Toon posts:

[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 08:58
Helaas, nog steeds niet binnen; laatste berichtje van LG van 21-09-2020:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Omdat er een vertraging is, is het moelijk om hier een exacte termijn aan vast te binden. Wij zijn echter bezig de vertraging z.s.m te verhelpen. Wij hopen hierbij op uw geduld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sjors
LG

Het schiet niet echt op bij LG.

Edit: vannacht onderstaand bericht ontvangen:

Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle LG TV promotie.

Door het overweldigende succes van deze promotie is het ons niet gelukt om het cashbackbedrag binnen de termijn van 8 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij vragen je nog heel even geduld te hebben. Ons streven is om binnen 3 weken het cashbackbedrag over te maken. Wij sturen een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

We zitten inmiddels op 11,5 week.

[Voor 38% gewijzigd door mdouble op 30-09-2020 05:59]

• ik222
  • Niet online
Ik had vannacht ook dat bericht ontvangen (TV ontvangen en cashback geregistreerd op 1 augustus).

Nu krijg ik zojuist (toevallig?) ook het bericht dat mijn cashback is goedgekeurd en dat het geld binnen 8 weken op mijn rekening wordt gestort. Ben benieuwd, in het slechtste geval ben ik dus uiteindelijk 16 weken verder voordat het geld terug is. Nou maakt me dat op zich niet heel veel uit maar een beetje knullig is het allemaal wel.

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:06
Ik heb inmiddels ook bovenstaande 2 mails ontvangen, nadat ik dus op 19-07 had aangemeld.

Ben benieuwd. Hierboven las ik dat het soms dezelfde dag op je rekening staat als je die mailtjes ontvangt. (zie comments van 16-07). Als ik echter de reactie van @CyBeRSPiN lees duurde het na zijn mailtje nog 4 weken..

• mdouble
  • Laatst online: 26-03 08:58
Ik heb ook zojuist onderstaand bericht ontvangen:

Je deelname aan de LG TV promotie is goedgekeurd! Binnen 8 weken ontvang je het cashbackbedrag op je bankrekening. Het bedrag wordt namens “Desk Services” op je bankrekening gestort.
Wij sturen je een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

Spannend ! Berichtje vannacht noemde binnen 3 weken.

Edit: gisteren ontvangen.

[Voor 3% gewijzigd door mdouble op 02-10-2020 09:10]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:41

Mystikal

It never hurts to help

Voor mij idem. Ik had de doos al weggegooid.. (2e keer al, had ik bij mijn vorige LG tv ook al gedaan.... :F ). Maar aanvraag is goedgekeurd en gaan over tot betaling binnen 8 weken volgens de 2 mails die ik vannacht heb ontvangen..

Basement Bios ---- Exo-S

• ik222
  • Niet online
De 200 euro is hier zojuist teruggestort op mijn rekening :) Een dag nadat ik bericht had ontvangen dat de cashback was goedgekeurd en ik het geld binnen 8 weken zou krijgen.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-03 22:28
Er komen veel vragen voorbij over de komende LG cashback actie.
Daarom even de voorwaarden en modellen welke mee doen.
Dit voorkomt veel discussie hier, uiteindelijk gaat het wel om de prijs die je netto gaat betalen.

In welke periode loopt de actie?
De actie loopt vanaf 5 oktober t/m 27 december 2020. Aankopen van promotiemodellen binnen de actieperiode kan je registreren tot en met 3 januari 2021. Daarnaast moet het digitale bewijs uiterlijk op 10 januari 2021 geupload zijn op je persoonlijke registratiewebsite. Dit kan door middel van de mail die je van ons ontvangt.

Hier je product registeren:
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0485

Lijst met deelnemende LG dealers:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Actievoorwaarden:
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0485/download/faq.pdf

Modellen die mee doen:

[Voor 90% gewijzigd door HoppyF op 02-10-2020 13:23. Reden: Update! LG heeft de datum aangepast naar 5 oktober, was 1 oktober!]

• frankyboy707
  • Laatst online: 20:06
Hier ook ontvangen :)

• JohannesVX
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik kreeg een mail van LG dat ik serienummer moest uitknippen en uploaden maar dat had ik al gedaan door een foto te maken van de zijkant van de doos met het zichtbaar serienummer. Verder zou er geen actieproduct op de factuur staan maar daar staat uiteraard wel het product LG55NANO866 gewoon op. Wat willen ze nou nog meer?

Inmiddels alles volgens het boekje gedaan (j ook uitgekipt serienummer, geupload, akkoord bevonden, maar nog geen centen gezien.

[Voor 16% gewijzigd door JohannesVX op 22-12-2020 15:48. Reden: update]

• HoppyF
JohannesVX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:56:
Ik kreeg een mail van LG dat ik serienummer moest uitknippen en uploaden maar dat had ik al gedaan door een foto te maken van de zijkant van de doos met het zichtbaar serienummer. Verder zou er geen actieproduct op de factuur staan maar daar staat uiteraard wel het product LG55NANO866 gewoon op. Wat willen ze nou nog meer?
Een foto maken van de doos is niet hetzelfde als het label met serienummer uitknippen daar een foto van maken en uploaden.
Heb je dat dus wel gedaan?

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:39
Ik heb gebruik gemaakt van de cashbackactie op 23 november online alles ingevuld. De factuur toegevoegd en streepjescode uit de doos gesneden en hiervan een foto gemaakt. Ik kreeg de melding dat de upload was geslaagd. Daarna heb geen bevestiging o.i.d. ontvangen in de mail. Hebben meer tweakers deze ervaring?

P.s. Ik weet dat de cashback +- 3 maand kan duren.

• tomvang
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik wacht sinds midden oktober, heb een mail gekregen dat mijn aavraag is ontvangen maar verder niks. Heb je die mail ontvangen of kreeg je enkel op de webpagina bevestiging? Vraag mij af of er nog mails komen als ze de cashback goedkeuren of gaan storten.

• markweb4871
Ik heb alleen de bevestiging gekregen op de site. Ik heb wel een registratienummer.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik kreeg net van een winkel het volgende te horen:
Beste,

We horen door de moeilijke leveringen dat LG deze actie zou verlengen in Januari.

Hopend u van dienst te zijn.
Iemand anders soortgelijke signalen gehoord?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
*KNIP* hulp bij fraude gaan we hier niet aan meewerken.

[Voor 91% gewijzigd door FeaR op 17-12-2020 13:14]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:43
fsfikke schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:53:
Ik kreeg net van een winkel het volgende te horen:

[...]

Iemand anders soortgelijke signalen gehoord?
Zelfs tot maart:

"We hebben helaas minder goed nieuws te melden; wij hebben vandaag van LG te horen gekregen dat, ondanks eerdere toezeggingen, er dit jaar geen leveringen meer komen.

In januari zal er beperkte worden geleverd, derhalve gaan wij van februari uit.

Vanuit LG is wel een toezegging dat, gezien de schaarste, de cashback in het nieuwe jaar tot en met eind maart 2021 kan worden ingediend."

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mannowlahn schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:43:
[...]

Zelfs tot maart:

"We hebben helaas minder goed nieuws te melden; wij hebben vandaag van LG te horen gekregen dat, ondanks eerdere toezeggingen, er dit jaar geen leveringen meer komen.

In januari zal er beperkte worden geleverd, derhalve gaan wij van februari uit.

Vanuit LG is wel een toezegging dat, gezien de schaarste, de cashback in het nieuwe jaar tot en met eind maart 2021 kan worden ingediend."
Van welke winkel komt dit bericht? Ah, Apollo dus. Dank. Maar nog niet via andere routes bevestigd dus.

[Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 17-12-2020 12:54]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vragen naar hulp bij fraude mag hier natuurlijk niet. Maar kan je LG niet vragen of het ook mogelijk is het label van achterop de TV af the scheuren en op te sturen? Dat neemt de mogelijkheid dat je de TV nog retour stuurt ook wel weg.

[Voor 20% gewijzigd door FeaR op 17-12-2020 13:14]

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Ah snap dat dit als fraude gezien kan worden, was niet mijn bedoeling. LG houdt zijn poot stijf en verwijst naar voorwaarden en dit kost mij dus 200 euro. :(

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:43
Xecuter NL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:01:
[...]

Ah snap dat dit als fraude gezien kan worden, was niet mijn bedoeling. LG houdt zijn poot stijf en verwijst naar voorwaarden en dit kost mij dus 200 euro. :(
Heeft het te maken dat LG een uitgeknipte serial nummer kan aanzien dat dus de doos van jou is en je dus echt die tv gekocht heb? Ik denk dat de cash back anders best fraude gevoelig is namenlijk.

• bartpl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-03 22:00
Wat als je koopt via een ander kanaal zoals bol.com:
Is de cashback dan niet van toepassing?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

bartpl schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:46:
[...]

Wat als je koopt via een ander kanaal zoals bol.com:
Is de cashback dan niet van toepassing?
Wat is er onduidelijk aan de actievoorwaarden?
Deze Actie geldt alleen voor aankopen gedaan bij officiële dealers van LG die aan deze promotie deelnemen in Nederland, België en Luxemburg gedurende de periode 5 oktober 2020 t/m 27 december 2020 (hierna: ‘’ actieperiode ‘’) Klik hier voor de lijst met dealers van LG die deelnemen aan deze actie.

• HoppyF
fsfikke schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:53:
[...]

Wat is er onduidelijk aan de actievoorwaarden?

[...]
Bij cashback actie kàn Bol ook een officiële LG dealer zijn maar derde partijen verkoper via Bol.com zijn niet altijd officiële dealers. Oppassen dus.
Vreemd genoeg dwingt Bol.com niet af dat derde partijen officiële dealers moeten zijn.

• bartpl
  • Laatst online: 26-03 22:00
Tnx HoppeF, bij het bestellen de juiste verkoper aanklikken (dit is niet altijd de goedkoopste vóór cashback).

Fsfikke ook bedankt voor de reactie 😂

• cruncher
  • Laatst online: 17:58

cruncher

wanna crunch someone?

Bij LG eind oktober cash back formulier ingediend, alleen bevestiging ontvangst gehad.
Geen geld, moet dat echt zo lang duren?

can you read my mind?

• ik222
  • Niet online
cruncher schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:23:
Bij LG eind oktober cash back formulier ingediend, alleen bevestiging ontvangst gehad.
Geen geld, moet dat echt zo lang duren?
Tjah helaas duurt het echt zo lang bij LG, ik vind het persoonlijk ook vrij bijzonder. Maar goed uiteindelijk heb ik na een paar maanden mijn geld wel netjes gekregen.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb de aanvraag ook alvast ingediend, de streepjescode moet ik nog uitknippen en opsturen. Moet dat gewoon naar het mailadres waar de bevestiging van kwam of komt er nog een extra bericht vanuit LG daarvoor?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:15
fsfikke schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:07:
Ik heb de aanvraag ook alvast ingediend, de streepjescode moet ik nog uitknippen en opsturen. Moet dat gewoon naar het mailadres waar de bevestiging van kwam of komt er nog een extra bericht vanuit LG daarvoor?
Die had je moeten bijvoegen bij je aanvraag.

https://wren.co/join/Devian

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Devian schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:10:
[...]

Die had je moeten bijvoegen bij je aanvraag.
Oh wat stom, dus deze optie hebben ze er alleen bij gezet om mensen om de tuin te leiden?

• Devian
fsfikke schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:28:
[...]

Oh wat stom, dus deze optie hebben ze er alleen bij gezet om mensen om de tuin te leiden?
[Afbeelding]
Hm, ik herinner mij dat niet van toen ik hem invulde...Waarschijnlijk toegevoegd vanwege de vertragingen die er nu zijn? Of ik herinner mij het fout :P

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb 26 Oktober ook alles geupload naar LG en wacht nog steeds op uitbetaling. (65"GX)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Topgunn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-12-2022
Er komt 4 januari een nieuwe Cashback
https://www.apollo.nl/nl/home/landing/lg-cashback/
Dit is ook bevestigd door Foka

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:35
26-11-2020 aangemeld voor Cashback op de 65GX.
Vandaag mail gekregen dat de deelname aan de cashback is goedgekeurd. Binnen 8 weken storten ze het geld.

• cruncher
  • Laatst online: 17:58

cruncher

wanna crunch someone?

ik222 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:42:
[...]

Tjah helaas duurt het echt zo lang bij LG, ik vind het persoonlijk ook vrij bijzonder. Maar goed uiteindelijk heb ik na een paar maanden mijn geld wel netjes gekregen.
Lijkt wel of ze hier meelezen, vandaag bevestiging gehad dat alles goed is ontvangen.

Cash back volgt binnen 8 weken...... tja....

can you read my mind?

• tomvang
Hier nog steeds geen bevestiging, midden oktober ingediend. Toch vreemd dat ze die aanvragen niet chronologisch bevestigen.

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-03 10:20
11 november aanvraag ingediend en gister het mailtje gehad dat alles is goedgekeurd.
Nu wachten op het geld.

• markweb4871
Inmiddels ook bericht van LG:

Beste Mark,

Je deelname aan de LG TV Promotie is goedgekeurd! Binnen 8 weken ontvang je het cashbackbedrag op je bankrekening.

Het bedrag wordt namens “Desk Services” op je bankrekening gestort.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-03-2021
Rsport40 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:55:
26-11-2020 aangemeld voor Cashback op de 65GX.
Vandaag mail gekregen dat de deelname aan de cashback is goedgekeurd. Binnen 8 weken storten ze het geld.
Ik 16 oktober al. Nog niks gekregen. Ook geen bevestigingmail. Heel vaag allemaal

• TweakerMarco
  • Laatst online: 25-03 20:27
koenvd90 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 20:40:
[...]

Ik 16 oktober al. Nog niks gekregen. Ook geen bevestigingmail. Heel vaag allemaal
Van de week ingediend en kreeg per omgaande een bevestiging per mail. Nog niet dat ie was goedgekeurd natuurlijk.

• Tylen

Tylen

Beste Jeroen,

Je deelname aan de LG TV Promotie is goedgekeurd! We streven ernaar om binnen 8 weken de cashback naar je over te maken of (indien van toepassing) je LG TONE Free oortjes te versturen.

Wij sturen je een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

Indien je recht hebt op de LG TONE Free oortjes, sturen we je een bericht zodra wij deze versturen naar:
Nou, zou eens tijd worden. De gx begin ondertussen alweer in te branden 😇 (geintje)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35
as we speak komt de mail binnen dat de aanvraag is goedgekeurd. Nog 8 weken geduld.

Tijd van werken, tijd van rusten

• McFleur
  • Laatst online: 27-11-2021
Hallo,

Iemand een aankoop gedaan bij de MediaMarkt met deze cashback? Ik krijg nu een reactie van LG dat mijn cashback van een LG GX55 nog niet is goedgekeurd met de volgende reden: "Het land van aankoop is niet zichtbaar (of leesbaar) op het aangeleverde aankoopbewijs.".

Dit klopt ook wanneer ik de kassabon download uit mijn webshop account. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? MediaMarkt ook een bericht gestuurd maar die reageren niet echt... En ik moet mijn cashback binnen een aantal dagen weer aanvullen...

Edit: teruggezocht in mijn mail en bij de bestelbevestiging zat wel een factuur inclusief land van aankoop. Opnieuw ingediend en nu wachten of het goedgekeurd wordt.

[Voor 13% gewijzigd door McFleur op 13-01-2021 18:13]

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-03 12:13
Ik had op 28-12 een bevestiging van deelname, ik denk ongeveer anderhalve week na invullen. Nu had ik vandaag een e-mail van ze waarin staat dat ze het helaas nog niet goedkeuren omdat er geen "uitgeknipt SerieNummer is aangeleverd".

Stom van mezelf, niet goed gelezen. Ik heb de doos gefotografeerd terwijl ze echt met klem benadrukken dat je het serienummer/sticker moet uitknippen (lees hier dat dat vaker fout gaat en snap de redenering erachter ook wel). Dat nu dus alsnog gedaan want ik kan het deelnameformulier nu nog aanpassen (met een link die "slechts eenmalig te gebruiken" is).

Dus ik braaf alsnog in dat formulier de juiste foto uploaden van een uitgeknipt serienummer, klik op volgende, blijft mijn oude bestand gewoon staan.... Zelfs na een refresh. Ik kan het juiste bestand dus wel uploaden, die zie ik in de preview dan ook goed staan, maar druk ik op "volgende" om een controleoverzichtje te zien van alle velden, dan staat het oude bestand er weer :') Heb ze maar ff gemaild met voor de zekerheid ook daar de foto in de bijlage...

Edit:

Mochten andere mensen ook tegen deze issue aanlopen - inmiddels heb ik reactie op mijn e-mail aan hun consumercare-adres, los de bijlage (uitgeknipt serienummer) sturen was voldoende en mijn inzending is nu voltooid. Het webformulier functioneert nog altijd niet naar behoren, overigens.

[Voor 12% gewijzigd door 2dope op 12-01-2021 14:24. Reden: inmiddels reactie gekregen van LG]

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 09:56
Hier ook problemen met de Cashback. Ik had de GX 77" gekocht. Direct geïnstalleerd en de doos afgevoerd. Streepjes code niet uitgeknipt. Iemand tips om toch de cashback te krijgen?

PSN: KeaveXL

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:59
Ik lees hier dat het over het algemeen erg lang duurt voor je iets hoort. Zelf heb ik op 07-12-2020 de aanvraag voor Cashback op mijn LG 55GX ingediend. Sindsdien heb ik niks meer gehoord (op de bevestiging na dan). Raden jullie aan toch contact op te nemen, of om gewoon geduldig af te wachten? Bij sommigen hier lees ik dat na enkele weken de bevestiging volgt, bij andere tot wel twee maanden.

• Jaap84
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Bij mij duurde het 8 weken voordat ik een bevestiging kreeg. Vervolgens nog iets van een week voordat het geld op mijn rekening stond.

• tomvang
Lizardz schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:52:
Ik lees hier dat het over het algemeen erg lang duurt voor je iets hoort. Zelf heb ik op 07-12-2020 de aanvraag voor Cashback op mijn LG 55GX ingediend. Sindsdien heb ik niks meer gehoord (op de bevestiging na dan). Raden jullie aan toch contact op te nemen, of om gewoon geduldig af te wachten? Bij sommigen hier lees ik dat na enkele weken de bevestiging volgt, bij andere tot wel twee maanden.
Contact opnemen haalde bij mij niet veel uit, kreeg een standaard antwoord terug dat ze achterstand hebben bij de cashbacks controleren en dat ze het zo snel mogelijk gingen oplossen. Uiteindelijk op 4 januari bevestiging ontvangen, aanvraag was op 27 oktober.

• llevering
  • Laatst online: 21:47
tomvang schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:14:
[...]

Contact opnemen haalde bij mij niet veel uit, kreeg een standaard antwoord terug dat ze achterstand hebben bij de cashbacks controleren en dat ze het zo snel mogelijk gingen oplossen. Uiteindelijk op 4 januari bevestiging ontvangen, aanvraag was op 27 oktober.
Toch zou ik het wel doen. Misschien heeft het voor jouw case niet veel zin, maar er mag best duidelijk gemaakt dit geen manier van zaken doen is. Het lijkt meer een scam.

En gezien dit topic en wat ik ook in de Google Reviews lees is dit een zeer structureel probleem en niet zomaar even druk. Ik zou het niet nalaten om dit op elke plek online waar het over LG gaat te laten weten, want doe de actie goed of doe het niet zou ik zeggen. (Ik heb aan diverse cashback van Acer/Asus e.d. meegemaakt, daar kon het proces van aankoop tot bedrag op de rekening binnen 3 weken afgerond zijn, zelfs Cashback XL heeft het geld van de cashback al gestort, maar LG vindt het allemaal maar erg moeilijk...)

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

llevering schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Toch zou ik het wel doen. Misschien heeft het voor jouw case niet veel zin, maar er mag best duidelijk gemaakt dit geen manier van zaken doen is. Het lijkt meer een scam.
Scam? Misschien even tot 10 tellen voordat je dat soort beschuldigingen in de mond neemt. Je krijgt gewoon gratis geld van LG, dan wacht je maar een paar weekjes. Als het je niet aanstaat doe je toch niet mee aan de actie.

• llevering
  • Laatst online: 21:47
fsfikke schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:00:
[...]

Scam? Misschien even tot 10 tellen voordat je dat soort beschuldigingen in de mond neemt. Je krijgt gewoon gratis geld van LG, dan wacht je maar een paar weekjes. Als het je niet aanstaat doe je toch niet mee aan de actie.
Als ze van te voren vertelt hadden dat het 4 maanden ging duren. Iets van 6 weken is een redelijke termijn, maar langer dan dat, is gewoonweg onwil. En dan ben ik onwillig om het als een serieuze actie te betitelen.

• ik222
  • Niet online
llevering schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:01:
[...]

Als ze van te voren vertelt hadden dat het 4 maanden ging duren. Iets van 6 weken is een redelijke termijn, maar langer dan dat, is gewoonweg onwil. En dan ben ik onwillig om het als een serieuze actie te betitelen.
Tja uiteindelijk krijg je het geld toch echt gewoon terug. Dat het het knullig is dat het zo lang duurt ben ik helemaal met je eens maar dat maakt het nog geen scam.

Contact met LG zoeken heeft inderdaad geen zin, het nietszeggende antwoord wat je terugkrijgt kan je vooraf voorspellen.

[Voor 10% gewijzigd door ik222 op 26-01-2021 14:40]

• HoppyF
llevering schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:01:
[...]

Het is bekend dat het lang kan duren, dit is al jaren zo.
Niet iets van de afgelopen maanden dus.
Dat ligt niet aan LG maar de derde partij die de cashback afhandeling doet.
Die zijn zo traag, geen idee waarom maar het is zo.
Het goede nieuws is dat je altijd je geld krijgt, van een scam is dus geen sprake.

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 00:13
Ik probeer een cashback te krijgen voor een LG GX Soundbar. Eerste poging was een foto van een uitgeknipte streepjescode die op de zwarte doos ligt. Schijnbaar hebben ze een oogtest nodig want volgens hun was die niet uitgeknipt. Nu probeer ik tot tweemaal toe een gecorrigeerde foto te uploaden waarin het overduidelijk is dat deze is uitgeknipt. Echter blijf ik geweigerd worden met de reden "Er is geen uitgeknipt SerieNummer aangeleverd.".

Ik heb het idee dat de foto niet correct wordt geupload wanneer ik deze wil wijzigen want het submitten gaat wel erg snel. Alleen na een afwijziging zie ik wel de nieuwe bestandsnaam staan (in het online wijzigingsformulier na afwijzing). Heel vervelend dat ik niet online kan inzien welke foto zij nu in bezit hebben.. Van lg@consumercare.info krijg ik helaas een heel algemeen antwoord. Ik vind het een beetje idioot dat ik straks mijn rechtsbijstand hiervoor zou in moeten schakelen :/

• Lizardz
Als reactie op mijn melding van vorige week vrijdag kan ik melden dat ik vandaag inmiddels de bevestiging heb gehad dat de cashback is geaccepteerd. Van indienen tot bevestiging heeft bij mij dus ongeveer twee maanden geduurd.

• 2dope
Vaenir schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:13:
Ik probeer een cashback te krijgen voor een LG GX Soundbar. Eerste poging was een foto van een uitgeknipte streepjescode die op de zwarte doos ligt. Schijnbaar hebben ze een oogtest nodig want volgens hun was die niet uitgeknipt. Nu probeer ik tot tweemaal toe een gecorrigeerde foto te uploaden waarin het overduidelijk is dat deze is uitgeknipt. Echter blijf ik geweigerd worden met de reden "Er is geen uitgeknipt SerieNummer aangeleverd.".

Ik heb het idee dat de foto niet correct wordt geupload wanneer ik deze wil wijzigen want het submitten gaat wel erg snel. Alleen na een afwijziging zie ik wel de nieuwe bestandsnaam staan (in het online wijzigingsformulier na afwijzing). Heel vervelend dat ik niet online kan inzien welke foto zij nu in bezit hebben.. Van lg@consumercare.info krijg ik helaas een heel algemeen antwoord. Ik vind het een beetje idioot dat ik straks mijn rechtsbijstand hiervoor zou in moeten schakelen :/
Heb je mijn eerdere reactie in dit topic gezien? Ik had min of meer hetzelfde, behalve dat bij mij ook de oude bestandsnaam bleef staan. De nieuwe foto als bijlage meesturen naar hun consumercare-adres was voldoende. Dat dat webformulier nog steeds niet goed werkt is wel echt slecht.

Eerder vandaag heb ik trouwens ook bevestiging gehad dat de deelname is goedgekeurd, cashback wordt binnen 8 weken overgemaakt. Van indienen tot bevestiging dus een maand, waarbij er in de tussentijd ook nog een afkeuring is geweest (door mijn eigen fout).

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 00:13
2dope schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:23:
[...]

Heb je mijn eerdere reactie in dit topic gezien? Ik had min of meer hetzelfde, behalve dat bij mij ook de oude bestandsnaam bleef staan. De nieuwe foto als bijlage meesturen naar hun consumercare-adres was voldoende. Dat dat webformulier nog steeds niet goed werkt is wel echt slecht.

Eerder vandaag heb ik trouwens ook bevestiging gehad dat de deelname is goedgekeurd, cashback wordt binnen 8 weken overgemaakt. Van indienen tot bevestiging dus een maand, waarbij er in de tussentijd ook nog een afkeuring is geweest (door mijn eigen fout).
Heel slecht maar nee dat had ik niet gelezen. Thanks for the heads up! Ik ga het even handmatig doorsturen en vragen of ze het willen toevoegen.

• loki504
  • Laatst online: 19:47
fsfikke schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:00:
[...]

Even lezen he. Hij zij het lijkt op een scam. Dat is heel wat anders als iemand beschuldigen van een scam. Tevens krijg je geen gratis geld van LG. Het is gewoon onderdeel van de overeenkomst die je met de verkoper had. Genoeg winkels prijzen het ook aan op die manier. Van 1500 naar 1300. Met cashback LG kost hij u maar 1000 euro. Neem nu mee!!!

Of ga je ook zeggen bij elke aanbieding in een winkel. Ik hoef het niet morgen hoor. Ergens over 4 maanden is prima. Ik heb toch gratis geld gekregen....

Cashbacks zouden eigenlijk via de winkel moeten lopen en niet de consument.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:14
7 januari de aanvraag ingediend, 29 januari de goedkeuring gehad dat het binnen 8 weken gestort wordt.

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:07
ralphkeb schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:47:
7 januari de aanvraag ingediend, 29 januari de goedkeuring gehad dat het binnen 8 weken gestort wordt.
Ga er maar vanuit dat het ook echt die 8 weken gaat duren.
Ik heb 21-11 ingediend, 23-12 goedkeuring en nu nog het geld niet ontvangen 8)7

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 14:39
tijdlijn nu

product OLED55GX6LA

Datum opmerking WD tussen
13/12/2020 gekocht
15/12/2020 ontvangen 2
19/12/2020 "claim" ingediend 4
20/12/2020 bevestiging 0
29/01/2021 akkoord (opmerking binnen 8 weken uitbetaald) 30
17-02-2021 mail dat de uitbetaling gaat gebeuren
<?26/03/2021? uitbetaling

verwachting is dus 97dagen tussen claim en uitbetaling oftwel 3maand

[Voor 10% gewijzigd door xtrme op 17-02-2021 18:18]

• Devian
Door het overweldigende succes van deze promotie is het ons niet gelukt om het cashbackbedrag binnen de termijn van 8 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij vragen je nog heel even geduld te hebben. Ons streven is om binnen 3 weken het cashbackbedrag over te maken. Wij sturen een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.
Zojuist in de mail ontvangen. Duurt dus nog even

• miniterror
Zojuist ook wakker geworden met een mail dat de uitbetaling langer duurt.
21-11 ingediend.

[Voor 67% gewijzigd door miniterror op 07-02-2021 07:07]

• xtrme
xtrme schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:
tijdlijn nu

product OLED55GX6LA

Datum opmerking WD tussen
13/12/2020 gekocht
15/12/2020 ontvangen 2
19/12/2020 "claim" ingediend 4
20/12/2020 bevestiging 0
29/01/2021 akkoord (opmerking binnen 8 weken uitbetaald) 30
<?26/03/2021? uitbetaling

verwachting is dus 97dagen tussen claim en uitbetaling oftwel 3maand
Nieuwe update
Vandaag een mail

Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle LG TV Promotie.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics

• ralphkeb
Devian schreef op zondag 7 februari 2021 @ 04:10:
[...]

Zojuist in de mail ontvangen. Duurt dus nog even
Hier dezelfde mail ontvangen.......

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-03 13:52
Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn. Indienen/goedkeuring/uitbetaling.

Totaal geen touw aan vast te knopen hoe de procedure nu werkt. De 1 heeft zijn geld na een maand binnen de ander moet er 4 maanden op wachten.

Je mag als gerenomeerd bedrijf als LG verwachten dat ze dit op orde hebben. Immers er word ook volop mee gepromoot.

Vind het als ik eerlijk ben best schandalig. Ik wacht al vanaf eind september op mijn cashback.

Webformulier is stuk en heb zelf moet graven naar een e-mail adres ergens om contact met ze op te nemen. Heb zelf moet mailen of mijn inzending wel goedgekeurd is want had na 8 weken nog geen bevestiging ontvangen.Toevallig een dag later na mijn mail bevestiging binnen gekregen en nu inderdaad weer uitstel met ‘streven binnen 3 weken’

Het is niet dat ik het geld niet kan missen o.i.d maar de manier hoe ze dit afhandelen is niet bepaald netjes
En vraag me af of dit niet 1 of andere manier is om zo lang mogelijk geld vast te houden of dat het echt door een prutspartij de afhandeling is uitbesteed.

Gelukkig ben ik erg blij met de TV :)

[Voor 3% gewijzigd door Dmp1982 op 07-02-2021 13:10]

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:21
McFleur schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:45:
Hallo,

Iemand een aankoop gedaan bij de MediaMarkt met deze cashback? Ik krijg nu een reactie van LG dat mijn cashback van een LG GX55 nog niet is goedgekeurd met de volgende reden: "Het land van aankoop is niet zichtbaar (of leesbaar) op het aangeleverde aankoopbewijs.".

Dit klopt ook wanneer ik de kassabon download uit mijn webshop account. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? MediaMarkt ook een bericht gestuurd maar die reageren niet echt... En ik moet mijn cashback binnen een aantal dagen weer aanvullen...

Edit: teruggezocht in mijn mail en bij de bestelbevestiging zat wel een factuur inclusief land van aankoop. Opnieuw ingediend en nu wachten of het goedgekeurd wordt.
Hetzelfde probleem gehad. Opgelost met de bevestiging mail met bedrag te kopiëren in een word bestand en vervolgens omzetten naar pdf. Daarna kan het wachten beginnen! Woeihhh

• Imausr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-03-2021
Doet Smits Arnhem ook mee aan de lg tv cashback actie? Zag dat ze niet in de lg dealerlijst van cashbackactie deelnemers staan..

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:09
Imausr schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:23:
Doet Smits Arnhem ook mee aan de lg tv cashback actie? Zag dat ze niet in de lg dealerlijst van cashbackactie deelnemers staan..
Jawel,staat er in als foto video smits ( oude naam).

• Tylen

Tylen

Beste Jeroen,

Over enkele dagen ontvang je jouw cashback op je bankrekening naar aanleiding van je deelname aan de LG TV Promotie.

Bedankt voor je deelname en nogmaals veel plezier gewenst met je aankoop!

Met vriendelijke groet,

LG Electronics
Het komt eraan ;)

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:42
Vanochtend ook dezelfde mail ontvangen en het geld is zojuist gestort op mijn rekening.
Bijna 4 maanden na aankoop, gelukkig ben ik super tevreden met de GX :)

• Tylen

Tylen

SpiderPig schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Vanochtend ook dezelfde mail ontvangen en het geld is zojuist gestort op mijn rekening.
Bijna 4 maanden na aankoop, gelukkig ben ik super tevreden met de GX :)
En bij mij staat het er ook op. En ook nog steeds happy met de gx ;)

• miniterror
miniterror schreef op zondag 7 februari 2021 @ 07:07:
Zojuist ook wakker geworden met een mail dat de uitbetaling langer duurt.
21-11 ingediend.[Afbeelding]
Vanochtend ook de mail dat het eraan komt, kijk zojuist naar aanleiding van bovenstaande reacties en zie dat het nu ook op mijn rekening staat.
21-11 dus ingediend.

• Lizardz
Vandaag heb ik ook de mail met betrekking tot uitbetaling, en ook de uitbetaling zelf ontvangen. Aanvraag ingediend op 07-12-2020, bevestiging dat deze geaccepteerd is op 29-01-2021 en vandaag (17-02-2021) de uitbetaling. Al met al een kleine 2,5 maand geduurd dus.

• xtrme
xtrme schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Nieuwe update
Vandaag een mail

Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle LG TV Promotie.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics
Nieuwe mail ( ik hoop de laatste) bedrag staat er iig nog niet op. Het starten op 15-12 december dus doorloop tijd ~3maand

En nu bijgeschreven

Over enkele dagen ontvang je jouw cashback op je bankrekening naar aanleiding van je deelname aan de LG TV Promotie.

Bedankt voor je deelname en nogmaals veel plezier gewenst met je aankoo

[Voor 3% gewijzigd door xtrme op 17-02-2021 20:28]

• gertjuh1987
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-07-2021
Meer mensen die op 7 februari een mailtje hebben ontvangen met de 3 weken en nog niet de mail vervolgmail en uitbetaling hebben ontvangen?

• ralphkeb
gertjuh1987 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:47:
Meer mensen die op 7 februari een mailtje hebben ontvangen met de 3 weken en nog niet de mail vervolgmail en uitbetaling hebben ontvangen?
Ja, ik ook nog niet :(

• gertjuh1987
  • Laatst online: 29-07-2021
Nog steeds niet, de 3 weken zijn bijna voorbij

• SjoerdGTI
  • Laatst online: 27-03 20:19
Weet iemand of plasmavisie mee mee doet met de LG Cashback actie?

Krijg al 2 dagen geen antwoord van LG.

Daar is de 55” variant 1449. Dat betekent inclusief cashback voor €1249,- mooie prijs!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:09
SjoerdGTI schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:21:
Weet iemand of plasmavisie mee mee doet met de LG Cashback actie?

Krijg al 2 dagen geen antwoord van LG.

Daar is de 55” variant 1449. Dat betekent inclusief cashback voor €1249,- mooie prijs!
https://promo.deskservices.nl/nl/20-0550/

• SjoerdGTI
  • Laatst online: 27-03 20:19
Check! Dat was even zoeken maar je kan bij dealers beginnen met typen en zie je de dealers die mee doen. Helaas doet plasmavisie niet mee dus. Kijken of Smits een goeie deal geeft!

Thanks 😬

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12-2022
*knip* Offtopic. Dit soort glazen bol-vragen zijn niet de bedoeling.

[Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 28-02-2021 15:41]

• 2dope
Cashback is hier inmiddels binnen, 1 dag later dan de 3 week waar ze naar streefden in hun vorige bericht. Kreeg trouwens meteen nog een mailtje bijna gelijk met de overboeking, waarin stond dat het geld "over enkele dagen" wordt overgemaakt.

Al met al best tevreden, heb er geen probleem mee dat zo'n cashback wat langer duurt. Alleen dat crappy webformulier was nogal een farce.

- 28 december ingediend
- 8 januari afgewezen want verkeerd serienummer
- 12 januari opnieuw ingediend met juist serienummer
- 29 januari goedkeuring ontvangen met streven naar binnen 8 week uitbetaling
- 7 februari excuusmailtje dat 8 week helaas niet gelukt is (was nog niet eens 8 week bij mij maar goed)
- 7 februari nieuw 'streven' naar binnen 3 week
- 1 maart cashback binnen

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
2dope schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:18:
Cashback is hier inmiddels binnen, 1 dag later dan de 3 week waar ze naar streefden in hun vorige bericht. Kreeg trouwens meteen nog een mailtje bijna gelijk met de overboeking, waarin stond dat het geld "over enkele dagen" wordt overgemaakt.

Al met al best tevreden, heb er geen probleem mee dat zo'n cashback wat langer duurt. Alleen dat crappy webformulier was nogal een farce.

- 28 december ingediend
- 8 januari afgewezen want verkeerd serienummer
- 12 januari opnieuw ingediend met juist serienummer
- 29 januari goedkeuring ontvangen met streven naar binnen 8 week uitbetaling
- 7 februari excuusmailtje dat 8 week helaas niet gelukt is (was nog niet eens 8 week bij mij maar goed)
- 7 februari nieuw 'streven' naar binnen 3 week
- 1 maart cashback binnen
Goed om te horen, ik heb een vergelijkbaar tijdsverloop. Zou leuk zijn als ik het ook één dezer dagen ontvang.
Overigens hetzelfde als bij jou, ik zit er niet om verlegen en ben er oké mee dat het zo lang duurt. Dat wist ik ook al wel bij aanschaf, dit soort acties gaat veel tijd overheen. Maar wel leuk om het nu eens te krijgen! :)

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
*knip* Deze vraag is 3 posts hierboven beantwoord.

[Voor 69% gewijzigd door Yorinn op 04-03-2021 20:12]

• ralphkeb
Zo eindelijk gisteren de mail ontvangen en later in de middag het geld ook gestort.
Beetje jammer dat de tv al lang niet meer in mijn bezit is hahaha 🤐

• ShowS
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-10-2021
Drie weken later bevestigingsmail ontvangen. Dat het de cashback is goedgekeurd. Nu max. 8 weken wachten.......

Acties:
  • +3Henk 'm!

• HoppyF
Nieuwe cashback actie!
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0124

Actievoorwaarden:
https://promo.deskservice...1-0124/download/terms.pdf

Deelnemende dealers:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Hoe werkt het?
De actie is geldig bij aankoop van een LG TV of Soundbar promotiemodel vanaf 1 mei t/m 12 september 2021. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 19 september 2021 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG TV of Soundbar promotiemodel binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 19 september 2021
2. Tijdens de registratie dien je je bewijsmateriaal (de originele kassabon/factuur en een foto van de uitgeknipte streepjescode met modelcode en serienummer) digitaal te uploaden.
3. Na digitale registratie ontvang je via e-mail een bevestiging hiervan.
4. Je registratie zal vervolgens gecontroleerd en goedgekeurd worden indien alles correct is.
5. Na goedkeuring van je registratie ontvang je je cashback binnen 8 weken op je rekeningnummer.

Vul dan hieronder de registratie in, volg de instructies die je via e-mail ontvangt en claim jouw cashback.

[Voor 1% gewijzigd door HoppyF op 20-07-2021 16:23. Reden: Actie datum is verlengd t/m 12 september]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier mensen al de 65G1 aangeschaft bij PlatteTV en een indicatie van wat ze doen qua prijs? Ik krijg net aanbod voor 1999 (150 euro cashback en 650 euro inruil voor m'n huidige 65EF950). Is dat een goede deal?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 12:50
DennusB schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:46:
Hier mensen al de 65G1 aangeschaft bij PlatteTV en een indicatie van wat ze doen qua prijs? Ik krijg net aanbod voor 1999 (150 euro cashback en 650 euro inruil voor m'n huidige 65EF950). Is dat een goede deal?
Die inruil slaat nergens op die korting geven ze ook zonder inruil. Je kunt beter je TV op marktplaats verkopen. Ter info k kreeg bij introductie een prijs van 2200 euro van Platte TV zonder inruil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:De discussie over voor welke prijs men een televisie heeft kunnen aanschaffen en vragen of dit goede prijzen zijn mag achterwege blijven hier.
Dit topic is bedoeld voor ervaringen en discussie over de (afhandeling van) de cashbackacties voor LG OLED's.

Heb je ergens een goede prijs gezien voor een OLED televisie, mag je deze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic delen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-03 19:41
Ik heb de doos dus weggegooid, of te wel eigenlijk dus 100 euro.
Tv geïnstalleerd, en een paar dagen laten de doos bij het oud papier gelegd. En toen is rustig de voorwaarden van de actie gaan lezen.

Een vrij kansloze zaak verwacht ik voor de cashback?

[Voor 10% gewijzigd door Matedeor op 10-05-2021 18:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Matedeor schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:16:
Ik heb de doos dus weggegooid, of te wel eigenlijk dus 100 euro.
Tv geïnstalleerd, en een paar dagen laten de doos bij het oud papier gelegd. En toen is rustig de voorwaarden van de actie gaan lezen.

Een vrij kansloze zaak verwacht ik voor de cashback?
Je kan LG altijd nog mailen of bellen met de vraag voor een oplossing. Nee heb je, ja kan je (misschien nog) krijgen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 12:40
Voor andere mensen die zich afvragen hoe lang het cashback proces duurt:

- Op 1 mei nieuwe tv gekocht
- Op 5 mei cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 5 mei automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 18 mei bevestiging van positive review, cashback binnen 8 weken op rekening

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Phyc schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:13:
Voor andere mensen die zich afvragen hoe lang het cashback proces duurt:

- Op 1 mei nieuwe tv gekocht
- Op 5 mei cashback aanvraag ingediend bij LG promotions
- Op 5 mei automatische bevestiging van ontvangst, en dat het gereviewed zal worden
- Op 18 mei bevestiging van positive review, cashback binnen 8 weken op rekening
Hier exact dezelfde ervaring! 7 mei cashback verzoek ingediend, vanochtend bevestiging van cashback gekregen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@Phyc @stin00 Ik heb de indruk dat ze wachten totdat de TV online (op internet) is geweest. Daarmee kunnen ze een koppeling leggen tussen jouw identiteit en het gebruik van de TV die de apps doorgeven.

Als het lang duurt kan de reden zijn dat de TV offline gebruikt wordt. Als de termijn verlopen is, gewoon vragen waar de cashback blijft.

Ophouden met stoken? Uitstekend plan! 23% van fijnstof is afkomstig van houtstook en er gaan veel mensen vroegtijdig dood. Het Luchtfonds zegt dit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• armandw
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19:50
NoepZor schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Deze kan ik onderschrijven, vanochtend via de site de Smits prijs opgevraagd en initieel 1399 (voor cashback) aangeboden gekregen. Ik heb via Platte TV (Arnhem) gisteren een prijs van 1349 voorgesteld gekregen. Na noemen van dit aanbod (zonder naam) ging Smits erg snel naar 1299 toe. Na cashback 1199 euro voor het nieuwste model.

Platte TV wou van de 55CX niets af doen wegens uitlopend en schaarste.
Ik kan Smiths niet vinden in de dealer lijst van LG. Weet iemand of de cashback dan wel gegeven wordt? https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Acties:
  • +3Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:26

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

armandw schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:50:
[...]

Ik kan Smiths niet vinden in de dealer lijst van LG. Weet iemand of de cashback dan wel gegeven wordt? https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
Ja. Ze gaan onder de naam Foto Video Smits/FOTO VIDEO SMITS B.V.

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• realbart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12-2022
Hoe kom ik erachter of er op de LG OLED55CX9LA ook een cashback van toepassing is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
InjecTioN schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:52:
[...]

Ja. Ze gaan onder de naam Foto Video Smits/FOTO VIDEO SMITS B.V.
En Smiths is van de chips, die staan er niet in. ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
realbart schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 23:39:
Hoe kom ik erachter of er op de LG OLED55CX9LA ook een cashback van toepassing is?
Dat staat dus inclusief alle voorwaarden op de actie website.

Om preciezer te zijn, onder het kopje... Actievoorwaarden! :

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0124/download/faq.pdf

(Antwoord: nee, want de CX is een 'oud' model van vorig jaar.)
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee