[L-mobi Mobile] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

fl2001 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:27:
[...]

Ja ligt voor iedereen weer anders :)

Ik ben zelf van plan om deze voor mijn 2e simkaart te gebruiken.

En deze actie is dan echt een prima deal.

Bij Simpel betaal je 6 euro per maand voor 1 GB + 100 min bij een 2 jarig contract! En dan moet je ook nog is 20 euro aansluit kosten betalen, dat is gewoon meer dan het dubbele.

Zelfde geld voor Youfone. 7 euro per maand voor 1 GB + 200/bel/sms bij een 2 jarig contract + 15 euro aansluitkosten.

Bij l-mobi zou ik dan dus maar 3.33 euro gemiddeld per maand kwijt zijn.
Ik gaf je het voorbeeld voor 5 Euro opwaarderen, maar met 10 Euro werkt het nog gemakkelijker.

Die maand dat ik denk, ik heb veel MB/GB nodig koop ik voor 10 Euro 1GB (lang houdbaar) en met de aanbieding komt er nog 2GB maand geldig bij. Terug naar 1 maand en louter data gerekend is dat ook 3,33 Euro. Alleen met dit voordeel, dat ik het bij piekgebruik opvraag. Ik zit niet met het 'dalmaandgevoel', dat ik bij weinig gebruik voordeel laat liggen of dat ik 1GB data 'moet' opmaken. Daarbij kan ik 1GB over maanden heentillen. Als je de 125 belminuten nodig hebt wordt het verhaal anders. Anyway, het feit dat de aanbieding een maand duurt vind ik al een teken dat het niet zo'n bijzonder voordeeltje is.

En laat L-mobi eerst maar eens zorgen dat we data kunnen ontvangen.
Om te beginnen van de site van de staatsomroep nos.nl
And let L-mobi first make sure we can receive data. testsite state broadcaster: nos.nl

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

routier_lub schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 10:56:
Hier ook een gratis L-Mobi sim aangevraagd. In Nederland geen problemen, maar geen data in het buitenland. Roaming staat aan.
Klantenservice komt niet verder dan APN instellingen.
Jij kunt nos.nl en in het bijzonder teletekst gewoon ontvangen? ( https://nos.nl/teletekst )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-03-2021
Bij mij werk wel de APN : L-mobi
Ik denk dat iets mis met jou toestel. Welke toestel heb je ?
druipgrot schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:27:
[...]Hoor graag je bevindingen, want ook ik heb, op instructie van L-mobi zelf 'L-mobi' gebruikt voor APN. En ik denk ook eerder dat Janon een foutje maakt dan L-mobi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 16:27
Janon schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:35:
Bij mij werk wel de APN : L-mobi
Ik denk dat iets mis met jou toestel. Welke toestel heb je ?

[...]
Hier ook nog steeds geen data, Xiaomi Mi A1 (2 toestellen waarvan 1 op fabrieksinstelling), 3 simkaarten, diverse APN's getest, geen enkele kb aan data. Lebara sim (ook KPN) werkt meteen, net als mijn andere simkaarten op de beide andere netwerken. Tevens valt mij op dat het bereik erg vaak wegvalt terwijl de Lebara sim die er ook in zit volle bak heeft (kan de KPN antenne zien vanuit mijn kamer).

Kortom, ik ben nog niet overtuigd van de kwaliteiten van L-mobi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janon
in mijn samsung toestel werkt wel goed, maar die Chinese mi is wel rare toestel, zooke tostellen moet jij vaak MNC en MCC zelf invullen.

MNC: 27
MCC: 204

Lebara is KPN SIM kaart met gebrand Lebara, maar L-mobi en Lyca zijn oparater met eigen (MNC) operator code, Chinese toestellen herkennen Europese sim kaarten minder snel. Daarom moet jij handmatig invoeren.
tyson69 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:56:
[...]

Hier ook nog steeds geen data, Xiaomi Mi A1 (2 toestellen waarvan 1 op fabrieksinstelling),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Janon schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 22:08:
MCC: 203

Lebara is KPN SIM kaart met gebrand Lebara, maar L-mobi en Lyca zijn oparater met eigen (MNC) operator code, Chinese toestellen herkennen Europese sim kaarten minder snel. Daarom moet jij handmatig invoeren.
[...]
Interessante suggestie, dank.
Als ik de MCC aanpas en de apn wijziging opslag, dan blijkt dit direct te worden overschreven, als ik de apn namelijk weer open, staat er weer vrolijk 204.
Overigens werken deze sims wel in andere xiaomi toestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
druipgrot schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:45:
[...]

Jij kunt nos.nl en in het bijzonder teletekst gewoon ontvangen? ( https://nos.nl/teletekst )
Nee, beide niet. Tweakers wel. In Duitsland handmatig met E-plus verbinding gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09-2020
Janon schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 22:08:
in mijn samsung toestel werkt wel goed, maar die Chinese mi is wel rare toestel, zooke tostellen moet jij vaak MNC en MCC zelf invullen.

MCC: 203

[...]
Bij mij staat MCC op 204 (Nederland) en MNC op 8 (KPN). Als ik dat verander (in 203+27 of 204+27) mislukt de registratie. MNC 27 zou van Breezz zijn, ik heb nog geen recente lijst gevonden.

Vreemd genoeg blijft MNC op 8 staan wanneer ik de L-mobi sim vervang door een Lyca sim. Dat had dan op 9 moeten staan. Wijzigen in 204+9 mislukt.

[ Voor 9% gewijzigd door prepaidsmurf op 02-07-2020 00:45 . Reden: Lyca ]

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Lmobi werkt met KPN samen, ik ga vanuit als jij buiten nederland gaat, het moet werken met het zelfde kracht als KPN heeft. Ik zie op mij toestel met lmobisim Mcc 204 (Nederland) en MNC 27 lmobi.
Breezz ? dit klopt niet, deze informatie nog niet bijgewerkt. maar bij acm staat goed geregisterd.

Als MCC en MNC niet verander, dat is zkr probleem bij jou toestel. deze toestel is niet gemaakt voor EU markt.
prepaidsmurf schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:14:
[...]
Bij mij staat MCC op 204 (Nederland) en MNC op 8 (KPN). Als ik dat verander (in 204+27 of 204+27) mislukt de registratie. MNC 27 zou van Breezz zijn, ik heb nog geen recente lijst gevonden.
Vreemd genoeg blijft MNC op 8 staan wanneer ik de L-mobi sim vervang door een Lyca sim. Dat had dan op 9 moeten staan. Wijzigen in 204+9 mislukt.

[ Voor 6% gewijzigd door Janon op 02-07-2020 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Janon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 07:53:
Lmobi werkt met KPN samen, ik ga vanuit als jij buiten nederland gaat, het moet werken met het zelfde kracht als KPN heeft. Ik zie op mij toestel met lmobisim Mcc 204 (Nederland) en MNC 27 lmobi.
[...]
Zie nu dat je 204 ervan gemaakt hebt. Dit is ook keurig wat er automatisch in mijn Mi A1 verschijnt, 204+27. En nog geen data, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

routier_lub schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 23:04:
[...]

Nee, beide niet. Tweakers wel. In Duitsland handmatig met E-plus verbinding gemaakt.
Hier ook Tweakers.net wel!! Gefeliciteerd! Maar volgens @Janon ligt het aan ons toestel.... 8)7 Welk toestel heb jij? Ik de eerste iPhone SE, kan echter niet morrelen aan mcc/mnc.

Stop blaming the device when other SIM's work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Maar mijn Samsung werk wel, mijn kind heeft een iphone 9 ook wel.
druipgrot schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:02:
[...]
Hier ook Tweakers.net wel!! Gefeliciteerd! Maar volgens @Janon ligt het aan ons toestel.... 8)7 Welk toestel heb jij? Ik de eerste iPhone SE, kan echter niet morrelen aan mcc/mnc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Janon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 07:53:
Ik zie op mij toestel met lmobisim Mcc 204 (Nederland) en MNC 27 lmobi.
In een netwerk scan staat bij L-Mobi NL en NL KPN "20408", bij vodafone NL "20404" en bij T-Mobile NL "20416". Dat zal dan wel zijn omdat L-mobi de zendmasten van KPN (MNC=08) gebruikt.

Als ik naar het IMSI nummer kijk zie ik net als jij "20427" (en bij Lyca "20409"). Maar dat is pas na registratie op het netwerk. Eerst staat het ook op "20408".

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
lyca en lmobi zijn full mvno, dat beteken dat ze eigen MNC hebben. Andere MVNO hebben dat niet in NL.

MCC / MNC
KPN 204 / 08
Voda 204 / 04
T-Mob204 / 16
Lyca 204 / 09
Lmobi 204 / 27

als lmobi niet werkt, jij kan lmobi bellen of mailen
+31 20 363 62 31 belle
+31 6 17 11 23 45 whatsup
Klantenservice: cs@l-mobi.nl
Overige vragen: info@l-mobimobile.nl
prepaidsmurf schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:28:
[...]

In een netwerk overzicht staat bij L-Mobi NL en NL KPN "20408", bij vodafone NL "20404" en bij T-Mobile NL "20416". Dat zal dan wel zijn omdat L-mobi de zendmasten van KPN (MNC=08) gebruikt.

Als ik naar het IMSI nummer kijk zie ik net als jij "20427" (en bij Lyca "20409"). Maar dat is pas na registratie op het netwerk. Eerst staat het ook op "20408".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
druipgrot schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:02:
[...]

Oneplus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
Janon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:40:
lyca en lmobi zijn full mvno, dat beteken dat ze eigen MNC hebben. Andere MVNO hebben dat niet in NL.

MCC / MNC
KPN 204 / 08
Voda 204 / 04
T-Mob204 / 16
Lyca 204 / 09
Lmobi 204 / 27

als lmobi niet werkt, jij kan lmobi bellen of mailen
+31 20 363 62 31 belle
+31 6 17 11 23 45 whatsup
Klantenservice: cs@l-mobi.nl
Overige vragen: info@l-mobimobile.nl

[...]
Als ik de MNC verander van 8 naar 27 en tik op opslaan dan verdwijnt de hele APN, vreemd.
"Instellingen voor toegangspunt namen zijn niet beschikbaar voor deze gebruiker" krijg ik dan te zien.

Heb via Whatsapp contact gehad met L-Mobi maar kom dan ook niet verder dan APN instellingen.

[ Voor 6% gewijzigd door routier_lub op 02-07-2020 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
heb jij email verstuurd na cs@l-mobi.nl ?
maar ik denk dat iets mis met toestel, beter probeer met andere toestel of andere sim
routier_lub schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:07:
[...]

Als ik de MNC verander van 8 naar 27 en tik op opslaan dan verdwijnt de hele APN, vreemd.
"Instellingen voor toegangspunt namen zijn niet beschikbaar voor deze gebruiker" krijg ik dan te zien.

Heb via Whatsapp contact gehad met L-Mobi maar kom dan ook niet verder dan APN instellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tyson69
Janon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:42:
heb jij email verstuurd na cs@l-mobi.nl ?
maar ik denk dat iets mis met toestel, beter probeer met andere toestel of andere sim

[...]
Ik heb er ook al een paar dagen Whatsapp contact met L-mobi op zitten. Naast dat ze erg vriendelijk waren, mij van 2 extra simkaarten voorzagen om deze te testen, komen ze technisch inhoudelijk niet veel verder dan inderdaad APN's testen en vervolgens de schuld bij het toestel leggen. Zou fijn zijn als ze daar een serieuze case van deze problemen maken en het oplossen. Als ze willen mogen ze mijn Mi A1 wel een weekje lenen om er zelf mee te knutselen.
En ik geloof niet in een fout bij de toestellen. Alle (!) andere simkaarten (Simpel, VF, HN, Lebara) werken direct, zonder wat voor ingreep dan ook. Alleen de L-mobi kaarten vertikken het data door te laten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prepaidsmurf
routier_lub schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:07:
[...]

Wat zijn die verschillende APN instellingen dan?

Ik weet niet hoe jouw user interface in elkaar zit, maar ik zie dus (via de AT command interface, met AT+COPS=? en AT+CIMI en via mijn Qualcomm-specifieke "uqmi interface") dat er tijdens een verbinding twee MNC's in omloop zijn, een voor de (radio) netwerk host en een voor de identificatie van de client, die meestal aan elkaar gelijk zullen zijn, maar juist niet in het geval van L-mobi over een KPN netwerk.

Wijzigen van MNC (in 08) voorafgaand aan een verbinding is hooguit nuttig om snel Vodafone en T-Mobile te elimineren tijdens het zoeken naar een host. Maar aan de radio kant is er geen host met MNC gelijk aan 27.

De MNC is ook onderdeel van je identificatie: 27 voor L-mobi. Zelf wijzigen van je identificatie kan natuurlijk niet.

TL;DR: ergens 27 als MNC invullen is op z'n best een nutteloze actie.

[ Voor 2% gewijzigd door prepaidsmurf op 03-07-2020 17:39 . Reden: TL;DR ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
dan zou ik een Lebara sim gaan gebruiken. Lebar en lmobi zijn bijna zelfde product
Ik had ook ooit een MI A1 gebruikt met lyca sim, het werkte ook niet, toen heb ik die Mi A1 terug gegeven en samsung gekocht.
tyson69 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:32:
[...]
Ik heb er ook al een paar dagen Whatsapp contact met L-mobi op zitten. Naast dat ze erg vriendelijk waren, mij van 2 extra simkaarten voorzagen om deze te testen, komen ze technisch inhoudelijk niet veel verder dan inderdaad APN's testen en vervolgens de schuld bij het toestel leggen. Zou fijn zijn als ze daar een serieuze case van deze problemen maken en het oplossen. Als ze willen mogen ze mijn Mi A1 wel een weekje lenen om er zelf mee te knutselen.
En ik geloof niet in een fout bij de toestellen. Alle (!) andere simkaarten (Simpel, VF, HN, Lebara) werken direct, zonder wat voor ingreep dan ook. Alleen de L-mobi kaarten vertikken het data door te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Sony Ericsson, LG en meeste Chinese toestellen tonen niet automatisch MNC.
prepaidsmurf schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:18:
[...]
Wat zijn die verschillende APN instellingen dan?
Ik weet niet hoe jouw user interface in elkaar zit, maar ik zie dus (via de AT command interface, met AT+COPS=? en AT+CIMI en via mijn Qualcomm-specifieke "uqmi interface") dat er tijdens een verbinding twee MNC's in omloop zijn, een voor de (radio) netwerk host en een voor de identificatie van de client, die meestal aan elkaar gelijk zullen zijn, maar juist niet in het geval van L-mobi over een KPN netwerk.
Wijzigen van MNC (in 08) voorafgaand aan een verbinding is hooguit nuttig om snel Vodafone en T-Mobile te elimineren tijdens het zoeken naar een host. Maar aan de radio kant is er geen host met MNC gelijk aan 27.

De MNC is ook onderdeel van je identificatie: 27 voor L-mobi. Zelf wijzigen van je identificatie kan natuurlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

disclaimer: L-mobi werkt niet op elk toestel! (zelfs niet op alle iPhones)

Wauw wat zal dat veel klanten trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:26
De schuld op de toestellen afschuiven is natuurlijk onzin, als alleen het probleem zich voordoet bij l-Mobi simkaarten.

Hoe moeilijk kan het zijn als alle andere providers wel gewoon normaal werken alleen lmobi niet.

Dit belooft inderdaad weinig goeds voor lmobi, als het nu al misgaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
druipgrot schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:16:
disclaimer: L-mobi werkt niet op elk toestel! (zelfs niet op alle iPhones)

Wauw wat zal dat veel klanten trekken.
Ik zei het al eerder, maar we behoren niet tot de doelgroep (toestel XYZ en zuckerbook).

Het is eigenlijk een wonder dat er ueberhaupt iets werkt van het Internet: er kan zoveel fout gaan.

Maar dat stimuleert mij om eens andere sites uit te proberen: noslite.nl i.p.v. nos.nl voor Nederlandse propaganda, rt.com i.p.v. sputniknews.com voor Russische, searx i.p.v. ddg voor search, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
maar ik heb 2 lmobi simkaarten gekocht voor mijn kinderen, dat werkt perfect. En een van mijn kennis heeft ook Mi A1, Dat werk ook met lmobi.

stuur een email naar cs@l-mobi.nl, dan wordt opgelost.

[ Voor 18% gewijzigd door Janon op 03-07-2020 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
q

[ Voor 99% gewijzigd door Janon op 04-07-2020 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Bij "Maandelijks 1 GB data" mis ik nog de disclaimer "niet op alle toestellen"

Dat het bij jou goed gaat, maakt de vele klachten niet ongegrond. En mensen zijn al met die klachten bij L-mobi langs geweest, heeft niet geholpen. Daarbij ben je ook nog eens partijdig.

Het is dat de helpdesk, de mensen bij L-mobi zo bijzonder sympathiek zijn, dat ik denk dat als je je voor €40 in een niet werkend data-abonnement heb gestoken zomaar je geld terug kan krijgen, anders was ik veel venijniger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Lmobi heeft nu 15500 active klanten, bij iedereen werkt, alleen bij jou niet |:( dus koop een goede toestel of unlock toestel, dan weet jij of dat zkr werkt 8)7 8)7 8)7 8)7 .
als jij echt problemen heb, stuur email cs@l-mobi.nl of kan bellen. jij wilt geen oplossing, allen lmobi zwart make. dit doet meestal lyc, werk jij bij lyc ofzoo ?

[ Voor 25% gewijzigd door Janon op 04-07-2020 13:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Janon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:12:
Lmobi heeft nu 15500 active klanten, bij iedereen werkt, alleen bij jou niet |:( dus koop een goede toestel of unlock toestel, dan weet jij of dat zkr werkt 8)7 8)7 8)7 8)7 .
als jij echt problemen heb, stuur email cs@l-mobi.nl of kan bellen. jij wilt geen oplossing, allen lmobi zwart make. dit doet meestal lyc, werk jij bij lyc ofzoo ?
'alleen bij jou niet' ? dat zullen de anderen leuk vinden die hierboven/voor hebben aangegeven dat het bij hun ook niet werkt.

Trouwens, dat de data bij alle actieve klanten werkt kun je niet bewijzen.

Trouwens 2, ander vertaalprogramma gebruiken misschien, ik maak L-mobi juist niet zwart, beter: ik speel ze helemaal niet de gebeten hond toe. ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door druipgrot op 04-07-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Ik heb vaak contact gehad via email cs@l-mobi.nl. met mij ging goed. mijn 2 lmobi simkaarten werkt perfect

als jij probleem opgelost willen hebben, dan kun jij email sturen
of koop jij toch andere sim :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z , waarom doe jij moeilijk ? Ik heb zelf lebara, mijn kinder hebben lmobi.
druipgrot schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:38:
[...]

'alleen bij jou niet' ? dat zullen de anderen leuk vinden die hierboven/voor hebben aangegeven dat het bij hun ook niet werkt.

Trouwens, dat de data bij alle actieve klanten werkt kun je niet bewijzen.

Trouwens 2, ander vertaalprogramma gebruiken misschien, ik maak L-mobi juist niet zwart, beter: ik speel ze helemaal niet de gebeten hond toe. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Janon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:44:
Ik heb vaak contact gehad via email cs@l-mobi.nl. met mij ging goed. mijn 2 lmobi simkaarten werkt perfect

als jij probleem opgelost willen hebben, dan kun jij email sturen
of koop jij toch andere sim :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z , waarom doe jij moeilijk ? Ik heb zelf lebara, mijn kinder hebben lmobi.

[...]
Weet je L-mobi hulptroep Janon, ik zeg wel niks meer en laat het aan de anderen:
tyson69 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:32:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
stuur email naar cs@l-mobi.nl, met jou mobile nr. en jou telefoon model. dan helpen ze wel. met wie heb jij gesproken via whatsup ? Het lijk of jij alleen lmobi zwart wil make.
stuur email, dat is duidelijk en bewijs.
druipgrot schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:52:
[...]Weet je L-mobi hulproep Janon, ik zeg wel niks meer en laat het aan de anderen:[...]

[ Voor 7% gewijzigd door Janon op 04-07-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
L-Mobi heeft al 15.500 klanten? in 4 maanden dat ze actief zijn, is dus ongeveer 4K gemiddeld per maand aan nieuwe klanten.

Geloof ik eigenlijk niet... of het moeten veel mensen zijn die uit zijn op de gratis data.

Als je bv ook ziet hoevaak de huidige actie verkocht is, maar 39 keer, dat terwijl het een stuk goedkoper is dan via de site, vind ik dat niet helemaal overeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Janon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:12:
Lmobi heeft nu 15500 active klanten
Betalende klanten? Hoeveel meer zouden het wel niet kunnen worden wanneer ze de gemelde persistente (simkaart/firewall/web cache/X-factor) problemen eens zouden escaleren bij Eurofiber of KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
fl2001 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:01:
Als je bv ook ziet hoevaak de huidige actie verkocht is, maar 39 keer, dat terwijl het een stuk goedkoper is dan via de site, vind ik dat niet helemaal overeen komen.
Reden is misschien dat er meer mensen zijn die gokken op 6x met 10 euro opwaarderen: half jaar 2 GB/maand, daarna 1 jaar 1 GB/maand. Gem. per maand ook 3,33 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
ik ken lmobi team beetje wel, ze zijn allemaal oude lebara team, Deze mensen met 10 tot 15 jaar ervaring, dus ze weten precies wat ze moeten doen om klanten te verven. zover ik weet, in de corona tijd, ze hebben al 130.000 gratis simkaarten met 1GB aan hun klanten bezorgd. dus 15500 simkaarten zijn 10% tot 15% is al in gebruik.
fl2001 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:01:
L-Mobi heeft al 15.500 klanten? in 4 maanden dat ze actief zijn, is dus ongeveer 4K gemiddeld per maand aan nieuwe klanten. Geloof ik eigenlijk niet... of het moeten veel mensen zijn die uit zijn op de gratis data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Ik zal de wijze raad van Janon opvolgen en vanavond nog een uitgebreide mail met al mijn acties, tests en bevindingen naar L-mobi CS sturen en jullie de komende dagen van updates voorzien.
Persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in een goede afloop, zie niet in waarom het via mail wel gaat lukken als het via Whatsapp na meerdere dagen intensief contact niet lukte. Maar goed, ga het proberen.
Zit hier overigens niet om ook maar iemand zwart te maken, waardeer dat er een nieuwe partij opstaat en hoop van harte dat het ze gat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
maar waarom doe jij zoo moeilijk ? koop gewoon Lebara, Ik heb ook lebara SIM. Waarom wil jij perc Lmobi ?
als Lebara werkt op jou telefoon,

Jij doet zo moeilijk of er is geen andere product in NL dan Lmobi. ga gewoon andere kopen als dat niet werk in jou toestel. ik vind wel raar dat perce dat wilt |:( O-)

maar mijn 2 kinderen hebben lmobi, dat werkt perfect :P _/-\o_
tyson69 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:18:
Ik zal de wijze raad van Janon opvolgen en vanavond nog een uitgebreide mail met al mijn acties, tests en bevindingen naar L-mobi CS sturen en jullie de komende dagen van updates voorzien.
Persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in een goede afloop, zie niet in waarom het via mail wel gaat lukken als het via Whatsapp na meerdere dagen intensief contact niet lukte. Maar goed, ga het proberen.
Zit hier overigens niet om ook maar iemand zwart te maken, waardeer dat er een nieuwe partij opstaat en hoop van harte dat het ze gat lukken.
1 smiley is voldoende ;)

[ Voor 17% gewijzigd door The Wizard op 05-07-2020 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Janon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 18:49:
ik ken lmobi team beetje wel, ze zijn allemaal oude lebara team, Deze mensen met 10 tot 15 jaar ervaring, dus ze weten precies wat ze moeten doen om klanten te verven. zover ik weet, in de corona tijd, ze hebben al 130.000 gratis simkaarten met 1GB aan hun klanten bezorgd. dus 15500 simkaarten zijn 10% tot 15% is al in gebruik.

[...]
Huh dat begrijp ik niet, als er in de afgelopen maanden 130.000 gratis simkaarten zijn bezorgd, hoe kan je dan nu nog maar 15.500 klanten hebben?

Hebben dan zoveel mensen de simkaart niet geactiveerd? waarom vragen ze dan een simkaart aan... Of worden simkaarten in bepaalde wijken/adressen gewoon bezorgd zonder dat het aangevraagd moet zijn?

Ik weet dat lebara en lyca dat ook weleens deden in wijken waar veel inwoners waren van bepaalde afkomsten.

Maar als dat de tactiek is, is het nog maar de vraag in hoeverre die 15k klanten ook echt klant zijn natuurlijk. Als ik een gratis sim zou krijgen zou ik alleen al uit nieuwsgierigheid uit testen, maar of je dan ook echt klant bent.

waarschijnlijk is dus gewoon de tactiek om zeg maar per 100.000 bezorgde simkaarten, dat een bepaalde % in gebruik word genomen.

Of zit ik er nou helemaal naast?

Had laatst trouwens wel een folder ontvangen van L-Mobi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon

Ik ga niet meer over hun marketingtactieken vertellen, ;) ;) Dus rest is geheim

fl2001 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Huh dat begrijp ik niet, als er in de afgelopen maanden 130.000 gratis simkaarten zijn bezorgd, hoe kan je dan nu nog maar 15.500 klanten hebben?

Hebben dan zoveel mensen de simkaart niet geactiveerd? waarom vragen ze dan een simkaart aan... Of worden simkaarten in bepaalde wijken/adressen gewoon bezorgd zonder dat het aangevraagd moet zijn?

Ik weet dat lebara en lyca dat ook weleens deden in wijken waar veel inwoners waren van bepaalde afkomsten.

Maar als dat de tactiek is, is het nog maar de vraag in hoeverre die 15k klanten ook echt klant zijn natuurlijk. Als ik een gratis sim zou krijgen zou ik alleen al uit nieuwsgierigheid uit testen, maar of je dan ook echt klant bent.

waarschijnlijk is dus gewoon de tactiek om zeg maar per 100.000 bezorgde simkaarten, dat een bepaalde % in gebruik word genomen.

Of zit ik er nou helemaal naast?

Had laatst trouwens wel een folder ontvangen van L-Mobi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
fl2001 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:08:

Ik heb de gratis simkaart in mijn dualsim toestel zitten. Het werkt, maar zoals hier eerder genoemd niet op alle websites. En ondanks dat ik niet zit te wachten op staatsnieuws van de NOS, vrees ik dat het voor meer websites mis kan gaan.
Voordat ik mijn nummer overzet zou ik graag willen dat dergelijke kinderziekten zijn opgelost.

Er was nog iets wat me ervan weerhield: de (slechts) 75 dagen geldigheid van het beltegoed. Maar dat blijkt aangepast te zijn: "Tenzij anders vermeld wordt de Prepaid overeenkomst in principe gesloten voor een onbepaalde duur. Het opgewaardeerde tegoed dat op de simkaart staat is 9 maanden geldig, te rekenen vanaf het moment van de laatste opwaardering of na de laatste bel, data, SMS of bundel activiteit, en verloopt dan."
Dit is aanzienlijk gunstiger geworden. Wat mij het meeste aanspraakt aan L-Mobi zijn de goedkope kleine jaarbundels. Maar het is altijd fijn om er ook wat beltegoed naast te hebben voor een 0900-nummer af en toe, zonder dat het elke keer verloopt.

Dit is ook een vreemde voorwaarde: "L-mobi mobile blijft de enige eigenaar van de simkaart die aan de klant wordt geleverd. De klant mag de simkaart niet verliezen, beschadigen of vernietigen."
Zeker in combinatie hiermee: "Zodra de overeenkomst met onze diensten eindigt, moet de klant ervoor zorgen dat de simkaart onbruikbaar wordt. Bijvoorbeeld door de simkaart door te knippen;"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Zoo staat bijna alle sim bedrijven. Ik heb Lebara, dat staat ook in Lebara voorwaarde. dit is iets met wet te maken hebben.
RemcoDelft schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:00:
[...]
Dit is ook een vreemde voorwaarde: "L-mobi mobile blijft de enige eigenaar van de simkaart die aan de klant wordt geleverd. De klant mag de simkaart niet verliezen, beschadigen of vernietigen."
Zeker in combinatie hiermee: "Zodra de overeenkomst met onze diensten eindigt, moet de klant ervoor zorgen dat de simkaart onbruikbaar wordt. Bijvoorbeeld door de simkaart door te knippen;"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Het werkt, maar zoals hier eerder genoemd niet op alle websites. En ondanks dat ik niet zit te wachten op staatsnieuws van de NOS, vrees ik dat het voor meer websites mis kan gaan.
Bij een op de pakweg 30 nieuwe web sites krijg ik een denial of service.

Lang voor de blokkade in India van duckduckgo.com stopte het bij mij te werken. Sputniknews.com werkte eerst helemaal niet toen ik aan het knoeien was met DNS, daarna 1x gezien van wel, maar daarna niet meer, wat ik ook instelde als server.

Ik denk niet er ook maar iets speciaals is aan deze vroege voorbeelden (te verklaren door een botte firewall regel).

Ergens in het Internet-riool lijkt er iets vol te lopen, er ontstaat een verstopping. Er is geen periodieke, nachtelijke flush.

Elk moment kan er dan een web site omvallen die je natuurlijk wel elk uur of elke dag bezoekt.

Disclosure: voorbarig betalende klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
[...]

Dit is aanzienlijk gunstiger geworden. Wat mij het meeste aanspraakt aan L-Mobi zijn de goedkope kleine jaarbundels. Maar het is altijd fijn om er ook wat beltegoed naast te hebben voor een 0900-nummer af en toe, zonder dat het elke keer verloopt.
Yup de lange geldigheidsduur van de simkaart, zonder dat je daarvoor hoeft te smsen of iets anders is inderdaad wel gunstig voor mensen die zelf weinig bellen of internetten.

En de kleine prepaid jaar bundels zijn ook wel leuk. De rest is gewoon een copy van Lebara...

Ik vraag mij wel af hoelang het dan weer gaat duren voordat een Lyca ze gaat kopiëren met de prepaid jaarbundels...

Ik zou L-Mobi trouwens voorlopig niet als mijn 1e nummer gebruiken, je weet maar nooit of het een Vectone gevalletje word en er zomaar opeens mee stoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Waarom geen dagbundels, zoals bij Aldi, KPN, T-Mobile of Vodafone? Kopieer alsjeblieft niet van elkaar, maar eens ergens anders vandaan, L*.

Disclosure: voormalig oud-Bliep gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Vectone was een prijsvechter die ging vechten met lyca, Vecton gaaf bijna alles gratis, Dus als jij gratis weg geef, dan gebeurt zoo iets.

Ik vergelijk lmobi met Simpel. die met kleine bedragen werken. Bij lyca moet jij 10 besteden om een mix bundel te kopen. maar bij lmobi is dat 7.95. dus 20% goedkoper dan lyca prepaid.
Maar ook €5 euro per maand als jij jaarbundel van lmobi koopt.
fl2001 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:08:
[...] Yup de lange geldigheidsduur van de simkaart, zonder dat je daarvoor hoeft te smsen of iets anders is inderdaad wel gunstig voor mensen die zelf weinig bellen of internetten.

En de kleine prepaid jaar bundels zijn ook wel leuk. De rest is gewoon een copy van Lebara...

Ik vraag mij wel af hoelang het dan weer gaat duren voordat een Lyca ze gaat kopiëren met de prepaid jaarbundels...

Ik zou L-Mobi trouwens voorlopig niet als mijn 1e nummer gebruiken, je weet maar nooit of het een Vectone gevalletje word en er zomaar opeens mee stoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
lmobi heeft al in Belgie. 7 en 14 dagen bundel. Dat kunnen ze zeker kopiëren als dat klant wilt
prepaidsmurf schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:41:
Waarom geen dagbundels, zoals bij Aldi, KPN, T-Mobile of Vodafone? Kopieer alsjeblieft niet van elkaar, maar eens ergens anders vandaan, L*.

Disclosure: voormalig oud-Bliep gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Janon schreef op maandag 6 juli 2020 @ 18:25:
lmobi heeft al in Belgie. 7 en 14 dagen bundel. Dat kunnen ze zeker kopiëren als dat klant wilt

[...]
Ik denk niet dat er heel veel interrese zal zijn in 7/14 dagen bundels, al ligt dat er natuurlijk altijd aan wat je krijgt voor welke prijs.

Wat ook ik wel interessant vind, zijn DAG bundels. Bij de Aldi heb je nu voor een dag bundel 200 mb voor 1 euro. En dat vind ik persoonlijk duur voor data wat zo kort geldig is.

Het zou denk ik wel een goede aanvulling zijn als lmobi ook met dag bundels zou komen.

Ik begrijp eigenlijk sowieso niet dat niemand het model van het vroegere Bliep heeft gekopieerd, die hadden toch best snel rond de 100k klanten, ware het niet dat t-mobile ze niet meer wou hebben, wie weet hoeveel klanten ze nu wel niet hadden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
fl2001 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:51:
Wat ook ik wel interessant vind, zijn DAG bundels. Bij de Aldi heb je nu voor een dag bundel 200 mb voor 1 euro. En dat vind ik persoonlijk duur voor data wat zo kort geldig is.
Door het verplichte nummer van de encryptie ligt de losse MB prijs (1 cent) tegenwoordig veuls te hoog, en dan heb ik het nog niet eens over de vloek van javascript gehad. Dan is deze bundel misschien niet ideaal, maar door de relatief lage prijs komt het nog het dichtst in de buurt (halve cent), af en toe als aanvulling of om een duurdere dagbundel te vermijden.

Vreemd dat er geen enkele leverancier is die beide tegelijk in het assortiment heeft.

Disclosure: roepende in de woestijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
lmobi heeft al 15 GB Deal €28,95 toets *103*54#,
1 euro for 200MB zou mensen nu niet kopen denk ik. maar ik heb wel ergens gezien dat lmobi dat heeft. Er is wel een code aanwezig voor zo een dag bundel. Misschien kun je een email sturen naar cs@l-mobi.nl, dan maken ze voor jou.
[...] Ik denk niet dat er heel veel interrese zal zijn in 7/14 dagen bundels, al ligt dat er natuurlijk altijd aan wat je krijgt voor welke prijs.

Het zou denk ik wel een goede aanvulling zijn als lmobi ook met dag bundels zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
prepaidsmurf schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:27:
[...]

Door het verplichte nummer van de encryptie ligt de losse MB prijs (1 cent) tegenwoordig veuls te hoog, en dan heb ik het nog niet eens over de vloek van javascript gehad. Dan is deze bundel misschien niet ideaal, maar door de relatief lage prijs komt het nog het dichtst in de buurt (halve cent), af en toe als aanvulling of om een duurdere dagbundel te vermijden.

Vreemd dat er geen enkele leverancier is die beide tegelijk in het assortiment heeft.

Disclosure: roepende in de woestijn.
Dat van de MB prijs op 1 cent, dat is nog zo iets, zit al jaren zo, terwijl er nog genoeg marge is om dat te verlagen, dom van L-Mobi dat ze juist daarmee niet onder Lebara en Lyca gaan zitten....

Maar wat betreft de dag bundels, bv 1 euro voor 750mb dat moet toch makkelijk te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
fl2001 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:29:
[...]

Dat van de MB prijs op 1 cent, dat is nog zo iets, zit al jaren zo, terwijl er nog genoeg marge is om dat te verlagen, dom van L-Mobi dat ze juist daarmee niet onder Lebara en Lyca gaan zitten....

Maar wat betreft de dag bundels, bv 1 euro voor 750mb dat moet toch makkelijk te doen zijn.
Als je de buiten-bundel MB te goedkoop maakt verkoop je bijna geen enkel rottig maandbundeltje meer. Die moeten dan ook meer data krijgen.

Voor 1 euro zou je bij Vodafone 3 GB moeten kunnen krijgen (10 GB dabundel voor 3 euro), maar Aldi heeft geen eigen radio netwerk en speelt niet voor ISP. Demobitel zit daar ergens tussen in en kan in principe een 500 MB dagbundel voor 1 euro leveren (gaat 30x uit een 15 GB voor 28,95 maandbundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
lmobi heeft al, jij kan dag bundel activeren door toesten *103*140#
200 MB voor €1,-
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Interessant nieuw probleem (denial of service) met curl http://www.softwarepreservation.org/ (dit simuleert een browser die een doodnormale http GET request verstuurt).

Het belangrijkste verschil met de vorige problemen is dat er hier geen SSL (https:) is om roet in het eten te gooien.

En ik kom iets verder: met curl -I http://www.softwarepreservation.org/ krijg ik wel een antwoord op een http HEAD (hoeveel data bij een get?) request.

Dat wijst in de richting van een caching proxy als boosdoener.

NB als ik een Lyca of Aldi sim gebruik verdwijnen alle problemen als sneeuw onder de zon.

PS wat SSL sites betreft moet ik helaas melden dat er weer een paar search engines zijn die eerst werkten, d.w.z. https://yandex.com/ en https://yandex.ru/, maar waar ik nu een timeout op krijg.

[ Voor 14% gewijzigd door prepaidsmurf op 10-07-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Janon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:55:
200 MB voor EUR1,-

[...]
Ik heb nergens iets zien staan over een dagbundel. De 140 code is niet terug te vinden op https://l-mobimobile.nl/bundel-codes-ussd/. Vreemde manier van marketing dan om geen ruchtbaarheid te geven aan een FANTASTISCHE PRIMEUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Maar ik heb geprobeerd, het werkt wel via mylmobi.nl
klanten kunnen via deze site https://mylmobi.nl/SelfService/ inloggen met hun mobile nr. en puk1 code en daar kunnen ze dag bundel activeren. daar krijg jij ook 10% extra beltegoed.
prepaidsmurf schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:24:
[...]Ik heb nergens iets zien staan over een dagbundel. De 140 code is niet terug te vinden op https://l-mobimobile.nl/bundel-codes-ussd/. Vreemde manier van marketing dan om geen ruchtbaarheid te geven aan een FANTASTISCHE PRIMEUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
prepaidsmurf schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Ik heb nergens iets zien staan over een dagbundel. De 140 code is niet terug te vinden op https://l-mobimobile.nl/bundel-codes-ussd/. Vreemde manier van marketing dan om geen ruchtbaarheid te geven aan een FANTASTISCHE PRIMEUR.
Ze hebben wel meer bundels die daar niet opstaan. Er is ook een 20GB bundel voor 35 euro, die er nu ook niet tussen staat.

Maar sowieso L-Mobi lijkt of ze van alle bestaande prepaid provider wat bundels hebben gekopieerd en onder hetzelfde merk uitbrengen, wel handig, niks nieuws.

Mij lijkt dat dit een gevalletje Tibba Mobile gaat worden, kennen we die nog? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Lmobi team heeft 10 tot 20 jaar telecom ervaring (van lebara en lyca). De medewerkers weet de zaak goed draaiende houden. Lmobi is een van 5 full MVNO in Nederland.
fl2001 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:11:
[...]Ze hebben wel meer bundels die daar niet opstaan. Er is ook een 20GB bundel voor 35 euro, die er nu ook niet tussen staat.

Maar sowieso L-Mobi lijkt of ze van alle bestaande prepaid provider wat bundels hebben gekopieerd en onder hetzelfde merk uitbrengen, wel handig, niks nieuws.

Mij lijkt dat dit een gevalletje Tibba Mobile gaat worden, kennen we die nog? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Janon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:44:
Lmobi team heeft 10 tot 20 jaar telecom ervaring (van lebara en lyca). De medewerkers weet de zaak goed draaiende houden. Lmobi is een van 5 full MVNO in Nederland.

[...]
Jaa, dat zal best allemaal hoor. Maar de telecom markt is in nederland behoorlijk veranderd de afgelopen jaren.

Wat 10 jaar geleden goed genoeg was om klanten te winnen, zoals lebara en lyca dat destijds deden, ik heb daar echt mij twijfels bij of die formules nu ook nog werken.

Veel van de potentiële klanten zit al in een compleet pakket van vodafone/ziggo/tmobile/kpn. Je ziet ook steeds meer dat hele gezinnen bij 1 provider zitten, door de 'kortingen en extra's die dat opleveren. Daarnaast heb je nog mvno's als simpel en youfone met veel klanten en geld om te adverteren.

Ik vraag mij echt af, van wie wilt L-Mobi klanten afsnoepen dan? De enigste waarbij ik ze dat zie doen is misschien Lebara, omdat ze daar nu veel bezig zijn met abonnementen en het prepaid deel daar wat op een laag pitje is gezet.

Kijk maar naar die actie die nu loopt, is maar 52x verkocht, dat is toch behoorlijk dramatisch te noemen, met 33% korting van de normale prijs, op een site die 1 miljoen email abonnees heeft en maar zo weinig verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Zoo gingen ze ook mensen praten toen 2003 Lebara begon. Kijk nu waar Lebara staat. Zoke verhalen horen ze vaak. Simpel is op dit moment duur ;) vergelijken met lmobi. Lmobi heeft kleinste prijs pakket van nederland.
fl2001 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
[...]Maar de telecom markt is in nederland behoorlijk veranderd de afgelopen jaren.
Wat 10 jaar geleden goed genoeg was om klanten te winnen, zoals lebara en lyca dat destijds deden, ik heb daar echt mij twijfels bij of die formules nu ook nog werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Janon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 18:14:
Zoo gingen ze ook mensen praten toen 2003 Lebara begon. Kijk nu waar Lebara staat. Zoke verhalen horen ze vaak. Simpel is op dit moment duur ;) vergelijken met lmobi. Lmobi heeft kleinste prijs pakket van nederland.

[...]
De kleinste prijs voor het kleinste Internet. Serveer jezelf nu extra ODBC SQL errors en bundels die je gewoon maar moet uitproberen om te zien hoelang ze geldig zijn. Vrije keuze uit verschillende, elkaar tegensprekende, voorwaarden.

De reclame schrijft zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
All-in 12 Bundel code
12 All-in 100 *103*111# 12x100 MB 12x25min 12x5sms € 14.95/12 = €1,25 per maand
12 All-in 256 *103*106# 12x256 MB 12x100min 12x10sms € 24.95/12 = €2,10 per maand
12 All-in 512 *103*121# 12x512 MB 12x100min 12x10sms € 44.95/12 = €3,75 per maand
12 All-in 1GB *103*112# 12x1 GB 12x125min 12x15sms € 59.95/12 = €5,- per maand
12 All-in 2GB *103*115# 12x2 GB 12x275min 12x20sms € 89.95/12 = €7,50 per maand

Voor €1.25 per maand bestaat geen een pakket in Nederland, Deze pakket is goed voor kinderen of 2e telefoon voor het werk. Ook geen aansluiting kost.
prepaidsmurf schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:53:
[...]
De kleinste prijs voor het kleinste Internet. Serveer jezelf nu extra ODBC SQL errors en bundels die je gewoon maar moet uitproberen om te zien hoelang ze geldig zijn. Vrije keuze uit verschillende, elkaar tegensprekende, voorwaarden.

De reclame schrijft zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdevries109
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 13-05-2021
Janon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:55:
200 MB voor €1,-
[...]
Heel duidelijk is het allemaal niet. Heb nu een 200 MB data bundle gekocht voor €1,- welke inderdaad maar 1 dag geldig blijkt te zijn. Als die overige bundels ook "Dag bundels zijn" klopt de staffel niet. Als je namelijk 200 MB voor 1 euro krijgt en 512 MB voor €4,95- dan is het goedkoper om 3x een bundel van 200 MB (600 totaal) te nemen voor €3,- dan 512 MB voor €4,95-, of die laatste moet dan weer een maand geldig zijn, dat heb ik niet uitgeprobeerd nog, maar dat staat er in ieder geval niet duidelijk bij! (eigenlijk ging ik er vanuit dat het een maand bundel zou zijn, dus voel me al weer een beetje bekocht) Zoiets moet gewoon duidelijk zijn voor aanschaf!

Er is sowieso nog een hoop werk te verzetten door de cowboys. Ik heb nog lang niet het vertrouwen om met ze in zee te gaan (behalve dan mijn test SIMmetje). Maar wie weet groeien ze inderdaad ooit nog eens uit tot een sterke partij met kleine prijsjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
bobdevries109 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:21:
Als je namelijk 200 MB voor 1 euro krijgt en 512 MB voor €4,95-
Met 1 cent per MB zonder bundel zou ik die 512 MB bundel helemaal links laten liggen, ongeacht de geldigheid.

[ Voor 5% gewijzigd door RemcoDelft op 12-07-2020 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
bobdevries109 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:21:
[...]

Heel duidelijk is het allemaal niet. Heb nu een 200 MB data bundle gekocht voor €1,- welke inderdaad maar 1 dag geldig blijkt te zijn. Als die overige bundels ook "Dag bundels zijn" klopt de staffel niet. Als je namelijk 200 MB voor 1 euro krijgt en 512 MB voor €4,95- dan is het goedkoper om 3x een bundel van 200 MB (600 totaal) te nemen voor €3,- dan 512 MB voor €4,95-, of die laatste moet dan weer een maand geldig zijn, dat heb ik niet uitgeprobeerd nog, maar dat staat er in ieder geval niet duidelijk bij! (eigenlijk ging ik er vanuit dat het een maand bundel zou zijn, dus voel me al weer een beetje bekocht) Zoiets moet gewoon duidelijk zijn voor aanschaf!
Volgens mij haal jij nu 2 dingen door elkaar. Alle bundels die momenteel op de site staan zijn MAAND bundels. Dus ook de 4,95 euro bundel waar je 512 mb voor krijgt is een maand geldig.

Alleen de dag bundel die Jonan hier had doorgeven is 1 dag geldig, maar die staat nog niets eens vermeld op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdevries109
fl2001 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:13:
[...]

Volgens mij haal jij nu 2 dingen door elkaar. Alle bundels die momenteel op de site staan zijn MAAND bundels. Dus ook de 4,95 euro bundel waar je 512 mb voor krijgt is een maand geldig.

Alleen de dag bundel die Jonan hier had doorgeven is 1 dag geldig, maar die staat nog niets eens vermeld op de site.
Oordeel zelf maar... deze bundeltjes zie ik op https://mylmobi.nl/selfservice/ :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QDT9qz5/L-Mobi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
En dat zijn allemaal maand bundels, behalve de 1 euro bundel. Maar inderdaad dat mag wel duidelijk worden aangeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdevries109
Wat trouwens ook super stom is, dat je eerst je gratis maand data aanspreekt na het aanschaffen van een dag bundel, en als je die erdoor gejast hebt pas de dag bundel, L-Mobi, zo rennen je kleine klantjes natuurlijk maar een kant op...... ver weg van L-Mobi vandaan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
fl2001 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:31:
[...]

En dat zijn allemaal maand bundels, behalve de 1 euro bundel. Maar inderdaad dat mag wel duidelijk worden aangeven :P
Wel duidelijk aangegeven zijn de codes. Maar dat slaat hier als een tang op een varken omdat de klant de bundel via Ideal direkt zal activeren, dus ontstaat mogelijk verwarring en afhaken. En daar waar de dagbundel code juist zou moeten staan blijft de klant onwetend en komt dus niet op het idee een simkaart aan te vragen waarmee hij pas toegang kan krijgen tot de site waar hij indirekt het bestaan van een dagbundel kan afleiden uit vergelijking met de Aldi site of de andere bundels.

10 tot 20 jaar telecom ervaring (van lebara en lyca), weet je nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoogGewaardeerd
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-06-2023
Overzicht is inmiddels aangepast Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QDjcCjP/overzicht.png

Nu nog de problemen met diverse websites zoals https://nos.nl/ die niet te bezoeken zijn FIXen. Dat zou Prio 1 moeten zijn! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdevries109
Top! En nu ook ff de bundel volgorde qua afschrijven "de betaalde of als laatst verkregen bundel eerst" Fixen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
Ik zou bij meerdere bundels doen dat eerst de data gebruikt word met de kortste geldigheidsduur, zo doet tmobile dat ook met hun prepaid bundels. Lijkt mij ook het fairst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Wat moet ik me voorstellen bij "1 dag"? Als ik activeer om 00:34 loopt het t/m 23:59 dezelfde dag? Of loopt het t/m 00:33 de volgende dag?

Bij Aldi loopt het t/m 23:59 de volgende dag, d.w.z. maximaal bijna 2 dagen, waarschijnlijk om elk mogelijk gezeik door klanten voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdevries109
prepaidsmurf schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:41:
Wat moet ik me voorstellen bij "1 dag"? Als ik activeer om 00:34 loopt het t/m 23:59 dezelfde dag? Of loopt het t/m 00:33 de volgende dag?
Als je die 1 dag bundel neemt van 200 MB, en die koop je vandaag om 15:44 dan loopt deze door t/m de volgende dag 15:44 heb ik proefondervindelijk ondervonden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
HoogGewaardeerd schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:49:
[...]

Overzicht is inmiddels aangepast [Afbeelding]

Nu nog de problemen met diverse websites zoals https://nos.nl/ die niet te bezoeken zijn FIXen. Dat zou Prio 1 moeten zijn! }:O
Stel, ik ben een vaste klant die alleen tegoed koopt bij een externe partij***. De USSD pagina is voor mij leidinggevend, de rest kan me gestolen worden (ik heb 1x ingelogd op een nutteloze site die me een fout gaf bij het aanmelden van een fout en verder een onbegrijpelijke datagebruik dump produceert).

Dus zie ik nooit dat er een nieuwe bundel is bijgekomen. Dat betekent in principe een lost sale.

*** die inmiddels alweer geblokkeerd is: https://l-mobiopwaarderen.nl/

Stale TCP connection van iemand anders dankzij een fout in NAT?

Update: hij doet het weer.

Update2: hij doet het weer niet.

Update3: het stoplicht springt weer op groen, in L-mobi town is altijd wat te doen.

[ Voor 70% gewijzigd door prepaidsmurf op 16-07-2020 19:30 . Reden: knipperlicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:18:
Wacht met smacht op je update @tyson69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:18:
[...]

Wacht met smacht op je update @tyson69
Tja, dan moet ik eerlijk opbiechten dat ik de mail pas zeer recent verzonden heb en dus niet vorig weekend al (sorry, druk, andere prio's en vergeten). Maar de mail is eruit en ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Ik zie wel die €1 bundel in hun systeem goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdevries109
Janon schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:33:
Ik zie wel die €1 bundel in hun systeem goed staan.

[...]
Nu wel ja :) Zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63064768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
@janon: ik snpa niet goed waarom jij l-mobi prijzen vergelijkt met lyca. indderdaad je hebt bij l-mobi een goedkopere combi-deal dan bij lyca voor 7,95 maar voor een beller kom je er wel erg beperkt vanaf met 60 minuten. de bundel die je met lyca zou kunnen vergelijken de 9,95 bundel: bevat 2gb data plus de 2gb die je krijgt bij opwaardering van 10 euro. = 44gb bij lyca 5. bij l-mobi krijg je 120 minuten, bij lyca 3000(onbeperkt met fair use policy van 3000 minuten).
die jaarbundels zijn wel goedkoop maar je krijgt ook niet echt veel, het is geen prijsvechter(dat willen ze ook niet zijn begreep ik een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
tyson69 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:50:
[...]

Maar de mail is eruit en ik hou jullie op de hoogte
Eerste antwoord binnen, super snel. L-mobi geeft aan het op mijn type toestel wel werkend te hebben en dan zou het bij mij aan mijn APN instellingen liggen. We zullen het zien. Mag zelfs even langskomen in Amsterdam, toch probeer ik het eerst even remote

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobdevries109
tyson69 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:19:
[...]

Eerste antwoord binnen, super snel. L-mobi geeft aan het op mijn type toestel wel werkend te hebben en dan zou het bij mij aan mijn APN instellingen liggen. We zullen het zien. Mag zelfs even langskomen in Amsterdam, toch probeer ik het eerst even remote
Ben ook benieuwd, maar tevens erg sceptisch aangezien ik de problemen met meerdere smartphones en zelfs met een laptop heb ervaren. Alle apparaten zelfde probleem met het niet kunnen laden van b.v. zoiets simpels als nos.nl 8)7

Ik denk dat het bij de firewall van de internet leverancier van L-Mobi foutief of te strak is afgeregeld. Een APN geeft alleen maar de naam van de gateway weer. Zoals ik het begrijp "als je deze deur doorgaat kom je op internet uit". Eenmaal deze deur "goed" geconfigureerd in je smartphone gaat hij voor je open naar de achterliggende internet structuur, of niet, maar een beetje bestaat volgensmij niet! Hij gaat open, of blijft voor je dicht met een foute configuratie. Iets wat volgensmij prima door L-Mobi zelf te reproduceren valt. Ik heb het overigens met alle KPN APN's geprobeerd, allen met hetzelfde resultaat, kom ermee door de deur, maar dan houden sites als nos.nl er mee op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Het is leuk dat lmobi antwoord gaf, Zoo te zien lmobi cs is beter dan lyca of andere operator. Ik heb ook paar keer problemen gehad, maar ik kreeg geen antwoord van andere operator, maar jij wel van Lmobi. Lmobi is beter in cs.

Maar ik begrijp niet waarom dat jij zoo verliefd op Lmobi sim, Ik zou Lebara nemen, Ik gebruikt nog Lebara.
Ik zou een sim nemen die in jou telefoon beter pas.

Ik had ook een Samsung in Beverwijkse Bazaar gekocht die uit India geïmporteerd was, dat werkt ook niet.
Uit mijn telefoon kennis, Elke wereld deel andere soort telefoons worden gemaakt, als een toestel die gemaakt is voor chinezen gebied, dat werkt niet perfect in EU. Maar een van mijn kennis heeft een toestel hetzelfde als jou, maar dat wel gemaakt voor EU, dat werkt wel. Chineze goedkoopste telefoon zijn altijd probleem. 8)7 8)7 8)7
tyson69 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:19:
[...] Eerste antwoord binnen, super snel. L-mobi geeft aan het op mijn type toestel wel werkend te hebben en dan zou het bij mij aan mijn APN instellingen liggen. We zullen het zien. Mag zelfs even langskomen in Amsterdam, toch probeer ik het eerst even remote

[ Voor 4% gewijzigd door Janon op 15-07-2020 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Janon schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:10:
Het is leuk dat lmobi antwoord gaf, Zoo te zien lmobi cs is beter dan lyca of andere operator. Ik heb ook paar keer problemen gehad, maar ik kreeg geen antwoord van andere operator, maar jij wel van Lmobi. Lmobi is beter in cs.
Ik ben zeker positief verrast over de snelheid. Nu de inhoud nog
Maar ik begrijp niet waar dat jij verliefd op Lmobi sim, Ik zou Lebara nemen, Ik gebruikt nog Lebara.
Ik zou sim nemen die in jou telefoon beter pas.
Ik wil dat ding gewoon werkend hebben. Gezien de aandacht hier zijn er meer mensen die een nieuwe aanbieder graag verwelkomen maar dan wel met werkende producten. Daar help ik ze graag een handje bij. Ik ga er van uit dat jij als L-mobi betrokkene niet op deze aandacht zit te wachten
Uit mijn telefoon kennis, Elke wereld deel andere soort telefoons worden gemaakt, als een toestel die gemaakt is voor chinezen gebied, dat werkt niet perfect in EU. Maar een van mijn kennis heeft een toestel hetzelfde als jou, maar dat wel gemaakt voor EU, dat werkt wel. Chineze goedkoopste telefoon zijn altijd probleem.
Wat een enorme onzin. Alle telefoons worden daar gemaakt en de Xiaomi producten liggen in Nederland naast de Apples en Samsungs in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Zo te zien jij weet niks over telefoon's.Jij kan echte niet vergelijken Apple en Samsung telefoon met Xiaomi.

Temperatuurverschil: elke werelddeel (toestel) krijgt andere soort batterijen en antena .
Ik heb een Telefoon winkel. Ik verkoop 350 tot 500 los-telefoon's in mijn winkel aan eind klant. Ook telefoonwinkel in Beverwijksebazaar. Xiaomi is goedkoopste Chinesche toestel. Met zooke toestel krijgen jij alltijs zoke problemen.

Ik heb een toestel in Hongkong gekocht, Betterij ging snel stuk, Ik kreeg geen garantie in Nederland.
tyson69 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:24:
Wat een enorme onzin. Alle telefoons worden daar gemaakt en de Xiaomi producten liggen in Nederland naast de Apples en Samsungs in de winkel.

[ Voor 27% gewijzigd door Janon op 15-07-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@janon: sorry maar je hebt maar deels gelijjk. xiaomi maat indeerdaad 2 modellen van veel van hun toestellen, 1 met een chinee rom(firmware) en 1 met een internatinale/europese firmware. als iemand de telefoon via een kanaal als aliexpress koopt kan het inderdaad zijn dat je de chinese verie krijgt wat inderdaad voor problemen zorgt. maar xiaomi heft ook verkoopkanalen in nederland, zoals belsimpel, en die verkopen de juiste versie. overigens is xiaomi 1 van de merken die het langst nieuwe oftwareversies voor hun toestellen levert, dus over hun service en kwaliteit kan je niet klagen eigenlijk.
ik vind het goed van l-mobi dat ze die klant aanbieden om langs te komen, ze doen duidelijk hun best om bugs op te lossen, iets wat je inderdaad veel minder ziet bij lyca en lebara. ik hop alleen dat ze ooit de, in mijn ogen, enige verstandige keuze maken en een prijsvechter worden die nog grotere bundels voor nog lagere prijzen aanbiedt dan bijvoorbeeld lyca. nog even een pecifieke vraag aan janon: heb jij toevallig al ergenseen gerucht opgevangen over victor mobile? ziet er voor mij een beetje uit(qua bedrijfsstructuur) al een relaunch/spin off van vectone die er dus aan gaat komen(zie nummerreeks bij acm en bedrijfsstructuur op google. als dat idd een spin off van vectone is met de tarieven die vectone had dan gaat l-mobi het zwaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
@dick waar zie je dan de bedrijfstructuur van de eventuele nieuwe vectone?

Ben dan ook wel benieuwd op welk netwerk ze gaan zitten, want denk niet dat kpn nog met ze wil samenwerken.

Ondanks de bugs en dat er best veel mis was bij vectone, zou ik toch zo daar weer een simkaart nemen als de bundels weer zo goedkoop en groot zouden zijn.

Maar los van het feit of vectone terug komt of niet, denk ik sowieso al wel dat lmobi het erg lastig gaat krijgen met de huidige tarieven structuur.

Ik bedoel lmobi wilt geen prijsvechter zijn? wat willen ze dan wel, meeste mensen die bij zulke providers klanten zijn die zijn dat gewoon puur voor de prijs en niet voor iets anders.

Zelfde geld bv ook voor simpel,youfone en dat soort mvno's daar zit je gewoon met 1 reden en dat is de prijs.

En als ze dat wel denken, zet ik mijn vraag tekens bij de 20 jaar ervaring die ze zeggen te hebben.

[ Voor 77% gewijzigd door fl2001 op 15-07-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@fl2001:
net als vectone een ltd in eneland, en een bv hier met een hoofdbestuurder (bij beide bedrijven) met een naam die net zo klinkt als die van de eigenaren van vectone en lyca.
l-mobi gelooft in de jaarbundels, hun focus op kleine prijzen voor kleinverbruikers, maar ik twijfel ook of ze het daarmee redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
dicksterk schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:34:
@fl2001:
net als vectone een ltd in eneland, en een bv hier met een hoofdbestuurder (bij beide bedrijven) met een naam die net zo klinkt als die van de eigenaren van vectone en lyca.
l-mobi gelooft in de jaarbundels, hun focus op kleine prijzen voor kleinverbruikers, maar ik twijfel ook of ze het daarmee redden.
Dan stel ik nog even het oprichten van een MVNO via crowdfunding uit.

Er zijn op dit moment al een groot aantal websites gereserveerd (co.uk, nl, de, fr, it maar geen be,dk).

Dick, aan jou de eer om een [Victormobile] Ervaringen & Discussie topic te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dicksterk schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:34:
@fl2001:
Maar waar heb je dat gelezen dan? Heb je een link?

Vind het wel interesant namelijk.

Wat betreft de jaarbundels van lmobi, natuurlijk zal dat niet genoeg zijn, daar zullen ze van zelf snel genoeg achterkomen, kijk al naar de actie die ze met 1 van hun jaarbundels hadden opgezet: https://www.actievandedag...eding/simkaart-aanbieding

slechts 57keer verkocht, en dat terwijl het met flinke korting is. Als dat geen signaal genoeg is voor lmobi, dan hou het denk ik wel op.

Edit: Oh laat maar heb het al gevonden. Dacht dat dirk een typefoutje had gemaakt en gewoon Vectone Mobile als naam bedoelde.

Maar het blijkt dus dat er echt een nieuw bv is opgericht onder de naam Victor Mobile. Opgericht 3 April en afgelopen maand nog iemand toegetreden tot het bestuur.

Ben benieuwd, maar als dat inderdaad doorgaat, dan kan lmobi het echt helemaal vergeten.

Ben wel benieuwd, vanwaar hebben die type providers zoveel interrese in nederland?

[ Voor 20% gewijzigd door fl2001 op 15-07-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
@fl2001 Waarom in Nederland? Omdat Nederlandse informatica/economie-studenten te lui zijn om in een weekend een betere site/demo op poten te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@prepaidsmurf: een ervaringen topic zal ik ooit zeker opzetten maar n nog niet, ik weet namelijk nog niets;-)
@fl2001: Nederland is een vrij multicultureel land + erg prijsbewust. misschien gooit l-mobi net de handdoek in de ring als Victor er klaarf voor is om een mvne-platform te bouwen, dan kunnen ze dat van l-mobi overnemen, de routeringen wijigen voor spraak en data en van start gaan;-)
al hoop ik ergens dat l-mobi nog komt met een pectaculaire move om klanten te werven, maar ik heb al mijn argumenten en kennis in de strijd gegooid zonder ze te overtuigen dus ik zie het nog niet gebeuren. victor laat verder nog niets los hoewel 1 van de bestuurders wel op mail reageert, dus het is in dit gevla zelfs niet zo dat er dingen zij died ik al wel weet maar nog niet kan delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prepaidsmurf
dicksterk schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:06:
@prepaidsmurf: een ervaringen topic zal ik ooit zeker opzetten maar n nog niet, ik weet namelijk nog niets;-)
Voor de discussie dan:

Via nl.linkedin.com: Victor Mobile BeNeLux zoekt een Sales and Marketing Manager. Victor Mobile is a new MVNO (mobile) launching in the Benelux region in 2020.

Via drimble.nl: Per 8-6-2020 is Bestuurder Jozef Johannes Cornelis van Nieuwburg in functie getreden. Per 2-4-2020 is Bestuurder Amitabh Sharma in functie getreden.

(Een) Sharma heeft o.a. bij Vectone en Lyca gezeten.
Over van Nieuwburg kan ik nog niets vinden, tenzij het dezelfde van Nieuwburg bij Acqua is.

[ Voor 3% gewijzigd door prepaidsmurf op 15-07-2020 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Terwijl ik niet kan wachten op de verdere berichten van @tyson69 ( APN instellingen B) ) verkneukel ik me bij de problemen die de l-mobi-hulptroep alhier ondervindt bij de vertaling van de teksten van @dicksterk door de vele typo's in zijn tekst ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:31:
Terwijl ik niet kan wachten op de verdere berichten van @tyson69 ( APN instellingen B) ) verkneukel ik me bij de problemen die de l-mobi-hulptroep alhier ondervindt bij de vertaling van de teksten van @dicksterk door de vele typo's in zijn tekst ;-)
Update: vandaag niets van L-mobi vernomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
zover ik weet, deze 2 bedrijven uit UK, van 2 broers werken samen.
Lebara en L-mobi zijn Nederlandse bedrijven.
prepaidsmurf schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:14:
[...]
(Een) Sharma heeft o.a. bij Vectone en Lyca gezeten.
Over van Nieuwburg kan ik nog niets vinden, tenzij het dezelfde van Nieuwburg bij Acqua is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@prepaidsmurf: ;-)ok je hebt me overtuigd, topic geopend. Ik zal de persoon die ik bij victor mobile heb benaderd mailen over het topic zodat hij kan meeelezen/schrijven. ;-)niet dat dat bij l-mobi ook maar iets heeft geholpen maar goed;-) btw de door jou gevonden Jos van nieuwburg is idd dezelfe als die van acqua, misschien kan ji in het nieuwe topic nog iets over acqua opgraven?
@druipgrot: het valt mij ook op dat janon niet op mij reageert, misschien idd de typo's;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
ik heb nog een tip voor l-mobi...
misschien kunnen ze, net als lycamobile gt-mobile heeft, en vectone delight mobile had, een 2e merk lanceren onder hun eigen platform waarop ze wel een echte prijsvechter worden. dan bedienenn ze 2 markten, de markt waarin ze zelf (vrijwel als enige) geloven, en de markt die wij hier op tweakers beschcrijven met uiterst gunstige tarieven en bundels die goedkoper zijn dan wat andere bedrijven momenteel in Nederland aanbieden. dan kunnen ze daarna, zeg na 1 of 2 jaar, zelf beoordelen welk van hun 2 brands het beste loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Update: Geen berichten van L-Mobi ontvangen vandaag. @Janon, kun jij ze misschien eens porren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
Dit is de tip: met onderstaande bundels Lmobi speelt al wat jij bedoel.

All-in 12 Bundel code
12 All-in 100 *103*111# 12x100 MB 12x25min 12x5sms € 14.95/12 = €1,25 per maand
12 All-in 256 *103*106# 12x256 MB 12x100min 12x10sms € 24.95/12 = €2,10 per maand
12 All-in 512 *103*121# 12x512 MB 12x100min 12x10sms € 44.95/12 = €3,75 per maand
12 All-in 1GB *103*112# 12x1 GB 12x125min 12x15sms € 59.95/12 = €5,- per maand
12 All-in 2GB *103*115# 12x2 GB 12x275min 12x20sms € 89.95/12 = €7,50 per maand

Voor €1.25 per maand bestaat geen een pakket in Nederland, Deze pakket is goed voor kinderen of 2e telefoon voor het werk. Ook geen aansluiting kost
dicksterk schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:35:
ik heb nog een tip voor l-mobi...
misschien kunnen ze, net als lycamobile gt-mobile heeft, en vectone delight mobile had, een 2e merk lanceren onder hun eigen platform waarop ze wel een echte prijsvechter worden. dan bedienenn ze 2 markten, de markt waarin ze zelf (vrijwel als enige) geloven, en de markt die wij hier op tweakers beschcrijven met uiterst gunstige tarieven en bundels die goedkoper zijn dan wat andere bedrijven momenteel in Nederland aanbieden. dan kunnen ze daarna, zeg na 1 of 2 jaar, zelf beoordelen welk van hun 2 brands het beste loopt.
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste