Ik snap het: ze voegen echt zoveel vernieuwingen door dat ze geen tijd hebben om dit nog te ondersteunen. </sarcasme>
De geruchten gaan dat het een betaalde dienst gaat worden.
Ha! Nou, als het net zo werkt als het deed ga ik er niet voor betalen in ieder geval. Ze kunnen beter zorgen dat de software probleemloos werkt voordat ze ergens geld voor gaan vragen.Brotuck schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:59:
De geruchten gaan dat het een betaalde dienst gaat worden.
Ik heb 't ook vrij snel na aankoop uit gezet. Werd knettergek van al die meldingen en had volgens mij het idee dat het regelmatig ook onterecht of erg vertraagd was.
Erg verwarrend idd. Wellicht wilde men weer een voor de consument herkenbare naam gebruiken.Rzaan schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:52:
[...]
Snap niet dat ze deze Explorer geen eigen naam hebben gegeven.
Zorgt toch alleen maar voor verwarring.
De 'echte' Explorer is ook gewoon te koop in Europa.
In 2024 komt in de VS een full-electric Explorer op de markt.
Benieuwd of die dan ook nog naar Nederland komt.
Ik wil er namelijk eentje kopen.
Hier ook al iemand last van corrosie aan de onderzijde van de deuren?
Zie post op Macheforum

Zie post op Macheforum
[Voor 3% gewijzigd door dwadj op 23-05-2023 07:19]
Drie deuren niks, eentje een beetje onreglmatig, maar dat lijkt meer op wat verf verdikking. Ik zal het tijdens de 2 jaarlijkse beurt laten bekijkendwadj schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 07:18:
Hier ook al iemand last van corrosie aan de onderzijde van de deuren?![]()
Zie post op Macheforum
precies hetzelfde hier. De lak op sommige van die foto's ziet er ook wel erg dun uit.Brotuck schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:42:
[...]
Drie deuren niks, eentje een beetje onreglmatig, maar dat lijkt meer op wat verf verdikking. Ik zal het tijdens de 2 jaarlijkse beurt laten bekijken
[Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 26-05-2023 21:36]