Tweakers rocks, maar alleen technologisch.
Roaming staat aan, al hoeft dat volgens mij voor een MVNO niet eens. En nee, geen 4G icoontje, alleen volle bak met streepjes, in onderstaande geval zelfs 2 want er zitten 2 L-mobi sims infl2001 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:47:
Staat roaming op het toestel aan? zo niet doe het is aan en test het dan is, heb je trouwens wel gewoon een 4g logotje in je schermpje?
[ Voor 35% gewijzigd door tyson69 op 10-06-2020 13:44 . Reden: screenshot toegevoegd ]
Klopt, heb ook helemaal geen data. Zie onderstaande screenshot van diagnosticsThe_Wireless_Guy schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:35:
[...]
Dat is natuurlijk helemaal vreemd want streaming radiozenders zijn ook gewoon data dus dat betekend dat de datasessie wel degelijk wordt opgezet. Als andere data niet doorkomt ligt dat dus niet aan de datasessie zelf.
/f/image/wDZcZnQs2I2aPKmwAZ7NnguT.png?f=fotoalbum_large)
Staat volgens mij echt dat de dataverbinding verbroken is. Als ik met SIM-kaarten wissel, zie je in dit menu wel dat hij even probeert te connecten maar die timed out na verloop van tijd en dan wordt hij inactief.
Dit doet hij met alle SImkaarten en mijn beide M1A1's

Dit artikel wordt geleverd door L-Mobi Mobile B.V.
Deze actie staat online van dinsdag 30 juni 00:00 uur t/m donderdag 30 juli 2020 23:59 uur..
Oordeel zelf maar... deze bundeltjes zie ik op https://mylmobi.nl/selfservice/fl2001 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:13:
[...]
Volgens mij haal jij nu 2 dingen door elkaar. Alle bundels die momenteel op de site staan zijn MAAND bundels. Dus ook de 4,95 euro bundel waar je 512 mb voor krijgt is een maand geldig.
Alleen de dag bundel die Jonan hier had doorgeven is 1 dag geldig, maar die staat nog niets eens vermeld op de site.
Overzicht is inmiddels aangepastbobdevries109 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:23:
[...]
Oordeel zelf maar... deze bundeltjes zie ik op https://mylmobi.nl/selfservice/![]()
[Afbeelding]

Nu nog de problemen met diverse websites zoals https://nos.nl/ die niet te bezoeken zijn FIXen. Dat zou Prio 1 moeten zijn!
:strip_exif()/f/image/JIUHHhEbh9xHwntUVITvamZ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben geen deskundige hierin maar ik vind 28 kaarten per dag niet erg veel.
De activatiedatum van dicksterk past ook perfect in de lijn van de afgelopen week. Dus of we hebben 6x mazzel dat we in 1 reeks zijn uitgekomen, of er is maar 1 reeks.
Zijn er toch best nog wel wat:fl2001 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:35:
[...]
Lmobi heeft op het moment amper resellers, op een enkel winkeltje hier en daar na, zou dus een klein klusje moeten zijn om de simkaarten te vervangen als dat nodig is
PhoneHouse
Recharge.com
Beltegoed.nl
Opwaarderen.nl
BCC.nl
Optie1 Smartliving
Seniorstore.nl
actievandedag.nl/actie-aanbieding/simkaart-aanbieding
@dicksterk Tuurlijk, dat kan ook, maar is toch funny om net als @tyson69 hier zelf over te speculerendicksterk schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:38:
@bobdevries109: ik kan mijn simnummer niet achterhalen, ben zelf blind en kan het nummer op de sim niet lezen daardoor.
overigens: ik denk dat verkopers nog wel ude sims hebben liggen, mar als je een sim via de website besteld komt hij van l-mobi zelf en krijg je dus altijd een nieuwe. als je helemala zeker wil zijn mail je naar cs@l-mobimobile.nl met je adres, de mededeling dat je problemen met apn hebt en dat de sim erg traag registreert en dat je hebt gehoord dat er nieuwe zijn, en of je een nieuwe mag. daarbij kan je dan ook nog aangeven of je het nummer van de oude sim wil behouden, of juist gewoon een nieuwe wil. door ze te maieln en expliciet te zeggen dt je een nieuwe wil uit de nieuwe batch kunnen ze er op toezien dat je die krijgt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rfpq0Skza6JTH0AU4jCNqn9B.jpg?f=user_large)
En had @Royalty niet juist via actievandedag.nl besteld? Dat is toch niet bij L-Mobi rechtstreeks??
:strip_exif()/f/image/3xcTweeq2TpA43Ra295LEoi4.jpg?f=fotoalbum_large)
dicksterk schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:07:
@janon: dat concurrenten dingen onhanidg doen wil niet zeggen dat l-moobi dat ook oet ddoen. het is gewoon gierigheid
Bron: https://l-mobimobile.nl/bundel-codes-ussd/
Ik zeg tijd voor een bundel opschoning
[ Voor 18% gewijzigd door bobdevries109 op 05-08-2020 13:02 ]
:strip_exif()/f/image/nOuWDkMOjoqhOVxNXrU4EbHk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Myef31Q3MFmbKQ1aw4xRa5hO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/olR4O5uthSAhTaeNzXT9yrub.jpg?f=fotoalbum_large)
dicksterk schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:29:
@janon: misschien zou je die lik die je hier gisteren deelde ook eens in de lopende aanbieding van l-mobi op pepper.com moeten zetten. die aanbieding loopt wel maar heeft geen enkele reacite. zet dan naast die lik naar die site waar je simkarten mt de bundels kan krijen, ook een vergelijking in met simpel enzo waaruit blijkt dat dit erg goekdoop is. het lijkt dat de mensen op pepper dit nu ontgaat wat erg jammer is. kan het zelf niet doen, want het is voor mij geen toegankelijke site.
:strip_exif()/f/image/OvYWEyeTvjCSE3iEJu5xm35E.jpg?f=fotoalbum_large)
fl2001 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 16:19:
[...]Ja maar dat van Lebara was natuurlijk sowieso een vreemde keuzeIk begrijp sowieso niet waarom mensen voor lebara zouden kiezen. 2jarige contract - 10 euro per maand voor 5GB en 150 bel minuten, nou wat spannend zeg.
Bij youfone heb je volgens mij altijd al die keuze gehad, alleen kreeg je eerst wel minder min/sms.
Tele2 doet het ook al een hele tijd zo, en daar zit een gat van 3 euro tussen onbeperkt bellen/sms of 200 min/sms.
@Janon Wat mij nog bevreemd is het volgende:Janon schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 21:40:
Het was vandaag beetje rustige dag voor mij dus ik ging even controleren wie de beste data Sim only heb. Ik kom volgende uit. Groene velden zijn de goedkoopste provider in Nederland (vandaag 10-08-2020 +1JaarAbo.).
[Afbeelding]
[...]
Als je via "https://www.jzp-lmobi.nl/a-60657401/jaarbundels/l-mobi-jaarbundel-2gb-275-min-20-sms/" deze bundel koopt, en vervolgens inlogt als nieuwe klant helemaal happy de peppie, dan is het toch zuur om vervolgens erachter te komen dat je op de mylmobi.nl, voor die zelfde €89,95 een 3GB+300MIN+30SMS zou hebben kunnen krijgen.
Ik snap echt niet dat wat er aan de voorkant wordt verkocht, niet gelijk is met wat er aan de achterkant (pas als klant) wordt verkocht. Dat is toch meer dan merkwaardige bedrijfsvoering
BTW in jou overzicht zie je dat eigenlijk al terug in bundelprijs 2GB met 3GB vergeleken. Verschil 1 cent in jou berekening maar feitelijk gelijke prijs aan elkaar (voor/achterkant).
Edit: Ik zie nu dat de zelfde bundel aan de voorkant onder "Aanbieding" wel staat vermeld, maar dan voel ik me als klant nog steeds in het ooitje genomen als ik daar dus in mijn enthousiasme overheen had gekeken bij het bestellen. Een heel jaar 1GB+50BEL+10SMS extra mijn neus voorbij
Voor de wel plaatjes kijkers onder ons:
Zoek de verschillen aan de voorkant, welke deal is beter?
Deze?
Of deze?
[ Voor 21% gewijzigd door bobdevries109 op 11-08-2020 15:13 ]
Lmobi is een SIM only provider, wat hier verschil is, dat ze in een keer geld vragen (geen administratie gedu) en geen aansluiting kost hebben. Dit is slim bedacht. Net als promovendum (geen administratie kosten).
Ik heb vanochten wat ik gemaakt heb verstuurd naar Lmobi klanten service, Ik kreeg onderstaande terug.
Ze hebben nu een Jaarbundel 10GB voor €12.50 per maand (149.95) bij gemaakt.
:strip_exif()/f/image/aAGa6t6aZgaqmvN17lA8ssgk.jpg?f=fotoalbum_large)
Over nr. te praten. bijna 70% van Nederlanders hebben al mobiele nr. Mobiele nr. wordt altijd meegenomen naar Lmobi. Dus Lmobi hoef niet veel nr. te kopen bij ACM.
fl2001 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:04:
[...]Eerst zeiden ze ook dat ze geen prijsvechter provider wouden zijn, daar zijn ze nu met deze nieuwe bundels ook op terug gekomen.
Als ze nu nog steeds met de 1e nummerblok bezig zijn, dan lijkt het inderdaad weinig op te schieten, maar ik neem aan dat ze nog wel een of ander promotie plan hebben ?
[ Voor 38% gewijzigd door Janon op 11-08-2020 19:05 ]
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:57:
Waar blijft mijn 3 GB voor 5 euro maandbundel? Een zeer bescheiden voorstel.
Bewijs: zoals ik uitvoerig heb laten zien kon je de afgelopen twee tot drie jaar bij Lebara een 5 GB maandbundel voor 7,50 kopen. Dit is nog altijd beter dan de 8,75 per maand,
[ Voor 57% gewijzigd door Janon op 12-08-2020 16:23 ]
Dubbele 10GB bundel aangeboden als jaarbundel welke verwijst naar de €89,95 bundel als je er op klikt
Edit: Lijkt wel alsof er live mee wordt gekeken, deze fout lijkt nu 10min later inmiddels hersteld
Ontbrekende bundels en de €89,95 bundel is nog zonder de extra 1GB bonus
Waar zijn de rest van de pakketten gebleven die hier gisteren nog wel stonden?
[ Voor 9% gewijzigd door bobdevries109 op 12-08-2020 19:33 ]
:strip_exif()/f/image/rDktnQZG8ZglrokxH3J2wHl6.jpg?f=fotoalbum_large)
druipgrot schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:29:
[...]snap ik, de doorsnee mens heet Juan en die zit hier: https://www.bellen.com/mo...bi-mobile/klantervaringen
dicksterk schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:12:
Ik dacht even dat ben de l-mobi deal had opgepit en was begonnen an een prijzenslag..... maar nee dus, jammer. was wel benieuwd geweest naar de egen-actie van l-mobi, maar die is nu dus onnodig want ze blijven de goedkoopste met 10gb en 15gb.
Als ik die gegevens importeer zie ik een lichte stijging in de laatste weken al eis het geen enorme plus TOV de weken ervoor. Zeker geen boost door de grotere bundelsdicksterk schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:15:
Het gaat goed met de groei van l-mobi voor zover dat valt af te meten aan uitgegeven nummers. Het verschil tussen een nummer geactiveerd op 18 juli en een nummer dat vandaag(18 augustus) werd geactiveer is 2432 @tyson69 jij kan dat getal optellen bij het nummer dat je van mij hebt gehad in pb dan kan je het nieuwe nummer opnemen in je grafiek). in 31 dagen zijn er dus 2432 nummers geactiveerd wat komt op 78,45 simaarten per dag
zoals @janon terecht opmerkte zitten daar de mensen die hun nummer naar l-mobi meenamen niet bij wat idd waarschijnlijk de meerderheid is, dus een minimale groei van 3000 in de afgelopen maand is veilig aan te nemen. als l-mobi in dit temp nummers blijft uitgeven zullen ze voor november een nieuw nummerblok nodig hebben.
:strip_exif()/f/image/qqwP4QmqxqUDsN7bB8RgqQ5u.jpg?f=fotoalbum_large)
fl2001 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:09:
7Mbps is meer dan zat voor een bundel van 10GB data.
Je kan er gewoon mee youtube kijken, whatsappen, spotify, navigatie ect ect...
Snelheden van 75mbps bij zulke kleine bundels heb je in de praktijk weinig aan hoor.
Bij maand bundel €14.95 ontvang jij samen 8 GB. En lyca bepaalt niet wie mag in de markt komen of niet. Kijk op lyca site staat voor 15 euro 2 bundel (een geef 7GB en andere geef voor het zelfde bedrag 9GB)?
fl2001 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:09:
Overigens heeft Lyca zo net weer een bundel meer data gegeven. Voor 15 euro krijg je nu 9 GB data + onbeperkt bellen en smsen.
Het kan toeval zijn, maar lijkt er op dat Lyca, Lmobi geen kans wilt geven, en ze meteen aanpakken nu lmobi nog super klein is.
[ Voor 6% gewijzigd door Janon op 25-08-2020 11:01 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Janon op 25-08-2020 22:47 ]
Kijk hun sim only vergelijker, ze zoek wel normale klanten, bijvoorbeeld ik gebruik tussen 3 tot 5 GB max.
dicksterk schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:42:
@janon @l-mobi: l-mobi heeft toch weer een serieus concurrentieprobleem.
[ Voor 44% gewijzigd door Janon op 31-08-2020 20:48 ]
Jazeker. Vanaf een SIM zonder tegoed kan ik niet bellen naar een andere SIM. Andersom van de SIM met voldoende tegoed werkt bellen prima alleen wordt hiervoor wel 2ct/20sec afgerekendfl2001 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:48:
[...]
Maar heb je wel een bundel aanstaan? het gratis bellen onderling is vaak alleen gratis als je net hebt opgewaardeerd, bij lebara bv of als je een bundel aan hebt staan, anders is het gewoon betaalt...
:strip_exif()/f/image/kplTNK7dBREf0IloF1VzOWoK.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de portal wordt het wel als onderling gesprek herkend, het gebelde nummer wordt niet eens weergegeven
[ Voor 32% gewijzigd door tyson69 op 25-09-2020 14:08 . Reden: screenshot ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EBW3y8eyUsMLMcSJihzukSnX.jpg?f=user_large)
https://www.coolblue.nl/z...9pKsIY_gMIDWmQlATMjsBopqk
Bij Coolblue kun jij met toestel vinden met 10GB.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EBW3y8eyUsMLMcSJihzukSnX.jpg?f=user_large)
druipgrot schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:48:
[...]Weet wel zeker dat je niet kunt zeggen dat El Mobi het goedkoopst is,
voor die €7 (oké €7,50) geeft lycamobile je 4GB meer (9GB) per maand, en 5GB heb je al voor €2 minder (€5)
heb ik het nog niet over onbeperkt bellen, ik bel haast niet, zeker geen 2u per maand, maar ik ben helemaal om.
:strip_exif()/f/image/rDktnQZG8ZglrokxH3J2wHl6.jpg?f=fotoalbum_large)
fl2001 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:55:[...]Nou nou dat weet ik nog zo net niet hoor. Als je op de pagina kijkt van actiedevandaag, is die bundel nog maar 8 keer verkocht en die staat al enkele dagen online, dat vind ik nou niet echt denderend, zeker niet omdat het best een scherpe deal is, en eigenlijk alleen die van Lycamobile beter is.
Ik denk dat ze gewoon gaan beginnen met het distribueren van de simkaarten aan (web) winkels, zie bv bij coolblue waar je de simkaarten gratis mee krijgt bij aankoop van een smartphone.
Ik denk eigenlijk dat ze gewoon de Lebara en Lycamobile strategie nagaan, op langere termijn op zoveel mogelijk plekken de simkaarten aanbieden, dan wel gratis of betalend.
Dat is een bewezen werkende strategie
Daarvoor heb je natuurlijk veel meer nummers dan 10.000 nodig, daar kan je vrij weinig mee.
Onderstaande gegevens zijn van Lmobi Belgie, en dat is uitgebreider dan enkel 'l-mobi'.
Maar ik heb een Nederlande sim en daar vind ik online geen info met dezelfde info maar dan voor NL.
:strip_exif()/f/image/1F4Ep3XFrls1GNIK4fLjzCvy.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoiets moet ik denk ik ook hebben maar dan voor een Nederlandse simkaart.
:strip_exif()/f/image/J00B7XPjx5YIeVIeL8WjsEzJ.jpg?f=fotoalbum_large)
koektrommeltje schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:15:
Maar ik heb een Nederlande sim en daar vind ik online geen info met dezelfde info maar dan voor NL.
Zoiets moet ik denk ik ook hebben maar dan voor een Nederlandse simkaart.
:strip_exif()/f/image/NLvtRjRBTXedIKFrBVQN7bOn.png?f=user_large)
fl2001 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:31:
Na de laatste Prepaid wijzigingen bij Lebara, komt L-Mobi nu helemaal als minst goede optie uit de bus.
In iedergeval voor de maand bundels.
Bij de 10 euro maand bundels:
Lyca = 5GB +Onbeperkt bellen + smsen
Lebara = 4GB + Onbeperkt bellen
L-Mobi = 4GB +120 Min.
Ik vergelijk deze 3 alleen,omdat ze vaak naar elkaar kijken.
Toch wel opvallend dat de 'nieuwkomer' het minste aanbied.
:strip_exif()/f/image/rVA2GPzOtUQ3YMKTnU7bQr3P.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik loop echter met mijn Note 9 met android 10 tegen het probleem aan dat met de APN: L-mobi het internet prima lijkt te werken in Nederland, maar niet in Duitsland. Ik zie in dit onderwerp een aantal berichten van enige tijd geleden dat meerdere mensen precies dat zelfde probleem hebben, maar een oplossing ben ik helaas nog niet tegen gekomen. Is er inmiddels iemand die die heeft weten op te lossen? De klantenservice blijft maar hangen bij "APN goed instellen" (heb ik al gedaan, werkt prima in NL, niet in Duitsland), en de FAQ geeft ook niet meer dan dat.
Kun je een link geven want ik kan het nergens vinden.fl2001 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Zo goedkoop is dat nou ook weer niet hoor. Youfone is daarin duidelijk goedkoper met de huidige acties die ze hebben.
Daar heb je nu een actie dat als je een 2 jarig contract neemt de 1e 6 maanden voor 1 euro per maand krijgt, daarna kost de 10gb bundel +200 min/smsjes 10 euro per maand.
Gemiddeld betaal je dan 7,75 euro per maand, en ook de 15GB bundel kom je dan bij Youfone goedkoper uit. Zelfde als bij BEN, met de basicfit actie ook goedkoper.
Aansluit kosten bij youfone kan je trouwens middels cashback acties simpel terug krijgen.
Dit is trouwens ook 1 van de reden waarom ik denk dat een Lmobi meer kans heeft om te slagen op de prepaid markt dan op de simonly abbonementen markt, er zijn al teveel mvno's op die markt en dat zijn niet de kleinste spelers, daarom kom je alleen tussen als je echt een super actie hebt, of je moet een zak met geld hebben voor tv reclame, zoals bv een lebera doet.
Hé, in een keer zie ik het ja, sorry, maar ik kan dit niet meer verwijderen.
:strip_exif()/f/image/6IGNLOR3ZIcxIXvR09Nn9uDJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed dat is dus niet per maand opzegbaar of aanpasbaar, en dat is voor mij een slecht aanbod.
Zelfde voor Ben. Ik ben geen PR man van L-mobi, maar Mobi wint hier voor mij.
[ Voor 24% gewijzigd door druipgrot op 27-06-2021 12:21 ]
Tweakers rocks, maar alleen technologisch.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uRMFvmOaSPObH12ey1B0Yto0.jpg?f=user_large)
L-mobi heeft maandelijks opzegbaar en de beste laagste prijs,
Ik denk 2% tot 5% klanten bellen meer dan 250 min per maand. Onbeperkt bellen speelt niet een grote rol. Bijna iedereen belt via Wathsapp ect..
Ik denk, dat Lmobi en Lyca hebben toekomst in Nederland, rest worden op gekocht door MNO's of..
Simpel door T-mobile en ik zie Youfone door KPN of Vodafone ?
fl2001 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Zo goedkoop is dat nou ook weer niet hoor. Youfone is daarin duidelijk goedkoper met de huidige acties die ze hebben.
Daar heb je nu een actie dat als je een 2 jarig contract neemt de 1e 6 maanden voor 1 euro per maand krijgt, daarna kost de 10gb bundel +200 min/smsjes 10 euro per maand.
Gemiddeld betaal je dan 7,75 euro per maand, en ook de 15GB bundel kom je dan bij Youfone goedkoper uit. Zelfde als bij BEN, met de basicfit actie ook goedkoper..
[ Voor 12% gewijzigd door Sunnny op 27-06-2021 22:27 ]
Actie: alle jaar of 2 jaarbundel vanaf 1GB
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gpT8WvwnfRPA0VP3RtOnxBU3.jpg?f=user_large)
aart_jan schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:51:
[...]Gefeliciteerd! Heb je daarvoor nog iets extra's moeten doen?
[ Voor 4% gewijzigd door JohanDirk op 10-07-2021 16:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door aart_jan op 24-07-2021 22:44 ]
Dat denk ik ja... Bij mij ziet het er zo uit (zie afbeelding)JohnBKn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:31:
[...]
Dat is gek, ik heb 2 L-mobi sims, 1 met de kleine jaarbundel en 1 met beltegoed en een aangeschafte databundel. Op mijn beide My lmobi’s komt het kopje “EU Roaming” niet voor…
Zou dat tabje pas verschijnen als je in het buitenland bent?
maar ik denk voor grote bundels gelden deze regel toch? iedere betaalde €3 (exclusief BTW) ontvang je 1GB. Dus als ik een bundel van 10GB voor €10,- heb, €10/1,21= Excl.BTW €8,27. Dus €8,27 / €3 = Max. 2,76 GB mag toch ?
>
:strip_exif()/f/image/1kHngP6PDxIcd3Ga53GkCi3f.jpg?f=fotoalbum_large)
JohnBKn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:31:
[...]
Dat is gek, ik heb 2 L-mobi sims, 1 met de kleine jaarbundel en 1 met beltegoed en een aangeschafte databundel. Op mijn beide My lmobi’s komt het kopje “EU Roaming” niet voor…
Zou dat tabje pas verschijnen als je in het buitenland bent?
[ Voor 10% gewijzigd door JohanDirk op 28-07-2021 21:36 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/N4o2vzqQFqFEYZ9wyUjN06Cz.png?f=user_large)
en kan de klant eenvoudig beslissen of het te veel, te weinig, of veel te weinig is.
[ Voor 71% gewijzigd door JohnBKn op 14-08-2021 16:52 ]
:strip_exif()/f/image/udOIAJN78xaV04KSVxXtuOCc.jpg?f=fotoalbum_large)
Dr. Prozac schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:57:
Een paar paginas terug werd geschreven dat alleen maar 1/3 van je databundel kan worden gebruikt voor EU-roaming... klopt dit, want het staat niet op l-mobi's site.
Ik was nl. van plan het volgende te doen voor de komende vakantie in de EU:
1) l-mobi sim bestellen: gratis
2) Opwaarderen beltegoed: EUR 20
3) Opwaarderen 19GB maandbundel: betalen met beltegoed
Maar nu blijkt dus dat om 19GB in de EU te kunnen gebruiken, ik 3x de maandbundel moet kopen
Heeft Lebara prepay (10=20) of andere prepay aanbieders ook zo'n soortgelijk regel?
Toevallig kwam ik dit tegen op de site
:fill(white):strip_exif()/f/image/1YAKjTrD7fa5mnmXpTBqtGSG.png?f=user_large)
Ik heb ze nog niet op de site kunnen vinden, maar lijkt er dus op dat er binnenkort Prepaid 3 maanden bundels komen.
:strip_exif()/f/image/lVxi1VJw7798vC11WV0ZAOHt.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenstaande komt van een advertentie op Marktplaats. Er staat volgens mij heel duidelijk dat je je Coolblue
simkaart + bundel gewoon in het buitenland kunt gebruiken. En je wordt ook nog veel plezier toegewenst door het L-mobi team!
@aart_jan Ik kan me dus voorstellen dat je er van uit ging dat je er mee naar het buitenland kon...
[ Voor 7% gewijzigd door JohnBKn op 09-09-2021 20:32 ]
Lokale dekking kan natuurlijk tegenvallen. Op de recente outages na die natuurlijk niet voor moeten komen, vind ik het netwerk best OK. Ik vind vooral de KPN merken behoorlijk ruikendruipgrot schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:39:
[...]
HN gebruikt het Vodafone netwerk, dat staat toch algemeen bekend om zijn regelmatige stoornissen. Daarbij alles wat maar ruikt naar Ziggo boycot ik. ;-)
Het is even afwachten maar ik heb al een creditnota van mobiel.nl voor 35€ en een cashback die een laatste goedkeuring door moet bij Raboom van 29€. Kans bestaat natuurlijk dat die niet goedgekeurd wordt doordat ik van een andere cashback gebruik heb gemaakt. Mijn ervaring is alleen dat dan de cashback helemaal niet op de site verschijnt en dat doet hij dus welWat bedoelde je nou met je ‘dubbele’ cashback? Kun je beide cashbacks tegelijk incasseren?
Ze doen al zaken met Schiphol sinds 2018, extra is maar gratis, Dus ik geloof nog in😎😎[
[ Voor 114% gewijzigd door FrankJezoe op 14-12-2021 05:26 ]
www.lmobi-simonly.nl
L-mobi geef geen onbeperkt bellen. Duurste diensten op dit moment in telecom is SMS en Bellen. Mobiele internet DATA is goedkoop. Als jij goed op let weet Dickserk wel wat L-mobi doet. L-mobi wilt ook geen 20 of 30 miljoen euro winst maken per jaar net als hun concurrenten. Hun winst verwachting laag. Dus L-mobi kan wel
Verwijderd
HD-Voice op 2G kan ik mij niet voorstellen. Heb op de S9 waarin ik mijn L-Mobi sim heb zitten de boel op 2G en mobiele data uitgeschakeld staan. Daaraan kan het dus niet liggen, ook in de Xperia Z5 identieke instellingen (2G, mobiele data uit).dicksterk schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:43:
@darkforce: in jowu probleemn herken ik me niet. alles komt aan, heb met allle nummer s die ik wel kan beleln(t-mobile hoort daar dus niet bij) nooit slechte gesprekskwaliteit. maar ik denk dat dat misschein komt omdat een nokia c5 geen hd-voice ondersteund, met een toestel dat wel hd-voice ondersteunde had ik die problemen namelijk ook. voicemal vind ik wel prettig dat ze dat niet hebben. de enige waardevolle voicemail dienst die ik ooit gebruikt heb is die vann choozze, die kon het regelrecht naar je mailadres doorsturen dat vodn ik super handig. maar dat inbeleln naar je voicemail om erachter te komen dat enkel het geluid van een opgehangen telefoon werd opgenomen vind ik maar irritant.
Na herstarten komt direct de melding netwerk automatisch gewijzigd en dat het mobiele netwerk herstart is.
Dit zei ik al, een Kamer van Koophandel inschrijving betekent niet dat een bedrijf actief is. Dat noemen ze ook wel een bedrijf in rustte. Dat betekent dat ze belastingtechnisch dan dus ook geen inkomsten of uitgaven genereren en daarmee ook niet aangifte plichtig zijn.FrankJezoe schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:45:
Als jij L-mobi niet gelooft, dan ga jij toch maar andere provider, waarom wil jij perc L-mobi, ik zie wel bij kvk dat L-mobi sinds 2015 actief.
[Afbeelding]
Het zelfde als Telfort nu bij KPN, Telfort is nog gewoon ingeschreven maar wordt niet langer als handelsnaam ingezet. KPN kan echter als ze willen over een tijdje de naam zo weer uit de kast trekken zonder allerlei inschrijvingen etc. te realiseren en zo doen ondernemers dit wel vaker.
Inschrijving staat dus niet gelijk aan activiteit.
Kijk even naar deze;

Wat schetst de verbazing plots? Ze staan pas sinds 2018 ingeschreven als telecom aanbieder. 2021 - 2018 = 3 jaar wat nogal een verschil is met 6 jaar. Lang leve de openbare lijst die de ACM (vroegere OPTA) openbaar maakt.
En ook die lijst is weer niet helemaal eerlijk (net als de Kamer van Koophandel) aangezien die lijst ook Telfort Zakelijk B.V. laat zien terwijl Telfort zowel op consumenten als op zakelijk vlak niet langer actief is.
Again 1) inschrijving != activiteit.
Again 2) L-Mobi heeft pas sinds 2018 een inschrijving verkregen bij de ACM en mocht pas vanaf 2018 mobiele diensten aanbieden. Zonder die inschrijving mag dit n.l. niet.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2021 23:03 ]
:strip_exif()/f/image/Wr5ndKsMQFZ103vdf6LiYcge.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gyvgLuJeBknQuLMCy6cLWYHf.jpg?f=fotoalbum_large)
koektrommeltje schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:45:
Als je inlog op mylmobi.nl kun je die kleine jaarbundels nog wel opwaarderen. Daar staan ze nog wel. maar elders zijn ze idd niet meer te vinden. Apart wel. Zo heb ik het verleden jaar gedaan, toen mn jaarbundel afliep.
Lmobi is niet slim bezig.
Met huidige voorwaarden, huidige veel hogere tarieven/starttarief en minimale opwaardering van € 20 allesbehalve nog voordelig.
Voor mij reden om over te stappen naar een goedkoop abonnement voor haar.
Gelukkig bovenstaand probleem nog ontlopen ondanks laatste opwaardering vorig jaar augustus 😅
RemcoDelft schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:31:
[...]
Is dat de linker aanbieding op https://www.lebara.nl/nl/prepaid.html? 0MB €10 / 30 Dagen staat er.
Ik vind de site erg onduidelijk: "Voordeelbundel 4GB
2GB"... wat maak ik daar nou van?
"10=30"? "Lebara One" met weer andere tarieven?
Dit is hem.Ik zou altijd voor Lebara One gaan. Dan zijn de tarieven goedkoper waaronder dus 1 cent per mb.
10=30 houd in dat als je voor 10 euro opwaardeert 30 euro beltegoed krijgt, maar dan zijn de tarieven veel duurder. Ik zou zelf dus altijd Lebara One beltegoed kopen.
Bij die voordeelbundel krijg je 4GB aan data, alleen lijkt het er op dat je bij sommige browsers nog 2GB te zien krijgt, maar het is dus echt 4GB.
Mensen, je kan lebara en lyca echt niet vergelijken met lmobi.
Lebara en lyca zijn echt tientallen miljoenen waard en hebben echt enorm veel klanten, die vallen echt niet zo maar om.
:strip_exif()/f/image/9WNfRCxvAwer0GA2UHNt6LQt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook mijn L-mobi sim is ermee opgehouden. Gisteravond heb ik een Lebara sim aangevraagd en meteen nummerbehoud in gang gezet. Kreeg zojuist een mail dat er een sms verstuurd is naar het nummer wat ik wil behouden; die werkt niet meer. Je krijgt echter ook de optie om je klantnummer op te geven. Heb daar het 89-nummer van L-mobi doorgegeven. Fingers crossed!
[ Voor 12% gewijzigd door Arnold79 op 23-05-2024 19:16 ]

/f/image/YBN3QI5jaL1uczAbhORmrspO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/21WtKdungfxRL7ImRfmBELGR.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/4k3jWJmgAn3AtPySo4PtZiCA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eWrGmNgFPOdio0CZSTLaTwth.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bzlp4yOiPcC2wfZa2ggIF60H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JiAwy31CT7KaMoIx6qlTLjl6.jpg?f=fotoalbum_large)