Dat is interessant.Jimster schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:28:
[...]
Met Youfone had ik ook geluidsproblemen bij sommige gesprekken.
Overigens hier vanmorgen nog steeds problemen met de gesprekskwaliteit.
Dat is interessant.Jimster schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:28:
[...]
Met Youfone had ik ook geluidsproblemen bij sommige gesprekken.
tyson69 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:04:
[...]Dat is interessant.
Overigens hier vanmorgen nog steeds problemen met de gesprekskwaliteit.
Ik heb er bij zowel Vodafone (zakelijk) als Simpel (privé) geen last van gehad. Zie het ook nergens in fora naar voren komen.Janon schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:11:
Wat ik denk, dit is een algemene probleem door over belast van 2G of 3G voice netwerk door thuis werkers. Ik hoorde wel dat T-mobile en Lyca klanten hebben ook het zelfde soort probleem.
[...]
tyson69 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:14:
[...]Ik heb er bij zowel Vodafone (zakelijk) als Simpel (privé) geen last van gehad. Zie het ook nergens in fora naar voren komen.
[ Voor 12% gewijzigd door Janon op 30-01-2021 11:21 ]
Ik herken deze symptomen helemaal. Heb nu al meerdere keren van Lmobi te horen gekregen dat het issue was opgelost. Niet dus.dicksterk schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:15:
de bel-kwaliteit van zowel bellen als gebeld worden is bij l-mobi nogsteeds heel slcht. veel gesprekken die ik gisteren en vandaag voerden waren totaal onvoerbaar waardoor ik uiteindelijk maar met lyca terugbelde omdat er gewoon niets te verstaan was behavle soms 1 lettergreep.
@janon: dit heeft niets met kpn te maken denk k. lebara, budgetmobiel(beide regelrecht op kpn voor rutering gesprekken en ook lyca hebben helemala geen lst van dit probleem ook niet als ik uren bel. l-mobi dus wel, het is echt niet te gebruiken als je een beetje regelmatig gebeld wordt of belt want elek keer moet je tegen iemnd zeggen: sorry bel je wel terug met een andere simkaart9niet dat diegene dat hoort overigens) dus kan je ze nog eens ansporen hun problemen op e lossen? het kan dat l-mobi overbelast is door thuiswerkers in hun klantenbestand maar dan moeten ze de cappaciteit echt drastisch pvoeren.
dicksterk schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:15:
de bel-kwaliteit van zowel bellen als gebeld worden is bij l-mobi nogsteeds heel slcht. veel gesprekken die ik gisteren en vandaag voerden waren totaal onvoerbaar waardoor ik uiteindelijk maar met lyca terugbelde omdat er gewoon niets te verstaan was behavle soms 1 lettergreep.
@janon: dit heeft niets met kpn te maken denk k. lebara, budgetmobiel(beide regelrecht op kpn voor rutering gesprekken en ook lyca hebben helemala geen lst van dit probleem ook niet als ik uren bel. l-mobi dus wel, het is echt niet te gebruiken als je een beetje regelmatig gebeld wordt of belt want elek keer moet je tegen iemnd zeggen: sorry bel je wel terug met een andere simkaart9niet dat diegene dat hoort overigens) dus kan je ze nog eens ansporen hun problemen op e lossen? het kan dat l-mobi overbelast is door thuiswerkers in hun klantenbestand maar dan moeten ze de cappaciteit echt drastisch pvoeren.
[ Voor 16% gewijzigd door RemcoDelft op 05-02-2021 17:10 ]
RemcoDelft schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:54:
Het probleem met verificatieSMSjes is nog steeds niet opgelost, en ondertussen werkt DigiD ook niet meer. Ik moet me nu laten bellen om ergens in te loggen.
[ Voor 35% gewijzigd door birdibird op 05-02-2021 15:03 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Misschien is het tijd om eens te stoppen met het meldden dat jij geen problemen hebt met zaken waar anderen over klagen maar er voor te zorgen dat je vrienden bij Lmobi hun zaken eens goed gaan regelenJanon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:59:
Is uw nr. geporteerde nr. vanuit T-mobile of Lyca naar L-mobi?
Mijn L-mobi sim heb geen probleem, ik krijgt wel sms van DigiD.
[...]
tyson69 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:04:
[...]Misschien is het tijd om eens te stoppen met het meldden dat jij geen problemen hebt met zaken waar anderen over klagen maar er voor te zorgen dat je vrienden bij Lmobi hun zaken eens goed gaan regelen
tyson69 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:
[...]Is onnodig, dat weten we inmiddels
[ Voor 36% gewijzigd door Janon op 05-02-2021 15:18 ]
tyson69 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:
[...]inmiddels
[ Voor 5% gewijzigd door Janon op 05-02-2021 15:19 ]
Dat snap ik en is erg fijn voor deze gebruikers.Janon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:13:
Ik zie alleen paar mensen die van Tweakers hebben probleem met Lmobi. Maar bij mijn werkt alles perfect.
Ik heb een L-mobi vanuit Lebara geporteerd en ik ontvang alle sms's en gespreken zonder probleem.
Ik zie dat lmobi nu ook snel opwaardering ook aangezet : https://mylmobi.nl/Portal/
[...]
Janon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:13:
Ik zie alleen paar mensen die van Tweakers hebben probleem met Lmobi. Maar bij mijn werkt alles perfect.
Ik heb een L-mobi vanuit Lebara geporteerd en ik ontvang alle sms's en gespreken zonder probleem.
[...]
Dat komt omdat tweakers meestal problemen wel melden. Andere gebruikers die zullen inderdaad waarschijnlijk minder snel klagen, maar direct overstappen naar een andere provider, of die hadden gewoon een gratis test sim besteltJanon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:13:
[...]
tyson69 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]Dat snap ik en is erg fijn voor deze gebruikers.
Het zou alleen de gebruikers die wel problemen ervaren helpen als je jouw duidelijke connectie met Lmobi gebruikt om ook hen te helpen ivp alleen hier te roepen dat jij geen problemen ervaart.
[...]
fl2001 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:40:
[...]Dat komt omdat tweakers meestal problemen wel melden. Andere gebruikers die zullen inderdaad waarschijnlijk minder snel klagen, maar direct overstappen naar een andere provider, of die hadden gewoon een gratis test sim bestelt
Die zullen best op deze fora rondlopen (ook bij andere providers) maar ik denk dat je, net als fl2001 zegt, hier kritischere tweakers hebt die niet bij de eerste tegenslag naar een andere provider overstappen. Ik heb zelf ook al heel wat gepruts gezien van Lmobi, ik heb niet eens alles op het forum gezet maar rechtstreeks met hen opgelost.Janon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:22:
Ik zie mensen hier alleen bezig om een bedrijf zwart te maken. Dit wat ik hier merkt.
[...]
Dit soort reacties kunnen nogal denigrerend overkomen, graag hier de volgende keer rekening mee houden.game007 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:12:
Ik wacht al meer dan een maand op een terugbetaling van een annulering.
[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 07-02-2021 11:14 ]
dicksterk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 15:27:
@janon: als jij dna zo zeker weet dat het aan t-mobile geporteerde nummers ligt, porteer dan een t-mobile prepaidnummer naar ene l-mobi sim en probeer de problemen te reproduceren zodat je ze voor de mensen hier en voor klanten vna joou die t-mobile hebben kan oplossen.
dicksterk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:27:
@janon: als je nieuw bent moet juist alles perfecct zijn, anders lopen mensen die die nieuwkomer uitproberen weg. met lyca heb ik geen enkel probleem ook niet naar t-mobile nummers. dit is ook niet enel bij t-mobile nummers dat de kwalitiet niet goed is, en andere kpn-simkaarten hebben dit geluid-probleem ook niet dushet lit echt bij l-mobi.
De symptomen hier beschreven zijn exact zoals ze hier ook werden ervaren. Een groot deel van de gesprekken gingen de mist in. Totdat ik op advies van Lmobi VoLTE activeerde en sinds er via 4g gebeld wordt gaat het goed. Dit kan alleen niet de oplossing zijn, Lmobi moet gewoon voor goede gesprekken zorgen op alle generaties netwerk (niet overal is 4g dekking/niet iedereen kan VoLTE met zijn toestel). Dat dit nu al weken gaande is, is eigenlijk wel een teken dat ze het niet kunnen oplossen. En nee, ik geloof er niet van dat dit door thuiswerkers komt.dicksterk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 15:27:
@janon: als jij dna zo zeker weet dat het aan t-mobile geporteerde nummers ligt, porteer dan een t-mobile prepaidnummer naar ene l-mobi sim en probeer de problemen te reproduceren zodat je ze voor de mensen hier en voor klanten vna joou die t-mobile hebben kan oplossen.
btw: ik ebruik gene geporteerd nummer, mijn l-mobi sim heeft gewoon zijn eigen nummer en helaas werken gesprekken lang niet altidj goed. ik heb de sim gebruik om een aantla garaget en opkopers van autos te bellen omdat ik een auto moest laten maken en onzed oude moest verkopen. heb ongeveer 20 nummers gebeld en ben door ongeveer 7 nummers ook teruggebeld. 10 vna de 20 gesprekken gingen helemala goed, 5 gignen redelijk en 5 waren echt totaal onverstaanbaar. van de teruggebelde keren(dat ik dus op mijn l-mobi nummer werd gebeld) gigen 5 vna de 7 keer totaal verkeerd, ik kon ech tgeen word verstaan van wat er gezegd werd, alleen heel af en toe 1 lettergreep of klank. ik probeer l-mobi niet ywart te maken maar mensen willen zoiets niet, bellen en gebeld worden moet gewoon perfect gaan en dat is nu niet zo.
tyson69 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:02:
[...]De symptomen hier beschreven zijn exact zoals ze hier ook werden ervaren. Een groot deel van de gesprekken gingen de mist in. Totdat ik op advies van Lmobi VoLTE activeerde en sinds er via 4g gebeld wordt gaat het goed. Dit kan alleen niet de oplossing zijn, Lmobi moet gewoon voor goede gesprekken zorgen op alle generaties netwerk (niet overal is 4g dekking/niet iedereen kan VoLTE met zijn toestel). Dat dit nu al weken gaande is, is eigenlijk wel een teken dat ze het niet kunnen oplossen. En nee, ik geloof er niet van dat dit door thuiswerkers komt.
Overigens gingen hier ook gesprekken fout waar het T-Mobile netwerk niet bij betrokken was.
dicksterk schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:43:
@janon: dat kan
game007 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:55:
Als L-mobi geen "premium" SMS berichten kan ontvangen is het een hopeloze zaal. Nu komt er niet eens Digid verificatie smsjes binnen.
Ik zeg toch vrij duidelijk dat TM er niet bij betrokken is, waren gesprekken van VF naar Lmobi. Maar goed, als er meerder Lmobi klanten last van dit euvel hebben, dan zou mobi hier toch wat mee moeten doen?Janon schreef op zondag 7 februari 2021 @ 07:59:
Ik heb gehoord dat deze probleem bij TM 2G probleem zit. In technisch het moet van de beide kanten gespreken goed moeten zijn, Als TM over belast lijn heb, wat kan lmobi of KPN doen ? Ik heb 2 SIM, een van KPN en andere van Lmobi. Ik merk KPN SIM ook het zelfde probleem als call vanuit Tmobile komt. maar bij wie kun jij dit makkelijk klagen ? bij nieuw kommer toch.![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
tyson69 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:01:
[...]Ik zeg toch vrij duidelijk dat TM er niet bij betrokken is, waren gesprekken van VF naar Lmobi. Maar goed, als er meerder Lmobi klanten last van dit euvel hebben, dan zou mobi hier toch wat mee moeten doen?
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 12-02-2021 13:44 ]
dicksterk schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:07:
l-mobi heeft in zijn routering-centrale niet juist staan dat dat nr niet meer vna t-mobile maar vna kpn is, terwijl het nummer gewoon werkt bij budgetmobel dus niks aan de had aan een nadere knat. dus: de l-mobi routeringssystemen zitten fout, dat moet opgelost worden.[mbr]. [/]
Goed initiatief maar ook gebruik makend van 2g of 3g? Dat het bij 4g werkt weet ik inmiddels.Janon schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:20:
Ik hoorde van Lmobi. Er worden elke dag test calls gemaakt en SMS's verstuurd (elkaar).
Van 10 Lmobi nr naar 10 verschillde T-mobile nr's
Van 10 Lmobi nr naar 10 verschillde KPN nr's
Van 10 Lmobi nr naar 10 verschillde Lyca nr's
Van 10 Lmobi nr naar 10 verschillde Vodafone nr's
Maar alleen bij Tweakers wordt geklaagd. Bij klanten service van L-mobi ontvangen ook geen klachten..
[...]
dicksterk schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:21:
@janon: klopt niet, als t-mobile dit nummer nog als van hen zou besouwen zou het ook niet overgaan op een nadere simkaart. l--mobi update de database waarin vastlit wie de eigenaar vna een nummr is niet vaak genoeg.
Nee, ik en veel anderen krijgen deze smsjes niet binnen. Je praat veel over fraudeurs hier. Wat doen deze fraudeurs dan en waarom werkt het wel bij andere provideren en alleen niet bij L Mobi?Janon schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:48:
Ik krijg wel Digid SMS. Hoe kan ik wel ontvangen en jij niet ?
Er zijn fraudeurs die proberen om premium SMS open te krijgen door het hier te klagen op deze site.
[...]
dicksterk schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:43:
@janon: als de routering niet klopt die l-mobi toepast is het logisch dat de gesprekskwaliteit ook niet klopt. als wa jijn zegt klopt incasseert t-mobile de afgiftetarieven van naar kpn geporteerde nummers, dat zou kpn echt nooit pikken.
[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 07-02-2021 19:21 ]
Ik zelf hoef zo een bundel ook niet, maar vergis je niet hoor, er zijn een hoop mensen die een telefoon hebben om er puur op bereikbaar te zijn en alleen bellen in geval van nood of iets dergelijks, en veel mensen die bv alleen buitenshuis een whatsapp gebruiken, dat gebruikt dan zeer weinig data, waardoor zo een bundel uitstekend is voor die groep.dicksterk schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:49:
het zal ook wel voor 80+valentijntjes zijn. }ie kan er verder ong iets met 256mb en 100min?
Even hier op terugkomen:MysticX schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:49:
Is er toevallig iemand hier die is overgestapt met nummerbehoud naar L-mobi? Sinds mijn overstap kan ik op geen enkele manier verificatie SMSjes meer ontvangen, zoals Whatsapp / Telegram / Signal. Ben al ongeveer een half jaar in gesprek met ze, maar tot op heden gewoon zero progressie.
Iemand ook een idee wie ik dan moet contacten, want ik heb nu contact met de Manager Customer Care, maar die geeft alleen aan dat ze in gesprek zijn met mijn vorige provider, ook aangeeft dat het al opgelost zou moeten zijn, maar ja, die SMSjes krijg ik nog steeds niet binnen.
hi!
De portal werkt bij mij prima. Nu bellen nogRoyalty schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:01:
Jullie ook problemen met inloggen op my lmobi?
Krijg steeds Error: Fail to login
Ik denk dat 240 e in een keer niet zo zeer het probleem is van de prepaid jaarbundels, daarmee zou je zelf een nieuwe groep klanten kunnen trekken,die liever vooraf betalen voor hun diensten, maar niet de dure prepaid tarieven willen.dicksterk schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:35:
dat lijkt mij ook
@janon: {ordt hetniet eens tijd voor mijn ideen waar men eerder nog om lachte?
alles onbeperkt voor 10 euro als maandbundel, onbeperkt bellen&sms&data. bij budgetmobiel krijg je dat la voor 15 euro per maand(las je ook budget-energie heb). en voor ik het vergeet: dan wel als maand-bundel dus geen 240 euro in een keer voor alles onbeperkt.
want nu is 10gb en 1000min en 100sms (2-jaarbundel) een fractie goedkoper dna youfone, maar mensen gaan echt liever 10 per maand betalen, desnods 12,50 per maan om onbeperkt bellen erbij te nemen dan 240 in 1 keer. l-mobi is bepaald geen prijsvechter, enkel na lang klagen vna ons op tweakers gebeurd er na manaden eens iets, l--mobi is niet actief en niet fel aan het concurreren.
Ik vind het echte probleem dat je niet kunt bellen, oftewel heel gebrekkig, een technisch normaal gesprek is een verrassende uitzondering.fl2001 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:03:
[...]
Het echt probleem is natuurlijk gewoon de prijzen, die zijn toch en zeker voor een nieuwkomer gewoon niet scherp genoeg.
Tweakers rocks, maar alleen technologisch.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Ken Vectone niet, maar het gaat vooral om wegvallen van het geluid en dan soms even terugkomend (krakend). Het is gewoon niet te doen. Bij zoiets beëindig je het gesprek zelf wel... En dan zit er soms weer een perfect gesprek tussen.timmie1 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 02:03:
@druipgrot @dicksterk @RemcoDelft Gaat het in dit geval om slechte geluidskwaliteit en vertraging op de lijn zoals met Vectone destijds? Of worden gesprekken afgebroken of niet opgebouwd?
[ Voor 5% gewijzigd door druipgrot op 08-03-2021 14:54 ]
Hier dezelfde ervaring als al beschreven, wegvallende stukken audio, krakend, hakkelend. In ieder geval naar VF en TM sims.timmie1 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 02:03:
@druipgrot @dicksterk @RemcoDelft Gaat het in dit geval om slechte geluidskwaliteit en vertraging op de lijn zoals met Vectone destijds? Of worden gesprekken afgebroken of niet opgebouwd?
RemcoDelft schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:18:
Ik heb geen ervaring met Vectone, maar L-Mobi kraakt soms (niet altijd), wat het slecht verstaanbaar maakt.
druipgrot schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 14:02:
[...]
Ken Vectone niet, maar het gaat vooral om wegvallen van het geluid en dan soms even terugkomend (krakend). Het is gewoon niet te doen. Bij zoiets beëindig je het gesprek zelf wel... En dan zit er soms weer een perfect gesprek tussen.
Het gebeurt op alle momenten van de dag. Moet nog wel onderscheiden tussen mobiel en vast, heb het idee dat naar vast bellen beter gaat, maar dat is niet meer dan een idee nog.
edit: gister ook (maar echt voor het eerst) geluidsproblemen met lycamobile gehad
Dank allen voor de reacties. Ik ben op korte termijn op zoek naar een redelijke oplossing, aangezien *Bliep een heel groot deel van haar (inactieve) klantenbestand aan het uitgooien is.tyson69 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:48:
[...]
Hier dezelfde ervaring als al beschreven, wegvallende stukken audio, krakend, hakkelend. In ieder geval naar VF en TM sims.
Het feit dat dit al enkele maanden speelt en met Lmobi is besproken. Er is alleen nog steeds geen verbetering en dat zorgt ervoor dat hier maandag het nummer weer terug gaat naar HN. Hoopte echt dat het ging lukken, vind het aanbod namelijk wel erg mooi. Maar dan moet het wel werken en ik zie nog geen vooruitgang. Einde oefening dus voor mij.
Ik weet niet wie jij ziet als grote prepaid aanbieder, maar bij LycaMobile heb je al tijden voor een tientje per maand, 5GB + Onbeperkt bellen + smsen.timmie1 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 23:32:
[...]
[...]
[...]
Dank allen voor de reacties. Ik ben op korte termijn op zoek naar een redelijke oplossing, aangezien *Bliep een heel groot deel van haar (inactieve) klantenbestand aan het uitgooien is.
@dicksterk De grote prepaid aanbieders hebben tegenwoordig allemaal dure data-only bundels waarbij je voor een paar euro extra een bundel met enkele tientallen minuten/sms'jes moet nemen. Bij L-Mobi heb je voor een tientje per maand een bundel met enkele GigaBytes en wat minuten en sms' jes, bundel is ook geldig in de EU en daarbij kun je nog eens geen extra kosten buiten de bundel maken. VOor die doelgroep ideaal.
[ Voor 9% gewijzigd door fl2001 op 18-03-2021 10:54 ]
[ Voor 228% gewijzigd door U123456 op 20-03-2021 16:21 ]
Is dit niet fake? Als je op de officiele site kijkt: https://l-mobimobile.nl/ is albert heijn geen aanbieder van Lmobi.RemcoDelft schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:13:
Ik kwam https://www.lmobi-aanbiedingen.nl tegen, met L-mobi Jaarbundel 100 MB, 25 min, 5 sms voor € 5,99.
[ Voor 38% gewijzigd door dutchnltweaker op 20-03-2021 13:42 ]
[ Voor 56% gewijzigd door fl2001 op 20-03-2021 14:39 ]
Dat kan zijn, maar de klantenservice van Lycamobile is praktisch non-existent. Dat in combinatie met het niet naleven van hun eigen geldigheidstermijn heeft geresulteerd in het onherstelbaar kwijtraken van 2 nummers(+ bijbehorende tegoeden) welke al vanaf Dutchtone in gebruik waren bij dezelfde personen. Dan hebben we liever iets meer kosten maar wel een bereikbare klantenservice en normaal porteerbare nummers.fl2001 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:52:
[...]
Ik weet niet wie jij ziet als grote prepaid aanbieder, maar bij LycaMobile heb je al tijden voor een tientje per maand, 5GB + Onbeperkt bellen + smsen.
En sinds een tijdje bieden ze zelfs regelmatig 3 maanden bundels aan. Dan betaal je bv 1 malig 15 euro, en dan krijg je 3 maanden, elke maand, 5GB + Onbeperkt bellen + smsen. Dus voor 5 euro per maand.
Bij l-Mobi krijg je voor een tientje 4GB en 120 min. Dan lijkt me de keuze toch wel snel gemaakt.
En jij verwacht dat de klantenservice beter is bij L-Mobi ? Dat betwijfel ik echt hoor. Overigens heeft Lyca nu ook een livechat,waardoor mijn ervaring is dat je nu wel wat beter geholpen word.timmie1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:55:
[...]
Dat kan zijn, maar de klantenservice van Lycamobile is praktisch non-existent. Dat in combinatie met het niet naleven van hun eigen geldigheidstermijn heeft geresulteerd in het onherstelbaar kwijtraken van 2 nummers(+ bijbehorende tegoeden) welke al vanaf Dutchtone in gebruik waren bij dezelfde personen. Dan hebben we liever iets meer kosten maar wel een bereikbare klantenservice en normaal porteerbare nummers.
Met de klantenservice van L-Mobi tot nu toe geen slechte ervaring. Keurig antwoord gekregen op mijn vragen.fl2001 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:13:
[...]
En jij verwacht dat de klantenservice beter is bij L-Mobi ? Dat betwijfel ik echt hoor. Overigens heeft Lyca nu ook een livechat,waardoor mijn ervaring is dat je nu wel wat beter geholpen word.
Maar de klantenservice bij dit soort providers blijft altijd beperkt, is trouwens ook vaak bij simpel en youfone, die hebben ook beide een bedroevende klantenservice.
Budget providers zijn leuk voor de prijs, maar als je een probleem hebt kan het idd soms wel lastig worden, maar dat is echt niet alleen bij lyca zo.
Ik herken deze frustratie.rheesen schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:18:
Ik kan nog steeds geen (premium) SMS ontvangen van o.a. banken. Erg vervelend allemaal. Kan zo niet bankieren. Waarom wordt dit niet netjes opgelost.
En daarbij nog steeds dubieuze gesprekskwaliteit. Gisteren weer ervaren dat het euvel dat hier al maanden wordt gemeld nog steeds niet verholpen isfl2001 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:31:
Toch wel opvallend dat de 'nieuwkomer' het minste aanbied.
Deze jaarbundel vind ik wel interessant om uit te proberen. Heeft iemand van deze aanbieding gebruik gemaakt en daadwerkelijk de simkaart (inclusief abonnement) opgestuurd gekregen ? Zoals in een eerder post al is vermeld, het is een beetje twijfelachtig of het een legitieme website is.RemcoDelft schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:13:
Ik kwam https://www.lmobi-aanbiedingen.nl tegen, met L-mobi Jaarbundel 100 MB, 25 min, 5 sms voor € 5,99.
Een oplichter gaat niet voor 6 euro een hele website bouwenDeze jaarbundel vind ik wel interessant om uit te proberen. Heeft iemand van deze aanbieding gebruik gemaakt en daadwerkelijk de simkaart (inclusief abonnement) opgestuurd gekregen ? Zoals in een eerder post al is vermeld, het is een beetje twijfelachtig of het een legitieme website is.
Ga er maar van uit dat het klopt.Mick18 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:31:
[...]
Deze jaarbundel vind ik wel interessant om uit te proberen. Heeft iemand van deze aanbieding gebruik gemaakt en daadwerkelijk de simkaart (inclusief abonnement) opgestuurd gekregen ? Zoals in een eerder post al is vermeld, het is een beetje twijfelachtig of het een legitieme website is.
fl2001 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:31:
Na de laatste Prepaid wijzigingen bij Lebara, komt L-Mobi nu helemaal als minst goede optie uit de bus.
In iedergeval voor de maand bundels.
Bij de 10 euro maand bundels:
Lyca = 5GB +Onbeperkt bellen + smsen
Lebara = 4GB + Onbeperkt bellen
L-Mobi = 4GB +120 Min.
Ik vergelijk deze 3 alleen,omdat ze vaak naar elkaar kijken.
Toch wel opvallend dat de 'nieuwkomer' het minste aanbied.
Ik had het over de 10 euro maandbundels.
Victor Mobile lijkt al dood voor dat ze begonnen zijn. Hun Linkedin pagina is ook opeens verwijderd.dicksterk schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:19:
@druipgrot: ;-)als l-mobi het zich dna ook maar dag en nacht blijft herinneren voeren ze het misschien uit om vna die nachtmerrie verlost te zijn;-)
@fl2001: die inkoop dateert van het begin, ik neem aan dat er inmiddels weder een nieuwe inkoop is geweest. en om jouw voorbeelden ana te halen die hebben vijrwel lalemala onbeperkt bellen9lyc ain elk geval) dus enkel mensen die dat averkiezen boven bellen hebben dna iets aan l-mobi, waarmee de groep dus weer wordt versmald. waarom zou je voor minder belminuten kiezen emt het risico dat ej te kort komt las je bij lyca onbeperkt krijgt? enkle las je die 2gb extra dat awil bij een jaarbundel, maar anders niet. de enige kans voro l-mobi zoals ik la vaak heb gezegd is de concurrent verpletteren met een onweerstaanbaar aanbod, dat doen ze niet, jammer dat vicctor mobiel door corona zoveel vertraging oploopt naders had l-mobi het wel moeten om een leeg klantenbestand en faillisement te voorkomen.
Late reactie, maar ik heb dit "abo" voor een wifi ap op een remote locatie. Werkt uitstekend.Mick18 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:31:
[...]
Deze jaarbundel vind ik wel interessant om uit te proberen. Heeft iemand van deze aanbieding gebruik gemaakt en daadwerkelijk de simkaart (inclusief abonnement) opgestuurd gekregen ? Zoals in een eerder post al is vermeld, het is een beetje twijfelachtig of het een legitieme website is.
Is dat niet een mooie bundel voor op de camping? Werkt dit met een mifi router?
Ja dat hoort gewoon te werken, je hebt trouwens ook een 19GB bundel voor 20 euro, die is misschien nog wel beter.stroom schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Is dat niet een mooie bundel voor op de camping? Werkt dit met een mifi router?
Hoe lang moest je wachten? Ik heb een week geleden besteld en betaald maar niks binnen gekregen tot nu toe. Nu is het ook Hemelvaart geweest dus misschien nog even geduld hebben.ArnieNFW schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Late reactie, maar ik heb dit "abo" voor een wifi ap op een remote locatie. Werkt uitstekend.
Heb alleen vandaag een data logger geïnstalleerd die 1mb per uur produceert dus ik zoek nu wat anders; eentje met wat meer data.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik had het gekocht via een webshop waar we als bedrijf bij aangesloten zijn. Leek me een soort van rest partij. Had het in 2-3 werkdagen binnen.Jassy schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:46:
[...]
Hoe lang moest je wachten? Ik heb een week geleden besteld en betaald maar niks binnen gekregen tot nu toe. Nu is het ook Hemelvaart geweest dus misschien nog even geduld hebben.
Hier 15 mei besteld en betaald, 17 mei bevestiging van het versturen en vandaag 19 mei ontvangen. Voor de duidelijkheid, het gaat om deze bundel:ArnieNFW schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:30:
[...]
Ik had het gekocht via een webshop waar we als bedrijf bij aangesloten zijn. Leek me een soort van rest partij. Had het in 2-3 werkdagen binnen.
https://www.lmobi-aanbiedingen.nl, met L-mobi Jaarbundel 100 MB, 25 min, 5 sms voor € 5,99.
[ Voor 17% gewijzigd door stroom op 19-05-2021 22:08 ]
Hier hetzelfde, ik had de kaart nog niet gebruikt tot vandaag, heb een mail gestuurd inmiddels.JohnBKn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:39:
Hmmmm, 30 april besteld en betaald, 12 mei een vraag gesteld via de contactpagina of er iets mis was...bijna direct een mail terug dat ze hem zouden versturen. 19 mei aangekomen en geïnstalleerd. Mooie brief erbij over de jaarbundel 100/25/5....maar als ik mijn tegoed opvraag krijg ik de melding:' 256 MB Freedata, 0 min, 0 sms" Lijkt niet echt op de jaarbundel, maar meer op de gratis Sim.Komt dit bekend voor? Maar weer even mailen.
(Ook dit gaat over de € 5,99 bundel)
Ik heb het gevoel dat het verbruik op de persoonlijke pagina nooit geklopt heeftJohnBKn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:39:
Hmmmm, 30 april besteld en betaald, 12 mei een vraag gesteld via de contactpagina of er iets mis was...bijna direct een mail terug dat ze hem zouden versturen . 19 mei aangekomen en geïnstalleerd. Mooie brief erbij over de jaarbundel 100/25/5....maar als ik mijn tegoed opvraag krijg ik de melding:' 256 MB Freedata, 0 min, 0 sms" Lijkt niet echt op de jaarbundel, maar meer op de gratis Sim.Komt dit bekend voor? Maar weer even mailen.
(Ook dit gaat over de € 5,99 bundel)
Bij mij ook snel opgelost door klantenservice. Plusje voor L-mobi.JohnBKn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:34:
En het is opgelost!
Ik had het volgende bericht naar de klantenservice gestuurd:
LS,
Ik heb mijn bestelde jaarbundel ontvangen met ordernummer: 20********
(100/25/5) De bijgevoegde brief gaf ook aan dat het deze bundel betrof.
Als ik echter mijn tegoed opvraag krijg ik de melding 256mB Freedata 0 minutes 0 SMS.
Ik kan ook niet bellen. Is dit normaal en moet het een en ander nog ingeregeld worden, of is er iets mis?
Mijn simkaartnummer is: 893127094********** geactiveerd op: 2021/05/19 15:36:30
Nummer 31659******,
Vriendelijke groet.
En op het moment dat ik dit schrijf staat de bundel volledig in de persoonlijke pagina. Dus; Of de boel moet even opstarten, of de klantenservice heeft dit snel opgelost...ik ga maar voor het laatste
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq