Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 181 182 Laatste
Acties:

• Nelis Green
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 20:43
FlowDesign schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:59:
[...]

Voordeel van de Mach-E is, dat alle kinderziektes inmiddels wel zo'n beetje bekend en opgelost zijn, al dan niet middels terugroepacties. Ik heb er zelf op een gegeven moment ook nog verlengde garantie bijgekocht voor €500, dat heb ik er ook wel uitgehaald denk ik. Hoewel daar eigenlijk alleen de LED logo schijnwerpers in de spiegels onder vielen en nog iets met de draaiknop van de versnelling.
Heb je de mach e toen bij een ford dealer gekocht? Het lijkt me dat je dan de garantie kan verlengen of kan dit ook als je hem via een niet ford dealer koopt? Dan is € 500,- best redelijk.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:01
Ik zou zéker garantie nemen.
Mijn ervaring 2.5 jaar Mustang uit 2021:
1. Lampjes in spiegel met logo verlicht op de grond waren stuk. Is vervangen. Inmiddels weer stuk. Ik accepteer mijn lot.
2. Mijn frunk ging op gegeven moment niet meer open. Auto afgesleept omdat de frunk ook niet echt dicht was. Bekend issue als je online zoekt.
3. Achterrem ging er niet af. ANWB kon het niet fixen. Auto afgesleept. Bekend issue als je online (en in dit topic) zoekt.
4. Er komt sinds enkele weken een hoge piep uit het dashboard. Soort coil wine. Als ik scherm minder fel en weer fel zet is het voor die rit weer weg.

Hoewel de auto erg leuk rijdt ben ik blij dat het zakelijke lease is.

• Nelis Green
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 20:43
marteltor schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 20:12:
Ik zou zéker garantie nemen.
Mijn ervaring 2.5 jaar Mustang uit 2021:
1. Lampjes in spiegel met logo verlicht op de grond waren stuk. Is vervangen. Inmiddels weer stuk. Ik accepteer mijn lot.
2. Mijn frunk ging op gegeven moment niet meer open. Auto afgesleept omdat de frunk ook niet echt dicht was. Bekend issue als je online zoekt.
3. Achterrem ging er niet af. ANWB kon het niet fixen. Auto afgesleept. Bekend issue als je online (en in dit topic) zoekt.
4. Er komt sinds enkele weken een hoge piep uit het dashboard. Soort coil wine. Als ik scherm minder fel en weer fel zet is het voor die rit weer weg.

Hoewel de auto erg leuk rijdt ben ik blij dat het zakelijke lease is.
Dank voor je reactie. Ik lees inderdaad erg veel issues en dat doet me twijfelen om 2de hands de mach e te kopen. Maar ik moet zeggen dat ik er wel een zwak voor heb, want wat een gave auto is dit!

• marteltor
Nelis Green schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 20:42:
[...]

Dank voor je reactie. Ik lees inderdaad erg veel issues en dat doet me twijfelen om 2de hands de mach e te kopen. Maar ik moet zeggen dat ik er wel een zwak voor heb, want wat een gave auto is dit!
Zeker weten. De auto rijdt heerlijk. Elke rotonde bij licht vochtig wegdek is een perfecte opportunity voor een kleine drift :)
Als je er eentje weet te vinden met garantie en idealiter eentje waarbij de officiële Ford accu garantie nog een tijd geldig is, dan heb je er wel een hele fijne auto aan. Overigens is de auto achter wel hard geveerd. Als je vaak passagiers hebt, wel iets om even te testen hoe dat bevalt.

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:58
Nou mijn GT komt op de markt in Juni en als ik niet zou gaan emigreren had ik hem persoonlijk overgenomen. Het is een mega fijne auto die zeker de laatste periode gewoon werkt zoals zou moeten

Just here for the fun

• marteltor
Brotuck schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 22:00:
Nou mijn GT komt op de markt in Juni en als ik niet zou gaan emigreren had ik hem persoonlijk overgenomen. Het is een mega fijne auto die zeker de laatste periode gewoon werkt zoals zou moeten
misschien heb ik gewoon pech gehad. Ik raad de auto ook niet af maar zou hem wel met garantie nemen. Uiteindelijk zijn de frunk, een hangende rem en een lichtje in de spiegel niet enorme kostenposten. Het is meer frustratie dat Ford weet dat dit vaak voorkomt maar het je eerst laat ervaren alvorens er iets mee te doen.

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:58
marteltor schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 22:21:
[...]
misschien heb ik gewoon pech gehad. Ik raad de auto ook niet af maar zou hem wel met garantie nemen. Uiteindelijk zijn de frunk, een hangende rem en een lichtje in de spiegel niet enorme kostenposten. Het is meer frustratie dat Ford weet dat dit vaak voorkomt maar het je eerst laat ervaren alvorens er iets mee te doen.
O ik heb ook mijn deel wel gehad met kinderziektes hoor:

3 x een hvbjb (stroomverdeler) probleem gehad, de tweede en derde keer is hij vervangen (dit was een bekend probleem) Overigens keurig en snel opgelost door de dealer
1 x een probleem gehad met mijn schakelknop van de versnelling die een storing gaf, kon wel gewoon rijden ermee. Maar hij is uiteindelijk vervangen bij de dealer.

Het is een van de eerste GT modellen uit laat 2021, dus kinderziektes horen erbij. Maar buiten wat pech met de banden (snelle slijtage en spijker in een band) reed de auto altijd wel als een zonnetje.

En sinds een paar weken dus bluecruise zonder dat ik ervoor hoef te betalen, ik ga niet meer naar de dealer iig voor een eventuele update waardoor ik ineens moet betalen voor BC.

Ik heb een kennis die een model (AWD) heeft gekocht uit 2021 en die was en is er mega blij mee. Je moet altijd wel een beetje mazzel hebben met een auto toch _/-\o_

Just here for the fun

• marteltor
Brotuck schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 22:57:
[...]

O ik heb ook mijn deel wel gehad met kinderziektes hoor:

3 x een hvbjb (stroomverdeler) probleem gehad, de tweede en derde keer is hij vervangen (dit was een bekend probleem) Overigens keurig en snel opgelost door de dealer
1 x een probleem gehad met mijn schakelknop van de versnelling die een storing gaf, kon wel gewoon rijden ermee. Maar hij is uiteindelijk vervangen bij de dealer.

Het is een van de eerste GT modellen uit laat 2021, dus kinderziektes horen erbij. Maar buiten wat pech met de banden (snelle slijtage en spijker in een band) reed de auto altijd wel als een zonnetje.

En sinds een paar weken dus bluecruise zonder dat ik ervoor hoef te betalen, ik ga niet meer naar de dealer iig voor een eventuele update waardoor ik ineens moet betalen voor BC.

Ik heb een kennis die een model (AWD) heeft gekocht uit 2021 en die was en is er mega blij mee. Je moet altijd wel een beetje mazzel hebben met een auto toch _/-\o_
Zeker. Het gaat er ook om hoe een merk problemen verhelpt. Want problemen zijn er bij nagenoeg elke auto.

Als Ford een facelift had gegeven, met zuinigere motor, 800v systeem en paar kleine irritaties had verholpen (denk aan kofferafdekzeil) dan had mn volgende leaseauto zeker weer een Mustang geweest (maar dan wel een GT in babyblauw ipv een zwarte RWD ER)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05
Nelis Green schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 19:57:
[...]

Heb je de mach e toen bij een ford dealer gekocht? Het lijkt me dat je dan de garantie kan verlengen of kan dit ook als je hem via een niet ford dealer koopt? Dan is € 500,- best redelijk.
Ik had 'm bij de Ford dealer in Hamburg gekocht. Na iets meer dan 6 maanden zelf naar NL geïmporteerd en wat later bij de Nederlandse Ford dealer de garantieverlenging gekocht. Dat moest overigens wel voordat de auto 2 jaar oud was.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

Pagina: 1 ... 181 182 Laatste