cbrfdk schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:47:
Ford krijgt hier tot eind april de tijd om met een antwoord te komen en daarna gewoon een ingebreke stelling, vervelend maar hier is het een zakelijke auto en dit hoort erop te zitten. Ze zijn nalatig geweest door niet vooraf aan te geven dat deze functie er niet meer op zit waarbij je dan ook de optie moet krijgen om af te zien van de koop.
Hier ook nog geen reactie ontvangen.
Wat qua inparkeren “met de hand” vervelend vind, is dat de camera in de stand R keurig laat zien wat er achter gebeurd, maar als ik weer naar voren moet rijden (bij inparkeren langs de straat niet ongewoon) dan komt de camera vóór niet in actie. Is dat een instelling die ik ergens kan aanpassen?
Qua CarPlay: ik gebruik het niet meer. Ford navigatie is prima, muziek en luisterboeken en telefoon komen via Bluetooth. Flitsmeister op de telefoon die op de oplaadpad ligt. Wordt warm maar goed…ook die is van de zaak dus ik laat het los.
Blijft gek dat het niet goed werkt want ik vind navigeren met Google maps satelliet gewoon wel een stuk leuker. Al de haperingen zijn vervelender. Kwestie van “choose your battles” en wie weet dat het met een update een keer wordt opgelost.
Wat niet werkt is dat voetpedaal links onderin waar “2x” op staat. Ik kan drukken of trappen wat ik wil, er gaat niks open. Is dat ook in te stellen misschien?
Verbruik gemiddeld 21kwh/100km.
Bij een ritje van 125 km doortrappen kom ik op 25kwh/100km. Gaat prima, met de ER kom ik eigenlijk altijd goed uit. Ook omdat er laadpalen staan bij de adressen waar ik moet zijn en dan even kan bijladen. Van de week 225km heen en ook weer terug met afspraak van 2 uur. Dat kon ik zonder laden langs de weg rijden dankzij de laadpaal in de parkeergarage.
Top.