Philips 2018 OLED cashback perikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben al een flink aantal maanden bezig om mijn €500 cashback van de Philips OLED TV aktie van November 2018 (!!!) eens uitbetaald te krijgen.
Zelden zo'n onprofessionele leugenachtige amateuristische klanten-service meemaakt, ooit..

Het loopt intussen al zo'n 7 maanden, dus is een wat lang verhaal aan het worden.

Tijdens Black Friday een Philips OLED TV gekocht, bij een deelnemende winkel.
Alle stukken zeer ruimschoots binnen termijn, ongeveer 3 dagen na aankoop, per post opgestuurd. (Tja, analoge post, is gewoon ontmoedigingsbeleid)

Na weken niets gehoord te hebben, zelf maar eens gebeld hoe het zit. Vanwege onverwachte populariteit had een achterstand op de verwerking, maar het zou goed komen.

Paar weken later nog eens gebeld, konden de stukken niet meer terug vinden (!), advies, opnieuw opsturen.
Dus de boel nogmaals weer op de post.
2 weken later, per email afwijzing, cashback actie was net een paar dagen verlopen :( |:(

Klantenservice gebeld, konden gelukkig terugzien dat ik hiervoor al meerdere malen gebeld had, begreep de situatie, zouden voor zorgen dat ik alsnog kon deelnemen aan de cashback aktie. Medewerker gaf zelfs zijn naam door, als referentie, mocht het toch nog ergens stuk lopen. Helaas moest ik hiervoor alweer de stukken aanleveren, maar nu ook met foto's van het service menu van de TV, en de sticker van de achterkant van de TV.
Fijn dat het deze keer per mail mocht, medewerker heeft mij als eerste een email gestuurd, met daarin de toezegging van deelname, en het verzoek om de stukken aan te leveren dmv. een reply.
Stukken verzonden, en uiteindelijk weer radio-stilte.

Ongeveer 6 weken later, zelf maar weer eens gebeld. Kreeg letterlijk te horen "Ik zie dat alle gegevens bij ons aangeleverd zijn, de uitbetaling zal spoedig plaatsvinden"
Na 4 weken nog niets ontvangen te hebben, weer gebeld. Moest het uitzoeken, zou later die week terug bellen.
Week later weer gebeld, zelfde verhaal, moest uitzoeken, zou er binnen een week op terug komen.
Na 2 weken niets gehoord of ontvangen te hebben, weer gebeld, weer hetzelfde verhaal, deze keer geëist dat ik binnen 2 dagen iets wil horen.
Na 3 dagen maar weer zelf gebeld, kreeg weer hetzelfde verhaal te horen, deze keer was ik echter wat minder geduldig, medewerker zou dezelfde dag nog iets van zich laten horen. Had nog gevraagd naar de medewerker die mij toen de toezegging gedaan had, maar die bleek daar al niet meer te werken.....
En na ongeveer een uur krijg ik de email, "De cashback aktie is verlopen" |:( |:( |:(

Direct op de email gereageerd, met daarin ook de correspondentie van de collega waar ik in Feb de toezegging schriftelijk bevestigd kreeg dat ik nog steeds in aanmerking kwam voor de cashback, en ook de bevestiging mail dat mijn spullen waren ontvangen.
Geen reactie..
Weer gebeld, bla, uitzoeken, we bellen terug..uiteraard niets meer gehoord.
Hele verhaal in een FB Messenger bericht naar Philips-TV gestuurd, geen reactie...

Intussen was ik al achter dat ik niet de enige bent, op klachtkompas en klacht.nl staan een aantal met min of meer dezelfde klachten, mensen met de €500 OLED cashback aktie die hun geld maar niet krijgen.

Ik sta op het punt om een juridische weg te gaan volgen, maar wellicht zijn er meer op dit forum met dit probleem. Ik denk dat we samen wellicht wat sterker staan, en misschien dat Philips dan ineens wel gaat bewegen tot betaling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:@Madshark Ik lees dit nu als een shopreview / ervaring. Wat is precies je doel van dit topic? Ik zie nu nergens een vraag. Topic laat ik nog even open, maar wel het verzoek de TS dan te verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
@Perkouw
Bedoeling van dit topic staat eigenlijk in de laatste 2 zinnen ;)
Dus mensen bij elkaar brengen waarvan de cashback door de neus geboord is.

Wellicht is het inderdaad handiger om de TS wat in te korten, en de eigen ervaring als een aparte post te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31

Perkouw

Moderator General Chat
Topic krijgt van mij in dat geval een slotje.

Dit topic is gesloten.