Brotuck schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:04:
Nou ondanks dat mijn GT dit jaar voor de recall weg is geweest, is de service die ik heb gehad van mijn dealer wel top en snel. Er zullen altijd goede en slechte dealers zijn. Er zullen altijd maandagmorgen auto's zijn, dat is bij elk merk zo.
Ik ga dus met plezier mijn leasetermijn vol maken, wat erna ? Nou dat zie ik eind volgend jaar wel. Ga ik me niet druk over maken.
Dat is prima, maar dan moet Ford dat wel correct oppakken, En dat mist enorm als Merk.
Mijn huidige dealer is ook prima, tov van een paar eerdere bij Ford (ivm de storingen).
Echter zij geven ook aan dat ze veel niet mogen van Ford, bijv. de recall uitvoeren als de VIN niet via Ford Nl komt. Dealernetwerk gaat op de schop bij praktisch alle Ford dealers, straks nog enkel virtuele showroom en 2-3 dealers waar je kan proefrijden.
Mijn gesprek met Ford NL was prima, waarbij de persoon zei dat hij blij was geen Mach-E te rijden, maar een Kuga. Probleem is er is geen vervolg, moet nieuwe case aanmaken, persoon inmiddels weg bij Ford, en zo begin je van voren af aan. Gelukkig nog wel alle documentatie.