Toon posts:

Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 110 111 112 Laatste
Acties:

• Brotuck
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 16:23

Valt nog mee.....

Het verbruik in de ochtend in de gaten houden is niet heel geruststellend. Dan gaat hij van 50 kWh naar 30 kWh en daarna heeeeel langzaam naar 21-22

[Voor 17% gewijzigd door Brotuck op 04-11-2021 23:23]

• Ronald_Kou
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 29-11 16:48
Vraagje over PAAK.
Op dit moment continu last van dat de deuren wel gewoon open gaan, maar in de auto krijg ik vervolgens de melding sleutel niet herkend.
Moet ik de app openen, en na een minuut aankloten kan ik een keer wegrijden.
Herkennen mensen dit?
Enige tips om dit op te lossen?
Heb ooit iets gelezen over een pro app, maar kan niet zo snel iets terug vinden in de 400+ pagina’s…

• Waps61
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 16:39
Ronald_Kou schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:30:
Vraagje over PAAK.
Op dit moment continu last van dat de deuren wel gewoon open gaan, maar in de auto krijg ik vervolgens de melding sleutel niet herkend.
Al geprobeerd om je telefoon in de middenconsole op de oplader te leggen? Meestal is het probleem dan verholpen....

• Ronald_Kou
Waps61 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:39:
[...]

Al geprobeerd om je telefoon in de middenconsole op de oplader te leggen? Meestal is het probleem dan verholpen....
Ga ik proberen. 👍🏻

• RudiP
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 10:57
Mijn ervaring is dat je telefoon altijd met Bluetooth geconnect moet zijn met de auto.
Als er enig probleem is met PAAK dan is het bij mij altijd een probleem met mijn telefoon geweest. BT wordt soms om onverklaarbare wijze op mijn telefoon afgesloten. Dus geeft de auto de melding "geen sleutel aanwezig" check dan in de Fordpass app of er een BT verbinding is. Meestal zie je zodra je de app opent dat er ineens verbinding is...en dan kan je starten.

• mtouw78
  • Registratie: juli 2012
Lees en hoor wel vaker dat er issues zijn met PAAK. Als ik de workarounds hierboven lees dan is dat leuk en aardig, maar Ford gaat er hopelijk wel voor zorgen dat dit gewoon werkt met je GSM in je zak. Als Tesla het al jaren kan moet Ford dat ook wel lukken lijkt me ;)

• baszz
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:34
RudiP schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:09:
Mijn ervaring is dat je telefoon altijd met Bluetooth geconnect moet zijn met de auto.
Als er enig probleem is met PAAK dan is het bij mij altijd een probleem met mijn telefoon geweest. BT wordt soms om onverklaarbare wijze op mijn telefoon afgesloten. Dus geeft de auto de melding "geen sleutel aanwezig" check dan in de Fordpass app of er een BT verbinding is. Meestal zie je zodra je de app opent dat er ineens verbinding is...en dan kan je starten.
Lees en hoor wel vaker dat er issues zijn met PAAK. Als ik de workarounds hierboven lees dan is dat leuk en aardig, maar Ford gaat er hopelijk wel voor zorgen dat dit gewoon werkt met je GSM in je zak. Als Tesla het al jaren kan moet Ford dat ook wel lukken lijkt me ;)
Ik heb ook de indruk dat mijn telefoon (S21) de bluetooth verbinding niet in stand houdt ofzo. Even uit/inschakelen doet meestal al wonderen. Toch moet het anders kunnen gezien de ervaringen met Tesla.

Hopelijk gaat Ford er iets aan doen. Ik heb het in ieder geval opgegeven en gebruik geen PAAK meer. De problemen namen zo de lol rondom de auto weg dat ik het maar laat zitten. Heb Ford gevraagd om een tweede sleutel. Ik heb begrepen dat de nieuw uitgeleverde auto's wel met 2 sleutels geleverd worden, waar ze eigenlijk mee toegeven dat PAAK niet werkt zoals zou moeten. Echter moeten wij nog 300eu voor een extra sleutel betalen....

• RudiP
  • Laatst online: 10:57
mtouw78 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:20:
Dat probeerde ik aan te geven. Met de auto en Fordpass is in MIJN geval helemaal niets mis.
Het probleem zit hem in mijn telefoon. In mijn geval Samsung S21 Ultra.

• Ronald_Kou
RudiP schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:51:
[...]

Dat probeerde ik aan te geven. Met de auto en Fordpass is in MIJN geval helemaal niets mis.
Het probleem zit hem in mijn telefoon. In mijn geval Samsung S21 Ultra.
Ik heb een iPhone 13 en dezelfde problemen… ligt niet aan de telefoon lijkt me.

• MarcelGo
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:58
Ronald_Kou schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb een iPhone 13 en dezelfde problemen… ligt niet aan de telefoon lijkt me.
Eerst een iPhone 12 mini, nu een iPhone 13 en PAAK werkt altijd! De enige ergernis is dat er heel soms wat vertraging is.

duurzaam is de weg, 10420 Wp solar, warmtepomp, EV

• FreeMen
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 20:40
Meer mensen er last van sinds vandaag dat de app telkens vraagt om het accepteren van de algemene voorwaarden en instelling voor nieuws?
Echt irritant zeg.

• FreeMen
Ronald_Kou schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:30:
Vraagje over PAAK.
Moet ik de app openen, en na een minuut aankloten kan ik een keer wegrijden.
Herkennen mensen dit?
Enige tips om dit op te lossen?
Heb ooit iets gelezen over een pro app, maar kan niet zo snel iets terug vinden in de 400+ pagina’s…
Dit heb ik sinds dag 1 al en ik weet niet beter.

Dwz, ik heb mijn mobiele in een hoesje zitten en als ik hem in mijn binnenzak van mijn jas heb zitten met het scherm naar voren werkt het vaak wel maar met het hoesje naar buiten eigenlijk nooit. Ook werkt het nooit in mijn linkerbroekzak maar regelmatig wel in de rechter.

Ik leg hem direct na instappen dan ook altijd in de console zoals Wasp61 ook al aan geeft en dan werkt het 100% vd tijd.

Gevoelsmatig komt het heel nouw hoe sterk het bluetooth signaal is. De MME pikt het in de auto in ieder geval maar binnen een hele kleine circel op makkelijk op. Als je buiten de console range komt moet je telefoon een aardig sterk bluetooth signaal afgeven wil hij hem accepteren.

[Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 05-11-2021 13:13]

• martijnvds
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:07
Kleine update v.w.b. missende pinnetje laadklep: Online afspraak gemaakt bij de dealer (Ford Stern A'dam) via de website maar geen bevestiging gekregen. Even gebeld, ze konden niet aangeven of ze het onderdeel op voorraad hebben. Afgesproken dat ik even langsrijd zodat ze precies kunnen zien waar het om gaat, gaven wel aan dat levertijden onderdelen Mach E zeer lang zijn dus mogelijk krijg ik een onderdeel van een demo auto oid. Kortom, zorg dat je geen schade rijdt of geplaagd wordt door vandalisme...

• ja3
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:34
martijnvds schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:19:
Kleine update v.w.b. missende pinnetje laadklep: Online afspraak gemaakt bij de dealer (Ford Stern A'dam) via de website maar geen bevestiging gekregen. Even gebeld, ze konden niet aangeven of ze het onderdeel op voorraad hebben. Afgesproken dat ik even langsrijd zodat ze precies kunnen zien waar het om gaat, gaven wel aan dat levertijden onderdelen Mach E zeer lang zijn dus mogelijk krijg ik een onderdeel van een demo auto oid. Kortom, zorg dat je geen schade rijdt of geplaagd wordt door vandalisme...
Ah had jij de vandalisme module besteld dan 8)7? Lukt het nu wel nog om de laadpoort normaal te gebruiken?

• martijnvds
ja3 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:23:
[...]

Ah had jij de vandalisme module besteld dan 8)7? Lukt het nu wel nog om de laadpoort normaal te gebruiken?
Ja, alleen ik moet m iedere keer na het opladen dichtplakken met ductape omdat hij automatisch uitgeklapt staat. In mijn optiek een ontwerpfout maar goed. Ziet er wel een beetje schraal uit, ductape op een auto van 67k 8)7

• Brotuck
martijnvds schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:25:
[...]

Ja, alleen ik moet m iedere keer na het opladen dichtplakken met ductape omdat hij automatisch uitgeklapt staat. In mijn optiek een ontwerpfout maar goed. Ziet er wel een beetje schraal uit, ductape op een auto van 67k 8)7
Kan je het hele klepje er niet afhalen ?

• martijnvds
Brotuck schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:57:
[...]

Kan je het hele klepje er niet afhalen ?
Niet makkelijk zonder het te slopen, en dan is de oplader connectie exposed voor water. Lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.

• Ronald_Kou
FreeMen schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:10:
[...]

Dit heb ik sinds dag 1 al en ik weet niet beter.

Dwz, ik heb mijn mobiele in een hoesje zitten en als ik hem in mijn binnenzak van mijn jas heb zitten met het scherm naar voren werkt het vaak wel maar met het hoesje naar buiten eigenlijk nooit. Ook werkt het nooit in mijn linkerbroekzak maar regelmatig wel in de rechter.

Ik leg hem direct na instappen dan ook altijd in de console zoals Wasp61 ook al aan geeft en dan werkt het 100% vd tijd.

Gevoelsmatig komt het heel nouw hoe sterk het bluetooth signaal is. De MME pikt het in de auto in ieder geval maar binnen een hele kleine circel op makkelijk op. Als je buiten de console range komt moet je telefoon een aardig sterk bluetooth signaal afgeven wil hij hem accepteren.
Het voordeel van PAAK lijkt me dat je zonder gedoe naar je auto loopt, instapt en weg rijdt. Met de telefoon in de zak, ongeacht welke en ongeacht welke kant naar voren ligt.

Heb de eerste maanden de sleutel gewoon bij me gehad. Nu met de nieuwe telefoon het idee maar eens over te stappen naar PAAK, maar ga denk ik weer de sleutel aan mijn bos bevestigen.

• ArCadE
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:55

ArCadE

De man die bakt....

martijnvds schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:25:
[...]

Ik heb al een keer contact gehad met Ford en de leasemij hierover. Bij mij ging de klep spontaan open in de wasstraat en schoot zelfs de metalen plaat eraf.

Reactie van Ford was dat de klep altijd open kan en dat het geen designfout is zoals ik suggereerde... Beetje jammer dat als de auto op slot zit de klep openkan.

• FreeMen
ArCadE schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:17:
[...]

Ik heb al een keer contact gehad met Ford en de leasemij hierover. Bij mij ging de klep spontaan open in de wasstraat en schoot zelfs de metalen plaat eraf.

Reactie van Ford was dat de klep altijd open kan en dat het geen designfout is zoals ik suggereerde... Beetje jammer dat als de auto op slot zit de klep openkan.
Eens, en vervolgens moet je wel de auto "uit" zetten om de achterklep te kunnen openen. Dit bij zowel handmatig openen als van het scherm |:(

• MarcelGo
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:58
FreeMen schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:29:
[...]

Eens, en vervolgens moet je wel de auto "uit" zetten om de achterklep te kunnen openen. Dit bij zowel handmatig openen als van het scherm |:(
Auto in P dan kan achterklep toch gewoon open?

duurzaam is de weg, 10420 Wp solar, warmtepomp, EV

• FreeMen
MarcelGo schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:46:
[...]

Auto in P dan kan achterklep toch gewoon open?
Die heb ik nog niet geprobeerd, staat op 1PD dus als je stil staat staat hij gewoon in D. Zal eens proberen.

• unreal0
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16:35
FreeMen schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:22:
[...]

Die heb ik nog niet geprobeerd, staat op 1PD dus als je stil staat staat hij gewoon in D. Zal eens proberen.
Het lijkt mij ook logisch dat de achterklep niet opent als de auto in de rijdende stand staat. Heb het zelf niet getest

[Voor 3% gewijzigd door unreal0 op 05-11-2021 22:44]

• Marcellen
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 28-11 15:21
Kan iemand mij info geven wat de beste laadpas is

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14:46

Pinobigbird

doesn't share food!

Marcellen schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:30:
Kan iemand mij info geven wat de beste laadpas is
Hier staat daar een hele aparte discussie over:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Marcellen
Dank je voor de link ik ga kijken

• martijnvds
ArCadE schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:17:
[...]

Langs de dealer geweest, gaan kijken of ze het onderdeel kunnen bestellen, monteur suggereerde ductape 8)7 alsof ik daar niet zelf al gedacht had. Zou zomaar maanden kunnen duren. 7(8)7

• martijnvds
Iemand overigens nog tips voor een goede carwash in of om Utrecht? Gebruikte in het verleden van die budget carwash toko’s maar mijn laatste leaseauto heeft flinke krassen opgelopen daarmee. Evt een zaak waar ze je auto met de hand wassen?

• TIGER1125
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16:01
martijnvds schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:16:
[...]

Niet makkelijk zonder het te slopen, en dan is de oplader connectie exposed voor water. Lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.
Even out-of-the-box denkend, als die klep er nou wel af kan? Dat kan de dealer in mijn ogen toch wel fixen? :9 Zou de “dop” van de laad poort van de Transit Custom Phev dan mogelijk uitkomst kunnen beiden?

Daar zit over de laadport namelijk nog een dop die precies in de gleuf van de laadkabel past. Dan ben je in ieder geval wel van het ducttape af, gekloot met dat klepje en heb je geen gevaar van inwateren in je laadpoort.

Ik bedoel eerlijk gezegd, het blijft een raar verhaal… Op het moment dat iemand je laadklep er af rijdt, een reeël risico in mijn ogen gezien de plek van de laadpoort, moet de dealer toch ook het verwijderen van losse onderdelen en het vervangen van het klepje kunnen fixen?

Nog los van de vraag of de onderdelen er zouden zijn.

• fletnix
  • Laatst online: 28-11 11:44
martijnvds schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:26:
Iemand overigens nog tips voor een goede carwash in of om Utrecht? Gebruikte in het verleden van die budget carwash toko’s maar mijn laatste leaseauto heeft flinke krassen opgelopen daarmee. Evt een zaak waar ze je auto met de hand wassen?
Ik ga meestal naar Shell de Wetering (langs de A2 bij The Wall) : https://www.shelldewetering.nl/
Je hebt daar een wasstraat (op vrijdag avond inclusief disco lichtjes), aparte binnenreiniging met de hand, en ook wasboxen. Ook een goede snackbar met broodjes en gratis bandencheck.
Enige minpunt: geen lader voor je EV en in het weekend, ontzettend druk.

• fletnix
martijnvds schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:50:
[...]

Langs de dealer geweest, gaan kijken of ze het onderdeel kunnen bestellen, monteur suggereerde ductape 8)7 alsof ik daar niet zelf al gedacht had. Zou zomaar maanden kunnen duren. 7(8)7
Misschien staat de oplossing hier tussen: https://www.youtube.com/r...y=fuel+door+won%27t+close.
Een nieuwe veer voor een gewone mustang kost $20: https://lmr.com/item/LRS-...pring-s197-s550-2010-2019
En anders met doorzichtig ductape, aan de binnenkant velcro plaatsen :Y , of verbergen met een fuel cap sticker.

• ArCadE

ArCadE

De man die bakt....

fletnix schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:42:
[...]

Ik ga meestal naar Shell de Wetering (langs de A2 bij The Wall) : https://www.shelldewetering.nl/
Je hebt daar een wasstraat (op vrijdag avond inclusief disco lichtjes), aparte binnenreiniging met de hand, en ook wasboxen. Ook een goede snackbar met broodjes en gratis bandencheck.
Enige minpunt: geen lader voor je EV en in het weekend, ontzettend druk.
Ha, daar is het bij mij gebeurt dat de klep eraf vloog....

Maar handmatig schoonmaken is zeker *O*

• FreeMen
Dat mechanisme in de laadklep is echt dubieus en ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij ook bij mij de geest gaat geven. Zowel openen als sluiten gaat regelmatig moeizaam.

• Tolfree
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 13:01
martijnvds schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:26:
De Wasstraat Utrecht Leidsche Rijn
Boteyken 215
3454 PD De Meern
Nederland
E-mail: hans@wasstraatdemeern.nl
Website:www.wasstraatdemeern.nl

• Marcellen
Moet je bij van Born en new Motion ook een start tarief betalen?

• RensJ
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22-11 12:04
Iedereen hier ook bericht over de terugroepactie ivm het dak?

En welke software versie hebben jullie? Ik heb nog nooit een bericht gezien dat er iets nieuw is geïnstalleerd, maar hij geeft wel aan dat ik up-to-date ben.

• ja3
RensJ schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:49:
Ik werd wel gebeld door broekhuis dat er iets met de voorruit moet gebeuren, maar weinig concrete informatie verder nog.

• rvee
  • Laatst online: 16:38

En welke software versie hebben jullie? Ik heb nog nooit een bericht gezien dat er iets nieuw is geïnstalleerd, maar hij geeft wel aan dat ik up-to-date ben.
Yup in dec. volgt meer info

• Ted-Vlemmings
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:01
Lijm hecht niet goed in alle gevallen. Ik hoop toch wel dat ze het bij ons voor uitlevering direct afhandelen (staat nu bij 'kwaliteitscontrole' in NL. Heb de dealer er vorige week al over ingelicht. Zijn nog geen ongelukken o.i.d. van gekomen maar blijkbaar zijn ze er in de US achter gekomen nadat ze een gescheurde ruit moesten vervangen. Is van toepassing op voorruit en glazen dak.

• m24
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:36

nee, geen bericht. Ik weet ook niet of het voor alle auto's geldt....

Volgens mij kan je nergens echt de versie achterhalen, toch? Mijn systeem zegt dat de laatste update omvatte: Ford Power-Up 1.6.0. Ik heb 1 keer bericht gekregen van een update, een paar maanden terug, sindsdien is het stil....

• RensJ
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22-11 12:04
m24 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:59:
[...]

nee, geen bericht. Ik weet ook niet of het voor alle auto's geldt....

Volgens mij kan je nergens echt de versie achterhalen, toch? Mijn systeem zegt dat de laatste update omvatte: Ford Power-Up 1.6.0. Ik heb 1 keer bericht gekregen van een update, een paar maanden terug, sindsdien is het stil....
Bij mij ook die zelfde versie. Zal wel goed zijn dan. Thanks

• Brotuck

Ja vandaag een email vanuit Ford (en 2 weken terug al een telefoontje vanuit de dealer)

Powerup 1.6.0 is het idd

• metalpro2021
  • Laatst online: 01-12 14:44
Brotuck schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:49:
[...]

Ja vandaag een email vanuit Ford (en 2 weken terug al een telefoontje vanuit de dealer)
Je hebt dus een recall email vanuit Ford gekregen voor dak/voorruit?
Ter info: mijn builddate zit in de 'range' maar geen mail gezien.
(en wellicht anderen ook niet)

• Brotuck
metalpro2021 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:52:
[...]

Je hebt dus een recall email vanuit Ford gekregen voor dak/voorruit?
Ter info: mijn builddate zit in de 'range' maar geen mail gezien.
(en wellicht anderen ook niet)
Ja , maar je kan hem volledig lezen hier:
https://m1.euemail.ford.c...PRDDM158176&bid=146640921

Voorzover ik kan zien halen ze hem op en brengen ze hem terug.
Overigens ga ik meestal 1x per week door de wasstraat en heb nooit nooit lekkage oid gehad. Dus het zal allemaal wel meevallen.

[Voor 17% gewijzigd door Brotuck op 08-11-2021 15:00]

• sst0107
  • Registratie: november 2015

Ik was afgelopen weekend positief verrast. Normaal gesproken laad ik thuis altijd tot 80%. We gingen een weekendje naar Friesland en dus wilde ik een volle accu hebben en bij het hotel netjes opgeladen. Volgende ochtend was dit het resultaat. Het was afgelopen weekend redelijk fris (5 gr). 455 km had ik zelfs in de zomer nog niet gehaald. Heel apart. Maar wel realistisch. Want ik ben naar huis gereden (220 km) en toen had ik nog 210 km range over (one pedal drive AAN, E-HEAT en AC UIT, voorverwarmen voor vertrek en onderweg stoel- en stuurverwarming AAN, met een snelheid van gemiddeld 110 km per uur). _/-\o_

MME - First Edition - AWD ER

• unreal0
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16:35
Er komt een update aan (power up 7 volgens mij) die wat aanpassingen in Sync doorvoerd. Zo zijn er o.a. prestatieverbeteringen en is er een nieuwe app toegevoegd om notities te maken (nutteloos maar goed :)).
Deze update wordt echter zeer traag uitgerold in de VS (heb het gelezen op het mach-e forum), heb hem zelf ook niet in ieder geval.

En als het goed is komt het elektronisch openen van de frunk (sleutel/telefoon/scherm) er ook aan, in powerup 7 is de button alvast in het menu gezet. Maar hij werkt nog steeds niet.

En Bluecruise (handsfree rijden) is weer uitgesteld naar 2022.

• Ted-Vlemmings
Bluecruise lijkt me wel relax, maar hoe groot is de kans dat het NL-wegennet daar netjes in gemapt gaat worden? Lijkt me, op de A-wegen na, niet heel groot die kans, of zijn daar al berichten over geweest?

• metalpro2021
sst0107 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:18:
[Afbeelding]

Ik was afgelopen weekend positief verrast. Normaal gesproken laad ik thuis altijd tot 80%. We gingen een weekendje naar Friesland en dus wilde ik een volle accu hebben en bij het hotel netjes opgeladen. Volgende ochtend was dit het resultaat. Het was afgelopen weekend redelijk fris (5 gr). 455 km had ik zelfs in de zomer nog niet gehaald. Heel apart. Maar wel realistisch. Want ik ben naar huis gereden (220 km) en toen had ik nog 210 km range over (one pedal drive AAN, E-HEAT en AC UIT, voorverwarmen voor vertrek en onderweg stoel- en stuurverwarming AAN, met een snelheid van gemiddeld 110 km per uur). _/-\o_

MME - First Edition - AWD ER
Zelf ben ik dit weekend niet op pad geweest. Maar ik zie wel activiteit bij de PCM module (powertrain) voor mijn auto in de PTI info. Dit is sinds ik de auto heb (mei dit jaar) nog niet voorgekomen. Overigens ook MME 1st edition:

• ja3
Ted-Vlemmings schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:20:
Bluecruise lijkt me wel relax, maar hoe groot is de kans dat het NL-wegennet daar netjes in gemapt gaat worden? Lijkt me, op de A-wegen na, niet heel groot die kans, of zijn daar al berichten over geweest?
Ik zie dat toch vrij somber in en ik denk dat dit pas over 3-5 jaar 'mag' in Nederland. Los van of de fabrikant het dan heeft ingebouwd. Dus bij de Mach-2? Of wat zou de volgende versie voor naam krijgen.

• Kir1
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-11 09:43
ja3 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:35:
[...]

Ik zie dat toch vrij somber in en ik denk dat dit pas over 3-5 jaar 'mag' in Nederland. Los van of de fabrikant het dan heeft ingebouwd. Dus bij de Mach-2? Of wat zou de volgende versie voor naam krijgen.
Mach-Hydrogen

• MachEric
  • Laatst online: 01-12 20:18
Mijn auto van begin juni heeft ook weer 3 updates.
Iemand een idee waar die afkortingen uit de eerste kolom voor staan ? M.a.w. wat is bijgewerkt ?

• metalpro2021
MachEric schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:10:
Iemand een idee waar die afkortingen uit de eerste kolom voor staan ? M.a.w. wat is bijgewerkt ?

[Afbeelding]
Ik was met een app bezig om een eigen dashboard te maken en de data te minen. Hier een stukje code:

case "IPC":
module.ModuleDescription = "Instrument Panel Cluster";
break;
case "ABS":
module.ModuleDescription = "Anti-lock Braking System";
break;
case "PCM":
module.ModuleDescription = "Powertrain Control Module";
break;
case "VDM":
module.ModuleDescription = "Vehicle Dynamics Module";
break;
case "OCSM":
module.ModuleDescription = "Occupant Classification System Module";
break;
case "BCM":
module.ModuleDescription = "Body Control Module";
break;
case "PSCM":
module.ModuleDescription = "Power Steering Control Module";
break;
case "HCM":
module.ModuleDescription = "Heating Control Module";
break;
case "RCM":
module.ModuleDescription = "Restraints Control Module ";
break;

• m24
MachEric schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:10:

[Afbeelding]
Same here. Zonder melding...

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:28

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, vannochtend is mijn mach e goedgekeurd (onverwacht). Voorraadauto, dus ik hoop dat ik hem binnenkort kan ophalen. Heb ze iig niet vaak gezien op straat. Het is een grijze SR RWD.

Nu even teruglezen

PSN & XBL: Denkoyugo

• Jeff[NL]
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 27-11 21:00
Voor degene met Detroit tijd problemen. Er is inmiddels een update van FordPass naar 3.34 waarmee het opgelost zou moeten zijn.

Diagnose Specialist Ford

• JustEdje
  • Laatst online: 01-12 15:30
Denko schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:09:
Zo, vannochtend is mijn mach e goedgekeurd (onverwacht). Voorraadauto, dus ik hoop dat ik hem binnenkort kan ophalen. Heb ze iig niet vaak gezien op straat. Het is een grijze SR RWD.

Nu even teruglezen
Mooie bak Denko. Ik heb hem gister geleverd gekregen. Erg blij met de kleur. Hij wordt as we speak nu gewrapt ( reflectoren en achterlichten, misschien de koplampen ook ). Bij deze vast een foto.

• Waps61
Jeff[NL] schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:34:
Voor degene met Detroit tijd problemen. Er is inmiddels een update van FordPass naar 3.34 waarmee het opgelost zou moeten zijn.
Volgens gebruikers in de UK is het probleem er nog steeds....in 3.34. Tevens wordt er melding gemaakt dat PAAK daar niet werkt omdat mogelijk de BT is uitgezet op je telefoon. Dus check dat even na de update...

• TheoQ
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Jeff[NL] schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:34:
Helaas, wel de update maar niet de oplossing. (Heb als tijdelijke oplossing de gewenste tijd - 6 uur ingevuld)

• mtouw78
  • Registratie: juli 2012
Denko schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:09:

Nu even teruglezen
Kijk dat is nog eens goed nieuws!

Wat was de eerdere geschatte leverdatum?

Ik wacht namelijk ook op de levering/goedkeur vn mijn Mach-E RWD Iconic Silver waarvan ze initieel de verwachting hadden hem bij mij af te zetten in week50.

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:28

Denko

|{ing Øf ßlitz

mtouw78 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:18:
[...]

Kijk dat is nog eens goed nieuws!

Wat was de eerdere geschatte leverdatum?

Ik wacht namelijk ook op de levering/goedkeur vn mijn Mach-E RWD Iconic Silver waarvan ze initieel de verwachting hadden hem bij mij af te zetten in week50.
Geen idee eigenlijk, want ik heb gisterochtend de auto op voorraad gevonden in den Bosch, even gemailed of die nog 2021 op kenteken kon. Ja, dat kon, dus op werk gemailed naar de fleet manager, die keurt hem goed en besteld hem eigenlijk gelijk. Kreeg opeens een login van Alphabet lease en dat was hem :p

Misschien straks of morgen even bellen inderdaad. Kan ik dan het beste de dealer of leasemaatschappij bellen?

PSN & XBL: Denkoyugo

• Brotuck
In totaal nu ruim 2500 Mach-e modellen op kenteken gezet dit jaar volgens de OpenRDW gegevens.
Vind het nog aan de lage kant eerlijk gezegd. Er zullen vast nog vast een paar modellen op kenteken komen dit jaar. Maar hij blijft redelijk zeldzaam in NL (en gelukkig maar ook)

• Marcellen
Mijn MME is vandaag bij de dealer geleverd ik kan hem volgende week donderdag ophalen.

• martijnvds
Vandaag winterbanden eronder gekregen, Michelin Pilot Alpin 5 SUV. Rijden fijn tot dusver, ook strak stuurgedrag (heb wel eens anders meegemaakt
met winterbanden).

• ArCadE

ArCadE

De man die bakt....

Brotuck schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:42:
In totaal nu ruim 2500 Mach-e modellen op kenteken gezet dit jaar volgens de OpenRDW gegevens.
Vind het nog aan de lage kant eerlijk gezegd. Er zullen vast nog vast een paar modellen op kenteken komen dit jaar. Maar hij blijft redelijk zeldzaam in NL (en gelukkig maar ook)
Klopt, maar hier in de buurt heb ik al 2 andere gespot die hetzelfde zijn als degene die ik heb ..... 8)7

• Brotuck
ArCadE schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:42:
[...]

Klopt, maar hier in de buurt heb ik al 2 andere gespot die hetzelfde zijn als degene die ik heb ..... 8)7
Haha ja bij mij in dezelfde straat staat er ook eentje met dezelfde kleur.. :)

• Waps61

• Jeff[NL]
Waps61 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:32:
[...]

Volgens gebruikers in de UK is het probleem er nog steeds....in 3.34. Tevens wordt er melding gemaakt dat PAAK daar niet werkt omdat mogelijk de BT is uitgezet op je telefoon. Dus check dat even na de update...
Hmm dat is spijtig maar bedankt voor je reactie ik ga dat ook terugkoppelen naar Ford.

Diagnose Specialist Ford

• marco70
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Jeff[NL] schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:37:
[...]

Hmm dat is spijtig maar bedankt voor je reactie ik ga dat ook terugkoppelen naar Ford.
Afgelopen week werkte de Detroit tijd niet meer bij mij dus dacht joepie het is opgelost. Vervolgens vertrektijd ingesteld op 05:40 NL tijd. Gisteren een koude auto maar vanmorgen was hij weer lekker warm. Probleem opgelost dacht ik .Tot ik vanmorgen om 11:38 uur ( 05:38 uur Detroit tijd)de verlichting zag branden en de auto lekker opgewarmd werd. Misschien goed om dit ook mee te nemen?

• Jeff[NL]
marco70 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:59:
[...]

Afgelopen week werkte de Detroit tijd niet meer bij mij dus dacht joepie het is opgelost. Vervolgens vertrektijd ingesteld op 05:40 NL tijd. Gisteren een koude auto maar vanmorgen was hij weer lekker warm. Probleem opgelost dacht ik .Tot ik vanmorgen om 11:38 uur ( 05:38 uur Detroit tijd)de verlichting zag branden en de auto lekker opgewarmd werd. Misschien goed om dit ook mee te nemen?
Zal deze info extra meegeven (y)

Diagnose Specialist Ford

• Jarune
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-12 10:35
ik heb net als veel andere last van wind geluid aan de bestuurders kant, ik heb mijzelf er nooit heel erg aan gestoord maar na wat langere ritten op 140Kmh toch even op onderzoek gegaan.

Als ik aan de bestuurders kant onder het raam (aan de bovenkant en rond A pillar) het rubberen profiel vergelijk met de passagiers kant lijkt er een complete isolatie te missen aan de bestuurders kant, deze is zacht en niet gevuld aan de bestuurders kant maar wel gevuld met volgens mij isolatie schuim of iets dergelijks aan de passagiers kant.

Herkenbaar voor andere ?

[Voor 3% gewijzigd door Jarune op 11-11-2021 22:28]

• metalpro2021
Jarune schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:27:
ik heb net als veel andere last van wind geluid aan de bestuurders kant, ik heb mijzelf er nooit heel erg aan gestoord maar na wat langere ritten op 140Kmh toch even op onderzoek gegaan.

Als ik aan de bestuurders kant onder het raam (aan de bovenkant en rond A pillar) het rubberen profiel vergelijk met de passagiers kant lijkt er een complete isolatie te missen aan de bestuurders kant, deze is zacht en niet gevuld aan de bestuurders kant maar wel gevuld met volgens mij isolatie schuim of iets dergelijks aan de passagiers kant.

Herkenbaar voor andere ?
Pictures or it did not happen.... :)

• Waps61
Met dank aan de Duitsers (NOT): :(
De ADAC testers vinden dat de Mach-E te veel uitbreekt voor een familie wagen, daar waar de rest van de wereld als sportief Mustang karakter noemen.
Surrender monkeys als ze zijn gaat er nu een OTA update komen die dit gedrag wegneemt.... 7(8)7 voor alle EU geleverde Mach-E's. Tijd om OTA uit te zetten?
Zie artikel hier

• bodzinga
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 16:11
JustEdje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:06:
[...]

Mooie bak Denko. Ik heb hem gister geleverd gekregen. Erg blij met de kleur. Hij wordt as we speak nu gewrapt ( reflectoren en achterlichten, misschien de koplampen ook ). Bij deze vast een foto.
Wat wil je laten doen met de koplampen?

MME AWD ER Carbonized Grey TP+

• Eddy E
  • Laatst online: 18-11 16:11
Helaas .... update app Ford pass is van de week geweest maar nog steeds veranderd tijdzone Amsterdam weer terug naar Detroit in de app van Apple... maar weer contact opnemen met Ford....wordt vervolgd.

• haaibaai
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01-12 21:55
Heeft er toevallig iemand ook last van meldingen over storingen in de auto. Gisteren en vandaag 6 meldingen over systemen die storing hebben, van verlichting tot ABS. Meldingen komen alleen door via de app en niet de auto zelf. Dealer had een "oplossing" door app even opnieuw te installeren, echter geeft dit geen oplossing. Sterker nog, PAAK wil nu niet meer werken...
Bugs worden nu wel vervelend.

• TheoQ
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
haaibaai schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:40:
Heeft er toevallig iemand ook last van meldingen over storingen in de auto. Gisteren en vandaag 6 meldingen over systemen die storing hebben, van verlichting tot ABS. Meldingen komen alleen door via de app en niet de auto zelf. Dealer had een "oplossing" door app even opnieuw te installeren, echter geeft dit geen oplossing. Sterker nog, PAAK wil nu niet meer werken...
Afgelopen weekend heb ik de zelfde meldingen op de app gehad, niets in de auto. Dealermonteur reageerde geïrriteerd dat er aan de software gesleuteld wordt en je die niet meer moet vertrouwen/geloven.

Ik ga me er ook steeds meer aan ergeren, en helemaal hoe Ford hier mee om gaat.

Ik heb nog steeds geen update naar 1.6 gekregen, zou het daar mee te maken hebben?

• metalpro2021
TheoQ schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:17:
[...]

Afgelopen weekend heb ik de zelfde meldingen op de app gehad, niets in de auto. Dealermonteur reageerde geïrriteerd dat er aan de software gesleuteld wordt en je die niet meer moet vertrouwen/geloven.

Ik ga me er ook steeds meer aan ergeren, en helemaal hoe Ford hier mee om gaat.

Ik heb nog steeds geen update naar 1.6 gekregen, zou het daar mee te maken hebben?
Lijkt op issues die de Amerikanen hebben tijdens de OTA update naar 1.7.1. Kennelijk start deze nu ook in NL!
Oorzaak onbekend, maar de symptomen lijken op het 12 Volt issue. Die updates 'drainen' wellicht de 12 Volt batterij.... (denk ik dan)

[Voor 10% gewijzigd door metalpro2021 op 12-11-2021 11:27]

• Jarune
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-12 10:35
metalpro2021 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:45:
[...]

Pictures or it did not happen.... :)

de bovenste is de bestuurders kant, daar is het rubberzacht en kan makkelijk een paar vingers of een pakje kauwgom tussen zetten, de onderste kant is de passagierskant, daar is het rubber "gevuld" en stevig. Beide met de deur gesloten.

• brainovic
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:36
martijnvds schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:00:
Vandaag winterbanden eronder gekregen, Michelin Pilot Alpin 5 SUV. Rijden fijn tot dusver, ook strak stuurgedrag (heb wel eens anders meegemaakt
met winterbanden).
Nice, deze heb ik er sinds gisteren ook onder. Voelde wel een klein glipje toen ik over een streep ging in de bocht, maar dat kan ook met nieuwigheid te maken hebben.

• LeoWest
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 28-11 20:42
Mijn GT komt bijna binnen. Dus verkoop ik m n schadevrije full option Mach-e

TE koop first edition Mustang Mach E grabber blue alle opties 16000 km mei 2021 op kenteken gezet.

• martijnvds
Eddy E schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:33:
Helaas .... update app Ford pass is van de week geweest maar nog steeds veranderd tijdzone Amsterdam weer terug naar Detroit in de app van Apple... maar weer contact opnemen met Ford....wordt vervolgd.
Yep, mijn Securialert schema doet het nu ook niet meer goed. 1 step forward, 2 steps back...

• JustEdje
bodzinga schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:54:
[...]

Wat wil je laten doen met de koplampen?
Wilde ze misschien mee laten nemen ( licht smoken ), maar de lamp is vrij smal en ook al vrij donker dus uiteindelijk vind ik het niet nodig. Ik zal het resultaat van reflectoren en achterlampen straks even delen.

• FreeMen
haaibaai schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:40:
Ik heb de laatste 2 weken wel al 2x gehad dat het middenconsole scherm spontaan uitvalt en weer reboot. Eerdere maanden ook al 2x gehad maar frequentie neemt ineens wel toe. Gelukkig heeft het zich telkens weer direct herstelt maar toch.

• MachEric
  • Laatst online: 01-12 20:18
Issue: sinds een paar weken ervaar ik iets in het stuurgedrag. Het stuur lijkt tijdens het rijden een soort van minieme vergrendeling te pakken als ik rechtdoor rijd. Wil ik bijsturen dan voel ik een kleine weerstand waar ik doorheen moet. Heeft wellicht iets met Lane-assist te maken maar die schakel ik altijd uit na de auto gestart te hebben. Meer mensen die hier last van hebben of iemand een idee hoe dit opgelost kan worden ? Ik ervaar het als onprettig.

• JustEdje
JustEdje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:13:
[...]

Wilde ze misschien mee laten nemen ( licht smoken ), maar de lamp is vrij smal en ook al vrij donker dus uiteindelijk vind ik het niet nodig. Ik zal het resultaat van reflectoren en achterlampen straks even delen.
Bij deze:

• rvee
MachEric schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:39:
Issue: sinds een paar weken ervaar ik iets in het stuurgedrag. Het stuur lijkt tijdens het rijden een soort van minieme vergrendeling te pakken als ik rechtdoor rijd. Wil ik bijsturen dan voel ik een kleine weerstand waar ik doorheen moet. Heeft wellicht iets met Lane-assist te maken maar die schakel ik altijd uit na de auto gestart te hebben. Meer mensen die hier last van hebben of iemand een idee hoe dit opgelost kan worden ? Ik ervaar het als onprettig.
Ja herkenbaar. Ook geen oplossing.

• bodzinga
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 16:11
Ziet er goed uit. Mooi geworden. Ik heb ook de reflectoren aan de achterkant mee laten nemen.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1974810

MME AWD ER Carbonized Grey TP+

• AndereKoekoek
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Waps61 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:51:
Met dank aan de Duitsers (NOT): :(
De ADAC testers vinden dat de Mach-E te veel uitbreekt voor een familie wagen, daar waar de rest van de wereld als sportief Mustang karakter noemen.
Surrender monkeys als ze zijn gaat er nu een OTA update komen die dit gedrag wegneemt.... 7(8)7 voor alle EU geleverde Mach-E's. Tijd om OTA uit te zetten?
Zie artikel hier
Algemeen dagblad gooit er nog een zoet mediasausje overheen:

Met deze auto wil je geen uitwijkmanoeuvre meemaken voor een hert of overstekende fietser:
https://www.ad.nl/auto/me...tekende-fietser~a7e934a3/

Adac beschrijft alleen dat de achterkant teveel uitbreekt. Iets wat hedendaags niet toegestaan/gebruikelijk is, maar wel bij oudere muscle cars.

Ad maakt er meteen van dat je in een slip raakt, op de andere weghelft terecht komt en eindigt met een frontale botsing met een tegenligger.
8)7

[Voor 19% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-11-2021 07:19]

• Waps61
AndereKoekoek schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:03:
[...]

Met deze auto wil je geen uitwijkmanoeuvre meemaken voor een hert of overstekende fietser:

Adac beschrijft alleen dat de achterkant teveel uitbreekt. Iets wat hedendaags niet toegestaan/gebruikelijk is, maar wel bij oudere muscle cars.

Ad maakt er meteen van dat je in een slip raakt, op de andere weghelft terecht komt en eindigt met een frontale botsing met een tegenligger.
8)7
Op youtube vindt je de elandproef op het kanaal van km77 (en van vele vele andere merken). Daar valt het allemaal wel mee...

• Donnie Darko
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:00
Heb gisteren een proefrit gemaakt (AWD) en ook maar meteen besteld (RWD) was een voorraad auto dus hopelijk is alles snel geregeld maar voor nu ben ik ongeduldig aan het wachten... dus ik dacht meld me maar alvast hier ;)

Xbox One, PS4, PS3, X360, Wii U, New 3DS , PS Vita | PSN ID: D0nn13Dark0 Xbox Live: D0nn13 Dark0

• Stef_Venner
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01-12 22:56
Donnie Darko schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:03:
Heb gisteren een proefrit gemaakt (AWD) en ook maar meteen besteld (RWD) was een voorraad auto dus hopelijk is alles snel geregeld maar voor nu ben ik ongeduldig aan het wachten... dus ik dacht meld me maar alvast hier ;)
Gefeliciteerd! Ik mag die van mij maandag bestellen (ook voorraad) ben benieuwd hoelang je moet wachten!

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:18
Nice. Schroef er ook nog even een randloos kentekenhouder op als je toch van de looks bent :9

Polestar 2 ‘20 | AWD | Performance | Pilot | Plus | Void - BMW R1200GS Rallye '17 - VW e-Golf ‘20

• Brotuck
Zou het dan toch nog goedkomen dit jaar ? #GT

[Voor 30% gewijzigd door Brotuck op 13-11-2021 17:01]

• FreeMen
Tegenwoordig moet 4 weken toch wel haalbaar om bij de dealer te geraken als hij al in Antwerpen staat? Tijden van 2 tot 3 maanden of zelfs langer zijn hopelijk inmiddels wel verleden tijd.

In ieder geval heb je iets om naar uit te kijken, zo'n GT oogt toch wel een stuk dikker zeker van voren.

• Brotuck
FreeMen schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:56:
[...]

Tegenwoordig moet 4 weken toch wel haalbaar om bij de dealer te geraken als hij al in Antwerpen staat? Tijden van 2 tot 3 maanden of zelfs langer zijn hopelijk inmiddels wel verleden tijd.

In ieder geval heb je iets om naar uit te kijken, zo'n GT oogt toch wel een stuk dikker zeker van voren.
De dealer gaf zelf aan 2 tot 3 weken. Dus voor de kerst moet lukken.

• Ted-Vlemmings
Ik weet dat onze auto op 28 oktober is gearriveerd in Nederland maar vooralsnog geen nieuws van de dealer omtrent aflevering. Duurt dus allemaal vrij lang als je 't mij vraagt maarja, wie ben ik om te klagen? Als we 'm maar krijgen 😂 de andere familie auto is inmiddels een maand geleden verkocht dus doe 't nu al een maand met de boodschappen wagen, paar dagen meer lukt dan ook nog wel.

• fletnix
Brotuck schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:07:
[...]

De dealer gaf zelf aan 2 tot 3 weken. Dus voor de kerst moet lukken.
Leuk kerstkadootje!
En voor het verlanglijstje van 2022, de Shelby MME GT: https://www.autovisie.nl/nieuws/shelby-mustang-mach-e-gt/

• m24
fletnix schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:07:
[...]

Leuk kerstkadootje!
En voor het verlanglijstje van 2022, de Shelby MME GT: https://www.autovisie.nl/nieuws/shelby-mustang-mach-e-gt/
ok, de software is matig en de updates too few and far between, de communicatie is niet bestaand en de stoelen en vering van het basis model hadden beter gekund..... maar, Ford brengt wel karakter naar de electrische auto markt.....

• Brotuck
fletnix schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:07:
[...]

Leuk kerstkadootje!
Ik ben er benieuwd naar het verschil in power. Nu vergis ik nog steeds weleens zodat ik weer 2x te hard rij binnen een paar seconden. Mijn partner riep gisteren dat ze het harde rijden vaak niet eens doorheeft.

Dat "probleem" zal met de GT en wellicht de Shelby nog groter worden

• Ikke_Niels
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:35
AndereKoekoek schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:03:
[...]

8)7
Ik heb een aantal jaar in een Toyota Prius gereden en daarmee kon ik "sportiever" door lange bochten rijden dan met de Mustang.
In andere woorden in vergelijking met de Prius vind ik wel dat hij eerder "uitslaat" en ben ik wel eens met Adac/het AD.

Neemt niet weg dat het gewoon hoort bij het type auto... (en als je normaal rijdt heb je er geen last van behalve als je "sportief rijdt, wat graag doe O-) )

[Voor 7% gewijzigd door Ikke_Niels op 15-11-2021 10:24]

User Error -- Please Replace User

Pagina: 1 ... 110 111 112 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee