TIGER1125 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 06:57:
Update vanaf het wisserfront, het pakket met het wisserblad is vanochtend te zien in de PostNL app als ontvangen door PostNL, dus laten we hopen dat hij vandaag in de bus ligt.
Het pakketje komt in ieder geval samen met een ander pakket, dus de kans dat we vandaag uitsluitsel over dit wisserblad hebben is aanwezig.
Edit:
Hij is onderweg volgens de PostNL app
En alvast de "voor" foto's toegevoegd zodat het verschil te vergelijken is, wanneer de wisser past.
(voor foto 1 loopt de wislijn overigens min of meer door het midden van de rode bollen.)
[
Afbeelding]
[
Afbeelding]
Om de vergelijking wat makkelijk te houden quote ik mezelf even.
De wisser is gearriveerd, ik kan jullie ten eerste meedelen dat hij past.

De winst is ongeveer 4 cm.
(zie foto hieronder) Ten tweede wil me graag excuseren voor de staat waarin het raam verkeerd, morgen mag het paard in bad.

Om van het weekend weer ranzig te worden in Zandvoort.
Om de winst van buiten en binnen weer te geven heb ik het kunstmatig laten regenen
(lees een beker water over het raam gegoten
)
Zoals je aan de buitenzijde ziet scheelt dat wel een stuk. Aan de binnenzijde is de winst overigens minder, vanwege het feit dat je geen horizontaal raam hebt.
Zoals op de vorige foto's de rode bollen liggen min of meer in het midden van de lijnen. Bij de binnen foto moet je ze even vergelijken met de vorige want de oude en de nieuwe wislijn zijn alleen aan de linkerzijde enigszins zichtbaar. Of het tijdens rijden ook echt verschil maakt weet ik niet maar ik denk dat het al wel een beetje en je beter verder naar achter kunt kijken.
@
martijnvds
@
Goofy001
@
fletnix
@
Kir1
@
FreeMen
@
rvee
@
xlntone
Had net zo goed @ het hele topic kunnen doen geloof ik
Overigens een stuk goedkoper dan je wisser door de dealer te laten vervangen denk ik zo, €8,63 en een paar minuten van je eigen tijd. Dat gemak verdween toch ook wel met het verdwijnen van de Halfords
(bij ons in de buurt) destijds.
[
Voor 9% gewijzigd door
TIGER1125 op 02-09-2021 15:05
]