Is een veelgehoorde klacht hoor maar omdat er weinig aan te doen is hoor je het niet veel. Zit comfort is prima maar het is precies zoals je zegt, je zit erop, niet erin. Ik heb al zitten kijken naar overtrekhoezen met meer steun op amazon, genoeg te vinden maar ik vrees dat deze nooit mooi kunnen aansluiten om de stoel en het aftermarket gehalte er vanaf gaat druipen en dan niet in de goede zin.Flavour schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:11:
Hallo Mustang Mach E bezitters.
Wat mij opvalt:
Ik zie dat er helemaal niemand klaagt over de stoel. Op zicht zit de stoel heerlijk maar nu komt het:
De rugleuning.
Deze geeft werkelijk 0 steun/zij steun. In elke bocht (op normale snelheid al) rol/kantel je uit de stoel.
Je valt als het ware niet lekker in de rugleuning maar je zit er "tegenaan".
Zelfs de stoel uit een sloop auto van 100 euro (bij wijze van) heeft nog meer (zij) steun dan deze.
Let maar eens op de flapjes links en rechts van de regleuning hoe klein deze zijn en hoe weinig deze naar voren staan. De rugleuning is als het ware bijna helemaal vlak/recht.
Je zou zeggen kantel de stoel dan iets naar achter zodat er wat meer gewicht naar achter verplaatst wordt zodat je wat meer in je stoel hangt, maar helaas de stoel heeft geen kantel functie.
Ook onderkant been/bil vlak voor je knie mis ik/je nu steun.
Voor het eerst in mijn leven kan ik geen lekkere zit positie vinden achter het stuur.
Opzienbarend want het lijkt dat ik de enige ben met deze klacht.
Ik hoop dat er toch nog op iets of iemand een tip heeft, waardoor ik echt een lekkere zit-positie kan vinden.
Ergens kan je ze gewoon bestellen en als het niet bevalt terugsturen maar veelal komen ze toch vanuit china. Voor het geld (€ 200) wellicht een poging waard maar ik erger mijzelf nog net niet genoeg hieraan om ze te bestellen.
voorbeeldje:
https://www.amazon.nl/Cun...e+stoel%2Caps%2C66&sr=8-5