Bijzonder, ik zal mijn dealer deze week eens bellen want Ford heeft geen groen licht gegeven voor de eerder genoemde alternatieve vering aan mijn leasemij en nu bieden ze zelf alternatieve veren aan. Misschien is dit juist de reden....
Ze bieden zelfs spoorverbreders aan...
https://www.ford-accessoi...el=mustangmache&year=2020
EDIT:
zojuist gebeld, ca € 770 incl. montage incl. btw. Omdat het via Ford is mag het van de leasemij en mijn werkgever neemt de extra leasekosten voor zich. Nu maar hopen dat het comfort er bij deze vering ook op vooruit gaat. 2,7cm verlaging aan de voorkant is mij eigenlijk net wat teveel maar Eibach zal er wel goed over nagedacht hebben

.
NB, ik heb een RWD SR en dealer kan deze vering gewoon selecteren in het systeem als compatible.
EDIT2:
Nav de data op de Eibach site waarbij heel specifiek staat vermeld dat ze enkel voor de AWD geschikt zijn en het bijbehorende certificaat waarop expliciet vermeld staat dat ze niet geschikt zijn voor de 2WD toch maar een mailtje gestuurd naar Eibach met de vraag hoe het zit.
Reactie: Ze zijn specifiek gemaakt voor de AWD en het wordt afgeraden ze op de 2WD te monteren. Geen reden waarom benoemd.
Ik vrees dat ze mogelijk te stug zijn voor de 2WD. Ik zou de gok kunnen wagen maar als het niet bevalt dan zal demontage ook weer € 500 kosten aangezien ik niet verwacht dat ze bij Ford gratis zullen doen.
[
Voor 52% gewijzigd door
FreeMen op 13-10-2022 15:20
]