Aldusso schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:35:
[...]
6.3 had ik al weken, maar er waren 6 andere updates nog niet gedaan. En daarbij is dus schijnbaar weer iets veranderd nu met die CC en lane assist. Elke keer als de auto terugkomt, is er iets anders en niemand weet het op te lossen bij Ford. Spooksoftware.
Vreemd, heb daar gelukkig geen last van. Zal wel een verschil in bepaalde hardware hier en daar zijn vermoed ik.
Overigens hebben praktisch alle Ford's updates open staan, die kan je enkel zelf niet zin tenzij je een tool ervoor hebt, zoals Brotuck. De meeste zijn kleine fixes. De grotere zie je wel komen.
Dat is indd wat de dealer ook tegen mij zei toen ik 'm eind oktober weer ophaalde. Dat ze alle updates die normaliter niet via OTA komen ook hadden uitgevoerd.
Dat gezegd hebbende, is dankzij die updates toen wel dat probleem met het loslaten van regen braking bij bocht insturen verholpen, maar volgens mij ook het gebonk van achteruit bij hard optrekken ook erger geworden.
Op het Mach-E forum was een Duitser met precies dezelfde klachten. Hij dacht daarom dat het misschien met de ESP te maken heeft. Ik heb het echter getest met de Traction Control uitgeschakeld, en dat bracht geen enkel verschil. Nu is ESP natuurlijk niet hetzelfde als TC, maar toch.