Toon posts:

[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06-09 20:32
Kan iemand een voorspelling doen hoe lang de CB nog zal lopen op de G1? Ik heb al beslist dat ik deze TV wil gaan aanschaffen, maar ik kan hem de komende ( 6 tot 8 )weken toch nog niet gebruiken. Ik kan de TV nu wel kopen en ergens in een hoek laten verstoffen, maar als de verwachting is dat de CB nog wel tot na de zomer geldt wacht ik liever nog even.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
EG Mike schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:48:
Kan iemand een voorspelling doen hoe lang de CB nog zal lopen op de G1? Ik heb al beslist dat ik deze TV wil gaan aanschaffen, maar ik kan hem de komende ( 6 tot 8 )weken toch nog niet gebruiken. Ik kan de TV nu wel kopen en ergens in een hoek laten verstoffen, maar als de verwachting is dat de CB nog wel tot na de zomer geldt wacht ik liever nog even.
Staat hier: HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• cold_as_ijs
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:36
Maakt het nog uit of je de MSRP betaald of kun je de cashback ook krijgen als je een mooie korting bedingt?
de baas is eindelijk overtuigd dat onze 10 jaar oude LCD wel toe is aan vervanging aangezien hij steeds meer kuren vertoond. Ben nog in dubio of het de CX of C1 moet worden vanwege het prijsverschil. Maar vermoed dat met een redelijke korting + cashback het prijsverschil wat kleiner gaat uitvallen

• Dioscuri
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 14-09 20:29
cold_as_ijs schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:59:
Maakt het nog uit of je de MSRP betaald of kun je de cashback ook krijgen als je een mooie korting bedingt?
de baas is eindelijk overtuigd dat onze 10 jaar oude LCD wel toe is aan vervanging aangezien hij steeds meer kuren vertoond. Ben nog in dubio of het de CX of C1 moet worden vanwege het prijsverschil. Maar vermoed dat met een redelijke korting + cashback het prijsverschil wat kleiner gaat uitvallen
Ik hou momenteel ook het andere topic bij met prijzen die andere gebruikers krijgen >> OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Cashback werkt dus ook op lagere prijzen dan de adviesverkoopprijs. Het huidige verschil tussen de 65 inch CX en C1, maar ook de GX en G1 is na cashback zo'n 160 euro.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:19

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

cold_as_ijs schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:59:
Die vrees had ik ook toen ik mijn LG OLED77G1 kon krijgen voor een extreem goede prijs. Maar Cash Back is reeds goedgekeurd door LG, geen centje pijn :)

Voor de volledigheid/voor de verwachtingen bij anderen:
Donderdag 20 mei TV aangemeld voor LG Cash Back, binnen enkele minuten mail met deelname.
Maandag 31 mei e-mail gehad dat de Cash Back goed is gekeurd en het bedrag binnen 8 weken gestort wordt.

Nu rustig wachten :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online
Mau_Maus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:59:
[...]

Dat is vrij vlot. Wanneer ingediend?\
Ah foei... hoort hier eigenlijk niet. Excuses
Dat was 18 mei ;)

Ging dus over dat ik vandaag mijn cashback heb teruggekregen. Dus iets minder dan een maand geduurd :)

[Voor 18% gewijzigd door rikadoo op 16-06-2021 15:05]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x 6TB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

• Phyc
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:49
Phyc schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:13:
Voor andere mensen die zich afvragen hoe lang het cashback proces duurt:

- Op 1 mei nieuwe tv gekocht
- Op 5 mei cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 5 mei automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 18 mei bevestiging van positive review, cashback binnen 8 weken op rekening
En zojuist de cashback ontvangen dus het cirkeltje is rond. Al met al dus een proces van zo'n anderhalve maand.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:19

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

FeaR schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:38:
[...]
Donderdag 20 mei TV aangemeld voor LG Cash Back, binnen enkele minuten mail met deelname.
Maandag 31 mei e-mail gehad dat de Cash Back goed is gekeurd en het bedrag binnen 8 weken gestort wordt.
En zojuist gestort. Al met al snel gegaan :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• miniterror
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 09:09
Hier ook ontvangen, wel vreemd dat ik geen mail heb ontvangen dat het verwerkt is.
Met de GX kreeg vlak voor de betaling een mailtje dat het daadwerkelijk betaald was.
Nu met de G1 dus niet

• bakacakes
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17-09 11:57
miniterror schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:51:
Hier ook ontvangen, wel vreemd dat ik geen mail heb ontvangen dat het verwerkt is.
Met de GX kreeg vlak voor de betaling een mailtje dat het daadwerkelijk betaald was.
Nu met de G1 dus niet
Hier ook gestort voor mijn G1. En er zal wel iets niet helemaal lekker gegaan zijn met de mailtjes, want ik heb letterlijk 7 keer hetzelfde mailtje ontvangen dat het overgemaakt is binnen 1 minuut.

• MilesD.
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:07
bakacakes schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 00:07:
[...]

Hier ook gestort voor mijn G1. En er zal wel iets niet helemaal lekker gegaan zijn met de mailtjes, want ik heb letterlijk 7 keer hetzelfde mailtje ontvangen dat het overgemaakt is binnen 1 minuut.
Bij mij werd het bekrachtigd middels 6 mailtjes… :+

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
*knip* Offtopic. Dit heeft vrij weinig met deze cashbackactie te maken. Ervaringen mogen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie worden gedeeld.

[Voor 114% gewijzigd door Yorinn op 17-06-2021 09:45]

• Gerwin486741
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:46
- Op 28 mei nieuwe tv gekocht
- Op 3 juni cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 3 juni automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 23 juni bevestiging cashback binnen 8 weken op rekening

• Gerwin486741
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:46
Gerwin486741 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:55:
- Op 28 mei nieuwe tv gekocht
- Op 3 juni cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 3 juni automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 23 juni bevestiging cashback binnen 8 weken op rekening
- Op 20 juli cashback op rekening :)

• HoppyF
Let op!
De cashback actie is verlengd naar 12 september.
Bericht is ook aangepast.
HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
3 Juli TV ontvangen
3 Juli Cashback ingediend
6 Juli Afwijzing
6 Juli Opnieuw ingediend
13 Juli Goedgekeurd, met bevestiging dat het binnen 8 weken gestort wordt

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:00
Nou is mijn cashback in eerste instantie afgewezen, want ik had plaatje met het serienummer niet uitgeknipt (ja, het staat er dikgedrukt dit te doen, toch gewoon foto van de sticker op de doos gemaakt, dom). Maar goed, ik mocht dan dus een nieuwe foto opsturen. Prima, uitgeknipt en foto gemaakt en die ge-upload. De naam van de nieuwe foto staat dan ook in het hokje, maar als ik dan op bevestigen druk om naar het overzichtje te gaan om het daadwerkelijk te versturen, staat de naam van de oude foto nog in het overzichtje. Iemand anders die ook een nieuwe foto heeft moeten maken en dit ook had of is er iets fout gegaan bij mijn upload?

[Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 20-07-2021 19:17]

• NoepZor
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:21
Bij mij was de factuur niet te openen, kreeg daarom een afwijzing. Vanuit Gmail app de PDF geopend en opgeslagen in bestanden @ iCloud via iPhone en daarna geupload. Tweede poging via PC gedaan en die is nu geaccepteerd. Nu alleen nog wachten op de knikkers

2 juni TV ontvangen
10 juli cashback aangevraagd
13 juli afgekeurd en factuur opnieuw geupload
16 juli goedgekeurd

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:29
AppieNL schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 19:16:
Nou is mijn cashback in eerste instantie afgewezen, want ik had plaatje met het serienummer niet uitgeknipt (ja, het staat er dikgedrukt dit te doen, toch gewoon foto van de sticker op de doos gemaakt, dom). Maar goed, ik mocht dan dus een nieuwe foto opsturen. Prima, uitgeknipt en foto gemaakt en die ge-upload. De naam van de nieuwe foto staat dan ook in het hokje, maar als ik dan op bevestigen druk om naar het overzichtje te gaan om het daadwerkelijk te versturen, staat de naam van de oude foto nog in het overzichtje. Iemand anders die ook een nieuwe foto heeft moeten maken en dit ook had of is er iets fout gegaan bij mijn upload?
Dat was bij mij ook zo en vond het nogal raar dus de eerste keer afgebroken. Later op de PC nog een keer gedaan en hetzelfde gebeurde daar dus toen geloofde ik het wel gewoon ingediend en als het toch niet goed was zou ik wel weer mail krijgen😋

Uiteindelijk gewoon netjes goedgekeurd!

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:00
@Jaguar645
Ah, dank je wel. Ik heb het meerdere keren geprobeerd op de pc, maar het bleef er in staan. Toen dacht ik ook: zal wel goed zitten en anders sturen ze vast nog wel een mailtje. Maar was toch een beetje nieuwsgierig/ongeduldig of het nou goed zat :)

• NoepZor
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:21
NoepZor schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:40:
Bij mij was de factuur niet te openen, kreeg daarom een afwijzing. Vanuit Gmail app de PDF geopend en opgeslagen in bestanden @ iCloud via iPhone en daarna geupload. Tweede poging via PC gedaan en die is nu geaccepteerd. Nu alleen nog wachten op de knikkers

2 juni TV ontvangen
10 juli cashback aangevraagd
13 juli afgekeurd en factuur opnieuw geupload
16 juli goedgekeurd
18 augustus bevestiging betaling cashback per mail
18 augustus geld ontvangen op rekening

De wijzen komen uit het Oosten!

• herbalx
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11-09 00:09
Hier een LG OLED65G1RLA aangeschaft omdat een mooie promotie actie op was;

21-08 aanvraag ingediend
23-08 afwijzing gehad omdat de streepjescode op de foto niet uitgeknipt is.

Toevallig is vandaag ook het oud-papier geweest en heeft de doos meegenomen. Ik heb daarom LG gevraagd de aanvraag alsnog in behandeling te nemen. Ik houd jullie op de hoogte.

edit: 25-8 vandaag keurig een mailtje terug gehad van LG waarin men aangeeft dat ik ook een foto van het serienummer op het toestel mag aanleveren. Daar gaan we natuurlijk invulling aangeven; wordt vervolgd

edit 30-08: foto is verstuurd en de aanvraag is verder in behandeling genomen. tot nu toe erg blij met de wijze waarop LG dit oplost en de snelheid waarmee men reageert. *O*

[Voor 35% gewijzigd door herbalx op 30-08-2021 13:50]

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• HoppyF
Let op!
Er is een nieuwe LG cashback actie, maar nu voor de 48 en 55 inch A1 modellen.
Maar liefst €150 cashback wat relatief veel is voor het instapmodel.

Actie is:

De actie is geldig bij aankoop van een LG OLED48A16LA of OLED55A16LA vanaf 4 september t/m 3 oktober 2021. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 10 oktober 2021 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG OLED48A16LA of OLED55A16LA binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 10 oktober 2021.
2. Tijdens de registratie dien je je bewijsmateriaal (de originele kassabon/factuur en een foto van de uitgeknipte streepjescode met modelcode en serienummer) digitaal te uploaden.
3. Na digitale registratie ontvang je via e-mail een bevestiging hiervan.
4. Je registratie zal vervolgens gecontroleerd en goedgekeurd worden indien alles correct is.
5. Na goedkeuring van je registratie ontvang je je cashback binnen 8 weken op je rekeningnummer.

Promotie website:
https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/

Deelnemende LG dealers:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Actie voorwaarden:
https://promo.deskservices.nl/nl/21-0215/download/terms.pdf

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee