Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 179 180 Laatste
Acties:

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:17
rajackar schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:00:
[Afbeelding]

Hebben jullie ervaring met het automatisch inparkeren?
Als ik op de knop duw zie ik alleen de optie om een parkeerplaats te zoeken via navigatie.
Op de optie lijst staat bij de premium de feature nog steeds vermeld en die had ik ook verwacht.
Ik las op een ander forum dat de feature bij Ford helemaal verdwenen zou zijn maar dan vind ik het vreemd dat het nog op de site staat.
Kan alleen zeggen dat ik mij daar niet over zou verbazen en dat mijn auto het wel heeft en ik het in de afgelopen 3,5 jaar dat ik de auto heb nog nooit heb gebruikt.

Volgens mij was dat ook de reden waarom ze het niet meer leveren, niemand gebruikt het.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• jgijsen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:00
FlowDesign schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 08:56:
[...]

Kan alleen zeggen dat ik mij daar niet over zou verbazen en dat mijn auto het wel heeft en ik het in de afgelopen 3,5 jaar dat ik de auto heb nog nooit heb gebruikt.

Volgens mij was dat ook de reden waarom ze het niet meer leveren, niemand gebruikt het.
Heb het in Lommel (Ford testbaan) een keer getest.
Gaat traag en het voelt gewoon "raar". In de praktijk parkeer je dan gewoon zelf in :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10

rajackar

Blood Minister

Ah ok. Thanks. Vind het wel raar dat daar niets over wordt gemeld dan.
Ik had het op mijn vorige skoda. Ik gebruike het daar niet heel veel maar juist op de plekke waar zelf parkeren erg lastig was. Die kon echt in plekjes komen waar ik het zelf niet meer zou proberen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Brotuck schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 08:53:
[...]

Ik had begrepen dat de chip die hiervoor nodig was leveringsproblemen had. Ik heb geen idee dat dit nog steeds zo is. Bij mij werkt het wel goed. Niet zo goed als ik het zelf kan omdat de auto erg veel marge pakt.
Idd zo begreep ik het ook. Ik gebruik het af en toe, maar hier is de ervaring wel anders. De auto kan tot op halve centimeter ergens langs trekken dat je denkt dat gaat mis en krijgt hem in de kleinste plaatsen waar ik hem zelf niet in zou zetten, en wsl niet zou lukken anders dan met heel veel draaien en keren. Dtat was in het begin minder voor mijn gevoel, maar het systeem lijkt ook updates gehad te hebben, want beter parkeren dan de automaat zal voor veel mensen erg lastig zijn

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:13
Gister de auto weer opgehaald na de terugroepactie, welke in 2 delen is uitgevoerd bij mij,

deel 1 = update van 2-3 uur, geen verschil erna
deel 2 = update van 2 dagen, wel verschil erna. Ik heb eindelijk Youtube onder Entertainment staan en de layout ziet er iets anders uit. Nog geen verschil in functies ontdekt.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Pagina: 1 ... 179 180 Laatste