[L-mobi Mobile] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:24:
[...]

Je internet (wifi thuis) opgezegd met 12Gb beschikbaar per maand? Succes
Wi-Fi/ethernet ja. Ik kijk haast geen TV noch films. En ik heb ook nog een 3GB/mnd van L-mobi lopen.

En als ik eens iets van een GB of 20 moet downloaden (Windows 11?) dan kan ik er altijd een zware maandbundel van L-mobi tegenaan gooien.

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
@druipgrot: ;-)bespaar je die ellendige update naar windhoos 11. Ik heb vanmiddag nog een windows-laptop voorzien van Fydeos, 10 minuten installeren(hooguit) even inloggen(eerst een fydeos account aanmaken, dna bij de eerste login i prefer google aanklikken en inloggen met je google account, playstore installeren en een traag windows-ding is een flitsend snelle laptop geworden. upgrades zijn hooguit 4gb, dus scheeld je ook weer in je maandverbruik;-) een windhoos upgradee duurt na de download meestal nog ruim 1,5 uur.
@algemeen: Ik heb zelf het antwooord op mijn casus vna gisteren gevonden. Helaas.... ook bij 1gb en 120 belminuten is l-mobi niet de goedkoopste. youfone, lasje de 1 euro de eerste 6 aanden doorrekend en de aansluitkosten terugkrijgt met cashback, kost 4,75 per maand l-mobi komt met de jaarbundel op 5 euro, en dna krijg je bij yofone ook ong 200 minuten/sms en bij l-mobi 125 minuten en 15 sms. dus ook in de kleine bundels is l-mobi niet de egoedkoopste. erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

dicksterk schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:48:
@druipgrot: ;-)bespaar je die ellendige update naar windhoos 11. Ik heb vanmiddag nog een windows-laptop voorzien van Fydeos, 10 minuten installeren(hooguit) even inloggen(eerst een fydeos account aanmaken, dna bij de eerste login i prefer google aanklikken en inloggen met je google account, playstore installeren en een traag windows-ding is een flitsend snelle laptop geworden. upgrades zijn hooguit 4gb, dus scheeld je ook weer in je maandverbruik;-) een windhoos upgradee duurt na de download meestal nog ruim 1,5 uur.
@algemeen: Ik heb zelf het antwooord op mijn casus vna gisteren gevonden. Helaas.... ook bij 1gb en 120 belminuten is l-mobi niet de goedkoopste. youfone, lasje de 1 euro de eerste 6 aanden doorrekend en de aansluitkosten terugkrijgt met cashback, kost 4,75 per maand l-mobi komt met de jaarbundel op 5 euro, en dna krijg je bij yofone ook ong 200 minuten/sms en bij l-mobi 125 minuten en 15 sms. dus ook in de kleine bundels is l-mobi niet de egoedkoopste. erg jammer.
Overigens heeft Ben een dagpas van 10GB voor ….. €3! Dus dat wordt geen probleem. Ik heb ook een Linux distributie op mijn desktop hoor, Mint, maar die gebruik ik haast niet. Reden: mijn belangrijkste professionele software voor fotobewerking (niet van Adobe) werkt alleen op Windows. En dat is ook de enige reden waarom ik die desktop nog gebruik. Fydeos, ik ga natuurlijk niet op een bron af, al woont ie waar m’n halve familie woont ;-) En een beetje koekelen levert securityproblemen. Voor ik over ga zou ik er allereerst al een hele dag googelen aan wagen.

Terug naar het topic, speciaal de kleine bundel die je hierboven aanhaalt. De kans dat ik de 3GB/mnd jaarbundel met 300 minuten/30SMS die ik van L-mobi heb, verleng, is niet 0 als het weer kan voor het bedrag dat ik ervoor betaald heb, namelijk met de - wat was het ook weer - 20% blackfriday korting. €6/mnd is ook weer niet heel erg onvoordelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:21
druipgrot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:27:
[...]

Overigens heeft Ben een dagpas van 10GB voor ….. €3! Dus dat wordt geen probleem. Ik heb ook een Linux distributie op mijn desktop hoor, Mint, maar die gebruik ik haast niet. Reden: mijn belangrijkste professionele software voor fotobewerking (niet van Adobe) werkt alleen op Windows. En dat is ook de enige reden waarom ik die desktop nog gebruik. Fydeos, ik ga natuurlijk niet op een bron af, al woont ie waar m’n halve familie woont ;-) En een beetje koekelen levert securityproblemen. Voor ik over ga zou ik er allereerst al een hele dag googelen aan wagen.

Terug naar het topic, speciaal de kleine bundel die je hierboven aanhaalt. De kans dat ik de 3GB/mnd jaarbundel met 300 minuten/30SMS die ik van L-mobi heb, verleng, is niet 0 als het weer kan voor het bedrag dat ik ervoor betaald heb, namelijk met de - wat was het ook weer - 20% blackfriday korting. €6/mnd is ook weer niet heel erg onvoordelig.
Ik weet niet hoe serieus je was in 'ik zeg mijn thuis verbinding op' als je dat doet is het misschien wel handig om als backup een vodafone prepaid simkaart te hebben.

Daar heb je onbeperkte dag, 3 dagen en weekbundels voor 4 euro, 9 euro en 14 euro. Vooraf en toe gebruik niet eens zo heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

fl2001 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:14:
[...]

Ik weet niet hoe serieus je was in 'ik zeg mijn thuis verbinding op' als je dat doet is het misschien wel handig om als backup een vodafone prepaid simkaart te hebben.

Daar heb je onbeperkte dag, 3 dagen en weekbundels voor 4 euro, 9 euro en 14 euro. Vooraf en toe gebruik niet eens zo heel duur.
Dank voor je tip!!! Hoe snel verlopen die dan?

Anyway, met 100Mbps is de download 2,5x zo snel als bij L-mobi, upload maakt niet uit. En vooral, bij belangrijke telefoontjes wissel ik de Ben SIM wel even naar mijn telefoon met L-mobi SIM: Wat. Een. Geluidskwaliteit!

Overigens, waar Youfone het dataverbruik niet fair berekent, zit Ben tussen Youfone en L-mobi in, L-mobi lijkt daarin toch het meest zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
druipgrot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:43:
[...]

Dank voor je tip!!! Hoe snel verlopen die dan?

Anyway, met 100Mbps is de download 2,5x zo snel als bij L-mobi, upload maakt niet uit. En vooral, bij belangrijke telefoontjes wissel ik de Ben SIM wel even naar mijn telefoon met L-mobi SIM: Wat. Een. Geluidskwaliteit!

Overigens, waar Youfone het dataverbruik niet fair berekent, zit Ben tussen Youfone en L-mobi in, L-mobi lijkt daarin toch het meest zuinig.
de dag bundel is geldig tot 23.59 op de dag van activatie, de 3dagen bundel vervalt op de 3e dag na activatie op de zelfde tijd, en voor de weekbundel geld hetzelfde.

Zie net zelfs op de site dat ze een promo hebben, waardoor je tot ergens in augustus 50%korting krijgt als je 1 van die bundels aandoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

fl2001 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:27:
[...]

de dag bundel is geldig tot 23.59 op de dag van activatie, de 3dagen bundel vervalt op de 3e dag na activatie op de zelfde tijd, en voor de weekbundel geld hetzelfde.

Zie net zelfs op de site dat ze een promo hebben, waardoor je tot ergens in augustus 50%korting krijgt als je 1 van die bundels aandoet.
Sorry, ik bedoelde, hoe snel verlopen die SIM kaarten, want ik heb niet het idee dat ik snel zo'n bundel nodig zal hebben. Maar dat moet ik zelf uitzoeken..

Met zulke acties snap ik Dick Sterk nu ook beter, want zo krijg je wel klanten.

[ Voor 6% gewijzigd door druipgrot op 01-07-2021 18:45 . Reden: begrip @dicksterk ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
druipgrot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:43:
[...]

Sorry, ik bedoelde, hoe snel verlopen die SIM kaarten, want ik heb niet het idee dat ik snel zo'n bundel nodig zal hebben. Maar dat moet ik zelf uitzoeken..

Met zulke acties snap ik Dick Sterk nu ook beter, want zo krijg je wel klanten.
Je moet minimaal 1 keer per 6 maanden een betaalde handeling uitvoeren, bellen,smsje internetten.... Met een tientje beltegoed kan je zo dus eigenlijk jaren vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

fl2001 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:14:
[...]

Serieus met thuisverbinding opzeggen: ja. Maar nu ik nog een dag of vier heb om me te bedenken rijzen bij mij de twijfels ook. Ik zal tekort komen. Nog zuiniger zijn met mediagebruik dan ik al ben is een uitdaging, maar die wordt aardig in de wielen gereden door de kwaliteitstoename van het beeld door de 7-10x zo hoge verbindingssnelheid. Ik wist dat ik langzaam internet had van Tele2, en dat ze de beloofde snelheid van 20Mbs bij lange na niet halen, maar dat ik zodanig in een boemeltje heb gezeten wordt me nu pas duidelijk. Ook zal ik niet stante pede meer elk app bijwerken die Apple me voorschotelt; tiktok, ditndat en zusnzo kunnen wel even wachten tot ik bij de onbeperkte aansluiting van mijn geliefde(n) ben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

“We moeten weer eens praten”, ga ik me bij vrinden opdringen, met de verborgen agenda die tot uitdrukking komt in het benepen ‘mag ik het Wi-Fi wachtwoord?’ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnBKn
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-05 16:54
Arnold79 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 19:37:
In ons gezin sinds November 3 L-mobi kaartjes in gebruik. Ben tot nu toe tevreden en ook de slechte kwaliteit van telefoongesprekken heb ik eigenlijk de laatste maanden geen last meer van.

Wij gaan over 2 weken met vakantie naar Frankrijk en ben even benieuwd naar positieve ervaringen met gebruik van L-mobi in het buitenland.
Zag wel een paar meldingen van mensen met wat problemen maar zou ook graag wat positieve ervaringen willen lezen. 😀
Ik ben hier ook erg nieuwsgierig naar. Is weinig over te lezen inderdaad. Laten we onze ervaringen hier maar delen tzt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

fl2001 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:07:
[...]

Je moet minimaal 1 keer per 6 maanden een betaalde handeling uitvoeren, bellen,smsje internetten.... Met een tientje beltegoed kan je zo dus eigenlijk jaren vooruit.
Nogmaals bedankt he.

Er is wel een leuke welkome bijkomstigheid van zo’n rantsoen aan data thuis. Van decennia onbeperkt data werd ik achteloos. Merk je als je met veel en veel minder toe moet. Je krijgt databesef, checkt bijvoorbeeld de data als je een uur radio hebt geluisterd of YouTube of TikTok of uit de staatsruif hebt gebeeldsumeerd. Creativiteit is bepaald geen vijand van beperkingen.

Hartstikke leuk om te besparen. Als ik het protectionisme in de markt voor thuisdata zie dan zál ik door de mazen. Als het echt nog fout gaat met mijn home-PC en als snelheid er niet toe doet, zit ik met €20 van Budget mobiel op dezelfde onbeperkte data als ik nu nog vast heb. Voorkeur heeft een iets snellere onbeperkte data voor onder de €25.

Edit, heb je even @tyson69
Ik ga €10/12GBpm opzeggen, focus nu op Bugdet Mobiel pun intended? €20/120GBpm.Merk dat je er dagdagelijks zo een GB of 1-2 doordraait, kom je op 30-60GBpm, tja daar valt niet tegenaan te bundelen. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door druipgrot op 04-07-2021 21:10 . Reden: Annulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@druipgrot; het probleem van l-mobi is inderdaad een gebrek aan acties. Ik vermoed dat l-mobi vast zit aan een eerder gemaakte foute keuze. Ze hebben ingezet op het leveren van relatief leine hoevelheden data vor een marktconforme prijs en hebben totaal niet inezet op voordelig bellen en smssen. je ziet ook dat bij elke bundel het aantal smsjes heel erg klein is. l-mobi heeft totaal verkeerd ingekocht en probeert nu met de brokken van hun fouten bij lancering iets redelijk voordeligs bij elkaar te sprokkelen. Iets waarmee ze nooit tegen de rote concurrenten opkomen die hen eenvoudig wegblazen met scherpere acties. lmobi heeft dus 2 opties: 1. een betere inkoop-deal afdingen, nu hebben e namelijk gen eerijke kans op de nederlandse markt
2. er mee ophouden en concluderen dat hun expertise bepaald ontoereikend was om een mvno te beginnen, omdat ze nu continu opgehangen blijven aan hun inkoop-fouten van het begin. eventueel is een derde optie breken met kpn en het via t-mobile of vodafone proberen als ze daar een betere deal kunenn krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
Meer L-mobi gebruikers problemen met het bellen naar HollandsNieuwe?

Ik kan hier een HN nummer niet bereiken terwijl deze dat eerder wel was en de HN sim gewoon werkt (is van mijn vrouw). Bellen naar VF werkt we, net als naar Simpel
.
Contact met LM gehad, volgens hen een probleem bij HN/Coin. Nummers die van LM geporteerd zijn naar HN zijn momenteel niet te bellen door LM gebruikers. Het gebelde nummer is dat inderdaad. HN moet dit oplossen. Bij een test op de bereikbaarheid van andere HN nummers blijkt dit te kloppen

Overigens is bij deze laatste (naar Simpel) de gesprekskwaliteit nog erg vaak erg bedroevend! Blijft behelpen!

[ Voor 30% gewijzigd door tyson69 op 06-07-2021 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
l-mobi blijft zich daarin maar beroepen op de fout van anderen, volgens mij moeten ze gewoon zelf hun database up-to-date houden. l-mobi is overigens niet de nie die dit verprutst, ik kan bijvoorbeeld al 7 maanen niet smssen naar een nummer dat van t-mobile naar budgetmobiel is geporteerd, die fout ligt toch echt bij lyca en l-mobi want als ik lyca erover zou bellen veranderen ze het handmatig en is het direct opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

tyson69 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 22:07:
Meer L-mobi gebruikers problemen met het bellen naar HollandsNieuwe?

Ik kan hier een HN nummer niet bereiken terwijl deze dat eerder wel was en de HN sim gewoon werkt (is van mijn vrouw). Bellen naar VF werkt we, net als naar Simpel
.
Contact met LM gehad, volgens hen een probleem bij HN/Coin. Nummers die van LM geporteerd zijn naar HN zijn momenteel niet te bellen door LM gebruikers. Het gebelde nummer is dat inderdaad. HN moet dit oplossen. Bij een test op de bereikbaarheid van andere HN nummers blijkt dit te kloppen

Overigens is bij deze laatste (naar Simpel) de gesprekskwaliteit nog erg vaak erg bedroevend! Blijft behelpen!
Dus telefoontje naar HN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

dicksterk schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:28:
l-mobi blijft zich daarin maar beroepen op de fout van anderen, volgens mij moeten ze gewoon zelf hun database up-to-date houden. l-mobi is overigens niet de nie die dit verprutst, ik kan bijvoorbeeld al 7 maanen niet smssen naar een nummer dat van t-mobile naar budgetmobiel is geporteerd, die fout ligt toch echt bij lyca en l-mobi want als ik lyca erover zou bellen veranderen ze het handmatig en is het direct opgelost.
Gewoon telefoontje naar LM?

LM krijgt het druk, alsof het allemaal nog niet dol genoeg is staat het zowel voor LycaMobile als voor L-Mobi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart_jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:11
Gisteren weer een vergeefse poging gedaan om met mijn Oneplus Nord L-Mobi data te gebruiken in het buitenland. Dit keer in België. Weer lijkt de verbinding correct te werken (roaming melding en 4G icoon in beeld). Maar geen geluk.

Ik had nog een L-Mobi kaartje in mijn werk Samsung S20 gestopt, maar kennelijk omdat ik in de grensstreek was weigerde deze ondanks verwoede pogingen om handmatig op een Belgisch netwerk te registeren om te schakelen naar een Belgische provider. Dus ik kan helaas nog geen ervaring delen met een andere telefoon dan de Oneplus Nord, die overigens met andere providers moeiteloos data roamt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Het is mij juist wel voor het eerst gelukt om data te gebruiken in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Gisteren werd ik door LM gebeld. Ze hebben een ticket bij HN aangemaakt om dit op te lossen. Prima, al is het pas echt prima s als het weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart_jan
RemcoDelft schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:14:
Gefeliciteerd! Heb je daarvoor nog iets extra's moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik ga morgen naar Duitsland, Ik ga ook checken. Onder tussen zag ik dit op facebook.
Actie: alle jaar of 2 jaarbundel vanaf 1GB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtx30P8A89XarVaIFeoN5MpcSe0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gpT8WvwnfRPA0VP3RtOnxBU3.jpg?f=user_large
aart_jan schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:51:
[...]Gefeliciteerd! Heb je daarvoor nog iets extra's moeten doen?

[ Voor 4% gewijzigd door JohanDirk op 10-07-2021 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
aart_jan schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:51:
[...]

Gefeliciteerd! Heb je daarvoor nog iets extra's moeten doen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thanalas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-08 09:36
RemcoDelft schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:14:
Mag ik vragen wat jouw instellingen van access point names in Duitsland precies zijn?
Ik heb nu al enkele maanden van alles geprobeerd, maar krijg In Duitsland noch data nog andere zaken werkend (geen bellen met de telefoon of SMS, ontvangen of verzenden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Ik heb alleen Toegangspunt L-mobi met APN L-mobi. Niet erg spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Die nieuwe actie is wel even het bekijken waard. op www.lmobisim.nl staan nu alle jaarbundels van 1gb en oger met 3 maanden extra gratis, en 2 jaarbundels(dat zijn er nu ook meer) geven zels 6 maanden gratis.
Maar...... l-mobi probeert weer eens een actie te doen op een manier die bij gemiddelde consumenten niets wakker maakt. Youfone geeft nu bijvoorbeeld de eerste 6 maanden voor 1 euro, dus je merkt die eerste maanden bij afschrijving elke keer dat het zo leuk weinig is. Maar bij l-mobi betaal je de hele hap in 1 keer, en van dat leuke voordeeltje merk je pas iets na 12 of 24 maanen als je daarna die 3 of 6 maanen extra krijgt. als l-mobi nu was overgegan tot maandelijks incasseren van de jaarbundel, en dan de eerste 3 of 6 maanden niets afschrijft, dan doet dat iets je krijg je abonnement de eerste 3 of 6 maanden gratis. maar je abonnement pas gratis krijen na betalen van een flijk bedrag en pas als je normale maanden erop zitten, voelt een beetje als een cadeautje dat je vergeten bent tegen de tijd dat het eraan komt. waarom wil l-mobi zo raag interessante acties oninteressant aanbieden, zodat niemand merkt hoe interessant het is, komt dat door die jarenlange ervaring?;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Nou ja het ligt er maar aan hoe je het wilt zien, en je krijgt het niet achteraf maar meteen, we moeten wel eerlijk blijven ;)

Laten we zeggen dat je de 2 jaarbundel van 10GB neemt. Dat is dan dus eenmalig 240 euro betalen en daarna de komende 2,5 jaar niks meer, ik denk dat dat toch best interessant kan klinken voor mensen.

Wat ik mij wel afvraag, is hoeveel mensen bereid zijn om zich 2,5 jaar vast te laten leggen bij lmobi.

Maar eerlijk is eerlijk, en al had ik het liever nog scherper gezien, dit is echt geen slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold79
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-09 09:24
Eerder vroeg ik naar ervaringen met L-mobi in het buitenland, weinig reacties toen. Momenteel zit ik in Frankrijk en ben niet heel tevreden over de stabiliteit van de verbinding.
De verbinding wordt regelmatig verbroken en het duurt lang voordat de sim verbinding maakt met een netwerk. Ik heb het idee dat bij elke nieuwe paal een nieuwe registratie plaats vindt. Tijdens het rijden zag ik dat in mijn Android Auto scherm de verbinding heel vaak wegvalt. Als ik verbinding heb is het prima en zit ik hier op Orange met H+. Niet super snel, maar voldoende.

Over wegvallende verbinding de klantenservice een app gestuurd, kreeg door hoe ik de APN kon instellen. Heb echter verbinding alleen het vele uitvallen is vervelend.

Anderen hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@fl2001: waar ie jij een 10gb bundel voor 2 jaar met die actie/ op lmobisim.nl is de grootste bundel met ee actie die ik ie de 5gb bundel voor 2jaar. hoger gaat het daar niet voor 2 jaar, 1 jaar wel tot 15gb+3 maanden. of ie jij iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28
Hier inmiddels lmobi uitgeprobeerd voor enkele dagen. In België EDGE en HSPA+ op het Orange netwerk mogelijk maar dataverkeer komt niet door. Bij forceren van LTE-Only modus komt er "Emergency calls only" in beeld. In totaal met 3 verschillende netwerken geprobeerd, maar op de andere netwerken kreeg ik überhaupt geen signaal. Ingesteld APN is lmobi zonder username en password. In Nederland komt het dataverkeer wel door, maar de verbinding voelt wel minder 'snappy' aan dan de verbindingen bij andere aanbieders. Mobiel bellen is zowel op thuis als roaming netwerk mogelijk, maar soms is terugbellen noodzakelijk vanwege slechte verbindingskwaliteit. Mijn conclusie is dat L-Mobi momenteel niet aan te raden is als primaire aanbieder. Hopelijk verbetert dit in de toekomst, want op deze manier wordt het niks met dit bedrijf.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik zag dit ook op facebook: www.lmobi-simonly.nl
l-mobi is overgegaan tot maandelijks betaling
dicksterk schreef op zondag 11 juli 2021 @ 15:24:
Die nieuwe actie is wel even het bekijken waard. op www.lmobisim.nl staan nu alle jaarbundels van 1gb en oger met 3 maanden extra gratis, en 2 jaarbundels(dat zijn er nu ook meer) geven zels 6 maanden gratis.
Maar...... l-mobi probeert weer eens een actie te doen op een manier die bij gemiddelde consumenten niets wakker maakt. Youfone geeft nu bijvoorbeeld de eerste 6 maanden voor 1 euro, dus je merkt die eerste maanden bij afschrijving elke keer dat het zo leuk weinig is. Maar bij l-mobi betaal je de hele hap in 1 keer, en van dat leuke voordeeltje merk je pas iets na 12 of 24 maanen als je daarna die 3 of 6 maanen extra krijgt. als l-mobi nu was overgegan tot maandelijks incasseren van de jaarbundel, en dan de eerste 3 of 6 maanden niets afschrijft, dan doet dat iets je krijg je abonnement de eerste 3 of 6 maanden gratis. maar je abonnement pas gratis krijen na betalen van een flijk bedrag en pas als je normale maanden erop zitten, voelt een beetje als een cadeautje dat je vergeten bent tegen de tijd dat het eraan komt. waarom wil l-mobi zo raag interessante acties oninteressant aanbieden, zodat niemand merkt hoe interessant het is, komt dat door die jarenlange ervaring?;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
1 Jaarbundel 1,3,5,7,10GB + Sim (12 + 3 maanden gratis)
2 Jaarbundel 1,3,5,7,10GB + Sim (24 + 6 maanden gratis)

1 Jaarbundel 15 GB + Sim (12 + 3 maanden gratis)
dicksterk schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:19:
@fl2001: waar ie jij een 10gb bundel voor 2 jaar met die actie/ op lmobisim.nl is de grootste bundel met ee actie die ik ie de 5gb bundel voor 2jaar. hoger gaat het daar niet voor 2 jaar, 1 jaar wel tot 15gb+3 maanden. of ie jij iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmikster
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-12-2024
Arnold79 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:43:
Eerder vroeg ik naar ervaringen met L-mobi in het buitenland, weinig reacties toen. Momenteel zit ik in Frankrijk en ben niet heel tevreden over de stabiliteit van de verbinding.
De verbinding wordt regelmatig verbroken en het duurt lang voordat de sim verbinding maakt met een netwerk. Ik heb het idee dat bij elke nieuwe paal een nieuwe registratie plaats vindt. Tijdens het rijden zag ik dat in mijn Android Auto scherm de verbinding heel vaak wegvalt. Als ik verbinding heb is het prima en zit ik hier op Orange met H+. Niet super snel, maar voldoende.

Over wegvallende verbinding de klantenservice een app gestuurd, kreeg door hoe ik de APN kon instellen. Heb echter verbinding alleen het vele uitvallen is vervelend.

Anderen hier ook ervaring mee?
Ik was in Duitsland (midden in Berlijn) en ik herken wat je schrijft. De verbinding was regelmatig weg en soms duurde het uren.Uiteindelijk toestel herstart, opnieuw APN ingesteld, weet niet of het zonder deze acties uberhaupt vanzelf weer had gaan werken.
9 van de 10 keer had ik een 3G verbinding of een 4G verbinding met maximaal 3G snelheden (8mbit down, 1mbit up, soms nog minder). Dit alles was in het centrum, waar absoluut geen gebrek aan dekking was.

[ Voor 7% gewijzigd door mmmikster op 13-07-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik zie volgende (1,3,5,7,10GB) 2 jaarbundels : https://lmobisim.nl/product-category/jaarbundel-2jaar/
dicksterk schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:19:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik heb een sms ontvangen van L-mobi, dat geluid problemen opgelost is. klopt dat ? ik heb zelf getest, het werk nu goed. Jullie ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
JohanDirk schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:13:
Ik heb een sms ontvangen van L-mobi, dat geluid problemen opgelost is. klopt dat ? ik heb zelf getest, het werk nu goed. Jullie ervaring ?
Zal eens testen, vorige week nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmikster schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:21:
[...]

Ik was in Duitsland (midden in Berlijn) en ik herken wat je schrijft. De verbinding was regelmatig weg en soms duurde het uren.Uiteindelijk toestel herstart, opnieuw APN ingesteld, weet niet of het zonder deze acties uberhaupt vanzelf weer had gaan werken.
9 van de 10 keer had ik een 3G verbinding of een 4G verbinding met maximaal 3G snelheden (8mbit down, 1mbit up, soms nog minder). Dit alles was in het centrum, waar absoluut geen gebrek aan dekking was.
Dergelijke verschijnselen had ik ook vaak in de zomer toen je met een prepaid 3UK kaart op zeer veel plekken zonder extra kosten roamen kon (nou ja, dat kan nog steeds, maar ik gebruik het niet meer).

Dat was toen te wijten aan te weinig capaciteit op het netwerk, en vanaf eind augustus weer over. Ik vermoed dat de lijntjes van L-mobi ook een beetje onderbemeten zijn, of uit onwil of uit onkunde kan ik niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik heb geen geluid problemen, heb je al getest?
tyson69 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
[...]

Zal eens testen, vorige week nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:53
We hebben voor onze dochter een L-mobi Sim genomen en haar nummer over gezet. Alles is prima verlopen echter kreeg ik net te horen dat ze via FaceTime niet bereikbaar was. FaceTime even gedeactiveerd en na een paar minuten geprobeerd te activeren op de mobiele verbinding. Dit is helaas niet mogelijk! Via WiFi wel kunnen activeren maar alleen via haar e-mail adres. Haar mobiele nummer is nu niet meer geactiveerd met FaceTime.

iMessage hetzelfde verhaal...

Iemand een idee wat er aan de hand is?

[ Voor 9% gewijzigd door WRT54G op 16-07-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Facetime en iMessage hebben een verificatie SMS via Primium service. Dat kost extra geld, Als jullie geen beltegoed heb om Facetime en iMessage verificatie sms te sturen, dan start deze apps niet.

Dus zorg dat genoeg tegoed heb om SMS te sturen (Dat kost extra geld, is een Primium sms)
WRT54G schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:58:
We hebben voor onze dochter een L-mobi Sim genomen en haar nummer over gezet. Alles is prima verlopen echter kreeg ik net te horen dat ze via FaceTime niet bereikbaar was. FaceTime even gedeactiveerd en na een paar minuten geprobeerd te activeren op de mobiele verbinding. Dit is helaas niet mogelijk! Via WiFi wel kunnen activeren maar alleen via haar e-mail adres. Haar mobiele nummer is nu niet meer geactiveerd met FaceTime.

iMessage hetzelfde verhaal...

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@JohanDirk
Dank voor je antwoord.
We hebben prepaid simkaart waar elke maand tegoed op wordt gestort. Er staat nog te goed op zowel bel minuten als data.

Ik vraag me idd af of het verificatie sms’je wel verstuurd wordt. Omdat dit zover ik weet naar een Engels nummer (+44) gestuurd wordt, wordt dit wellicht geblokt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@wrt54g: Johandirk heeft gelijk, je hebt geen beltegoed. Wat jij nomet zijn tegoeden uit de bundel, belminuten sms en data uit de bundel zijn echter niet geschik voor internationale smsjes. je zal dus 5 euro moeten opwaarderen om die verificatie-sms te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Dank voor de uitleg! Ik zal er eens induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Heeft iemand al zo'n maandelijkse sim-only besteld/ Hoe lang duurde het bij jullie? Ik heb dinsdag besteld, ik dacht dat de eerste betaling wel via idela zou gaan maa nee je moet je bnakrekening opgevven en machtigign geven. Tot nu toe nog niets ebeurd behlave een orderbevestiging, geen incasso en geen simkaart. 3 werkdagen staat er geloof ik voor dat is prima, maar ik had dan tegen nu het incasso wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennie13
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 21-01-2022
dick sterk ik heb een sim only duurde een dag of 4 kreeg de simkaart binnen en werdt gewoon netjes afgeschreven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
hahaha, jij zit ook met lmobi jongens te spelen. Misschien heb je te veel simkaarten besteld op jou adres ?
dicksterk schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:04:
Heeft iemand al zo'n maandelijkse sim-only besteld/ Hoe lang duurde het bij jullie? Ik heb dinsdag besteld, ik dacht dat de eerste betaling wel via idela zou gaan maa nee je moet je bnakrekening opgevven en machtigign geven. Tot nu toe nog niets ebeurd behlave een orderbevestiging, geen incasso en geen simkaart. 3 werkdagen staat er geloof ik voor dat is prima, maar ik had dan tegen nu het incasso wel verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door JohanDirk op 22-07-2021 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:57
Als ik een maandbundel wil gebruiken in Frankrijk, moet ik deze al in Nederland kopen/activeren of kan ik die gewoon kopen als ik in Frankrijk ben. Wil namelijk eerst met mijn kleine jaarbundel testen of het werkt op locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@johandirk; als ik een maandelijkse sim-only wil krijg ik toch gewoon een nieuwe simkaart met die bundel erop? ookal heb ik eerder simkaarten besteld dat staat daar toch los van? Ik wil gewoon die maandbunel in m'n 2e toestel. IK betaal er toch voor, dus ik zou niet weten waarom ik dan geen simkaart zou krijgen.
Ik kan zo'n maandelijkse sim-only toch niet op een bestaande sim actieren of wel? ik heb hier ong een werkende l-mobi sim liggen als ze liever op een bestaande sim willen activeren mag dat van mij ook, maar ik vind het raar als ik een maandelijkse sim-only bestel dat ik die dan niet zou krijgen als ik al eerder simkaarten besteld heb.

[ Voor 35% gewijzigd door dicksterk op 22-07-2021 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
nog altijd geen simkaart en geen afschrijving. heeft iemand ooit al een maandelijk opegbare sim-only ontvangen? hoe lang duurde dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
stroom schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:51:
Als ik een maandbundel wil gebruiken in Frankrijk, moet ik deze al in Nederland kopen/activeren of kan ik die gewoon kopen als ik in Frankrijk ben. Wil namelijk eerst met mijn kleine jaarbundel testen of het werkt op locatie.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je een in Nederland geactiveerde sim in het buitenland gewoon kunt opwaarderen. Maar je weet het maar nooit. Nog geen ervaring mee. Voor het geval dat data in het buitenland niet werkt heb ik een 2GB databundel aangeschaft (14,95) die een jaar lang goed blijft. Dan kan ik er na de vakantie thuis nog van “genieten”. Je zou natuurlijk ook kunnen opwaarderen met beltegoed. Daar krijg je nu ook gratis data bij. Maar of je die data dan weer in het buitenland kunt gebruiken is natuurlijk ook afwachten. Jammer dat je er niet zonder meer vanuit kan gaan dat het allemaal gewoon werkt over de grens…
8)7 En ik lees net dat die gratis data niet in het buitenland te gebruiken is....(RTFM)

[ Voor 4% gewijzigd door JohnBKn op 24-07-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroom
Ik gok er maar op, laat het hier nog weten. Voor de zekerheid ook nog een Vodafone kaartje gehaald. Daar zou het wel moeten lukken, als de sim kaart maar in Nederland is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Heb je geen bevestiging van jou bank rekening nr. niet ontvangen?
dicksterk schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 09:18:nog altijd geen simkaart en geen afschrijving. heeft iemand ooit al een maandelijk opegbare sim-only ontvangen? hoe lang duurde dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@johandirk; Jawel die heb ik wel ontvangen direct na de bestelling via mail. Ik heb ordernummer 20000062 Maar er gebeurd niets. geen simkaart (dinsdag rond 10 uur in de ochtend besteld) geen afschrijving, ik neme enminste aan dat l-mobi eerst incasseert om te kijkken of het rekeningnummer wel klopt en dan de simkaart pas verstuurd. Maar geen van bedie lijkt tot nu toe gebeurd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennie13
ik heb een maandelijkse sim only eerst wordt er gecontroleerd of het je bankrknr goed is bij mi duurdr het 4 dagen na bestellen dick stuur anders even een mail naar hun toe met je ordnr. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@bennie13: ik heb ze een mail gestuurd gistermorgen om 10 uur, maar niets gehoord wel een bevestiging emt een ticketnummer verder niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aart_jan
Zo jammer L-Mobi. Ook vandaag tijdens dagje Antwerpen weer geen data. Deze keer de Samsung Galaxy S10 ingezet om L-Mobi roaming nog een keer uit te proberen. Ik schrijf deze provider nu af voor dataroaming in het buitenland. Terug in Nederland werkt data weer probleemloos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S53ASTon53UUejf-FinAicQ1ZMQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8wqM4aShYBIE4YXZHS8lSUH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door aart_jan op 24-07-2021 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik heb voor mijn 2 kinderen 2 Lmobi simkaarten. ook zoo een sim only van 4 euro permaand. Ik was gisteren in Belgie, het werkte met apn l-mobi
dicksterk schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:14:
@johandirk; Jawel die heb ik wel ontvangen direct na de bestelling via mail. Ik heb ordernummer 20000062 Maar er gebeurd niets. geen simkaart (dinsdag rond 10 uur in de ochtend besteld) geen afschrijving, ik neme enminste aan dat l-mobi eerst incasseert om te kijkken of het rekeningnummer wel klopt en dan de simkaart pas verstuurd. Maar geen van bedie lijkt tot nu toe gebeurd te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stroom
Gisteren in België geen internet met L-mobi, nu ook niet in Frankrijk. Verbindt wel met het netwerk en geeft roaming aan, maar geen internet. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Inmiddels nogsteeds geen automatisch incasso van het eerste maandbedrag, ook geen sim want het is maandag en dan is er geen post. ondanks mijn mails van vrijdag en vandaag, geen reactie van de klantenservice. en mijn 2 telefoontjes naar de klantenservice verbonden me met een heel vriendelijke mevrouw die echter niet wist dat l-mobi uberhaupt automatische incasso's kon doen en die me tot 2 keer toe heeft geprobeerd door te verbinden naar en collega die in gesprek bleek, en die zou terugbellen..... wat niet is gebeurd. Als hier nog een l-mobi medewerker meeleest, hoe staat het met ordernummer 20000062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik had een bundel van 512 mb van mijn dochter, dat werkt gewoon.
Ik heb APN: l-mobi
stroom schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:14:
Gisteren in België geen internet met L-mobi, nu ook niet in Frankrijk. Verbindt wel met het netwerk en geeft roaming aan, maar geen internet. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
hahaha Ik denk misschien dat ze niet wilt aan jou verkopen of misschien heb je meer simkaarten besteld op jou adres om alleen te klagen over Lmobi simkaart. kan dat zijn ?
dicksterk schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:38:
Inmiddels nogsteeds geen automatisch incasso van het eerste maandbedrag, ook geen sim want het is maandag en dan is er geen post. ondanks mijn mails van vrijdag en vandaag, geen reactie van de klantenservice. en mijn 2 telefoontjes naar de klantenservice verbonden me met een heel vriendelijke mevrouw die echter niet wist dat l-mobi uberhaupt automatische incasso's kon doen en die me tot 2 keer toe heeft geprobeerd door te verbinden naar en collega die in gesprek bleek, en die zou terugbellen..... wat niet is gebeurd. Als hier nog een l-mobi medewerker meeleest, hoe staat het met ordernummer 20000062

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
@johandirk: ik klaag niet, ik zeg het alleen wel als iets niet goed werkt. Ik wil die 100mb en 100belminuten bundel gewoon graag voor mijn 2e telefoon, ik zal ze de meeste maanden nieteens opmaken dus ze verdienne er ook nog aan. Ik moet trouwens zeggen dat ik het met je eens ben dat de geluidskwalitiet momenteel goed is, ik heb 1 l-mobi sim en gebeld worden daarop gaat de laatste weken telkens goed. Maar ik wil dus wel graag gewoon de sim-only die ik besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold79
Ben inmiddels ruim 2 weken in Frankrijk en de verbinding is nog steeds zeer onstabiel / valt vaak weg.

Naast de stabiliteit van verbinding ben ik er zojuist achtergekomen dat slechts een deel van de bundels voor roaming kan worden gebruikt. Van mijn maandbundel (3GB data) is slechts 1 GB beschikbaar voor roaming. Ook van de bijgekochte databundel is slechts 1/3 beschikbaar voor roaming. Het roaming tegoed staat in My L-Mobi onder "EU Roaming".

Heb hierover contact gehad met de klantenservice die wel snel reageert. Ik vind het misleidend dat dit nergens staat en hier gaat men aan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
Arnold79 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:33:
Ben inmiddels ruim 2 weken in Frankrijk en de verbinding is nog steeds zeer onstabiel / valt vaak weg.

Naast de stabiliteit van verbinding ben ik er zojuist achtergekomen dat slechts een deel van de bundels voor roaming kan worden gebruikt. Van mijn maandbundel (3GB data) is slechts 1 GB beschikbaar voor roaming. Ook van de bijgekochte databundel is slechts 1/3 beschikbaar voor roaming. Het roaming tegoed staat in My L-Mobi onder "EU Roaming".

Heb hierover contact gehad met de klantenservice die wel snel reageert. Ik vind het misleidend dat dit nergens staat en hier gaat men aan werken...
Dat is gek, ik heb 2 L-mobi sims, 1 met de kleine jaarbundel en 1 met beltegoed en een aangeschafte databundel. Op mijn beide My lmobi’s komt het kopje “EU Roaming” niet voor…
Zou dat tabje pas verschijnen als je in het buitenland bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Ik heb gisteren met de klantenservice gesproken en het bleek dat ik een betallink moest krijgen om een bedrag van 12 cent over te maken om mijn rekening te bevestigen, die lik heb ik uiteindelijk vandaag gehad en betaalt, nu zou mijn simkaart er dus toch echt aan moeten komen. ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold79
JohnBKn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:31:
[...]

Dat is gek, ik heb 2 L-mobi sims, 1 met de kleine jaarbundel en 1 met beltegoed en een aangeschafte databundel. Op mijn beide My lmobi’s komt het kopje “EU Roaming” niet voor…
Dat denk ik ja... Bij mij ziet het er zo uit (zie afbeelding)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDsb35NExuUtbQMY3I3HEuQWag4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OIlsXXEZQi0Oim3u9K09PTn2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
Ok, dank. Duidelijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanDirk
Ik denk dat zie jij pas als jij grote bundel, maar ik heb 1GB prepaid van L-mobi (€5,- p/m), ik kan hele 1GB gebruiken in EU.
maar ik denk voor grote bundels gelden deze regel toch? iedere betaalde €3 (exclusief BTW) ontvang je 1GB.
Dus als ik een bundel van 10GB voor €10,- heb, €10/1,21= Excl.BTW €8,27. Dus €8,27 / €3 = Max. 2,76 GB mag toch ?

>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9QaJubMQjGH9H0gouBZ8SxX6cD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1kHngP6PDxIcd3Ga53GkCi3f.jpg?f=fotoalbum_large
JohnBKn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:31:
[...]

[ Voor 10% gewijzigd door JohanDirk op 28-07-2021 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
Bedankt, ik heb de site waarnaar je verwijst gevonden en nu is het duidelijk....Maar als L-Mobi zo zou doen als deze provider, is ingewikkelde uitleg, teleurstelling en gevoel van misleiding niet nodig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DXgETN7Be_GEZxZ0frW_G69LAXc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N4o2vzqQFqFEYZ9wyUjN06Cz.png?f=user_large
en kan de klant eenvoudig beslissen of het te veel, te weinig, of veel te weinig is.

[ Voor 71% gewijzigd door JohnBKn op 14-08-2021 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold79
JohanDirk schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:26:
Ik denk dat zie jij pas als jij grote bundel, maar ik heb 1GB prepaid van L-mobi (€5,- p/m), ik kan hele 1GB gebruiken in EU.
maar ik denk voor grote bundels gelden deze regel toch? iedere betaalde €3 (exclusief BTW) ontvang je 1GB.
Dus als ik een bundel van 10GB voor €10,- heb, €10/1,21= Excl.BTW €8,27. Dus €8,27 / €3 = Max. 2,76 GB mag toch ?

>
[Afbeelding]

[...]
Ik vind het allemaal zeer onduidelijk, ze moeten een voorbeeld nemen aan Lyca. Daar staat heel duidelijk per bundel wat er voor roaming bestemd is en over het algemeen is dat bijna de gehele bundel, ook bij de grote.

Bij mij hadden ze het over dat er veel gratis data wordt weg gegeven en dat dat niet geldt voor roaming. Maar van de 15 GB slechts 5 GB betalen en 10 GB gratis krijgen lijkt me een hele gekke verhouding.

Ze gaan nu iets regelen omdat ze het ook wel onduidelijk vonden. Dat zeiden ze echter al 2 dagen geleden en zie nog niets...

Denk toch dat Lyca een interessantere provider is als je een aantal weken per jaar in het buitenland verblijft....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28
Arnold79 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:48:
[...]

Denk toch dat Lyca een interessantere provider is als je een aantal weken per jaar in het buitenland verblijft....
Voor nu is vooral Vodafone prepaid interessant in het buitenland, die hebben momenteel bundels met onbeperkt dataverkeer in NL en EU voor €7 per week. Waarschijnlijk gaat dat wel binnenkort veranderen, als de grootverbruikers hier komende tijd misbruik van gaan maken. :P

[ Voor 13% gewijzigd door timmie1 op 29-07-2021 13:22 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Klopt, Het lijk wel vodafone en Lyca zijn goedkoop beter voor roaming.

Maar dit staat op Vodafone Website.

Wat kan ik met mijn prepaid simkaart?
Met een prepaid simkaart kun je meteen bellen, internetten en sms'en!

Je tegoed is gelijk actief en klaar om te gebruiken
Verkrijgbaar met diverse maandbundels van 2 GB tot 10 GB
De bundel is 1 maand geldig en te gebruiken in Nederland én de EU*

Unlimited
Met een Unlimited bundel kan je onbeperkt internetten. De bundel vernieuwt niet automatisch.

1 dag Unlimited € 3 Unl 1 dag
3 dagen Unlimited € 9 Unl 3 dag
7 dagen Unlimited € 14 Unl 1 week

timmie1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:21:
[...]Voor nu is vooral Vodafone prepaid interessant in het buitenland, die hebben momenteel bundels met onbeperkt dataverkeer in NL en EU voor €7 per week. Waarschijnlijk gaat dat wel binnenkort veranderen, als de grootverbruikers hier komende tijd misbruik van gaan maken. :P

[ Voor 46% gewijzigd door JohanDirk op 29-07-2021 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold79
JohanDirk schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:54:
Klopt, Het lijk wel vodafone en Lyca zijn goedkoop beter voor roaming.

Maar dit staat op Vodafone Website.

Wat kan ik met mijn prepaid simkaart?
Met een prepaid simkaart kun je meteen bellen, internetten en sms'en!

Je tegoed is gelijk actief en klaar om te gebruiken
Verkrijgbaar met diverse maandbundels van 2 GB tot 10 GB
De bundel is 1 maand geldig en te gebruiken in Nederland én de EU*

Unlimited
Met een Unlimited bundel kan je onbeperkt internetten. De bundel vernieuwt niet automatisch.

1 dag Unlimited € 3 Unl 1 dag
3 dagen Unlimited € 9 Unl 3 dag
7 dagen Unlimited € 14 Unl 1 week

[...]
Voor Vodafone geldt dit idd. Maar Lyca communiceert heel helder over de voorwaarden : zo staat er voor de Holland Bundel Super voor data :-

Bij aanschaf van de Holland Bundel Super krijg je in totaal 35GB aan nationale data, daarvan kun je 33.50GB gebruiken tijdens roamen in de EU. Als je roaming data is verbruikt, wordt er 0,0035cent/MB in rekening gebracht totdat het nationale data tegoed van 35GB is bereikt

Hier zie je dus dat ook niet de hele bundel bruikbaar is voor roaming. Maar bij L-mobi is de verhouding compleet zoek : van 15 GB is slechts 5 GB bruikbaar voor roaming zonder dat ze dit op de site zetten.

@JohanDirk Het valt me op dat je hier precies hetzelfde screenshot plaatst als ik van de Klantenservice ontving, neem dus aan dat jij voor de klantenservice L-Mobi werkt. Ik hoop dat jullie ondanks meerdere verzoeken en toezeggingen nu wat extra data open gaan zetten en vooral de site snel aan gaan passen voor andere klanten. Wees transparant! Ik heb er begrip voor dat jullie een nieuw en jong bedrijf zijn, maar wees transparant naar je (toekomstige) klanten om teleurstelling te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
@Arnold79 Het lijkt er inderdaad op dat @JohanDirk het stokje van @Janon hier heeft overgenomen. Inclusief hetzelfde taalgebruik, maar nu met de tactisch gekozen Hollandse naam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tyson69
TexMex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:12:
@Arnold79 Het lijkt er inderdaad op dat @JohanDirk het stokje van @Janon hier heeft overgenomen. Inclusief hetzelfde taalgebruik, maar nu met de tactisch gekozen Hollandse naam.
Zet daar dan @Sunnny ook maar bij tyson69 in "[L-mobi Mobile] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Ik heb vandaag mijn l-mboi simonly gekregen. het was een heel gedoe om dat rond dte krijgen want in eerste instantie ebeurde er gewoon een hele week niets na de bestelling. Toen bleek na dagen de klantenservice bellen dat ik een betaallink moest krijgen waarmee ik 12 cent moest betalen, die kreg ik uiteindelijk 24 uur later op woensdag. Donderdag werd mijn simkaart verstuurd en vandaag is die afgeleverd. inderdaad met 100 minuten 100 mb en 10 smsjes. Ik ben benieuwd wanneer l-mobi dan de maandbundel incasseerd want dat is blijkbaar niet van tevoren want dat hebben ze nog niet gedaan, ik heb nu enkel die 12 cent betaald. Gelukkig is het maar 2 euro per mand dus als ze na 5 maanden ofzo ineenss alle vooraande incasso's' uitvoeren is het een tientje dat overleef k wel. Was vroeger minder leuk bij tringg of choozze, die incaseerden hun bundel en bij choozze buiten-bundel oproepen ook erg lat en dan moest je ineens voor 5 maanden ineens alles betalen. Ook schijnt mijn maandbndele geldig te zijn tot 29-07-2023 ik hoop dat ik dan wel elke maand nieuwe bundeltegoeden krijg want ik ga niet tot die datum met ddie eerste 100 minuten doen;-)
Maar wat wel echt positief is; ik heb diverse tests gedaan en ik kan geen nummer meer vinden waarbij de geluidskwaliteit slecht is, bljkbaar is dat probleem dus echt opgelost. Dus aandachtspunten voor l-mobi zijn nu nog een betere verwerking van die sim-only b estellignen, want niet iedereen gaat er 4 keer achteraan bellen als er automatisch niets gebeurd, en l-mbi moet er wel aan denken dat ze de maandbedragen ook incasseren anders wordt het toch achteaf betalen in plaats van prepaid.vind ik niet erg, en van mijn kleine bundeltje gaan ze niet dood. maar als ze die 15gb bundel ook niet incasseren en veel mensen hebben die dan lopen ze redeljik snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennie13
dick er wordt gewoon iedere maand 2 euro afgeschreven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Het kan misschien kloppen toch? Omdat de webmaster van Tweakers heeft alle account geblokeerd die personen die L-mobi verdedigt onder L-mobi discussie.
TexMex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:12:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@johandirk: @moderator:
Het punt is een beetje tweeledig denk ik. Enerzijds is het heel erg nuttig dat een bij l-mobi betrokken persoon hier actief is omdat daardoor problemen, soms na enige tijd maar toch, worden opgelost. Het geluidsprolbeem lijkt weg zoals Johandirk enkele weken geleden opmerkte, en ook het probleem met mobiel internet is mede dankzij tweakers opgelost. Ik vind dus eigenlijk wel dat hier een l-mobi medewerker zou moeten blijven die ook kan posten.
maar @johandirk: jij verdedigt l-mobi niet objectief. Ik vind best dat je een punt hebt soms: l-mobi is een erg klein bedrijfje. Met een paar mensen een (in nederland in elk geval over roaming hoor ik nog wel klachcten) goed werkend mvno platform bouwen en laten draaien is absoluut een prestatie. Veel grotere partijen als vectone, 6gmobile en elephant talk zijn er nooit in geslagd om een echt stabiel platform te realiseren en l-mobi lijkt hier nu wel in geslaagd. Dat je vindt dat mensen hier misschien soms voorla vertellen wat sleccht is aan l-mobi is misschine wel waar. Maar..... jij speelt vak op de persoon, pas nog toen mijn simkaart laat kwam je stond direct klaar om me virtueel uit te lachen en te veronderstellen dat l-mobi niet meer aan mij wilde verkopen. Ik denk dat dde mods niet blij zijn met op de person spelen, en ook niet met zo actief verdedingen dat het eerder reclame dan verdedingen wordt. Ik deel je mening dat L-mobi leuk is, ik ben ook echt heel blij dat ik nu een sim-only van ze heb, zeker nu mijn hoofd-abonnement bij een in mijn ogen saaie provider als Simpel teerechtkomt vanwege onbeperkt bellen. Ik had liever onbeperkt beleln genomen bij l-mobi en daar had ik zelfs meer voor willen betalen dan ik bij simpel kwijt ben(4 euro per maand), maar dat bleek gewoon geen optie voor l-mobi op dit moment.
Dus: als actief lid van dit topic zou ik het leuk vinden als Johandirk blijft, maar dat je je dan wel beter aan de regels houdt. @mods: misschien en laatste waarschuwing ipv een bock??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het zou natuurlijk het mooiste zijn als er op Tweakers gewoon een officiële vertegenwoordiger van L-mobi actief zou zijn. Met een account dat ook als zodanig herkenbaar is. Dat is handig voor de klanten én voor L-mobi zelf. En dan natuurlijk niet om het eigen merk te pluggen, maar gewoon als schakel tussen klant en bedrijf. Wellicht dat dat kan helpen bij het oplossen van bepaalde problemen en onduidelijkheden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aart_jan
Ik heb ontdekt dat de L-Mobi simkaartjes ook werken met de APN van Lycamobile:

apn data.lycamobile.nl
gebruikersnaam: lmnl
wachtwoord: plus

Ook de buitenlandversies van de Lycamobile apn (data.lycamobile.de, lmde bv.) werken.

Zouden Tweakers in het buitenland die niet kunnen dataroamen met hun L-mobi simkaartje eens kunnen proberen of het met deze alternatieve apn lukt? Zelf ga ik pas over een paar weken weer richting buitenland en kan het dus nu niet uitproberen.

[ Voor 10% gewijzigd door aart_jan op 30-07-2021 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanDirk
Als mensen vanuit Tweakers Sim kaarten bestellen, worden dubbel gecontroleerd, dus Dicksterk jij bent ook een van hier. Dus misschien dat was de reden dat zo lang duurt voor dat jij sim kaart ontvangt. Maar ik heb volgende dag ontvangen. Omdat ik gewoon normale persoon, een klant die gewoon dienst van L-mobi willen gebruiken.
dicksterk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:29:
Ik heb vandaag mijn l-mboi simonly gekregen. het was een heel gedoe om dat rond dte krijgen want in eerste instantie ebeurde er gewoon een hele week niets na de bestelling. Toen bleek na dagen de klantenservice bellen dat ik een betaallink moest krijgen waarmee ik 12 cent moest betalen, die kreg ik uiteindelijk 24 uur later op woensdag. Donderdag werd mijn simkaart verstuurd en vandaag is die afgeleverd. inderdaad met 100 minuten 100 mb en 10 smsjes. Ik ben benieuwd wanneer l-mobi dan de maandbundel incasseerd want dat is blijkbaar niet van tevoren want dat hebben ze nog niet gedaan, ik heb nu enkel die 12 cent betaald. Gelukkig is het maar 2 euro per mand dus als ze na 5 maanden ofzo ineenss alle vooraande incasso's' uitvoeren is het een tientje dat overleef k wel. Was vroeger minder leuk bij tringg of choozze, die incaseerden hun bundel en bij choozze buiten-bundel oproepen ook erg lat en dan moest je ineens voor 5 maanden ineens alles betalen. Ook schijnt mijn maandbndele geldig te zijn tot 29-07-2023 ik hoop dat ik dan wel elke maand nieuwe bundeltegoeden krijg want ik ga niet tot die datum met ddie eerste 100 minuten doen;-)
Maar wat wel echt positief is; ik heb diverse tests gedaan en ik kan geen nummer meer vinden waarbij de geluidskwaliteit slecht is, bljkbaar is dat probleem dus echt opgelost. Dus aandachtspunten voor l-mobi zijn nu nog een betere verwerking van die sim-only b estellignen, want niet iedereen gaat er 4 keer achteraan bellen als er automatisch niets gebeurd, en l-mbi moet er wel aan denken dat ze de maandbedragen ook incasseren anders wordt het toch achteaf betalen in plaats van prepaid.vind ik niet erg, en van mijn kleine bundeltje gaan ze niet dood. maar als ze die 15gb bundel ook niet incasseren en veel mensen hebben die dan lopen ze redeljik snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@aartjan: verbruik je volgens l-mobi nog wel data als je op de apn van lyca zit? en verschilt je ip-adres als je op de apn van lyca zit van die van l-mobi? kan je vaak via internet wel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart_jan
Ja, er wordt nog data afgeschreven van de bundel. IP varieert:

L-mobi apn 185.226.110.114

Lyca apn 185.226.110.179
dicksterk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:31:
@aartjan: verbruik je volgens l-mobi nog wel data als je op de apn van lyca zit? en verschilt je ip-adres als je op de apn van lyca zit van die van l-mobi? kan je vaak via internet wel checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
Heeft iemand op een smartphone al eens geprobeerd of vozzole werkt in combinaatie met l-mobi? voozzle is een voicemail-app uit de playstore, geschikt voor nederlandse mobiele nummers. Aangezien l-mobi geen voicemail biedt lijkt het me wel een handige optie, maar ik kan het zelf niet testen {ant mijn l-mobi simkaart zit niet in een smartphone. het valt of staat met de mogelijkheid tot doorschakelen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold79
aart_jan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:34:
Ik heb ontdekt dat de L-Mobi simkaartjes ook werken met de APN van Lycamobile:

apn data.lycamobile.nl
gebruikersnaam: lmnl
wachtwoord: plus

Ook de buitenlandversies van de Lycamobile apn (data.lycamobile.de, lmde bv.) werken.

Zouden Tweakers in het buitenland die niet kunnen dataroamen met hun L-mobi simkaartje eens kunnen proberen of het met deze alternatieve apn lukt? Zelf ga ik pas over een paar weken weer richting buitenland en kan het dus nu niet uitproberen.
Zit in Frankrijk en werkt bij mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Met de huidge 2-jaarbundels +6 maanden graatis erbij is l-mobi erin geslaagd voor mensen die niet onbeperkt willen bellen goedkoper te zijn dan youfone. Maar.... hoe weten mensen dat? als ik op gratis simkaart, goedkoop mobiel abonnement, goedkoper dan youfone of wat ook google komt er nooit l-mobi omhoog. l-mobi zou wat moeten doen aan de vindbaarheid op google, handige zoekwoorden gebruiken, misschien wat google advertenties inkopen etc want nu zijn ze denk ik erg slecht vindbaar voor mensen die er nooit van gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

dicksterk schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:46:
Met de huidge 2-jaarbundels +6 maanden graatis erbij is l-mobi erin geslaagd voor mensen die niet onbeperkt willen bellen goedkoper te zijn dan youfone. Maar.... hoe weten mensen dat? als ik op gratis simkaart, goedkoop mobiel abonnement, goedkoper dan youfone of wat ook google komt er nooit l-mobi omhoog. l-mobi zou wat moeten doen aan de vindbaarheid op google, handige zoekwoorden gebruiken, misschien wat google advertenties inkopen etc want nu zijn ze denk ik erg slecht vindbaar voor mensen die er nooit van gehoord hebben.
Anderzijds, als je echt prijs(- en kwaliteits)bewust bent dan weet je Tweakers.net ook wel te vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
En ook als je als prijsbewuste bij bellen.com gaat kijken onder het kopje "prepaid vergelijken" wordt er opeens iets gedaan aan de naamsbekendheid van L-mobi.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
JohnBKn schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:54:
En ook als je als prijsbewuste bij bellen.com gaat kijken onder het kopje "prepaid vergelijken" wordt er opeens iets gedaan aan de naamsbekendheid van L-mobi.....
Die vergelijker deugt van geen kanten. Vul maar in: 1 minuut en 1 MB. Dan is KPN het voordeligste, want ze strepen de 4,99 simkaartkosten weg tegen max 10 euro gratis tegoed, en zo kom je dan op 3 cent per maand voor een jaar, terwijl je 5 euro hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@druipgrot: Hoeveel procent van de klanten van bijvoorbeeld Youfone die een nieuw abonnement zoeken komen volgens jou op tweakers? ik denk echt dat het 1% is(stel dat youfone 700.000 klanten heeft, ik ok dat het zoiets is) en dan vind ik die 7000 die eruit komt nog veel. ik gogk eerder op 700
@johnbkn: iemand die nu een abonnement eft zal de abonnementsvergelijker pakken en er niet bij stilstaan dat prepaid ook een optie is. prepaid heeft nogsteeds de naam van een simkaart waar je bij een winkle een bonnetje voor koopt om op te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
Hoe het ook zij, het L-mobi logo verschijnt in ieder geval eens in beeld op een website.
Misschien levert ze het wat op, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@johnbkn: klopt, maar als ze goed vindbaar waren op google zou dat denk ik ook helpen.
Het zou op 2 manieren goed zijn als iedereen die een nieuw abonnemetn zoekt tot 15gb en zonder onbeperkt bellen zou weten dat l-mobi de goedkoopte is: 1. omdat l-mobi dan groter wordt, groter betekent nog betere inkooptarieven en dus nog goedkoper en 2. het zou de concurrenten dwingen om ook nog goedkoper te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me voor een onbekende provider een veel effectievere strategie om gericht telefoonwinkeltjes te benaderen om L-Mobi te gaan verkopen.

Dat scheelt je de pre-sales vragen van potentiële klanten vooraf en ik vermoed dat daar ook het meest aantrekkelijke publiek voor L-Mobi zit, dat zeer prijsgevoelig en weinig kritisch is als er onverhoopt wat producten wat fouten insluipen. Bovendien gaan ze dan weer naar die winkel in plaats van de dure L-Mobi helpdesk lastig te vallen.

Mensen die googlen kunnen op z'n minst al goed lezen en vergelijken, dat valt bij die telefoonwinkeltjes weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@siask: ik denk dat een gemiddelde youfone-klant voor een nieuw abonnement niet naar zo''n telecomwinkeltje gaan. als het enkel een prepaid-doelgroep bereikt zal het geen prijsdruk opleveren bij partijen als youfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
dit is ook wel leuk om te lezen over de (in december gedeelde) toekomstplannen van l-mobi:
www.bedrijventekoop.nl/pr...aar-kpn-netwerk-full-mvno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Dirk, ik denk toch dat je weer bent doorgeslagen in je positiviteit hoor.

De youfones en simpels laten echt niet hun prijs bepalen door lmobi.

Lmobi zit in dezelfde vaarwater als lebara en lycamobile.

Youfone zit weer in de zelfde vaarwater als een simpel, ben, hollandsnieuwe.

Daarboven heb je dan weer kpn,tmobile en vodafone.

Ik denk juist dat veel van het succes van lmobi af hangt of ze de prepaid klanten gaan krijgen, waarom?

Omdat in NL bijna elke provider zich op de postpaid markt richt, die markt is allang verzadigd en consolidatie is ingezet.

Lmobi moet zich juist richten op de vergeten prepaid markt maar dan ook op de modernere manier.

En aan die artikel te lezen is de prepaid jaarbundel het succesvolst, verbaast mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@fl2001: Die conilidatie waar je op doelt zal toch uiteindelijk de hele concurrentie in het youfone-simpel egment laten verdwijnen? als youfone en lebara door kpn worden opgekocht, en t-mobile na de verkoop meer op directe winst inzet gaan de prijzen omhoog.
En idd l-mobi zi nu in het vaarwater van lyc aen lebara. Maar de vraag is juist, hoe krijg je bijvoorbeeld de youfone gebruiker aan de prepaid 20jaarbundels van l-mobi die goedkoper zijn. als dat kan lukken zal youfone moeten concurreren omdat ze anders leeglopen. Ik zeg niet dat dat makkelijk is, daarop zeg ik juist dat l-mobi zijn vindbaarheid moet verbeteren en dat het omhoog moet komen bij zoektermen als goedkoper dan youfone, of goedkoper dan simpel bijvoorbeeld. Nu komt l-mobi vooral omhoog als je op google full mvno nederland intypt, maar daar zoekt geen mens naar als ze een nieuw abonnement zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
Een paar paginas terug werd geschreven dat alleen maar 1/3 van je databundel kan worden gebruikt voor EU-roaming... klopt dit, want het staat niet op l-mobi's site.

Ik was nl. van plan het volgende te doen voor de komende vakantie in de EU:
1) l-mobi sim bestellen: gratis
2) Opwaarderen beltegoed: EUR 20
3) Opwaarderen 19GB maandbundel: betalen met beltegoed

Maar nu blijkt dus dat om 19GB in de EU te kunnen gebruiken, ik 3x de maandbundel moet kopen :(

Heeft Lebara prepay (10=20) of andere prepay aanbieders ook zo'n soortgelijk regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Dr. Prozac schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:57:
Een paar paginas terug werd geschreven dat alleen maar 1/3 van je databundel kan worden gebruikt voor EU-roaming... klopt dit, want het staat niet op l-mobi's site.

Ik was nl. van plan het volgende te doen voor de komende vakantie in de EU:
1) l-mobi sim bestellen: gratis
2) Opwaarderen beltegoed: EUR 20
3) Opwaarderen 19GB maandbundel: betalen met beltegoed

Maar nu blijkt dus dat om 19GB in de EU te kunnen gebruiken, ik 3x de maandbundel moet kopen :(

Heeft Lebara prepay (10=20) of andere prepay aanbieders ook zo'n soortgelijk regel?
Ik denk dat je beter voor Lycamobile kan gaan hoor: https://www.lycamobile.nl/en/bundle/holland-super-bundle/

Van de 35GB nationale data bundel mag je 33,5 GB roamen in de eu, bijna volledige bundel dus. En het is ook gewoon een prepaid bundel.
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste