[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Kan iemand een voorspelling doen hoe lang de CB nog zal lopen op de G1? Ik heb al beslist dat ik deze TV wil gaan aanschaffen, maar ik kan hem de komende ( 6 tot 8 )weken toch nog niet gebruiken. Ik kan de TV nu wel kopen en ergens in een hoek laten verstoffen, maar als de verwachting is dat de CB nog wel tot na de zomer geldt wacht ik liever nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 22:21
EG Mike schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:48:
Kan iemand een voorspelling doen hoe lang de CB nog zal lopen op de G1? Ik heb al beslist dat ik deze TV wil gaan aanschaffen, maar ik kan hem de komende ( 6 tot 8 )weken toch nog niet gebruiken. Ik kan de TV nu wel kopen en ergens in een hoek laten verstoffen, maar als de verwachting is dat de CB nog wel tot na de zomer geldt wacht ik liever nog even.
Staat hier: HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:11
Maakt het nog uit of je de MSRP betaald of kun je de cashback ook krijgen als je een mooie korting bedingt?
de baas is eindelijk overtuigd dat onze 10 jaar oude LCD wel toe is aan vervanging aangezien hij steeds meer kuren vertoond. Ben nog in dubio of het de CX of C1 moet worden vanwege het prijsverschil. Maar vermoed dat met een redelijke korting + cashback het prijsverschil wat kleiner gaat uitvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-06 20:20
cold_as_ijs schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:59:
Maakt het nog uit of je de MSRP betaald of kun je de cashback ook krijgen als je een mooie korting bedingt?
de baas is eindelijk overtuigd dat onze 10 jaar oude LCD wel toe is aan vervanging aangezien hij steeds meer kuren vertoond. Ben nog in dubio of het de CX of C1 moet worden vanwege het prijsverschil. Maar vermoed dat met een redelijke korting + cashback het prijsverschil wat kleiner gaat uitvallen
Ik hou momenteel ook het andere topic bij met prijzen die andere gebruikers krijgen >> OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Cashback werkt dus ook op lagere prijzen dan de adviesverkoopprijs. Het huidige verschil tussen de 65 inch CX en C1, maar ook de GX en G1 is na cashback zo'n 160 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:15

FeaR

In GoT we trust

cold_as_ijs schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:59:
Die vrees had ik ook toen ik mijn LG OLED77G1 kon krijgen voor een extreem goede prijs. Maar Cash Back is reeds goedgekeurd door LG, geen centje pijn :)

Voor de volledigheid/voor de verwachtingen bij anderen:
Donderdag 20 mei TV aangemeld voor LG Cash Back, binnen enkele minuten mail met deelname.
Maandag 31 mei e-mail gehad dat de Cash Back goed is gekeurd en het bedrag binnen 8 weken gestort wordt.

Nu rustig wachten :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mau_Maus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:59:
[...]

Dat is vrij vlot. Wanneer ingediend?\
Ah foei... hoort hier eigenlijk niet. Excuses
Dat was 18 mei ;)

Ging dus over dat ik vandaag mijn cashback heb teruggekregen. Dus iets minder dan een maand geduurd :)

[ Voor 18% gewijzigd door rikadoo op 16-06-2021 15:05 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:15
Phyc schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:13:
Voor andere mensen die zich afvragen hoe lang het cashback proces duurt:

- Op 1 mei nieuwe tv gekocht
- Op 5 mei cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 5 mei automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 18 mei bevestiging van positive review, cashback binnen 8 weken op rekening
En zojuist de cashback ontvangen dus het cirkeltje is rond. Al met al dus een proces van zo'n anderhalve maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:38:
[...]
Donderdag 20 mei TV aangemeld voor LG Cash Back, binnen enkele minuten mail met deelname.
Maandag 31 mei e-mail gehad dat de Cash Back goed is gekeurd en het bedrag binnen 8 weken gestort wordt.
En zojuist gestort. Al met al snel gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 11:13
Hier ook ontvangen, wel vreemd dat ik geen mail heb ontvangen dat het verwerkt is.
Met de GX kreeg vlak voor de betaling een mailtje dat het daadwerkelijk betaald was.
Nu met de G1 dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakacakes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 17:41
miniterror schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:51:
Hier ook ontvangen, wel vreemd dat ik geen mail heb ontvangen dat het verwerkt is.
Met de GX kreeg vlak voor de betaling een mailtje dat het daadwerkelijk betaald was.
Nu met de G1 dus niet
Hier ook gestort voor mijn G1. En er zal wel iets niet helemaal lekker gegaan zijn met de mailtjes, want ik heb letterlijk 7 keer hetzelfde mailtje ontvangen dat het overgemaakt is binnen 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:34
bakacakes schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 00:07:
[...]

Hier ook gestort voor mijn G1. En er zal wel iets niet helemaal lekker gegaan zijn met de mailtjes, want ik heb letterlijk 7 keer hetzelfde mailtje ontvangen dat het overgemaakt is binnen 1 minuut.
Bij mij werd het bekrachtigd middels 6 mailtjes… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
*knip* Offtopic. Dit heeft vrij weinig met deze cashbackactie te maken. Ervaringen mogen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie worden gedeeld.

[ Voor 114% gewijzigd door Yorinn op 17-06-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-06 16:23
- Op 28 mei nieuwe tv gekocht
- Op 3 juni cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 3 juni automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 23 juni bevestiging cashback binnen 8 weken op rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-06 16:23
Gerwin486741 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:55:
- Op 28 mei nieuwe tv gekocht
- Op 3 juni cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 3 juni automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 23 juni bevestiging cashback binnen 8 weken op rekening
- Op 20 juli cashback op rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Let op!
De cashback actie is verlengd naar 12 september.
Bericht is ook aangepast.
HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

3 Juli TV ontvangen
3 Juli Cashback ingediend
6 Juli Afwijzing
6 Juli Opnieuw ingediend
13 Juli Goedgekeurd, met bevestiging dat het binnen 8 weken gestort wordt

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:17
Nou is mijn cashback in eerste instantie afgewezen, want ik had plaatje met het serienummer niet uitgeknipt (ja, het staat er dikgedrukt dit te doen, toch gewoon foto van de sticker op de doos gemaakt, dom). Maar goed, ik mocht dan dus een nieuwe foto opsturen. Prima, uitgeknipt en foto gemaakt en die ge-upload. De naam van de nieuwe foto staat dan ook in het hokje, maar als ik dan op bevestigen druk om naar het overzichtje te gaan om het daadwerkelijk te versturen, staat de naam van de oude foto nog in het overzichtje. Iemand anders die ook een nieuwe foto heeft moeten maken en dit ook had of is er iets fout gegaan bij mijn upload?

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 20-07-2021 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 16:11
Bij mij was de factuur niet te openen, kreeg daarom een afwijzing. Vanuit Gmail app de PDF geopend en opgeslagen in bestanden @ iCloud via iPhone en daarna geupload. Tweede poging via PC gedaan en die is nu geaccepteerd. Nu alleen nog wachten op de knikkers

2 juni TV ontvangen
10 juli cashback aangevraagd
13 juli afgekeurd en factuur opnieuw geupload
16 juli goedgekeurd

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 20:55
AppieNL schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 19:16:
Nou is mijn cashback in eerste instantie afgewezen, want ik had plaatje met het serienummer niet uitgeknipt (ja, het staat er dikgedrukt dit te doen, toch gewoon foto van de sticker op de doos gemaakt, dom). Maar goed, ik mocht dan dus een nieuwe foto opsturen. Prima, uitgeknipt en foto gemaakt en die ge-upload. De naam van de nieuwe foto staat dan ook in het hokje, maar als ik dan op bevestigen druk om naar het overzichtje te gaan om het daadwerkelijk te versturen, staat de naam van de oude foto nog in het overzichtje. Iemand anders die ook een nieuwe foto heeft moeten maken en dit ook had of is er iets fout gegaan bij mijn upload?
Dat was bij mij ook zo en vond het nogal raar dus de eerste keer afgebroken. Later op de PC nog een keer gedaan en hetzelfde gebeurde daar dus toen geloofde ik het wel gewoon ingediend en als het toch niet goed was zou ik wel weer mail krijgen😋

Uiteindelijk gewoon netjes goedgekeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:17
@Jaguar645
Ah, dank je wel. Ik heb het meerdere keren geprobeerd op de pc, maar het bleef er in staan. Toen dacht ik ook: zal wel goed zitten en anders sturen ze vast nog wel een mailtje. Maar was toch een beetje nieuwsgierig/ongeduldig of het nou goed zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 16:11
NoepZor schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:40:
Bij mij was de factuur niet te openen, kreeg daarom een afwijzing. Vanuit Gmail app de PDF geopend en opgeslagen in bestanden @ iCloud via iPhone en daarna geupload. Tweede poging via PC gedaan en die is nu geaccepteerd. Nu alleen nog wachten op de knikkers

2 juni TV ontvangen
10 juli cashback aangevraagd
13 juli afgekeurd en factuur opnieuw geupload
16 juli goedgekeurd
18 augustus bevestiging betaling cashback per mail
18 augustus geld ontvangen op rekening

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-04 15:10
Hier een LG OLED65G1RLA aangeschaft omdat een mooie promotie actie op was;

21-08 aanvraag ingediend
23-08 afwijzing gehad omdat de streepjescode op de foto niet uitgeknipt is.

Toevallig is vandaag ook het oud-papier geweest en heeft de doos meegenomen. Ik heb daarom LG gevraagd de aanvraag alsnog in behandeling te nemen. Ik houd jullie op de hoogte.

edit: 25-8 vandaag keurig een mailtje terug gehad van LG waarin men aangeeft dat ik ook een foto van het serienummer op het toestel mag aanleveren. Daar gaan we natuurlijk invulling aangeven; wordt vervolgd

edit 30-08: foto is verstuurd en de aanvraag is verder in behandeling genomen. tot nu toe erg blij met de wijze waarop LG dit oplost en de snelheid waarmee men reageert. *O*

[ Voor 35% gewijzigd door herbalx op 30-08-2021 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Let op!
Er is een nieuwe LG cashback actie, maar nu voor de 48 en 55 inch A1 modellen.
Maar liefst €150 cashback wat relatief veel is voor het instapmodel.

Actie is:

De actie is geldig bij aankoop van een LG OLED48A16LA of OLED55A16LA vanaf 4 september t/m 3 oktober 2021. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 10 oktober 2021 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG OLED48A16LA of OLED55A16LA binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 10 oktober 2021.
2. Tijdens de registratie dien je je bewijsmateriaal (de originele kassabon/factuur en een foto van de uitgeknipte streepjescode met modelcode en serienummer) digitaal te uploaden.
3. Na digitale registratie ontvang je via e-mail een bevestiging hiervan.
4. Je registratie zal vervolgens gecontroleerd en goedgekeurd worden indien alles correct is.
5. Na goedkeuring van je registratie ontvang je je cashback binnen 8 weken op je rekeningnummer.

Promotie website:
https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/

Deelnemende LG dealers:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Actie voorwaarden:
https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/download/terms.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
De cashback geldt t/m 3 oktober, geldt voor 48A1 en 55A1. Zie https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/

Bijv 48A1 is nu 748 EUR bij Plasmavisie en bij registratie cashback krijg je nog 150 EUR terug. Samen 598 EUR.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:42
Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:34:
De cashback geldt t/m 3 oktober, geldt voor 48A1 en 55A1. Zie https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/

Bijv 48A1 is nu 748 EUR bij Plasmavisie en bij registratie cashback krijg je nog 150 EUR terug. Samen 598 EUR.
Alleen naar mijn idee is Plasmavisie niet een winkel die kan deelnemen aan de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Tomahawk_nr1 schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:40:
[...]

Alleen naar mijn idee is Plasmavisie niet een winkel die kan deelnemen aan de cashback actie.
Waarom niet? Er staat:

Registreer je aankoop en claim de cashback

Hoe werkt het?
De actie is geldig bij aankoop van een LG OLED48A16LA of OLED55A16LA vanaf 4 september t/m 3 oktober 2021. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 10 oktober 2021 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG OLED48A16LA of OLED55A16LA binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 10 oktober 2021.
2. Tijdens de registratie dien je je bewijsmateriaal (de originele kassabon/factuur en een foto van de uitgeknipte streepjescode met modelcode en serienummer) digitaal te uploaden.
4. Je registratie zal vervolgens gecontroleerd en goedgekeurd worden indien alles correct is.
5. Na goedkeuring van je registratie ontvang je je cashback binnen 8 weken op je rekeningnummer.

Ik zie niets waar ik niet aan zal kunnen voldoen :)

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:42
Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:54:
[...]

Waarom niet? Er staat:

Registreer je aankoop en claim de cashback

Hoe werkt het?

Ik zie niets waar ik niet aan zal kunnen voldoen :)
Doorloop de stappen om de cashback te claimen. Er komt een moment dat je de verkoper in moet vullen en bij Plasmavisie krijg je geen akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:18
Tomahawk_nr1 schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:57:
[...]

Doorloop de stappen om de cashback te claimen. Er komt een moment dat je de verkoper in moet vullen en bij Plasmavisie krijg je geen akkoord.
Dit ja, zelfde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Rare bedoeling dat je dat niet van te voren ziet. Hoe dan ook 748 EUR is nog steeds de goedkoopste voor de 48A1. 3 jaar garantie. Wel mis je 100 Hz van de C versie. Ben benieuwd of geluid goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 11:16
Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:06:
Rare bedoeling dat je dat niet van te voren ziet. Hoe dan ook 748 EUR is nog steeds de goedkoopste voor de 48A1. 3 jaar garantie. Wel mis je 100 Hz van de C versie. Ben benieuwd of geluid goed genoeg is.
Als je het registratieformulier invult en je komt bij het vakje Dealer aan dan zal je merken dat Plasmavisie niet als optie wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:06:
Hoezo zie je dat niet van te voren? Bovenaan https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/ staat een kopje "Deelnemende winkels".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:34:

Mijn cashback informatie bericht staat nota bene boven jouw bericht!
Inclusief lijst van deelnemende LG dealers.
Grijze import doet uiteraard nooit aan dit soort acties mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6WEYSoID0ceZx15aUqdf_giQco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwPJs56YDz7L6PMPvGLqdFwV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door HoppyF op 19-09-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
HoppyF schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:24:
[...]

Mijn cashback informatie bericht staat nota bene boven jouw bericht!
Inclusief lijst van deelnemende LG dealers.
Grijze import doet uiteraard nooit aan dit soort acties mee.

[Afbeelding]
Dit bericht heb ik niet in deze thread geplaatst een mod heeft het verplaatst. Ik heb deze thread niet gelezen, wel de PDF op de website. Ik ga er van uit dat een winkel die zegt zich fysiek in Barneveld te bevinden meedoet aan zo'n actie. Dit is de tweede TV die ik online via het internet heb aangeschaft, geen idee wat grijze import is of wat er mis mee is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:14:
[...]

Dit bericht heb ik niet in deze thread geplaatst een mod heeft het verplaatst. Ik heb deze thread niet gelezen, wel de PDF op de website. Ik ga er van uit dat een winkel die zegt zich fysiek in Barneveld te bevinden meedoet aan zo'n actie. Dit is de tweede TV die ik online via het internet heb aangeschaft, geen idee wat grijze import is of wat er mis mee is.
Ok, kan gebeuren.
Bij grijze import lijkt het zo dat je met een officiële LG dealer te doen hebt maar op hun website of aanbieding zul je zien dat er nooit iets over een cashback zal staan.
De prijs kan dus ogenschijnlijk interessant lijken maar is dat niet.
Al jaren speelt dit probleem met grijze import.
Er zijn een aantal notoire grijze import winkels die hier op Tweakers al vaak genoemd zijn.
Helaas laat Tweakers dit toe, ook in de Pricewatch omdat dit juridisch gezien complex ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Balen, heb 'm al besteld voor 748 EUR (niet voor mezelf maar voor m'n moeder waar ik vanmiddag op bezoek was die had nog een TV uit 2011). Wat zal er met deze TV aan de hand zijn? Ben niet bekend met OLED TVs. Wel verwacht ik smart TV gedeelte (WebOS) niet wordt gebruikt ivm Nvidia Shield TV. Hij arriveert morgen dus ben benieuwd. Zal hier wel een shop review van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Jerie schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:50:
Balen, heb 'm al besteld voor 748 EUR (niet voor mezelf maar voor m'n moeder waar ik vanmiddag op bezoek was die had nog een TV uit 2011). Wat zal er met deze TV aan de hand zijn? Ben niet bekend met OLED TVs. Wel verwacht ik smart TV gedeelte (WebOS) niet wordt gebruikt ivm Nvidia Shield TV. Hij arriveert morgen dus ben benieuwd. Zal hier wel een shop review van maken :)
Dit is het cashback topic, dus deel je ervaringen of stel je vragen hier graag.
[LG OLED] Ervaringen & Discussie

• Giltix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 15:25
Om de cashback aan te vragen: welke uitgeknipte streepjescode met serienummer hebben ze het bij LG over? Die aan de buitenkant van de doos?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikeo
  • Nu online

Nikeo

Jawelles

Ja

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HoppyF
Met ingang van 4 oktober tot en met 31 december (dus ook Black Friday!) komt er een nieuwe cashback actie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIoQLyETpoXKxIhq6JSBZE6YcuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTIRiJChJ5Gw2fS2GuLASEVn.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe werkt het?
De actie is geldig bij aankoop van een LG TV of Soundbar promotiemodel vanaf 4 oktober 2021 t/m 31 december 2021. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 14 januari 2022 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG TV of Soundbar promotiemodel binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 14 januari 2022.

Promotie website en registratie van de cashback:
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0233

Actie voorwaarden:
https://promo.deskservices.nl/assets/files/1266/23958.pdf

Deelnemende officiële LG dealers, dus geen grijze import:

[ Voor 4% gewijzigd door HoppyF op 02-10-2021 09:57 . Reden: Nieuwe lijst met modellen, uitgebreid met 48 inch! ]

• la_fusion
  • Laatst online: 06-06 20:23
HoppyF schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:11:
Met ingang van 4 oktober tot en met 31 december (dus ook Black Friday!) komt er een nieuwe cashback actie!

[Afbeelding]

Hoe werkt het?
De actie is geldig bij aankoop van een LG TV of Soundbar promotiemodel vanaf 4 oktober 2021 t/m 31 december 2021. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 14 januari 2022 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG TV of Soundbar promotiemodel binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 14 januari 2022.

Actie voorwaarden:

Dat is mogelijk interessant met dit: https://www.apollo.nl/nl/...5g1rla-blackfriday-aktie/

Al zijn er verder geen details bekend over hoe goed de prijzen daar zullen zijn.

• peddler
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 20:09
Hoelang duurt het controleren van de cashback? Op 23 september, rond 12:00 middags alles ingediend voor € 150 cashback op de OLED48A16LA.
Wel meteen email gehad met bevestiging dat ze het gaan controleren. En toen bleef het stil, nu al langer dan een week.

• HoppyF
peddler schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:47:
Hoelang duurt het controleren van de cashback? Op 23 september, rond 12:00 middags alles ingediend voor € 150 cashback op de OLED48A16LA.
Wel meteen email gehad met bevestiging dat ze het gaan controleren. En toen bleef het stil, nu al langer dan een week.
Zie dit, bij punt 5.
HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

peddler schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:47:
Heb je ook teruggelezen in dit topic? Er zijn al vaker "tijdlijnen" langsgekomen van verschillende users over deze (en andere) LG cashbacks.

De goedkeuring duurt (meestal) rond de 2 tot 3 weken.

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 30-09-2021 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:50
HoppyF schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:11:

[Afbeelding]

Hoe werkt het?

Actie voorwaarden:

Potverdikkie, net een leuke deal gemaakt voor een 65C1 en DSP11RA en nu zie ik dit… even vragen of ze de factuur op 4 oktober willen zetten of nog even geduld hebben🙄 bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:10
Timx2 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:59:
[...]

Potverdikkie, net een leuke deal gemaakt voor een 65C1 en DSP11RA en nu zie ik dit… even vragen of ze de factuur op 4 oktober willen zetten of nog even geduld hebben🙄 bedankt!
Tsja je weet als je er vroeg bij bent dat je meer betaald. De 65C1 is nu al goedkoper te krijgen zonder cashback dan ik een maand geleden met cashback betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
Deef_K schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:26:
[...]

Tsja je weet als je er vroeg bij bent dat je meer betaald. De 65C1 is nu al goedkoper te krijgen zonder cashback dan ik een maand geleden met cashback betaald heb.
Chapeau voor de webshop met platte tv’s😉, leuke prijs overeengekomen, kom in aanmerking voor de cashback van 4 oktober en wordt morgen al geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Timx2 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:25:
[...]

Chapeau voor de webshop met platte tv’s😉, leuke prijs overeengekomen, kom in aanmerking voor de cashback van 4 oktober en wordt morgen al geleverd!
Uhhh, dat kan dus niet!
Factuurdatum moet 4 oktober of later zijn en levering kan dus op zijn vroegst pas maandag zijn.
Zo niet zal de cashback aanvraag afgekeurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
HoppyF schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:30:
[...]

Uhhh, dat kan dus niet!
Factuurdatum moet 4 oktober of later zijn en levering kan dus op zijn vroegst pas maandag zijn.
Zo niet zal de cashback aanvraag afgekeurd worden.
Iets met proforma factuur 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 13:25
31-08: 65G1 besteld
07-09: Cashback aanvraag ingediend en autobevestiging ontvangen
16-09: Goedkeuring ontvangen met melding geld binnen 8 weken
03-10: Email: binnen 8 weken betalen gaat niet lukken vanwege overweldigend succes
19-10: Geld op rekening gestort in de ochtend
19-10: Email: over enkele dagen ontvangt u de cashback op uw rekening ('s avonds nadat geld al gestort was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-05 14:14
Scidd0w schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:43:
31-08: 65G1 besteld
07-09: Cashback aanvraag ingediend en autobevestiging ontvangen
16-09: Goedkeuring ontvangen met melding geld binnen 8 weken
03-10: Email: binnen 8 weken betalen gaat niet lukken vanwege overweldigend succes
19-10: Geld op rekening gestort in de ochtend
19-10: Email: over enkele dagen ontvangt u de cashback op uw rekening ('s avonds nadat geld al gestort was)
Hmm duidelijk dat de A1 op een lager pitje staat qua cashback. 26-09 aanvraag ingediend en gelijk bevestiging gekregen. Tot op heden niks meer van gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadConnection
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:39
Ook een A1 25-09 ingediend, vandaag 28-10 bevestigd dat ik in aanmerking kom voor de cashback. En wordt uitbetaald binnen 8 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
BadConnection schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:13:
Ook een A1 25-09 ingediend, vandaag 28-10 bevestigd dat ik in aanmerking kom voor de cashback. En wordt uitbetaald binnen 8 weken
1 maand...pff

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 29-10-2021 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
BadConnection schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:13:
Lijkt wel alsof ze alle A1's rond dezelfde tijd behandelen.

26-09 ingediend
26-09 bevestiging gekregen
28-10 akkoord gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giltix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 15:25
JEROENrgfgf schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

26-09 ingediend
28-10 akkoord gekregen
De uitbetalingen worden ook in batch gedaan, als ik vorige posts goed heb begrepen.
Hier 25-09 ingediend en ook 28-10 akkoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-04 12:52
13-10 aangemeld en bevestigd.
01-11 goedkeuring.

LG A1
Snel is het niet, maar ik krijg iig geld terug dus dat is leuk.

Anoniem: 1358524

2 november ingediend, sindsdien niets meer vernomen.
48 inch gekocht C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:58

Freakie1NL

Grote Baas

Heeft iemand ervaring met cashback bij een tv gekocht van een officiële dealer maar wel via bol.com. Vandaag OLED gekocht, bij Audiomix via bol.com. Audiomix staat op de LG dealer lijst en verkoopt een Benelux model.

Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met cashback op deze manier. Dat is namelijk wel de reden hem nu te kopen.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 11:16
Freakie1NL schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:47:
Heeft iemand ervaring met cashback bij een tv gekocht van een officiële dealer maar wel via bol.com. Vandaag OLED gekocht, bij Audiomix via bol.com. Audiomix staat op de LG dealer lijst en verkoopt een Benelux model.

Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met cashback op deze manier. Dat is namelijk wel de reden hem nu te kopen.
100% afhankelijk van welke naam er op je factuur staat. En als bol.com niet op de lijst staat even audiomix contacteren hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunaries
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-06 15:45
Recent heb ik de LG C1 gekocht en wil ik de cashback zo spoedig mogelijk afronden. Op de LG promotie webpagina staat dat je een 'uit de doos geknipte streepjescode' moet aantonen. De TV zit nog in de verpakking en wil ik pas begin volgend jaar gebruiken wanneer ik in mijn nieuwe huis zit. Moet ik dit persé uitknippen? Is een foto niet voldoende? Tevens staat alle informatie op de factuur die ik ook moet aanleveren.

Dank je!

[ Voor 5% gewijzigd door Sunaries op 28-11-2021 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sunaries schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:51:
Recent heb ik de LG C1 gekocht en wil ik de cashback zo spoedig mogelijk afronden. Op de LG promotie webpagina staat dat je een 'uit de doos geknipte streepjescode' moet aantonen. De TV zit nog in de verpakking en wil ik pas begin volgend jaar gebruiken wanneer ik in mijn nieuwe huis zit. Moet ik dit persé uitknippen? Is een foto niet voldoende? Tevens staat alle informatie op de factuur die ik ook moet aanleveren.

Dank je!
Je tv is toch al een keer uit de doos geweest om aan te zetten en te checken voor transport schade?

Uitsnijden van je streepjescode is dan niet zoveel extra werk.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunaries
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-06 15:45
YakuzA schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:54:
[...]

Je tv is toch al een keer uit de doos geweest om aan te zetten en te checken voor transport schade?

Uitsnijden van je streepjescode is dan niet zoveel extra werk.
Nope, niet gedaan. Eigenlijk is dat inderdaad wel nodig om te checken of er geen defecten zijn. Ik ben alleen bang dat ik het er niet makkelijk in de doos krijg dan er uit. Ik ga het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Sunaries schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:56:
[...]

Nope, niet gedaan. Eigenlijk is dat inderdaad wel nodig om te checken of er geen defecten zijn. Ik ben alleen bang dat ik het er niet makkelijk in de doos krijg dan er uit. Ik ga het doen!
Doos van de C1 is echt ideaal, heel makkelijk. De doos schuif je namelijk van de tv af. Je schuift hem er dus ook zo weer op.

Je kan altijd natuurlijk even LG bellen, ze geven immers ook aan te kunnen helpen als je de doos al hebt weggegooid. Misschien willen ze in jouw geval een foto met een lokale krant of zo. Gewoon even bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sunaries schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:51:
De TV zit nog in de verpakking en wil ik pas begin volgend jaar gebruiken wanneer ik in mijn nieuwe huis zit. Moet ik dit persé uitknippen? Is een foto niet voldoende?
Het idee van uitknippen zal vast te maken hebben met eventuele fraude.

Maar uitknippen betekent niet per se dat er een gat in de doos geknipt moet worden. Dat wilde ik namelijk zelf ook niet doen (iets met dozen in goede staat bewaren) dus heb alleen de bovenste laag van het karton gehaald. Rond de streepjescode met een scherp mes insnijden maar niet door en door. Daarna mes onder de code wippen en je trekt de bovenste laag karton er zo af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vandaag mail ontvangen mbt goedkeuring en info van betaling over max 8 weken -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
JEROENrgfgf schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

26-09 ingediend
28-10 akkoord gekregen
02-12 mail gekregen dat het geld wordt overgemaakt en in de ochtend al op de rekening gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07-2023

Je stuurt de cashback formulieren gewoon naar LG. Je moet foto's met model nummer en bonnetjes sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Laatst online: 06-06 18:56

Ik heb via bol.com bij arts &craft tv gekocht. Hierbij kreeg ik een factuur van A&C. Deze heb ik gisteren geupload samen met de streepjescode van de doos. Wacht nu op goedkeuring

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

De factuur officieel via Audiomix gehad.
29 november aangemeld, 10 december akkoord van LG met bericht binnen 8 weken.

Een 55 inch OLED voor 899, geheel nieuw. Wie had dat 5 jaar geleden kunnen denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 26-12-2021 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
LG OLED A1
5-12 ingediend met uitgesneden streepjescode en bijgevoegde pdf rekening van Arts & Craft via Bol.com
6-12 bevestiging gekregen
28-12 akkoord gekregen

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 12:43
LG OLED C1
27/11 TV besteld bij Art & Craft
28/11 TV ontvangen
5/12 LG cashback ingediend en bevestiging gekregen
28/12 cashback goedgekeurd

Nu (ook) maximaal 8 weken wachten op uitbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-05 21:43

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

LG is op dit moment duidelijk de grootste leverancier van OLED maar ook van OLED panelen voor andere fabrikanten. Dus aangezien ik een TV heb van een andere fabrikant - met een LG OLED paneel - wil ik mijn ervaringen delen voor cashback, en klein beetje advies.

- Mijn eerste advies is om de cashback niet toonaangevend te laten zijn.
- Mijn tweede advies is dat je rekening moet houden met administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn, dit is met inbegrip naar een postkantoor locatie gaan.
- Mijn derde advies is, ga er (helaas) vanuit dat de cashback precies verloopt op het moment dat je het verzoek krijgt aanvullende papieren te gaan sturen.
- Mijn vierde advies is, bekijk hoeveel tijd het je kost voor het volgende, uitknippen van groot vierkant uit de doos als bewijs, bewijs van betaling uitprinten, bewijs van je rekening afschrift betaling uitprinten, alles dubbel controleren, dan naar website fabrikant zoeken naar goede juiste afdeling, daar alles invullen, wachten op email, en dan dubbel controleren, en dan versturen met TRACK & TRACE.

( Mijn situatie is dat ik bewijs heb gestuurd vandaag dat ik de TV in 1 keer heb betaald met iDeal, dus, maar je raad het al, de actie kan na 18 januari niet meer worden beoordeeld, en ik heb met TRACK & TRACE alleen bewijs dat ik geprobeerd heb wat op te sturen. Ik kan niet bewijzen wat ik bij het vierde punt omschreef dat in die zending het uitgeknipte groot vierkant uit de doos als bewijs is meegestuurd. )

Ik heb via google gezocht naar cashback ervaringen (hier op de forums ) en vind op tweakers.net dan inderdaad algemene topics waarbij bewijsmateriaal moet worden opgestuurd, en dan helaas net de actie periode of behandel optie periode verloopt tijdens de administratieve taken.

Het klopt inderdaad dat ik dit topic over LG cashback heb gelezen, en vind dat verstandig van mij, zo zie ik dat anderen ook inderdaad aanvullende brief stuur verzoeken kregen, maar ook dat je inderdaad een groot vierkant uit de doos moet knippen.

In mijn situatie ga ik uit van -advies 3- en dat is dat ik -advies 1- helaas heb genegeerd. ( Bij een andere fabrikant. ) En zo dus bij -advies 4- zit, en samengevat zal het kort dag zijn of eerder toeval dat ik in de actie periode val. Alhoewel ik op 21 December 2021 ben begonnen met deze cashback administratie doorlopen, is het evenwel ook mogelijk dat ik de administratie doorloop voor 2 weken na 30 December. ( Dagtekening van dat ik moest bewijzen dat ik de TV in 1 keer heb betaald. En die papieren zijn opgestuurd met bankafschrift, factuur, serienummer. )

Dit betreft een andere TV fabrikant, en de cashback topics daarover werden zo te zien gesloten. Ik vermoed dat die mensen teleurgesteld zijn in de tijd en moeite die ze hebben gedaan, en dat kan weken of maanden duren, en dat begrijp ik. Ik ga uit van dat ik de cashback poging voor niets heb gedaan, maar het is wel een goede marketing truuk, omdat ik bij mobiel of tablet wel steeds succesvol cashback opties had met voorwaarden zoals dat het echt Nederlandse markt model moest zijn, had ik dat idee ook bij het kopen van een TV dat het net zo eenvoudig zou zijn.

Het is wel zo dat ik vanaf nu ervan uitga dat ik -advies 1- moet aanhouden en cashback mij eigenlijk te veel administratieve taken kost en het geen meerwaarde meer heeft. Teveel gedoe.

[ Voor 12% gewijzigd door Terry A Davis op 31-12-2021 11:27 ]

Gary Winston: "The Answer is in The Box, Not in The Band!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

NoFi maar ik vind wat je hierboven stelt nogal negatief en van het slechtste uit gaan van wat er kan gebeuren. Ook termen als "groot vierkant uit de doos" is overtrokken, zo groot is de streepjescode niet en zoals ik eerder aan heb gegeven hoef je niet door en door om de streepjescode van de doos te halen. De doos hier is nog in perfecte staat en toch heb ik succesvol de Cash Back Actie doorlopen.

Mogelijk is het bij andere merken anders maar ook iets als "administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn" klinkt mij overdreven. Als ik een half uur bezig ben geweest met de LG Cash Back is het veel. Één website waar je de factuur upload. Die krijg je al digitaal of je maakt even een fotootje net zoals van de streepjescode. That it, 500 euro terug op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-05 21:43

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

FeaR schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:27:
[...]

NoFi maar ik vind wat je hierboven stelt nogal negatief en van het slechtste uit gaan van wat er kan gebeuren. Ook termen als "groot vierkant uit de doos" is overtrokken, zo groot is de streepjescode niet en zoals ik eerder aan heb gegeven hoef je niet door en door om de streepjescode van de doos te halen. De doos hier is nog in perfecte staat en toch heb ik succesvol de Cash Back Actie doorlopen.

Mogelijk is het bij andere merken anders maar ook iets als "administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn" klinkt mij overdreven. Als ik een half uur bezig ben geweest met de LG Cash Back is het veel. Één website waar je de factuur upload. Die krijg je al digitaal of je maakt even een fotootje net zoals van de streepjescode. That it, 500 euro terug op de rekening.
Het klopt dat de andere fabrikant anders is, ik herken de situatie ook niet zoals bij Samsung maar in deze situatie bij deze andere fabrikant moet echt alles per post, niets mag per email, en alles moet op dagtekening. Je kan andere topics zoeken maar daar zal je teleurgestelde mensen vinden, en daar herken ik wel wat, maar die topics worden gesloten omdat mensen dan boos worden nadat ze merken dat ze alles voor niets hebben gedaan.

Je ziet dat bij de andere fabrikant er het iets anders werkt. Daarom dat ik mijzelf adviseer dat ik cashback en de tijd ervoor nodig niet meer aangevend mag laten zijn. Het gras is niet altijd even groen bij de buren, spreekwoordelijk gezien.

Ik heb een voorbeeld topic van tweakers zelf tussen spoilers geplaatst omdat het een andere fabrikant is, maar als die persoon ervan uit was gegaan dat het een hele lange uiteindelijk zinloze procedure was, dan had die zijn tijd beter besteed. ( Bij de andere fabrikant die het uiteraard net zoals in dit grote topic wordt beschreven door een extern bureau laat uitvoeren. )

Het is inderdaad ook wel goed geweest dat ik in dit inmiddels grote topic over jaren heen verzameld tips vond, zoals inderdaad zien dat een kleine url verandering de juiste afdeling geeft, externe bureau's die deze taak doen e.d.

Gary Winston: "The Answer is in The Box, Not in The Band!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 19:03

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

LG OLED C1
26/11 TV gekocht bij EP en direct meegenomen.
30/11 LG cashback ingediend en bevestiging gekregen.
03/01 cashback goedgekeurd.

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling!

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 12:14
Voor iedereen die benieuwd is hoe lang het voor mij duurde van begin tot eind:

LG OLED C1 77"

29-10 Bevestiging deelname
29-11 Goedkeuring deelname
03-01 Bedrag op rekening gestort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
De LG cashback actie is vernieuwd.
Helaas geen verbetering tov de vorige (afgelopen) actie!

Actie en registratie formulier:
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0272

Hoe werkt het?
De actie is geldig bij aankoop van een LG TV of Soundbar promotiemodel vanaf 1 januari 2022 t/m 28 februari 2022. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 14 maart 2022 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG TV of Soundbar promotiemodel binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 14 maart 2022.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRqcOdJd1kSK9fr02Q1LK3iS-Co=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCJ2v5Se0lBRToRMN5PWEI8U.jpg?f=fotoalbum_large

Deelnemende LG winkels:

Actievoorwaarden:
https://promo.deskservice...1-0272/download/terms.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 22:03

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

TV bij LG aangemeld op 02-12-21
Geld op de rekening 05-01-22

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
Op de valreep de cashback ingediend. Kijken of het snel afgehandeld wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 23:25
TV 65 inch A versie ingediend.
Op 1-12-2021 bevestiging van indiening.
Op 28-12-2021 goedkeuring.

Geld is nog niet gestord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleFlashbang
  • Laatst online: 10:17
Onze aanvraag is afgekeurd, ze zeggen dat we geen foto hebben met uitgeknipte serienummer van de doos.

De foto die ik in heb gestuurd ziet er uit zoals op onderstaande foto(niet mijn foto):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NU42r7L_-IV_GLQ2-gYLUFFYAqU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4kHG28Fj5NJoZWt3isUaTpJP.jpg?f=user_large

Wat is hier niet goed aan, iemand een zelfde ervaring :?

Het enige wat ik mij kan bedenken, is dat de foto misschien horizontaal moet(het serienummer horizontaal, staat nu verticaal). Foto die ik heb ingestuurd is verder scherp en groot genoeg.

[ Voor 16% gewijzigd door TripleFlashbang op 17-01-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TripleFlashbang schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:27:
Onze aanvraag is afgekeurd, ze zeggen dat we geen foto hebben met uitgeknipte serienummer van de doos.

De foto die ik in heb gestuurd ziet er uit zoals op onderstaande foto(niet mijn foto):
[Afbeelding]

Het enige wat ik mij kan bedenken, is dat de foto misschien horizontaal moet(het serienummer horizontaal, staat nu verticaal). Foto die ik heb ingestuurd is verder scherp en groot genoeg.
Ik denk dat het komt doordat ze de foto te klein vinden uitgesneden. Ze zien op de foto niet duidelijk of je het serienummer wel echt hebt uitgeknipt of dat die nog op de doos zit geplakt.

Maar als je het 100% zeker wilt weten, kan je LG natuurlijk het beste zelf contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleFlashbang
Yorinn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:50:
[...]

Ik denk dat het komt doordat ze de foto te klein vinden uitgesneden. Ze zien op de foto niet duidelijk of je het serienummer wel echt hebt uitgeknipt of dat die nog op de doos zit geplakt.

Maar als je het 100% zeker wilt weten, kan je LG natuurlijk het beste zelf contacteren.
Ja zoiets dacht ik ook, maar vind zelf duidelijk genoeg dat het is uitgeknipt met zelf een stuk karton op de foto. Heb precies gedaan zoals ze in hun voorbeeld aangaven.

Ja we hebben inderdaad al contact gezocht, nu afwachten op hun antwoord.
Bedankt voor je reactie, zal een wat grotere foto maken. Desnoods met een foto van de hele doos, die hebben we ook nog.

[ Voor 4% gewijzigd door TripleFlashbang op 17-01-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
TripleFlashbang schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:03:
[...]

Ja zoiets dacht ik ook, maar vind zelf duidelijk genoeg dat het is uitgeknipt met zelf een stuk karton op de foto. Heb precies gedaan zoals ze in hun voorbeeld aangaven.

Ja we hebben inderdaad al contact gezocht, nu afwachten op hun antwoord.
Bedankt voor je reactie, zal een wat grotere foto maken. Desnoods met een foto van de hele doos, die hebben we ook nog.
Inderdaad twee of drie foto’s opsturen zodat je duidelijk kunt zien dat het serienummer uitgeknipt is.
Dan wordt het wel goedgekeurd.
Zo op de foto uit je voorbeeld lijkt het net een foto van een niet-uitgeknipt label.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

[Afbeelding]

Foto is te erg gecropped. LG checkt alle foto's automatisch en hun bot flagged deze als 'geen uitgeknipt serienummer'.

Even reageren op de mail dat je foto wel correct is en vragen of ze hun beslissing willen herzien. Je krijgt dan vrij snel reactie dat ze hem alsnog goedkeuren en doorzetten.

De cashback van m'n vader is net afgekeurd omdat hij de doos al had weggegooid en dus niks kon uitknippen. Foto van de sticker achterop de TV gemaakt, gereageerd op het afkeurmailtje en nu dus alsnog handmatig goedgekeurd :) Het kan dus wel zonder doos bewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

LG C1.
29-11 aangemeld
10-12 goedgekeurd
19-1-22 cashback ontvangen en bericht dat ik het binnenkort zal ontvangen.

Al met al valt het best mee. Maar als ik het vergelijk met Bosch; vorige week maandag een bovenfrees gekocht, dinsdag cashback ingediend. Dinsdag goedgekeurd, woensdag stond het geld op mijn rekening. Dan is dit natuurlijk enorm langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Freakie1NL schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:13:
LG C1.
29-11 aangemeld
10-12 goedgekeurd
19-1-22 cashback ontvangen en bericht dat ik het binnenkort zal ontvangen.

Al met al valt het best mee. Maar als ik het vergelijk met Bosch; vorige week maandag een bovenfrees gekocht, dinsdag cashback ingediend. Dinsdag goedgekeurd, woensdag stond het geld op mijn rekening. Dan is dit natuurlijk enorm langzaam.
Dit komt gewoon omdat LG ervoor gekozen heeft de cashback aanvragen in batches af te laten handelen.
Daar zit dus enige tijd tussen.
Zo gaat het al jaren.
Het goede nieuws is wel dat je je geld gewoon krijgt ook al duurt het een aantal weken.

Andere fabrikanten die cashback acties organiseren kiezen ervoor om per aanvraag uit te gaan betalen.
Het bedrijf dat de afhandelingen doet kan hier verder niets aan doen, zij volgen de gegeven instructies op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
Turralyon schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:52:
LG OLED A1
5-12 ingediend met uitgesneden streepjescode en bijgevoegde pdf rekening van Arts & Craft via Bol.com
6-12 bevestiging gekregen
28-12 akkoord gekregen

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling
Beste,

Over enkele dagen ontvang je jouw cashback op je bankrekening naar aanleiding van je deelname aan de LG TV & Soundbar promotie.

Het bedrag wordt namens “Desk Services” op je bankrekening gestort.

Bedankt voor je deelname en nogmaals veel plezier gewenst met je aankoop!

Met vriendelijke groet,
Vandaag ook al geld ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

*EDIT*

Niets toe te voegen op bovenstaande.

[ Voor 95% gewijzigd door Freakie1NL op 20-01-2022 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 19:03

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Mr.Viper schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:08:
LG OLED C1
26/11 TV gekocht bij EP en direct meegenomen.
30/11 LG cashback ingediend en bevestiging gekregen.
03/01 cashback goedgekeurd.

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling!
19/01 cashback uitbetaald *O*

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door CPM op 25-01-2022 22:02 ]

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 19:24

heho

Ommen, Overijssel

LG C1 gekocht,

11-12 aangemeld voor cashback actie
28-12 goedgekeurd
26-1 wacht nog op uitbetaling binnen 8 weken.

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 20:45

Rico

Wie dit leest is gek....

LG A1 gekocht,

02-02-2022 aangemeld voor cashback en bevestiging gekregen in de mail
03-02-2022 Goedkeuring gekregen en nu wachten op uitbetaling. Ze geven aan binnen 8 weken.

Ging mega snel tussen aanvraag en goedkeuring

[ Voor 6% gewijzigd door Rico op 04-02-2022 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

LG C1 gekocht,

30-01-22 aangemeld voor cashback actie
04-02-22 goedgekeurd

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endymion75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 09:39

[Afbeelding]

ik heb precies hetzelfde, ik dacht ook vertikaal opsturen is niet goed, of willen ze echt op de achtergrond zien dat de doos kapot geknipt wordt? (wat wel vreemd is want wil de doos bewaren voor vervoer), of is het de combinatie van horizontaal de SN plus uitgeknipte doos op achtergrond? heb je ondertussen al antwoordt van LG of duidelijkheid hoe het wel moet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleFlashbang
endymion75 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:29:
[...]

ik heb precies hetzelfde, ik dacht ook vertikaal opsturen is niet goed, of willen ze echt op de achtergrond zien dat de doos kapot geknipt wordt? (wat wel vreemd is want wil de doos bewaren voor vervoer), of is het de combinatie van horizontaal de SN plus uitgeknipte doos op achtergrond? heb je ondertussen al antwoordt van LG of duidelijkheid hoe het wel moet?
Ja, ze willen meer achtergrond, is uiteindelijk met meer achtergrond goedgekeurd. Verticaal of horizontaal maakt denk ik niet uit, gewoon niet een te strakke foto (willen) maken, lekker ruim houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-06 14:40
Van af morgen (7 feb) ook de LG OLED55C16LA die de €100 cashback krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

12/12/2021 aangemeld
03/01/2022 goedgekeurd

Zojuist de volgende mail gekregen:
Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle LG TV & Soundbar promotie.

Door het overweldigende succes van deze promotie is het ons niet gelukt om het cashbackbedrag binnen de termijn van 8 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij vragen je nog heel even geduld te hebben. Ons streven is om binnen 3 weken het cashbackbedrag over te maken. Wij sturen een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics
Wat irritant zeg...

[ Voor 5% gewijzigd door po1son op 07-02-2022 10:49 ]

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DoubleDutch schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:37:
Van af morgen (7 feb) ook de LG OLED55C16LA die de €100 cashback krijgt.
Je vergat de link….
DoubleDutch in "OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-06 14:40
Die kwam net online, kon hem nog niet plaatsen gisteren. 😅

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleDutch op 07-02-2022 12:23 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie