Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 161 ... 178 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:44
Brotuck schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:02:
Tja een model y is natuurlijk een keuze die de meerderheid maakt. En er is wel wat voor te zeggen natuurlijk, maar het blijft een eenheidsworst
Ik zou sowieso op de facelift van de Y wachten voordat ik er eentje zou bestellen. En dan ook gewoon de Performance versie nemen, want die gaat wel echt als een kanon :D

Maar qua design zou ik elke keer weer voor de Mach-E kiezen :Y

[ Voor 7% gewijzigd door FlowDesign op 27-01-2024 10:53 ]

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-05 21:06
Tja, ik heb nog een testrit gepland staan met de Model Y half februari, maar ik wou niet meer wachten om een Mustang te bestellen. :-)
Ik ben in de Tesla showroom gaan kijken naar de Model Y en ook naar de reeds gefacelifete Model 3. Ik had niet het gevoel dat een testrit me nog van gedacht zou doen veranderen.

Ondertussen heb ik nog ontdekt dat de Mustang Quickclear voorruitontdooiing heeft. Het houdt niet op met features ontdekken. :-) Ik had dat jaren terug op m'n Ford S-Max. Was best wel handig, zeker bij zo'n grote wagen met grote voorruit, al had ik toen ook al een standkachel om sowieso de auto voor te verwarmen, wat nu standaard kan met elektrische auto's.

Komt Quickclear toch nog van pas? Of is dat een beetje een overbodige feature geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 19:49
Ik vind het overbodig. Ik start de auto paar minuutjes voor ik weg ga met mn mobiel...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-07 23:09
marteltor schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:32:
Ik vind het overbodig. Ik start de auto paar minuutjes voor ik weg ga met mn mobiel...
En wat gebruikt hij dan in winterse omstandigheden automatisch? Juist, de voorruitverwarming dus ja, wel degelijk handig tijdens de winter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 10:05
Vandaag weer 3x melding gehad wat voorruit niet schoon is en blue cruise dus niet werkt. Viel me op dat stukje raam bij de radars vrij beslagen was terwijl de rest van de ruit kraakhelder was. Niemand anders hier last van? Elektrische voorruit stond aan maar doet daar dus niets?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35qrVBvyOS7K8t8hLqlVQ7vc0_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q2Rmy5BVzrZCLavSNTFYSleK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
Tedillac schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:37:
Vandaag weer 3x melding gehad wat voorruit niet schoon is en blue cruise dus niet werkt.[Afbeelding]
Oh, BlueCruise is blijkbaar ook al in Europa beschikbaar? 'k Heb het even opgezocht. Wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
janbus schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:26:
[...]

Oh, BlueCruise is blijkbaar ook al in Europa beschikbaar? 'k Heb het even opgezocht. Wist ik niet.
Momenteel slechts in een paar landen.
Bovendien alleen met een betaald abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door FlowDesign op 28-01-2024 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassmanjunior
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-04 17:30
Tedillac schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:01:
Onderstaande melding krijg ik, maar mijn idee, veel te vaak. Bij een beetje vorst/dampen op de raam heb ik 'm al. Andere hier ook last van of ben ik de enige?

Mijn voorruit is vervangen een hele poos geleden vanwege het verwarmingissue wat ooit heeft gespeeld.

[Afbeelding]
Heb nu dezelfde melding en problemen met de ACC.
Inmiddels een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
marteltor schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:32:
............en dan gebruikt hij het dus |:( ;) :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 10:05
Bassmanjunior schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:49:
[...]

Heb nu dezelfde melding en problemen met de ACC.
Inmiddels een oplossing?
Nope, Gister weer meermaals. Bij een beetje condens gebeurt 't al een als de hele raam ontwazemd is dan blijft dat stukje alsnog beslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Aldusso schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:53:
[...]
............en dan gebruikt hij het dus |:( ;) :) _/-\o_
Dat schreef FreeMan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Tedillac schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:01:
Onderstaande melding krijg ik, maar mijn idee, veel te vaak. Bij een beetje vorst/dampen op de raam heb ik 'm al. Andere hier ook last van of ben ik de enige?

Mijn voorruit is vervangen een hele poos geleden vanwege het verwarmingissue wat ooit heeft gespeeld.

[Afbeelding]
Heb hier gelukkig geen last van. Echter, bij mij is de ruit een paar maanden geleden vervangen vanwege een scheur na steenslag. Blijkbaar goed werk geleverd bij Carglass (zoals het hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassque
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-04 17:55
janbus schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 23:12:
Oh cool, twee zaken die ik nu pas ontdekt heb na bestelling:

1. De auto heeft Active Park Assist. Ik had dit ook jaren geleden op m'n Ford S-Max. Ik gebruikte het elke dag, gewoon omdat het kon. Daarna had ik het niet meer en ik heb het ook niet gemist. Het heeft toen wel even geduurd voor ik weer fatsoenlijk parallel kon parkeren. :-p
die van mij heeft het ook… maar doe het nog steeds niet. Dealer geeft niet thuis.
Maar verder: van harte gefeliciteerd want het is een heerlijke bak om in te rijden hoor!! Hoop dat je m snel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
Vassque schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:47:
[...]
die van mij heeft het ook… maar doe het nog steeds niet. Dealer geeft niet thuis.
Oei. Klinkt niet zo goed. Zal ik maar meteen testen na aflevering dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
Xephicon schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:57:
Hebben andere ook issues met android auto waar alleen maar de navigatie apps full screen kunnen en ander apps alleen split screen?
Ja dat heb ik ook, is na een update van Ford gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HqNine
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:30
Sinds vorige week woensdag eigenaar van een Mustang Mach e rwd extended edition

Fantastische auto . Ik kom van een Audi A4 op cng en zoveel beter qwa zowat alles.

Ik heb deze thread al wat doorlezen maar alle 641 pagina's ook weer niet 🙈

Dus meteen een vraag:
Op YouTube zie ik redelijk wat over een entertainment "tab" met OA YouTube enz voor tijdens het laden jezelf bezig te houden

Ik vind deze niet terug enkel een spellen app waar er 5-6 in staan die uit de Gameboy periode komen.

Mis ik iets of bestaat dit enkel in America?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:16
HqNine schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:31:
Sinds vorige week woensdag eigenaar van een Mustang Mach e rwd extended edition

Fantastische auto . Ik kom van een Audi A4 op cng en zoveel beter qwa zowat alles.

Ik heb deze thread al wat doorlezen maar alle 641 pagina's ook weer niet 🙈

Dus meteen een vraag:
Op YouTube zie ik redelijk wat over een entertainment "tab" met OA YouTube enz voor tijdens het laden jezelf bezig te houden

Ik vind deze niet terug enkel een spellen app waar er 5-6 in staan die uit de Gameboy periode komen.

Mis ik iets of bestaat dit enkel in America?
Dat is een Amerika only feature voorlopig.....

Ik gebruik een MMB box waar ik nagenoeg alles op kan spelen, ook tijdens rijden overigens

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• folkerz
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-06 13:46
Ik gebruik een MMB box waar ik nagenoeg alles op kan spelen, ook tijdens rijden overigens
Daar zit ik al enige tijd naar te kijken, ene model werkt blijkbaar goed en de andere voor geen meter... Welke heb jij erin zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brotuck
folkerz schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:22:
[...]

Daar zit ik al enige tijd naar te kijken, ene model werkt blijkbaar goed en de andere voor geen meter... Welke heb jij erin zitten?
Ik heb nu deze:
https://carplaymmb.com/products/mmb-11-plus-multimedia-box

Moet er wel bij zeggen dat de fullscreen functie gebaseerd is op de oude layout, dus nu heb je zwarte balken boven en onder. En updates hebben ze nog nooit van gehoord.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsm29
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-07 14:55
Meer mensen problemen met fordpass? Inlognaam wordt niet herkend. Als je al ingelogd bent geen probleem maar ik wil een nieuwe telefoon toevoegen. Ik kan ook niet inloggen op mijn ford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
jsm29 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:23:
Meer mensen problemen met fordpass? Inlognaam wordt niet herkend. Als je al ingelogd bent geen probleem maar ik wil een nieuwe telefoon toevoegen. Ik kan ook niet inloggen op mijn ford.
Op Android moest ik laatst een nieuwe versie van de Fordpass app installeren. Misschien heeft het daarmee te maken? Heb je de nieuwste versie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsm29
Ik kan ook niet inloggen op https://www.ford.nl/eigenaar/jouw-account/ford-account. Daar krijg ik dezelfde foutmelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
Ben bang dat het aan jouw account ligt. Kan hier nml zonder problemen inloggen en zie alles wat ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Weet iemand hoe je de achterruitwisser vervangt? Was een beetje bang dat ik iets zou slopen.
Is het gewoon een kwestie van met voldoende kracht eraf trekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
FlowDesign schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:13:
Weet iemand hoe je de achterruitwisser vervangt? Was een beetje bang dat ik iets zou slopen.
Is het gewoon een kwestie van met voldoende kracht eraf trekken?
nee, er is een trucje. Ik weet het niet meer maar had het gevonden via youtube.
Volgens mij niet eraf trekken, maar eerst opzij.

[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 31-01-2024 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
marteltor schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:18:
[...]

nee, er is een trucje. Ik weet het niet meer maar had het gevonden via youtube.
Volgens mij niet eraf trekken, maar eerst opzij.
Gevonden :)

YouTube: Mach E 15 Inch Rear Wiper Blade Install : Ford Mustang Mach E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jsm29
FlowDesign schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:41:
[...]

Ben bang dat het aan jouw account ligt. Kan hier nml zonder problemen inloggen en zie alles wat ik verwacht had.
Ik heb mijn wachtwoord gereset en de boel werkt weer. De telefoon waarmee ik er nog wel in kwam doet het ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Heel simpel, met mijn 2 linkerhanden ook gelukt. Je kan de Bosch A380H (38cm) nemen, net iets meer
dan de standaard wiper. En zelfs de A400H ((of A401H) dus de 40cm, dan heb je maximaal wipe gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-06 20:40
Brotuck schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:05:
[...]

Ik heb nu deze:
https://carplaymmb.com/products/mmb-11-plus-multimedia-box

Moet er wel bij zeggen dat de fullscreen functie gebaseerd is op de oude layout, dus nu heb je zwarte balken boven en onder. En updates hebben ze nog nooit van gehoord.
Die link naar de MMB11 is dood. Staat die van jou er nog bij op de site voor zover je kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Aldusso schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:30:
[...]

Heel simpel, met mijn 2 linkerhanden ook gelukt. Je kan de Bosch A380H (38cm) nemen, net iets meer
dan de standaard wiper. En zelfs de A400H ((of A401H) dus de 40cm, dan heb je maximaal wipe gebied.
ik heb die A380H en dat werkte prima, maar nu na een maand wipt ie toch niet helemaal lekker meer. Kan pech zijn....ik zou volgende keer trouwens de 40cm pakken. More=better :P

[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 01-02-2024 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
marteltor schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:17:
[...]

ik heb die A380H en dat werkte prima, maar nu na een maand wipt ie toch niet helemaal lekker meer. Kan pech zijn....ik zou volgende keer trouwens de 40cm pakken. More=better :P
That's what she said :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
niet meer lekker wippen en more=better :X

ik bedoelde natuurlijk verleden tijd van wipen ;) (wissen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Nou, als je eenmaal weet dat je die wiper eerst naar rechts moet trekken dan is het een eitje indd :Y

Overigens zou ik zelf niet langer dan 380 pakken, want dan steekt ie rechtsonder over het glas van de achterruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Heb hier ook nog een topic geopend, ben benieuwd

https://www.macheforum.co...eel-from-rear-axle.33535/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Vraagje: deze week is mijn auto weer teruggeweest en heeft missende updates gehad (ivm claim Ford NL).

Nu rij ik altijd met de gewone cruise control en bijna altijd lane assist uit, eigenlijk standaard na het starten zet ik die uit.. Maar na de update zodra ik nu cruise control inschakel, gaat gelijk de lane assist weer aan en moet ik hem handmatig uitzetten. Elke keer opnieuw. Lijkt wel of ik geen cruise control meer kan gebruiken zonder lane assist.

Dat kon tot voor de updates wel. Iemand een idee hoe dat te fixen? Ik heb een hekel aan die bagger lane-asist. Dit zijn de instellingen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPFXlEqZhAWleO0PyNNe0FfZcps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W0v3ueV2mgHmXf1nCfq8MtND.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Aldusso schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:59:
Vraagje: deze week is mijn auto weer teruggeweest en heeft missende updates gehad (ivm claim Ford NL).

Nu rij ik altijd met de gewone cruise control en bijna altijd lane assist uit, eigenlijk standaard na het starten zet ik die uit.. Maar na de update zodra ik nu cruise control inschakel, gaat gelijk de lane assist weer aan en moet ik hem handmatig uitzetten. Elke keer opnieuw. Lijkt wel of ik geen cruise control meer kan gebruiken zonder lane assist.

Dat kon tot voor de updates wel. Iemand een idee hoe dat te fixen? Ik heb een hekel aan die bagger lane-asist. Dit zijn de instellingen

[Afbeelding]
Zou ik moeten controleren, maar heb altijd alles aanstaan.

Ik heb tijdelijk voor m'n werk een Ford Puma om mee naar een klant te rijden (mijn MME heb ik privé gekocht), die heeft alleen maar normale CC, nu merk ik weer eens hoe ontzettend fijn het is om wèl ACC te hebben. Vooral als het druk is op de weg is het toch heerlijk dat de auto gewoon de auto voor je volgt? Snap niet waarom je dit uit zou zetten. Enige nadeel van ACC vind ik, dat je wat eerder naar links moet gaan bij inhalen, zodat ie niet af gaat remmen.

Lane assist stond ook uit in de Puma, dat heb ik meteen weer allemaal aangezet. Heb er geen last van en het werkt prima. Wanneer je per ongeluk ff te dicht bij een witte lijn komt als je ff niet helemaal goed oplet, vind ik het fijn dat ie ff waarschuwt en bijstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Zou ik moeten controleren, maar heb altijd alles aanstaan.

Ik heb tijdelijk voor m'n werk een Ford Puma om mee naar een klant te rijden (mijn MME heb ik privé gekocht), die heeft alleen maar normale CC, nu merk ik weer eens hoe ontzettend fijn het is om wèl ACC te hebben. Vooral als het druk is op de weg is het toch heerlijk dat de auto gewoon de auto voor je volgt? Snap niet waarom je dit uit zou zetten. Enige nadeel van ACC vind ik, dat je wat eerder naar links moet gaan bij inhalen, zodat ie niet af gaat remmen.

Lane assist stond ook uit in de Puma, dat heb ik meteen weer allemaal aangezet. Heb er geen last van en het werkt prima. Wanneer je per ongeluk ff te dicht bij een witte lijn komt als je ff niet helemaal goed oplet, vind ik het fijn dat ie ff waarschuwt en bijstuurt.
Ik had ook een Puma mee als leenauto. Vol opties, pittige motor, maar spijkerhard. Ineens leek de harde Mach-E wel een limousine ;-)

Ik heb al jaren ACC maar heb het nooit fijn gevonden, rij altijd op de gewone cruise control (als ik het uberhaubt gebruik). Lane assist in de Ford is stukken minder dan in mijn Benz hiervoor, net niet zeg maar. Dus ik rijd liever zonder. Maar ja nu alleen nog weten hoe het uit kan.
Tis wel raar dat elke keer als de auto terugkomt, er iets anders is wat niet meer hetzelfde werkt, of helemaal niet of gewoon niet meer aan te passen is. Het zware sturen is overigens niet aangepast door de updates, dus case met Ford word vervolgt. Inmiddels begreep ik ruim 300 zware klachten al binnen (grotere issues) en da's nog maar 1 leasemij. Ford NL (uit Duitsland) belt me nu dan wel regelmatig, maar daar heb ik weinig aan, wil mn auto terug zoals ie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Aldusso schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:21:
[...]

Ik had ook een Puma mee als leenauto. Vol opties, pittige motor, maar spijkerhard. Ineens leek de harde Mach-E wel een limousine ;-)

Ik heb al jaren ACC maar heb het nooit fijn gevonden, rij altijd op de gewone cruise control (als ik het uberhaubt gebruik). Lane assist in de Ford is stukken minder dan in mijn Benz hiervoor, net niet zeg maar. Dus ik rijd liever zonder. Maar ja nu alleen nog weten hoe het uit kan.
Tis wel raar dat elke keer als de auto terugkomt, er iets anders is wat niet meer hetzelfde werkt, of helemaal niet of gewoon niet meer aan te passen is. Het zware sturen is overigens niet aangepast door de updates, dus case met Ford word vervolgt. Inmiddels begreep ik ruim 300 zware klachten al binnen (grotere issues) en da's nog maar 1 leasemij. Ford NL (uit Duitsland) belt me nu dan wel regelmatig, maar daar heb ik weinig aan, wil mn auto terug zoals ie was.
Ik heb een 1.0 driecilinder met 125 pk :D
Wel automaat, ben na jaren elektrisch rijden echt te lui geworden om zelf te schakelen.

Sinds de laatste update "vergeet" mijn MME ook telkens de instelling van spiegels inklappen bij afsluiten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:38:
[...]

Ik heb een 1.0 driecilinder met 125 pk :D
Wel automaat, ben na jaren elektrisch rijden echt te lui geworden om zelf te schakelen.

Sinds de laatste update "vergeet" mijn MME ook telkens de instelling van spiegels inklappen bij afsluiten :/
Ik had ook een 1.0 3 cilinder, wel automaat, maar met 155pk en 12pk electromotor (volgens kenteken). Klonk erg mooi en sportief. Maar spijkerhard, en beetje klein vanbinnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:37
Aldusso schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:21:
[...]

Ik heb al jaren ACC maar heb het nooit fijn gevonden, rij altijd op de gewone cruise control (als ik het uberhaubt gebruik). Lane assist in de Ford is stukken minder dan in mijn Benz hiervoor, net niet zeg maar.
Ik ben benieuwd. Wat is er slecht? Centreren? Ping pong van streep naar streep? Daar heb ik namelijk helemal geen last van, dan zou het een kwestie van calibratie kunnen zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
metalpro2021 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 16:29:
[...]

Ik ben benieuwd. Wat is er slecht? Centreren? Ping pong van streep naar streep? Daar heb ik namelijk helemal geen last van, dan zou het een kwestie van calibratie kunnen zijn....
Voor mij rijdt hij teveel rechts vh midden, en idd in lange bochten e.d. trekt hij continue links en rechts.
De ene keer grijpt hij snel in als je afwijkt, andere keer zit ja al bijna in de berm en doet ie niks.
Is gecalibreerd volgens Ford, en moet het goed zijn. Mijn Benz hield de auto vrij strak in het midden zonder continue te reageren - niet zenuwachtig. Maar uberhaubt vindt ik het fijner zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pon-e
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-07 05:34
Aldusso schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:59:

[Afbeelding]
Ja, dit viel me ook op. Best irritant. Ook als je de cruise control weer uitzet (en je had de lane assist ondertussen uitgezet) dan zet ie automatisch toch weer de lane assist aan. Best vervelend want dan krijg je vaak een duw aan het stuur etc. Geen idee hoe dit uit te zetten, zou een keuze moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Aldusso schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 20:26:
[...]

Voor mij rijdt hij teveel rechts vh midden, en idd in lange bochten e.d. trekt hij continue links en rechts.
De ene keer grijpt hij snel in als je afwijkt, andere keer zit ja al bijna in de berm en doet ie niks.
Is gecalibreerd volgens Ford, en moet het goed zijn. Mijn Benz hield de auto vrij strak in het midden zonder continue te reageren - niet zenuwachtig. Maar uberhaubt vindt ik het fijner zonder
Op welke software versie zit de jouwe?
Heb het idee dat ie met de nieuwere software ietsje meer naar links blijft.

Overigens nu met 6.3 werkt ook eindelijk de sensor voor de kofferbak óók fatsoenlijk om de kofferbak te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:57
Lane assist en acc

Hebben jullie wel s van blue cruise gehoord.
Car maniac liet t een tijdje geleden zien...zo gaaf!

Gewoon 15 tof 30 minuten met je armen over elkaar zitten, terwijl de auto stuurt en remt.
Niks iedere 30 sec stuur aanraken.

Je moet wel op de weg kijken, anders gaat er n alarm en doet alleen op de door systeem bekende snelwegen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 03-02-2024 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:39
Ferry34 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:06:
Lane assist en acc

Hebben jullie wel s van blue cruise gehoord.
Car maniac liet t een tijdje geleden zien...zo gaaf!

Gewoon 15 tof 30 minuten met je armen over elkaar zitten, terwijl de auto stuurt en remt.
Niks iedere 30 sec stuur aanraken.

Je moet wel op de weg kijken, anders gaat er n alarm en doet alleen op de door systeem bekende snelwegen :P
Ja, heel mooi... als we het hier in nl ook nog eens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
FlowDesign schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:13:
[...]

Op welke software versie zit de jouwe?
Heb het idee dat ie met de nieuwere software ietsje meer naar links blijft.

Overigens nu met 6.3 werkt ook eindelijk de sensor voor de kofferbak óók fatsoenlijk om de kofferbak te sluiten.
6.3 had ik al weken, maar er waren 6 andere updates nog niet gedaan. En daarbij is dus schijnbaar weer iets veranderd nu met die CC en lane assist. Elke keer als de auto terugkomt, is er iets anders en niemand weet het op te lossen bij Ford. Spooksoftware.

Overigens hebben praktisch alle Ford's updates open staan, die kan je enkel zelf niet zin tenzij je een tool ervoor hebt, zoals Brotuck. De meeste zijn kleine fixes. De grotere zie je wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Aldusso schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:35:
[...]

6.3 had ik al weken, maar er waren 6 andere updates nog niet gedaan. En daarbij is dus schijnbaar weer iets veranderd nu met die CC en lane assist. Elke keer als de auto terugkomt, is er iets anders en niemand weet het op te lossen bij Ford. Spooksoftware.
Vreemd, heb daar gelukkig geen last van. Zal wel een verschil in bepaalde hardware hier en daar zijn vermoed ik.
Overigens hebben praktisch alle Ford's updates open staan, die kan je enkel zelf niet zin tenzij je een tool ervoor hebt, zoals Brotuck. De meeste zijn kleine fixes. De grotere zie je wel komen.
Dat is indd wat de dealer ook tegen mij zei toen ik 'm eind oktober weer ophaalde. Dat ze alle updates die normaliter niet via OTA komen ook hadden uitgevoerd.

Dat gezegd hebbende, is dankzij die updates toen wel dat probleem met het loslaten van regen braking bij bocht insturen verholpen, maar volgens mij ook het gebonk van achteruit bij hard optrekken ook erger geworden.

Op het Mach-E forum was een Duitser met precies dezelfde klachten. Hij dacht daarom dat het misschien met de ESP te maken heeft. Ik heb het echter getest met de Traction Control uitgeschakeld, en dat bracht geen enkel verschil. Nu is ESP natuurlijk niet hetzelfde als TC, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Pon-e schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 14:40:
[...]

Ja, dit viel me ook op. Best irritant. Ook als je de cruise control weer uitzet (en je had de lane assist ondertussen uitgezet) dan zet ie automatisch toch weer de lane assist aan. Best vervelend want dan krijg je vaak een duw aan het stuur etc. Geen idee hoe dit uit te zetten, zou een keuze moeten zijn.
Idd - gisteren switchte ik CC aan en trok de auto halve meter naar rechts (in een bocht), en daarna weer terug. Schrok er best van ff. Nu weet ik het, maar bijzonder irritant is het wel.
Als je een oplossing hebt of als het weg is na een update laat me svp weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbleEagle
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 17-08-2024
Mijn bestelde MME staat sinds mid-december in de haven van Antwerpen. Volgende stap zou levering aan dealer zijn. Helaas heeft de dealer geen zicht op de termijn van eventuele levering. Het enige wat nu zichtbaar is in hun systeem, is de aanduiding "PS". Iemand een idee wat dit zou willen zeggen? De dealer gaat contact opnemen met Ford voor meer info, maar het kan blijkbaar wel enige tijd duren voor Ford daar antwoord op geeft... Vandaar dat ik hier eens een poging waag :)

Ford Mustang Mach-E 2023 ER AWD Absolute black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pon-e
  • Laatst online: 05-07 05:34
Aldusso schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:08:
[...]

Idd - gisteren switchte ik CC aan en trok de auto halve meter naar rechts (in een bocht), en daarna weer terug. Schrok er best van ff. Nu weet ik het, maar bijzonder irritant is het wel.
Als je een oplossing hebt of als het weg is na een update laat me svp weten.
Bij mij gaat ie (alleen) nog automatisch naar lane assist bij aanzetten CC, niet meer bij het uitzetten. Zit nu op versie 6.3.0. Heb geen tussentijdse updates gehad oid. Geen idee hoe dit uit te zetten. Ben er nu van bewust, maar link is het wel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
@Brotuck Weet jij toevallig of het mogelijk is om ESP uit te zetten? Of zou een dealer dat tijdelijk kunnen doen om een kort testritje zonder ESP aan te kunnen maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DubbleEagle
FlowDesign schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:35:
@Brotuck Weet jij toevallig of het mogelijk is om ESP uit te zetten? Of zou een dealer dat tijdelijk kunnen doen om een kort testritje zonder ESP aan te kunnen maken?
Is dat niet dat knopje linksonder, tussen de deur en het stuur? Waar de lichten-selectie-knop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HqNine
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:30
Klopt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Of je zet de auto in Unbridled plus....dan staat het standaard uit

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DubbleEagle schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:54:
[...]

Is dat niet dat knopje linksonder, tussen de deur en het stuur? Waar de lichten-selectie-knop zit.
Bedoel je het traction control knopje? Dat is niet hetzelfde als ESP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Brotuck schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:24:
Of je zet de auto in Unbridled plus....dan staat het standaard uit
Dat zit alleen op de GT toch? And again, dat is waarschijnlijk alleen TC uit, niet ESP?

Edit: in de GT is één keer drukken TC uit, ingedrukt houden zet ook ESP (stability control) uit. Niet-GT kan alleen TC uitzetten.

[ Voor 20% gewijzigd door FlowDesign op 07-02-2024 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
FlowDesign schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:28:
[...]

Dat zit alleen op de GT toch? And again, dat is waarschijnlijk alleen TC uit, niet ESP?

Edit: in de GT is één keer drukken TC uit, ingedrukt houden zet ook ESP (stability control) uit. Niet-GT kan alleen TC uitzetten.
Goh wist ik niet eens. Net getest en idd dat is zo. Toch maar eens testen op een locatie. :9

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
FlowDesign schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:35:
Je kunt heel veel uitzetten via de OBD poort met forscan. Ik zal eens kijken of en hoe dat werkt. Er is een hele mooie spreadsheet gemaakt hiervoor.

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DubbleEagle
Ik vond net op het MachE forum dat het ingedrukt houden van de TC knop niet enkel voor de GT zou zijn, maar ook voor andere modellen zou beschikbaar zijn? Kan helaas zelf nog niet testen...

<< I thought that was a GT-only thing, but per the manuals, looks like it's only in Job 1s that "You cannot switch the electronic stability control system off". >>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
DubbleEagle schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:57:
Ik vond net op het MachE forum dat het ingedrukt houden van de TC knop niet enkel voor de GT zou zijn, maar ook voor andere modellen zou beschikbaar zijn? Kan helaas zelf nog niet testen...

<< I thought that was a GT-only thing, but per the manuals, looks like it's only in Job 1s that "You cannot switch the electronic stability control system off". >>
Zal het eens testen, ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:11

m24

"Ford Mustang Mach-E nu met SEPP-subsidie al vanaf € 41.350

Significante prijsaanpassingen maken volledig elektrische Ford Mustang Mach-E nóg bereikbaarder
Particulieren kunnen met SEPP-subsidie tijdelijk al instappen vanaf € 41.350"

https://fordmediacenter.n...bsidie-al-vanaf-e-41-350/

[ Voor 15% gewijzigd door m24 op 09-02-2024 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
Ik heb even de configurator gecheckt op de Belgischr website: Is nog zelfde aanbevolen prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
DubbleEagle schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:57:

Ik kon indd ESP volledig uitschakelen door de knop ingedrukt te houden. Tip, doe dat niet net voor een bocht zoals ik deed, want hij zet ook 1pedal drive uit 😂

Overigens maakte het voor het gebonk achterin bij hard optrekken niks uit. Dus het ligt niet aan de ESP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

janbus schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 18:34:
Ik heb even de configurator gecheckt op de Belgischr website: Is nog zelfde aanbevolen prijs.
De .nl configurator ook idd. Ik heb de link er nu bij gezet, zit een aparte prijslijst bij. Het gaat dus om de voorraad modellen, welke nu net onder de subsidie grens vallen....

[ Voor 11% gewijzigd door m24 op 09-02-2024 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

.

[ Voor 99% gewijzigd door m24 op 09-02-2024 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwpaints
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:25
in de voorraad zijn er maar 2 die voldoen om de subsidie te krijgen, gewoon een pr stunt
neem niet weg dat ze goedkoper zijn geworden maar adverteren dat je voor 43000 een mach e heb is wel belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
De prijsverlaging is voor alle modellen. De subsidie alleen op voorraadmodellen.
Ze zullen wel moeten meegaan, anders wordt marktaandeel nog kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwpaints
klopt maar als je er dan maar 2 heb in voorraad die hier aan voldoet is wel zielig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janbus
2Bond schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:29:
[...]

Ik zou ook wel een dashcam willen, maar vind deze erg duur maar wel mooi integreert in de auto

https://www.ford-accessoi...el=mustangmache&year=2020

Heb je een goede tip voor dashcams die ook op zo'n makkelijke manier zijn aan te sluiten en veel goedkoper zijn?
Ik heb zonet de Garmin Mini 2 dashcam gekocht voor 99 euro in MediaMarkt. (Was 108 euro bij Coolblue.)

Ik wacht nog op de levering van de Mustang, dus ik kan nog niks zeggen over de installatie. :-)
Ik vermoed dat ik ook nog een extra kabel zal moeten kopen om die te kunnen aansluiten, maar ik zal eerst al eens proberen via USB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
janbus schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:01:
[...]

Ik heb zonet de Garmin Mini 2 dashcam gekocht voor 99 euro in MediaMarkt. (Was 108 euro bij Coolblue.)

Ik wacht nog op de levering van de Mustang, dus ik kan nog niks zeggen over de installatie. :-)
Ik vermoed dat ik ook nog een extra kabel zal moeten kopen om die te kunnen aansluiten, maar ik zal eerst al eens proberen via USB.
We hadden het nav het bericht dat jij quote laatst dus nog eens erover dat je een kabeltje kan kopen dat je aan kan sluiten op de stroomvoorziening van je binnenspiegel, om als voeding voor een dashcam te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpcBSbqaYE_xisY2IOjGPndVVyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfUeNKim5cOC4hH6SXGuiE4y.jpg?f=fotoalbum_large

Prijslijst verlengde garantie zojuist bij de dealer ontvangen.
Als het goed is kan het voor de MME nog steeds in de eerste 2 jaar èn zolang het eerste onderhoud nog niet plaats heeft gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustang zk
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-12-2024
Dat klopt inderdaad met de verlengde garantie. Ik heb het vorige week geregeld. Met 1 mailtje was het bij mijn dealer geregeld. En stond het de volgende dag al in de APP bij de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04

PeaceNlove

Deugleuter

Even een vraagje voor de kenners: als ik een SR Mach-e neem met Technology pakket erop, krijg ik dan een in hoogte verstelbare hoofdsteun of niet?
Heb bij de dealer even in een GT gezeten en was erg blij met de stoel hoe je het kon instellen, maar ben met mijn lengte niet zo'n fan van de vaste hoofdsteun daarin. Zonder pakket krijg je handmatige stoelen met instelbare hoofdsteun, maar die zijn het net niet voor mij. Al een rondje gebeld, maar de dealers konden met het ook zo niet vertellen en ze hadden alleen maar SR zonder pakket staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
@Brotuck

Weet jij of er eigenlijk aanpassingen in ESP zijn geweest in de afgelopen updates, zeg in het afgelopen 1,5 jaar?

Blijkbaar is vrij vroeg in Duitsland al aangekaart dat de ESP teveel uitbreken toelaat:

https://www.heise.de/news...ssert-werden-6263963.html

(Persoonlijk zie ik dat meer als een goede feature ipv een bug, driften willen we! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-07 21:55
PeaceNlove schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:33:
Even een vraagje voor de kenners: als ik een SR Mach-e neem met Technology pakket erop, krijg ik dan een in hoogte verstelbare hoofdsteun of niet?
Heb bij de dealer even in een GT gezeten en was erg blij met de stoel hoe je het kon instellen, maar ben met mijn lengte niet zo'n fan van de vaste hoofdsteun daarin. Zonder pakket krijg je handmatige stoelen met instelbare hoofdsteun, maar die zijn het net niet voor mij. Al een rondje gebeld, maar de dealers konden met het ook zo niet vertellen en ze hadden alleen maar SR zonder pakket staan.
Ik heb er 1 met Technology pakket+ maar volgens mij zijn dat geen andere stoelen als het standaard Technology pakket en die hoofdsteunen zijn te verstellen (en eraf te halen, ik draai de bijrijders stoel hoofdsteun om voor autostoeltje als die voorin mee gaat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04

PeaceNlove

Deugleuter

2Bond schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:03:
[...]

Ik heb er 1 met Technology pakket+ maar volgens mij zijn dat geen andere stoelen als het standaard Technology pakket en die hoofdsteunen zijn te verstellen (en eraf te halen, ik draai de bijrijders stoel hoofdsteun om voor autostoeltje als die voorin mee gaat).
d:)b
dan hoop ik dat ik me binnenkort officieel in dit topic mag melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
2Bond schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:03:
[...]

Was het niet zo dat de stoelen van TP+ volledig geperforeerd zijn met andere naden/stiksels?

Verder redelijk identiek indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
FlowDesign schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:59:
@Brotuck

Weet jij of er eigenlijk aanpassingen in ESP zijn geweest in de afgelopen updates, zeg in het afgelopen 1,5 jaar?

Blijkbaar is vrij vroeg in Duitsland al aangekaart dat de ESP teveel uitbreken toelaat:

https://www.heise.de/news...ssert-werden-6263963.html

(Persoonlijk zie ik dat meer als een goede feature ipv een bug, driften willen we! :D )
Volgens mij niet openbaar bekend. Ik heb even gekeken op het USA forum, maar daar ook niet echt nieuws hierover. Uitbreken doet de auto nog steeds en teveel power op de wielen kan nog steeds een issue worden. Ik krijg het iig nog steeds voor elkaar om flink uit te breken in een bocht 8)

Just here for the fun

• m24

m24

Brotuck schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:11:
[...]

Volgens mij niet openbaar bekend. Ik heb even gekeken op het USA forum, maar daar ook niet echt nieuws hierover. Uitbreken doet de auto nog steeds en teveel power op de wielen kan nog steeds een issue worden. Ik krijg het iig nog steeds voor elkaar om flink uit te breken in een bocht 8)
Ik hoop ook niet dat ze daar iets aan veranderen.... is toch een beetje het karakter van de auto, en het blijft goed controleerbaar.....

• Wessel.MachE
  • Laatst online: 23-05 15:21
Goedemorgen,

Zijn er hier ook MME rijders die last hebben van een krakende B&O front speaker na 2.5 jaar?.
Vooral te horen met navigatie meldingen etc. Behoorlijk irritant, lijkt op een opgeblazen speaker.

Edit:
YouTube: Mach-E Sound Issues - Sept 2022

[ Voor 18% gewijzigd door Wessel.MachE op 15-02-2024 09:58 ]

• baszz
Wessel.MachE schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:34:
Goedemorgen,

Zijn er hier ook MME rijders die last hebben van een krakende B&O front speaker na 2.5 jaar?.
Vooral te horen met navigatie meldingen etc. Behoorlijk irritant, lijkt op een opgeblazen speaker.

Edit:
YouTube: Mach-E Sound Issues - Sept 2022
Persoonlijk heb ik hier geen last van. Het valt me wel op dat je nog een paar updates achter loopt als ik zo naar je scherm kijk. Nou zal dat het kraken niet oplossen maar toch...

• jgijsen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23
baszz schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:29:
[...]

Persoonlijk heb ik hier geen last van. Het valt me wel op dat je nog een paar updates achter loopt als ik zo naar je scherm kijk. Nou zal dat het kraken niet oplossen maar toch...
Ik neem aan dat als je naar de garage gaat dat ze die speaker wel voor je kunnen vervangen (onder garantie) ?

Bij mij zit er ergens een rammeltje rechts achter, binnenkort het eerste onderhoud dan moeten ze het dan maar bekijken.

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:13
Garantie na 2 jaar? Succes.
Bij mij ging de stoelverwarming kapot na 25 maanden. Nou dat was dus geen garantie. Persoonlijk vind ik dat belachelijk ook al gaat de factuur naar de Leasemaatschappij. Koste iets van 750 Euro. Ook de bekende lensjes voor de projectie van de Mustang op straat mee laten vervangen ivm de bekende vlekjes. Ook die stonden “gewoon” op de factuur.

• m24

m24

mtouw78 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:49:
Bij mij ging de stoelverwarming kapot na 25 maanden. Nou dat was dus geen garantie. Persoonlijk vind ik dat belachelijk ook al gaat de factuur naar de Leasemaatschappij. Koste iets van 750 Euro. Ook de bekende lensjes voor de projectie van de Mustang op straat mee laten vervangen ivm de bekende vlekjes. Ook die stonden “gewoon” op de factuur.
wat kostte de lensjes?

• jgijsen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23
mtouw78 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:49:
Die zijn hier ook stuk. Volgende week maar eens informeren bij de garage dan.
Auto is gelukkig nog geen 2j oud, zit nu op 51.000 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Instaplicht Vervangen 337.54

8)7 Auto uit 2021, waarbij aan allebei de kanten de instapverlichting stuk is..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel.MachE
  • Laatst online: 23-05 15:21
marteltor schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:24:
[...]

8)7 Auto uit 2021, waarbij aan allebei de kanten de instapverlichting stuk is..... :X
Ja klopt hier ook 2021.
Net een waslijstje aan Zeeuw en Zeeuw meegegeven. Krakende front speaker (radio/navigatie/streaming), instap verlichting. Verder mag de leasemaatschappij maar alles regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 12:59
[...]

pardon? damn... wordt steeds gekker met Ford

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Die heb ik dus preventief (beide) laten vervangen 1 dag voordat de garantie verliep. Blij toe zeg.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:13
makooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:51:
[...]

pardon? damn... wordt steeds gekker met Ford
Bij mij ook (Sorry late reactie).
Vind niet sterk van Ford dat dit soort zaken (incl mijn stoelverwarming) na 2 jaar +1 maand volgens hun buiten garantie valt bij een auto >50k zo bouw je ook niet echt merktrouw op voor als mensen voor hun 2e electrische auto gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 12:59
mtouw78 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:15:
[...]

Bij mij ook (Sorry late reactie).
Vind niet sterk van Ford dat dit soort zaken (incl mijn stoelverwarming) na 2 jaar +1 maand volgens hun buiten garantie valt bij een auto >50k zo bouw je ook niet echt merktrouw op voor als mensen voor hun 2e electrische auto gaan kijken.
Nou ja. Het is voor mij heel simpel geworden. Geen Ford meer voor mij.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
makooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:22:
[...]

ik zou hem zo weer bestellen aangezien de leasemaatschappij dit soort dingen maar met Ford regelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

[...]

wow! ok... ja hier gelukkig ook lease, maar toch.... wow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
makooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:22:
[...]

Oh jij denkt dat het bij andere merken anders is? :')

Kapot gaan dingen overal. Maar je zou wel bijvoorbeeld een Kia of Hyundai kunnen kopen, dan krijg je 7 jaar garantie.

[ Voor 19% gewijzigd door FlowDesign op 16-02-2024 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
jgijsen schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:37:
[...]
Bij mij zit er ergens een rammeltje rechts achter, binnenkort het eerste onderhoud dan moeten ze het dan maar bekijken.
Had ik ook. Was de subwoofer die niet goed vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwpaints
voor 1300euro had je ook 8 jaar garantie gehad, altijd nog beter dan in een hyundai
als je op het net gaat zoeken hebben alle ev problemen

[ Voor 25% gewijzigd door hwpaints op 16-02-2024 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
hwpaints schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:07:
voor 1300euro had je ook 8 jaar garantie gehad, altijd nog beter dan in een hyundai
als je op het net gaat zoeken hebben alle ev problemen
Per definitie alle auto's, niet alleen EV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Nou ik had hiervoor een Kia eNiro, en die garantie van 7 jaar stelde voor mij niks voor. In het laadklep je zag een scheurtje. Een bekend euvel wat vaak voorkwam. Was geen garantie volgens Kia. Vervolgens werden alle velgen lelijk in het midden van de velg. Volgens de dealer een folie die los liet en zou volgens Kia Nederland geen garantie zijn. Vond hij zelf ook gek. Het zag er niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
Zomaar weer eens een nieuwe update vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03IxgnEjgr-behn2tBb6MEFU4Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97XWHToPiN8Bl2IHm3yreEDQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1DMOxOrjELsoRMp7BKjEw8Pw0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KszqKSfdWvYjhaPwUEu7Qy0X.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 161 ... 178 Laatste