Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

(Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• voskuh_
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:48
Martinusz schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:10:
[...]

Matched hornbach met Amazon?
Daar is ie nu 83 euro, min 10% + cashback zou ook aardig leuk prijsje zijn :)
Met amazon.nl wel.

• Illusion
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:12

Illusion

(the art of)

De bosch pro gratis accu actie is er ook weer:
www.pro360.com/deals

Gratis GBA 18V 4Ah 18V bij aankoop van €149 ex btw
Gratis procere 5.5AH 18V bij aankoop van een Biturbo machine

Periode 01-01-2021 t/m 30-04-2021

Deelnamevoorwaarden:
https://www.bosch-pt.com/...&utm_campaign=bi_prodeals

Soms wordt amazon bij acties uitgesloten, maar in deze voorwaarden komt het woord amazon niet voor, dus ik neem aan dat je ook daar mag bestellen deze keer.

Edit: 4Ah is geen procore, thanx @kabeltjekabel

[Voor 5% gewijzigd door Illusion op 21-01-2021 10:40]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:01
Illusion schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:23:
www.pro360.com/deals

Gratis procore 4Ah 18V bij aankoop van €149 ex btw

Deelnamevoorwaarden:

Soms wordt amazon bij acties uitgesloten, maar in deze voorwaarden komt het woord amazon niet voor, dus ik neem aan dat je ook daar mag bestellen deze keer.
Bij afgelopen actie van Bosch groen, stond het pas vermeld op de site waar je de aanvraag moest indienen, en dan pas in de voorwaarden die daar ergens gelinkt stonden :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• banaliteit
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:09
Ik heb een paar weken terug mijn nieuwe aankopen geregistreerd bij Makita voor de gratis accu actie. Normaal kreeg je dan binnen paar dagen een bevestiging. Ik heb na enkele weken nog niks ontvangen. Ze hebben wel een nieuw scherm geïntroduceerd voor de accu actie. Misschien ligt het daaraan.

Zijn er anderen die recentelijk gebruikt hebben gemaakt van de gratis Makita accu actie en die nog geen reactie / bevestiging hebben ontvangen?

• Togi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:05
banaliteit schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:53:
Ik heb een paar weken terug mijn nieuwe aankopen geregistreerd bij Makita voor de gratis accu actie. Normaal kreeg je dan binnen paar dagen een bevestiging. Ik heb na enkele weken nog niks ontvangen. Ze hebben wel een nieuw scherm geïntroduceerd voor de accu actie. Misschien ligt het daaraan.

Zijn er anderen die recentelijk gebruikt hebben gemaakt van de gratis Makita accu actie en die nog geen reactie / bevestiging hebben ontvangen?
Ja hier ook
De week voor kerst een DHP481RTJ en een DTD171ZJ geregistreerd maar ook geen bevestiging per mail ontvangen. Nu heb ik er ook niet zoveel ervaring mee dat ik weet of je uberhaubt een bevestiging ontvangt maar ging er tot nu toe eigenlijk een beetje vanuit dat ze tussen kerst en oud en nieuw dicht waren en dat als ik wat zou ontvangen dat dat vanaf volgende week zou gebeuren. Dus ik wacht nog ff af (ook door de melding in dit forum dat het ff kan duren)

• Sa.Tan
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:18
Je krijgt geen bevestiging via de mail; log even opnieuw in bij Makita.nl waar je jou aanvraag hebt gemeld en kijk even of de goedkeuring daar staat. De accu komt snel.

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22:57
En ze houden zich wel enigszins aan hun limiet per klant/actie :+
Ik had laatst 8 stuks geregistreerd, en er zijn er maar 3 goed gekeurd, de rest staat nog op statuses.Pending. Ik hoop dat dat komt door de kerstvakantie, maar dat zal wel niet.

• yay
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21:57
Remy!!!! schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:46:
Ik had laatst 8 stuks geregistreerd, en er zijn er maar 3 goed gekeurd, de rest staat nog op statuses.Pending. Ik hoop dat dat komt door de kerstvakantie, maar dat zal wel niet.
Dat zou raar zijn, toch? Wat ik me herinner had jij verschillende items gekocht. Ik heb de voorwaarden even opgezocht en daar staat 'Koop je twee of meer identieke actieproducten in deze actieperiode, dan kun je er maximaal 1 registreren voor een gratis actie-item.'

Dus Makita moet jou gewoon leveren. })

• Remy!!!!
Ja dat zie ik nu ook staan, maar volgens mij stond er eerder voor particulieren een max van 3 per actie.
Of ik heb het verkeerd gelezen, of de voorwaardes zijn aangepast. Achja ik wacht nog even een maandje, en anders ga ik er wel achteraan.

• Sa.Tan
  • Laatst online: 23:18
@Remy!!!! Nee, er staat bij veelgestelde vragen; kan ik bij... enz. duidelijk dat een particulier recht heeft op 5 accu's max.
Dus recht op nog 2 extra accu's. Helaas mis je er dan 3. Voor zakelijk gebruik is er geen limiet.

• checkdiz
  • Registratie: maart 2011
  • Niet online
@Remy!!!! Weet niet of je er ook 18v tuin machines tussen heb zitten? Feitelijk is dat een andere actie, maar weet niet of Makita dat ook zo bekijkt

[Voor 4% gewijzigd door checkdiz op 06-01-2021 12:38]

• Remy!!!!
Sa.Tan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:45:
@Remy!!!! Nee, er staat bij veelgestelde vragen; kan ik bij... enz. duidelijk dat een particulier recht heeft op 5 accu's max.
Dus recht op nog 2 extra accu's. Helaas mis je er dan 3. Voor zakelijk gebruik is er geen limiet.
Hmm dat is dan jammer, wel gek dat de voorwaardes en veelgestelde vragen dan verschillen. En ach, ook 5 gratis accu's is erg mooi meegenomen!

En 5min geleden zijn mijn eerste 2 aangevraagde 5ah accu's binnen gekomen :D

[Voor 7% gewijzigd door Remy!!!! op 06-01-2021 13:28]

• bananaa
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 07-01 12:48
HiKOKI heeft sinds 4 januari ook weer een accu actie, gratis 3e 18V 5.0 Ah accu, echter alleen bij de volgende machines:
DS18DBL2WPZ, WH18DBDL2WPZ, WR18DBDL2WPZ, DS18DBSLWFZ
Periode 04-01-2021 t/m 31-05-2021

Deelnamevoorwaarden:
https://www.hikoki-powert...deel_Actievoorwaarden.pdf

• trebium
  • Registratie: maart 2010
Remy!!!! schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:46:
Bij mij stond er ook sinds 21 december statuses.Pending.

Vanochtend een mailtje gestuurd met de vraag hoe het kon dat deze al zo lang deze status had. (Een ander product later besteld was al verder in het proces). 2 uur later bericht dat hij goedgekeurd was. Dus als het erg lang duurt loont het wel om even te mailen lijkt het.

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:10
Voor degenen die al Bosch-blauw 18V accugereedschap hebben, haakse slijper GWS18V-10, losse body, voor de hele scherpe prijs van €119,38 bij Amazon:
https://www.amazon.nl/Bos...Batterijen/dp/B086B77VR1/

Ik heb hem op .de besteld (Prime-lid daar), daar was hij nog iets meer dan €3,- goedkoper.

Eerstvolgende in de Pricewatch is €172,10

Is de goedkoopste met Brushless motor.

[Voor 5% gewijzigd door Wild Chocolate op 11-01-2021 20:34]

iRacing Profiel

• Pixeltje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:20

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wild Chocolate schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:32:
Voor degenen die al Bosch-blauw 18V accugereedschap hebben, haakse slijper GWS18V-10, losse body, voor de hele scherpe prijs van €119,38 bij Amazon:
https://www.amazon.nl/Bos...Batterijen/dp/B086B77VR1/

Ik heb hem op .de besteld (Prime-lid daar), daar was hij nog iets meer dan €3,- goedkoper.

Eerstvolgende in de Pricewatch is €172,10

Is de goedkoopste met Brushless motor.
and its gone, jammer want ik was nog aan het azen op een flex.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:10
Pixeltje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 06:46:
[...]

and its gone, jammer want ik was nog aan het azen op een flex.
Ooh, dat is jammer, wel snel dan. En hij is ook gelijk flink omhoog gegaan, want de afgelopen weken zat hij op €143,- ongeveer.

Ik kan je Keepa.com aanraden, dan kan je een waarschuwing instellen wanneer hij onder een bepaalde prijs komt. Werkt nog niet voor Amazon.nl, maar de prijzen van .nl lopen steeds vaker redelijk gelijk aan Amazon.de.

Ik kijk daar altijd wat de prijs gedaan heeft, en wat een realistische verwachting is. Deze flex is (uit mijn hoofd) afgelopen oktober als lightning-deal zelfs voor net onder de €100,- voorbij gekomen.

iRacing Profiel

• iKiddo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-06 12:25
trebium schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:14:
[...]

Bij mij stond er ook sinds 21 december statuses.Pending.

Vanochtend een mailtje gestuurd met de vraag hoe het kon dat deze al zo lang deze status had. (Een ander product later besteld was al verder in het proces). 2 uur later bericht dat hij goedgekeurd was. Dus als het erg lang duurt loont het wel om even te mailen lijkt het.
Goeie. Stond bij mij sinds 5 dec op pending. Gisteravond mail gestuurd en vanmorgen goedgekeurd :)

• MAZZA
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:43

MAZZA

Barbie is er weer!

Bij Nijhof Baarn is allerlei (Dewalt) gereedschap in de aanbieding. Die aanbiedingen zijn niet goed, maar ze hebben nu een kortingscode voor 20% extra korting op alles vanaf 100,- en dan wordt het wel interessant. Dus mocht je nog iets nodig hebben zit er wellicht wat tussen.

Kortingscode is KORTINGPAKKEN

• decipherer
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:16
-edit- oeps, verkeerde topic

[Voor 97% gewijzigd door decipherer op 14-01-2021 22:48]

• NCSmits
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-06 12:09
Het viel me op dat de Makita RT0700CX3J bij Mastertools nu net iets goedkoper is dan bij Hornbach.

https://www.mastertools.n...ble&utm_campaign=datafeed

Met Hornbachs laagste prijsgarantie heb je hem nu dus voor zo'n 213,-

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13-02 01:33
Bosch GDE 162 is nu afgeprijsd bij Amazon en een paar andere winkels.

49 euri bij .de en 51 bij .nl
https://www.amazon.nl/Bos...ild=1&keywords=1600A001G8

https://www.amazon.de/-/e...ild=1&keywords=B00FKVAA0Y

EDIT: Voor de happy few met Duits afleveradres :+ ; €44 bij Reidl.de
https://www.reidl.de/bosc...de-162-p598210?idc=551601

Reidl doet echter niet aan verzendkosten-vrij, dus dan komt er nog 5 euri bij (binnen DE dus, want ze leveren niet naar NL). Heeft wel meer Bosch spul goed op voorraad en voordelig, zoals SDS+ boren enzo.
www.pro360.com/deals

Gratis procore 4Ah 18V bij aankoop van €149 ex btw

Deelnamevoorwaarden:

De 4 Ah is geen ProCore. Ik was er ook ingetrapt, maar werd in een ander topic al gecorrigeerd.

[Voor 13% gewijzigd door kabeltjekabel op 21-01-2021 05:06]

• DutchKel
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:40
kabeltjekabel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 04:54:

Reidl doet echter niet aan verzendkosten-vrij, dus dan komt er nog 5 euri bij (binnen DE dus, want ze leveren niet naar NL). Heeft wel meer Bosch spul goed op voorraad en voordelig, zoals SDS+ boren enzo.

[...]

De 4 Ah is geen ProCore. Ik was er ook ingetrapt, maar werd in een ander topic al gecorrigeerd.
De prijs is bij de Duitse Amazon exact hetzelfde als de Nederlandse Amazon. Er komt nog 2% BTW verschil bij bij de Duitse Amazon.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• kabeltjekabel
DutchKel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:41:
[...]

De prijs is bij de Duitse Amazon exact hetzelfde als de Nederlandse Amazon. Er komt nog 2% BTW verschil bij bij de Duitse Amazon.
Niet als je een Duits afleveradres hebt.

• thafusion
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 17:38
checkdiz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:26:
@Remy!!!! Weet niet of je er ook 18v tuin machines tussen heb zitten? Feitelijk is dat een andere actie, maar weet niet of Makita dat ook zo bekijkt
Ik heb op 4 januari 5 verschillende Makita tuinmachine's geregistreerd, waarvan er op 17 januari 2 twee zijn goed gekeurd. Alle 5 de machine's zijn in een keer gekocht bij dezelfde shop en er is ook één factuur gebruikt en deze is geupload bij alle aanvragen. Denk dat ze het gewoon druk hebben en de aanvragen op een vreemde manier aan het controleren zijn? De actie portal lijkt ook in development want ziet er constant anders uit (meer features).

• Jeldert
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik heb gisteren mijn 2 accu's ontvangen, dus ze zijn in ieder geval bezig :)

Juist

• bazzzzzz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:06
thafusion schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:43:
[...]
Ik heb op 4 januari 5 verschillende Makita tuinmachine's geregistreerd, waarvan er op 17 januari 2 twee zijn goed gekeurd. Alle 5 de machine's zijn in een keer gekocht bij dezelfde shop en er is ook één factuur gebruikt en deze is geupload bij alle aanvragen. Denk dat ze het gewoon druk hebben en de aanvragen op een vreemde manier aan het controleren zijn? De actie portal lijkt ook in development want ziet er constant anders uit (meer features).
Ik heb er vandaag ook 2 ontvangen, mijn ervaring is dat als je niets doet je rustig 6-8 weken moet wachten. Als je mailt naar actie@makita.nl en vraagt om een update dan zijn je accu's er vaak met 1 a 2 weken.

• Tranze
  • Laatst online: 17:08
Net van DeWALT ook m'n gratis schroef boormachine binnen. Dat heeft ook 7 weken geduurd. Maar je mag een gegeven machine niet in de bek kijken ;)

• checkdiz
  • Registratie: maart 2011
  • Niet online
Nou, als je nog op accus van Makita wacht, dan moet je waarschijnlijk nog even langer wachten..
Kreeg net een mail van Makita dat de voorraad op is en dat de boot met nieuwe accus nog op zich laat wachten.
Zit er niet zo om verlegen, maar wel jammer om nog een paar weken te moeten wachten.

• Terrz
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
kabeltjekabel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 04:54:

[...]

Om even aan te haken op die boorstof collector; ome ali heeft er ook een in de aanbieding. Iets andere vorm, geen bosch, wel blauw :+

• kabeltjekabel
Terrz schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Om even aan te haken op die boorstof collector; ome ali heeft er ook een in de aanbieding. Iets andere vorm, geen bosch, wel blauw :+
Maximale boordiameter is niet opgegeven en de slang komt een heel eind van de muur, wat het makkelijker maakt voor dat ding om van de muur te vallen.

• Rob Z
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18:55
Hoewel wat OT hierbij nog een leuke over de Makita accu-actie:
Ik koop Makita actie-model X om daar aan mee te doen.
Webwinkel levert model Y. Vervolgens geen kans op een accu, want een niet-Nederlands model, en niet overeenkomstig met de factuur.
Op mijn vraag hoe ik nu aan een accu kom is het antwoord "machine X doet bij ons niet mee aan de accu-actie". 8)7 "Type Y is door Makita geleverd als vervanger". Ja vast, maar niet uit Nederland dan.

OK, "verkoop mij dan zo'n accu met iets korting". Dan vind ik het best.
Meermaals geen reactie, dus retour.
Resultaat voor de winkel: 2x verzendkosten en 2x afhandeling plus een klant die nooit meer terugkomt.
----------
@DjoeC hieronder: dat is een goeie tip, daar had ik nog niet aan gedacht

[Voor 8% gewijzigd door Rob Z op 27-01-2021 11:13]

• DjoeC
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17:39
Rob Z schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:38:
Verkoop mij dan zo'n accu met iets korting". Dan vind ik het best.
Resultaat voor de winkel: 2x verzendkosten en 2x afhandeling plus een klant die nooit meer terugkomt.
Shopreview plaatsen met verzending (product niet conform bestelling/aanbod) en after sales ervaring?

• Remy!!!!
Net weer een Makita accu binnen gekregen (volgens mij m'n 5e) en deze werd zonder de 'officiele' makita doos geleverd. En er zat een beschermkapje op de accu. Ik vermoed dat ze hard hun best doen om overal de accus vandaan te halen :D

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Rob Z schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:38:
Hoewel wat OT hierbij nog een leuke over de Makita accu-actie:
Ik koop Makita actie-model X om daar aan mee te doen.
Webwinkel levert model Y. Vervolgens geen kans op een accu, want een niet-Nederlands model, en niet overeenkomstig met de factuur.
Op mijn vraag hoe ik nu aan een accu kom is het antwoord "machine X doet bij ons niet mee aan de accu-actie". 8)7 "Type Y is door Makita geleverd als vervanger". Ja vast, maar niet uit Nederland dan.

OK, "verkoop mij dan zo'n accu met iets korting". Dan vind ik het best.
----------
@DjoeC hieronder: dat is een goeie tip, daar had ik nog niet aan gedacht
Misschien moet je even duidelijk maken wie nu wat zegt. Kan er ander geen touw aan vast knopen.

• Rob Z
@Anoniem: 93986 Ik koop een Makita machine voor de accu actie en de winkelier stuurt een zogenaamd vervangende niet-Nederlandse machine die bij hun 'niet aan de actie meedoet'.
Maar ik zal 'm weghalen want niet relevant hier.

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Rob Z schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:44:
@Anoniem: 93986 Ik koop een Makita machine voor de accu actie en de winkelier stuurt een zogenaamd vervangende niet-Nederlandse machine die bij hun 'niet aan de actie meedoet'.
Maar ik zal 'm weghalen want niet relevant hier.
Is de winkel überhaupt wel onderdeel van de actie? Als je geen officieel Makita dealer bent dan doe je dus niet mee.

edit.

• Rob Z
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:30:
[...]

Is de winkel überhaupt wel onderdeel van de actie? Als je officieel Makita dealer bent dan doe je dus niet mee.
OK dus als de winkel dealer is dan doet ie niet mee begrijp ik uit de tekst hierboven.
Edit: Webdealer. Machine is reeds retour.
Maar met een buitenlands apparaat (lees: niet te vinden op Makita.nl) wordt het al lastig.
Maar ik ga nu al veel te lang OT :)

[Voor 5% gewijzigd door Rob Z op 02-02-2021 12:37]

• Remy!!!!
Zo te zien heeft @Anoniem: 93986 een edit gedaan, maar als het een officiële dealer is dan doet hij gewoon mee.
En als die officiële dealer dan dus buitenlands spul levert, dan kan je de winkel daar dus op aanspreken.

• Remy!!!!
Zojuist is accu nr. 7&8 van Makita binnen gekomen :D

[Voor 78% gewijzigd door Remy!!!! op 01-02-2021 14:12]

• trebium
  • Registratie: maart 2010
Remy!!!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:27:
Zojuist is accu nr. 7&8 van Makita binnen gekomen :D
Netjes! Heeft het bij jou lang geduurd tussen goedkeuring en versturen?

• Remy!!!!
Erg wisselvallig, sommige 4á6 weken, en deze laatste 2 zijn volgens mij binnen 2 weken. Is naar mijn idee geen touw aan vast te knopen.
Al heb ik bij de laatste 3 accu's wel zo'n beschermkapje erbij gekregen, dat hadden de eerste lading accu's niet.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hier ook aan het wachten op de Makita accu.

Maar om wat ontopic te blijven. Ik miste zelf nog wat kapjes op mijn accu's en zag dat Amazon deze verkoopt voor één euro per stuk: https://www.amazon.de/-/n...fRID=NCA5XS3F716AYXKQS1MR. Handig voor als je er toch al iets moet bestellen (of net zoals ik Prime hebt).

• BrtH
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18:17
Remy!!!! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:08:
Al heb ik bij de laatste 3 accu's wel zo'n beschermkapje erbij gekregen, dat hadden de eerste lading accu's niet.
Over het algemeen (maar het is zeker geen absolute regel) zijn accu's met kapje volgens mij vervoerd per vliegtuig en zonder kapje via de boot, omdat er voor luchttransport strengere regels voor Li-ion gelden. Misschien betekent het dat de vraag groter was dan verwacht en ze met spoed meer accu's uit Azië hebben laten invliegen?

• kabeltjekabel
Diverse Bosch blauw dingen in de aanbieding;
https://www.amazon.de/deal/c79287ac/
o.a. GSA 1300 reciprozaag voor 140,-
en GDX 18v-200 body-only in L-boxx voor 125,-

• letanie
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 22:52
rens-br schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:01:
Hier ook aan het wachten op de Makita accu.
Na enkele tips van andere Tweakers heb ik een mailtje gestuurd naar actie@makita.nl en dezelfde dag waren de batterijen goedgekeurd na weken te wachten op goedkeuring.

• Togi
Hier had ik een DHP RTJ en een DTD ZJ besteld
Ivm de levertijd kreeg ik een DHP ZJ en een DTD RTJ binnen (op zich prima als een leverancier meedenkt om een snelle levering te verzorgen). In totaal heb je dan ook wel dezelfde artikelen maar de DTD RTJ staat niet op de Makita site en doet niet mee met de actie.
Gelukkig stonden wel de bestelde nummers op de bon en was het alleen de twijfel of ze bij Makita het serienummer zouden accepteren. Eind december geregistreerd, 21 januari werd de status gewijzigd en vorige week kwamen er 2 accu's binnen (met kapje).

• prein2
  • Laatst online: 15:19

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

kabeltjekabel schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:59:
Diverse Bosch blauw dingen in de aanbieding;
https://www.amazon.de/deal/c79287ac/
o.a. GSA 1300 reciprozaag voor 140,-
en GDX 18v-200 body-only in L-boxx voor 125,-
bummer, te laat :(

PVoutput

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:18

sphere

Debian abuser

Er is nu ook 20% korting op warehouse deals, misschien zie je wat

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• remanus
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:05
sphere schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Er is nu ook 20% korting op warehouse deals, misschien zie je wat
Waar zie jij deze korting te staan? Ik kan hem nergens vinden namelijk.

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:18

sphere

Debian abuser

remanus schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:17:
[...]

Waar zie jij deze korting te staan? Ik kan hem nergens vinden namelijk.
Via pepper

Alleen van 04 februari 2021, om 00:00 uur tot 14 februari 2021, om 23:59 uur krijg je 20% extra korting op geselecteerde producten van Amazon Warehouse. De 20% extra korting wordt automatisch verrekend bij het afrekenen. Alle deelnemende producten zijn in deze winkel te vinden. Niet geldig in combinatie met andere promoties.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Remy!!!!
Ok misschien dat ik niet kan rekenen, maar reken even met mij mee:
- 9 Makita apparaten besteld en geregistreerd
- 8 accu's zijn verstuurd (en binnen), en staan op de registratiepagina op 'Je actie registratie is verstuurd'
- Ondertussen heb ik 10 accu's binnen gekregen
- 1 registratie staat nog op 'Je actie registratie wacht op factuur controle'

Dus ik heb nu een aantal ideeën :+
1. Ze vinden mij erg lief! O+
2. Ik vermoed dat ik er nog 1 binnen krijg, omdat de laatste registratie nog op 'Je actie registratie wacht op factuur controle' staat.
3. Er is een foutje gemaakt, en dat kan ik mogelijk ook wel verklaren. Bij 2 registraties is er een tijdje geleden iets verkeerd gegaan want de status was ineens 'Je actie registratie is incompleet'. En het tekstveld van aankoopbewijs was rood. Ik heb toen bij beide registraties het aankoopbewijs alsnog geuploaded, en voor de zekerheid erachteraan gemaild (geen reactie op gehad). En een dag later was de status 'Je actie registratie is goedgekeurd'.

Ik hoop op optie 1 i.c.m. 2, maar ik ga uit van optie 2 i.c.m. 3.
Als de laatste registratie volledig is afgerond, dan zal ik wel even een mail sturen hoe/wat nu verder.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Remy!!!! schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:23:
- 8 accu's zijn verstuurd (en binnen), en staan op de registratiepagina op 'Je actie registratie is verstuurd'

2. Ik vermoed dat ik er nog 1 binnen krijg, omdat de laatste registratie nog op 'Je actie registratie wacht op factuur controle' staat.
3. Er is een foutje gemaakt, en dat kan ik mogelijk ook wel verklaren. Bij 2 registraties is er een tijdje geleden iets verkeerd gegaan want de status was ineens 'Je actie registratie is incompleet'. En het tekstveld van aankoopbewijs was rood. Ik heb toen bij beide registraties het aankoopbewijs alsnog geuploaded, en voor de zekerheid erachteraan gemaild (geen reactie op gehad). En een dag later was de status 'Je actie registratie is goedgekeurd'.

Als de laatste registratie volledig is afgerond, dan zal ik wel even een mail sturen hoe/wat nu verder.
4. Je hebt 1 accu voor mij ontvangen. Die mag je doorsturen. :+

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07:35
Remy!!!! schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:23:

Beste Remy!!!!

Onlangs heeft u bij ons een apparaat geregistreerd en gebruik gemaakt van de gratis accu actie. Door een fout in ons systeem heeft u per abuis 2 gratis accu's teveel toegestuurd gekregen.

In overleg met Tweakers.net hebben we besloten dat u deze accu's niet hoeft te retourneren, maar kunt doneren aan DoeEensGek en floriz87, in ruil voor extra karma. Welke klusser heeft er tenslotte 10 accu's nodig?

Met vriendelijke groet,

Makita Nederland

[/off topic] :$

• Haroddin
  • Laatst online: 17:07
Nog Belgen hier die die accu-actie maar even laten voor wat het is?

Volgens de voorwaarden moeten we de accu dan maar halen in een servicepunt in NL. Los van CoVid-19 en het feit dat dat waarschijnlijk niet eens gaat, meer dan een uur enkele rit om een accu op te halen is me net iets te veel van het goede.

Hoe lossen jullie dat op?

• The Bad Seed
  • Registratie: november 2001

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Makita België heeft ook een gratis accu actie lopen momenteel (bij BE leveranciers dan). Wel opletten, want de lijst van toestellen die in aanmerking komen is beperkter dan in Nl. https://www.makita.be/dat...vanaf_oktober_2020(1).pdf

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Haroddin
The Bad Seed schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:47:
Makita België heeft ook een gratis accu actie lopen momenteel (bij BE leveranciers dan). Wel opletten, want de lijst van toestellen die in aanmerking komen is beperkter dan in Nl. https://www.makita.be/dat...vanaf_oktober_2020(1).pdf
Klopt, alleen betaal je dan je gratis accu (minstens deels) als je vergelijkt met de prijzen in NL...

Ik heb vorig jaar mijn slijpschijf gemold, en had mijn zinnen gezet op een DGA517ZJ. In NL te vinden rond 180 euro, in BE minstens 230 euro... Ander vb, de DJR188ZJ recipro. NL 170 euro, BE 195 bij een enkeling, anders 220.

• letanie
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 22:52
Haroddin schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:41:
Nog Belgen hier die die accu-actie maar even laten voor wat het is?

Volgens de voorwaarden moeten we de accu dan maar halen in een servicepunt in NL. Los van CoVid-19 en het feit dat dat waarschijnlijk niet eens gaat, meer dan een uur enkele rit om een accu op te halen is me net iets te veel van het goede.

Hoe lossen jullie dat op?
Wegens corona worden de accu's opgestuurd. Ik heb eind december een toestel (dhp484) gekocht die enkel voor de NL actie gelden en de batterij is gewoon opgestuurd naar mij thuis in Belgie. Een ander heb ik bij Klium gekocht, die 5 of 6 euro meer heb ik er uit patriottisme wel over :)

• Haroddin
letanie schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:58:
[...]

Wegens corona worden de accu's opgestuurd. Ik heb eind december een toestel (dhp484) gekocht die enkel voor de NL actie gelden en de batterij is gewoon opgestuurd naar mij thuis in Belgie. Een ander heb ik bij Klium gekocht, die 5 of 6 euro meer heb ik er uit patriottisme wel over :)
Goed om weten, misschien toch maar de gok wagen dan. Die slijper heb ik vroeg of laat toch nodig, die recipro kan nog wel even wachten (en is bij klium is die precies nog iets goedkoper dan ik al gevonden had).

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:49

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Voor degenen die gebruik willen maken van de Makita accu actie: houd er rekening mee dat het wel eens een poos kan gaan duren voor de accu wordt geleverd. Ik kreeg gisteren deze mail van Toolmax:
Makita heeft momenteel ernstige leveringsproblemen met de uitlevering van de 18 volt 5,0 Ah accu's.

Door een sterk toenemende vraag aan Li-ion accucellen, productieproblemen door corona en vertraging in transport kan Makita op dit moment de huidige vraag aan 18 volt 5,0 Ah accu's niet voorzien.

Makita zal de accu actie voor nu nog wel door laten gaan. Dit betekent dat u bij aanschaf van een actie machine nog wel een gratis accu zult gaan ontvangen. De huidige verwachte levertijd van de accu's kan echter oplopen tot 3 maanden. Mocht u momenteel een aanvraag hebben lopen bij Makita, dan zal Makita u hiervan op de hoogte houden over de status hiervan. Makita doet er alles aan om de voorraad zo snel mogelijk aan te vullen en de gratis accu' s te leveren.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dan heb ik net geluk denk ik. Op 18 en 21 januari accu's aangevraagd en vorige week beide al binnengekregen.

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Ik heb vorige week een aanvraag ingediend, eens zien wanneer die komen. Ah well, toen ik het apparaat bestelde stond ie nog niet eens aangemerkt als onderdeel van de actie, dus dat ie een paar dagen later alsnog wel mee bleek te doen was toch al een meevaller. En het is inmiddels accu nr. 10, dus ik zit ook niet echt zonder :+

[Voor 64% gewijzigd door Orion84 op 18-02-2021 08:49]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• florizla
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:59
Tougbuilt schragen C700 zijn terug in de aanbieding bij Toolstation voor 139.
https://www.toolstation.b...pvouwbare-schragen/p10235

Edit: blijkbaar enkel in Belgie...

[Voor 11% gewijzigd door florizla op 20-02-2021 20:27]

• madmenno
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:44
www.pro360.com/deals

Gratis GBA 18V 4Ah 18V bij aankoop van €149 ex btw

Deelnamevoorwaarden:

Edit: 4Ah is geen procore, thanx @kabeltjekabel
Ik heb zojuist bevestiging gehad dat mijn aanvraag voor een 4Ah 18V accu in deze actie is goedgekeurd. Heb deze aangevraagd n.a.v. de aankoop van een GBH 18V-21 bij Amazon. Is dus zeker een interessante actie indien je dit combineert met een Amazon Bosch blauw acties die er regelmatig zijn.

Vandaag ook weer trouwens alleen maar met een klein aantal apparaten helaas.
https://www.amazon.nl/dea...rd_r=CJ8D6TGR75T9MHNDGSEX

• jpiscaer
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:31
DeWalt heeft een 1+1 actie voor 18v/20v. Zie https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0032

Wat? Gratis 2e machine
Wanneer? 1 februari 2021 t/m 30 april 2021
Deelnemende Machines: DCD709P2T-QW, DCD791P2-QW, DCD996P2-QW, DCF887NT-XJ + DCB115P2-QW, DCF887P2-QW, DCG405NT-XJ + DCB115P2-QW, DCG405P2-QW, DCH273NT-XJ + DCB115P2-QW, DCH273P2T-QW, DCK2080P2T-QW, DCK266P2T-QW, DCK442P3-QW, DCK442P3T-QW, DCK480P3T-QW, DCK686P3T-QW, DCK755P3T-QW, DCS367NT-XJ + DCB115P2-QW, DCS334NT-XJ + DCB115P2-QW

Gratis machine: kies uit een DCD709N-XJ, DCF809N-XJ, DCC018N-XJ of DCB184-XJ

[Voor 40% gewijzigd door jpiscaer op 26-02-2021 14:14]

• amauer
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:37
florizla schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:26:
Tougbuilt schragen C700 zijn terug in de aanbieding bij Toolstation voor 139.
https://www.toolstation.b...pvouwbare-schragen/p10235

Edit: blijkbaar enkel in Belgie...
Thanks! Besteld bij de Belgische Toolstation met een Nederlands adres :) Hij wordt gewoon vanuit Nederland verstuurd met GLS. Het pakket is eerst wel naar België gebracht voordat ze erachter kwamen dat het naar een adres in Nederland bezorgd moest worden 8)7

• Raegin
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:08
amauer schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:30:
[...]

Thanks! Besteld bij de Belgische Toolstation met een Nederlands adres :) Hij wordt gewoon vanuit Nederland verstuurd met GLS. Het pakket is eerst wel naar België gebracht voordat ze erachter kwamen dat het naar een adres in Nederland bezorgd moest worden 8)7
Zo te zien hebben ze dat snel aangepast nu, je had mazzel ;-). Bij het afrekenen zie je de melding "Momenteel kun je op deze website alleen bestellingen plaatsen met een bezorgadres in België. Onze excuses voor het ongemak.".

• amauer
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:37
Raegin schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Zo te zien hebben ze dat snel aangepast nu, je had mazzel ;-). Bij het afrekenen zie je de melding "Momenteel kun je op deze website alleen bestellingen plaatsen met een bezorgadres in België. Onze excuses voor het ongemak.".
Ik had als land België geselecteerd en in de plaats Nederland erbij gezet :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Asteroid9
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

Asteroid9

General Failure

De Toughbuilt schragen zijn nu ook bij Toolstation NL weer in de aanbieding!

De 550, 650 en 700 staan erbij, zo te zien een beperkte voorraad weer:
https://www.toolstation.n...pvouwbare-schragen/p13863

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Orion84 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:48:
Ik heb vorige week een aanvraag ingediend, eens zien wanneer die komen. Ah well, toen ik het apparaat bestelde stond ie nog niet eens aangemerkt als onderdeel van de actie, dus dat ie een paar dagen later alsnog wel mee bleek te doen was toch al een meevaller. En het is inmiddels accu nr. 10, dus ik zit ook niet echt zonder :+
En vandaag (zonder al te veel aankondiging behalve een mailtje van GLS vanacht) bezorgd.

Dus dat is al met al nog best vlot gegaan, zeker gezien de waarschuwing die ToolMax rondstuurde.

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07:35
Orion84 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:51:
[...]

En vandaag (zonder al te veel aankondiging behalve een mailtje van GLS vanacht) bezorgd.
[Afbeelding]
Dus dat is al met al nog best vlot gegaan, zeker gezien de waarschuwing die ToolMax rondstuurde.
Makita meldt het nu zelf ook bij het registreren. Heb er zelf eind afgelopen week 2 geregistreerd en toen kreeg ik een melding mbt vertraging. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Gelukkig heb ik 3 accu's, dus het is vooral een extraatje.

Edit (10/03): Vandaag ontvangen, dus die vertraging lijkt mee te vallen.

[Voor 4% gewijzigd door floriz87 op 10-03-2021 11:52]

• Pixeltje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:20

Pixeltje

Woo-woohoo!

Orion84 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:51:
[...]

[Afbeelding]
Hier ook. Vorige week nog een mail gekregen dat er geen accu's meer zijn en dat ze hun best doen om alle aanvragen goed te verwerken. Gister ineens zonder aankondiging de accu op de mat. 8)

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Meldingen wat je besteld hebt, een cashback-/cadeau-actie hebt ontvangen en/of 'ik ook'-posts zijn geen nuttige toevoeging aan het topic. Deze mogen dan ook, zoals gewoonlijk, achterwege blijven in het topic, dan sneeuwen de aanbiedingen niet zo onder.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Acties:
  • +11Henk 'm!

• prein2
  • Laatst online: 15:19

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

Weer Bosch blauw in de aanbieding, dit keer bij Amazon NL
O.a. Slagschroevedraaier voor 125, decoupeerzaag en schuurmachine vind ik interessante deals.

https://www.amazon.nl/dea...rd_r=7P3576WTHQA182PA6TG0

PVoutput

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
prein2 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:49:
Weer Bosch blauw in de aanbieding, dit keer bij Amazon NL
O.a. Slagschroevedraaier voor 125, decoupeerzaag en schuurmachine vind ik interessante deals.

https://www.amazon.nl/dea...rd_r=7P3576WTHQA182PA6TG0
En nu (ook?) bij de Duitse Amazon
https://www.amazon.de/dea...rd_r=32SDP3GSCRF88VA3YGD1

O.a. reciprozaag voor 87 euro.

• GeleFles
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoe zit het met die makita-accu actie en bouwmarkten?
Bij de praxis verkopen ze bijvoorbeeld genoeg makita spul en het lijkt me sterk dat ze geen officiele dealer zijn.
maar bij de dealerlocater van makita vind ik ze niet terug, dus ik vraag me af of ik dan aanspraak kan doen op de accu-actie?

• Togi
Wel grappig Idd
Praxis en gamma Amsterdam en Utrecht staan er wel tussen maar bijv de winkels in Nieuwegein weer niet.
Hornbach Nieuwegein wel weer.
Maar heeft Praxis dan een leuke aanbieding wat over het algemeen zijn ze niet goedkoper dan de Hornbach of online?

[Voor 38% gewijzigd door Togi op 25-03-2021 10:43]

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

GeleFles schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:26:
Hoe zit het met die makita-accu actie en bouwmarkten?
Bij de praxis verkopen ze bijvoorbeeld genoeg makita spul en het lijkt me sterk dat ze geen officiele dealer zijn.
maar bij de dealerlocater van makita vind ik ze niet terug, dus ik vraag me af of ik dan aanspraak kan doen op de accu-actie?
In de keuzelijst op https://actie.makita.nl/register-product staan wel alle Praxis winkels.
Togi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:41:
Wel grappig Idd
Praxis en gamma Amsterdam en Utrecht staan er wel tussen maar bijv de winkels in Nieuwegein weer niet.
Hornbach Nieuwegein wel weer.
Maar heeft Praxis dan een leuke aanbieding wat over het algemeen zijn ze niet goedkoper dan de Hornbach of online?
Ook de winkels in Nieuwegein staan gewoon in de keuzelijst.

Juist

• Togi
https://www.makita.nl/dealerlocator.html

In de dealer locator weer niet 8)7

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heel bijzonder inderdaad... misschien dat ik makita vanmiddag voor de zekerheid even bel dan...
Togi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:41:
Dat niet zozeer, maar vanmiddag moet ik even naar de praxis om wat hout, schroeven en pluggen te halen... En stiekem wil ik al een tijdje mijn oude bedrade B&D decoupeerzaag vervangen voor een makita met een accu ;)

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:14
GeleFles schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:57:
Heel bijzonder inderdaad... misschien dat ik makita vanmiddag voor de zekerheid even bel dan...

[...]

Dat niet zozeer, maar vanmiddag moet ik even naar de praxis om wat hout, schroeven en pluggen te halen... En stiekem wil ik al een tijdje mijn oude bedrade B&D decoupeerzaag vervangen voor een makita met een accu ;)
Let aub heel goed op of het model in de lijst van actiemodellen staat!

• Wixxy
  • Laatst online: 15-06 11:03
Toen ik mij gisteren ging registreren voor de gratis accu kreeg ik het volgende scherm, dus ben benieuwd...

• BlackMonkey
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
GeleFles schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:57:
Let wel goed op. Praxis verkoopt in de winkel vaak de bouwmarkt lijn. Die gebruiken andere accu's (de witte, G lijn) dan waar de meeste machines op werken (LXT). Ik weet niet zeker of je daar een accu bij krijgt. Zelf zou ik voor de toekomst zeker een LXT lijn machine nemen.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Het gaat om de https://www.praxis.nl/ger...2zj-18v-bare-tool/5641439 , maar zie inmiddels dat ie bij de hornbach een stuk goedkoper is... Dan haal ik hem daar wel!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:De slowchat mag weer een stuk minder. Vragen over winkels die wel/niet meedoen aan een cashbackactie kunnen het beste eerst aan de winkel en/of cashbackverstrekker gesteld worden, die zullen daar het beste een antwoord op weten.

Dan kunnen we hier weer aanbiedingen en kortingscodes posten.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-06 22:37
Ik dacht ff een mooi koopje te scoren op deze ratel en doppenset van Beta maar kwam er op het laatst achter dat het een set met inchmaten betreft.

Maar misschien is dit een mooie deal voor iemand die hobbyt aan Engelse auto's/motoren?

Beta 920AS/C17X twv ca €240,- voor €99,- bij:
https://www.usedproductsz...1-2inch-nieuw-in-sea.html

• sjirafje
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19:21

sjirafje

Come get some!

De Engelse en Amerikaanse inch maten zijn niet het zelfde. Dit setje betreft volgens mij Amerikaanse maten.

"I've had it with these motherf*cking snakes on this motherf*cking plane!"
Samuel L. Jackson, Snakes on a Plane

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 23:19
Een vraag tijdens de makita actie gratis accu bij aanschaf machine die bijna ten einde loopt.
Maar als ik 2 machines koop die onder de actie vallen krijg je dan gewoon 1 accu of 2 accus
Hier kan ik niets over terug vinden in de voorwaarden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:14
J.E. Weinor schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:17:
Een vraag tijdens de makita actie gratis accu bij aanschaf machine die bijna ten einde loopt.
Maar als ik 2 machines koop die onder de actie vallen krijg je dan gewoon 1 accu of 2 accus
Hier kan ik niets over terug vinden in de voorwaarden.
?
Daar beginnen de voorwaarden mee . . .
Bovendien staat dit topic er vol mee.
Als particulier kan je meerdere accu's krijgen. Maar niet op gelijke artikelen. Dus twee dezelfde boormachines levert 1 accu op.

[Voor 17% gewijzigd door Raymond op 29-03-2021 00:23]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Come get some!

De Bosch GBH 2-28 F (in L-boxx) is in de aanbieding op amazon.de en amazon.nl 151,49

• J.E. Weinor
Raymond schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:20:
[...]

?
Daar beginnen de voorwaarden mee . . .
Bovendien staat dit topic er vol mee.
Als particulier kan je meerdere accu's krijgen. Maar niet op gelijke artikelen. Dus twee dezelfde boormachines levert 1 accu op.
Max 5 accu's staat er onder verschillende type machines per deelname in de voorwaarden.
Of je aankoop bij dezelfde erkende dealer of verschillend moet zijn is niet duidelijk.

Had vorig jaar ook 2 verschillende makita machines besteld bij een erkende dealer die ook onder de gratis accu vielen maar kreeg maar 1 accu en geen 2 thuisgestuurd tijdens registratie van makita vandaar dat ik de vraag maar stelde.

Kreeg op advies van iemand die kreeg ook maar 1 gratis accu en geen 2 om via een familie of vrienden een makita product aan te schaffen voor een 2e of 3e gratis accu.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:09
J.E. Weinor schreef op maandag 29 maart 2021 @ 01:26:
[...]

Max 5 accu's staat er onder verschillende type machines per deelname in de voorwaarden.
Of je aankoop bij dezelfde erkende dealer of verschillend moet zijn is niet duidelijk.

Had vorig jaar ook 2 verschillende makita machines besteld bij een erkende dealer die ook onder de gratis accu vielen maar kreeg maar 1 accu en geen 2 thuisgestuurd tijdens registratie van makita vandaar dat ik de vraag maar stelde.

Kreeg op advies van iemand die kreeg ook maar 1 gratis accu en geen 2 om via een familie of vrienden een makita product aan te schaffen voor een 2e of 3e gratis accu.
Je moet de producten los registreren als het losse facturen zijn. Systeem snapt twee machines met twee facturen niet en pakt dan alleen de eerste. 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MJV
  • Nu online
sjirafje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 01:03:
De Bosch GBH 2-28 F (in L-boxx) is in de aanbieding op amazon.de en amazon.nl 151,49
Er is nog meer Bosch blauw in de aanbieding:
https://www.amazon.de/dea...d_r=R1J1EE9PBH4TX6F3M6B8#

• J.E. Weinor
jadjong schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:04:
[...]

Je moet de producten los registreren als het losse facturen zijn. Systeem snapt twee machines met twee facturen niet en pakt dan alleen de eerste. 8)7
Het was 1 factuur bij dezelfde dealer met 2 verschillende type machines op de factuur bon die zijn besteld beide machines zijn geregistreerd type nr wat je moest doen tijdens registratie etc etc precies volgens de regels maar wel 1 gratis accu en geen 2

• sjirafje

sjirafje

Come get some!

sjirafje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 01:03:
De voorraad op amazon.de lijkt op. Op amazon.nl is hij er nog wel voor 151,49

• herofruit
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-06 20:14
J.E. Weinor schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:29:
[...]

Het was 1 factuur bij dezelfde dealer met 2 verschillende type machines op de factuur bon die zijn besteld beide machines zijn geregistreerd type nr wat je moest doen tijdens registratie etc etc precies volgens de regels maar wel 1 gratis accu en geen 2
Dat is vreemd, want de regels schrijven voor dat het kan.

Gewoon nieuwe registratie doen, gegevens invullen, factuur bijvoegen en indienen.
Daarna een tweede registratie doen, gegevens invullen, dezelfde factuur bijvoegen, klaar.

[Voor 4% gewijzigd door herofruit op 29-03-2021 14:03]

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

@J.E. Weinor (en de rest): ik heb de accu discussie even uit het gereedschapstopic in WVB verplaatst naar het aanbiedingen topic in A&K.

Ik heb overigens ook wel eens 2 accu's ontvangen terwijl ik er maar 1 had aangevraagd, dus wellicht is het gewoon een foutje. Anders gewoon Makita even contacteren waarom je maar 1 accu hebt ontvangen.

• J.E. Weinor
Orion84 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:07:
@J.E. Weinor (en de rest): ik heb de accu discussie even uit het gereedschapstopic in WVB verplaatst naar het aanbiedingen topic in A&K.

Ik heb overigens ook wel eens 2 accu's ontvangen terwijl ik er maar 1 had aangevraagd, dus wellicht is het gewoon een foutje. Anders gewoon Makita even contacteren waarom je maar 1 accu hebt ontvangen.
Even offtopic in deze topic de aanvraag is al ruim een jaar geleden dus opnieuw aanvragen gaat niet meer op.

Er staat nu een nieuwe bestelling en verwacht het morgen binnen voor een handcirkelzaag DHS660ZJ 18v. voor een gratis accu met adapter.

Ben nu aan het kijken voor een geleiderail van makita 1500 mm in foudraal, als set compleet met 2 geleiderails koppelset en foudraal is niet aantrekkelijk en helemaal niet voordelig je bent goedkoper uit door het als onderdelen los te bestellen dan een complete set scheelt toch weer 50 euro of meer.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• MJV
  • Nu online
15 euro korting bij Toolstation bij besteding boven de 75 euro met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True