterdam Zuid, Zeist, Alblasserdam
27-feb Rotterdam Zuid, Heerenveen, Alblasserdam
28-feb Utrecht, Heerenveen, Culemborg
1-mrt Utrecht, Assen, Culemborg
2-mrt Leiden, Assen, Goes
3-mrt Haarlem, Hengelo, Roermond
4-mrt Haarlem, Hengelo, Roermond
5-mrt Dordrecht, Arnhem, Den Bosch
6-mrt Dordrecht, Arnhem, Den Bosch
7-mrt Alphen ad Rijn, Apeldoorn, Breda
8-mrt Alphen ad Rijn, Apeldoorn, Breda
9-mrt Alkmaar, Amersfoort, Terneuzen
10-mrt Alkmaar, Amersfoort, Veghel
11-mrt Zwaag, Rijssen, Maasdam(en Brielle)
12-mrt Zwaag, Rijssen, Maasdam(en Brielle)
Post aangepast. dit is de COMPLETE lijst!

• F1dude
  • Laatst online: 13-09 17:28
TerrorSource schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:19:
[...]

Hou maar rekening van 8 weken vanaf moment dat de boot gaat totdat hij bij de dealer staat.
Eens - dit komt overeen met mijn data. Productie in maart, levering in mei.

• Brotuck
Ergens kun je ook blij zijn dat we niet de eerste modellen ontvangen, er zullen vast nog zaken verbeterd worden in de nog te bouwen modellen. De productielijn is pas een paar weken bezig.....

Op die manier hou ik het iig vol :)

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
Yeah, eindelijk beweging... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nnyyClRqFgGTNxaer3vIbpSEgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lc9RrLDnJlYqNCqtnIZT6C1K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelGo
Brotuck schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:22:
Ergens kun je ook blij zijn dat we niet de eerste modellen ontvangen, er zullen vast nog zaken verbeterd worden in de nog te bouwen modellen. De productielijn is pas een paar weken bezig.....

Op die manier hou ik het iig vol :)
In 2020 hebben ze er 6700 gemaakt en in januari 4200, dus de vaart begint erin te komen... waarschijnlijk nu al meer dan 12000 van de 50000

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tp58KC1TAfOw3JgbiiWkoT7vl6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQHiLCG72noM5XC0lSvY9ucD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door MarcelGo op 11-02-2021 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezant
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-12-2023
Bij mijn Fordtracker geen enkele beweging ...

... wel de afgelopen 2 maanden meerdere korte meldingen van mijn FordPass-app ontvangen ... alsof mijn auto zouden rijden ??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eizfl5ALeKlsH4DuyKhUTzw4HjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QYhjf3nlfNLXG8qxEWep7GHs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Gezant schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 01:39:
Bij mijn Fordtracker geen enkele beweging ...

... wel de afgelopen 2 maanden meerdere korte meldingen van mijn FordPass-app ontvangen ... alsof mijn auto zouden rijden ??

[Afbeelding]
Dat klopt ook. Heb ik in december ook gezien. Ze hebben een test baan naast de fabriek waar ze een aantal rondjes rijden.

https://goo.gl/maps/ocENXAazCLsJ6Etc8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw001
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-08 15:16
Hier een filmpje van de RWD standard versie in het zwart, gezien de meesten hier die besteld hebben. Helaas spreek ik geen frans.

YouTube: 🚗 10 CHOSES À SAVOIR SUR LA FORD MUSTANG MACH-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-09 16:01
Test uit Noorwegen met ER AWD en RWD. Verbruik en range blijken in de praktijk niet ver uit elkaar te liggen in de winter. Verschil is stuk kleiner dan WLTP op papier.

https://motor.no/bakhjuls...s-skiller-det-8-km/191578

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Zandje06 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:51:
Test uit Noorwegen met ER AWD en RWD. Verbruik en range blijken in de praktijk niet ver uit elkaar te liggen in de winter. Verschil is stuk kleiner dan WLTP op papier.

https://motor.no/bakhjuls...s-skiller-det-8-km/191578
Opmerkelijk! Is dit permanente 4WD of gripafhankelijk op de MME?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraldon1967
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-06-2021
Hallo ik ben nieuw hier dus zal wellicht al wel eens gevraagd zijn...maar is de fordtracker betrouwbaar?
bij mij staat nu shipment date: 2021-02-01 dus zou aan boord van het schip moeten zijn.
en ETA end date 2021-02-26.
De dealer geeft echter aan ETA 24 april...
Wie heeft gelijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Geraldon1967 op 12-02-2021 13:56 . Reden: verkeerd info geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Geraldon1967 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:53:
Hallo ik ben nieuw hier dus zal wellicht al wel eens gevraagd zijn...maar is de fordtracker betrouwbaar?
bij mij staat nu shipment date: 2021-02-01 dus zou aan boord van het schip moeten zijn.
Wie heeft gelijk?
Welkom! Niemand weet het en Ford zegt continu verschillende dingen.... Zie het als één groot avontuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Geraldon1967 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:53:
Wie heeft gelijk?
Grofweg 7 a 8 weken na shipment date is de verwachting! Zal wel schelen of je de boot nog haalt of de volgende, ze gaan niet wekelijks...

[ Voor 8% gewijzigd door MarcelGo op 12-02-2021 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
Zondag 21feb. Is deze jonge aan de beurt voor een proefrit in den Haag!!
Helemaal leuk ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBrepresent
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
Ik mag ook zondag 21 feb in Den Haag mijzelf melden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensJ
Vandaag testrit gehad. Dat rijdt wel erg leuk hoor!

Hele tijd een grote grijns op m'n muil.

Nog even mijn ongenoegen over de communicatie vanuit Ford uitgesproken en dealer begrijpt precies wat ik bedoel.

Navraag over de levering:

Volgens de dealer is er een handje vol onderweg voor NL markt (25 totaal, 1 voor hun 5 vestigingen) rest komt pas in mei/juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
RensJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:28:
Vandaag testrit gehad. Dat rijdt wel erg leuk hoor!

Hele tijd een grote grijns op m'n muil.

Nog even mijn ongenoegen over de communicatie vanuit Ford uitgesproken en dealer begrijpt precies wat ik bedoel.

Navraag over de levering:

Volgens de dealer is er een handje vol onderweg voor NL markt (25 totaal, 1 voor hun 5 vestigingen) rest komt pas in mei/juni.
Wat voor type heb je gereden en welke kleur(en) hadden ze staan? Jaar later hebben ze nog niet de stalen in de showroom zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
TerrorSource schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:06:
[...]

Dat klopt ook. Heb ik in december ook gezien. Ze hebben een test baan naast de fabriek waar ze een aantal rondjes rijden.

https://goo.gl/maps/ocENXAazCLsJ6Etc8
Niet te hopen dat ze dan dit gaan doen:
https://www.macheforum.co...s-door-misalignment.3369/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
MBrepresent schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:58:
me too, 11 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
[Deth]Roses schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:44:
[...]

Wat voor type heb je gereden en welke kleur(en) hadden ze staan? Jaar later hebben ze nog niet de stalen in de showroom zover ik weet.
Witte AWD uit Duitsland. Volgens mij gewoon een van de modellen die vorig jaar ook de ronde gingen. Was een pre-productie van begin oktober volgens de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
RensJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:50:
[...]

Witte AWD uit Duitsland. Volgens mij gewoon een van de modellen die vorig jaar ook de ronde gingen. Was een pre-productie van begin oktober volgens de dealer.
Witte zijn er vorig jaar niet geweest met de events. Dit zijn dus anderen.

RDW had vanochtend ook nog geen Mach-E’s geregistreerd staan dus was al benieuwd hoe ze dat geregeld hadden. Met Duits kenteken dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
MBrepresent schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:58:
En tegen mij zeggen dan ze zondags niet gingen rijden... dikke min voor Den Haag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 22:16
Voor diegene die in transit zijn gegaan deze week.
https://www.myshiptrackin...msi-309656000-imo-9293894

Komt 16.2. aan in veracruz. Denk dat ze hier op geladen worden

[ Voor 20% gewijzigd door rvee op 12-02-2021 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
rvee schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:25:
Voor diegene die in transit zijn gegaan deze week.
https://www.myshiptrackin...msi-309656000-imo-9293894

Komt 16.2. aan in veracruz. Denk dat ze hier op geladen worden
Nee. Die wordt niet gebruikt door Ford.

Ik heb een paar pagina’s terug al een lijstje geplaatst met vertrek en aankomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
Dank hiervoor! Zal 28 februari deze kant op komen met een beetje mazzel. ;)
TerrorSource schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:38:
[...]

Boten onderweg:
5-jan Veracruz > 1-feb Antwerpen
9-jan Veracruz > 7-feb Antwerpen

Komende boten:
12-feb Veracruz > 5-mrt Antwerpen
28-feb Veracruz > 22-mrt Antwerpen
28-feb Veracruz > 23-mrt Antwerpen.

Ik ben net al teruggebeld door een Ford medewerker uit Keulen. Die heeft 45minuten lang lopen zoeken en spitten en kon uiteindelijk minder zien als dat ik zelf al wist.
Gaat nu het verder in zijn Team bespreken en contact opnemen zodra hij iets weet of hoort. :?

[ Voor 21% gewijzigd door MarcelGo op 12-02-2021 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Oke. Dan is 12.2 wellicht voor in transit deze week. Is die boot te tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
rvee schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:41:
Oke. Dan is 12.2 wellicht voor in transit deze week. Is die boot te tracken?
helaas, die is ook al een week opgeschoven naar 19/2
https://www.net.grimaldi....s_ScheduleInfo/WFSchedule
Route: Veracruz naar antwerp

Laatste bekende locatie van bv grande Houston:
https://www.marinetraffic...699/vessel:GRANDE_HOUSTON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zojuist afgebeld voor een proefrit met de Mach-E vanmiddag in Hilversum.

Met de kou verbruikt de auto meer als dat ze verwacht hadden en bij kunnen laden, daarom bellen ze een aantal klanten af werd er gezegd.

Ook "gingen eigen klanten voor".

Had ook geen oplossing, moest zelf maar ergens kijken of ik nog ingepland kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Je zou toch zeggen met de lunch ff naar Fastned en door...maar ja het is wel koud, de Golf heeft ook niet echt veel bereik nu🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MarcelGo schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:27:
Je zou toch zeggen met de lunch ff naar Fastned en door...maar ja het is wel koud, de Golf heeft ook niet echt veel bereik nu🙃
Was ook een verkoper die er niet op zat de wachten dat men van verder weg naar hun toe zou komen. oftewel, klant kan je bij hun alleen worden als je uit de buurt komt.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:18
TerrorSource schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:24:

Met de kou verbruikt de auto meer als dat ze verwacht hadden en bij kunnen laden, daarom bellen ze een aantal klanten af werd er gezegd.

Had ook geen oplossing, moest zelf maar ergens kijken of ik nog ingepland kon worden.
Haha. Wekt veel vertrouwen zo’n telefoontje bij mogelijke kopers.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
TerrorSource schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:24:

Ga er vanuit/Hoop dat het meer te maken heeft met de laadcapaciteit bij de dealer dan de 'perfomance' van de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Er zit een fastned redelijk in de buurt dan kunnen ze veel sneller laden, maar je moet wel willen he ? ;)

Just here for the fun

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Net heerlijk rondje Tilburg & omgeving gedaan.
Top auto, het wachten waard 😊🙌👊

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qzjqSg9HWpMzzmtil8_OZU1hJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ykaJioxafCdGrpONYH7If0Ax.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lx54D1_-0vPMbLvdeARS-7y3d_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vP3StzqNuNnajA2rZX6I7S5u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
En met Avia op de achtergrond hilarisch 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brotuck
Nu wat goed nieuws

"Ford Mustang Mach-E Range Is Better Than What EPA Says: Edmunds" https://www.motor1.com/ne...tang-mach-e-higher-range/

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ik zat te kijken wat een trekhaak kost op de Ford site. Een stuk minder dan de 1200 die hier meermaals is genoemd.

Afneembare trekhaak - 581
Elektrische kit voor trekhaak - 80
Aanhangwagenmodule, achter - 131
Inclusief btw. Exclusief montage.

https://nl.ford-accessoir...el=mustangmache&year=2020

Wat de f...
Via de NL website is die 1229
Incl btw en inclusief montage.
https://www.ford-accessoi...el=mustangmache&year=2020

Dan zou de montage 438 kosten...

[ Voor 23% gewijzigd door makooy op 14-02-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
TerrorSource schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:09:
Ik zat te kijken wat een trekhaak kost op de Ford site. Een stuk minder dan de 1200 die hier meermaals is genoemd.

Wat de f...

Ze weten gewoon heel goed bij welke markt ze kunnen cashen op trekhaken 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64

Wat de f...

Inderdaad, had het ook nagevraagd. € 1.226,00 incl montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demianj
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-06-2021
Leuk om deze topic te lezen, ik zoek look a likes gt velgen met de soort van rondingen erin ( alfa look ).
Heeft iemand hier een suggestie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck

Wat de f...

En dit is puur zodat je fietsen mee kan nemen toch ?

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Brotuck schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:45:
[...]

En dit is puur zodat je fietsen mee kan nemen toch ?
75kg kogeldruk
750kg trek gewicht met de 1-asser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
TerrorSource schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:47:
[...]

75kg kogeldruk
750kg trek gewicht met de 1-asser
Ah de ongeremde aanhanger waar je toch best wel wat in kan gooien.
Wist ik niet ik dacht dat er helemaal geen aanhanger aan mocht en ook geen dakdragers overigens.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
Vandaag update levertijd ontvangen van de dealer. Hij stond op 26-2. Is nu 10-5.
Betreft een RWD standard range met TP, vorig jaar maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbvL7zrOXyEpkyTB_dlsNQ4H9tI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t8tG237cgy7TblqET110ZQIa.jpg?f=fotoalbum_large

Nou, dat schiet lekker op.... levering aan dealer 12 juni en dealer heeft ook nog een week nodig.

Van levering in november 2020, naar januari 2021, naar maart 21, naar eind juni 21....

Schandalig is trouwens wel dat ze 1,5 maand geleden een pagina grote advertentie in de kranten plaatsen met "naast de deur vanaf maart".

Hadden ze wel maart 2022 neer mogen zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door RensJ op 15-02-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Meester_J schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:33:
Vandaag update levertijd ontvangen van de dealer. Hij stond op 26-2. Is nu 10-5.
Betreft een RWD standard range met TP, vorig jaar maart besteld.
Ik hoop binnenkort ook eindelijk iets van bericht te krijgen van Ford :) Woensdag in ieder geval proefrijden. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Laatst online: 13-09 17:28
RensJ schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:53:
[Afbeelding]

Nou, dat schiet lekker op.... levering aan dealer 12 juni en dealer heeft ook nog een week nodig.

Van levering in november 2020, naar januari 2021, naar maart 21, naar eind juni 21....

Schandalig is trouwens wel dat ze 1,5 maand geleden een pagina grote advertentie in de kranten plaatsen met "naast de deur vanaf maart".

Hadden ze wel maart 2022 neer mogen zetten.
Wat betekent dealer prioriteit (links op afbeelding)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Op basis van een Google Spreadsheets uit de UK topic op het Mach-E Forum heb ik de sheet gekopieerd en aangepast voor NL.

https://docs.google.com/s...BgyPRk14/edit?usp=sharing

Hierin verwerk ik ook de Tweakers.net kopers.

Kan iedereen zijn/haar info invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
TerrorSource schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:00:
Op basis van een Google Spreadsheets uit de UK topic op het Mach-E Forum heb ik de sheet gekopieerd en aangepast voor NL.

Tracker ID is neem ik aan gewoon het ID wat je onder general info terug vind bij de fordtracker,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
TerrorSource schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:00:

Wij zitten dus op het derde tabblad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Meester_J schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Wij zitten dus op het derde tabblad ;)
Klopt! Al zitten een aantal hier ook op Mach-E forum en die kunnen dus 1e en 3de tabbladen invullen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
F1dude schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:33:
[...]

Wat betekent dealer prioriteit (links op afbeelding)?
geen idee. dit was een schermprintje van het systeem dat de dealer kan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Woensdag proefrit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Zo niet veel infinite blue in het lijstje !
Erg benieuwd naar de kleur in het echt

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
Collega van me kreeg vandaag bericht van de LM dat de levering weer uitgesteld is van week 8 naar week 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Mcie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:43:
Collega van me kreeg vandaag bericht van de LM dat de levering weer uitgesteld is van week 8 naar week 17
Met alle eerdere genoemde data zou ik er gelijk voor tekenen 😉🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
ben wel benieuwd hoe de auto eruit ziet zonder glazen dak. Die heb ik nog niet gezien op beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:30

Wat de f...

Tja dan ben je wel 1229 euro kwijt maar heb je iig geen gezeik met:
  • installeren
  • software updates
  • garantie
en voor 438 euro zullen ze best een best een paar uurtjes bezig zijn, gemoedrust is ook wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
rvee schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:23:
ben wel benieuwd hoe de auto eruit ziet zonder glazen dak. Die heb ik nog niet gezien op beeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDO85SG8MDhDUWxNhmnarFK2Rm0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsLksqk1jPPaufb2pkBi9WKG.jpg?f=fotoalbum_large

Met open frunk en achterklep. Ik heb deze foto genomen vorig jaar in Rotterdam tijdens de Go Electric Event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
SniperGuy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:34:
[...]

Tja dan ben je wel 1229 euro kwijt maar heb je iig geen gezeik met:
  • installeren
  • software updates
  • garantie
en voor 438 euro zullen ze best een best een paar uurtjes bezig zijn, gemoedrust is ook wat waard :)
Ik heb hier na discussie voor gekozen, en duidelijk gemaakt dat ik de dealer dat wel gun, een goede relatie is ook wat waard. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
MarcelK64 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:34:
[...]

[Afbeelding]

Met open frunk en achterklep. Ik heb deze foto genomen vorig jaar in Rotterdam tijdens de Go Electric Event.

Daar heb ik in ingezeten en die is met glazendak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelK64
Oh. Ik dacht dat deze geen glazen dak had.
Excuus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• [Deth]Roses
MarcelK64 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:04:
[...]

Oh. Ik dacht dat deze geen glazen dak had.
Excuus.
Was idd met glazen dak. Weet ik nog, want heb toen besloten dat ik dat ivm mijn lengte toch wel lekker vond, want kan ik het stoplicht via de bovenkant zien ipv dat ik helemaal naar voren moet buigen als ik vooraan bij het stoplicht sta 😉👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:30
MarcelGo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:42:
[...]

Ik heb hier na discussie voor gekozen, en duidelijk gemaakt dat ik de dealer dat wel gun, een goede relatie is ook wat waard. :*)
Ik ken iemand die een trekhaak had laten monteren bij een trekhaken boer. Prima, totdat de auto een software update kreeg die de "illegaal" geïnstalleerde trekhaaksoftware overschreef.
Iedere keer als de auto een update krijgt moet hij ook terug naar de trekhaakboer om de niet originele software erop te laten zetten.
Maarja de trekhaak van de trekhaakboer was wel goedkoper. :P

(al zal het aangehaalde voorbeeld van de Ford trekhaken wel loslopen aangezien dat originele Ford onderdelen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
In een facebook groep die ik volg het volgende bericht van een Vlaamse dealer:

Door het feit dat er in Nederland al proefritten met de Mach E kunnen gemaakt worden , was ik nu benieuwd wanneer dat in Belgie mogelijk zou zijn . Dus heb ik een dealer deze vraag gesteld , en dit was hun antwoord .
We verwachten de eerste Mustangs Mach E bij ons om te testen in mei-juni als alles volgen schema verloopt.
Elk land krijgt een release datum per model dat op de markt komt. In dit geval staat Nederland op de eerste plaats binnen Europa om gelanceerd te worden. Bij de KUGA Phev, Explorer, Mustang Ecoboost of V8 was dat echter niet het geval. Ford België had enige maanden eerder de Explorer of de Mustang op de markt dan Nederland.
Het klopt dat Nederland momenteel met de Mustang Mach-E een pak verder staat dan ons, in september 2020 was er daar al een tour om de wagen in een gesloten container bij de grootste dealers te zetten, in oktober was er de grote voorstelling in Nederland met testritten
Het is onmogelijk voor een constructeur elk land op hetzelfde moment te bedienen van de enkele testwagens die er maar zijn in Europa. De wagens waarmee in Nederland wordt gereden zijn de Duitse testwagens. Zeker als we kijken naar het aspect dat we spreken over een volledig nieuwe wagen, nieuwe manier van werken, … De productie start deze maand op voor Europa en dan wordt iedereen vervolgens bedeelt van de nieuwe Mustang Mach-E.
We wachten net als jou en vele anderen vol ongeduld op deze revelatie binnen Ford en binnen de automarkt. Onze eerste indruk was in ieder geval zeer positief toen we hem begin dit jaar enkele dagen in onze showroom mochten verwelkomen.
Zou inderdaad in lijn zijn met wat mijn dealer over NL aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
RensJ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:20:
In een facebook groep die ik volg het volgende bericht van een Vlaamse dealer:

Door het feit dat er in Nederland al proefritten met de Mach E kunnen gemaakt worden , was ik nu benieuwd wanneer dat in Belgie mogelijk zou zijn . Dus heb ik een dealer deze vraag gesteld , en dit was hun antwoord .

[...]

Zou inderdaad in lijn zijn met wat mijn dealer over NL aangeeft.
De productie start deze maand op voor Europa en dan wordt iedereen vervolgens bedeelt van de nieuwe Mustang Mach-E.

Ik weet niet van wanneer dit bericht is maar de eerste EU auto's zijn al in november gemaakt...en er zijn al auto's onderweg.

Ja de meeste nog niet, maar er gebeurt echt wel wat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensJ
MarcelGo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:30:
[...]

De productie start deze maand op voor Europa en dan wordt iedereen vervolgens bedeelt van de nieuwe Mustang Mach-E.

Ik weet niet van wanneer dit bericht is maar de eerste EU auto's zijn al in november gemaakt...en er zijn al auto's onderweg.

Ja de meeste nog niet, maar er gebeurt echt wel wat ;)
Mijn dealer gaf aan dat er ongeveer 25 auto's voor consumenten (dus niet voor dealers) voor de NL markt onderweg zijn.

Dus geen idee, wie er gelijk heeft, maar als het er maar 25 zijn en NL is de eerste waar geleverd zal worden, dan kun je nog niet echt spreken over "er gebeurt echt wel wat" imo.

Maar goed, ik krijg hem niet eerder dan juni, dus ik leg me er maar bij neer. Proefritje smaakt naar meer in ieder geval en ben nog steeds erg blij met mn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
RensJ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:28:
[...]

Mijn dealer gaf aan dat er ongeveer 25 auto's voor consumenten (dus niet voor dealers) voor de NL markt onderweg zijn.

Dus geen idee, wie er gelijk heeft, maar als het er maar 25 zijn en NL is de eerste waar geleverd zal worden, dan kun je nog niet echt spreken over "er gebeurt echt wel wat" imo.

Maar goed, ik krijg hem niet eerder dan juni, dus ik leg me er maar bij neer. Proefritje smaakt naar meer in ieder geval en ben nog steeds erg blij met mn keuze.
Mijn dealer had het ook over tussen de 25 en 50 dacht ik. Hij wist het exacte aantal wel.
Er zit er 1 bij voor mijn dealer (Mach-E Shadow Black, RWD, Standard, via Ford Options).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Laatst online: 19-08-2021
Zijn er al mensen welke een proefrit hebben gereden en hoe hebben jullie het ervaren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• m24

m24

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSa5m3rcDKxdt5-R5hsGLCNL69s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Of5iB5gCSZ3YDyWLJsESjgst.png?f=user_large

Zijn er nog mensen die een t-shirt willen bestellen als aandenken? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RensJ
JohnW1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:58:
Zijn er al mensen welke een proefrit hebben gereden en hoe hebben jullie het ervaren?
Ja afgelopen vrijdag mogen sturen. Heel leuk! Lekker snelle wagen en goed geluid uit de radio.

One pedal drive ook even aan gezet en dat is ook prettig, hoewel het wel even wennen is.

Enige minpuntje als ik er een moet noemen, was de wind die je kon horen op de snelweg. Maar toen had ik de radio nog niet aan en het waaide behoorlijk hard. Niet als storend ervaren, maar dat was nou eenmaal het enige geluid ;)
Pagina: 1 ... 22 ... 179 Laatste