Ja ook een paar keer gehad, totdat het opeens wel goed ging... geduld dus... en de laatste updates voegen niet veel toe imho dus ook niks om je druk over te maken....Tedillac schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:15:
[Afbeelding]
Ik krijg deze update nu al een week niet geïnstalleerd. Gepland of handmatig geactiveerd het gaat constant fout. Iemand ook last van? Betreft een job1 auto.
Nice, gefeliciteerdDubbleEagle schreef op woensdag 24 april 2024 @ 10:34:
Sinds gisteren ook officieel lid van de Mach-E community! Extended range AWD, met opties trekhaak en dakdragers (mee besteld via Ford accessoires).
De eerste ritjes smaken naar meer!
[Afbeelding]
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Misschien een vreemde vraag maar ik kan dus op de website van de leasemaatschappij een nieuwe auto uitzoeken en zoals eerder aangegeven wil ik graag een Ford Mustang Mach E gaan bestellen.
Alleen vind ik het vreemd dat de catalogusprijscatprs incl. btw/bpm in de bestel omgeving van mijn leasemaatschappij lager is dan die op de website van Ford voor exact dezelfde uitvoering (scheelt zo tussen de 1 á 2 duizend euro) Zelfs voorraad modellen zijn duurder.
Iemand een idee hoe dit komt?
Alleen vind ik het vreemd dat de catalogusprijscatprs incl. btw/bpm in de bestel omgeving van mijn leasemaatschappij lager is dan die op de website van Ford voor exact dezelfde uitvoering (scheelt zo tussen de 1 á 2 duizend euro) Zelfs voorraad modellen zijn duurder.
Ik kan twee redenen bedenken:Mikee007 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:21:
Misschien een vreemde vraag maar ik kan dus op de website van de leasemaatschappij een nieuwe auto uitzoeken en zoals eerder aangegeven wil ik graag een Ford Mustang Mach E gaan bestellen.
1: Op de Ford website kijk je naar de prijs incl. rijklaar maken etc. (je kan daar op klikken en ziet dan ook de fiscale waarde)
2: De leasemaatschappij heeft de portal niet op orde (navraag bij de LM kan helpen)
3. De leasemij heeft korting bedongen bij Ford.Mikee007 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:21:
Daar verandert de fiscale waarde niet van (de leaseprijs wel).FlowDesign schreef op woensdag 24 april 2024 @ 22:02:
[...]
3. De leasemij heeft korting bedongen bij Ford.
Ik had inderdaad niet helemaal juist gekeken, als ik bij de fiscale prijs kijk komt dat inderdaad wel overeen! Nu nog zien te regelen dat mijn gewenste model redelijk snel te leveren is en ik ben om
fyi, de fiscale waarde is nu een schatting. Die wordt door de belastingdienst op het moment van op naam zetten bepaald. Dus als de levering 34 weken is en in week 33 verandert de prijs dan wordt dat meegenomen. Wij hebben er een keer geluk mee gehad, maar kan dus ook tegenzitten.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Hij zei catalogusprijs, maar hij had indd niet goed gekeken weten we inmiddelsMaSw85 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 22:24:
[...]
Daar verandert de fiscale waarde niet van (de leaseprijs wel).
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring.
Ik heb bij de dealer 2 Mustang Mach E prijzen opgevraagd voor nieuwe voorraad modellen zodat ik die naar mijn leasemaatschapij kan sturen voor een berekening.
Vragen jullie wel is extra korting bij de offerte aanvraag om zo te zorgen dat je maandelijkse kosten lager zijn en/of je minder eigen bijdrage hoeft te betalen voor de eventuele opties die erop zitten?
Ik heb er zelf geen ervaring in dus ik ben benieuwd.
Ik heb bij de dealer 2 Mustang Mach E prijzen opgevraagd voor nieuwe voorraad modellen zodat ik die naar mijn leasemaatschapij kan sturen voor een berekening.
Vragen jullie wel is extra korting bij de offerte aanvraag om zo te zorgen dat je maandelijkse kosten lager zijn en/of je minder eigen bijdrage hoeft te betalen voor de eventuele opties die erop zitten?
Marges m.b.t. lease zijn klein. Opties wordt dus lastig, accessoires zijn wellicht wat makkelijker te regelen mits het niet te duur is (bijv. een mattenset of kofferbakbescherming ofzo gratis/met korting). In principe kan je het vragen, maar denk dat ze er niet zo snel in mee gaan. Wanneer iemand de auto zelf koopt, is het een ander verhaal (en natuurlijk een ander belang).Mikee007 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:40:
Misschien in dit topic even je leaseregeling voorleggen. Daar gaat het regelmatig over tips voor selectie van een leaseauto.Mikee007 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:40:
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Nee, ik weet (en jij ws ook) dat er een groot magnetisch veld om die kabels heen kan hangen. Mss staat er op die lokatie echt veel spanning op de kabels.FlowDesign schreef op woensdag 24 april 2024 @ 18:13:
Ik heb trouwens telkens als ik op een bepaalde locatie onder hoogspanningskabels doorrijd, dat het kleine scherm achter het stuur uitvalt. Zijn er meer mensen die dit weleens hebben?
Vraagje:
Dat voorverwarmen van de accu voor het opladen 30km voor het laadpunt; die begrijp ik niet helemaal. Wat is het voordeel? Laad een warme accu sneller (zomers vs ‘s winters)? Zo ja, zou in theorie het voorverwarmen van een stilstaande auto ook voldoende zijn als ‘ie thuis aan de laadpaal staat en ‘s nachts moet laden?
Klopt, dat wist ik. De kabels hangen vrij laag daar en ook nog zo ongeveer in de lengterichting van de weg. Ik vroeg me eigenlijk vooral af of het alleen bij mijn auto is of dat het een 'ontwerpfoutje' van Ford is.Vassque schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:23:
[...]
Nee, ik weet (en jij ws ook) dat er een groot magnetisch veld om die kabels heen kan hangen. Mss staat er op die lokatie echt veel spanning op de kabels.
Als een batterij warmer is kunnen de electronen eenvoudiger door het materiaal bewegen. Bovendien komen er minder haarscheurtjes in het materiaal bij snelladen wanneer de batterij warmer is.Vraagje:
Dat voorverwarmen van de accu voor het opladen 30km voor het laadpunt; die begrijp ik niet helemaal. Wat is het voordeel? Laad een warme accu sneller (zomers vs ‘s winters)? Zo ja, zou in theorie het voorverwarmen van een stilstaande auto ook voldoende zijn als ‘ie thuis aan de laadpaal staat en ‘s nachts moet laden?
Voor thuisladen is het verschil verwaarloosbaar. Het verwarmen van de accu is alleen nodig voor snelladen.
Ah tnx, duidelijk!
En mbt die hoogspanningskabels en je auto; heb je een panoramadak? Kan mss het verschil maken.
En mbt die hoogspanningskabels en je auto; heb je een panoramadak? Kan mss het verschil maken.
Heb ik indd.Vassque schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:46:
Ah tnx, duidelijk!
Misschien dat het magnetisch veld wat makkelijker via dat panorama dak verstoring kan geven op je scherm dan met een gewoon dak. Da’s het enige wat ik kan bedenken (die conclusie trok je mss zelf ook hoor ;-) maar ik wil geen aannames doen).
[ Voor 18% gewijzigd door Vassque op 27-04-2024 19:11 ]
Zou goed kunnen inddVassque schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:10:
Misschien dat het magnetisch veld wat makkelijker via dat panorama dak verstoring kan geven op je scherm dan met een gewoon dak. Da’s het enige wat ik kan bedenken (die conclusie trok je mss zelf ook hoor ;-) maar ik wil geen aannames doen).
Toch zou je denken dat ze in elke auto (EV of niet) de electronica/apparatuur goed afschermen tegen straling. Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt met andere auto's.
Ik zou geen stralingsmeter in je auto plaatsen bij het rijden laat staan bij fast charging .FlowDesign schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:08:
[...]
Zou goed kunnen indd
Toch zou je denken dat ze in elke auto (EV of niet) de electronica/apparatuur goed afschermen tegen straling. Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt met andere auto's.
Ik ga in ieder geval een wandeling maken als ik moet fast chargen 😅
Baseer je dit op feiten uit een onderzoek of is het een vermoeden dat je hebt?HqNine schreef op zondag 28 april 2024 @ 09:09:
[...]
Ik zou geen stralingsmeter in je auto plaatsen bij het rijden laat staan bij fast charging .
Ik ga in ieder geval een wandeling maken als ik moet fast chargen 😅
YouTube: 👉Radiation Levels in Charging EV: Is it safe to sit in a charging EV?
Je vind er zeer weinig info over maar ik vermoed weinig tot niet gezond
Wat ik af kan leiden uit het filmpje is dat DC DC (snelladen) juist heel veilig is, maar dat de AC / DC inverter enorm veel straling veroorzaakt bij langzaam laden (in deze Ioniq 6).HqNine schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:53:
YouTube: 👉Radiation Levels in Charging EV: Is it safe to sit in a charging EV?
Tijdens het rijden wordt dezelfde inverter die voor langzaam laden (AC) wordt gebruikt, volgens mij niet gebruikt. DC naar AC wordt meen ik in de elektromotor zelf omgezet en de motor heeft een vrij dikke aluminium behuizing, dus daar zou de straling nauwelijks uit moeten kunnen ontsnappen. Alleen een motor op de achteras is echter misschien een klein beetje beter dan (ook) een motor op de vooras.
Wat trouwens wel erg vaag is, op de terugweg op exact dezelfde plaats onder de hoogspanningskabels valt het kleine scherm niet uit.
De kanttekening bij de SR RWD is wel dat de kogeldruk beperkt is tot maar 30kg. Dat is echt weinig en - voor mij - een van de argumenten waarom ik (met een beetje pijn in mijn hart) voor een andere EV gekozen heb.Bassmanjunior schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:20:Maar met fietsendrager op trekhaak is ook mogelijk en met de juiste set dakdragers mag hij ook mee.
Er zijn allerlei alternatieven te verzinnen, maar _met name_ op de SR RWD is een trekhaak maar beperkt inzetbaar volgens mij (wat het m.i. een vrij prijzige accessoire maakt trouwens)..
Ford SiteCaptainKansloos schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:38:
[...]
De kanttekening bij de SR RWD is wel dat de kogeldruk beperkt is tot maar 30kg. Dat is echt weinig en - voor mij - een van de argumenten waarom ik (met een beetje pijn in mijn hart) voor een andere EV gekozen heb.
Er zijn allerlei alternatieven te verzinnen, maar _met name_ op de SR RWD is een trekhaak maar beperkt inzetbaar volgens mij (wat het m.i. een vrij prijzige accessoire maakt trouwens)..
Trekgewicht: 1.000 kg (in het geval van een GT: 750 kg)
Verticale druk aanhanger: 40 kg (in het geval van een GT: 30 kg)
Verticale druk fietsendrager: 75 kg
Voor een SR RWD is dat dus 40kg, en voor een fietsendrager 75kg.
Trekgewicht van de ER kan naar 1500, maar nog niet hier vermeld
Waar heb je die info precies gevonden? In de nieuwe brochures bij mijn dealer en door de verkoper werd gesteld dat bij de SR RWD trekgewicht ongeremd/geremd nog steeds 750kg is en de max. kogeldruk 30kg. Maar ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat de informatie voorziening door Ford een beetje rommelig lijkt. Als je _nu_ een nieuwe SR RWD op de website samensteld, staat daar ook 115kw ipv 150kw piek laadvermogen bv.
:fill(white):strip_exif()/f/image/w5TCK7pwXt7EG0B6aITnVZhO.png?f=user_large)
https://www.ford-accessoi...el=mustangmache&year=2020CaptainKansloos schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:05:
Waar heb je die info precies gevonden? In de nieuwe brochures bij mijn dealer en door de verkoper werd gesteld dat bij de SR RWD trekgewicht ongeremd/geremd nog steeds 750kg is en de max. kogeldruk 30kg. Maar ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat de informatie voorziening door Ford een beetje rommelig lijkt. Als je _nu_ een nieuwe SR RWD op de website samensteld, staat daar ook 115kw ipv 150kw piek laadvermogen bv.
[Afbeelding]
Beetje rommelig? Gewoon een zooitje, elke dealer zegt iets anders.CaptainKansloos schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:05:
[Afbeelding]
Pfff. Wat een verwarrende bende idd. Jammer, want het was 1 vd punten waarop ie afgevallen is. Ik rijd regelmatig met 2 (sport) fietsen op een fietsendrager, dus dat ging hem met die 30 kilo gewoon niet worden. De rest had ik met wat moeite nog wel door de vingers gezien.
Voor voertuigen met standaard accu, en GT gebouwd na 04 november 2022: Max. trekgewicht: 750 kg, verticale belasting: 30 kg, 75 kg voor fietsendrager.CaptainKansloos schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:19:
Pfff. Wat een verwarrende bende idd. Jammer, want het was 1 vd punten waarop ie afgevallen is. Ik rijd regelmatig met 2 (sport) fietsen op een fietsendrager, dus dat ging hem met die 30 kilo gewoon niet worden. De rest had ik met wat moeite nog wel door de vingers gezien.
Dus met fietsendrager 75kg!
Dat is dan weer in tegenspraak met wat van de site komt (60kg) en wat Aldusso aangeeft (40kg). Kortom: "vraag dat goed na bij je dealer / Ford Nederland" Oid.
Ik heb een SR RWD bouwjaar 2021 met afneembare trekhaak van Ford en gewoon een fietsendrager met e-bike erop gehad naar België. Was geen enkel probleem. Een tweede fiets had er ook nog rustig bij gekund.
Technisch gezien is de hele constructie volgens mij ook identiek aan een nieuwer model. Alleen waarop ze het getest hebben en dus in de papieren staat is anders. Zelfde gezeur met dakdragers.
Technisch gezien is de hele constructie volgens mij ook identiek aan een nieuwer model. Alleen waarop ze het getest hebben en dus in de papieren staat is anders. Zelfde gezeur met dakdragers.
Nee hoor, bij mij staat ook 75kg voor de fietsendragerCaptainKansloos schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:39:
Dat is dan weer in tegenspraak met wat van de site komt (60kg) en wat Aldusso aangeeft (40kg). Kortom: "vraag dat goed na bij je dealer / Ford Nederland" Oid.
Ford SiteAldusso schreef op maandag 29 april 2024 @ 22:33:
[...]
Nee hoor, bij mij staat ook 75kg voor de fietsendrager
Trekgewicht: 1.000 kg (in het geval van een GT: 750 kg)
Verticale druk aanhanger: 40 kg (in het geval van een GT: 30 kg)
Verticale druk fietsendrager: 75 kg
Dat snap ik. Maar als de specs zeggen: 30 kilo en ik weet dat ik daar met regelmaat net overheen ga, dan wil ik dat risico niet nemen. Qua verzekering is dat gewoon een risico lijkt me, al zal het technisch wel meevallen idd. Maar er zal maar wat mee gebeuren.FlowDesign schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:01:
Ik heb een SR RWD bouwjaar 2021 met afneembare trekhaak van Ford en gewoon een fietsendrager met e-bike erop gehad naar België. Was geen enkel probleem. Een tweede fiets had er ook nog rustig bij gekund.
Of anders gezegd; als het allemaal niet zoveel uit zou maken, dan waren de verschillen in specificaties ook niet bijzonder genoeg geweest om te vermelden denk ik. Maar goed, het is duidelijk dat Ford nog wat verbetering in de communicatie moet aanbrengen, want dit is een puinhoop. Ik heb echt wel wat uitzoekwerk gedaan, maar ben dus slecht voorgelicht.
Voortaan dus maar eerder vragen in het forum. Ik had graag een mooie Mach-E besteld, maar het is nu dan toch maar - ook geen echte straf trouwens - een Model Y geworden. Maar de Ford vind ik nog steeds _echt wel veel mooier_.
Vandaag de Ford dealer nog even gesproken i.v.m. levertijden Ford Mustang Mach E black.
In verband met gewijzigde bijtelling is een levering in 2024 wel vereist, hij kon mij aangeven dat ze nog wel een ''lading'' auto's verwachten dit jaar in Europa en levering geen probleem zou moeten zijn.
Ik zit dan alsnog met het feit of ik nu de standard range moet bestellen of toch de extended range.
In eerste instantie ga ik niet privé rijden met de auto, maar dit zal op den duur wel gebeuren.
Woon-werk is 60km retour, voor de rest maak ik gemiddeld nog 120 km extra per dag i.v.m. diverse afspraken. maar dit wisselt echt per dag soms rij ik echt maar 30 km en soms 180 km.
Als ik privé rijden erbij op zou tellen zou ik er nog 25km bij doen per dag.
Als je dit zo ziet zou de standard range voldoende moeten zijn maar wat is jullie advies hierin als Mach-E rijders?
Overigens is het prijsverschil in mijn geval 73,00 per maand tussen de Standard en Extended range.
Echter is bij de standard range de vaste eigen bijdrage weer hoger (die ik ook moet betalen als ik niet privé rij)
In verband met gewijzigde bijtelling is een levering in 2024 wel vereist, hij kon mij aangeven dat ze nog wel een ''lading'' auto's verwachten dit jaar in Europa en levering geen probleem zou moeten zijn.
Ik zit dan alsnog met het feit of ik nu de standard range moet bestellen of toch de extended range.
In eerste instantie ga ik niet privé rijden met de auto, maar dit zal op den duur wel gebeuren.
Woon-werk is 60km retour, voor de rest maak ik gemiddeld nog 120 km extra per dag i.v.m. diverse afspraken. maar dit wisselt echt per dag soms rij ik echt maar 30 km en soms 180 km.
Als je dit zo ziet zou de standard range voldoende moeten zijn maar wat is jullie advies hierin als Mach-E rijders?
Overigens is het prijsverschil in mijn geval 73,00 per maand tussen de Standard en Extended range.
Echter is bij de standard range de vaste eigen bijdrage weer hoger (die ik ook moet betalen als ik niet privé rij)
Vandaag ben ik met de GT (vergelijkbaar met de ER) heen en weer naar Groningen geweest vanuit regio zwijndrecht. Dat was ruim 540 kilometer en ik heb niet heel erg gelet op de maximum snelheid. In totaal heb ik max 20 minuten geladen over beide ritten en kwam nog met 18% aan thuis. (ging wel op 100% weg)Mikee007 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:25:
Vandaag de Ford dealer nog even gesproken i.v.m. levertijden Ford Mustang Mach E black.
Uiteindelijk gaat het puur om gemak, het laden was lekker snel ook, want beide keren startte hij op 150-160 kW.
Ook zal de batterij minder goed worden over een verloop van tijd. In mijn geval ongeveer 6% over 2,5 jaar. Als je die lijn doortrekt zal dit bij 5 jaar (mijn leaseperiode) rond de 11 a 12% liggen.
Doe jezelf een plezier en pak de ER
Just here for the fun
Degradatie is niet lineair maar vlakt af. Gaat steeds langzamer.Brotuck schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:34:
[...]
Vandaag ben ik met de GT (vergelijkbaar met de ER) heen en weer naar Groningen geweest vanuit regio zwijndrecht. Dat was ruim 540 kilometer en ik heb niet heel erg gelet op de maximum snelheid. In totaal heb ik max 20 minuten geladen over beide ritten en kwam nog met 18% aan thuis. (ging wel op 100% weg)
Uiteindelijk gaat het puur om gemak, het laden was lekker snel ook, want beide keren startte hij op 150-160 kW.
Ook zal de batterij minder goed worden over een verloop van tijd. In mijn geval ongeveer 6% over 2,5 jaar. Als je die lijn doortrekt zal dit bij 5 jaar (mijn leaseperiode) rond de 11 a 12% liggen.
Doe jezelf een plezier en pak de ER
200 km snelweg op een dag haal je zelfs in de winter makkelijk met een SR RWD.Mikee007 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:25:
70€ per maand is toch weer 840€ per jaar. Kun je heel wat leuks van doen.
ER pakken, gelijk een dikke uitrusting (Premium), vermogen, range en dat beetje extra als je elke dag rijdt is wel fijn hoor, zeker in de minder mooie maanden (lees KOUD)Mikee007 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:25:
Correctie- sinds de AWD maar 1000 duurder is - dan de ER AWD nemen.Aldusso schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:17:
[...]
ER pakken, gelijk een dikke uitrusting (Premium), vermogen, range en dat beetje extra als je elke dag rijdt is wel fijn hoor, zeker in de minder mooie maanden (lees KOUD)
De SR neem je niet kaal, dan is het een andere auto. Dus in ieder geval Technology Pack a EUR 2100,-
De andere 2 zijn al volledig uitgerust. Uiteraard nog wel een verschil, maar reken maar dat de restwaarde van een ER of AWD stukje hoger ligt..
Mach-E Standard Range RWD 72,6 kWh 470 km 198 (269) A € 46.300 44.800 7.775 0,00 37.025 0
Premium Extended Range RWD 91 kWh 600 km 216 (294) A € 55.400 53.900 9.355 0,00 44.545 0
Extended Range AWD 91 kWh 550 km 258 (351) A € 56.400 54.900 9.528 0,00 45.372 0
Even een vraag mbt levering van de 2023 gt versie. Welke accessoire zitten hierbij qua laden. Laadkabel en granny lader? Of moet je deze los erbij kopen?
Ik snap je inderdaad, maar voor alle duidelijkheid rij ik natuurlijk niet privé.Aldusso schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:17:
[...]
ER pakken, gelijk een dikke uitrusting (Premium), vermogen, range en dat beetje extra als je elke dag rijdt is wel fijn hoor, zeker in de minder mooie maanden (lees KOUD)
Je hebt inderdaad met de premium uitrusting wel aardig wat meer opties! dat is zeker fijn, alhoewel ik altijd wel mijn bedenkingen heb bij al die opties want hoe vaak gebruik je het nu uiteindelijk?
Verwarmde stoelen, verwarmd stuur en heel veel B&O speakers vind ik toch echt wel top en ik gebruik het vaakMikee007 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:28:
[...]
Ik snap je inderdaad, maar voor alle duidelijkheid rij ik natuurlijk niet privé.
Je hebt inderdaad met de premium uitrusting wel aardig wat meer opties! dat is zeker fijn, alhoewel ik altijd wel mijn bedenkingen heb bij al die opties want hoe vaak gebruik je het nu uiteindelijk?

Ik heb Tech Pack 2 op m'n SR RWD
De standaard uitrusting heeft ook verwarmde stoelen en stuur, en tech pack (B&O) zit volgens mij niet eens meer bij premium inbegrepen. B&O was nog een twijfelpuntje, maar om de subsidie mis te lopen voor een paar speakertjes..FlowDesign schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 23:26:
[...]
Verwarmde stoelen, verwarmd stuur en heel veel B&O speakers vind ik toch echt wel top en ik gebruik het vaakPanoramadak vind ik ook fijn.
Ik heb Tech Pack 2 op m'n SR RWD
Overigens was ER mij die extra €70p/m + SEPP ook niet waard om misschien 2x minder te hoeven laden op vakantie.
[ Voor 17% gewijzigd door LazyThom op 02-05-2024 09:30 ]
Dan kan je beter de vraag niet stellen - gewoon goedkoopste nemen. Doe ik nooit, en zeker met het accu vraagstuk zeker niet. Maar da's persoonlijkMikee007 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:28:
[...]
Ik snap je inderdaad, maar voor alle duidelijkheid rij ik natuurlijk niet privé.
Achja, ik had ook liever een ER gehad uiteraard. Maar heb bijna 10k€ subsidie kunnen pakken op een SR RWD in Duitsland en alsnog Tech Pack 2 erop en heb de auto gewoon privé gekocht, dus dan liever geld in de zak houden en zeer sporadisch een keertje extra laden.Aldusso schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:54:
[...]
Dan kan je beter de vraag niet stellen - gewoon goedkoopste nemen. Doe ik nooit, en zeker met het accu vraagstuk zeker niet. Maar da's persoonlijk
Tja iedereen zn eigen keuze,
Hier staat eenvoudig wat er meer opzit RWD tov de AWD ER
(naast uiteraard grotere accu, bult meer vermogen, all-wheel drive dan uiteraard:
Premium
Meeruitrusting t.o.v. Mach-E
• 360 graden camera
• 8-weg elektrisch verstelbare
bestuurders- en passagiersstoel
• Adaptive front lighting system
met dynamische LED koplampen
en antiverblinding
• Aluminium pedaalafwerking
• Bekleding: Perforated Sensico in de kleur
Black Onyx met Lucid Red stiksels
• Buitenspiegels en grille omlijsting
in hoogglans zwart
• Elektrisch inklapbare buitenspiegels
met Mustang Pony logo projectie
in instapverlichting
• Instaplijsten voorportieren (Metal)
• Interieur alarm (bewegingsdetectie)
en hellingshoek detectie (niet
SCM goedgekeurd)
• Memory functie voor bestuurdersstoel
en buitenspiegels
• Multi-Color Ambient Lighting
• Onderzijde voor- en achterbumper,
omranding wielkasten en zijskirts
in hoogglans zwart
• Rode remklauwen
• Bang & Olufsen audiosysteem met
10 speakers en soundbar (i.c.m. AWD)
• Handsfree bedienbare
achterklep (i.c.m. AWD)
(naast uiteraard grotere accu, bult meer vermogen, all-wheel drive dan uiteraard:
Premium
• 360 graden camera
en antiverblinding
in hoogglans zwart
in instapverlichting
SCM goedgekeurd)
en buitenspiegels
in hoogglans zwart
• Rode remklauwen
• Handsfree bedienbare
achterklep (i.c.m. AWD)
Met het verschil dat dat Technology Pack dus standaard is op de AWD, waarbij deze bij de Premium uitvoering als optie is (waardoor je indien je een panoramadak kiest op een lagere fiscale waarde uitkomt wanneer je de AWD neemt t.o.v. de RWD ER met tech pack en pano dak)Aldusso schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:00:
Tja iedereen zn eigen keuze,
Premium
• 360 graden camera
en antiverblinding
in hoogglans zwart
in instapverlichting
SCM goedgekeurd)
en buitenspiegels
in hoogglans zwart
• Rode remklauwen
• Handsfree bedienbare
achterklep (i.c.m. AWD)
[ Voor 5% gewijzigd door MaSw85 op 02-05-2024 16:05 ]
Kijk voor mij is het natuurlijk een ander verhaal, ik ga in eerste instantie niet privé rijden met de auto.
maar doordat de looptijd van het leasecontract 5 jaar is zie ik het wel gebeuren dat ik in die 5 jaar op den duur er toch privé mee ga rijden.
Logischerwijs zou je dan kiezen voor de full-options omdat je in principe toch ''gratis'' rijdt m.u.v. de eigen bijdrage die voor de ER lager is dan de SR.
Maar als ik er uiteindelijk toch privé mee ga rijden is het leasebedrag wel aanzienlijk hoger.
Overigens zegt me gevoel op dit moment wel de ER, mede om de toch wel leuke extra opties en omdat me eigen bijdrage dan een 3 tientjes is i.p.v.. de SR dan is het vijf tientjes.
maar doordat de looptijd van het leasecontract 5 jaar is zie ik het wel gebeuren dat ik in die 5 jaar op den duur er toch privé mee ga rijden.
Logischerwijs zou je dan kiezen voor de full-options omdat je in principe toch ''gratis'' rijdt m.u.v. de eigen bijdrage die voor de ER lager is dan de SR.
Maar als ik er uiteindelijk toch privé mee ga rijden is het leasebedrag wel aanzienlijk hoger.
Overigens zegt me gevoel op dit moment wel de ER, mede om de toch wel leuke extra opties en omdat me eigen bijdrage dan een 3 tientjes is i.p.v.. de SR dan is het vijf tientjes.
Wat me na 6 maanden gebruik heel erg tegen valt is het poetsen van het interieur.
Zoveel hoekjes en kantjes .
Ook de binnenzijdes van de deur , stuk dat tegen de carrosserie zit , zijn altijd vuil
Zoveel hoekjes en kantjes .
Ook de binnenzijdes van de deur , stuk dat tegen de carrosserie zit , zijn altijd vuil
Bij de Premium ER zaten ze en beiden nog standaard bij, dit was echter bij de Job 2 auto's volgens de (amerikaanse) order guide (https://www.macheforum.co...de-updated-monthly.21000/) niet meer het geval. De onze zou volgens die gegevens een Job 2 moeten zijn en daarbij zaten ze beide nog gewoon.rvee schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:26:
Even een vraag mbt levering van de 2023 gt versie. Welke accessoire zitten hierbij qua laden. Laadkabel en granny lader? Of moet je deze los erbij kopen?
Of dat nu nog steeds het geval is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar kan me wel voorstellen dat de Amerikaanse markt daarin enigszins verschilt van de Europese markt.
Daarbij ook gemerkt dat de enkele opties die verdwenen zouden zijn volgens de order guide nog steeds op de auto zaten.
[ Voor 19% gewijzigd door TIGER1125 op 03-05-2024 08:34 ]
Ik heb mijn blue oval laadpas geactiveerd, maar in de app zie ik nog steeds 0,79 € voor Ionity . Hoe zien jullie de prijs in de app die je werkelijk gaat betalen bij onity?commichael schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:27:
[...]
Zie mijn post van september 2023, de prijzen van Blue oval + Ionity kloppen nog steeds.( even snel gekeken in de Ford app)
Voor alleen NL zou ik het niet doen maar als je een vakantie in Europa doet met de auto dan heb je het er snel uit. ( + Plug&Charge vind ik persoonlijk echt heel fijn)
Ik heb momenteel voor €161 zo'n 424 kWh geladen en daarmee +/- € 173 bespaard (dus abonnement is er uit). Met nog 4 reizen op de planning voordat m'n jaar abonnement afloopt is het voor mij ideaal. (ik sluit hem daarna pas weer af 1 dag voor de volgende reis) aangezien die niet automatisch wordt verlengd, zo probeer ik het maximale er uit te halen.
Het lag aan de app Heb de cache leeggemaakt en dan zie ik de lagere Ionity prijzen.satpet schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:07:
[...]
Ik heb mijn blue oval laadpas geactiveerd, maar in de app zie ik nog steeds 0,79 € voor Ionity . Hoe zien jullie de prijs in de app die je werkelijk gaat betalen bij onity?
Ik zou graag een betere interieurfilter hebben om pollen (hooikoorts) en de geur van slecht onderhouden diesels te filteren. De standaard filter lijkt maar weinig uit te filteren.
Iemand tips over waar zo een filter online te bestellen is ?
Iemand tips over waar zo een filter online te bestellen is ?
Ik sta op punt om een 2021 Ford Mach e AWD 98kw te kopen, tweedehands. +- 50.000 op de teller. Luxe versie, met de B&O speakers en elektrische stoelen met geheugen.
Nog tips waar ik op moet letten? Komt er duur onderhoud aan? Zijn er bepaalde types met problemen etc? :-)
Nog tips waar ik op moet letten? Komt er duur onderhoud aan? Zijn er bepaalde types met problemen etc? :-)
Op basis van 2 ervaringen (van mij en een collega) met het RWD model uit 2021 controleren of er geen errors komen over cruise control/sensoren bij het rijden over drempels. Bij beide auto's wordt er binnenkort een kabelboom vervangen om dit op te lossen.Martinezzz schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 14:22:
Ik sta op punt om een 2021 Ford Mach e AWD 98kw te kopen, tweedehands. +- 50.000 op de teller. Luxe versie, met de B&O speakers en elektrische stoelen met geheugen.
En de vraag of de laatste updates zijn geinstalleerd door de garage. Hier zijn ze over het algemeen geen grote fan van gezien het vaak meer dan 1 werkdag duurt.
Ik heb 110k km op de teller staan met een 2021 77kwh RWD. Geen echte problemen, vooral de check dat echt alle updates geïnstalleerd zijn. Niet alleen degene die via OTA worden gepusht.Martinezzz schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 14:22:
Gisteren een proefrit gemaakt in de Mustang Mach E
En ik ben echt niet ontevreden, interieur ziet er strak uit en het scherm voor je stuur is erg fijn want je ziet er alle belangrijke info op staan.
Het grote scherm in het midden is nog wel erg wennen en de stoelverwarming temperatuur aanpassen vind ik niet al te efficiënt maar dat zal wellicht ook even wennen zijn.
Hetzelfde geldt voor de enorme motorkap maar dat hoort toch een beetje bij een Mustang.
De dealer gaf mij overigens aan dat de levertijden op dit moment meevallen, er zijn nog behoorlijke voorraden in Europa alleen als je een special wil kan de levertijd wel oplopen.
Op de website van Ford staat nu ook bij sommige modellen een levertijd van circa 3 weken voorheen was dat 34 weken.
En ik ben echt niet ontevreden, interieur ziet er strak uit en het scherm voor je stuur is erg fijn want je ziet er alle belangrijke info op staan.
Het grote scherm in het midden is nog wel erg wennen en de stoelverwarming temperatuur aanpassen vind ik niet al te efficiënt maar dat zal wellicht ook even wennen zijn.
Hetzelfde geldt voor de enorme motorkap maar dat hoort toch een beetje bij een Mustang.
De dealer gaf mij overigens aan dat de levertijden op dit moment meevallen, er zijn nog behoorlijke voorraden in Europa alleen als je een special wil kan de levertijd wel oplopen.
Op de website van Ford staat nu ook bij sommige modellen een levertijd van circa 3 weken voorheen was dat 34 weken.
[ Voor 15% gewijzigd door Mikee007 op 09-05-2024 16:23 ]
stoelverwarming kan je meerdere keren op het scherm drukken, of 1x en dan de draaiknop.Mikee007 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:22:
Gisteren een proefrit gemaakt in de Mustang Mach E
Mooi om te lezen hoe Ford wordt gepositioneerd in China.... 😓
https://insideevs.com/fea...5/china-is-ahead-of-west/
MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar
Tsja, zou het hele artikel wel ff met een flinke korrel zout nemen. Allereerst omdat je nooit weet wat voor Chinese propaganda erachter zit, maar dat is eigenlijk wel duidelijk aangezien Geely de hele reis van deze "journalist" betaald heeft.Aboma schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 08:29:
Mooi om te lezen hoe Ford wordt gepositioneerd in China.... 😓
Ik vind de Ford Mach-E qua interieur en software juist een erg goed product, wat niet onderdoet voor Tesla qua software en qua interieur zelfs veel beter is.
Mijn moeder heeft zo'n MG4 EV, heeft een relatief klein schermpje en de software is echt bagger! Dus niet alles uit China is zo geweldig.
Je ziet de laatste tijd wel wat meer van die BYD Atto 3 rondrijden, nou ik word al misselijk als ik dat ding van binnen zie, wat spuuglelijk.
Vergeet overigens niet, dat de Chinese overheid om het aantal auto's op de weg te beperken heeft ingesteld, dat je in de grote steden alleen nog maar aan een kenteken komt wanneer je een NEV koopt, of je moet jaren wachten.
Daarnaast zijn alle bedrijven voor een groot deel in handen van de regering en flink gesubsidieerd.
Ze verdienen geen rode cent aan een in China verkochte auto en daarom zijn Chinese EV's hier ook een klap duurder, omdat ze anders helemaal nergens geld aan hun auto's zouden verdienen. Je kunt je dus afvragen hoe lang ze dat vol gaan houden.
Maar goed, de Westerse merken moeten indd wel ff flink aan de bak qua techniek (laadsnelheid en range) en dat betaalbaarder zien te maken, anders rijden we in 2050 nog steeds op dinosap. Nadeel is dat de Westerse merken veel te veel macht hebben binnen de EU en flink geïnvesteerd in brandstoftechniek, waar ook weer (m.n. in Duitsland) heel veel werkgelegenheid aan hangt in de hele keten van toeleveranciers en onderhoud. Gaat allemaal traag, maar op een gegeven moment gooi je toch je eigen glazen in.
Hahaha, alsnog mooi 😄
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat de auto regelmatig de melding "Camera voor Storing Onderhoud zsm" geeft, en direct daarna "Pre-Collision Assist niet beschikbaar". Het lijkt vaker voor te komen na het rijden over een drempel. De afspraak met de garage staat inmiddels. Hebben meer mensen hier last van?ja3 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 14:29:
[...]
Op basis van 2 ervaringen (van mij en een collega) met het RWD model uit 2021 controleren of er geen errors komen over cruise control/sensoren bij het rijden over drempels. Bij beide auto's wordt er binnenkort een kabelboom vervangen om dit op te lossen.
:strip_exif()/f/image/6JPnZ15F3UyW37QGiT4IgEKz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mbw8TjeCrXGbEvlqcl7tzemu.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is wat ik bedoelde met mijn bericht inderdaad. Beide auto's wachten nog op de vervangende kabelboom (Ford garage Alkmaar).florisvlasveld schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:45:
[...]
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat de auto regelmatig de melding "Camera voor Storing Onderhoud zsm" geeft, en direct daarna "Pre-Collision Assist niet beschikbaar". Het lijkt vaker voor te komen na het rijden over een drempel. De afspraak met de garage staat inmiddels. Hebben meer mensen hier last van?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoek maar even op Amazon en je vind er genoeg.rvee schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:36:
Vraag: zijn er nog screenprotectors in de omloop voor kleine en grote scherm?
Heb de Mach-E al 3 jaar en ga er normaal mee om maar echt niet super voorzichtig of zo. Echt nog geen enkel krasje. Je hebt er echt niet zomaar een kras of opzo😉rvee schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:36:
Ik heb ze gewoon zelf besteld (2e keer), ik meen via theOCDplug. Ik heb ze overigens niet eens voor het beschermen van de schermen meer om de reflectie van/in de schermen te verminderen.rvee schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:36:
Link: https://theocdplug.com/collections/mach-e
[ Voor 6% gewijzigd door TIGER1125 op 10-05-2024 18:28 ]
Hier ook geen krassen. Screen protector lijkt me niet nodig.mtouw78 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:39:
[...]
Heb de Mach-E al 3 jaar en ga er normaal mee om maar echt niet super voorzichtig of zo. Echt nog geen enkel krasje. Je hebt er echt niet zomaar een kras of opzo😉
Misschien handig een screenprotector toe te passen waar je de vingers niet zo erg op ziet als die bestaan tenminste…mtouw78 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:39:
[...]
Heb de Mach-E al 3 jaar en ga er normaal mee om maar echt niet super voorzichtig of zo. Echt nog geen enkel krasje. Je hebt er echt niet zomaar een kras of opzo😉
Ik heb dit ook gehad. Ze hebben de camera en ook de kabelboom volgens mij vervangen. Dat is nu alweer 2 maanden geleden gebeurt en melding niet meer gezien.florisvlasveld schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:45:
[...]
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat de auto regelmatig de melding "Camera voor Storing Onderhoud zsm" geeft, en direct daarna "Pre-Collision Assist niet beschikbaar". Het lijkt vaker voor te komen na het rijden over een drempel. De afspraak met de garage staat inmiddels. Hebben meer mensen hier last van?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat vinden jullie als Mustang rijders mooier qua interieur bekleding?
- Sensico in de kleur Black Onyx met Cashmer stiksels
OF
- Perforated Premium feel Sensico in Black Onyx met Lucid Red stiksels
Voor beide bekleding zit er mij geen extra kosten aan qua lease maandbedrag of extra eigen bijdrage.
De lakkleur zal zwart worden en ik ga de extended range premium uitvoering kiezen.
OF
Voor beide bekleding zit er mij geen extra kosten aan qua lease maandbedrag of extra eigen bijdrage.
De lakkleur zal zwart worden en ik ga de extended range premium uitvoering kiezen.
In de mijne zitten die geperforeerde maar dan met stiksels in dezelfde kleur als het leer.Mikee007 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 07:30:
Wat vinden jullie als Mustang rijders mooier qua interieur bekleding?
OF
Kun je niet de geperforeerde krijgen maar dan met een normale kleur stiksels? Persoonlijk vind ik die rode stiksels niet zo mooi.
Is een kwestie van smaak... ik vind de rode stiksels net wel heel mooi in contrast met donkere zetels. Ik heb zwarte lak met rode remklauwen, en die kleuren komen dan ook binnen terug.
Ford Mustang Mach-E 2023 ER AWD Absolute black
Heeft mustang ook iets van entertainment aan boord voor als je aan het laden bent?
Bijvoorbeeld youtube of iets vergelijkbaars?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Bedoel je de Premium feel Sensico in de kleur Black Onyx met Cashmer stiksels ?? ja die kan ik wel kiezen maar dat kost 1.300 EUR extra.FlowDesign schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:24:
[...]
In de mijne zitten die geperforeerde maar dan met stiksels in dezelfde kleur als het leer.
Kun je niet de geperforeerde krijgen maar dan met een normale kleur stiksels? Persoonlijk vind ik die rode stiksels niet zo mooi.
Ik kan alleen de eerder genoemde 2 soorten bekleding kiezen zonder bijkomende kosten.
Daar heb je gelijk in, de premium heeft inderdaad rode remklauwen dus dan is misschien met rode stiksels wel mooi.DubbleEagle schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:22:
Is een kwestie van smaak... ik vind de rode stiksels net wel heel mooi in contrast met donkere zetels. Ik heb zwarte lak met rode remklauwen, en die kleuren komen dan ook binnen terug.
Het is inderdaad persoonlijk, ik weet ook niet of je het verschil heel erg ziet in de beide soorten bekleding.
In de EU alleen wat simpele spelletjes. In Amerika is er wel meer zoals YouTube maar dat is al even zo en lijkt er niet op dat dit ooit naar de EU komt.mrfatmen schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:43:
Heeft mustang ook iets van entertainment aan boord voor als je aan het laden bent?
Mijn hele auto is zelfs rood van buiten, maar zelfs dan heb ik liever de zwarte stiksels 😄DubbleEagle schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:22:
Vind de rode wat onrustig ogen en minder chique.
Die ja. Maar nee, daar zou ik ook geen 1300€ extra voor over hebben. Dan nam ik de Premium met rode stiksels 😄Mikee007 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:54:
[...]
Bedoel je de Premium feel Sensico in de kleur Black Onyx met Cashmer stiksels ?? ja die kan ik wel kiezen maar dat kost 1.300 EUR extra.
Ik kan alleen de eerder genoemde 2 soorten bekleding kiezen zonder bijkomende kosten.
Ik had allerlei van die onzinnige dingen al sinds ik jaren geleden een Tesla reed en ik gebruik zoiets dus echt nooit. Uiteindelijk ga je meestal toch ff wat te eten of drinken halen, vervolgens zit je op je telefoon wat te pielen en voor je het weet kun je alweer verder.mrfatmen schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:43:
Waarschijnlijk de praktijk maar ergens vindt ik dat het er wel bijhoort tegenwoordig.FlowDesign schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:18:
[...]
Ik had allerlei van die onzinnige dingen al sinds ik jaren geleden een Tesla reed en ik gebruik zoiets dus echt nooit. Uiteindelijk ga je meestal toch ff wat te eten of drinken halen, vervolgens zit je op je telefoon wat te pielen en voor je het weet kun je alweer verder.
[ Voor 70% gewijzigd door mrfatmen op 16-05-2024 08:28 ]
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Het zijn toch allemaal gimmicks? Echt het laatste waar ik mij druk om zou maken.mrfatmen schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:26:
[...]
Waarschijnlijk de praktijk maar ergens vindt ik dat het er wel bijhoort tegenwoordig.
Eens al denken ze daar in China anders over. Tesla levert in China inmiddels ook een karoake microfoon voor in de autoFlowDesign schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:22:
[...]
Het zijn toch allemaal gimmicks? Echt het laatste waar ik mij druk om zou maken.

😂😂Xipe22 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:34:
[...]
Eens al denken ze daar in China anders over. Tesla levert in China inmiddels ook een karoake microfoon voor in de auto![]()
Serieus, karaoke is werkelijk het enige dat ik misschien 3 keer gebruikt heb
Voor de geïnteresseerden in all-season banden. Dit zijn de Michelin cross climate 2 suv na 57.000 kilometer. VS nieuwe van hetzelfde type.
Voorband
:strip_exif()/f/image/3XfJkk3G0OHZfHQeIxPxJGVA.jpg?f=fotoalbum_large)
Achterband
:strip_exif()/f/image/OOvMBA5kR8o3A24hCXjzlcgL.jpg?f=fotoalbum_large)
Van boven naar beneden: nieuw, achter, voor
:strip_exif()/f/image/gdDa1WngjLFh7JlcJDFvIKLH.jpg?f=fotoalbum_large)
Achterband zat tegen de limiet aan, voor viel me nog reuze mee. Deze banden kunnen met een fatsoenlijke rijstijl dus prima een hele tijd mee.
Voorband
:strip_exif()/f/image/3XfJkk3G0OHZfHQeIxPxJGVA.jpg?f=fotoalbum_large)
Achterband
:strip_exif()/f/image/OOvMBA5kR8o3A24hCXjzlcgL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gdDa1WngjLFh7JlcJDFvIKLH.jpg?f=fotoalbum_large)
Achterband zat tegen de limiet aan, voor viel me nog reuze mee. Deze banden kunnen met een fatsoenlijke rijstijl dus prima een hele tijd mee.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel Ford Mustang Mach E’s er op dit moment ongeveer op de weg rijden?
Het model is al enkele jaren op de markt maar dit Mustang model zie ik maar weinig op de weg rijden als ik eerlijk ben.
Terwijl de auto niet in het bovensegment zit in prijsklasse en veel standaard uitrusting.
Het model is al enkele jaren op de markt maar dit Mustang model zie ik maar weinig op de weg rijden als ik eerlijk ben.
Terwijl de auto niet in het bovensegment zit in prijsklasse en veel standaard uitrusting.
Hier in de omgeving (Hoeselt / Bilzen / Tongeren in Belgie) zie ik er iedere rit wel enkele.Mikee007 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 23:17:
Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel Ford Mustang Mach E’s er op dit moment ongeveer op de weg rijden?
Zie ze tegenwoordig meer en meer opduiken, waaronder ook eentje met een mooie donkerdere grijze kleur.
Bedankt voor deze. Ik ben toevallig sinds deze week op zoek naar een nieuw setje all-seasons en had deze in de overweging. Ook tevreden over grip, verbruik en geluid?Tedillac schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:07:
Voor de geïnteresseerden in all-season banden. Dit zijn de Michelin cross climate 2 suv na 57.000 kilometer. VS nieuwe van hetzelfde type.
Voorband
[Afbeelding]
Achterband
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Even zoeken op google en je hebt het antwoord...Mikee007 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 23:17:
:strip_exif()/f/image/LbQ1V67wg559E29nZZtGwWdv.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron: https://allecijfers.nl/au...0het%20zwart%20rondrijden.
[ Voor 7% gewijzigd door Brotuck op 19-05-2024 09:35 ]
Just here for the fun
Ja het aantal zal wel groeien nu de prijs flink gedaald is, maar in verhouding is de concurrentie natuurlijk niet ver weg.jgijsen schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 23:51:
[...]
Hier in de omgeving (Hoeselt / Bilzen / Tongeren in Belgie) zie ik er iedere rit wel enkele.
Zie ze tegenwoordig meer en meer opduiken, waaronder ook eentje met een mooie donkerdere grijze kleur.
Er zijn nog vele andere merken met dezelfde specs die een stuk goedkoper zijn. ik denk dat de Mustang echt voor de auto fans is en dus een bepaalde doelgroep.
Handige website! die ga ik onthouden.Brotuck schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:34:
[...]
Even zoeken op google en je hebt het antwoord...
[Afbeelding]
Bron: https://allecijfers.nl/au...0het%20zwart%20rondrijden.
In verhouding niet heel veel Mustang mach E's als je sommige andere merken bekijk.
[ Voor 31% gewijzigd door Mikee007 op 19-05-2024 14:48 ]
Hebben jullie trouwens ook een oproep gehad voor de recall? Mij 2021 Mustang is volgende week aan de beurt.
Welke recall? Waarvoor is die?marteltor schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:47:
Hebben jullie trouwens ook een oproep gehad voor de recall? Mij 2021 Mustang is volgende week aan de beurt.
Volgens mij voor de bekende smeltende stekker bug
:strip_exif()/f/image/2KxwXlQWSS1qO9iRZYjTxYLk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door marteltor op 19-05-2024 18:56 ]
Ahja, het bekende relais dinges indd 😊marteltor schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:55:
[...]
Volgens mij voor de bekende smeltende stekker bug[Afbeelding]
Heb jij een AWD of GT?
Ik denk dat mijn SR RWD geen recall voor deze gaat krijgen.
Geen oproep gehad, maar wel al gerepareerd onder deze recall na mijn vorige buitenland trip. Toch iets teveel stroom getrokken in Duitsland denk ik. Over een paar weken ga ik naar Italie, dan is de vuurdoop.
Just here for the fun