verkeerde topic
[ Voor 97% gewijzigd door 6killer op 26-11-2020 10:28 ]
[ Voor 97% gewijzigd door 6killer op 26-11-2020 10:28 ]
vandaag 84,94 op amazon.deIdanue schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:38:
Bosch Professional GSS 18V-10 schuurmachine in de aanbieding op amazon.nl voor € 92,80.
In L-Boxx zonder accu, met accessoires.
Van het kastje naar de muur lopen...
Ik ben nog op zoek naar een Makita multitool.yay schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:47:
De Makita multitool in mbox met accessoires voor € 180,- bij Gereedschapcentrum.
Het is wel de DTM51ZJX2
Dat is wel beter inderdaad. Bedankt voor de tip.banaliteit schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:02:
[...]
Ik ben nog op zoek naar een Makita multitool.
Volgens mij kan je beter bij Hornbach de DTM51ZJX3 kopen met de laagste prijs garantie op basis van ToolNation. De prijs is dan ~203 euro en bij de DTM51ZJX3 krijg je nog extra's en je kan een gratis led lamp aanvragen via de Makita actie.
De opties suggereren dat die 84e zonder box is of mis ik iets?DancePlaza schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:03:
[...]
vandaag 84,94 op amazon.de
https://www.amazon.de/gp/product/B01LXHOMR5?psc=1
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Gewoon kijken welke productcode het om gaat: 06019D0202, die is met L-Box.Faddermakker schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:00:
[...]
De opties suggereren dat die 84e zonder box is of mis ik iets?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Tip: bestel het product bij Hornbach en je krijgt het verschil van het aankoopbedrag terug en met 10% korting ivm laagste prijs garantie. En via de Hornbach recht op de 20e cashback! Uiteindelijke prijs is rond de 60e voor dit type bovenfrees!Martinusz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:00:
Bosch Home and Garden POF 1400 ACE Bovenfrees 1400W voor 89,99 bij Amazon.
*geen cashback i.v.m. Amazon uitsluiting.
Zag het inderdaad, de duurdere was met kartonnendoos. Was helaas te laatfsfikke schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:03:
[...]
Gewoon kijken welke productcode het om gaat: 06019D0202, die is met L-Box.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Random orbital schuurmachine staat ook bij de Action voor 26 euro, snap niet dat het zo duur moet zijnnvermen schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:12:
[...]
Hangt er van met welke machines je vergelijkt natuurlijk, het is een schijntje als je vergelijkt met Rupes, Mirka, of Festool
en gewone oribtal kan je moeilijk vergelijken met random-orbital
een aantal puntjes waarom ik voor deze machine gekozen heb:
- Random-orbital 4mm orbit +2mm stroke, hetgeen een fijne finishing sander is.
- Erg lage trillingswaarde maakt langdurig gebruik draaglijker.
- Wisselbare schuurzool met zowel een 150 en 125mm zool geleverd. Dus hoef ik geen extra 125mm machine kopen.
- komt in een l-boxx, hetgeen wel handiger stapelt met de rest van mijn gereedschap
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ja natuurlijk, dat zijn allemaal zaken die beter worden als het iets meer mag kosten. Ergonomie, hoe goed het daadwerkelijk schuurt, levensduur enzovoortBoudewijn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:12:
Niet alleen de beweging maar ook gewoon de ergonomie. Dat vind ik het grote verschil.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Is dit inmiddels misschien verandert of kijk ik gewoon niet goed? Zie geen uitsluiting van AmazonRaymond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:45:
[...]
Het staat in de voorwaarden van de actie.
lanoisseforP in "(Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic"S0epkip schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:03:
[...]
Is dit inmiddels misschien verandert of kijk ik gewoon niet goed? Zie geen uitsluiting van Amazon
[ Voor 12% gewijzigd door Raymond op 28-11-2020 21:58 ]
Staat pas in de voorwaarden als je de aanvraag gaat indienen op die website.S0epkip schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:03:
[...]
Is dit inmiddels misschien verandert of kijk ik gewoon niet goed? Zie geen uitsluiting van Amazon
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ohhhh, lekker duidelijk. /GenaaidMartinusz schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:53:
[...]
Staat pas in de voorwaarden als je de aanvraag gaat indienen op die website.
Dus Amazon.de gaat ook niet werkenDeze actie is geldig van 7 september 2020 t/m 10 januari 2021.
Deze actie is geldig bij aankoop van een geselecteerd assortiment Bosch gereedschappen. Deze actie is niet geldig op aankopen gedaan op amazon.nl
De actie is uitsluitend geldig op in Nederland, België en Luxemburg aangeschafte gereedschappen
[ Voor 43% gewijzigd door S0epkip op 29-11-2020 14:12 ]
Helaas nu al weer 177, anders had ik hem ook gekochtPepper92 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:11:
Bosch GSR 12v-35 met 2x 3Ah, oplader en L-box voor €122 bij Amazon.
Schijnt erg populair te zijn hier op tweakers, dus heb m besteld!
[ Voor 11% gewijzigd door dragonhaertt op 29-11-2020 22:04 ]
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Voor degene (zoals iknvermen schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:15:
de Black Friday aanbiedingen voor Bosch Pro zijn op Amazon gestart.
net de GEX 125-150 AVE voor €166 binnengehaald
maar ook o.a. de referentie-boorhamer GBH 2-28 F in een mooie aanbieding
'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Bij de deal van Amazon krijg je geen boortjes/beitel volgens mij.sjirafje schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:19:
De GBH 2-28 F is op dit moment €164,99 bij amazon. Bij Hornbach is hij 206€.
Ik kan alleen niet terugvinden of dit om het zelfde artikel gaat en je dus bij Hornbach gebruik kunt maken van de laagste prijsgarantie. Iemand hier die ervaring heeft met die laagste prijs garantie?
Zelfde machine, niet dezelfde set dus krijg je niet met LPG.sjirafje schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:19:
De GBH 2-28 F is op dit moment €164,99 bij amazon. Bij Hornbach is hij 206€.
Ik kan alleen niet terugvinden of dit om het zelfde artikel gaat en je dus bij Hornbach gebruik kunt maken van de laagste prijsgarantie. Iemand hier die ervaring heeft met die laagste prijs garantie?
[ Voor 43% gewijzigd door sjirafje op 30-11-2020 13:40 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Impry schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:17:
Zie zojuist de volgende melding op Toolstation staan:Van 1 december 2020 tot en met 31 maart 2021 bij aanschaf van deze Makita body 1 accu gratis na registratie op www.makita.nl/aanbieding.
De actie is nog niet te vinden op de site van Makita, maar mooi dat hij weer van start gaat!
https://www.makita.nl/productcampagne-productoverzicht.html
Toolstation linkt naar deze selectie van machines, ik kan niet vinden of dat de volledige lijst is.
Juist
Mooie prijs! Ik was bijna overstag maar dit type heeft geen zuigkracht regeling en dat vind ik echt waardeloos met de schuurmachine.yay schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:24:
Ik had zelf nog een Bosch GAS 35 l SFC+ gekocht bij Amazon voor €335,- En deze bij Hornbach aangeboden voor de LPG. Die honoreren ze. Dus grofweg komt ie dan op €300,-
Vandaag is hij ook nog voor die prijs: Bosch Professional Alleszuiger GAS 35 L SFC+ (1200 W, 3 m slang, reservoirvolume: 35 l, in doos)
[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 01-12-2020 10:39 ]
Nice, dit komt mij heel goed uit, bedankt voor de tip!herofruit schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:03:
Makita heeft vanaf vandaag weer een gratis accu bij veel machines..
[Afbeelding]
https://www.mtools.nl/blog/makita-actie-gratis-accu/
Bijvoorbeeld op de DDF484, dus dat komt mooi uit!
[ Voor 5% gewijzigd door Shapeshifter op 01-12-2020 09:18 ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ik vind het wat verwarrend hoe het daar staat:Shapeshifter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:16:
[...]
Nice, dit komt mij heel goed uit, bedankt voor de tip!
Zakelijke gebruikers. Je dient een BTW- en KvK nummer te verstrekken. Je kunt zoveel actieproducten aanschaffen als je wil, en per actieproduct
Gratis actie-item aanvragen. Als er op een actieproduct tegelijkertijd meerdere acties lopen dan moet je een keuze maken welk gratis actie-item je wilt ontvangen.
Particuliere gebruikers. Koop je twee of meer identieke actieproducten in deze actieperiode, dan kun je er maximaal 1 registreren voor een gratis actie-item. Als er op een actieproduct tegelijkertijd meerdere acties lopen dan moet je een keuze maken welk gratis actie-item je wil ontvangen.
Personeel van Makita en dealers kunnen niet deelnemen aan deze actie.
Ja ik struikelde er de eerste keer ook over, nou was ik toch van plan om zakelijk te kopen, dus whatever. Zie alleen wel nu dat de set die ik in gedachten had niet onder de actie valtMJV schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:21:
[...]
Ik vind het wat verwarrend hoe het daar staat:
[...]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ik had twee artikelen op de korrel om te kopen. Ik denk dat mijn vader ook 1 artikel gaat registreren.MJV schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:21:
[...]
[...]
Ze zeggen toch gewoon dat je maar 1 product kunt registeren als je meerdere dezelfde producten hebt gekocht. Dus je kunt bijvoorbeeld niet 5x de DDF484 registreren om 5 accu's te krijgen, maar als je 5 verschillende apparaten hebt gekocht wel?MJV schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:21:
[...]
[...]
Dat is wel ook mijn interpretatie van "twee of meer identieke actieproducten", jadaboemann schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:38:
[...]
Ze zeggen toch gewoon dat je maar 1 product kunt registeren als je meerdere dezelfde producten hebt gekocht. Dus je kunt bijvoorbeeld niet 5x de DDF484 registreren om 5 accu's te krijgen, maar als je 5 verschillende apparaten hebt gekocht wel?
wat @wheel zegt lijkt mij te kloppen.daboemann schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:38:
[...]
Ze zeggen toch gewoon dat je maar 1 product kunt registeren als je meerdere dezelfde producten hebt gekocht. Dus je kunt bijvoorbeeld niet 5x de DDF484 registreren om 5 accu's te krijgen, maar als je 5 verschillende apparaten hebt gekocht wel?
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Precies en bij wijze van spreken een handeltje opzet op MP ofzo.BrtH schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:25:
Om te voorkomen dat je 10 keer de goedkoopste bladblazer gaat kopen?
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
De DDF484ZJ is bij Mtools.nl wel afgelopen nacht €16,- duurder geworden.. Het verschil moet ergens vandaan komen ;-)RevellNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:50:
Nou, toch de prijzen van de DDF484 en de DSP600 maar even in de gaten houden de komende tijd dan!
Lolwut, lekker een set via je ouders doen ofzo.Fraggert schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:22:
[...]
wat @wheel zegt lijkt mij te kloppen.
hoewel ik de achterliggende gedachte dan kwijt ben.
ik mag niet 2 x de 484 kopen en recht hebben op 2 accu's
ik mag wel 1 x 484 en een 18v decoupeerzaag kopen en recht hebben op 2 accu's.
WTF![]()
Ecodan warmtepomp
Ik hou de grafiek op pricewatch: Makita DDF484Z (koffer, zonder accu en lader) goed in de gaten! ;-)herofruit schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:23:
[...]
De DDF484ZJ is bij Mtools.nl wel afgelopen nacht €16,- duurder geworden.. Het verschil moet ergens vandaan komen ;-)
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Daar zit een foutje in. Hij staat nu in pricewatch vermeld als Z versie, maar linkt naar ZJ versies. (Z = zonder koffer, zonder accu, zonder lader; ZJ = met koffer, zonder accu, zonder lader)RevellNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:40:
[...]
Ik hou de grafiek op pricewatch: Makita DDF484Z (koffer, zonder accu en lader) goed in de gaten! ;-)
Inclusief gratis accu via makitaTranze schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:59:
€ 106,16 voor de DDF484ZJ met laagste prijs garantie bij Hornbach lijkt me al een prima deal toch.
Die zal ik morgen of vanmiddag dan gaan halen. Ik koppel het terug als er nog bijzonderheden zijn.Tranze schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:59:
€ 106,16 voor de DDF484ZJ met laagste prijs garantie bij Hornbach lijkt me al een prima deal toch.
Ik heb de DDF484ZJ gisteren zelf online besteld voor € 106,16 (op basis van, samen met een DTD153ZJ en een DTM51ZJX3). Voor alle drie een https://www.hornbach.nl/shop/garantie/prijsgarantie.html ingevuld en ik had tegen de avond bevestiging dat ik het verschil terugkrijgherofruit schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:50:
[...]
Die zal ik morgen of vanmiddag dan gaan halen. Ik koppel het terug als er nog bijzonderheden zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Tranze op 03-12-2020 06:12 ]
De laagste prijs garantie van ToolNation? Of ben je nog goedkopere webshops tegen gekomen?Tranze schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:54:
[...]
Ik heb hem gisteren zelf online besteld, samen met een DTD153ZJ en een DTM51ZJX3. Voor alle drie een https://www.hornbach.nl/shop/garantie/prijsgarantie.html ingevuld en ik had tegen de avond bevestiging dat ik het verschil terugkrijg. Binnenkort even afhalen (dan betaal je geen verzendkosten) en dan de gratis accu's aanvragen.
*Edit* Stom, je linkt er zelf naar. Thx!Tranze schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:54:
[...]
Ik heb hem gisteren zelf online besteld (op basis van, samen met een DTD153ZJ en een DTM51ZJX3. Voor alle drie een https://www.hornbach.nl/shop/garantie/prijsgarantie.html ingevuld en ik had tegen de avond bevestiging dat ik het verschil terugkrijg. Binnenkort even afhalen (dan betaal je geen verzendkosten) en dan de gratis accu's aanvragen.
[ Voor 4% gewijzigd door iKiddo op 02-12-2020 13:18 ]
Ah fuck ik had die van toolmax gebruiktTranze schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:54:
[...]
Ik heb hem gisteren zelf online besteld (op basis van, samen met een DTD153ZJ en een DTM51ZJX3. Voor alle drie een https://www.hornbach.nl/shop/garantie/prijsgarantie.html ingevuld en ik had tegen de avond bevestiging dat ik het verschil terugkrijg. Binnenkort even afhalen (dan betaal je geen verzendkosten) en dan de gratis accu's aanvragen.
Voor de volgende keer de EAN code invullen bij https://www.google.com/shopping en dan daar de prijs vergelijkenmierenfokker schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:41:
[...]
Ah fuck ik had die van toolmax gebruikt117,95 haha
Nee. Het artikel moet 100% exact gelijk zijn. De EAN codes moeten dus gelijk zijn. Liefst zien ze die ook (althans als je online besteld).Xavier schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:08:
De Metabo KGS 216M afkortzaag is in de aanbieding bij amazon.nl (https://www.amazon.nl/dp/B00NA054EE) Maar ook opeens niet meer op voorraad.
De hornbach heeft natuurlijk laagste prijs garantie, maar die verkopen hem met 2 zaagbladen. Is dat dan nog gelijk? (https://www.hornbach.nl/s...den/10152605/artikel.html)
Amazon laat geen EAN codes zienjobr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:43:
[...]
Nee. Het artikel moet 100% exact gelijk zijn. De EAN codes moeten dus gelijk zijn. Liefst zien ze die ook (althans als je online besteld).
[ Voor 9% gewijzigd door Waypoint op 02-12-2020 21:33 ]
De laatste 2 artikelen die ik kocht in de winkel deden ze niet moeilijk over die code. Kwam in beide gevallen niet overeen terwijl het product hetzelfde was. Sp6000 inval en een Bosch blauw afstandmeterjobr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:43:
[...]
Nee. Het artikel moet 100% exact gelijk zijn. De EAN codes moeten dus gelijk zijn. Liefst zien ze die ook (althans als je online besteld).
Je krijgt de goedkopere prijs van de aanbieder die je aandraagt plus 10% korting (op de aanschafprijs dus)superfunki schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:27:
Krijg je bij die laatste prijs garantie tien procent over het verschil in aanschafprijs of tien procent over de aanschafprijs zelf? Krijg een beetje de indruk dat het laatste het geval is als ik sommige reacties lees maar dacht altijd het eerste
Ik heb net de Makita DTD155ZJ voor €0.05 goedkoper gehad, incl. 10% extra korting op de laagste prijs.superfunki schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:27:
Krijg je bij die laatste prijs garantie tien procent over het verschil in aanschafprijs of tien procent over de aanschafprijs zelf? Krijg een beetje de indruk dat het laatste het geval is als ik sommige reacties lees maar dacht altijd het eerste
[ Voor 32% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 07-12-2020 14:17 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Doen ze ook aan de laagste prijs garantie als het product uitverkocht is? De DTD155ZJ is bij Combitools namelijk niet meer verkrijgbaar.Dennis van der Stelt schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:12:
[...]
Ik heb net de Makita DTD155ZJ voor €0.05 goedkoper gehad, incl. 10% extra korting op de laagste prijs.
Om voor dit topic interessant te maken. Met een DC18RC erbij (die ook elders goedkoper is, maar ik moet even wachten tot ze de Amazon.nl prijs goedkeuren, want die is slechts €25,39 tegen €51,90 bij Hornbach) heb je dan een set voor €110,61 + (€42.35 - 10%=) €38,12 (bij ToolMax) = €148,73. Een gratis accu van Makita.
Als je 'm met accu en lader koopt, ben je het goedkoopst bij Combitools voor €300.
Dat is meer dan 50% korting!!!
Dan doe je het toch hiermee.banaliteit schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:24:
[...]
Doen ze ook aan de laagste prijs garantie als het product uitverkocht is? De DTD155ZJ is bij Combitools namelijk niet meer verkrijgbaar.
FYI: Bij de goedkope DC18RC van 25,39 bij amazon is vermoedelijk aan namaak/vervanger variant. Verschillen zijn een lcd display en lagere laadstroom (3ah). Mij was dit eerst ook niet opgevallenDennis van der Stelt schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:12:
[...]
Ik heb net de Makita DTD155ZJ voor €0.05 goedkoper gehad, incl. 10% extra korting op de laagste prijs.
Om voor dit topic interessant te maken. Met een DC18RC erbij (die ook elders goedkoper is, maar ik moet even wachten tot ze de Amazon.nl prijs goedkeuren, want die is slechts €25,39 tegen €51,90 bij Hornbach) heb je dan een set voor €110,61 + (€42.35 - 10%=) €38,12 (bij ToolMax) = €148,73. Een gratis accu van Makita.
Als je 'm met accu en lader koopt, ben je het goedkoopst bij Combitools voor €300.
Dat is meer dan 50% korting!!!
Maar de Hornbach doet toch niet mee met de gratis accu actie?Tranze schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:54:
[...]
Ik heb de DDF484ZJ gisteren zelf online besteld voor € 106,16 (op basis van, samen met een DTD153ZJ en een DTM51ZJX3). Voor alle drie een https://www.hornbach.nl/shop/garantie/prijsgarantie.html ingevuld en ik had tegen de avond bevestiging dat ik het verschil terugkrijg. Binnenkort even afhalen (dan betaal je geen verzendkosten) en dan de gratis accu's aanvragen.
DarkFire1985 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:00:
Hornbach doet gewoon mee, heb mijn set aan gereedschap in het begin van het jaar gekocht en natuurlijk allen met minimaal 10% korting ivm laagste prijsgarantie.
Iedere keer gewoon netjes een accu en/of led lamp ontvangen.
Ik heb gezocht op Groningen, daar staat de Hornbach niet bij. De Bauhaus staat er dan weer wel bij.Tranze schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:17:
Waarom niet? Ze zijn een Makita dealer.
Als je via de webshop bestelt en voor afhalen in Groningen kiest, dan kan je bij het aanvragen van de accu kiezen voor Hornbach Nederland.pierw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:23:
[...]
Ik heb gezocht op Groningen, daar staat de Hornbach niet bij. De Bauhaus staat er dan weer wel bij.
Ik heb daar dit weekend nog 2 machines gekocht (met 10% extra LPG) en aangemeld voor de gratis accu. Hornbach Groningen staat gewoon in de lijstpierw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:23:
[...]
[...]
Ik heb gezocht op Groningen, daar staat de Hornbach niet bij. De Bauhaus staat er dan weer wel bij.
Juist
En hier alle aanbieding: https://www.amazon.de/dea...=true&smid=A3JWKAKR8XB7XFMJV schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:23:
Bosch Blauw in de aanbieding bij Amazon.de, kan niet zien of het alleen via Prime is. Bijvoorbeeld deze Flexiclick voor 140 euro: https://www.amazon.de/dp/...pa_fabc_dlC_Az7ZFbBEXS81Q
In Nederland zo te zien hetzelfde. Of ja, iets hogere prijzen maar dat is het BTW verschil wat je op .de uiteindelijk ook betaald.MJV schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:23:
Bosch Blauw in de aanbieding bij Amazon.de, kan niet zien of het alleen via Prime is. Bijvoorbeeld deze Flexiclick voor 140 euro: https://www.amazon.de/dp/...pa_fabc_dlC_Az7ZFbBEXS81Q
En waar is dit?Flix20 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:43:
[Afbeelding]
Accessoires bijgeleverd: 2 x 2,0 Ah + lader AL 1130 CV + 10 mm snelspanboorhouder.
https://www.bouwmaat.nl/b...8-volt/product/0000589902
Let wel op dat dit excl. BTW is. Inclusief BTW komt het op 131,89R3DJE schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:22:
[...]
https://www.bouwmaat.nl/b...8-volt/product/0000589902
Lijkt niet in L-boxx te komen anders had ik zeker interesse!
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
De uitvoering waar je naar linkt heeft geen opzetstukken behalve de boorkop. Maar inderdaad wel gelijk dat de GSR 12V-15 FC aantrekkelijk kan zijn.8088 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:55:
Het gaat dus om pricewatch: Bosch GSR 10,8-2-LI
Ik zou 'm zeker laten liggen. Voor Eur 20 meer heb je de FC uitvoering inclusief opzetstukken en nieuwe (snellere) oplader: pricewatch: Bosch GSR 12V-15 FC
[ Voor 6% gewijzigd door BrtH op 17-12-2020 11:59 ]
[ Voor 9% gewijzigd door 8088 op 17-12-2020 12:03 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Niet meer nodig tegenwoordig, ze verkopen ook aan consumenten, iig toen ik een jaar geleden iets haalde.Raegin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:04:
Naast de btw die erbij komt heb je ook een kvk-nummer nodig om bij bouwmaat te kunnen bestellen.
Zeker niet, bouwmaat pas is daar echt verplicht. Sinds de lockdownmaatregelen deze week zelfs met bewaker bij de deur die de pas controleert.....Helox-in-a-box schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:44:
[...]
Niet meer nodig tegenwoordig, ze verkopen ook aan consumenten, iig toen ik een jaar geleden iets haalde.
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Eerder misschien wel, maar sinds dinsdag staat er dus letterlijk een bewaker voor de deur.MJV schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:57:
Het is mogelijk om bij de bouwmaat als particulier online te bestellen en af te halen. Meermaals gedaan.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Is dat zo? Mijn lokale BMH (waar ik vaker koop, ook grote orders, want zelf huis aan het bouwen) mag ik ook niet meer naar de fysieke winkel als particulier.The Eagle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:56:
@MJV @jadjong https://www.zelfbouwinned...en-en-gereedschap/koop-je
Pasje aanvragen en gaan.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nog bedankt hiervoor. Nu zie ik dat de 2 goedkoopste aanbieders, de DSP600Z versie en niet de ZJ versie aanbieden, waardoor de prijs artificieel lager is.RevellNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:40:
[...]
Ik hou de grafiek op pricewatch: Makita DDF484Z (koffer, zonder accu en lader) goed in de gaten! ;-)
@checkdiz Ik heb ook pricewatch: Makita DSP600ZJ 18V Li-Ion accu Invalzaag body in Mbox toegevoegd als product aan de Pricewatch, nu hopen dat daar ook (snel) een grafiek bij gaat komen.
[ Voor 4% gewijzigd door checkdiz op 30-12-2020 13:32 ]
Ok top, thanks man8088 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:08:
offtopic:
@checkdiz Zowel DirectSale als Kijkshop biedt de zaag inclusief Mbox aan, getuige de beschrijvingen. Dus feitelijk toch de ZJ-versie.
Je kunt een verkeerde prijs rapporteren door over de totaalprijs van de aanbieder te hoveren en op 'Onjuiste prijs melden' te klikken.
Bij Hornbach € 94,95. Dus dat is € 124 - € 94,95 = € 29,05 verschil.DHH schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:53:
Ik heb begin deze week een cirkelzaag (PKS 55 A) bij de Praxis gekocht ... een apparaat van € 124,00.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Matched hornbach met Amazon?Dennis van der Stelt schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:06:
[...]
Bij Hornbach € 94,95. Dus dat is € 124 - € 94,95 = € 29,05 verschil.
Met laagste prijsgarantie is € 94,95 - 10% = € 85,46. Dat is in totaal € 38,54 verschil.
Als je dan je €20 cashback meerekent, dan heb je je apparaat voor € 65,46
Ik hoop dat je hem nog niet gebruikt hebt en bij Praxis kunt terugbrengen! ;-)
Als je hier vragen over hebt, DM me maar, dan vervuilen we deze draad niet.
Gelukkig nieuwjaar.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq