Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 112 ... 178 Laatste
Acties:

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 10:05
Waps61 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:46:
@Tedillac FF gechecked wat ik vanochtend aan voorverwarmen heb verstookt. Dat is 2,99 kWh met standje medium.
[Afbeelding]
Hier vanochtend op standje medium toch ook weer bijna 6kwh om voor te verwarmen. Stond ingesteld op 8hr en zie vanaf 7.15 dat de kwh's zijn gaan tikken. Lijkt me toch best fors maar ga het eens in de gaten houden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eko1nRv0UjTsUkOz1VeMx8wjUcE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PDtW9dbOFH6nofHYLbqcsxS5.png?f=fotoalbum_large

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-07 21:11
Tedillac schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:24:
[...]

Hier vanochtend op standje medium toch ook weer bijna 6kwh om voor te verwarmen. Stond ingesteld op 8hr en zie vanaf 7.15 dat de kwh's zijn gaan tikken. Lijkt me toch best fors maar ga het eens in de gaten houden.
[Afbeelding]
Misschien nog goed om voor de volledigheid te noemen dat de temp op 20 graden staat ingesteld. Ik weet niet op dit moment of daar rekening mee wordt gehouden. En de stoelverwarming staat op automatisch en stuurverwarming uit.....

• metalpro2021
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-07 13:17
Tedillac schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:24:
[...]

[Afbeelding]
Daar komt de opmerking van Ford vandaan dat wordt aangeraden de auto in een garage onder te brengen dat over eigen zelfstandige verwarming beschikt. De straal-kachel in de auto is dus zeer inefficient....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudiP
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-06 16:05
metalpro2021 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:42:
[...]

Daar komt de opmerking van Ford vandaan dat wordt aangeraden de auto in een garage onder te brengen dat over eigen zelfstandige verwarming beschikt. De straal-kachel in de auto is dus zeer inefficiënt.
Vergeet ook niet dat een auto zeer slecht geïsoleerd is. Op 20gr brengen is zo gebeurd. Maar daarna zal de heater constant het warmteverlies blijven compenseren. 5 minuten voorverwarmen is lang zat. Alles langer kost alleen maar energie dat naar buiten gaat.

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:38
Gaat de Mach-E bij lagere (accu) temperaturen ook niet de accu verwarmen bij voorverwarmen aan de paal? Mijn Tesla doet dat wel. Het verwarmen van de cabine kost niet eens zo heel veel. Het verwarmen van het accu pack kost veel meer energie. In de Tesla app kun je dit ook zien. Als hij het pack gaat verwarmen komt er een indicator te staan die dit aangeeft.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
RudiP schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:55:
[...]

Vergeet ook niet dat een auto zeer slecht geïsoleerd is. Op 20gr brengen is zo gebeurd. Maar daarna zal de heater constant het warmteverlies blijven compenseren. 5 minuten voorverwarmen is lang zat. Alles langer kost alleen maar energie dat naar buiten gaat.
Helemaal mee eens.

Lijkt me echt complete overkill om 45 minuten voor te verwarmen.

Mijn enyaq heeft een optie om voor verwarmen te starten bij openen auto met de sleutel. Dat doe ik voor het proces van spullen pakken, jas aan en de deur uit.

In die max 5 minuten is de auto al volledig behaaglijk warm.

Alles langer dan dat is letterlijk warmte weggooien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
mtouw78 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:38:
Weet een van jullie toevallig wanneer er nog schepen vanuit Mexico aankomen in Antwerpen?

Volgens de leasemaatschappij zou mijn Mach E geleverd worden Week50 maar ze hebben geen idee waar die is. (VIM krijg ik niet)
En dan krijg je ineens een telefoontje dat ie al bij de dealer klaar staat _/-\o_ . Blijkbaar al even en moeten alleen een aflever afspraak plannen. Zou de auto in een dag of 10 moeten hebben.

Blijft dus nog steeds hit and miss met de lever tracking van de MME.

[ Voor 6% gewijzigd door mtouw78 op 25-11-2021 13:11 . Reden: Extra info ]

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:38
jeroenkb schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:21:
[...]

Helemaal mee eens.

Lijkt me echt complete overkill om 45 minuten voor te verwarmen.

Mijn enyaq heeft een optie om voor verwarmen te starten bij openen auto met de sleutel. Dat doe ik voor het proces van spullen pakken, jas aan en de deur uit.

In die max 5 minuten is de auto al volledig behaaglijk warm.

Alles langer dan dat is letterlijk warmte weggooien
Dat ligt er dus maar aan. Als je in de winter op pad gaat voor een lange rit dan kan het best zinvol zijn om lang voor te verwarmen als de auto ook het pack op warmt. Dat zou de nodige range kunnen schelen. Voor een ritje woon/werk van 10km niet idd. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Inspired schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:21:
[...]

Dat ligt er dus maar aan. Als je in de winter op pad gaat voor een lange rit dan kan het best zinvol zijn om lang voor te verwarmen als de auto ook het pack op warmt. Dat zou de nodige range kunnen schelen. Voor een ritje woon/werk van 10km niet idd. :)
Daar heb je gelijk in.

Ik vermoed dat dit echter in een beperkt aantal use cases zal zijn, waarbij de rit zo lang is dat je op de rand van de range komt en die 10% (40 km of zo) verschil maakt tussen wel of niet tussentijds moeten laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tedillac
metalpro2021 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:42:
[...]

Daar komt de opmerking van Ford vandaan dat wordt aangeraden de auto in een garage onder te brengen dat over eigen zelfstandige verwarming beschikt. De straal-kachel in de auto is dus zeer inefficient....
Mooi advies, ik heb al een andere Mustang in de (onverwarmde) garage staan. Nu hebben we in Nederland best veel garages maar verwarmde garages betwijfel ik hoeveel % dat er zijn, ik denk niet veel.... Garage verwarmen (aanleg + naderhand gasverbuik) is waarschijnlijk overigens duurder per dag dan wat die 6kwh kost...

• rvee
  • Laatst online: 08:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7psW2WGcgb0NZaC1IW_6Lj3FsQg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ROn6x6il5vAdx1kNm1XHjDON.jpg?f=fotoalbum_large
Een sensor die de hik heeft gehad ? Geen melding in de auto gezien.

• metalpro2021
rvee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:15:
[Afbeelding]
Dat lijkt allemaal een 12volt 'ding'. Of module update dat dit 12 volt 'ding' activeert.

Maar het onderste bericht (mogelijke serviceonderbreking) vind ik interessant. Heeft iedereen die gekregen, ik (nog) niet namelijk....

• Sixkiller86
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-07 22:27
rvee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:15:
[Afbeelding]
Ik kreeg 4 van deze meldingen vanavond ! Iets met verlichting, bandenspanning, motor controle en nog eentje in de app. In de auto geen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:36
Ik zie net dat ik powerup 1.4 heb gehad, maar ben wel alles kwijt qua profiel en radio instellingen etc. Hebben meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Nu online
Zijn er hier al Mach-E bezitters met winterbanden ervaring? Moet zelf een set aanschaffen nog en ben wel benieuwd naar de ervaringen van merk en type.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-07 16:15

m24

https://www.bandenspotter...5/225-60-r18-104v-361041/

Ik heb deze via de leasemaatschappij. Ik moet zeggen dat ze tot nu toe super bevallen. Ligt strak op de weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-06 17:07
mtouw78 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:47:
Zijn er hier al Mach-E bezitters met winterbanden ervaring? Moet zelf een set aanschaffen nog en ben wel benieuwd naar de ervaringen van merk en type.
Michelin Pilot Alpin 5 SUV via de leasemaatschappij, bevallen prima tot dusver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metalpro2021
martijnvds schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:42:
[...]

Same here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcellen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-03-2023
Ik krijg ook michelin winterbanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:41
Ik heb in het verleden Michelin cross climate gehad op mijn Golf en die bevielen erg goed, dit zijn SUV banden dus twijfel....
Adviezen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MAlVBYjTa9G_9QV1ka2_K-VNn0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GrIqZND8D8SagbW2GTYO9uw1.jpg?f=fotoalbum_large

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tedillac
MarcelGo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:55:
Ik heb in het verleden Michelin cross climate gehad op mijn Golf en die bevielen erg goed, dit zijn SUV banden dus twijfel....
Adviezen?
[Afbeelding]
Ik heb ook de Michelin crossclimate plus erop liggen. Had ik ook op de Superb, super banden. Afgelopen winter met de sneeuw prima 80 kunnen rijden op lokale wegen waar iedereen 20kmh reed of stond te spollen. Dat is natuurlijk deels band en deels vertrouwen in je voertuig en kunde maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Nu online
Bedankt voor de tips mbt winterbanden. Ga morgen eens wat offertes opvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
mtouw78 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:06:
Bedankt voor de tips mbt winterbanden. Ga morgen eens wat offertes opvragen :)
Dit weekend bij verschillende merken 4 voor de prijs van 3...oa Michelin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Butre
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08-05 18:45
Loopvlak sneeuwkettingen nodig ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/he-2Aw20eeavO6rnJmKmSBvwiU0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxNSvOYz8MdUf9y6Ayb8fuEb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Beetje genant, maar ik had zo'n drukke 3 weken, de dealer had me gebeld om een afspraak te maken. 10 dagen later dacht ik eraan om terug te bellen. Gelukkig wel een datum kunnen prikken : 4 December kan ik hem ophalen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09:14
Nou ben erg benieuwd wanneer de dealer gaat bellen !
Heb gevraagd om er direct maar winterbanden op te gooien van Pirelli aangezien de zomerbanden ook van dat merk zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qu7s0-JRCgdKlNbdjB_ZJ9boyMs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CeKn5upqsCwU11iEI7vanZtQ.jpg?f=user_large

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodzinga
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-04 21:41
mtouw78 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:47:
Bij mij liggen er via de leasemaatschappij Vredestein Wintrac 225/55 19” 99v onder. Prima, geen klachten. Merk niets van extra geluid of zo. Benieuwd hoe ze zich houden in de sneeuw.

MME AWD ER Carbonized Grey TP+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marco70
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-12-2024
Ook hier via de leasemaatschappij de Michelin Pilot Alpin 5 SUV ontvangen.Geluid prima en met deze banden drift je nog beter over de rotonde als de zomerbanden !😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-07 13:13
Weet iemand wat de exacte afmetingen zijn van het compartimentje in de kofferbak? Onder de klep?

Mijn Mustang mag ik 11-12 ophalen, maar wil graag de stock subwoofer vervangen voor een actieve. Nu heb ik er 1 op het oog maar ik wil even zeker weten dat hij onder de klep past in dat compartimentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Dr Pro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:00:
Weet iemand wat de exacte afmetingen zijn van het compartimentje in de kofferbak? Onder de klep?

Mijn Mustang mag ik 11-12 ophalen, maar wil graag de stock subwoofer vervangen voor een actieve. Nu heb ik er 1 op het oog maar ik wil even zeker weten dat hij onder de klep past in dat compartimentje.
Hier wel veel info, anders even zoeken op subwoofer op deze site...https://www.macheforum.co...r-and-amp-to-mach-e.5481/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
martijnvds schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:42:
[...]
Heb ik ook, bevallen goed :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bodzinga
Na bijna 15.000 kilometer op de teller en 5 maanden op weg ben ik nog elke dag blij als ik in mijn MME stap. Ondanks de eigenaardigheden die na verloop van tijd ongetwijfeld zullen verdwijnen, is het een fantastische auto. Vol comfort en rijplezier. Elektrisch rijden is absoluut geweldig. Het kostte me wat tijd om eraan te wennen en bijvoorbeeld geen last meer te hebben van laadstress. Maar nu wil ik nooit meer anders. En rijden in een Mustang blijft natuurlijk een fantastische ervaring _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-06 09:55
bodzinga schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:37:
Na bijna 15.000 kilometer op de teller en 5 maanden op weg ben ik nog elke dag blij als ik in mijn MME stap. Ondanks de eigenaardigheden die na verloop van tijd ongetwijfeld zullen verdwijnen, is het een fantastische auto. Vol comfort en rijplezier. Elektrisch rijden is absoluut geweldig. Het kostte me wat tijd om eraan te wennen en bijvoorbeeld geen last meer te hebben van laadstress. Maar nu wil ik nooit meer anders. En rijden in een Mustang blijft natuurlijk een fantastische ervaring _/-\o_
Helemaal me eens!

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waps61
Ook hier bijna 16k km op de teller. Mijn ervaringen toto nu toe zijn positief, ondanks dat de eerste 1600km de transportbeveiliging nog op de veren zat... 8)7
Met afstanden van 300+ km op een dag is het nadenken over waar bij te laden wel essentieel in de winter. Zomers is dat geen probleem en kan ik 380 km op een dag zonder laden wel halen, zolang ik tussen 6-19h op de weg zit >:)
Adaptive cruisecontrol heb ik een haat/liefde verhouding mee. Stuurgedrag tijdens ACC is onrustig qua stuurgedrag. Dit komt mn door lane keeping. Zet je dit uit (2x knopje re-onder op het linker paneel van je stuur indrukken), dan stuurt de MME als een scheermes. Overigens rijdt ik dus wel zoveel mogelijk met ACC aan (incl. lane keeping) :$
De MME is straf afgeveerd en dat merk op je de snelweg, door het continue hobbelen van het chassis. Niet storend voor mij; je went er wel aan. Mn goed zichtbaar als je in het donker rijdt en je de verlichting ziet stuiteren langs de randen van de weg.
Alle systemen werken bij mij, na wat opstart problemen, in principe zonder problemen. Versie 1.6.0 en FP 3.24.0. PaaK laat het af en toe afweten. Tot op heden nu 2x opnieuw moeten instellen. Het laats in afgelopen zaterdag omdat PaaK als 2 dagen geen verbinding meer met de auto wilde maken, ondaks dat ik met FP wel via de app de auto kon openen middels de knoppen.... 7(8)7
Verbruik op dit moment gemiddeld 4,3 km/kWh (23,25kWh/100km). Airco uit, e-Heat aan temp op 20 graden, stoelverwarming op automaat, ventilator op laagste stand en op de voeten en voorruit. en 1PD aan.
Camera achter blijft moeilijk afleesbare beelden geven; vervuilt snel.
Ik mis eigenlijk alleen de mogelijkheid om de camera in de voorruit te gebruiken als een dashcam en de mogelijkheid om het 15" display helemaal uit te zetten als je in het donker rijdt.(of ik het ergens iets gemist :-) )
RWD SR TP+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
Customer Satisfaction Program; lost een aantal problemen op, maar geeft ook meer range en betere laadkarakteristiekAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdGehUdbuogPGG7805QxawkmDKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KjNpMiU84KDiGCyxFGyC0mnw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ND9KRyGrEuqtdS4qXdLqS4wNzoA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/09YXDR3npuUh4BRZ0xdns8vW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodzinga
Concrete info, dank hiervoor. Biedt perspectief. Ben benieuwd wanneer de Nederlandse dealers hier klaar voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07 10:24
Dank, dit is een mooie update voor in de wintermaanden :).
Ik heb ook al contact gehad met de dealer bij mij in het dorp.
Daar was de update nog niet bekend.
Heb alsnog een afspraak gemaakt voor 17 december voor een update.
Ik hoop toch dat we niet zover achterlopen op Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Is bij iemand al de kit bij de voorruit aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 13:02
Luffbra schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:27:
Is bij iemand al de kit bij de voorruit aangepast?
Ik kreeg bericht dat er begin december contact opgenomen wordt voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
Hoe gaat het met de range bij een ieder... Ik ben momenteel nieuwe records aan het vestigen met mijn AWD standard range. Vannochtend 100% 207km :-P

Nu hadden we onlangs het er al over dat het in werkelijkheid hoger is, maar voorlopig lukt het me nog niet om mijn hoofd te deprogrammeren en te kijken naar het percentage ten opzichte van de km rijbereik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-05-2023
RWD SR, met 20" velg. Ongeveer 250 - 280 km, afhankelijk van de temperatuur.
Rij vooral woon-werk verkeer, 4 km bebouwde kom, 46 km snelweg, 110-120 km per uur op de cruise control (weet ik, in NL max 100 km, ben een boef).
Nu nog op zomerbanden, 6 december gaan de winterbanden op de velgen.

Opvallend vind ik wel het grote verschil met de zomerperiode, dan rij ik ruim 350 tot 380 km.

Had vandaag wel voor het eerst stevig last van de gladheid in combinatie met achterwiel aandrijving. Met niet eens een bijzondere hoeveelheid gas brak de achterkant volledig uit. Hield de auto gelukkig wel op de weg.
Had van de zomer al eens zitten spelen op een leeg parkeerterrein, maar dat is niet te vergelijken met de openbare weg met tegenliggers etc.
Herkenbaar voor sommige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Ronald_Kou schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:13:
RWD SR, met 20" velg. Ongeveer 250 - 280 km, afhankelijk van de temperatuur.
Rij vooral woon-werk verkeer, 4 km bebouwde kom, 46 km snelweg, 110-120 km per uur op de cruise control (weet ik, in NL max 100 km, ben een boef).
Nu nog op zomerbanden, 6 december gaan de winterbanden op de velgen.

Opvallend vind ik wel het grote verschil met de zomerperiode, dan rij ik ruim 350 tot 380 km.

Had vandaag wel voor het eerst stevig last van de gladheid in combinatie met achterwiel aandrijving. Met niet eens een bijzondere hoeveelheid gas brak de achterkant volledig uit. Hield de auto gelukkig wel op de weg.
Had van de zomer al eens zitten spelen op een leeg parkeerterrein, maar dat is niet te vergelijken met de openbare weg met tegenliggers etc.
Herkenbaar voor sommige?
Met de zomerbanden had ik het bij het verlaten van een rotonde en een half natte weg, wel met iets teveel enthousiasme.... met de winterbanden geen moment het gevoel dat hij er vandoor wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Ik krijg 'm met de Michelin cross climate's enkel met vol gas in de bocht een beetje los. Met TC uit en 'n dot gas gaat 't wilder maar niet perse sneller, ook dan vol trappen om te glijden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Brotuck
Vandaag contact gehad met de dealer en mijn GT is binnen. Volgende week ophalen !

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Nu online
Brotuck schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:34:
Vandaag contact gehad met de dealer en mijn GT is binnen. Volgende week ophalen !
Mooi! Wel een hele mooie versie van de Mach E waar ik stiekem wel jaloers op ben ;)
Volgende week ook mijn “Gewone” in ontvangst nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyder Zewis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-03 11:08
sst0107 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:40:
[...]

Ik ben zeker geïnteresseerd! Ben ook van mening dat de vering net iets te sportief is. Iets meer comfort (maar toch die sportieve rit) mag wel.
Is er inmiddels al wat bekend over het verbeteren van de vering? Inmiddels begin ik de MME een aardig vermoeidende stuiterbak te vinden. Ik ben er een paar weken terug mee naar Antwerpen en Gent gereden. Wat een slechte wegen. Ik heb medelijden met de Belgen die een MME hebben gekocht, want van die ene rit heb ik nog pijn in mijn rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:12
Fyder Zewis schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:49:
[...]

Is er inmiddels al wat bekend over het verbeteren van de vering? Inmiddels begin ik de MME een aardig vermoeidende stuiterbak te vinden. Ik ben er een paar weken terug mee naar Antwerpen en Gent gereden. Wat een slechte wegen. Ik heb medelijden met de Belgen die een MME hebben gekocht, want van die ene rit heb ik nog pijn in mijn rug.
Zitten je transport blokken er nog op? Dit is vaker voorgekomen bij mensen.
Je zult het er mee moeten doen voor nu. De 3th party vering zal een oplossing zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door unreal0 op 29-11-2021 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 22:44
Fyder Zewis schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:49:
[...]

ik verwacht aan het eind vh jaar nieuwe veren onder mijn MME te krijgen. Ik zal natuurlijk de ervaringen en kosten hier delen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Winterbanden gaan de Pirelli P Zero Winter Elect worden. Die zijn speciaal ontwikkeld voor electrische auto's.

Concept is best wel nieuw bij Pirelli: https://press.pirelli.com...noise-and-maximises-grip/

Minder geluid en meer grip, alhoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb geloof ik best dat ze een punt hebben daar.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiet
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 29-01-2022
Hi! Inmiddels een kleine 15k aan kilometers gereden met mijn ER RWD. Prima auto en elektrisch rijdt ook prima.

Wel paar vraagjes waar wellicht al eens een antwoord op is geformuleerd hier;

1. Is er al een fabrikant die dakdragers kan leveren voor de Mach E met glazen panoramadak?

2. Ik heb vaak last van “vertraging op de lijn” tijdens het telefoneren via CarPlay. Is hier een oplossing voor?

3. Ik lees dat er forumleden zijn de mogelijk een aanpassing krijgen in de vering. Wat houdt dat concreet in?

Ik kijk uit naar de reacties. Alvast dank!

Gr Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

iPiet schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:31:
Hi! Inmiddels een kleine 15k aan kilometers gereden met mijn ER RWD. Prima auto en elektrisch rijdt ook prima.

3. Ik lees dat er forumleden zijn de mogelijk een aanpassing krijgen in de vering. Wat houdt dat concreet in?

Gr Pieter
Het is niet zozeer een aanpassing in de vering. Maar sommige dealers zijn de transportblokken vergeten weg te halen, waardoor die heel hoog staat en extra stuiterig is.

Dat is gewoon een fout van de dealer: ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68k8m2X3ddpjcQeNJB3PwKuVJaM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Blk5Xw84XVFf4SLUs6irvrxq.jpg?f=user_large

Voor de rest vinden zat mensen de auto nog steeds niet geweldig afgeveerd. maar er is nog niet echt een 3d party die daar wat aan kan doen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Brotuck
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSrGsVcVzu4iBSmZs38NeK21mRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtsxwAsfgkkWJ4BomYrFKExY.jpg?f=fotoalbum_large

Nou alvast de eerste foto dan !

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
baszz schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:50:
[...]

Ik kreeg bericht dat er begin december contact opgenomen wordt voor een afspraak.
Zojuist even met de dealer gebeld. Daar is nog helemaal niets bekend over dit issue en ze wachten op nadere informatie. Iemand die al wel wat verder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
baszz schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:40:
[...]

Zojuist even met de dealer gebeld. Daar is nog helemaal niets bekend over dit issue en ze wachten op nadere informatie. Iemand die al wel wat verder is?
Niet meer serieus nemen die dealer...(mail is van begin november)

REPARATIE VEREIST AAN UW FORD MUSTANG MACH-E
Geachte Mustang Mach-E klant,

Ford Motor Company streeft ernaar om haar klanten voertuigen van topkwaliteit te leveren en wanneer we belangrijke problemen vaststellen, zullen we onze klanten hiervan op de hoogte stellen. Ford is er trots op een familiebedrijf te zijn en wij beschouwen onze klanten graag als een deel van die uitgebreide familie. Daarom willen wij u, namens Ford Motor Company, informeren over een aanstaande terugroepactie die van toepassing zal zijn op uw Mustang Mach-E voertuig.

Na een reparatie van een gebarsten voorruit, stelden we vast dat de hechting van de voorruit niet voldeed aan de hoge normen van Ford. Vervolgens hebben we ook vastgesteld dat de hechting van het panoramadak ook niet voldeed aan onze interne Ford-normen. Om deze problemen op te lossen, zullen we de voorruit moeten verwijderen en opnieuw monteren en het panoramadak van extra hechtingsmateriaal moeten voorzien.

Wij hebben ondertussen een aantal controles uitgevoerd waardoor wij kunnen garanderen dat u veilig met uw voertuig kunt blijven rijden.

Wij zullen begin december opnieuw contact met u opnemen met nadere details over de reparatie en hoe deze kan worden ingepland via uw plaatselijke Ford-dealer. Het is ons doel het ongemak voor u tot een minimum te beperken en daarom zullen wij zorgdragen voor het ophalen en afleveren van uw voertuig en zorgen voor een geschikt vervangend voertuig voor de duur van de reparatie.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt. Als u vragen heeft of hierover met ons wilt praten, dan kunt u contact opnemen met ons Klanten Contact Centrum via 0031 70 7703 777

Hoogachtend,

Johan Claassen
Managing Director
Ford Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
MarcelGo schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:43:
[...]

Niet meer serieus nemen die dealer...(mail is van begin november)

REPARATIE VEREIST AAN UW FORD MUSTANG MACH-E
Geachte Mustang Mach-E klant,

Ford Motor Company streeft ernaar om haar klanten voertuigen van topkwaliteit te leveren en wanneer we belangrijke problemen vaststellen, zullen we onze klanten hiervan op de hoogte stellen. Ford is er trots op een familiebedrijf te zijn en wij beschouwen onze klanten graag als een deel van die uitgebreide familie. Daarom willen wij u, namens Ford Motor Company, informeren over een aanstaande terugroepactie die van toepassing zal zijn op uw Mustang Mach-E voertuig.

Na een reparatie van een gebarsten voorruit, stelden we vast dat de hechting van de voorruit niet voldeed aan de hoge normen van Ford. Vervolgens hebben we ook vastgesteld dat de hechting van het panoramadak ook niet voldeed aan onze interne Ford-normen. Om deze problemen op te lossen, zullen we de voorruit moeten verwijderen en opnieuw monteren en het panoramadak van extra hechtingsmateriaal moeten voorzien.

Wij hebben ondertussen een aantal controles uitgevoerd waardoor wij kunnen garanderen dat u veilig met uw voertuig kunt blijven rijden.

Wij zullen begin december opnieuw contact met u opnemen met nadere details over de reparatie en hoe deze kan worden ingepland via uw plaatselijke Ford-dealer. Het is ons doel het ongemak voor u tot een minimum te beperken en daarom zullen wij zorgdragen voor het ophalen en afleveren van uw voertuig en zorgen voor een geschikt vervangend voertuig voor de duur van de reparatie.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt. Als u vragen heeft of hierover met ons wilt praten, dan kunt u contact opnemen met ons Klanten Contact Centrum via 0031 70 7703 777

Hoogachtend,

Johan Claassen
Managing Director
Ford Nederland
Zal dus, geheel in stijl, wel ergens 2022 worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

baszz schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:45:
[...]

Zal dus, geheel in stijl, wel ergens 2022 worden....
Niet alle auto's vallen onder deze terugroepactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
m24 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:48:
[...]

Niet alle auto's vallen onder deze terugroepactie...
Klopt. Maar de mijne wel, ik heb dit mailtje ook gehad. Het verbaasd me alleen dat de dealer op dit moment nog niets weet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
baszz schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:51:
[...]

Klopt. Maar de mijne wel, ik heb dit mailtje ook gehad. Het verbaasd me alleen dat de dealer op dit moment nog niets weet verder.
Is dus gewoon een slechte dealer, ik werd een week van te voren gebeld door mijn contactpersoon dat dit eraan zat te komen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-06 23:33
Vandaag power update 1.7.1 geïnstalleerd gekregen! Mooie verbeteringen en notities zit er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
Teak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:41:
Vandaag power update 1.7.1 geïnstalleerd gekregen! Mooie verbeteringen en notities zit er in
OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-06 23:33

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:12
Teak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:41:
Je bent de eerste hier denk ik :). Ik wacht er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassmanjunior
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-04 17:30
iPiet schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:31:

Wel paar vraagjes waar wellicht al eens een antwoord op is geformuleerd hier;

1. Is er al een fabrikant die dakdragers kan leveren voor de Mach E met glazen panoramadak?

Thule dakdragers Mach E ook voor Nederland

Thule SquareBar Evo 150 | 712500 (voorbeeld van rail)
Thule Clamp Evo | 710501
Kit 145284

Deze zijn los verkrijgbaar. In de US is deze set verkrijgbaar en te installeren op zowel het vaste als het glazen dak.

2. Ik heb vaak last van “vertraging op de lijn” tijdens het telefoneren via CarPlay. Is hier een oplossing voor?

Ik kijk uit naar de reacties. Alvast dank!

Gr Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xipe22
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:01
Heeft iemand enig idee hoe je de connected navigation aanzet? Bij mij is deze optie grijs. Inmiddels alle voorwaarden gedubbelcheckt maar kan de oorzaak niet vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4hppE9qzIdqhAYkXZ_5LsOelVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tx0Tfn2qSwMjmLC5wfRyygM8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Xipe22 op 01-12-2021 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vema
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-06 22:35
Xipe22 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 00:02:
Heeft iemand enig idee hoe je de connected navigation aanzet? Bij mij is deze optie grijs. Inmiddels alle voorwaarden gedubbelcheckt maar kan de oorzaak niet vinden.
[Afbeelding]
Controleer eens op ford account (Ford.nl/ford-account) of je daar nog iets moet actieveren bij abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xipe22
vema schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:56:
[...]

Controleer eens op ford account (Ford.nl/ford-account) of je daar nog iets moet actieveren bij abonnementen?
Gedubbelcheckt, Lokale gevarenindicatie en blueoval charge network zijn geactiveerd en kan alleen nog de Ford Secure proefversie activeren. Dan staat aan die kant alles goed neem ik aan?

Bij jou / de rest zijn deze opties (standaard) niet grijs dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metalpro2021
Xipe22 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:55:
[...]

Gedubbelcheckt, Lokale gevarenindicatie en blueoval charge network zijn geactiveerd en kan alleen nog de Ford Secure proefversie activeren. Dan staat aan die kant alles goed neem ik aan?

Bij jou / de rest zijn deze opties (standaard) niet grijs dus?
Er hoort ook connected navigatie te staan.
Grappig dat bij mij lokale gevareninformatie 'in afwachting' is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qahPokCJV2OpqwGJ7ZrW5Z2FI2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k8PmNgDsZwA5YKjp3Vu2bDew.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xipe22
metalpro2021 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:39:
[...]

Er hoort ook connected navigatie te staan.
Grappig dat bij mij lokale gevareninformatie 'in afwachting' is...

[Afbeelding]
Helder, bij mij geeft hij dit aan. Thnx beide! Dan weet ik waar het probleem zit, mooi om te zien dat dit forum sneller werkt dan het bellen met de dealer.

Update: Oplossing gevonden, Ford Pass reset uitgevoerd en de app opnieuw gekoppeld aan de auto. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBaCEBHg8JP1QCWU_jBkjkuWYZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XYe0ZSa719GKIUbII9lKKTSy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Xipe22 op 02-12-2021 07:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brotuck
Gisteren gevraagd naar een opleverdatum van mijn auto en toen hoorde ik dat er tegenwoordig dus 2 sleutels bij zaten, maar volgens de dealer krijgen huidige eigenaren ook een tweede sleutel met terugwerkende kracht.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Brotuck schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:40:
Gisteren gevraagd naar een opleverdatum van mijn auto en toen hoorde ik dat er tegenwoordig dus 2 sleutels bij zaten, maar volgens de dealer krijgen huidige eigenaren ook een tweede sleutel met terugwerkende kracht.
Dat zou goed nieuws zijn zeg. Ik heb er helaas nog niets over gehoord van mijn dealer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
m24 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:52:
[...]

Dat zou goed nieuws zijn zeg. Ik heb er helaas nog niets over gehoord van mijn dealer....
Met meer dan 3000 verkochte modellen zitten de dealers er niet echt op te wachten, maar het schijnt vanuit Ford gecommuniceerd te zijn. Ik zou gewoon even bellen

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Brotuck schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:24:
Winterbanden gaan de Pirelli P Zero Winter Elect worden. Die zijn speciaal ontwikkeld voor electrische auto's.

Concept is best wel nieuw bij Pirelli: https://press.pirelli.com...noise-and-maximises-grip/

Minder geluid en meer grip, alhoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb geloof ik best dat ze een punt hebben daar.
Ik zit heel erg te twijfelen tussen deze en de Bridgestone Blizzak LM005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
[Deth]Roses schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:28:
[...]

Ik kwam erop omdat de GT dus standaard ook Pirelli zomerbanden heeft speciaal ontwikkeld hiervoor. Op de winterband rijd Porsche ook standaard.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Weet iemand hier of een SR RWD die passanger airbag sensing heeft? Ik lees dat in het digitale (VS?) boekje dat zo de passagiers airbag automatisch uit zou moeten gaan bij geen gebruik of kinderstoel maar die van mij blijft gewoon aan in die situaties. Enkel als ik via de deur het uitzet gaat ie uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
Tedillac schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:05:
Weet iemand hier of een SR RWD die passanger airbag sensing heeft? Ik lees dat in het digitale (VS?) boekje dat zo de passagiers airbag automatisch uit zou moeten gaan bij geen gebruik of kinderstoel maar die van mij blijft gewoon aan in die situaties. Enkel als ik via de deur het uitzet gaat ie uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyGaGWlHTJBLHFGbDAe31BZS7HE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtgnKRLDX4eoH6V4RlnUIIT0.jpg?f=fotoalbum_large
Geen automatische functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
Weten we gelijk waar die sleutel in de fob voor is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaai
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 00:04
[Deth]Roses schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:28:
[...]

Moet zeggen dan de Bridgestones mij erg bevallen, rij er nu een maand mee en tot nu toe geen rare fratsen en ik rij niet geheel beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

haaibaai schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:27:
[...]

Moet zeggen dan de Bridgestones mij erg bevallen, rij er nu een maand mee en tot nu toe geen rare fratsen en ik rij niet geheel beheerst.
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoi, klopt het dat de 'nieuwe' modellen nu de dorpels en achter-onderzijde in zwart glimmend zijn gespoten, ipv mat (cq kunstof) ? Op de FORD US site zie ik dit staan, maar zag er nu ook 1 bij Wensink - zie link als referentie

https://www.marktplaats.n...-mustang-mach-e-75kwh-awd

Of is dit een optie ? Vooral bij de witte uitvoeringen staat dit wel erg mooi ipv het matte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Nu online
Dat hangt van de uitvoering en-of optie pakket af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
In mijn geval, Mach E - ER met Technology Pack, en Star White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Niet online
De foto is van een AWD, ik zie het al...bij de RWD's dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Brotuck schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:01:
[...]

Ik kwam erop omdat de GT dus standaard ook Pirelli zomerbanden heeft speciaal ontwikkeld hiervoor. Op de winterband rijd Porsche ook standaard.
Ik heb voor de Pirelli gekozen. Huidige band heeft ook een draagkracht van 103 en de Bridgestone is 99. Geen idee of dat veel uitmaakt, maar leek mij dat je het gelijk houdt of hoger, maar dus niet lager....

Kortom in mijn ogen zijn enkel de volgende banden geschikt van de A merken op dit moment:
Michelin Pilot Alpin 5
Pirelli P Zero Winter
Continental WinterContact TS 860 S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVnDoH2WlwtKT3gns8Z2ZeO0vHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pWs9oc54oY85IC4S4wnc52F0.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig hebben ze de goede prioriteiten bij het ontwikkelen van de Fordpass app...

Lijkt wel alsof mijn neefje het in elkaar aan het beunen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
[Deth]Roses schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:18:
[...]

Ik heb voor de Pirelli gekozen. Huidige band heeft ook een draagkracht van 103 en de Bridgestone is 99. Geen idee of dat veel uitmaakt, maar leek mij dat je het gelijk houdt of hoger, maar dus niet lager....

Kortom in mijn ogen zijn enkel de volgende banden geschikt van de A merken op dit moment:
Michelin Pilot Alpin 5
Pirelli P Zero Winter
Van Michelin heb je ook al de Alpin 6
En de Pirelli moet je wel de electric versie nemen

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xipe22
Brotuck schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:38:
[...]

Tot mijn verassing laat de leasemaatschappij er bij mij de Hankook Winter I-Cept Evo 2 SUV onder zetten. Dus blijkbaar is dat ook een optie.

[ Voor 5% gewijzigd door Xipe22 op 02-12-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Xipe22 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:46:
[...]

Tot mijn verassing laat de leasemaatschappij er bij mij de Hankook Winter I-Cept Evo 2 SUV onder zetten. Dus blijkbaar is dat ook een optie.
Veel gebruikt bij tesla ...

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Nu online
Xipe22 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:46:
[...]

Die gaan er volgende week bij mij ook onder. Eigenlijk puur omdat er niet veel meer leverbaar is. Maar las dat ze best goed uit de test komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Brotuck schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:38:
[...]

De Alpin 6 komt bij mij bij diverse websites nog niet naar boven. Mogelijk te maken met de beschikbaarheid van de bandenmaat 19" met 225 55R19 die er nog niet is volgens de website van Michelin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnvds
Volgens mij zijn er met de huidige stand van de techniek weinig slechte banden, op een paar obscure merken na. Moet zeggen dat mijn AWD versie ook veel goedmaakt door de aandrijving, bochten nemen was nog nooit zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Bij Profile mocht ik uit vier A-merken zelf een voorkeur aangeven. Lease verloopt via Athlon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Brotuck schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:40:
Toevallig net de dealer gebeld. Die wist hier nog niet vanaf maar had toevallig iemand van Ford NL bij zich. Die wist er wel vanaf maar gaf aan dat het nog niet definitief is. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Nu online
Luffbra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:42:
Bij Profile mocht ik uit vier A-merken zelf een voorkeur aangeven. Lease verloopt via Athlon.
Ja hier ook lease en Profile
Had vrije keuze maar er was nu (deze week gebeld) niet veel meer te leveren. Of in ieder geval niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterre
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 04-01-2022
@Aldusso Ik heb het via de lease maatschappij als accessoire alle hard plastic onderdelen laten spuiten in de kleur van de auto. Kosten zijn €1850,- tevens er ook 19’’ laten onderzetten.

Ik snap niet dat deze auto in deze prijsklasse bij de RWD modellen dit niet standaard heeft. Ook die 18’’ velgen vind ik niet mooi. Tegenwoordig begint het bij 19’’ bij elektrische auto’s.

Ik vind het echt afbreuk doen aan de auto dat harde plastic. Maar goed smaken verschillen ☺️. En gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Dan wordt de wereld wel heel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaai
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 00:04
[Deth]Roses schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:18:
[...]

Michelin Pilot Alpin 5
Pirelli P Zero Winter
Bridgestones worden worden gewoon met hogere load geleverd, mijne hebben 104. Is wel de 18" inch band, wellicht dat jij grotere hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door haaibaai op 03-12-2021 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tedillac
wouterre schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:48:
@Aldusso Ik heb het via de lease maatschappij als accessoire alle hard plastic onderdelen laten spuiten in de kleur van de auto. Kosten zijn €1850,- tevens er ook 19’’ laten onderzetten.

Ik snap niet dat deze auto in deze prijsklasse bij de RWD modellen dit niet standaard heeft. Ook die 18’’ velgen vind ik niet mooi. Tegenwoordig begint het bij 19’’ bij elektrische auto’s.

Ik vind het echt afbreuk doen aan de auto dat harde plastic. Maar goed smaken verschillen ☺️. En gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Dan wordt de wereld wel heel saai.
Wordt de auto dan niet 'dik'/ 'onmustangs'? Het is namelijk bewust zo ontwerpen dat zwart op die plekken.
Ik vind overigens de 18" I.c.m met mat wel sjiek/clean. Niet zo spiegelend, bij de standaard awd velgen bekt de piano weer beter gezien dit in de velg terug komt. Maar gelukkig inderdaad iedereen z'n voorkeuren, zou niet iedereen in 'n mustang willen zien rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:11
Tedillac schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:05:
[...]

Toevallig net de dealer gebeld. Die wist hier nog niet vanaf maar had toevallig iemand van Ford NL bij zich. Die wist er wel vanaf maar gaf aan dat het nog niet definitief is. Nog even geduld dus...
Zal wel met geld te maken hebben, Ford NL -> Ford Europe -> Ford HQ :+

Maar zou wel goed nieuws zijn voor iedereen die problemen heeft met PaaK en voor de mensen die liever gewoon 2 sleutels hebben.

In ander nieuws van het update front, gisteren naar 1.7.1 OTA ontvangen. (betreft een MME met een bouwdatum van 31 mei/1 juni) Er wordt door de kinderen al druk getekend op het notitiescherm tijdens het wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
TIGER1125 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:51:
[...]

Zal wel met geld te maken hebben, Ford NL -> Ford Europe -> Ford HQ :+

Maar zou wel goed nieuws zijn voor iedereen die problemen heeft met PaaK en voor de mensen die liever gewoon 2 sleutels hebben.

In ander nieuws van het update front, gisteren naar 1.7.1 OTA ontvangen. (betreft een MME met een bouwdatum van 31 mei/1 juni) Er wordt door de kinderen al druk getekend op het notitiescherm tijdens het wachten. :+
Die OTA updates zit ook geen logica in, nog maar handjevol mensen tot dusver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
martijnvds schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
[...]

Die OTA updates zit ook geen logica in, nog maar handjevol mensen tot dusver.
Fifo is er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gisterenavond gebeld dat ik toch niet mijn mustang kan komen ophalen vandaag. Er blijkt nog een laadstoring in the zitten, en die kunnen ze pas maandag verhelpen :(

Nou ja, scheelt wel weer een rit van 2x 40 minuten ophalen. Want nu komen ze hem op deze zaak afleveren iig. Ach, heeft ie in ieder geval al zijn updates/recalls gehad.

Pagina: 1 ... 112 ... 178 Laatste