Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 158 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
makooy schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:40:
[...]

@ArCadE ik heb de 50ste Mach-E van NL, mijn serienummer valt in de eerste 5000 stuks die gemaakt zijn wereldwijd, inclusief demo en pre-productie modellen.

Je dealer moet zijn huiswerk even maken denk ik zomaar.
Het werkt bij mijn Mustang welke geleverd is begin juli 2021. Zowel via sleutel als via app.

Ook net de nieuwe software ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcdbee89
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:51
marteltor schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:06:
[...]

Het werkt bij mijn Mustang welke geleverd is begin juli 2021. Zowel via sleutel als via app.

Ook net de nieuwe software ontvangen.
Ik heb nu ook een werkende frunk na 2 jaar(job 1).
Ze moesten iets met de bekabeling doen gaven ze aan. Bij de beurt hebben ze dit blijkbaar kunnen/willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:55
rcdbee89 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:28:
[...]

Ik heb nu ook een werkende frunk na 2 jaar(job 1).
Ze moesten iets met de bekabeling doen gaven ze aan. Bij de beurt hebben ze dit blijkbaar kunnen/willen doen
Ze hebben waarschijnlijk gewoon alleen een update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcdbee89
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:51
baszz schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:34:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk gewoon alleen een update gedaan.
Zou goed kunnen kan ik niet controleren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hwpaints
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:27
de mijne word in Januari 2 jaar, ik aangegeven dat ik de garantie wilde verlengen, gaven ze aan dat moet je het eerste jaar doen,tot 2x toe.
toen zelf maar even klantenservice gebeld die werkte ook niet mee, toe via nbev@ford een bevestiging gehad dat het tot 24 maanden mogelijk is en nu gaan ze akkoord, niet echt netjes heb het gevoel dat ze na de garantie meer verdienen.
dus laat je niet gek maken 3 jaar extra garantie kost je 520 euro maar is wel 3 jaar [100000km]wat zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Butre
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08-09 18:59
FreeMen schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:27:
Gisteravond Ford power-up 4.2.2.1 met de nieuwe interface gepushed gekregen op mijn Job 1 auto van Q1 2021. Moet zeggen dat het allemaal net wat strakker en pratischer is in gebruik.

Zal nog wel een jaar duren voordat ik 6.2.1 zie die nu in de US uitgerold is 8)
Die update heb ik ook net binnen op mijn job 1 auto.
Ik kan alleen de comfort/vertrektijden nu niet meer vinden op het display/menu.
Nog wel via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
El Butre schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:49:
[...]

Die update heb ik ook net binnen op mijn job 1 auto.
Ik kan alleen de comfort/vertrektijden nu niet meer vinden op het display/menu.
Nog wel via de app.
Ik gebruik ze niet maar volgens mij zitten die in het menu achter de knop rechtsboven op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
Hier een Job1 auto die, ook na 2,5 dag bij de dealer, geen werkende frunk-knop heeft. Men zou met andere garages in de buurt geschakeld hebben en met Ford Nederland in overleg zijn, maar helaas doet ie nog niks.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Serial-X schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:40:
Hier een Job1 auto die, ook na 2,5 dag bij de dealer, geen werkende frunk-knop heeft. Men zou met andere garages in de buurt geschakeld hebben en met Ford Nederland in overleg zijn, maar helaas doet ie nog niks.
Zodra men in overleg gaat met Ford Nederland dan weet je dat je kansen nihil zijn. Dat is de escape als ze er niet uitkomen. "We zetten het uit bij Ford Nederland, hopen dat zij een oplossing hebben". Wetende dat die het ook niet weten. Desalniettemin, misschien heb jij geluk, na bijna 3 jaar zou je toch denken dat er wel een keer een oplossing is voor ALLE frunk issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-09 08:45
Serial-X schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:40:
Mijn conclusie na het lezen van diverse verslagen op het mach e forum is:
- de frunk logica is via OTA verspreid (ik heb job 1 en frunk werkt na OTA update via sleutel)
- als je auto via FDRS (garage of zelf) bepaalde updates heeft gehad, de funk dan weer niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 05:30
metalpro2021 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:16:
[...]

- de frunk logica is via OTA verspreid (ik heb job 1 en frunk werkt na OTA update via sleutel)
- als je auto via FDRS (garage of zelf) bepaalde updates heeft gehad, de funk dan weer niet werkt.
Nee de auto van @makooy heb ik via de dealer software geupdate. En de frunk werkte daarna.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Butre
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08-09 18:59
FreeMen schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:50:
[...]

Ik gebruik ze niet maar volgens mij zitten die in het menu achter de knop rechtsboven op het scherm.
Gevonden: linksboven op button “home” (het huisje) dan blauwe button “opladen”
Vervolgens onderop het potloodje op de betreffende regel.
Pffff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:18
metalpro2021 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:16:
[...]

Er is 1 logica mbt de Mach-E: er is geen logica.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 00:16
hwpaints schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:21:
de mijne word in Januari 2 jaar, ik aangegeven dat ik de garantie wilde verlengen, gaven ze aan dat moet je het eerste jaar doen,tot 2x toe.
toen zelf maar even klantenservice gebeld die werkte ook niet mee, toe via nbev@ford een bevestiging gehad dat het tot 24 maanden mogelijk is en nu gaan ze akkoord, niet echt netjes heb het gevoel dat ze na de garantie meer verdienen.
dus laat je niet gek maken 3 jaar extra garantie kost je 520 euro maar is wel 3 jaar [100000km]wat zekerheid
Goed dat je het hebt doorgedrukt. Op de website van Ford zelf staat gewoon dat je het in de eerste 2 jaar kunt verlengen, dus waar lullen ze over? :?
Waar had je het in eerste instantie gevraagd? Bij je dealer?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hwpaints
klopt bij de dealer, zelfs aangegeven het staat op de website en nog een nee , pas toen ik met de mail van nbev zwaaide kwam er aktie, maar goed het is geregeld maar erg netjes was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassmanjunior
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 17:06
Vanmiddag ook de nieuwe lay-out gekregen. Updates beginnen door te komen.

Bassmanjunior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
4.2.2.1 hier ook net binnen zie ik nu op de app. Nog niet in de auto gekeken :D

P.S.
Waarom heeft tweakers.net tegenwoordig van die lelijke smileys? :?

[ Voor 32% gewijzigd door FlowDesign op 08-12-2023 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Hier net 5.1.1 binnen

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Idem vanochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Via OTA? Of heb jij ook zo'n kabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
FlowDesign schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:16:
[...]

Via OTA? Of heb jij ook zo'n kabel?
OTA, nee ik heb geen kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Heb nu de nieuwe UI, maar weet iemand hoe ik de tegeltjes onder het hoofdscherm weer groter krijg? Oftewel, hoe haal ik het hoofdscherm uit full-screen mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisvlasveld
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 08:07
Bij mijn weten hebben ze die functionaliteit (grotere tegels) in deze versie weggehaald. Meen het op MachEForum gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
florisvlasveld schreef op zondag 10 december 2023 @ 09:52:
Bij mijn weten hebben ze die functionaliteit (grotere tegels) in deze versie weggehaald. Meen het op MachEForum gelezen te hebben.
Hmm, dat zou ik eerlijk gezegd wel jammer vinden. Vond de altijd zichtbare info van verbruik en bandendruk wel handig.

Wel interessant dat de indeling van Android Auto nu ook weer anders is met de schermen boven elkaar ipv naast elkaar. Qua weergave van Waze vind ik dat wel een verbetering.

[ Voor 19% gewijzigd door FlowDesign op 10-12-2023 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
FlowDesign schreef op zondag 10 december 2023 @ 10:10:
[...]

Hmm, dat zou ik eerlijk gezegd wel jammer vinden. Vond de altijd zichtbare info van verbruik en bandendruk wel handig.

Wel interessant dat de indeling van Android Auto nu ook weer anders is met de schermen boven elkaar ipv naast elkaar. Qua weergave van Waze vind ik dat wel een verbetering.
Dit komt denk ik alleen maar omdat er nu net iets meer ruimte in de hoogte is voor Android Auto. Persoonlijk vind ik de indeling van AA niet altijd even handig en je kan het eigenlijk niet echt goed naar je eigen hand zetten. Maar goed, afgezien daarvan werkt het eigenlijk erg goed.

Heb verder ook wel een beetje dubbel gevoel bij de nieuwe UI. Die knopen linksboven vind ik in verhouding erg groot (vooral tov de icoontje rechts die wat kleiner zijn geworden) en qua stijl afwijkend. Ook vind ik het wel een gemis dat je op de tegels onderin nu eigenlijk geen informatie meer hebt zoals de bandenspanning. Volgens mij is dat in toekomstige versies ook nog niet aangepast. Het gebruik van de volumeknop voor meerdere functies vind ik wel erg goed gedaan en de vernieuwing van het instellingen menu is ook een verbetering minicursus mijnsinziens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Vandaag OTA 6.1 eroverheen gehad. Gaat lekker :)

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Idem hier ;-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZyQeLIS161mrNBebZdqreBxKEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iVrylc1aBnLH5IPbvjX15DgJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baszz
Ik net blij met 4.2.4 vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
baszz schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:44:
[...]

Ik net blij met 4.2.4 vandaag...
Zelfde hier, ook vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:00
Ik heb sinds vandaag 5.1.1 (Job2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 14:46
Ik vandaag 4.2.2.1 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
De OTA gaat als het goed is in een vrij korte tijd door tot 6.3.0 met wat tussen stops.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgijsen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 17:02
Brotuck schreef op maandag 11 december 2023 @ 22:17:
De OTA gaat als het goed is in een vrij korte tijd door tot 6.3.0 met wat tussen stops.
Zit daar nog iets belangrijks bij ? Zoals mooie icoontjes links boven
Ziet er momenteel niet uit.

Inschatting van de resterende range is wel perfect sinds de nieuwe interface, daar ben ik erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
jgijsen schreef op maandag 11 december 2023 @ 22:32:
[...]

Zit daar nog iets belangrijks bij ? Zoals mooie icoontjes links boven
Ziet er momenteel niet uit.

Inschatting van de resterende range is wel perfect sinds de nieuwe interface, daar ben ik erg blij mee.
Je krijgt een tweede update voor sync ivm bluecruise 1.3
En deze toch wel handige updates:

Charge Status Indicator enhancements (not applicable to 23MY).
Alarm Motion Sensor Update. This update makes some adjustments to the alarm system to ensure that when the motion sensors are set to 'off', no motion is detected. Note: You can turn the motion sensors alarm OFF from both the vehicle settings screen and alert popup when you exit the vehicle. To access go to "Settings > Vehicle > Alarm System > Motion Sensors”
Charge Session Summary Update. After a public charging session, your pop-up summary will now display your total charge time in hours and minutes, not seconds.
Software Updates Pre-Condition Alerts. If your vehicle is unable to install a Ford Power-Up Software Update because of a Pre-Condition not being met (e.g. doors are unlocked instead of locked during installation), you will now receive a pop up informing you of this. Where applicable, you will also receive a reminder of your next scheduled update (per your in-vehicle schedule). This will allow you to take the necessary steps to meet the Pre-Condition for your next scheduled update.
Minor enhancements for User Profiles.
Minor updates to Software Update functionality.

https://fpcommunity.ford....ated-December-5/td-p/2182

[ Voor 3% gewijzigd door Brotuck op 11-12-2023 23:16 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgijsen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 17:02
Brotuck schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:05:
[...]

Je krijgt een tweede update voor sync ivm bluecruise 1.3
En deze toch wel handige updates:

Charge Status Indicator enhancements (not applicable to 23MY).
Alarm Motion Sensor Update. This update makes some adjustments to the alarm system to ensure that when the motion sensors are set to 'off', no motion is detected. Note: You can turn the motion sensors alarm OFF from both the vehicle settings screen and alert popup when you exit the vehicle. To access go to "Settings > Vehicle > Alarm System > Motion Sensors”
Charge Session Summary Update. After a public charging session, your pop-up summary will now display your total charge time in hours and minutes, not seconds.
Software Updates Pre-Condition Alerts. If your vehicle is unable to install a Ford Power-Up Software Update because of a Pre-Condition not being met (e.g. doors are unlocked instead of locked during installation), you will now receive a pop up informing you of this. Where applicable, you will also receive a reminder of your next scheduled update (per your in-vehicle schedule). This will allow you to take the necessary steps to meet the Pre-Condition for your next scheduled update.
Minor enhancements for User Profiles.
Minor updates to Software Update functionality.
Hier maak ik ook wel uit op dat ze van plan zijn om meer en vaker updates te doen.
Alarm weet ik niet eens of ik dat heb, morgen eens kijken of ik dat in het menu kan zien.

Is Bluecruise beschikbaar in Nederland ? Dacht enkel in Duitsland.
In Belgiē zal het nog wel even duren sinds blijkbaar 1 groene fietsende minister kan beslissen dat dit niet nodig op auto's.

Ik vind de adaptieve cruise control en lane assist toch wel handig bij lange ritten als je niet teveel haast hebt. Moest bluecruise ooit komen gaat dit zeker een meerwaarde zijn tijdens langere ritten op de autostrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
jgijsen schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:17:
[...]

Hier maak ik ook wel uit op dat ze van plan zijn om meer en vaker updates te doen.
Alarm weet ik niet eens of ik dat heb, morgen eens kijken of ik dat in het menu kan zien.

Is Bluecruise beschikbaar in Nederland ? Dacht enkel in Duitsland.
In Belgiē zal het nog wel even duren sinds blijkbaar 1 groene fietsende minister kan beslissen dat dit niet nodig op auto's.

Ik vind de adaptieve cruise control en lane assist toch wel handig bij lange ritten als je niet teveel haast hebt. Moest bluecruise ooit komen gaat dit zeker een meerwaarde zijn tijdens langere ritten op de autostrade.
BC 1.3 mag al in Spanje en Duitsland. Spoedig heel Europa. Het is wel een betaalde dienst helaas.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
Brotuck schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:19:
[...]

BC 1.3 mag al in Spanje en Duitsland. Spoedig heel Europa. Het is wel een betaalde dienst helaas.
Ik vroeg mij af of auto's in NL in DE/ES/UK bijvoorbeeld wel gebruik kunnen maken voor handsoff driving. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZL900
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 17:04
Brotuck schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:19:
[...]

Het lijkt mij sterk dat dit een betaalde functie wordt, aangezien wij de auto gekocht hebben en dit als optie er bij genomen hadden. Wij zijn van die sukkels geweest die 1.5 jaar hebben moeten wachten op de auto. We hadden de auto al een jaar in bestelling staan voordat we hem voor het eerst hebben kunnen zien in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
ZL900 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:31:
[...]

Het lijkt mij sterk dat dit een betaalde functie wordt, aangezien wij de auto gekocht hebben en dit als optie er bij genomen hadden. Wij zijn van die sukkels geweest die 1.5 jaar hebben moeten wachten op de auto. We hadden de auto al een jaar in bestelling staan voordat we hem voor het eerst hebben kunnen zien in Rotterdam.
https://www.ad.nl/auto/bi...n-zo-voelt-dat~af8bdcab4/

Voor meer info, de verwachting was toen dat NL (en heel europa) snel zal volgen.

Echter is BC1.3 (we kregen 1.0 tijdens levering) wel degelijk een betaalde dienst gaat worden.
Voor meer info:
https://www.motortrend.co...se-1-3-first-test-review/

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
En toch is het gek dat leveringsvoorwaarden achteraf zomaar veranderd kunnen worden.
Je koopt iets met een bepaalde optie, waarvan ze dan zeggen ja is inclusief bij wat je koopt maar nog niet helemaal klaar (of, nog niet legaal).
Vervolgens wanneer het eindelijk beschikbaar is moet je ineens extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
FlowDesign schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:50:
En toch is het gek dat leveringsvoorwaarden achteraf zomaar veranderd kunnen worden.
Je koopt iets met een bepaalde optie, waarvan ze dan zeggen ja is inclusief bij wat je koopt maar nog niet helemaal klaar (of, nog niet legaal).
Vervolgens wanneer het eindelijk beschikbaar is moet je ineens extra betalen.
Met een advocaat of via tros radar krijg je (krijgen we hier ook 1st edition) ook wel gelijk hoor. Consumentenrecht in EU is strenger dan in VS. En dat geldt wel voor meer practises. (#tesla #zweden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
metalpro2021 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:47:
[...]

Met een advocaat of via tros radar krijg je (krijgen we hier ook 1st edition) ook wel gelijk hoor. Consumentenrecht in EU is strenger dan in VS. En dat geldt wel voor meer practises. (#tesla #zweden)
In incidentele gevallen. Maar hier is het kansloos. Let ook op de voorwaarden en de uitzonderingen.
Zgn kleine lettertjes en voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
ZL900 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:31:
[...]

heb je dat specifiek op schrift? In mijn prijsljist van 2021 ten tijde van bestellen was er geen optie Blue Cruise in de bestellijst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rroetenberg
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:11
Aldusso schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:54:
[...]

heb je dat specifiek op schrift? In mijn prijsljist van 2021 ten tijde van bestellen was er geen optie Blue Cruise in de bestellijst.
In de prijslijst van 1 juli 2021 staat wel de handsfree optie mits dit is toegestaan in de EU: https://weupreviewimagesp...01%20juni%202021%20v2.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwadj
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 10:00
Hier ook sinds 7/12 de update van de nieuwe Gui ontvangen (4.2.2.1) maar er staat een uitroepteken bij dat het niet voltooid is en dat Ford dit asap gaat proberen op te lossen....
Dus denk dat er een probleem is met de Apim update....
Ondertussen zijn we een week verder maar nog steeds niet voltooid !!
Vind ook geen update in de OTA of FordPass voor mijn voertuig, die lijkt nog gewoon op de vorige versie te zitten of denkt ie toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
rroetenberg schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:42:
[...]

In de prijslijst van 1 juli 2021 staat wel de handsfree optie mits dit is toegestaan in de EU: https://weupreviewimagesp...01%20juni%202021%20v2.pdf
Ik heb een Tech Pack 2, maar moet nog ff een optielijst zien te vinden.

Heb wel zo'n beetje alle opties die ook in dat First Edition rijtje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rroetenberg
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:11
FlowDesign schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:51:
[...]

Ik heb een Tech Pack 2, maar moet nog ff een optielijst zien te vinden.

Heb wel zo'n beetje alle opties die ook in dat First Edition rijtje staan.
Techology Pack Plus bedoel je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9X9jk6_qRr9CLjnoaWNpxx8I6WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zs7AMVXulfGCdWCLzC2kw1Sr.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlowDesign
Die ja, alleen heette dat voorheen Tech Pack 1 en Tech Pack 2 :)

Op basis hiervan heb ik het in feite dus al gekocht als optie op mijn auto zou je zeggen en was het alleen nog wachten op vrijgave door de EU(-landen).

Als het in Nederland vrijkomt en we er een abbo voor af moeten sluiten ga ik dat zeker aankaarten bij Ford.

[ Voor 23% gewijzigd door FlowDesign op 13-12-2023 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy001
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 11:09
FlowDesign schreef op woensdag 13 december 2023 @ 14:15:
[...]

Die ja, alleen heette dat voorheen Tech Pack 1 en Tech Pack 2 :)

Op basis hiervan heb ik het in feite dus al gekocht als optie op mijn auto zou je zeggen en was het alleen nog wachten op vrijgave door de EU(-landen).

Als het in Nederland vrijkomt en we er een abbo voor af moeten sluiten ga ik dat zeker aankaarten bij Ford.
Ik denk dat iedereen die zijn auto in die tijd heeft gekocht, hier aanspraak op zou moeten maken. Bij mij stond het toen ook al in de documentatie. Die ik gelukkig nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Inmiddels komt bij mij ook de ene na de andere update binnen (in ieder geval twee). Na de laatste update (5.1.1.) stonden alle Connected Vehicle Features uit en kon ik niet meer remote starten, of de laadstatus bekijken via de FordPass app. Ik heb de settings aangepast in de auto, maar nog steeds is de data niet te zien op de app.

Iemand die dit ook herkent? En die het heeft op kunnen lossen?

Er blijft staan 'Please update in-vehicle settings to enable connectivity'

[ Voor 8% gewijzigd door brainovic op 13-12-2023 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZL900
brainovic schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:39:
Inmiddels komt bij mij ook de ene na de andere update binnen (in ieder geval twee). Na de laatste update (5.1.1.) stonden alle Connected Vehicle Features uit en kon ik niet meer remote starten, of de laadstatus bekijken via de FordPass app. Ik heb de settings aangepast in de auto, maar nog steeds is de data niet te zien op de app.

Iemand die dit ook herkent? En die het heeft op kunnen lossen?

Er blijft staan 'Please update in-vehicle settings to enable connectivity'
Ik kon na een nacht oproep mijn auto dus niet meer open maken met mijn telefoon en de code op de deur werkte ook niet meer. Ik heb mijn zwangere vriendin wakker moeten bellen om de sleutel langs te komen brengen.
Ik heb de sleutel maar weer in mijn zak gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
ZL900 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:56:
[...]

Ik kon na een nacht oproep mijn auto dus niet meer open maken met mijn telefoon en de code op de deur werkte ook niet meer. Ik heb mijn zwangere vriendin wakker moeten bellen om de sleutel langs te komen brengen.
Zelfs niet met fordpass de deur openen ?

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZL900
Brotuck schreef op woensdag 13 december 2023 @ 19:29:
[...]

Zelfs niet met fordpass de deur openen ?
Nee, helemaal niks. Kon geen verbinding krijgen met de auto via de App, mijn vriendin ook niet vanaf huis. Dus ze moest echt langs komen om de sleutel te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
ZL900 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:00:
[...]

Nee, helemaal niks. Kon geen verbinding krijgen met de auto via de App, mijn vriendin ook niet vanaf huis. Dus ze moest echt langs komen om de sleutel te brengen.
Wat zou kunnen is dat de 12 volt accu een te lage spanning had, dan gaat de auto in deep sleep. Dit is dan ook de reden dat Bluetooth (paak) of remote via de app (4g) niet zal werken.

Dit is ook een van de redenen waarom ik geen paak gebruik standaard.

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hwpaints
hier ook, inmiddels 6.1 [job2] heb even problemen gehad maar volgens mij was hij aan het installeren of downloaden na starten alles weer normaal en zag nieuwe update.

• FlowDesign
ZL900 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:56:
[...]

Zelfde een keer gehad met m'n Tesla Model 3.

Maar sinds de MME neem ik gewoon altijd de sleutel mee. Heb toch altijd een huissleutel op zak dus dan kan de autosleutel er ook wel bij. Vind het ook gewoon handiger dan met de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Next update

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSi5_GKSgYlcUvmmKMa6Z5v-Q_g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RGX5B18hHwOffggDQQ48gXYU.png?f=fotoalbum_large

Just here for the fun

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb sinds een week dat de auto met ACC heel onstabiel rijdt/slingert.

Hebben julie daar ook last van?

Volgens mij was de update (nu 5.1.1) bij 't begin van het slingeren nog niet geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Wow men is echt lekker bezig zo op het einde van het jaar:

"Hi everyone. Some information on what's coming next. We will be doing different updates for 21MY and 22MY Mustang Mach-E versus the 23MY. 21MY and 22MY will be moving next to Ford Power-Up 6.4.0 and then to Ford Power-Up 6.5.0 and subsequent updates. I will start posting details of these shortly. 23MY will be skipping some of the subsequent updates as they are not required for this model year. So owners of 23MY vehicles will see a short gap until their next software updates arrive. I will keep this thread updated when they become ready."

https://fpcommunity.ford....ember-5/td-p/2182/page/14

Just here for the fun

• cbrfdk
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik rij al paar weken met 6.3 rond, is heel snel gegaan vanaf de update 5.x
Ze hebben peper in de r**t gekregen denk ik, vind het prima :-D

• FlowDesign
Luffbra schreef op donderdag 14 december 2023 @ 14:05:

Volgens mij was de update (nu 5.1.1) bij 't begin van het slingeren nog niet geïnstalleerd.
Heb gisteren 5.1.1 ontvangen maar er nog niet mee gereden. Mocht ie slingeren laat ik het je weten.

Misschien voor de zekerheid je voorruit waar de camera zit goed schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
Hier gisteren ook 5.1.1 (job1)

Starten op afstand lag er wel even uit. 1x, direct na update kreeg ik auto niet op afstand gestart.
Vanochtend werkte alles weer zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:07

m24

ZL900 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:00:
[...]

Na de 5.1.1 update heb ik hetzelde.... moet opnieuw verbinden vanuit de auto of zoiets... gelukkig was ik thuis en heb ik vrijwel altijd de sleutel bij me.... na 2,5 jaar ken je haar karakter een beetje, soms doet ze net alsof ze je niet meer kent... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pon-e
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21:23

Heb sinds deze week ook 5.1.1. Maar een paar weken voor die tijd is bij mij het sturen ‘plakkerig’ geworden. Niet alleen bij ACC en/of lane assist control (blauwe wolkje). Het stuurt trekt steeds een beetje, net of je steeds in een spoor wordt getrokken. Het voelt een beetje als een force feedback stuurtje. Bandenspanning is goed. Heb inmiddels afspraak met de garage gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9AIsHyBsIWTcPrzyMHpl8ncA9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rjBUIoiUWMJtVn8n8iGvUEpA.jpg?f=fotoalbum_large

"Je kunt beter kippen houden"........

Gelukkig heeft de schadehersteller in maart al tijd...

[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 16-12-2023 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
marteltor schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 10:59:
[Afbeelding]

Zonde, maar komt vast goed :)

(neem aan dat je vrouw het euvel heeft veroorzaakt? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
FlowDesign schreef op donderdag 14 december 2023 @ 23:52:
[...]

Heb gisteren 5.1.1 ontvangen maar er nog niet mee gereden. Mocht ie slingeren laat ik het je weten.
Ik merkte overigens op vrijdagochtend toen ik vuilnis naar buiten bracht, dat de frunk spontaan wéér open stond. Dit keer dus na de 5.1.1. update. Maar ff goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:09
Beste mensen,

Voor een weekje vakantie in Italië overweeg ik een Mach-E te huren. Dit beschouw ik voor mezelf dan als een uitgebreide proefrit ;)

We zijn met 4 volwassenen en een peuter. Over de zitruimte maak ik me niet druk, maar ik twijfel of we uit de voeten komen met de bagage. Ik begreep dat de kofferbakruimte 407 liter is, wel vrij diep maar met een schuin aflopende daklijn. Niet het meest praktisch dus. Wat doorslaggevend is in dit geval is of er 2 flinke koffers achterin passen? Dit zijn dan koffers van 75cm. Ik kan geen exacte afmetingen vinden van de kofferbakruimte dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Extreme smell schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:11:
Beste mensen,

Voor een weekje vakantie in Italië overweeg ik een Mach-E te huren. Dit beschouw ik voor mezelf dan als een uitgebreide proefrit ;)

We zijn met 4 volwassenen en een peuter. Over de zitruimte maak ik me niet druk, maar ik twijfel of we uit de voeten komen met de bagage. Ik begreep dat de kofferbakruimte 407 liter is, wel vrij diep maar met een schuin aflopende daklijn. Niet het meest praktisch dus. Wat doorslaggevend is in dit geval is of er 2 flinke koffers achterin passen? Dit zijn dan koffers van 75cm. Ik kan geen exacte afmetingen vinden van de kofferbakruimte dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)
Hoe hoog (dik) en breed zijn die koffers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
FlowDesign schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:30:
[...]

Hoe hoog (dik) en breed zijn die koffers?
H 75 x B 52 x D 31 cm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
Plat naast elkaar in de lengte liggend zou misschien echt net passen.

Boven op elkaar liggend is te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
FlowDesign schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:55:
[...]

Bedankt voor de moeite! ;)

Qua diepte is het geen probleem dus? Dan kan ik ook evt 1 kleinere koffer zoeken of 1 grote en 2 sporttassen voor de zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Extreme smell schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:04:
[...]

Qua diepte is het geen probleem dus? Dan kan ik ook evt 1 kleinere koffer zoeken of 1 grote en 2 sporttassen voor de zekerheid.
Vergeet de frunk niet. Daar kan ook best wel wat in.

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
[...]

Klopt. De diepte is op de bodem gemeten iets meer dan 75 cm, maar omdat de achterbank schuin naar achter loopt is het minder bij 30 cm hoogte en zal het net wel/niet gaan. Breedte kofferbak is minstens een meter, dus dat is geen probleem.

Ik had laatst nog met de achterbank plat een Philips 65" OLED TV met doos achterin liggen, pastte precies! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign

Heb er vanmiddag even op gelet (sinds donderdag ook 5.1.1) en ik heb ook het idee dat ie inderdaad ietjes meer heen en weer gaat tussen de lijnen, maar dat was wel in een hele flauwe bocht. Heb geen stuk rechtuit kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
FlowDesign schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 12:58:
[...]

Zonde, maar komt vast goed :)

(neem aan dat je vrouw het euvel heeft veroorzaakt? ;) )
Klopt, en niemand doet dit express dus geen reden kwaad te worden. Alleen beetje jammer om 3 maanden met een tokkie mobiel te rijden ipv een auto waar je nog een keer naar om kijkt na het parkeren ;)

Overigens heb ik eerder in dit topic geklaagd dat de auto te ver naar rechts reed op de cruise control. Nu de auto helemaal bijgewerkt is, is dit niet meer zo :)

[ Voor 16% gewijzigd door marteltor op 16-12-2023 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
marteltor schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 10:59:
[Afbeelding]

Daarom heb ik een witte genomen :+ . Maar zonde inderdaad, blijft altijd pijnlijk zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
[...]

Helemaal geen koffers is natuurlijk stuk beter. (sport)Tassen is stuk efficiënter. Evt een box op de trekhaak (als je die hebt) - werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 13:03
FlowDesign schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:55:
[...]

Ik leg drie grote "viegtuig"koffers met gemakt op hun smalle kant naast elkaar. Lengte kan wel spannend worden, beste om handvat richting achterbank te plaatsen.

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Aboma schreef op zondag 17 december 2023 @ 11:36:
[...]

Ik leg drie grote "viegtuig"koffers met gemakt op hun smalle kant naast elkaar. Lengte kan wel spannend worden, beste om handvat richting achterbank te plaatsen.
Evt ook de bodemplaat kofferbak eruit, krijg je nog flink stuk meer ruimte (hoogte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 11:31

ArCadE

No banana available

Blijkbaar moet bij het vervangen van de achterruit ook de spoiler gedemonteerd worden..... Autotaalglas kreeg die niet los. Zit vast met loctite... 8)7

Gelukkig een schadehersteller gevonden die het hopelijk deze week kan maken anders pas ergens eind januari.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Sinds de updates heb ik het gevoel dat ie in Untamed mode wel extreem snel op stuurbewegingen reageert zeg. Als je 't stuur een mm beweegt rijd je al niet meer rechtuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
FlowDesign schreef op maandag 18 december 2023 @ 00:30:
Sinds de updates heb ik het gevoel dat ie in Untamed mode wel extreem snel op stuurbewegingen reageert zeg. Als je 't stuur een mm beweegt rijd je al niet meer rechtuit.
Grappig. Bij mij in Untamed moet je naar de fittness om uberhaubt te kunnen sturen. Inparkeren lukt mijn vrouw bijna niet. Extreem zwaar. Rechtrijden heerlijk zolang je niet hoeft te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel.MachE
  • Laatst online: 23-05 15:21
De bekende storingen zichtbaar gisteren in Duitsland op de Autobahn.
RWD 2021 - 75k km.
-Waarschuwing hoogspanning + Storing motorvermogen.

In de turtle mode naar huis en vanmorgen de auto ad ketting bij de dealer. Voor 1 feb moest ik er niet op rekenen dat de auto terug zou zijn.

#HVBJB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
Wessel.MachE schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:22:
De bekende storingen zichtbaar gisteren in Duitsland op de Autobahn.
RWD 2021 - 75k km.
-Waarschuwing hoogspanning + Storing motorvermogen.

In de turtle mode naar huis en vanmorgen de auto ad ketting bij de dealer. Voor 1 feb moest ik er niet op rekenen dat de auto terug zou zijn.

#HVBJB?
Zo klink het wel ja. Welke dealer ben je ? 6 weken is vrij lang als men nog niet een weet wat de storing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel.MachE
  • Laatst online: 23-05 15:21
Aldusso schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:29:
[...]

Zo klink het wel ja. Welke dealer ben je ? 6 weken is vrij lang als men nog niet een weet wat de storing is
Zeeuw & Zeeuw in Utrecht. Ben benieuwd. De feestdagen en het gebrek aan technisch Mach E personeel doet ook geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
FlowDesign schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:29:
[...]

Klopt. De diepte is op de bodem gemeten iets meer dan 75 cm, maar omdat de achterbank schuin naar achter loopt is het minder bij 30 cm hoogte en zal het net wel/niet gaan. Breedte kofferbak is minstens een meter, dus dat is geen probleem.

Ik had laatst nog met de achterbank plat een Philips 65" OLED TV met doos achterin liggen, pastte precies! :D
Nog even een aanvullende vraag, wat als de lading iets uitsteekt? Stopt de elektrische klep gewoon als hij weerstand voelt? Of gaat hij dan weer helemaal open?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Extreme smell schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:22:
[...]

Nog even een aanvullende vraag, wat als de lading iets uitsteekt? Stopt de elektrische klep gewoon als hij weerstand voelt? Of gaat hij dan weer helemaal open?
Ja hij gaat dan weer open, maar als je met de hand tegenhoudt dan kun je hem handmatig dicht drukken

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Brotuck schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:23:
[...]

Ja hij gaat dan weer open, maar als je met de hand tegenhoudt dan kun je hem handmatig dicht drukken
En hoe reageert de auto als je met uitstekende lading gaat rijden dan? Houd hij de klep zover mogelijk dicht of gaat hij toch weer helemaal open?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlowDesign
Gisteren 6.1.0. ontvangen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SearchM
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-07 14:46
Extreme smell schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:00:
[...]

En hoe reageert de auto als je met uitstekende lading gaat rijden dan? Houd hij de klep zover mogelijk dicht of gaat hij toch weer helemaal open?
Laatst gereden met klep open, ivm (te) groot pakket, zo ver mogelijk dicht geduwd en hierna gaan rijden. volgens mij moet je de melding/waarschuwing op je display even bevestigen door op 'ok' te drukken op je stuur.
Hierna zonder probleem naar huis kunnen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Laatst online: 22-11-2024
Eindelijk na 5 maanden wachten de auto weer terug en dus een hoop updates. Heel veel veranderd zo ineens :) lijkt me tot nu toe allemaal beter mis alleen de navigatie in het kleine display bij CarPlay.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/djoIdBQfIam3BPv2S5nTj8F-h3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TIsZNgBSOzDdOkt8e0LrXrDh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDUxzHyZ6wuPOdyYvrROkXLO_hw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFSpUGm0gQulSKRgnvpLEYd3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXtPdGBk8lDbFU9hlGmJqjihRUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2DMPbRoWQwrw7P10hVdaF63E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:18
Wessel.MachE schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:36:
[...]

Zeeuw & Zeeuw in Utrecht. Ben benieuwd. De feestdagen en het gebrek aan technisch Mach E personeel doet ook geen goed.
Bij De Meern? Sterkte.

Personeel daar heeft uitgesproken niet aan Mach-E’s te willen werken omdat het geen echte auto’s zijn.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisvlasveld
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 08:07
Ik heb inmiddels 6.2.1 binnen, maar ik merk vooralsnog geen verschil met 6.1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
florisvlasveld schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 16:23:
Hier ook (job 1). Ik dacht (hoopte) op een UI verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
makooy schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 14:17:
[...]

Bij De Meern? Sterkte.

Personeel daar heeft uitgesproken niet aan Mach-E’s te willen werken omdat het geen echte auto’s zijn.
Wat een prachtige bedrijfscultuur heb je dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
marteltor schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:21:
[...]

Wat een prachtige bedrijfscultuur heb je dan 8)7
Ze zijn niet de enige hoor. Ik kreeg bij de Ford dealer in Zaandam soortgelijke reacties. In principe niet okay natuurlijk maar ik kan het ergens ook wel begrijpen. Deze auto komt in grote getalen terug naar de dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
florisvlasveld schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 16:23:
Hier ook vanochtend ontvangen. Hij moest ff een paar keer rebooten en toen liep alles weer vloeiend. Moest wel de instelling spiegels automatisch inklappen opnieuw activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:07

m24

FlowDesign schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:53:
[...]

Hier ook vanochtend ontvangen. Hij moest ff een paar keer rebooten en toen liep alles weer vloeiend. Moest wel de instelling spiegels automatisch inklappen opnieuw activeren.
inderdaad, had ik ook, duurde iets te lang voor ik het door had 8)7 en ik kreeg een 12v waarschuwing, maar sindsdien is deze niet meer teruggekomen, dus ik hoop op een glitch....

[ Voor 12% gewijzigd door m24 op 24-12-2023 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
m24 schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:41:
[...]

inderdaad, had ik ook, duurde iets te lang voor ik het door had 8)7 en ik kreeg een 12v waarschuwing, maar sindsdien is deze niet meer teruggekomen, dus ik hoop op een glitch....
Zo'n update kan best veel vragen van de 12V accu. Alle VW ID3's moesten destijds terug voor een recall om een zwaardere 12V accu te laten plaatsen, anders had ie niet genoeg sap voor de grote OTA updates en dan zouden die mislukken.

Die waarschuwing gaat vanzelf weg omdat ie de 12V wel weer oplaadt tijdens het rijden.
Weet eigenlijk niet of ie dat niet ook gewoon doet vanuit het grote accupakket wanneer je stilstaat.

Pagina: 1 ... 158 ... 179 Laatste