[L-mobi Mobile] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold79
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-09 09:24
Dr. Prozac schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:57:
Een paar paginas terug werd geschreven dat alleen maar 1/3 van je databundel kan worden gebruikt voor EU-roaming... klopt dit, want het staat niet op l-mobi's site.

Ik was nl. van plan het volgende te doen voor de komende vakantie in de EU:
1) l-mobi sim bestellen: gratis
2) Opwaarderen beltegoed: EUR 20
3) Opwaarderen 19GB maandbundel: betalen met beltegoed

Maar nu blijkt dus dat om 19GB in de EU te kunnen gebruiken, ik 3x de maandbundel moet kopen :(

Heeft Lebara prepay (10=20) of andere prepay aanbieders ook zo'n soortgelijk regel?
Zit in Frankrijk en dit was precies mijn plan : in plaats van 19 GB krijg je er 5 GB voor. Opwaardbonus en 2/3 van de bundel is niet voor roaming. Hoewel klantenservice heeft gezegd de website duidelijker te maken is dit niet gebeurd.

Ik ga een klacht indienen bij de ACM / Telecomwaakhond. Dit is pure misleiding aangezien er geen woord over op de website staat.

Stap ook over naar Lyca. Ben helemaal klaar met deze club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:12
dicksterk schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:17:
@fl2001: Die conilidatie waar je op doelt zal toch uiteindelijk de hele concurrentie in het youfone-simpel egment laten verdwijnen? als youfone en lebara door kpn worden opgekocht, en t-mobile na de verkoop meer op directe winst inzet gaan de prijzen omhoog.
En idd l-mobi zi nu in het vaarwater van lyc aen lebara. Maar de vraag is juist, hoe krijg je bijvoorbeeld de youfone gebruiker aan de prepaid 20jaarbundels van l-mobi die goedkoper zijn. als dat kan lukken zal youfone moeten concurreren omdat ze anders leeglopen. Ik zeg niet dat dat makkelijk is, daarop zeg ik juist dat l-mobi zijn vindbaarheid moet verbeteren en dat het omhoog moet komen bij zoektermen als goedkoper dan youfone, of goedkoper dan simpel bijvoorbeeld. Nu komt l-mobi vooral omhoog als je op google full mvno nederland intypt, maar daar zoekt geen mens naar als ze een nieuw abonnement zoeken.
Waarom, dat hoeft niet? T-Mobile kan bv prima simpel in stand houden om de lagere segment te bedienen, en via tmobile merk de premium markt.

Nou is het wel zo dat tmobile op het moment veel merken heeft, ben,tele2 en simpel dus ik denk wel dat sowieso 1 gaat verdwijnen, maar ze gaan dat segment echt niet opgeven hoor.

Vodafone bedient met hollandsnieuwe ook de lagere segment, kpn doet dat een beetje met Simyo, als ze bv youfone zouden kopen zou dat ook een goede optie zijn om de lagere segment te bedienen.

De 3e grote providers gaan die echt niet weg geven hoor, dan praat je over miljoenen klanten.

Wat betreft L-mobi, ja met de 2 jaarbundels zijn ze nu bv goedkoper dan youfone in bepaalde gevallen, maar ik denk dat het verschil te weinig is. Ik las laatst op telecompaper dat uit onderzoek blijkt dat nederlanders maar weinig overstappen, dus als het verschil dan ook nog klein is, krijg je mensen echt niet zo ver om naar een kleine bekende provider over te stappen.

Daarnaast is 30 maanden aan een provider vast zitten niet wat lang? ik bedoel je praat over 2,5 jaar, dan zit je gewoon al in 2024 ik verwacht dat de bundels dan echt al vele malen groter zijn, zeker ook omdat de belangrijke 5G frequenties ook al zijn ingezet, waardoor de providers veel meer capaciteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokanDirk
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08-08-2021
ik vind Lebara prepaid ook niet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3U4O_XHkn-Fw4lHz2WlEei8hn8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udOIAJN78xaV04KSVxXtuOCc.jpg?f=fotoalbum_large
Dr. Prozac schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:57:
Een paar paginas terug werd geschreven dat alleen maar 1/3 van je databundel kan worden gebruikt voor EU-roaming... klopt dit, want het staat niet op l-mobi's site.

Ik was nl. van plan het volgende te doen voor de komende vakantie in de EU:
1) l-mobi sim bestellen: gratis
2) Opwaarderen beltegoed: EUR 20
3) Opwaarderen 19GB maandbundel: betalen met beltegoed

Maar nu blijkt dus dat om 19GB in de EU te kunnen gebruiken, ik 3x de maandbundel moet kopen :(

Heeft Lebara prepay (10=20) of andere prepay aanbieders ook zo'n soortgelijk regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokanDirk
Ik heb deze vraag (meegrooi van bundel) wel gesteld aan Lmobi, Ze gaven aan dat hun bundel meegrooit met tijd.

Bij Lmobi ontvangen nu alle nieuwe en oude klanten die 3 en 6 maanden gratis, maar Youfone ontvangt alleen nieuwe klanten of niet ?
fl2001 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:35:
[...]
Wat betreft L-mobi, ja met de 2 jaarbundels zijn ze nu bv goedkoper dan youfone in bepaalde gevallen, maar ik denk dat het verschil te weinig is. Ik las laatst op telecompaper dat uit onderzoek blijkt dat nederlanders maar weinig overstappen, dus als het verschil dan ook nog klein is, krijg je mensen echt niet zo ver om naar een kleine bekende provider over te stappen.

Daarnaast is 30 maanden aan een provider vast zitten niet wat lang? ik bedoel je praat over 2,5 jaar, dan zit je gewoon al in 2024 ik verwacht dat de bundels dan echt al vele malen groter zijn, zeker ook omdat de belangrijke 5G frequenties ook al zijn ingezet, waardoor de providers veel meer capaciteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
@fl2001: als alle grote mvno's sub-merken vna mnos worden kunnen ze rustig de prijzen opdrijven, er is dan namelijk niets meer over dat concurrentiedruk kan geen. kost 10gb nu een tientje dan kunnen de mno's dat rustig opvoeren naar 20, want er is geen onafhankelijke mvno zonder dure frequenties op z'n nek meer die prijsdruk kan geven dus schroevvenn ze het rustig op.
Het klopt dat de nederlander niet makkelijk overstapt. deden ze dat wel dan zaten wij niet in 1 vna de duurste landen voor vast internet bijvoorbeeld. Het wordt dij dat nederlnaders hun reputatie weer waar gaan maken en voor elke cent voordeel overstappen, dan krijg je pas prijsdruk. 2,5 jaar is llang idd, maar mensen nemen ook nog 2jarige abonnementen, die 6 maanden extra betaal je niet dus dat is gewoon gratis, waarom zou je in die gratis periode weg willen ookal zijn er grotere bundels die geld kostenn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokanDirk
*knip* spammer

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 08-08-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnBKn
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-05 16:54
Ben in Denemarken gearriveerd. In de buurt van Kopenhagen. Heb in Duitsland niet kunnen proberen of l-mobi werkt, had voor de zekerheid een andere internet oplossing bedacht, omdat ik er geen zin in had om mijn reisgenote op te zadelen met allerlei l-mobi APN instellingen.

Op mijn Samsung A20e had ik hier direct 4G internet (Telenor DK | L-Mobi.nl) werkt prima.
(Teletekst, NOS app, Wordfeut, Maps enz. )

In mijn LG L90 uit 2016 moest ik eerst weer even de l-mobi simkaart plaatsen. Geen internet. Ik zag echter dat mijn APN verdwenen was en die heb ik opnieuw ingesteld (l-mobi, l-mobi) en opgeslagen. Direct internet met 3G, sneller kan hij niet. (Ook Telenor DK en l-mobi).
Ik zag echter dat op mijn A20 de APN veranderd was. (Automatisch kennelijk) De l-mobi APN van “thuis” was weg en nu stond er de APN: KPN Internet met als APN: internet. En: MCC 204 en MCN 08. MCN 08 = KPN en MCN 27 is L-mobi, zoals wij allen weten. Ook op de LG was dit het geval. Toen ik l-mobi; l-mobi veranderde in KPN Internet en internet, werkte het niet meer…. Dus l-mobi..( en L-Mobi werkt ook)
Conclusie: Het werkt! (Maar hoe en waarom??)
Kan een l-mobi medewerker dit uitleggen? Graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thanalas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-08 09:36
Ik heb na enkele maanden zonder nu ook eindelijk internet werkend gekregen in Duitsland.

De tip om de lycamobile APN te gebruiken (en de l-mobi te verwijderen) heb ik geprobeerd.

Tot mijn stomme verbazing hoorde ik vandaag na oversteken van de Nederlands-Duitse grens het geluid van binnenkomende Whatsapp en Telegram berichten.

Net gecontroleerd, en er staat een nieuwe L-mobi (Met hoofdletter) APN in de lijst van APN's, en net als JohnBKn met MCC 204 en MCN 08!

Hopelijk blijft dit vanaf nu gewoon over de grens werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinyuu
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09 15:17
Ik heb net een paar dagen ook L-mobi. Ik heb de jaarbundel van 100mb. Op zich ging het hele proces soepel, en ik heb al eens kunnen internetten met mijn bundel, maar nu krijg ik 9 van de 10 keer geen ontvangst. Geen internet, maar ook geen telefoon.

Iemand die daar misschien tips voor heeft?

Telefoon herstarten werkt niet, sim erin en eruit werkt niet, vliegtuigmodus aan/uit werkt niet...
Wacht nu op een SMSje voor een andere dienst, maar krijg gewoon geen telefoonverbinding...
Zit gewoon in Nederland.

• JohnBKn
Rinyuu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:22:
Ik heb net een paar dagen ook L-mobi. Ik heb de jaarbundel van 100mb. Op zich ging het hele proces soepel, en ik heb al eens kunnen internetten met mijn bundel, maar nu krijg ik 9 van de 10 keer geen ontvangst. Geen internet, maar ook geen telefoon.

Iemand die daar misschien tips voor heeft?

Telefoon herstarten werkt niet, sim erin en eruit werkt niet, vliegtuigmodus aan/uit werkt niet...
Wacht nu op een SMSje voor een andere dienst, maar krijg gewoon geen telefoonverbinding...
Zit gewoon in Nederland.
Misschien is het handig als je even benoemt welke telefoon je gebruikt. Wie weet weet iemand een oplossing.
Ik neem aan dat je voldoende bereik hebt? en dat het daar niet aan kan liggen. En; leg het voor aan de klantenservice. Misschien ligt het wel aan de simkaart, dat schijnt ook wel eens voor te komen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
dicksterk schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:16:
@prepaidsmurf: ik heb nog wel een onversleutelde site(omdat er nog vrijwle iks opstaat) weet alleen niet of hij het bij jou/jullie niet doet: victormobile.com
algemeen: als je een simkaart aanvraagt kan je een vinkje zetten dat jenieuws wilt oontvangen(gesteld dat iemand anders dat ook heeft gedaan) heeft iemand van jullie ooit een nieuwsbrief per mail ontvangen?
Ik maak sinds april ook gebruik van de diensten van L-Mobi en heb me opgegeven voor de nieuwsbrief.
Tot nu toe nog niets ontvangen. Dus zocht ik even en kwam bij jou terecht. Zijn er er het afgelopen jaar nieuwsbrieven verzonden (en ontvangen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
ee nog nooit een nieuwsbrief gehad.

Nog een vraag: zijn hier mensen die bepaalde mobiele nummers niet kunnen bellen? Ik heb er 2 in mijn contactenlijst, 1 van bliep(die daarvoor al de nodige omzwervingen heeft gemaakt, van telfort naar vodafone naar vectone naar choozze naar bliep(tele2-netwerk en nu bliep(t-mobile netwerk
en 1 lycanummer dat nu bij simpel zit. beide t-mobile netwerk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Volgens mij heeft Lmobi er weer een concurrent bij, wat betreft de langdurige prepaid bundels.

Toevallig kwam ik dit tegen op de siteAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64-cCaexwWPuXLQ77uk5EPDUFfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1YAKjTrD7fa5mnmXpTBqtGSG.png?f=user_large

Ik heb ze nog niet op de site kunnen vinden, maar lijkt er dus op dat er binnenkort Prepaid 3 maanden bundels komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@fl2001: kan je misschien in tekst uitdrukken waarnaar je verwijst, screenshots kan ik helaas niet lezen met een brailleleesregel. Wie gaat mogelijk de concurrentie aan met l-mobi op langdurige bundels, en met welke prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dicksterk schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:30:
@fl2001: kan je misschien in tekst uitdrukken waarnaar je verwijst, screenshots kan ik helaas niet lezen met een brailleleesregel. Wie gaat mogelijk de concurrentie aan met l-mobi op langdurige bundels, en met welke prijzen?
3+1 bundel
Bij de 3+1 bundel wordt het bedrag dat gelijk is aan 3 losse maandbundels in één keer vooruit betaald.

Na 3 maanden ontvang je de 4e bundel gratis!

De 3+1 bundel is niet geldig in combinatie met Lebara prepaid promoties, zoals extra data of bij andere bundel producten.

Of campagnes waarbij je extra tegoed ontvangt na het sturen van een sms.

Zie lebara.nl/voorwaarden voor een compleet overzicht van de prepaid voorwaarden.

Dit gaat trouwens om Lebara.

Wat je precies krijgt voor welke prijs is nog niet duidelijk, maar uit de tekst kan je al wel opmaken dat er 3 maanden prepaid bundels aan gaan komen.

Verwijderd

Verwijderd

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2021 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
En speciaal een account aangemaakt om een redelijk 'warrig'. verhaal te dumpen hier ?
Wat is je bedoeling hiermee ?

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
als alle aan l-mobi gelinkte accooutns hier systematisch verwijderd blijven worden komen we nieuwe promoties nooit meer tegen, zoals bijvoorbeeld de maandelijkse sim-only site. ik vind dat nieuwe dingen die l-mobi aanbiedt hier thuishoren, anders kunnen we er ook geen ervaringen/discussie over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:58

Tahref

God bless you

dicksterk schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:02:
als alle aan l-mobi gelinkte accooutns hier systematisch verwijderd blijven worden komen we nieuwe promoties nooit meer tegen, zoals bijvoorbeeld de maandelijkse sim-only site. ik vind dat nieuwe dingen die l-mobi aanbiedt hier thuishoren, anders kunnen we er ook geen ervaringen/discussie over hebben.
Bericht was in de vorm van: Hoi ik heb afgelopen tijd 2 providers gebruikt en ik vond hun communicatie niet goed/beperkt dus voorzichtig zijn als je voor hun kiest, einde bericht. Werd niet ingegaan op L-mobi dus een vreemd bericht om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:40
Mijn ervaring in Frankrijk is dat ik nog geen in over 4G heb kunnen binnenhalen, H+ is het maximale. En nu del-data blijft onaangeroerd, alles gaat van het beltegoed af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
aart_jan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:34:
Ik heb ontdekt dat de L-Mobi simkaartjes ook werken met de APN van Lycamobile:

apn data.lycamobile.nl
gebruikersnaam: lmnl
wachtwoord: plus

Ook de buitenlandversies van de Lycamobile apn (data.lycamobile.de, lmde bv.) werken.

Zouden Tweakers in het buitenland die niet kunnen dataroamen met hun L-mobi simkaartje eens kunnen proberen of het met deze alternatieve apn lukt? Zelf ga ik pas over een paar weken weer richting buitenland en kan het dus nu niet uitproberen.
Werkt in Denemarken niet... :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dit is niet geruststellend: https://www.samrate.com/n...le-bv-amsterdam-62473891/
Ook niet aangesloten bij de geschillencommissie:
https://www.degeschillenc...-registranten-ledenlijst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regoi
  • Laatst online: 21-08-2021
Dit is een kopie product van Lmobi.
fl2001 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:03:
[...]

3+1 bundel
Bij de 3+1 bundel wordt het bedrag dat gelijk is aan 3 losse maandbundels in één keer vooruit betaald.

Na 3 maanden ontvang je de 4e bundel gratis!

De 3+1 bundel is niet geldig in combinatie met Lebara prepaid promoties, zoals extra data of bij andere bundel producten.

Of campagnes waarbij je extra tegoed ontvangt na het sturen van een sms.

Zie lebara.nl/voorwaarden voor een compleet overzicht van de prepaid voorwaarden.

Dit gaat trouwens om Lebara.

Wat je precies krijgt voor welke prijs is nog niet duidelijk, maar uit de tekst kan je al wel opmaken dat er 3 maanden prepaid bundels aan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Zijn er meer mensen die geen nummers kunnen bellen van mensen die op het t-mobile netwerk zitten? Ik heb 5 mensen in mijn contactenlijst waarvan ik zeker weet dat ze op het t-mobile netwerk zitten(2 nummers zijn zelfs oorspronkelijk van t-mobile en nooit geporteerd) en ik kan ze alle 5 niet bellen. kpn-nummers en vodafone-nummers en vaste nummers werken prima. smsssen naar t-mobile nummers gaat ook goed, gebeld worden door die nummers ook enkel bellen ernaar gaat niet(fout bij verbinding krijg ik te zien) hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VampireInspecto
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2023
dicksterk schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:10:
Zijn er meer mensen die geen nummers kunnen bellen van mensen die op het t-mobile netwerk zitten?
Zojuist even voor je getest. Kon gewoon bellen naar een simpel.nl abonnement op het t-mobile netwerk vanaf het l-mobi netwerk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Dan heb ik een vervolgvraag: ik snpa namelij ook niet waar dit aan ligt want met mij vorige prepaid-simkaart had ik dit probleem niet en met de sim-only wel. Kan zowel iemand waarvan het nummer met 068021 begint als iemadn die een nummer heeft dat met 0659 begint en bij l-mobi zit eens een t-mobile nummer proberen? Misschien heeft l-mobi de nieuwere 0659-reeks niet goed verwerkt waardoor t-mobile hem blockt omdat ze hem niet als een l-mobi reeks herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinyuu
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09 15:17
Misschien is het handig als je even benoemt welke telefoon je gebruikt. Wie weet weet iemand een oplossing.
Ik neem aan dat je voldoende bereik hebt? en dat het daar niet aan kan liggen. En; leg het voor aan de klantenservice. Misschien ligt het wel aan de simkaart, dat schijnt ook wel eens voor te komen. Succes
Ik gebruik een Poco X3 NFC. Ik heb nog een paar dagen afgewacht, en ik heb gemerkt dat als ik de telefoon gewoon een uur aan laat staan ik op een bepaald moment wel ontvangst krijg. Maar direct na het booten, of nadat ik vliegtuigmodus uitschakel, kan het dus echt tot een uur duren voordat ik ontvangst krijg. (Kan ook niet bellen of gebeld worden dus)

Bereik is het probleem niet, ben deze week in een aantal verschillende provincies geweest op verschillende plekken, maar overal het zelfde verhaal terwijl de mensen om mij heen gewoon prima ontvangst hadden...

Denk dat ik inderdaad dan maar even de klantenservice een berichtje moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
dicksterk schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:43:
Dan heb ik een vervolgvraag: ik snpa namelij ook niet waar dit aan ligt want met mij vorige prepaid-simkaart had ik dit probleem niet en met de sim-only wel. Kan zowel iemand waarvan het nummer met 068021 begint als iemadn die een nummer heeft dat met 0659 begint en bij l-mobi zit eens een t-mobile nummer proberen? Misschien heeft l-mobi de nieuwere 0659-reeks niet goed verwerkt waardoor t-mobile hem blockt omdat ze hem niet als een l-mobi reeks herkennen?
Beste Dick,
Ik heb een 06 5933 enz. nummer van L-Mobi, geactiveerd op 21 mei 2021.
Ik kan mijn zoon bellen die bij Voda zit en mijn reserve telefoon met KPN sim.
Als ik probeer mijn Simpel nummer te bellen (T-Mobile) krijg ik de melding dat het nummer niet is aangesloten.
Bel ik met mijn KPN telefoon naar mijn Simpel telefoon, werkt het wel…..
Ik zit dus op de bank, omringd door telefoons…..

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@johnbkn; ;-)ze zouden me beter in dienst kunnen nemen bij l-mobi;-) super bedankt voor je test, mijn vermoeden lijkt dus te kloppen? nog een paar mensen met 068021 en 06593 nummers die dit willen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
dicksterk schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:10:
Zijn er meer mensen die geen nummers kunnen bellen van mensen die op het t-mobile netwerk zitten? Ik heb 5 mensen in mijn contactenlijst waarvan ik zeker weet dat ze op het t-mobile netwerk zitten(2 nummers zijn zelfs oorspronkelijk van t-mobile en nooit geporteerd) en ik kan ze alle 5 niet bellen. kpn-nummers en vodafone-nummers en vaste nummers werken prima. smsssen naar t-mobile nummers gaat ook goed, gebeld worden door die nummers ook enkel bellen ernaar gaat niet(fout bij verbinding krijg ik te zien) hebben meer mensen dat?
Vraagje: heb je jou er misschien vanuit T-Mobile naar Lmobi laten portieren? Had hier vergelijkbare problemen met een nummer dat bij HN vandaan kwam, die waren ook niet meer bereikbaar door een issue in de coin registratie. Is uiteindelijk door Lmobi opgelost. Ik kan gewoon naar TM nummers bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart_jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:11
Wederom (nu een compleet weekend) in Duitsland en wederom tevergeefs geprobeerd L-mobi roaming data werkend te krijgen. Ondanks de laatste bemoedigende berichten over dit onderwerp. Alle apn-varianten geprobeerd. Data lijkt te werken (data- en roaming icoon in beeld) maar apps werken niet en in browser melding 'u bent offline'. Alternatieve sim (T-Mobile) meteen verbinding en werkt goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@tyson69: nee het betreft heir een origineel l-mobi nummer in de 0659 reeks. My theorie is nu dat l-mobi nummers in de 0659 reeks niet naar t-mobile kunnen bellen, en l-mobi nummers in de 068021-reeks of geporteerde nummers die van een andere provider naar l-mobi zij geporterd wel. maar heb nog niet genoeg testresultaen vergaard hier om 100% zeker te zijn. 2 van de 5 mensen die ik probeerde hebben zoals ik schref altijd een t-mobile nummer gehad en dat is nooit geporteerd, die werken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VampireInspecto
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2023
VampireInspecto schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:20:
[...]

Zojuist even voor je getest. Kon gewoon bellen naar een simpel.nl abonnement op het t-mobile netwerk vanaf het l-mobi netwerk 8)
@dicksterk Mijn testje is inderdaad vanaf een 068021 nummer geweest, dus je theorie zou zomaar kunnen kloppen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
IK ga dit vandaag eens voorleggen bij l-mobi. Ik had graag nog wat meer tests gehad om het verschijnsel te bewijzen. Zij er niet meer mensen die even kunnen testen zowel met een 0659 als een 068021-nummer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnBKn
( Zie eventueel ook even mijn verhaal van 11 augustus…)
Op de terugreis van Denemarken naar Hoogland in Denemarken goed internet met L-Mobi.
Bij de grensovergang naar Duitsland geen SMS je gekregen, maar er was wel internet en de apps werkten. Wel was de snelheid gedaald tot E.
Daarom de Samsung overgeschakeld naar de provider op sim 1. Werkte met 4G
In Duitsland de hele reis op de LG L90 internet met snelheid E, maar data werkte.
thuis gekomen was de APN op de L90 verdwenen en dus geen internet. Opnieuw ingesteld (l-mobi) en toen werkte het weer, maar het de originele MCC en MCN instellingen. (Van L-Mobi)
Ook op de Samsung A20e was de APN instelling KPN internet / internet verdwenen en stond de oude APN er weer. Mijn simkaarten zijn van April en Mei dit jaar, zou er onderscheid zijn tussen nieuwe en oudere simkaarten? Zodat het bij de een wel werkt en de ander niet?
Conclusie: Ik had werkend internet in Denemarken en Duitsland, kreeg bij grensovergangen geen “welkom in…” berichtjes. Apn’s veranderen automatisch en het geheel komt een beetje over als “Internet by Surprise”. Het kan allemaal wat beter denk ik…..

@aart_jan Veranderden jouw MCC en MCN in Duitsland ook in die van KPN? Vertoonde jouw simkaart ook dit soort kunstjes?

• aart_jan
JohnBKn schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:12:

@aart_jan Veranderden jouw MCC en MCN in Duitsland ook in die van KPN? Vertoonde jouw simkaart ook dit soort kunstjes?
Ja, op de Oneplus Nord verscheen een nieuwe APN L-Mobi met de MCC en MCN van KPN en op de Samsung S20 verscheen een hele riedel KPN APN's. Maar geen data. Zou het inderdaad zo zijn dat het roaming-probleem simkaart-gerelateerd is? Ik gebruik een gratis L-Mobi sim van de Coolblue-actie.

• JohnBKn
aart_jan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:44:
[...]

Ja, op de Oneplus Nord verscheen een nieuwe APN L-Mobi met de MCC en MCN van KPN en op de Samsung S20 verscheen een hele riedel KPN APN's. Maar geen data. Zou het inderdaad zo zijn dat het roaming-probleem simkaart-gerelateerd is? Ik gebruik een gratis L-Mobi sim van de Coolblue-actie.
Ik heb geen idee..Ik heb een gratis sim van l-mobi (met bijgekochte 2gB jaarbundel) en een van de AH Ulvenhout actie...dus ook niets speciaals.
De S20 lijkt me geavanceerder dan de A20e en de L90 is een oudje. Dus waar zou het dan aan moeten liggen?
:? Of zit er op de Cool Blue sim misschien data die je alleen in Nederland kunt gebruiken?
Zoals de 1 GB die je krijgt bij de gratis sim?

[ Voor 11% gewijzigd door JohnBKn op 26-08-2021 11:32 ]

• thanalas
aart_jan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:44:
Ik gebruik een Samsung Note 9, en in eerste instantie (enkele maanden lang) had ik in Duitsland geen internet van l-mobi. Pas nadat ik de lycamobile APN handmatig had toegevoegd vlak voor ik Duitsland binnen reed zag ik de (eveneens van tevoren al handmatig) verwijderde l-mobi APN ineens op mijn telefoon verschijnen en had ik in Duitsland roaming internet. Natuurlijk is dat slechts een n=1 ervaring, maar ik krijg op basis daarvan de indruk dat er iets anders aan de hand is met l-mobi en (geen) roaming internet dan dat het aan de SIM-kaart ligt.

• JohnBKn
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Er is hier natuurlijk al heel veel geschreven over problemen met het internet in het buitenland. Je moet anno 2021 toch gewoon met je telefoon de grens over moeten kunnen met werkend internet.

Ik denk dat het belangrijk is voor l-mobi dat ze dit op orde krijgen en dat ze ook duidelijk aan gaan geven hoeveel je kunt roamen met je aangeschafte bundel en dat je dat niet zelf moet gaan zitten uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@johnbkn: kan ji ook eens contact zoeken met de klantenservice voor het probleem dat je je simpel-nummer niet kan bellen(op het t-mobile netwerk dus)? blijkbaar is 1 klatn niet genoeg om er vaart in te krijgen. geef ook aan waar we het op tweakers over hebben gehad dat je een 06593 nummer hebt en geen t-mobile nummers kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
Beste Dick,
Ik heb het net nog even geprobeerd en nu werkt het wel en kan ik mijn Simpel telefoon bellen.
Mogelijk was het probleem dat beide telefoons zich in het buitenland bevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Ben benieuwd of Lmobi nog met een reactie gaat komen op de nieuwe vergrote bundels van LycaMobile.

Die ook nog is maandelijks zijn en zowel offline als online te koop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aart_jan
Op vakantie in Tsjechië nieuwsgierig en de L-Mobi sim weer eens in de Samsung S10 geplaatst. Na (zeer) lange tijd eindelijk registratie van de sim. Een hele reut APN's verschijnt (KPN APN's). 4G roaming via O2 Tsjechië. Maar welke APN ik ook kies, geen data. Wat ik nog niet eerder had geprobeerd was bellen of gebeld worden via de L-Mobi simkaart. Dat werkt ook geen van beiden.

Nu de helpdesk van L-Mobi maar eens gemaild. Maar na bijna een week nog geen reactie. Voor mij geen L-Mobi meer bij buitenlandbezoek. :-/

Update 8 september

Mail van L-Mobi: 'Uw ticket is closed'. Zonder mijn klacht en vragen te hebben behandeld. Geen 'menselijk' antwoord ontvangen. Echt slecht dit!

[ Voor 13% gewijzigd door aart_jan op 08-09-2021 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aart_jan
Roaming raadsel l-mobi opgelost, zie reactie helpdesk:

Goedemorgen,

We hebben voor u nagekeken. Het betreft een 3 maanden promotie bundel van Coolblue. We hebben vanwege fraude (leegbellen in het buitenland) issues en registratie plicht in het buitenland de bundels voor roaming geblokkeerd.

Als u bij ons het kleinste beltegoed van 5 euro aanschaft dan zal ik een gedeelte van de bundels open zetten voor roaming. Dit kan direct heel gemakkelijk op https://mylmobi.nl/Portal direct opwaarderen zonder code.
Dan zal iedere maand rond de 2.7GB beschikbaar worden voor data.
5 euro beltegoed is onbeperkt houdbaar. Hiermee hebben we gelijk een vorm van registratie.

Als u me en bericht geeft dat het gedaan si zal ik het aanpassen.

Sorry voor het ongemak. Volgende keer zullen we dit duidelijker vermelden in onze brief.

[ Voor 53% gewijzigd door aart_jan op 09-09-2021 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thanalas
aart_jan schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:32:
Roaming raadsel l-mobi opgelost, zie reactie helpdesk:

Goedemorgen,

We hebben voor u nagekeken. Het betreft een 3 maanden promotie bundel van Coolblue. We hebben vanwege fraude (leegbellen in het buitenland) issues en registratie plicht in het buitenland de bundels voor roaming geblokkeerd.

Als u bij ons het kleinste beltegoed van 5 euro aanschaft dan zal ik een gedeelte van de bundels open zetten voor roaming. Dit kan direct heel gemakkelijk op https://mylmobi.nl/Portal direct opwaarderen zonder code.
Dan zal iedere maand rond de 2.7GB beschikbaar worden voor data.
5 euro beltegoed is onbeperkt houdbaar. Hiermee hebben we gelijk een vorm van registratie.

Als u me en bericht geeft dat het gedaan si zal ik het aanpassen.

Sorry voor het ongemak. Volgende keer zullen we dit duidelijker vermelden in onze brief.
Dit is toch te zot voor woorden!

Je betaald ergens voor en dan weigeren ze je te geven wat je hebt betaald, onder het mom van fraude?

Daar hadden ze op zijn minst een bericht aan alle nieuwe klanten aan kunnen wijden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fl2001
Registratie plicht in het buitenland? Ja die heb je in landen voor de lokale simkaarten, maar wettelijk gezien mag iemand gewoon roamen met een simkaart uit een land waar dat nog niet verplicht is, in iedergeval in de eu, geen idee of andere obsucure landen daar wel aparte regels voor hebben.

En wat betreft het leeg bellen? Waarom zou iemand dat doen, je kan toch niet naar betaalde nummers bellen uit je bundel? Dus daar kan iemand geen winst uit halen.

Beetje vreemde reactie weer vanuit Lmobi hoor, die passen de regels net maar aan hoe ze het zelf beter uitkomt, en dat onder het mom, van fraude, criminaliteit en blablabla.

Echte reden is natuurlijk dat ze gewoon niet willen dat mensen roamen, de rest is totale onzin.

Nee nee, ik moet zeggen, ik wou lmobi best een kans geven, maar ik blijf nu toch maar sowieso bij lycamobile, die nu toch al goedkoper is en minder met dit soort onzin fratsen komt.

Dit is ook niet de 1e keer dat ze met de smoesjes fraude komen, ook toen het internet in NL haperde kwamen ze met die onzin aan.

Lmobi is een totaal onbetrouwbare provider, ik zou dat echt nooit als mijn 1e nummer gebruiken en aanmelden bij belangrijke diensten als bank en digid.

[ Voor 13% gewijzigd door fl2001 op 09-09-2021 13:11 ]

• aart_jan
Ik moet het in zoverre nuanceren dat het simkaartje dat ik gebruikvan een gratis Coolblue-actie is. Productpromotie bij nieuwe smartphones. Dat ik er op Marktplaats 5 euro voor heb betaald (goede deal voor drie maanden 5Gb per maand in Nederland én de EU dacht ik) kan L-Mobi niet helpen. ;-)

In de welkomstbrief van die Coolblue-actie werd juist ook hoog van de toren geblazen met die data die in Nederland en in de EU te gebruiken zou zijn. Dat is zoals de helpdesk zelf ook aangeeft foutieve communicatie.
thanalas schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:35:

Je betaald ergens voor en dan weigeren ze je te geven wat je hebt betaald, onder het mom van fraude?

Daar hadden ze op zijn minst een bericht aan alle nieuwe klanten aan kunnen wijden!

• JohnBKn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_KoACvNluaMUNYVQE1u7Y3vXU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lVxi1VJw7798vC11WV0ZAOHt.jpg?f=fotoalbum_large

Bovenstaande komt van een advertentie op Marktplaats. Er staat volgens mij heel duidelijk dat je je Coolblue
simkaart + bundel gewoon in het buitenland kunt gebruiken. En je wordt ook nog veel plezier toegewenst door het L-mobi team!
@aart_jan Ik kan me dus voorstellen dat je er van uit ging dat je er mee naar het buitenland kon...

[ Voor 7% gewijzigd door JohnBKn op 09-09-2021 20:32 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
@JohnBKn Die 500 MB, 200 min en 10 SMS die het hele jaar geldig zijn zou een hele leuke bundel zijn om los aan te kunnen schaffen! L-Mobi, maak dit mogelijk (in verschillende bundelgroottes)! Veel fijner dan maandbundels.

• JohnBKn
Dat klopt, ik gebruik de 2gB data jaarbundel als aanvuller op mijn mini Simpel abonnement. Bevalt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thanalas
Het afgelopen weekend had ik voor het derde weekend op rij een regelmatig tijdelijk uitvallende l-mobi SIMkaart in Duitsland, waardoor ik daar geen internetdata, SMS of telefoon kon gebruiken. Na een tijdje leek de verbinding zich weer te herstellen, maar enkele uren later kwam weer het gevreesde symbool van een cirkeltje met schuine lijn in beeld, i.p.v. het viertal streepjes dat de signaalsterkte van die SIMkaart aangeeft.

Ik heb een Note-9 met twee SIMslots, waarin de l-mobi en Jumbo SIMkaartjes zitten.
Na het eerste euvel, enkele weken geleden, had ik de beide SIMkaartjes omgewisseld, maar het probleem met de l-mobi-SIMkaart bleef zowel dat weekend als de twee daaropvolgende weekenden in Duitsland met momenten optreden.

Geen idee wat er aan de hand was, maar na elk weekend, toen ik wederom in Nederland was terug gekeerd, werkte alles natuurlijk weer zoals het hoorde, en had ik via l-mobi internet en kon ik bellen en gebeld worden.

Dit soort van gedoe, na eerst enkele maanden helemaal geen internet buiten Nederland te hebben gehad, maakt me buitengewoon huiverig om over enkele maanden nadat dit eerste jaar bij l-mobi er op zit nog een keer voor deze provider te gaan. Teveel gedoe en onzekerheid door de ronduit onbetrouwbare verbinding!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tyson69
thanalas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 00:01:
Dit soort van gedoe, na eerst enkele maanden helemaal geen internet buiten Nederland te hebben gehad, maakt me buitengewoon huiverig om over enkele maanden nadat dit eerste jaar bij l-mobi er op zit nog een keer voor deze provider te gaan. Teveel gedoe en onzekerheid door de ronduit onbetrouwbare verbinding!
Mee eens. Zelf ook dit 'gedoe' in het buitenland meegemaakt. Geen hulp ontvangen van L-mobi, ondanks meerdere verzoeken vanaf de vakantielokatie. De onbetrouwbaarheid maakt deze dienst voor ons huishouden geen blijvertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankJezoe
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-06-2022
Van wie is deze website? www.lmobi-simonly.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8cX34W5nPuXf0UCCc88vISQqVmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4k3jWJmgAn3AtPySo4PtZiCA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Van lmobi, die gebruiken vaker verschillende sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-09 19:04
Site is ook van L-mobi, opkomend project afaik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
Als ik probeer te bellen krijg ik "Geen verbinding met netwerk" te zien. Gebeld worden lukt ook niet, qua verbinding heb ik wel "3 streepjes". Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pv.dh
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12
Ja ik kreeg deze auto reply terug bij het stellen van een vraag over het geen verbinding hebben.
"Momenteel is er een storing op het netwerk. Onze techneuten zijn bezig om het zo snel mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
Hoera! Het ligt dus niet aan mijn simkaart. Opeens had ik vanmorgen geen service meer op mijn L-mobi sim en nu weet ik waarom. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:26
RemcoDelft schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:13:
Als ik probeer te bellen krijg ik "Geen verbinding met netwerk" te zien. Gebeld worden lukt ook niet, qua verbinding heb ik wel "3 streepjes". Meer mensen hier last van?
Hier (026) werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
En hier (033) werkt het ook weer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnBKn
Er staat nu (sinds een paar maanden kennelijk) op de site dat je een bundel met gratis data, zoals die van de Coolblue acties niet in het buitenland kunt gebruiken...maar je moet er wel naar zoeken. Dat je de data bij de gratis sim niet over de grens kunt gebruiken was al bekend. Toch staat het nog steeds niet duidelijk bij de bundels vermeld hoeveel je kunt gebruiken voor roamen. Onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 22:24
Is het normaal dat wanneer je naar een L-mobi nummer belt dat het heel lang duurt (zeker 3 of 4 tonen) dat de mobiele telefoon over gaat? En dat de beltoon verandert? Dus alsof hij opgenomen wordt en direct wordt doorgeschakeld. Pas na het 'doorschakelen' gaat de telefoon pas over.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@raymondD: ik heb dit probleem niet. vanaf welek provider bel je naar je l-mobi nummer?
@anderen: heeft iemand nog een leuke blackfriday deal gezein bij l-mobi?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Het is uit :-(

Ooit meegemaakt dat je bij klachten over de telefoonverbinding te horen kreeg: ga maar naar een andere provider? Er werden zelfs namen van providers genoemd, zoals Lebara. Ook kon ik nog op restitutie rekenen. Wist niet wat ik hoorde.

Reden, L-mobi kreeg verder geen klachten over de telefoonverbinding, van het gehele klantenbestand, waarvan ik me nu wel in alle gemoede afvraag hoe groot dat is.

Ik herinnerde me van Tweakers dat er meer klachten waren over telefonische bereikbaarheid in Duitsland. Daar voelde ik me dan niet de enige in. Nou dat had ik ook niet mogen zeggen en veranderde niets aan de zaak.

Maar ik wil helemaal niet weg bij L-mobi. Allereerst warm gemaakt door @dicksterk voor de full MVNO. Helemaal smoorverliefd door de sympathieke afronding van de belseconden en de lage tarieven. Tenslotte nog een alleraardigst persoon bij L-mobi. L mobi stond bij mij onderhand voor Love Mobi. Tot vandaag de 22e van de 11e.

Het zou aan mijn telefoon liggen. Wel apart dat de helft van de telefoontjes dan 100% vlekkeloos verloopt.

Ook was ik geen normale gebruiker: ik "deed onderzoek". Dat is niet zo, Tweakers is mijn getuige zou ik haast zeggen, ik doe helemaal geen onderzoek, maar wat dan nog? Ik probeer slechts mijn relatie met Love Mobi te redden. Ook klaagde ik "de hele tijd". Laatste keer dat ik L-mobi belde was ongeveer een maand of drie terug.

Ook "sliep" mijn telefoon. Nou, ik weet niet, maar ik woon in het centrale winkelgebied van Utrecht. En mijn mobiele netwerk staat onverminderd en 24/7 op L-mobi.

conclusie/moraal van het verhaal
Zijn er anderen die problemen hebben met de telefonische verbinding? Kan het aan mijn telefoon liggen (iPhone SE 2016) als de helft van de telefoontjes 100% vlekkeloos verloopt?

Spaar me niet! Waarmee zou L-mobi een punt kunnen hebben?

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
druipgrot schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:11:

Ooit meegemaakt dat je bij klachten over de telefoonverbinding te horen kreeg: ga maar naar een andere provider? Er werden zelfs namen van providers genoemd, zoals Lebara. Ook kon ik nog op restitutie rekenen. Wist niet wat ik hoorde.

Reden, L-mobi kreeg verder geen klachten over de telefoonverbinding, van het gehele klantenbestand, waarvan ik me nu wel in alle gemoede afvraag hoe groot dat is.

Ik herinnerde me van Tweakers dat er meer klachten waren over telefonische bereikbaarheid in Duitsland. Daar voelde ik me dan niet de enige in. Nou dat had ik ook niet mogen zeggen en veranderde niets aan de zaak.

Maar ik wil helemaal niet weg bij L-mobi. Allereerst warm gemaakt door @dicksterk voor de full MVNO. Helemaal smoorverliefd door de sympathieke afronding van de belseconden en de lage tarieven. Tenslotte nog een alleraardigst persoon bij L-mobi. L mobi stond bij mij onderhand voor Love Mobi. Tot vandaag de 22e van de 11e.

Het zou aan mijn telefoon liggen. Wel apart dat de helft van de telefoontjes dan 100% vlekkeloos verloopt.

Ook was ik geen normale gebruiker: ik "deed onderzoek". Dat is niet zo, Tweakers is mijn getuige zou ik haast zeggen, ik doe helemaal geen onderzoek, maar wat dan nog? Ik probeer slechts mijn relatie met Love Mobi te redden. Ook klaagde ik "de hele tijd". Laatste keer dat ik L-mobi belde was ongeveer een maand of drie terug.

Ook "sliep" mijn telefoon. Nou, ik weet niet, maar ik woon in het centrale winkelgebied van Utrecht. En mijn mobiele netwerk staat onverminderd en 24/7 op L-mobi.

Zijn er anderen die problemen hebben met de telefonische verbinding? Kan het aan mijn telefoon liggen (iPhone SE 2016) als de helft van de telefoontjes 100% vlekkeloos verloopt?

Het kan aan je telefoon liggen, iets met oudere toestellen enz :p

Herstel is alle netwerkinstellingen? Instellingen -> Algemeen -> Opnieuw instellen -> Netwerk opnieuwinstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
dicksterk schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:34:
@raymondD: ik heb dit probleem niet. vanaf welek provider bel je naar je l-mobi nummer?
@anderen: heeft iemand nog een leuke blackfriday deal gezein bij l-mobi?
6 maand gratis bij 2 jaarbundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Nachtkastje schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:13:
[...]

Het kan aan je telefoon liggen, iets met oudere toestellen enz :p

Herstel is alle netwerkinstellingen? Instellingen -> Algemeen -> Opnieuw instellen -> Netwerk opnieuwinstellen.
Grappenmakert ;-) dacht je nu echt dat ik zo'n lange post maak en dat niet heb gedaan? Tuurlijk, ik heb alles al gedaan. Maar oké, ik heb een ouder toestel// :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
druipgrot schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:16:
[...]

Grappenmakert ;-) dacht je nu echt dat ik zo'n lange post maak en dat niet heb gedaan? Tuurlijk, ik heb alles al gedaan. Maar oké, ik heb een ouder toestel// :9
Kan toch zijn van niet :X
Maar goed, probeer het in een ander toestel indien mogelijk? Als smartphone reparateur krijg ik vaker klachten van slecht(er) bereik, van elke provider. Vaak is het bij iPhone's de chips die er aan begint te komen om kapot te gaan.
Ook heeft de S20/S21 serie van samsung regelmatig bereik issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Nachtkastje schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:19:
[...]

Kan toch zijn van niet :X
Maar goed, probeer het in een ander toestel indien mogelijk? Als smartphone reparateur krijg ik vaker klachten van slecht(er) bereik, van elke provider. Vaak is het bij iPhone's de chips die er aan begint te komen om kapot te gaan.
Ook heeft de S20/S21 serie van samsung regelmatig bereik issues.
Zeg je dan ook: ga maar naar een andere provider?

ik heb nog een iPhone 5 (nog ouder dus) die het met Lycamobile áltijd doet, zou ik het daarmee dan moeten proberen?

[ Voor 4% gewijzigd door druipgrot op 22-11-2021 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
druipgrot schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:22:
[...]

Zeg je dan ook: ga maar naar een andere provider?

ik heb nog een iPhone 5 (nog ouder dus) die het met Lycamobile áltijd doet, zou ik het daarmee dan moeten proberen?
Nooit geschoten is altijd mis ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Nachtkastje schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:24:
[...]

Nooit geschoten is altijd mis ;p
Humor is belangrijk, zeker in deze tijd. Maar dat de telefoon in de helft van de gevallen voor 100% vlekkeloos werkt, ondergraaft het idee dat het aan de telefoon kan liggen toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
druipgrot schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:28:
[...]

Humor is belangrijk, zeker in deze tijd. Maar dat de telefoon in de helft van de gevallen voor 100% vlekkeloos werkt, ondergraaft het idee dat het aan de telefoon kan liggen toch ook?
Kunnen chips zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

WEF, Schwab, Soros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

daarbij, als provider begin je dan over 'stop de SIM kaart in een andere telefoon', maar niet: ga naar een andere provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69

Ik herken de relatie die je met ze hebt, ook ik ben wel gecharmeerd van het product en medewerkers. Helaas is het geliefde product (nog) niet volwassen, te veel kleine verstoringen. Mijn kinderen maken er nog gebruik van (very light users) maar het experiment om mijn vrouw over te zetten was een fiasco, binnen 2 maand weer terug geporteerd naar HN (de sloten op het huis waren toen gelukkig nog niet verwisseld ;) ).

Ik ben hier ook niet achter de oorzaak gekomen, diverse telefoons en andere simkaarten getest. Ik heb dan ook geen suggesties voor je die je al hebt geprobeert.
Nachtkastje schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:14:
[...]

6 maand gratis bij 2 jaarbundel :)
De BF aanbieding waarmee LMobi op oa Facebook adverteert is natuurlijk geen echte BF aanbieding, de 24+6 maanden deal staat al maanden online

[ Voor 5% gewijzigd door tyson69 op 23-11-2021 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thanalas

Ik herinnerde me van Tweakers dat er meer klachten waren over telefonische bereikbaarheid in Duitsland.
Heel herkenbaar allemaal!

Ik heb inderdaad maanden problemen gehad met geen ontvangst en geen data in Duitsland. Meerdere telefoons geprobeerd en aangezien ik een telefoon met twee simslots heb, ook met andere simkaartjes geprobeerd. Andere providers (Simyo en Jumbo) gaven me wel zonder problemen een verbinding, zowel met data en telefonie. Andere toestellen hadden precies hetzelfde probleem, dat alleen de L-mobi kaart niet werkte.

De afgelopen tijd valt in Duitsland regelmatig de complete verbinding weg, waarop de telefoon weer opnieuw met de zendmast verbinding moet maken en ik de foutmelding "Sim card data changed. Device will reset automatically." krijg. Dergelijke acties trekken echter veel sneller de accu van mijn telefon leeg!

Aangezien er in dezelfde telefoon een jumbo-simkaart zit, en de verbinving daarvan wel gewoon prima stabiel blijft, ongeacht van in welk slot ik dat kaartje steek, wijst alles op een probleem met L-mobi!

Wat ik vandaag nog merkte is dat bij het proberen te bellen naar een telefoonnummer in Belgie vanaf mijn L-mobi nummer, de verbinding niet eens op werd gezet. Pas toen ik via mijn jumbo nummer precies hetzelfde Belgische nummer belde, hoorde ik dat er een verbinding op werd gezet.

Ik ben helemaal klaar met L-mobi. Als dit eerste jaar er op zit dan vertrek ik. Het tweede "gratis" simkaartje dat ik er bij kreeg heb ik niet eens gebruikt, want er zijn teveel problemen met L-mobi instabiliteit om die ellende van een tweede nummer er nog bij te willen hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
@druipgrot:
Ik heb helaas ook een ervaring met L-mobi op dit gebied. Ik kan geen t-mobile nummers bellen, geen enkele. L-mobi geeft bij mij aan dat dit komt door mij toestel. Nu kan ik niet bewijzen dat dat niet zo is want een nokia c5 is wel erg oud. maar wel is het zo dat andere simkaarten probleemloos naar t-mobile nummers kunnen beleln in dezelfdenokia c5. Ik heb de simkaart niet uitgedrukt om t in een ander toestel te testen watn de c5 gebruikt het mini-formaat. Ook ik kreeg de mededeling: niemand anders heeft deze klacht, ga maar naar een andere provider we kunnen uw geld terugstorten. L-mobi heeft bij mij echter nooit geincasseerd vor de sim-only van 2 euro per maand die ik heb, ze gaen aan dit ook niet te gaan doen vanwege dit probleem. ik heb dus 100 mb 10 sms en 100 minuten gratis, alleen kan ik niet naar t-mobile bellen. Dat vind ik nog wel leuk dus ik houd de simkaart gewoon want ze zouden hem niet afslutien zeiden ze. maar het ljkt dus inderdaad belleid te worden bij l-mobi, ene niet eerder gemeldde klacht wordt niet opgelost maar de klant wordtdoorverwezen naar een andere provider. ik denk dat:
- l-mobi mogelijk denkt datelke klager l-mobi probeert zwart te maken en dat deze klachten onzin zijn
- gewoon niet investeerd in oplossen, zolagn het huidige systeem niewue klanen trekt en er neit teveel geklaagd wordt doen ze er niets aan, net als vectone vroeger deed.
Ik denk alleen dat l-mobi 1 ding vergeet: ook niet-klagende klanten kunnen irritaties opdoen en gewoon weggaan nadat hun jaar of 2jaar is verlopen. l-mobi zou blij moeten zij met mensen die "onderzoek doen" want het haalt de bus uit hun systeem,, maar bljkbaar erkent l-mobi tweakers niet maar zien ze dit als scam-achtige zwartmakers, net zoals Janon ons ook aleens heeft afgeschilderd. Dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Dank. Ik voel me niet minder dan beledigd door de verdachtmaking dat ik ‘onderzoek doe’. Dat is pertinent niet waar. You can kill me if I’m lying. Wat is dat voor ‘n aantijging?!!

De medewerker die me ‘good vibes‘ gaf, waardoor ik ze alles vergaf kreeg ik ook niet meer aan de lijn. Jammer. En ook die problemen in Duitsland die moeten echt veel breder worden ervaren.

Inderdaad, men denkt dat Tweakers een spam- of scamsite is. Hoe kun je je vergissen. Tweakers is the benchmark. Tweakers is dé autoriteit. Tweakers is da bomb! ;-) Negeer Tweakers and you’re done. Over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@druipgrot: is die medewerker die je good vibes gaf toevallig kiran? ;-)die man klinkt inderdaad altijd alsof de zon schijnt, zlefs als hij je vertelt dat een simkaart nogaltijd niet is verstuurd of een probleme nogaltijd niet is opgelost denk je toch: nouja, maakt het ook uit je brengt toch ene brede lach op mn gezicht met je vrolijke intonatie ik wacht nog wel een weekje. maar idd die elijkt verdwenen, eerst kreeg ik te horen dat hij ziek was. maar toen mijn probleem te ingewikkeld werd werd ik verwezen naar een zekere gert-jan, die klinkt meer als een nederlandse zakenman die blijkbaar niet houdt van problemen die niet vaak genog worden genoemd, dan worddt de oplossing: ga maar weg, want dan komt uw probleem bij ons niet meer voor. ik denk toch dat l-mobi meer gebaat is bij de aanpak van kiran, die lost ook lagn nie talels op maar dan klinkt het tenminste nog leuk en denk je: nouja dan wacht ik nog wel even oor. de huidige medewerkers hebben dat zonnie niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
dicksterk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:08:
@druipgrot: is die medewerker die je good vibes gaf toevallig kiran? ;-)die man klinkt inderdaad altijd alsof de zon schijnt, zlefs als hij je vertelt dat een simkaart nogaltijd niet is verstuurd of een probleme nogaltijd niet is opgelost denk je toch: nouja, maakt het ook uit je brengt toch ene brede lach op mn gezicht met je vrolijke intonatie ik wacht nog wel een weekje. maar idd die elijkt verdwenen, eerst kreeg ik te horen dat hij ziek was. maar toen mijn probleem te ingewikkeld werd werd ik verwezen naar een zekere gert-jan, die klinkt meer als een nederlandse zakenman die blijkbaar niet houdt van problemen die niet vaak genog worden genoemd, dan worddt de oplossing: ga maar weg, want dan komt uw probleem bij ons niet meer voor. ik denk toch dat l-mobi meer gebaat is bij de aanpak van kiran, die lost ook lagn nie talels op maar dan klinkt het tenminste nog leuk en denk je: nouja dan wacht ik nog wel even oor. de huidige medewerkers hebben dat zonnie niet helaas.
Wat zijn exact de klachten op dit moment dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

@dicksterk ik word hier niet graag persoonlijk, ook om de persoon niet in verlegenheid te brengen, ze lezen hier toch al mee begreep ik, maar ‘alleraardigst persoon’ kan denk maar op één persoon slaan.

• FrankJezoe
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-06-2022
Weet iemand tot wanneer die aanbieding van 3 en 6 maanden ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KX5z2ElWCZ3tVcFsSLQi81YhNLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWrGmNgFPOdio0CZSTLaTwth.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

FrankJezoe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:57:
Weet iemand tot wanneer die aanbieding van 3 en 6 maanden ?

[Afbeelding]
Zelf hoef ik niet meer dan 3GB data. €90 leg je dan neer. €6/mnd! Nog steeds loopt het water me in de mond ;-) Maar ik ga me niet nog meer belproblemen op de hals halen. Wat is een Euro of twee per maand meer (bij Lyca) als je daarmee belproblemen voorkomt, als je er niet meer over hoeft in te zitten of je telefoontje wel slaagt en ook nog onbeperkt bellen!?

[ Voor 10% gewijzigd door druipgrot op 26-11-2021 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 23:46:
[...]

Zelf hoef ik niet meer dan 3GB data. €90 leg je dan neer. €6/mnd! Nog steeds loopt het water me in de mond ;-) Maar ik ga me niet nog meer belproblemen op de hals halen. Wat is een Euro of twee per maand meer (bij Lyca) als je daarmee belproblemen voorkomt, als je er niet meer over hoeft in te zitten of je telefoontje wel slaagt en ook nog onbeperkt bellen!?
Met de dubbele cashback (35€ mobiel.nl en 29€ via Raboom) kun je die prijzen ook halen bij Hollandsnieuwe, Youfone en Ben. Is dat dan geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:45:
[...]

Met de dubbele cashback (35€ mobiel.nl en 29€ via Raboom) kun je die prijzen ook halen bij Hollandsnieuwe, Youfone en Ben. Is dat dan geen idee?
Ken(de) die route niet. Nu heb ik van Hollandsnieuwe teveel negatieve reviews over de bel/bereikbaarheid gehoord om die te kiezen. Youfone vind ik ook niet alles. Maar Ben is wel interessant. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:54:
[...]

Ken(de) die route niet. Nu heb ik van Hollandsnieuwe teveel negatieve reviews over de bel/bereikbaarheid gehoord om die te kiezen. Youfone vind ik ook niet alles. Maar Ben is wel interessant. Dank je.
Vergeleken bij Lmobi is HN volgens mij echt perfect (eigen ervaring). Ook soort beltegoed oplossing dus nooit shock-bills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:36:
[...]

Vergeleken bij Lmobi is HN volgens mij echt perfect (eigen ervaring). Ook soort beltegoed oplossing dus nooit shock-bills
HN gebruikt het Vodafone netwerk, dat staat toch algemeen bekend om zijn regelmatige stoornissen. Daarbij alles wat maar ruikt naar Ziggo boycot ik. ;-)

Wat bedoelde je nou met je ‘dubbele’ cashback? Kun je beide cashbacks tegelijk incasseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:39:
[...]

HN gebruikt het Vodafone netwerk, dat staat toch algemeen bekend om zijn regelmatige stoornissen. Daarbij alles wat maar ruikt naar Ziggo boycot ik. ;-)
Lokale dekking kan natuurlijk tegenvallen. Op de recente outages na die natuurlijk niet voor moeten komen, vind ik het netwerk best OK. Ik vind vooral de KPN merken behoorlijk ruiken
Wat bedoelde je nou met je ‘dubbele’ cashback? Kun je beide cashbacks tegelijk incasseren?
Het is even afwachten maar ik heb al een creditnota van mobiel.nl voor 35€ en een cashback die een laatste goedkeuring door moet bij Raboom van 29€. Kans bestaat natuurlijk dat die niet goedgekeurd wordt doordat ik van een andere cashback gebruik heb gemaakt. Mijn ervaring is alleen dat dan de cashback helemaal niet op de site verschijnt en dat doet hij dus wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koMmTAR4exNYwug8VVChP65jcfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zXSMnqHIvaFBt6Jo20GJtbNz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:15:
[...]

Lokale dekking kan natuurlijk tegenvallen. Op de recente outages na die natuurlijk niet voor moeten komen, vind ik het netwerk best OK. Ik vind vooral de KPN merken behoorlijk ruiken

[...]

Het is even afwachten maar ik heb al een creditnota van mobiel.nl voor 35€ en een cashback die een laatste goedkeuring door moet bij Raboom van 29€. Kans bestaat natuurlijk dat die niet goedgekeurd wordt doordat ik van een andere cashback gebruik heb gemaakt. Mijn ervaring is alleen dat dan de cashback helemaal niet op de site verschijnt en dat doet hij dus wel
[Afbeelding]
Dit staat in de welkomstmail van RABOOM:

Je korting wordt niet zichtbaar in je winkelmand en je hoeft geen kortingscodes in te vullen. Op het moment dat je via RABOOM.NL of de RABOOMapp wordt doorverwezen naar de webshop wordt er een cookie geplaatst. De webshop ziet door deze cookie dat je door ons bent doorverwezen. Accepteer dus altijd ALLE cookies! Op basis van wat jij vervolgens uitgeeft bij de webshop ontvangen wij een commissie. Van deze commissie betalen wij jouw cashback.

- ‘hoeft’ geen kortingscodes in te vullen
- op basis wat jij uitgeeft bij de webshop..

[edit] blijkt L-mobi niet eens op de lange pop-up lijst prepaid providers (voor nummerbehoud) te staan van Ben op mobiel.nl Waarschijnlijk zo populair dat nog nooit iemand zijn nummer aan L-mobi heeft willen onttrekken. 8) moest maar even RaboMobiel invullen.

[edit2] zou het eraan liggen dat je het via de site doet? Ik heb de app, en ik zie niets. Na hoeveel uur was bij jou iets zichtbaar? Ik denk dat je ernaar kunt fluiten. Als ik bij RABOOM naar de Max cashback kijk is dat dezelfde als die mobiel.nl geeft.

Ik ga van L-mobi naar Ben, van €4,60/mnd (3GB/300min was toen een wreed goedkoop BF-aanbod bij actievandedag) naar €6,55/mnd (3GB/200min) incl cashback. PS als ik het uitvogelwerk in rekening zou moeten brengen nog schreeuwend duur, maar het is de sport.

[ Voor 21% gewijzigd door druipgrot op 29-11-2021 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:53:

[edit] blijkt L-mobi niet eens op de lange pop-up lijst prepaid providers (voor nummerbehoud) te staan van Ben op mobiel.nl Waarschijnlijk zo populair dat nog nooit iemand zijn nummer aan L-mobi heeft willen onttrekken. 8)
Klopt, ik heb Lyca maar gebruikt. Volgens mij wordt met dit gegeven niets gedaan, de sms kwam zoals verwacht gewoon binnen
[edit2] zou het eraan liggen dat je het via de site doet? Ik heb de app, en ik zie niets. Na hoeveel uur was bij jou iets zichtbaar?
Na een paar uurtjes stond hij erop. Niet echt op gelet eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:58:
[...]

Klopt, ik heb Lyca maar gebruikt. Volgens mij wordt met dit gegeven niets gedaan, de sms kwam zoals verwacht gewoon binnen

[...]

Na een paar uurtjes stond hij erop. Niet echt op gelet eigenlijk
Wat ik al zei in mijn edit: Als ik bij RABOOM naar de Max cashback kijk is dat dezelfde als die mobiel.nl geeft. Dus ik denk dat er niet wordt gestapeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:08:
[...]

Wat ik al zei in mijn edit: Als ik bij RABOOM naar de Max cashback kijk is dat dezelfde als die mobiel.nl geeft. Dus ik denk dat er niet wordt gestapeld.
Dat zou op zich logisch zijn. Ik ga er ook vanuit dat het niets wordt, kan het altijd meevallen. Met 35€ retour is het nog steeds een prima deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

RABOOM heeft m bij mij ook nog steeds in behandeling.

Maar ik ben weg bij el Mobi. En meteen heimwee hè.. The moment I left Love Mobi, I felt Love Mobi was leaving me. intense homesickness.

Gek toch, de telefoontak liet me zo vaak in de steek, en toch en toch. Als een vrouw die niet weggaat bij de man die haar slaat. Je was toch deel van iets groots, deel van de queeste om een nieuwe full MVNO te vestigen. Nu zit ik bij de foutloze Ben van het t-mobile supernetwerk. Op eenzame momenten log ik nog wel eens in op mijn love mobi account en pretendeer of ik status blocked niet zie. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
druipgrot schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:09:

Maar ik ben weg bij el Mobi. En meteen heimwee hè.. The moment I left Love Mobi, I felt Love Mobi was leaving me. intense homesickness.

Gek toch, de telefoontak liet me zo vaak in de steek, en toch en toch. Als een vrouw die niet weggaat bij de man die haar slaat. Je was toch deel van iets groots, deel van de queeste om een nieuwe full MVNO te vestigen. Nu zit ik bij de foutloze Ben van het t-mobile supernetwerk. Op eenzame momenten log ik nog wel eens in op mijn love mobi account en pretendeer of ik status blocked niet zie. ;-)
Gisteren is het nummer van dochter 1 overgegaan naar HN. Het was mijn bedoeling om dit pas eind feb te doen maar door een onmogelijk proces bij HN toch al uitgevoerd. Dankzij de prima hulp van Lmobi CS het resterende beltegoed overgezet naar de SIM van dochter 2. Over de medewerkers heb ik geen klachten, nu dienst is gewoon nog wat te buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
druipgrot schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:09:

Van sommige dingen kan je geen afstand nemen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
@druipgrot: misschien kan je het net zo oplossen als ik heb gedaan. Ik had lyca en l-mobi in 2 verschillende telefoons. lyca voor onbeperkt bellen, l-mobi gewoon om het te hebben. toen k aan de fup van lyca (3000 minutenn per maand) niet genoeg had was de enige echt goedkope oplossing naar het afschuwelijk grote, veel te gevestigde en inmiddels gewoon onderdeel van t-mobile zijnde Simpel overstappen. geen full mvno, geen enkle avonuut te verwachten. dus heb ik mijn l-mobi simkaart vervangen dor een l-mobi simonlly, war zelfs nooit voor geincasseerd wordt. heb gewoond e goedkopste van 2 euro per maand genoemn(wil wel het maximum belminuten van 100, anders kan je ook nog minder neemn ene 1,25 betalen geloof ik. dan heb je l-mobi toch nog ondanks die saaie ben-simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Lmobi heeft nu best een interessante actie.

Voor een eenmalige betaling van 240 euro, krijg je de komende 4 jaar elke maand 10GB + 1000 belminuten +100 smsjes.

Dan kom je dus op gemiddeld 5 euro per maand uit, ben je na 2 jaar niet tevreden, dan kan je er mee stoppen en krijg je 50% van het aankoop bedrag terug.

Wanhoop actie van Lmobi?

https://lmobisim.nl/produ...sim-24-24-maanden-gratis/

* Alleen voor de eerste 500 klanten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
Dus als je ontevreden bent zit je er 2 jaar aan vast... Dit klinkt meer als een renteloze lening.
Ze zouden dit als abonnement voor 4 jaar moeten aanbieden i.p.v. prepaid: 5 euro per maand is de beste deal ooit, en dan loop je als klant geen risico als ze over de kop gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnBKn
Ik ben wel benieuwd hoe snel die 500 klanten zich aanmelden en de actie dus volgeboekt is.
Dat geeft mogelijk een beeld over de bekendheid van onze geliefde provider en hoe aantrekkelijk dit aanbod gevonden wordt…
En ik blijf er over doorzeuren; er staat niet bij hoeveel je van die 10gB kunt roamen in Europa...

[ Voor 18% gewijzigd door JohnBKn op 11-12-2021 20:38 . Reden: aanvulling ]

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste