Ik gaf je het voorbeeld voor 5 Euro opwaarderen, maar met 10 Euro werkt het nog gemakkelijker.fl2001 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:27:
[...]
Ja ligt voor iedereen weer anders
Ik ben zelf van plan om deze voor mijn 2e simkaart te gebruiken.
En deze actie is dan echt een prima deal.
Bij Simpel betaal je 6 euro per maand voor 1 GB + 100 min bij een 2 jarig contract! En dan moet je ook nog is 20 euro aansluit kosten betalen, dat is gewoon meer dan het dubbele.
Zelfde geld voor Youfone. 7 euro per maand voor 1 GB + 200/bel/sms bij een 2 jarig contract + 15 euro aansluitkosten.
Bij l-mobi zou ik dan dus maar 3.33 euro gemiddeld per maand kwijt zijn.
Die maand dat ik denk, ik heb veel MB/GB nodig koop ik voor 10 Euro 1GB (lang houdbaar) en met de aanbieding komt er nog 2GB maand geldig bij. Terug naar 1 maand en louter data gerekend is dat ook 3,33 Euro. Alleen met dit voordeel, dat ik het bij piekgebruik opvraag. Ik zit niet met het 'dalmaandgevoel', dat ik bij weinig gebruik voordeel laat liggen of dat ik 1GB data 'moet' opmaken. Daarbij kan ik 1GB over maanden heentillen. Als je de 125 belminuten nodig hebt wordt het verhaal anders. Anyway, het feit dat de aanbieding een maand duurt vind ik al een teken dat het niet zo'n bijzonder voordeeltje is.
En laat L-mobi eerst maar eens zorgen dat we data kunnen ontvangen.
Om te beginnen van de site van de staatsomroep nos.nl
And let L-mobi first make sure we can receive data. testsite state broadcaster: nos.nl
Tweakers rocks, maar alleen technologisch.