Ook hier bijna 16k km op de teller. Mijn ervaringen toto nu toe zijn positief, ondanks dat de eerste 1600km de transportbeveiliging nog op de veren zat...
Met afstanden van 300+ km op een dag is het nadenken over waar bij te laden wel essentieel in de winter. Zomers is dat geen probleem en kan ik 380 km op een dag zonder laden wel halen, zolang ik tussen 6-19h op de weg zit
Adaptive cruisecontrol heb ik een haat/liefde verhouding mee. Stuurgedrag tijdens ACC is onrustig qua stuurgedrag. Dit komt mn door lane keeping. Zet je dit uit (2x knopje re-onder op het linker paneel van je stuur indrukken), dan stuurt de MME als een scheermes. Overigens rijdt ik dus wel zoveel mogelijk met ACC aan (incl. lane keeping)
De MME is straf afgeveerd en dat merk op je de snelweg, door het continue hobbelen van het chassis. Niet storend voor mij; je went er wel aan. Mn goed zichtbaar als je in het donker rijdt en je de verlichting ziet stuiteren langs de randen van de weg.
Alle systemen werken bij mij, na wat opstart problemen, in principe zonder problemen. Versie 1.6.0 en FP 3.24.0. PaaK laat het af en toe afweten. Tot op heden nu 2x opnieuw moeten instellen. Het laats in afgelopen zaterdag omdat PaaK als 2 dagen geen verbinding meer met de auto wilde maken, ondaks dat ik met FP wel via de app de auto kon openen middels de knoppen....
Verbruik op dit moment gemiddeld 4,3 km/kWh (23,25kWh/100km). Airco uit, e-Heat aan temp op 20 graden, stoelverwarming op automaat, ventilator op laagste stand en op de voeten en voorruit. en 1PD aan.
Camera achter blijft moeilijk afleesbare beelden geven; vervuilt snel.
Ik mis eigenlijk alleen de mogelijkheid om de camera in de voorruit te gebruiken als een dashcam en de mogelijkheid om het 15" display helemaal uit te zetten als je in het donker rijdt.(of ik het ergens iets gemist :-) )
RWD SR TP+