• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Jesp_J schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:22:
Als het goed is krijg ik mijn Quest 3 de komende week binnen van Coolblue. Nu vroeg ik me af of deze ook aan mijn Laptop met een RTX 4070 + 7840HS + 16GB DDR5 kan koppelen en of dit dan ook goed werkt.

Ik vind beatsaber heel leuk om te spelen en als ik dan via de pc heel veel extra nummers kan toevoegen dan zou dat wel super mooi zijn.

Moet ik de Quest 3 dan via de officiële link kabel met mijn laptop verbinden of kan dit ook met een goedkopere versie of draadloos?
Kun je prima ervoor gebruiken, niet alle spellen op high, maar Beat Saber moet makkelijk gaan. Je kunt Virtual Desktop of Air-Link ook draadloos gebruiken. VD is beter op alle gebieden dan AL, maar AL is gratis.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• CedricV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
De eerste echte hands-on beginnen beschikbaar te komen:
https://www.youtube.com/watch?v=dQC7EXbTl4A

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Jesp_J schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:22:
Als het goed is krijg ik mijn Quest 3 de komende week binnen van Coolblue. Nu vroeg ik me af of deze ook aan mijn Laptop met een RTX 4070 + 7840HS + 16GB DDR5 kan koppelen en of dit dan ook goed werkt.

Ik vind beatsaber heel leuk om te spelen en als ik dan via de pc heel veel extra nummers kan toevoegen dan zou dat wel super mooi zijn.

Moet ik de Quest 3 dan via de officiële link kabel met mijn laptop verbinden of kan dit ook met een goedkopere versie of draadloos?
Zal wel goed werken! Sommige laptops kunnen een eigen wifi hotspot opzetten, dan kun je via AirLink spelen wat toch wel fijner is dan bekabeld spelen.
Ik denk dat je zelfs Half Life Alyx wel zou kunnen spelen op een mobiele 4070 (imho nog steeds het beste VR spel)

Mixed Reality dev

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03-2025
Het lijkt dat deze bril vriendelijk is of begrijp ik dat verkeerd?

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• willampie
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-12-2025
Hey Tweakers, welke tools/ tweaks/ hacks gebruiken jullie voor betere performance?

Voorbeeld 1: Oculus dash killer
Maak alleen gebruik van streamVR. Deze tool zorgt ervoor dat oculus dash niet opgestart wordt, waardoor je meer resources overhoud voor je games

Nadeel:
Oculus games kunnen mogelijk niet meer goed werken.

Voorbeeld 2: fholger - VR performance toolkit
Verbeter je VR performance door de resolutie te verlagen en deze vervolgens te uspcalen.

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:51
Hallo tweakers!

Ik ben opzoek naar een vr bril die portable is. Dit om met name films op te kijken en daarnaast op te gamen (met name een grote scherm projecteren). Zo ben ik xreal glasses tegengekomen op het internet. Reviews zijn niet echt lovend. Echte concurrenten ben ik niet tegengekomen. Hebben jullie nog tips?

• CedricV
Hombre41 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:13:
[...]

Het lijkt dat deze bril vriendelijk is of begrijp ik dat verkeerd?
Je bedoelt voor brillendragers?
Er gaat een ingebouwde slider zitten in de facial interface waardoor je de afstand kan variëren.
Er gaan ook van meta zelf lens inserts worden verkocht; dus ja de bril is goed ontwikkeld voor brillendragers.

• CedricV
willampie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:08:
Hey Tweakers, welke tools/ tweaks/ hacks gebruiken jullie voor betere performance?

Voorbeeld 1: Oculus dash killer
Maak alleen gebruik van streamVR. Deze tool zorgt ervoor dat oculus dash niet opgestart wordt, waardoor je meer resources overhoud voor je games

Nadeel:
Oculus games kunnen mogelijk niet meer goed werken.

Voorbeeld 2: fholger - VR performance toolkit
Verbeter je VR performance door de resolutie te verlagen en deze vervolgens te uspcalen.
Hey, op de quest 2 eigenlijk geen issues met performance bij PCVR. De limiterende factor is de chip in de quest 2 die kan maar pakketjes tot een 300mbps goed decoden in mijn ervaring (afhankelijk van de codec).
De Quest 3 gaat meer resolutie moeten verwerken natuurlijk maar gaat ook AV1 codec ondersteunen. Van wat ik begrijp gaat 200 mbps op AV1 een beter beeld geven daan 400mpbs op HVEC codecs.
Ik zou er persoonlijk niet aan sleutelen; behalve bvb Virtual Desktop zelf de settings kiezen op basis van de videokaart.

Kan je wat meer info geven over welke pc je hebt en welke performance je mist?

• CedricV
Ilias1991 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:26:
Hallo tweakers!

Ik ben opzoek naar een vr bril die portable is. Dit om met name films op te kijken en daarnaast op te gamen (met name een grote scherm projecteren). Zo ben ik xreal glasses tegengekomen op het internet. Reviews zijn niet echt lovend. Echte concurrenten ben ik niet tegengekomen. Hebben jullie nog tips?
Je bedoelt met portable niet per sé dat je geen laptop zou gebruiken, toch?
Ik denk als geld geen issue is dat een beyond wel erg portable is maar die is PCVR only.

• CedricV
UPS heeft net een pakketje van Facebook gekregen op mijn naam :-)
Zou normaal op een dagje wel geleverd moeten zijn denk ik :-D

• willampie
CedricV schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:45:
[...]

Hey, op de quest 2 eigenlijk geen issues met performance bij PCVR. De limiterende factor is de chip in de quest 2 die kan maar pakketjes tot een 300mbps goed decoden in mijn ervaring (afhankelijk van de codec).
De Quest 3 gaat meer resolutie moeten verwerken natuurlijk maar gaat ook AV1 codec ondersteunen. Van wat ik begrijp gaat 200 mbps op AV1 een beter beeld geven daan 400mpbs op HVEC codecs.
Ik zou er persoonlijk niet aan sleutelen; behalve bvb Virtual Desktop zelf de settings kiezen op basis van de videokaart.

Kan je wat meer info geven over welke pc je hebt en welke performance je mist?
Ik heb mijn quest 2 al een tijdje geleden verkocht, maar ik ervaarde wel eens micro stutters of een lage FPS terwijl ik een RTX 4070 kaart erin heb zitten. Ik speelde dan op redelijk lage kwaliteit en dan was de fps om te huilen bij bijvoorbeeld asgards wrath ;(.

Ik heb trouwens van verschillende bronnen gehoord dat Airlink juist beter is dan VD. Ik heb wel wat bronnen opgeslagen maar die ga ik hier niet delen als je ze wilt hebben mag je me een PM sturen. (y)

[ Voor 1% gewijzigd door willampie op 09-10-2023 12:57 . Reden: typo ]

• CedricV
Dankjewel voor het aanbod van de links maar is niet nodig ... Ik gebruik zelf ook liever Airlink. Het is wel zo dat het geen statisch gegeven is. Er zijn constant updates. De verschillen tussen de twee evolueren dan ook.
Als morgen of overmorgen de quest binnen is ga ik VD gebruiken omdat die AV1 al ondersteund met de laatste update van deze week.

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
CedricV schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:23:
UPS heeft net een pakketje van Facebook gekregen op mijn naam :-)
Zou normaal op een dagje wel geleverd moeten zijn denk ik :-D
Ik heb 2 mailtjes gekregen van meta over mijn bestelling. De elite strap heeft een "estimated delivery" van 11 oktober, de quest 3 zelf.... 3 november. Ik hoop dat dat een foutje is.

• willampie
CedricV schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:06:
Dankjewel voor het aanbod van de links maar is niet nodig ... Ik gebruik zelf ook liever Airlink. Het is wel zo dat het geen statisch gegeven is. Er zijn constant updates. De verschillen tussen de twee evolueren dan ook.
Als morgen of overmorgen de quest binnen is ga ik VD gebruiken omdat die AV1 al ondersteund met de laatste update van deze week.
Dat had ik inderdaad ook gelezen hierboven, ik ga zeker even VD proberen.
scrappy.doo schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:12:
[...]

Ik heb 2 mailtjes gekregen van meta over mijn bestelling. De elite strap heeft een "estimated delivery" van 11 oktober, de quest 3 zelf.... 3 november. Ik hoop dat dat een foutje is.
Ikzelf heb de 128gb variant en heb een estimated delivery op 11 oktober. Een maat van mij heeft op launchdag de 512gb variant gepre-ordered en heeft ook 3 november als leverdatum. Ik zie dat beide brillen uit Ierland moeten komen dus ik vermoed dat ze hun systeem niet goed op orde hebben.

• scrappy.doo
willampie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:16:
[...]

Dat had ik inderdaad ook gelezen hierboven, ik ga zeker even VD proberen.

[...]

Ikzelf heb de 128gb variant en heb een estimated delivery op 11 oktober. Een maat van mij heeft op launchdag de 512gb variant gepre-ordered en heeft ook 3 november als leverdatum. Ik zie dat beide brillen uit Ierland moeten komen dus ik vermoed dat ze hun systeem niet goed op orde hebben.
Ik heb ook de 512gb versie besteld op launchdag inderdaad. Nou ja. We gaan het wel zien.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21
De 128gb via Coolblue word morgen bij mij geleverd. (Aldus de mail)

Lichtpuntje...

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
Hier de 512GB Quest 3 besteld op 30 September bij Coolblue, zojuist heb ik de verzendbevestiging met Track&Trace ontvangen, waarschijnlijk heb ik hem dus morgen binnen (Als het een keertje in een keer goed gaat met afleveren..)

• bkwadraat
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
Bij mij kom ie morgen ook, krijg vanavond om 22 uur nog een bericht over tijdstip. Kom van de Rift S, dus dat zal wel een belevenis worden.
Is het eigenlijk verstandig om deze totaal te verwijderen (na een copy van de map software te hebben gemaakt)? Neem aan dat mijn account blijft bestaan.

• DaggerNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-01-2024
Nog steeds geen mail ontvangen van coolblue. Had op 27 sept besteld. Mss zo maar ff bellen.

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
vandaag de bevestiging gehad in de mail. wordt morgen geleverd waarschijnlijk. ga ik maar vanuit. :9

Weet iemand goede PCVR games?
Wat gaan jullie als eerste spelen?

[ Voor 25% gewijzigd door Bierbal op 09-10-2023 16:16 ]

• BaggerDeBagger
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15
DaggerNL schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:08:
Nog steeds geen mail ontvangen van coolblue. Had op 27 sept besteld. Mss zo maar ff bellen.
Dat zou ik zeker doen.
Zelf een set op de 28e besteld bij Coolblue en staat voor morgenochtend gepland door PostNL. Overigens stond de levering eerder in de PostNL app dan de bevestigende mail van Coolblue. Kun je wellicht ook nog controleren.

• Bierbal
Wordt wel heel vet zo, lees ook wel dat er full body tracking aankomt. Maar naast gaming gebruik ik hem vooral om meer te bewegen en als fitness apparaat. Maar de mogenlijkheden zijn eindeloos. Zoveel toepassingen.

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-01 00:45
Hier besteld bij fnac, nog geen tracking maar wel veranderd naar "in afwachting van acceptatie door transporteur" dus ik veronderstel dat deze morgen ook moet toekomen. >:)

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-01 23:47

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Bierbal schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:15:
vandaag de bevestiging gehad in de mail. wordt morgen geleverd waarschijnlijk. ga ik maar vanuit. :9

Weet iemand goede PCVR games?
Vacation Simulator is leuk voor casual, en als je iets moeilijkers zoekt is VTOL VR een goeie.
En qua Beat Saber-esque games is RagnaRock best aardig.

[ Voor 7% gewijzigd door Militia Pilot op 09-10-2023 16:33 ]

• Bierbal
Militia Pilot schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:27:
[...]

Vacation Simulator is leuk voor casual, en als je iets moeilijkers zoekt is VTOL VR een goeie.
En qua Beat Saber-esque games is RagnaRock best aardig.
Nice, VTOL bleek dus al in mijn wishlist op steam te staan maar thanks voor de reminder! Ook flight simulator ga ik zeker nog eens uitproberen met mijn Quest 3.

• DaggerNL
BaggerDeBagger schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:16:
[...]

Dat zou ik zeker doen.
Zelf een set op de 28e besteld bij Coolblue en staat voor morgenochtend gepland door PostNL. Overigens stond de levering eerder in de PostNL app dan de bevestigende mail van Coolblue. Kun je wellicht ook nog controleren.
Heb ze gesproken. Wel dikke wachtrij van 20 minuten. Maar de leverdatum staat nog steeds voor morgen. De verwachting is dat ik later vandaag nog een mail ga krijgen. Ik wacht maar rustig af.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-01 21:40
DaggerNL schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

Heb ze gesproken. Wel dikke wachtrij van 20 minuten. Maar de leverdatum staat nog steeds voor morgen. De verwachting is dat ik later vandaag nog een mail ga krijgen. Ik wacht maar rustig af.
Ik heb precies net de mail van Coolblue gekregen. Morgen(avond) weer verder met Moss 2 en Portal VR uitproberen:)

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:13
Vraagje aan andere Pimax Crystal eigenaren :

Na de laatste Crystal firmware update (die met autoIPD adjust) dat de Crystal uitvalt zodra je deze afzet en een paar minuten later weer opzet ?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:09
dierkx36 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:18:
Vraagje aan andere Pimax Crystal eigenaren :

Na de laatste Crystal firmware update (die met autoIPD adjust) dat de Crystal uitvalt zodra je deze afzet en een paar minuten later weer opzet ?
Kun je dit toelichten? Beetje onduidelijk zo.

Er is een stand-by modus en een instelling voor. Die kan volgens mij op 5 seconden of 5 minuten en dat soort waardes staan.
Die heb ik vrij snel op 5 minuten gezet. Batterij krijg ik niet leeg, maar elke keer het scherm uit en aan tijdens het afzetten is irritant inderdaad.

• dierkx36
Playa del C. schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:06:
[...]

Kun je dit toelichten? Beetje onduidelijk zo.

Er is een stand-by modus en een instelling voor. Die kan volgens mij op 5 seconden of 5 minuten en dat soort waardes staan.
Die heb ik vrij snel op 5 minuten gezet. Batterij krijg ik niet leeg, maar elke keer het scherm uit en aan tijdens het afzetten is irritant inderdaad.
Had de helft van het bericht per ongeluk verwijderd |:(

Eergisteren de laatste firmware op de Crystal gezet, en nu gaat iedere keer als ik de Crystal van m'n hoofd af doe om te paffen, en een aantal minuten later weer opzet, uit zijn eigen uit, en dit doet de Crystal iedere keer na centeren op je ogen.
Om een 1 of andere reden word de batterij sinds de update ook snel leeg getrokken :
+/- 1 uur msfs is er nog ongeveer 40% over in de batterij.

Die standy modus uitzetten heb ik ook al naar zitten zoeken maar kan de setting dus niet vinden :/

• Playa del C.
dierkx36 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:04:
[...]

Had de helft van het bericht per ongeluk verwijderd |:(

Eergisteren de laatste firmware op de Crystal gezet, en nu gaat iedere keer als ik de Crystal van m'n hoofd af doe om te paffen, en een aantal minuten later weer opzet, uit zijn eigen uit, en dit doet de Crystal iedere keer na centeren op je ogen.
Om een 1 of andere reden word de batterij sinds de update ook snel leeg getrokken :
+/- 1 uur msfs is er nog ongeveer 40% over in de batterij.

Die standy modus uitzetten heb ik ook al naar zitten zoeken maar kan de setting dus niet vinden :/
Uit of stand-by(scherm zwart)?

De instelling staat ergens in het menu 'device' in Pimax Play. Pas te openen als de headset aan is.

Ik kan ruim twee uur intensief gamen en dan zit ik op 50% of meer batterij over. Dat is 120 Hz mode met eye-tracking. Kan te maken hebben met het goed/opnieuw aansluiten van de USB-hub.

• dierkx36
Playa del C. schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:28:
[...]

Uit of stand-by(scherm zwart)?

De instelling staat ergens in het menu 'device' in Pimax Play. Pas te openen als de headset aan is.

Ik kan ruim twee uur intensief gamen en dan zit ik op 50% of meer batterij over. Dat is 120 Hz mode met eye-tracking. Kan te maken hebben met het goed/opnieuw aansluiten van de USB-hub.
De Crystal schakelt helemaal uit.

Ik had al onder device gekeken, maar zag het daar niet staan : ga morgen er verder induiken.

Dat het mogelijk aan de HUB kan liggen schot me ook al te binnen vanavond.
Heb daarnet alle stekkers gecontroleerd, maar nog niet uitgeprobeerd of het probleem nou weg is.

[edit]
Standby timer gevonden, en van 5 seconden op 10 minuten gezet.
Net effe vlucht gedaan in msfs, inclusief peukpause : Crystal schakelt niet uit.

Alleen in +/- 75 minuten trekt de Crystal de batterij leeg... voorheen duurde dit tussen de 5 en 6 uur
(Crystal is wel 5 weken niet gebruikt, heb toen voor de zekerheid de batterij er maar uitgehaalt, misschien dat dit er nog mee te maken heeft)

[ Voor 21% gewijzigd door dierkx36 op 09-10-2023 23:45 ]

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Kwam deze tegen, wat misschien wel interessant is, (3d) movies kijken met de Q3, en met passthrough kan je bv een super groot scherm toveren op een muur in je kamer en je ziet je eigen kamer dus nog steeds, streamed vanaf je pc..

• Playa del C.
dierkx36 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

De Crystal schakelt helemaal uit.

Ik had al onder device gekeken, maar zag het daar niet staan : ga morgen er verder induiken.

Dat het mogelijk aan de HUB kan liggen schot me ook al te binnen vanavond.
Heb daarnet alle stekkers gecontroleerd, maar nog niet uitgeprobeerd of het probleem nou weg is.

[edit]
Standby timer gevonden, en van 5 seconden op 10 minuten gezet.
Net effe vlucht gedaan in msfs, inclusief peukpause : Crystal schakelt niet uit.

Alleen in +/- 75 minuten trekt de Crystal de batterij leeg... voorheen duurde dit tussen de 5 en 6 uur
(Crystal is wel 5 weken niet gebruikt, heb toen voor de zekerheid de batterij er maar uitgehaalt, misschien dat dit er nog mee te maken heeft)
Dat is nog wel even een onderzoelje waard, inderdaad. Hij zou zo'n 5 uur of meer moeten meegaan op één batterij.

Meestal ligt het aan de verbinding van de kabels en de hub. Je kunt ook testen met andere hubs of zonder hub of deels zonder hub. En de hub zelf op een andere usb-aansluiting kan ook nog natuurlijk. Het is niet uniek voor de Crystal, de kwaliteit van usb-poorten op de moederborden wisselt.

Mijn hub doet het verder vlekkeloos.

• Playa del C.
Plugin schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:19:
Kwam deze tegen, wat misschien wel interessant is, (3d) movies kijken met de Q3, en met passthrough kan je bv een super groot scherm toveren op een muur in je kamer en je ziet je eigen kamer dus nog steeds, streamed vanaf je pc..

[YouTube: THE ULTIMATE CINEMA Experience on Quest 3!]
Klinkt goed. 3d-hd.club is een goed startpunt om 3D films te vinden. Dat is de enige streamingdienst die ik kon vinden, anders wordt het losse films kopen en rippen (en converteren). Kost een 20 euro per maand geloof ik. De films staan klaar in het juiste formaat.

• DutchAce
Plugin schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:19:

[YouTube: THE ULTIMATE CINEMA Experience on Quest 3!]
Dit was ook een van mijn beoogde use cases van de Quest 3. Ik heb het op mijn Reverb G2 ook wel eens geprobeerd, hoe wel het heel 'immersive' was, was de kleine sweet spot een deal breaker voor het echt kijken van films op deze manier, hoewel ik bij het gamen hier geen last van had.

Ik had Avatar 3D al klaar staan op de server, Vanavond eens proberen als ik de Quest 3 binnen heb.

• dierkx36
DutchAce schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:23:
[...]

Dit was ook een van mijn beoogde use cases van de Quest 3. Ik heb het op mijn Reverb G2 ook wel eens geprobeerd, hoe wel het heel 'immersive' was, was de kleine sweet spot een deal breaker voor het echt kijken van films op deze manier, hoewel ik bij het gamen hier geen last van had.

Ik had Avatar 3D al klaar staan op de server, Vanavond eens proberen als ik de Quest 3 binnen heb.
Het ziet er idd uit dat de bijgeleverde hub, of iets met de bijgeleverde hub de oorzaak is.

Vanavond effe verder onderzoeken....

[ Voor 15% gewijzigd door dierkx36 op 10-10-2023 08:23 ]

• Volture
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
scrappy.doo schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:12:
[...]

Dan ben ik niet de enige die dit ontvangen heeft. Ik hoop dat vandaag de deurbel gaat.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Toch ook Quest 3 zojuist besteld en zometeen ophalen bij de MediaMarkt.

Ziet eruit als een flinke verbetering t.o.v. de Quest 2. Kan die door naar de kids :9
Volture schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:40:
[...]
Dan ben ik niet de enige die dit ontvangen heeft. Ik hoop dat vandaag de deurbel gaat.
Mijn Quest 3 bij Amazon besteld stond ook op bezorging vandaag maar was nooit verzonden. Ik kreeg net ook een mailtje dat hij tot nader order vertraagd is..

Maargoed ik heb een grote cursus deze week dus ik heb er toch geen tijd voor. Maar het ziet er naar uit dat er niet zo veel initiele voorraad is.

• Thombias
  • Niet online
Ik wacht iig. tot black friday en uit voorzorg voor eventuele kinderziektes.

• DaggerNL
DaggerNL schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

Net een mail gehad van coolblue. Het is verstuurd, maar wordt morgen pas bezorgd. Een dagje later is niet erg. Beter dan een maand later. 512gb versie

• CedricV
Bij mij is UPS al meer dan 24 uur aan de label bezig... Ziet er inderdaad niet goed uit!
Zogezegd vallen de verkopen tegen vooral van de 128Gb units maar als ik dit hier zo lees dan gaan er toch een hele boel mensen vandaag geen Quest 3 hebben.

• Plugin
  • Niet online
Krijg 'm via alternate, is onderweg (128GB versie).

• CedricV
Alternate.be zegt nochtans ook al 3 werkdagen op de website maar proficiat alleszins...

• DutchAce
Vanmorgen mijn Postnl zending vanuit Coolblue van de quest 3 naar een avond levering gezet tegen bijbetaling. Krijg ik net bericht dat hij pas morgen geleverd wordt 😑

[ Voor 5% gewijzigd door DutchAce op 10-10-2023 10:43 ]

• Plugin
  • Niet online
CedricV schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:43:
Alternate.be zegt nochtans ook al 3 werkdagen op de website maar proficiat alleszins...
Tx, bij Alternate.nl staat nog wel steeds voor 22:00 uur besteld, vandaag verzonden.

• Plugin
  • Niet online
Playa del C. schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:19:
[...]

Klinkt goed. 3d-hd.club is een goed startpunt om 3D films te vinden. Dat is de enige streamingdienst die ik kon vinden, anders wordt het losse films kopen en rippen (en converteren). Kost een 20 euro per maand geloof ik. De films staan klaar in het juiste formaat.
Ja, zijn nog wel andere manieren maar dan niet legaal.

• Playa del C.
Plugin schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:50:
[...]
Ja, zijn nog wel andere manieren maar dan niet legaal.
Uiteraard, maar ook mijn suggestie is semi-legaal of als je heel strikt bent niet-legaal. Er is gewoon niks online te krijgen op de legale manier. En om dan zelf de schijfjes te kopen en te rippen, tja.

Oh ja, 3D-p*rn* is wel legaal te vinden (niet dat ik dat interessant genoeg vond). Gratis of met abonnement en inclusief de videosoftware. Daar kan het dus wel.

• Plugin
  • Niet online
DutchAce schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:23:
[...]

Ja met de Q2 was het ook nog niet perfect, had al wel SkyBox VR player, hopelijk met de Q3 goed genoeg voor een goede thuis bioscoop 3d film ervaring.

• Koldur
Misschien moet er even een apart topic komen, maar het uitleveren van de pre-orders is wel een rommel bij Meta.
Komt in ieder geval met een dag vertraging, slecht gecoördineerd door Meta. Als je met ze chat, krijg je ook geen enkel ander antwoord dan: "Jammer maar helaas."

Helemaal omdat ze wel gewoon in de winkel liggen bij de MM onder andere...

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:19
Werkt de Referral nog steeds?
https://www.meta.com/nl-n...les/referrals-meta-store/

Anders zou ik graag met iemand de referral bonus van 30 dollar delen. :)

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
Koldur schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:59:
Misschien moet er even een apart topic komen, maar het uitleveren van de pre-orders is wel een rommel bij Meta.
Komt in ieder geval met een dag vertraging, slecht gecoördineerd door Meta. Als je met ze chat, krijg je ook geen enkel ander antwoord dan: "Jammer maar helaas."

Helemaal omdat ze wel gewoon in de winkel liggen bij de MM onder andere...
Meta heeft er inderdaad een flinke bende van gemaakt, hier ook mee te maken helaas.
Claimen dat ze verzonden hebben terwijl de tracking niet werkt en de support die zegt van wel.

Je zou overigens maar de 512 versie daar gehaald hebben, dat is zo te lezen nog erger.

[ Voor 6% gewijzigd door S95Sedan op 10-10-2023 11:36 ]

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-12-2025
Robertobananas schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:01:
Werkt de Referral nog steeds?
https://www.meta.com/nl-n...les/referrals-meta-store/

Anders zou ik graag met iemand de referral bonus van 30 dollar delen. :)
Op Reddit las ik dat het zou moeten werken voor de Quest 3. Misschien dat de Nederlandse pagina's nog niet geüpdatet zijn. Ik kan je vanmiddag wel een referral linkje sturen :)

• morm
  • Nu online
Geen referral links aub :)

[ Voor 101% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:57 ]

• BaggerDeBagger
Zojuist de Quest 3 binnen gekregen!
Ik zie ook positieve berichten vwb referrals en de Quest 3.

[ Voor 48% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:58 ]

• Plugin
  • Niet online
Heb de Q3 ook! Supergoede eerste indrukken, ook al even snel een 3d film bekeken, Star Wars Episode VII The Force Awakens via SkyBox VR player en zeker tevreden! Ga zeker op deze manier 3d films bekijken.

Menu's ook veel scherper dan de Q2 en erg snel. Passthrough erg fijn, je kan je telefoon met de Q3 gewoon aflezen en bedienen bv.

Out of the box was de Q3 55% opgeladen btw. Batterijen zaten al in de controllers.
Geluidskwaliteit goed genoeg, beter dan de Q2 in elk geval. Standaard strap ook goed genoeg, maar wellicht later nog een keer upgraden.

[ Voor 24% gewijzigd door Plugin op 10-10-2023 12:26 ]

• BaggerDeBagger
Dank je morm voor de referral!

• Koldur
@BaggerDeBagger en @Plugin Hebben jullie hem via Meta ontvangen? Zo ja, UPS link gekregen en klopte dit? Of staat daar ook nog alleen verzendlabel ontvangen?

Klinkt in ieder geval goed allemaal, hoewel een dagje langer geen probleem moet zijn, ben ik toch erg ongeduldig haha.
Zeker omdat ik het gebruik i.c.m. sim racen is extra scherpte wel erg prettig, maar ook in het algemeen niet verkeerd.

Referral werkt alleen als je en een nieuw account en een nieuw apparaat activeert toch, alleen een nieuw apparaat is niet voldoende? Of heb ik dat verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:58 ]

• CedricV

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:58 ]

• BaggerDeBagger
Alvast een tip voor je nieuwe Quest 3. De controllers krijgen een update na ingebruikname. De Quest 3 ook. Hierdoor kan het zijn dat headset en controller(s) elkaar niet zien.
Bij mij was een herstart van de headset afdoende om een laatste gemiste controller update te forceren.

• CedricV
Bij mij blijft UPS ook gewoon hangen op label... ben ook wel echt super ongeduldig aan het worden.
Ik had bij meta besteld omdat ik dacht dat zij toch wel zeker voldoende gingen kunnen uitleveren. De Quest 3 had gerust gisteren al echt onderweg mogen zijn :-P

• michownz
  • Registratie: November 2019
Mijn referral link voor degene die het nodig hebben: -

EDIT: Ga hem met een vriend delen

[ Voor 39% gewijzigd door michownz op 10-10-2023 12:21 ]

• Plugin
  • Niet online
Koldur schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:14:
@BaggerDeBagger en @Plugin Hebben jullie hem via Meta ontvangen? Zo ja, UPS link gekregen en klopte dit? Of staat daar ook nog alleen verzendlabel ontvangen?

Klinkt in ieder geval goed allemaal, hoewel een dagje langer geen probleem moet zijn, ben ik toch erg ongeduldig haha.
Zeker omdat ik het gebruik i.c.m. sim racen is extra scherpte wel erg prettig, maar ook in het algemeen niet verkeerd.

Referral werkt alleen als je en een nieuw account en een nieuw apparaat activeert toch, alleen een nieuw apparaat is niet voldoende? Of heb ik dat verkeerd?
Nee wilde 'm eerst via meta kopen maar toch via alternate.nl gedaan. Had zoiets daar bestellen de meeste mensen 'm wellicht niet dus grotere kans op snelle verzending. En via meta gaat het via Ierland geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:58 ]

• CedricV
De referral pagina's melden na "accepten" wel allemaal letterlijk dat het om een quest 2 gaat. Ik zal jouw referral proberen als ik de Quest 3 heb maar vrees er een beetje voor.

• CedricV
Plugin schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:20:
[...]

Nee wilde 'm eerst via meta kopen maar toch via alternate.nl gedaan. Had zoiets daar bestellen de meeste mensen 'm wellicht niet dus grotere kans op snelle verzending. En via meta gaat het via Ierland.
Mijn afhandeling in de mail zegt Ierland maar de locatie van de headset zegt Nederland.
(ik woon in België dus ik ben vrij zeker dat hij fysiek in Nederland vertrekt)

• Koldur
CedricV schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:21:
[...]

Mijn afhandeling in de mail zegt Ierland maar de locatie van de headset zegt Nederland.
(ik woon in België dus ik ben vrij zeker dat hij fysiek in Nederland vertrekt)
Ja, Venlo staat er bij mij. Maar jij dus ook vertraging?

• Playa del C.
Plugin schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:56:
[...]

Ja met de Q2 was het ook nog niet perfect, had al wel SkyBox VR player, hopelijk met de Q3 goed genoeg voor een goede thuis bioscoop 3d film ervaring.
Ik denk dat het wel moet lukken. Heb zelf een Pimax Crystal en dat is voor mij de eerste headset waarbij het films kijken goed genoeg werkt kan qua scherpte en kleuren.

Heb uren in de Crystal horizontaal gelegen en 3D films gezien. Prima te doen en een betere ervaring dan de echte 3D bioscoop wat mij betreft.

• Soliest
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-01 17:08
Ik wacht nog wel wat reviews af. Denk wel dat hij er ooit gaat komen, de specs zijn iig goed tov de Q2. Denk alleen dat ik eerst wil zien hoe het beeld er uit ziet en of ik toch niet voor de Bigscreen Beyond wil gaan welke met kabel direct het beeld binnen krijgt zonder encoding.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

• BaggerDeBagger
Kan iemand met Quest referrals ervaring zeggen hoe en wanneer je weet wanneer een apparaat correct is geactiveerd adh van een referral?
De referral van morm is geaccepteerd. Daarna de Q3 geactiveerd, maar geen bevestiging te zien. Was dat met de Q2 ook zo?
Beetje onduidelijk zo.

• CedricV
Koldur schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:23:
[...]

Ja, Venlo staat er bij mij. Maar jij dus ook vertraging?
Net contact opgenomen met UPS:
UPS: Hi Cédric, thank you for contacting us, I was checking the information of your tracking number on my system and appears that we haven't receive the package from the shipper to start the shipping process

UPS: I suggest to contact them so they can confirm when the package will be provided

Me: ok thank you for the advice!

Ziet er naar uit dat ze het niet bolgewerkt krijgen. Wel jammer als je dan nu gewoon naar een winkel kan gaan en hem gewoon kan inladen in je kar... :X

• Plugin
  • Niet online
Playa del C. schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat het wel moet lukken. Heb zelf een Pimax Crystal en dat is voor mij de eerste headset waarbij het films kijken goed genoeg werkt kan qua scherpte en kleuren.

Heb uren in de Crystal horizontaal gelegen en 3D films gezien. Prima te doen en een betere ervaring dan de echte 3D bioscoop wat mij betreft.
Ja, paar reacties terug al mijn eerste ervaring gedeeld en inderdaad 3d films kijken is zeker een goede ervaring met de Q3!
De Crystal zal wat dat betreft qua beeld nog een stuk beter zijn. Maar am impressed en tevreden met de korte test die ik had gedaan. Skybox VR Player via de Oculus app van je pc werkt ook super. Erg makkelijk om naar de lokale bestanden te browsen van je pc vanuit de Q3 en verschillende achtergronden instelbaar met vele opties. Passthrough tijdens het kijken nog niet getest.

• morm
  • Nu online
BaggerDeBagger schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:15:
Kan iemand met Quest referrals ervaring zeggen hoe en wanneer je weet wanneer een apparaat correct is geactiveerd adh van een referral?
De referral van morm is geaccepteerd. Daarna de Q3 geactiveerd, maar geen bevestiging te zien. Was dat met de Q2 ook zo?
Beetje onduidelijk zo.
Ik zie ook niet dat een referral geaccepteerd is.

Net als BaggerDeBagger vraagt: heeft iemand ervaring hiermee of waar kan je het checken?

Edit: net als ik dit typ, zie ik na refreshen van de Oculus app dat de referral geaccepteerd is. Nu is het afwachten op Meta volgens mij??

[ Voor 11% gewijzigd door morm op 10-10-2023 13:37 ]

• Playa del C.
Plugin schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:19:
[...]

Ja, paar reacties terug al mijn eerste ervaring gedeeld en inderdaad 3d films kijken is zeker een goede ervaring met de Q3!
De Crystal zal wat dat betreft qua beeld nog een stuk beter zijn. Maar am impressed en tevreden met de korte test die ik had gedaan. Skybox VR Player via de Oculus app van je pc werkt ook super. Erg makkelijk om naar de lokale bestanden te browsen van je pc vanuit de Q3 en verschillende achtergronden instelbaar met vele opties. Passthrough tijdens het kijken nog niet getest.
Passthrough bij de Crystal is dan weer vrij zinloos. Zwart-wit en aardig vervormd. Is ook niet echt een functie, het is het beeld wat het ding gebruikt voor tracking. Daar is de Q3 denk ik wel beter in.
Q3 claimt een PPD van 25 geloof ik, die van Crystal is dan 35. Dat is wel een stap scherper, maar dat zegt ook niet alles. Ik denk dat het vanaf een Q3 hoe dan ook wel te doen is met 3D films. Heb zelf de Q3 nog niet opgehad. Wat een rol speelt is de lenzen en die van de Crystal zijn van glas (wel zwaar) en dat is in theorie ook een pluspunt voor de beeldkwaliteit. Bij films zijn de zwartwaarden verder ook wel weer handig, enz. Maar goed, zolang men zich vermaakt en het werkt netjes, dan is het prima. Crystal is wel heel scherp, dat blijft nog steeds indrukwekkend (en maakt mij benieuwd naar de headset van over 10 jaar).

• michownz
  • Registratie: November 2019
Vandaag ook weer bijgeleerd dat je in VR nog steeds een bril nodig hebt voor bijziendheid. Ik dacht, doordat die schermen zo dicht op mij staan dat het geen problemen zou geven. Toen ik daarnet mijn quest 3 probeerde vond het er allemaal wat wazig uitzien, dan zet ik mijn bril op en alles is super scherp.

Iemand ervaring met aangepaste lenzen op een VR bril? Ik zie dat https://vroptician.com/ er aanbiedt voor de quest 3.

• DutchAce
Ik heb me wel kapot gelachen om de volgende video, het interessantste is vanaf 03:25:

Ik ben benieuwd waar dat naar toe gaat met MR/AR, ik zie hier in elk geval mega veel potentieel in!

• scrappy.doo
Denk dat ik, net als velen, flink zit te F5-en op de UPS pagina, maar inmiddels staat de Quest op "on the way" en niet meer op "label created".

• Soliest
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-01 17:08
michownz schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:45:
Vandaag ook weer bijgeleerd dat je in VR nog steeds een bril nodig hebt voor bijziendheid. Ik dacht, doordat die schermen zo dicht op mij staan dat het geen problemen zou geven. Toen ik daarnet mijn quest 3 probeerde vond het er allemaal wat wazig uitzien, dan zet ik mijn bril op en alles is super scherp.

Iemand ervaring met aangepaste lenzen op een VR bril? Ik zie dat https://vroptician.com/ er aanbiedt voor de quest 3.
De lenzen zorgen ervoor dat je op een paar meter moet focussen. Dus kun je ver niet goed zien, dan heb je daar in de headset dus ook last van.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
michownz schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:45:

Er zijn diverse mensen hier in het topic die inzetlenzen op sterkte gebruiken, dus als je even zoekt vind je een hoop ervaringen :) Ik ben in ieder geval erg tevreden met de VR Optician lenzen in mijn Rift S.

Ticking away, the moments that make up a dull day

• BaggerDeBagger
Heel toevallig een VR Bundle bij Humble! Goede timing zeg maar.
Wel Steam, dus niet native, maar wel een paar mooie titels als Demeo, Propagation: Paradise Hotel, I expect you to die 2, After the fall Deluxe, etc.
Wormaap schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:55:
[...]

Er zijn diverse mensen hier in het topic die inzetlenzen op sterkte gebruiken, dus als je even zoekt vind je een hoop ervaringen :) Ik ben in ieder geval erg tevreden met de VR Optician lenzen in mijn Rift S.
VR Optician heeft ook net hun lenzen voor de Q3 in preorder gezet: https://vroptician.com/prescription-lens-inserts/meta-quest3

• Bierbal
scrappy.doo schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:46:
Denk dat ik, net als velen, flink zit te F5-en op de UPS pagina, maar inmiddels staat de Quest op "on the way" en niet meer op "label created".
Ups is altijd trager. Post nl is vanmorgen bij ons langsgeweest☺️

• CedricV
scrappy.doo schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:46:
Hoe laat was het label gemaakt?
Bij mij gisteren tussen 12u00 en 13u00.

Ik zie nog steeds label created en een uur geleden hadden ze het pakket nog niet ontvangen.

• CedricV
Gisteren al een pre-order geplaatst. Ik begrijp dat met het design het voor sommigen beter is gewoon met bril; dus even afwachten zou ik zeggen.
https://www.youtube.com/watch?v=xCzP7uKwzSM&t=1204s
minuut 15 ongeveer spreekt hij over bril vs insert
CedricV schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:36:
[...]
Gisteren al een pre-order geplaatst. Ik begrijp dat met het design het voor sommigen beter is gewoon met bril; dus even afwachten zou ik zeggen.
https://www.youtube.com/watch?v=xCzP7uKwzSM&t=1204s
minuut 15 ongeveer spreekt hij over bril vs insert
Ah dat is interessant. In de Quest 1 gebruikte ik altijd een bril inderdaad. Maar met de Quest 2 kon dat niet. Van binnen was hij te krap waardoor hij zijwaarts op de poten drukte, en bovendien was het gruwelijk lastig om de elite strap op en af te doen over een bril heen. Ik trok hem altijd tegen de lenzen aan met de kans op krassen vandien.

Bij de Quest 1 waren de straps deels van elastiek zodat je hem ver naar voren kon trekken voor je hem ging kantelen, bij de Quest 2 (elite strap) kon dat niet. Hij kan ook niet ver genoeg 'open' om de bril er tussenuit te kunnen halen. De gewone strap vind ik te bij de 2 te slecht om uberhaupt te gebruiken tenzij ik op bed lig.

Maar bij de 3 zo te zien speelt hetzelfde probleem (zelfde design elite strap). Maar inmiddels ben ik wel gewend geraakt aan de inzetlenzen en ik vind ze nu prettig.

Overigens weet ik nog niet of ik voor de elite strap ga. Ik vond die van de Quest 2 voor het geld enorm flut van kwaliteit (echt niet meer dan 20 euro waard) en die van de 3 is 80 euro wat echt veel te veel is als hij net zo slecht gebouwd is als die van de Quest 2. Dat is nog wel even afwachten natuurlijk.

Die van BoboVR was veel beter en goedkoper voor de quest 2, en als je die voor de Quest 2 al hebt komt er ook een upgrade kit zodat je niet een hele nieuwe hoeft te kopen:

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 10-10-2023 14:47 ]

• S95Sedan
CedricV schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:35:
[...]

Hoe laat was het label gemaakt?
Bij mij gisteren tussen 12u00 en 13u00.

Ik zie nog steeds label created en een uur geleden hadden ze het pakket nog niet ontvangen.
Hier rond dezelfde tijd gisteren inderdaad, UPS zegt via de support ook dat ze niks hebben.
Dat terwijl meta claimt verzonden te hebben op de 9e.

• CedricV
S95Sedan schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:45:
[...]

Hier rond dezelfde tijd gisteren inderdaad, UPS zegt via de support ook dat ze niks hebben.
Dat terwijl meta claimt verzonden te hebben op de 9e.
pfffff...
Ik heb contact opgenomen met Meta maar die antwoorden binnen 24-48 uur.
Gaan lange uren worden :+

Vraag me af of ze de pre-orders toch minstens in de binnengekregen volgorde afwerken. Ik had na een kwartier het order geplaatst.

• S95Sedan
CedricV schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:47:
[...]

pfffff...
Ik heb contact opgenomen met Meta maar die antwoorden binnen 24-48 uur.
Gaan lange uren worden :+

Vraag me af of ze de pre-orders toch minstens in de binnengekregen volgorde afwerken. Ik had na een kwartier het order geplaatst.
Check nog eens, hier werkt die T&T inmiddels nu wel eindelijk. (vanuit Eindhoven) Wellicht zitten ze in dezelfde lichting.

• morm
  • Nu online
GekkePrutser schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:44:
[...]

Ah dat is interessant. In de Quest 1 gebruikte ik altijd een bril inderdaad. Maar met de Quest 2 kon dat niet. Van binnen was hij te krap waardoor hij zijwaarts op de poten drukte, en bovendien was het gruwelijk lastig om de elite strap op en af te doen over een bril heen. Ik trok hem altijd tegen de lenzen aan met de kans op krassen vandien.

Bij de Quest 1 waren de straps deels van elastiek zodat je hem ver naar voren kon trekken voor je hem ging kantelen, bij de Quest 2 (elite strap) kon dat niet. Hij kan ook niet ver genoeg 'open' om de bril er tussenuit te kunnen halen. De gewone strap vind ik te bij de 2 te slecht om uberhaupt te gebruiken tenzij ik op bed lig.

Maar bij de 3 zo te zien speelt hetzelfde probleem (zelfde design elite strap). Maar inmiddels ben ik wel gewend geraakt aan de inzetlenzen en ik vind ze nu prettig.

Overigens weet ik nog niet of ik voor de elite strap ga. Ik vond die van de Quest 2 voor het geld enorm flut van kwaliteit (echt niet meer dan 20 euro waard) en die van de 3 is 80 euro wat echt veel te veel is als hij net zo slecht gebouwd is als die van de Quest 2. Dat is nog wel even afwachten natuurlijk.

Die van BoboVR was veel beter en goedkoper voor de quest 2, en als je die voor de Quest 2 al hebt komt er ook een upgrade kit zodat je niet een hele nieuwe hoeft te kopen:

[Twitter]
Yup, de kit is te koop bij Amazon voor €24,99

https://www.amazon.nl/-/e...0&s=merchant-items&sr=1-3

Vanmorgen besteld en levering was toen aanstaande vrijdag. Inmiddels volgende week geworden zie ik. Benieuwd of ik de kit wel vrijdag ontvang.

Edit: Zojuist verzending mail van Amazon. Vrijdag head strap ombouwen van Quest2 naar Quest3.

[ Voor 5% gewijzigd door morm op 10-10-2023 15:40 ]

• Koldur
De mijne is verzonden, ben vriendelijk maar wel duidelijk geweest dat ik het geen goede service vind, daardoor nu €30 store credit gekregen. Dat verlicht het wachten voor mij zeker.

morm schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:55:
[...]

Yup, de kit is te koop bij Amazon voor €24,99

https://www.amazon.nl/-/e...0&s=merchant-items&sr=1-3

Vanmorgen besteld en levering was toen aanstaande vrijdag. Inmiddels volgende week geworden zie ik. Benieuwd of ik de kit wel vrijdag ontvang.

Edit: Zojuist verzending mail van Amazon. Vrijdag head strap ombouwen van Quest2 naar Quest3.
Bedankt!! Ik heb hem ook besteld bij Amazon Spanje. Ik wist niet dat hij al leverbaar was.

Mijn Q3 zou vandaag komen ook vanaf Amazon maar is uitgesteld tot donderdag, helaas :'( Wat nog een vrije dag hier is ook dus waarschijnlijk wordt het dan nog een dag later. Het is niet echt een geweldige launch zo. Ik denk dat het ook komt doordat Amazon vandaag en morgen een grote prime actie heeft.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Inmiddels ook opgehaald, bij CB. Was de zoveelste die er een mee nam.. :P Moet zeggen dat in vergelijking met mijn Quest 2 die lenzen echt echt echt heel goed zijn..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• morm
  • Nu online

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:59 ]

• CedricV
Koldur schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:37:
De mijne is verzonden, ben vriendelijk maar wel duidelijk geweest dat ik het geen goede service vind, daardoor nu €30 store credit gekregen. Dat verlicht het wachten voor mij zeker.
lucky,
Bij mij nog steeds niet en ook geen credit...

• CedricV
S95Sedan schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:49:
[...]

Check nog eens, hier werkt die T&T inmiddels nu wel eindelijk. (vanuit Eindhoven) Wellicht zitten ze in dezelfde lichting.
Nope, nog niets...

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-12-2025
morm schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:00:
[...]

Referral nodig voor 30 euro store tegoed? ;)
Eerst referral accepteren voor je de headset aan je Meta account koppelt.

Heb hem geaccepteerd, thanks! Ga de headset zo activeren.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:59 ]

• Thombias
  • Niet online
Iemand heeft een adapter ontwikkeld om een Quest2 hoofdband op een Quest 3 te kunnen zetten.

https://twitter.com/Sadly..._ABXs8oQAm0F0U5upo5g&s=19

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-01 15:25
BaggerDeBagger schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:03:
Heel toevallig een VR Bundle bij Humble! Goede timing zeg maar.
Wel Steam, dus niet native, maar wel een paar mooie titels als Demeo, Propagation: Paradise Hotel, I expect you to die 2, After the fall Deluxe, etc.
Op tijd? Net te laat; Fanatical had tot een week terug dezelfde games maar dan 10 stuks voor iets meer dan €15, waarbij je kon kiezen uit 17 games in totaal. Die aanbieding is nu voorbij en dan is deze van HB op het moment nog het beste.

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-01 00:45
Hier ook ontvangen, wat een leuk ding zeg!
De mixed reality bevat inderdaad wel wat meer ruis dan verwacht. Maar ik ben zeker niet ontevreden! Hij is momenteel aan het laden want ook de batterij gaat er snel doorheen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 11-10-2023 06:59 ]

Thombias schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:35:
Iemand heeft een adapter ontwikkeld om een Quest2 hoofdband op een Quest 3 te kunnen zetten.

https://twitter.com/Sadly..._ABXs8oQAm0F0U5upo5g&s=19
Bedankt! Ga ik gelijk ff printen! Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de loop/noloop versie is. Heb je deze al geprint en werkt hij een beetje?

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 10-10-2023 18:17 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 127 Laatste