• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@Darkangle Wanneer loopt die NDA eigenlijk af?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

• Tadango
  • Laatst online: 20-07 21:56
Darkangle schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:15:
Dan hebben wij een afwijkend idee van wat jij een deadline noemt 😉.

Ik probeer hier iets duidelijk te maken ondanks een gag order, ik haak af 😅.
Sommigen snappen het niet :P

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Meestal als er een press release oid geweest is, maar dat is alleen dan voor de aankondiging vd hard/software. Meestal de leuke weetjes pas na 1/2/nooit jaar. Hangt af van wat het is, waar het over gaat of met wie je te maken hebt. Valve is bv zeer strict maar compenseert dat heel netjes met werkelijk een complete overload en doorzichtigheid aan info intern.

Meestal krijg je echter weinig tot niets te horen, en word zelfs de release niet gedeeld tot de press release er uit is en je de daadwerkelijke datum dus op die manier achterhaald.

Marketing meuk enzo zijn daarintegen toch niet zo interresant meer (meestal zijn zelfs de 'leaks' nep). Mis ik weinig aan.

• Darkangle
👹

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:10
@Darkangle Laatste paar reacties hier waren wat verwarrend... Heb mij even ingelezen. Ik snap nu waar je vandaan komt, maar je kunt er natuurlijk niet vanuit gaan dat iemand die jouw achtergrond niet kent, bepaalde signalen op pikt. Zal eerlijk zeggen dat ik bij jouw reacties vaak iets had van: zullen we de komende weken even afwachten voordat we gaan oordelen over een product wat er nog niet is?

Dus ja, voor het normale volk: de Crystal ziet er op papier prima uit. Ik heb nooit gesteld dat het ook allemaal waar gemaakt gaat worden. Kans is aanwezig van niet, gezien de track record van Pimax.

Stel dat de Pimax tegenvalt. Wat is dan momenteel iets wat nu of binnenkort te koop is, wat dan wel een Index overtreft?
Had als plan om in 2022 bij de nieuwe game-pc voor next-gen VR te gaan, maar het jaar is bijna om en er gloort nog steeds weinig pcvr next-gen aan de horizon.

Logischerwijs is het de Index 2, maar goed, geen idee wanneer dat gaat komen. En dan nog, als lid van het gewone volk, ik heb ook geen idee of Valve voor PCVR gaat.

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-07 10:25
Ik heb me zelf ook jarenlang gelukkig geacht met de cv1. Uitmuntende tracking, redelijke interface, goed spelaanbod. Ik ben echter dit jaar, na lang wikken en wegen, overgestapt op de Quest 2. Het was niet gelijk de overweldigende ervaring die ik met de cv1 had, maar misschien kan je dat ook niet verwachten bij een tweede generatie. Althans: tweede generatie voor mij persoonlijk. De nieuwigheid is er dan al vanaf.

Niettemin ben ik een half jaar later blij met mijn aankoop. Ik ben gewend geraakt aan de verschillende interfaces voor bekabeld en standalone en de tracking is misschien niet zo goed als met externe sensoren, maar je krijgt er een duizelingwekkende resolutie voor terug. Het beeld maakt nog elke keer weer indruk.

• Darkangle
Playa del C. schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:59:
@Darkangle Laatste paar reacties hier waren wat verwarrend... Heb mij even ingelezen. Ik snap nu waar je vandaan komt, maar je kunt er natuurlijk niet vanuit gaan dat iemand die jouw achtergrond niet kent, bepaalde signalen op pikt. Zal eerlijk zeggen dat ik bij jouw reacties vaak iets had van: zullen we de komende weken even afwachten voordat we gaan oordelen over een product wat er nog niet is?

Dus ja, voor het normale volk: de Crystal ziet er op papier prima uit. Ik heb nooit gesteld dat het ook allemaal waar gemaakt gaat worden. Kans is aanwezig van niet, gezien de track record van Pimax.

Stel dat de Pimax tegenvalt. Wat is dan momenteel iets wat nu of binnenkort te koop is, wat dan wel een Index overtreft?
Had als plan om in 2022 bij de nieuwe game-pc voor next-gen VR te gaan, maar het jaar is bijna om en er gloort nog steeds weinig pcvr next-gen aan de horizon.

Logischerwijs is het de Index 2, maar goed, geen idee wanneer dat gaat komen. En dan nog, als lid van het gewone volk, ik heb ook geen idee of Valve voor PCVR gaat.
Momenteel is niet echt de beste tijd om iets te kopen. Nieuwere headsets komen er aan, en ook de "next gen" belofte is wezenlijk nog niet ingelost: grofweg gezien zitten we nog steeds op gen1 a 1.5, en de headsets die nu uit gaan komen zijn minder spannend dan wat kan.

Sony is over een paar daagjes de meest geavanceerde consumer headset op de markt, en ook al is het een mooi ding, niet super baanbrekend. Dat zou je een goed idee moeten geven hoe de markt er gaat uit zien op korte termijn.

Ik ga je niet vertellen wat voor jou handig is, nog even uithouden of eventueel een Q2 2dehands opduiken voor een prikkie zijn beide opties waar je niet blij van word. Q3 komt er ook straks aan (geruchten zeggen mid 2023), dus dan stort de Q2 markt ook een beetje in.

Valve... Tsja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Eens met alles, alleen hier kon ik niet iets mee :+ Tsja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:19
Omdat ik een hogere resolutie wilde dan de Q2 heb ik een Pico 4 gekocht (ik overwoog al een Reverb G2) en ik ben erg blij met de pancake optics, sweetspot. De Q2 heb ik inmiddels verkocht en mijn processor is van 5600X naar 5800 X3D gegaan waarbij de 5600X ook verkocht is.

Dat geld zit in een potje voor de eerstvolgende aankoop en dat zal ook geen nieuwe headset zijn maar een videokaart die > 90fps haalt in 4k ultra in de Tweakers.net prestatiescore, en dat is vooralsnog alleen de 4090, misschien ook de 4080 en hopelijk de 7900 XTX.

[Persoonlijke mening]Want sorry, een 3080/90 (Ti) is niet 'genoeg' voor 90Hz refresh rate en hoge graphics settings in VR en dat gaat alleen maar toenemen met nieuwe headsets met hogere resoluties per oog[/persoonlijke mening]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 15:44
@UniMatrix
Helemaal met je eens, je hebt met een 4090 op dit moment een kaart die echt goed presteert op Quest 2 resolutie.

Als je een Quest 2/Pico hebt, zou ik zelf niet snel voor een AMD kaart gaan i.v.m. de ellende die zij hebben gehad met de encoders/drivers.
Dat is met Nvidia kaarten altijd goed geweest of snel opgelost, AMD heeft daar meermaals problemen gehad en als klap op de vuurpijl 18 maanden dit niet op weten te lossen. Dat is voor mij de voornaamste reden AMD hierin niet te kunnen vertrouwen.

Zelfs met de oudere drivers waren andere problemen. Als je in Virtual Desktop Discord leest is het ook nu nog schering en inslag m.b.t. AMD kaarten helaas.
Zou graag voor een goedkoper alternatief gaan, maar durf dat nu nog niet aan en als je eenmaal een kaart hebt, kan je niet zomaar even overstappen, want het valt niet onder garantie. Dan moet je weer gaan verkopen e.d.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
UniMatrix schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:19:
Omdat ik een hogere resolutie wilde dan de Q2 heb ik een Pico 4 gekocht (ik overwoog al een Reverb G2) en ik ben erg blij met de pancake optics, sweetspot. De Q2 heb ik inmiddels verkocht en mijn processor is van 5600X naar 5800 X3D gegaan waarbij de 5600X ook verkocht is.

Dat geld zit in een potje voor de eerstvolgende aankoop en dat zal ook geen nieuwe headset zijn maar een videokaart die > 90fps haalt in 4k ultra in de Tweakers.net prestatiescore, en dat is vooralsnog alleen de 4090, misschien ook de 4080 en hopelijk de 7900 XTX.

[Persoonlijke mening]Want sorry, een 3080/90 (Ti) is niet 'genoeg' voor 90Hz refresh rate en hoge graphics settings in VR en dat gaalt alleen maar toenemen met nieuwe headsets met hogere resoluties per oog[/persoonlijke mening]
Helaas blijft het verhaal voorlopig "VR? More powerrrrrrrr". Hoe meer hoe beter. Er word niet of nauwelijks geoptimalizeerd. Het kan allemaal technisch gezien wel, maar de keuze is meestal dat de kosten te hoog zijn om dit te doen (vreemd, want half werk. Enfin, wij verdienen daar aan dus ik kijk er vast wat scheef tegenaan).

Amd heeft historisch gezien problemen met drivers (al 10 jaar oid?). Zeer jammer, daar valt of staat je product mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
@Koldur ik heb ook een tijd een 6900XT gehad en dat ging op zich prima, wel een tijdje een oudere driver moeten gebruiken inderdaad, maar 18 maanden kan ik me niet herinneren.

Maar ik kijk wel specifiek naar de ervaringen voor VR (Reddit) als er een nieuwe kaart uitkomt voor ik iets koop. Babeltechreviews.com is wel een leuke, die reviewen specifiek voor VR (site is nu down?!), de enige voor zover ik weet.

De 7900 XTX moet echt wel significant goedkoper zijn dan een 4090 (> 500 euro) en max -10 - 15% minder presteren in rasterization wil ik het overwegen, anders maar een nier verkopen en een 4090 halen...

Als ik eerlijk ben loopt het meeste goed op de 3070 Ti, Skyrim VR, Asgard's Wrath, Robo Recall enz. Alleen NMS is een drama :) Maar met DLSS performance gaat dat ook redelijk, zit bijna 300 uur in VR in bij mij, leve COVID :o

Ik heb meerdere games gekocht, maar nog niet gespeeld, wachtend op hogere resolutie en betere videokaart.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 17:43
Een beetje een willekeurige vraag,

ik speel veel 2d games via Virtual Desktop. Dit werkt met eigenlijk al m'n games perfect. Alleen Red Dead Redemption 2 geeft hier in problemen, het hapert behoorlijk.

Dit gebeurd zowel full screen, windowed en borderless window. Het gekke is dat als ik een ander venster in windows selecteer en die dan aan de kant schuif zodat ik Red Dead Redemption kan zien het opeens wel soepel loopt.

Performance lijkt niet het probleem te zijn, het werkt bijvoorbeeld met Jedi Fallen order op ultra settings ook gewoon goed. GPU:3080 CPU:5600X Headset: Quest 2 (bedraad en draadloos getest)

Iemand toevallig ook tegen dit probleem aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 16:31
mitchellK schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:19:
Een beetje een willekeurige vraag,

ik speel veel 2d games via Virtual Desktop. Dit werkt met eigenlijk al m'n games perfect. Alleen Red Dead Redemption 2 geeft hier in problemen, het hapert behoorlijk.

Dit gebeurd zowel full screen, windowed en borderless window. Het gekke is dat als ik een ander venster in windows selecteer en die dan aan de kant schuif zodat ik Red Dead Redemption kan zien het opeens wel soepel loopt.

Performance lijkt niet het probleem te zijn, het werkt bijvoorbeeld met Jedi Fallen order op ultra settings ook gewoon goed. GPU:3080 CPU:5600X Headset: Quest 2 (bedraad en draadloos getest)

Ik heb werkelijk geen idee, maar ben wel benieuwd hoe je dit ervaart, 2D games spelen via de VR bril.
Had geen flauw benul dat dit ook mogelijk is en ben nu nieuwsgierig.

Is dit overzichtelijk? Zit je dan gewoon stil aan het bureau, met je handen op het muis en toetsenbord? Of hoe werkt dit? Betere immersie? Zo veel vragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 17:43
ShAd0w schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:30:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee, maar ben wel benieuwd hoe je dit ervaart, 2D games spelen via de VR bril.
Had geen flauw benul dat dit ook mogelijk is en ben nu nieuwsgierig.

Is dit overzichtelijk? Zit je dan gewoon stil aan het bureau, met je handen op het muis en toetsenbord? Of hoe werkt dit? Betere immersie? Zo veel vragen...
Haha begrijpelijk, ik lig dan op de bank terwijl m'n PC 2 kamers verderop gewoon draadloos te gebruiken is via de Quest 2.

Ik vind het vooral fijn om lekker te kunnen gamen zonder dat m'n partner of geen tv kan kijken of dat ik weer een hele avond in de computerkamer zit.

Het is natuurlijk iets minder scherp dan m'n monitor of TV maar dit wordt dan weer goed gemaakt door bijvoorbeeld te gamen in een bioscoop met een mega scherm. Ik had eigenlijk verwacht dat de kwaliteit bagger zou zijn maar ik ben echt positief verrast en gebruik m'n PC steeds meer op deze manier, ook voor het beantwoorden van e-mails en dergelijke. Hierbij is het wel zo dat een monitor natuurlijk wel een stuk rustiger leest.

Ik gebruik inderdaad gewoon een draadloze muis/toetsenbord combo en voor sommige games een controller. En uiteraard gewoon m'n Oculus controllers voor VR games die dus ook draadloos te spelen zijn.

Ik gebruik het programma Virtual Desktop hiervoor, dit kun je bijvoorbeeld in de Oculus of steam store kopen. Eigenlijk kun je het zien als een virtuele computerkamer.

Ik kan het van harte aanraden, maar dit zal natuurlijk voor iedereen anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daan2609
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-07 19:48
mitchellK schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:19:

Zelf ben ik niet tegen dit probleem aangekomen, maar in de Virtual Desktop discord beschrijft iemand dat Red dead redemption de refreshrate aanpast. Dat komt aardig overeen met jouw beschrijfing.

Kijk eens of het daadwerkelijk de refreshrate aanpast.
Anders zou ik via de virtual desktop discord verder vragen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Heeft iemand hier ook ervaring met het onder linux gebruiken van een Reverb G2?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 22:32
Hebben nu een Quest Pro op m'n werk. Voelt fijner op het hoofd, scherper dan Quest2 en ondanks de matige pass-through voegt de kleur zeker een hoop toe.
Bij simpele Vr apps, vooral bij ontwikkelen van VR apps is het fijn dat je de lightblockers eraf kunt halen, je voelt je dan veel meer present in de echte wereld. Natuurlijk niet altijd wenselijk, maar erg fijn dat dat kan.

De pass-through van de Varjo XR-3 is echter veeeel beter, alsook de scherpte. Daarbij kon ik geen pixels onderscheiden.

Met de Quest 3 in het achterhoord snap ik de product placement van de Quest Pro echter totaal niet. Het is precies wat je van een Quest3 zou verwachten en niets meer dan dat. Ik snap dus niet hoe ze tussen de Quest2 en de Quest Pro een Quest3 kunnen plaatsen, die aantrekkelijker is dan een Q2, maar die ook een consumentvriendelijke prijs heeft. Het enige wat imho kan is een HMD gelijk aan de Quest Pro voor 600 dollar ofzo...
Color passthrough kunnen ze eigenlijk niet weghalen, dat is een must voor de volgende generatie brillen en om de huiskamer meer bij AR/VR te betrekken. Display kan niet veel slechter of je zit aan Q2 kwaliteit..

[ Voor 40% gewijzigd door Menesis op 16-11-2022 17:51 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Menesis schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:48:
Hebben nu een Quest Pro op m'n werk. Voelt fijner op het hoofd, scherper dan Quest2 en ondanks de matige pass-through voegt de kleur zeker een hoop toe.
Bij simpele Vr apps, vooral bij ontwikkelen van VR apps is het fijn dat je de lightblockers eraf kunt halen, je voelt je dan veel meer present in de echte wereld. Natuurlijk niet altijd wenselijk, maar erg fijn dat dat kan.

De pass-through van de Varjo XR-3 is echter veeeel beter, alsook de scherpte. Daarbij kon ik geen pixels onderscheiden.

Met de Quest 3 in het achterhoord snap ik de product placement van de Quest Pro echter totaal niet. Het is precies wat je van een Quest3 zou verwachten en niets meer dan dat. Ik snap dus niet hoe ze tussen de Quest2 en de Quest Pro een Quest3 kunnen plaatsen, die aantrekkelijker is dan een Q2, maar die ook een consumentvriendelijke prijs heeft. Het enige wat imho kan is een HMD gelijk aan de Quest Pro voor 600 dollar ofzo...
Color passthrough kunnen ze eigenlijk niet weghalen, dat is een must voor de volgende generatie brillen en om de huiskamer meer bij AR/VR te betrekken. Display kan niet veel slechter of je zit aan Q2 kwaliteit..
Ik denk dat je de kosten van die pro vooral moet zoeken in de controllers die elk eigen camera's en processing power (en een accu) aan boord hebben, in de eye tracking... en in botweg niet zwaar gesubsidieerd worden omdat Meta op dit moment er niet de consumentenmarkt mee probeert te veroveren.
De kleurencamera die nodig is voor de passthrough lijkt me de kosten niet en idem voor het scherm.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Ik heb net een Quest 2 besteld, kan niet wachten om meer VR games te proberen na een VR uitje laatst.
Hij is bij meta zelf in de aanbieding voor 399 met resident evil en beat saber. goedkoper kon ik em nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-07 17:39
ikdedinges schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:34:
Ik heb net een Quest 2 besteld, kan niet wachten om meer VR games te proberen na een VR uitje laatst.
Hij is bij meta zelf in de aanbieding voor 399 met resident evil en beat saber. goedkoper kon ik em nergens vinden.
Veel plezier ermee. Vergeet niet iemand de referral code te vragen ;) Kan jezelf en diegene 30 euro shop tegoed opleveren.

Zelf speel ik nu weer vaak Puzzling places. Lekker relaxed ;)

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-07 15:41
ikdedinges schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:34:
Hoi, als je deze gebruikt:
https://www.oculus.com/referrals/link/remcheese/
Krijg je 30 euro tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
de link geeft me de melding: niet in aanmerking komend land :?

edit: laat maar, het is gelukt in een icognito tab

[ Voor 8% gewijzigd door ikdedinges op 23-11-2022 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
ikdedinges schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:37:
[...]

de link geeft me de melding: niet in aanmerking komend land :?

edit: laat maar, het is gelukt in een icognito tab
Jammer dat je die van mij niet hebt gebruikt :p
Welk spel ga je ervan kopen? Demeo staat nog op mijn wenslijstje.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Bedankt dat je mn link gebruikte.
Dit is voor t eerst dat ik een keer op tijd ben en tegoed zal ontvangen sinds ik een quest 1 heb <3

@PThijssen , de volgende keer heb jij m vast ook een keer!

[ Voor 4% gewijzigd door remcheese op 23-11-2022 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Demeo is een leuke game. Wel verdomd moeilijk. Ik ben nog nooit op niveau 3 gekomen zonder binnen 4 zetten alsnog kansloos ten onder te gaan.

Jeetje: ik zie in de App dat overigens dat je Demeo, omdat ik m al heb, met 25% korting kunt krijgen als je mijn link gebruikt:
https://www.oculus.com/ap...30803298285/?utm_source=2

[ Voor 44% gewijzigd door remcheese op 23-11-2022 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
PThijssen schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:28:
[...]

Jammer dat je die van mij niet hebt gebruikt :p
Welk spel ga je ervan kopen? Demeo staat nog op mijn wenslijstje.
sorry man :X
zag niet dat je je link in de signature hebt staan :X
weet nog niet wat ik er van ga kopen, ben compleet noob op het gebied van VR.
als iemand aanbevelingen heeft heel graag.
moet nog wel even wachten met spelen want ik "krijg" em pas voor kerst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remcheese
Als beginner zijn vooral erg leuk:
Star Wars vader Immortal
En
Tales of the Galaxy.
Dat zijn avonturen spellen die je best kan spelen als je nog geen VR benen hebt. Daar wordt je niet snel misselijk van.

Mocht je ritme gevoel hebben dan raadt ik je Beat Saber aan.

Houdt je van DnD achtige spellen dan is Demeo supertof.

Heb je al wat meer ervaring en ben je niet snel bang, dan kan ik je Saints and Sinners enorm aanraden. Fantastische game en ziet er prima uit.

Verder is 'resist' niet duur en biedt je een aardige 'open world spiderman' ervaring.

Heb je een fatsoenlijke pc, dan is Half life Alyx het mooiste wat je op vr gebied hebt meegemaakt.

En mocht je een goede pc hebben: Skyrim VR op de pc, via wabbajack helemaal kapot modden (200 gb aan mods) is ook te vet voor woorden.

Veel plezier met aftellen naar de kerst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadango
Vergeet Moss niet ;)

• remcheese
Oeh ja, das ook zo'n pareltje.

Dat is echt een spel waar je blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06 23:39
Nergens een Black Friday aanbieding gezien, anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Melodicloud schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:13:
Nergens een Black Friday aanbieding gezien, anderen wel?
Zit te kijken of er nog een HP Reverb voor een Amerikaans prijsje voorbij komt, maar denk dat HP die deal aan ons voorbij laat gaan.

De Varjo Aero is wel 400 euro goedkoper, maarja... dan betaal je alsnog 2k voor een bril die alleen nvidia support en ik wil juist naar AMD met mijn volgende kaart.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-07 20:47
Star Wars Squadrons is gratis op de EPIC store (normaal 39,99 euro). Na downloaden voor altijd gratis. De actie is geldig tot 1 december 2022. Dit spel is in VR en 2D te spelen.

Het enigste wat je moet doen is registreren bij EPIC en je heb natuurlijk ook een PC nodig voor de rekenkracht om dit spel in PC te kunnen spelen op je Oculus Quest / Pico 4

https://store.epicgames.com/en-US/p/star-wars-squadrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:47
Ik heb zelf verschillende spellen geprobeerd en kon niet altijd wennen aan de gameplay en heb dus ook al vaak weer een retour aangevraagd (dit gaat overigens erg vlot en goed). Het ging dan vaak niet om gameplay of graphics maar puur op basis van gevoel, misschien moet ik het in sommige spellen ook wat meer tijd geven maar heb bijv Warhammer 40,000 Battle Sister wat langer gespeeld maar bleef toch niet plakken en dat is toch een beetje zonde...

Nu speel ik Medal of Honor Above and Beyond en deze vind ik eigenlijk wel super goed! Graphics zijn soms niet altijd even goed maar het gamen is wel een leuke ervaring. Dit soort spellen op de PS4 (en zeker 5) zien er vele malen beter uit maar na een half uurtje ben ik verveeld. Nu met VR is de ervaring veel intenser. Je zit echt in het spel wat het gewoon leuker maakt. Ik vind het wel jammer dat er maar weinig van dit genre zijn. Het meeste schietspul is toch tegen aliens/zombies/robots. Dit komt misschien omdat dat grafisch beter uitkomt (een robot is wat makkelijker te visualiseren dan een mens). Ik speel geen hele lange sessies (een uurtje max) maar merk dat ik na zo'n uurtje wel het idee heb echt in een game te hebben gezeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Zorg op 25-11-2022 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gebruik deze doorverwijzingslink om Little Cities te kopen, dan kun je 25% korting krijgen op je aankoop
https://www.oculus.com/ap...70131168299/?utm_source=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Wat betreft korting:

Hier is een link voor 25% korting op star wars Tales from the galaxies edge:
https://www.oculus.com/ap...70071659289/?utm_source=2

En hier een voor Demeo:
https://www.oculus.com/ap...30803298285/?utm_source=2

En hier voor Resist:
https://www.oculus.com/ap...68971682157/?utm_source=2

Voor Saints and sinners en Resident Evil 4 heb ik helaas geen kortingslink in mn lijst, mocht iemand anders die hebben dan zou dat onze mede tweakers hier natuurlijk lekker helpen in 'deesch duuren tijden'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
Thombias schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:14:
Gebruik deze doorverwijzingslink om Little Cities te kopen, dan kun je 25% korting krijgen op je aankoop
https://www.oculus.com/ap...70131168299/?utm_source=3
Die is ook zo lekker rustgevend (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:13

VP.

Net een paar uurtjes ronndgedobberd in Kayak VR: Mirage. Dit was sinds lange tijd weer een leuke en overtuigende VR ervaring. Grafisch denk ik wel de mooiste VR game momenteel op de markt. Speelde helemaal smooth met alle settings op max (Reverb G2 + 3080), zonder DLSS of Fidelity FX aan te hoeven zetten (wat er wel in zit). Zekers aan te raden! 👍

https://store.steampowered.com/app/1683340/Kayak_VR_Mirage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 10:41
Hi, loop te stoeien met het casten naar mijn TV. Heb een samsung Frame tv met Tizen OS dus rechtstreeks gaat niet. Kocht een Chromecast Ultra maar die wil ook telkens niet.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Asprine schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 18:17:
Hi, loop te stoeien met het casten naar mijn TV. Heb een samsung Frame tv met Tizen OS dus rechtstreeks gaat niet. Kocht een Chromecast Ultra maar die wil ook telkens niet.
Iemand tips?
Gebruik je de Oculus app op je telefoon hiervoor?
Zorg dat ze in hetzelfde wifi netwerk zitten. Kijk ook of alle andere apparaten even geen wifi gebruiken, die kunnen vaak voor veel storing zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Kan iemand iets meer ervaringen delen ivm PICO? De PICO 4 staat aan een mooie prijs op amazon, maar hoe staat het in verhouding tot bvb META?

Hardware lijkt redelijk gelijklopend te zijn, maar softwarematig zijn ze helemaal verschillend. Als ik het goed heb, kan je voor de stand-alone modus enkel in hun eigen shop games kopen.

Hoe is het aanbod tussen beide? Als ik snel even opzoek, vind ik dat 's werelds bekendste en meest gespeelde VR game, beat saber, er niet eens tussen staat.

Ook naar PC connectivity vind ik weinig. Waarschijnlijk weer via usb-c, net zoals de quest (1 en 2), met display stream compressie en extra software lagen om beeld uit te voeren over usb-c. Als je dus al geen snelle usb-c poort op de pc hebt, kan je dit dus al best vergeten.

Dan lijkt me de PICO neo-3 een betere keuze. Dan kan je via display port games spelen uit een brede en goed ondersteunde store zoals steam.

En als laatste, moet je een account maken bij bytedance?

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 26-11-2022 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amos_x schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:51:
Hoe is het aanbod tussen beide? Als ik snel even opzoek, vind ik dat 's werelds bekendste en meest gespeelde VR game, beat saber, er niet eens tussen staat.
Niet geheel verrassend gezien Beat Saber van Oculus / Meta is tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:09
WinterMute2025 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:00:
Star Wars Squadrons is gratis op de EPIC store (normaal 39,99 euro). Na downloaden voor altijd gratis. De actie is geldig tot 1 december 2022. Dit spel is in VR en 2D te spelen.

Het enigste wat je moet doen is registreren bij EPIC en je heb natuurlijk ook een PC nodig voor de rekenkracht om dit spel in PC te kunnen spelen op je Oculus Quest / Pico 4

https://store.epicgames.com/en-US/p/star-wars-squadrons
Heb hem vanavond gedownload en gespeeld.
Wat mij betreft een aanrader, pas 45 minuten gespeeld, maar bevalt goed.
Installatie kost wel even wat tijd, maar daarna is het genieten, ik speel hem op de HP Reverb G2 v2.
Grafisch prima in orde, speelt soepel op ultra hier met mijn 3070. Geluid is erg herkenbaar, lasers, schepen e.d. herken ik uit duizenden.
Gameplay is prima, wel een beetje lastig om "blind" te moeten spelen met muis en keyboard. Maar dat went wel. Tip, schroef je muis-gevoeligdheid omlaag als je die gebruikt om je schip te besturen.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
apollo13 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 23:44:
[...]

Heb hem vanavond gedownload en gespeeld.
Wat mij betreft een aanrader, pas 45 minuten gespeeld, maar bevalt goed.
Installatie kost wel even wat tijd, maar daarna is het genieten, ik speel hem op de HP Reverb G2 v2.
Grafisch prima in orde, speelt soepel op ultra hier met mijn 3070. Geluid is erg herkenbaar, lasers, schepen e.d. herken ik uit duizenden.
Gameplay is prima, wel een beetje lastig om "blind" te moeten spelen met muis en keyboard. Maar dat went wel. Tip, schroef je muis-gevoeligdheid omlaag als je die gebruikt om je schip te besturen.
grotere tip: neem een hotas, het voegt enorm veel toe. Zelfs de T1600 is al meer dan genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
Amos_x schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:51:
Kan iemand iets meer ervaringen delen ivm PICO? De PICO 4 staat aan een mooie prijs op amazon, maar hoe staat het in verhouding tot bvb META?

Hardware lijkt redelijk gelijklopend te zijn, maar softwarematig zijn ze helemaal verschillend. Als ik het goed heb, kan je voor de stand-alone modus enkel in hun eigen shop games kopen.

Ook naar PC connectivity vind ik weinig. Waarschijnlijk weer via usb-c, net zoals de quest (1 en 2), met display stream compressie en extra software lagen om beeld uit te voeren over usb-c. Als je dus al geen snelle usb-c poort op de pc hebt, kan je dit dus al best vergeten.

Dan lijkt me de PICO neo-3 een betere keuze. Dan kan je via display port games spelen uit een brede en goed ondersteunde store zoals steam.

En als laatste, moet je een account maken bij bytedance?
De pancake lenses met bijbehorende sweetspot en edge to edge clarity en de 2160x2160 resolutie per oog zijn naar mijn mening een grote step-up t.o.v. de Quest 2. Ik zou geen fresnel lenzen meer willen (Pico 3).

De meeste titels staan wel in de store, behalve exclusives natuurlijk. Het enige wat ik gekocht heb is Virtual Desktop...

Daarmee kom ik meteen op PC connectivity...

Met Virtual Desktop is dat gelijk aan de Quest 2 (met de betere visuals van de Pico 4), dit is wireless. Leuke bijkomstigheid is dat als je een Oculus / Meta device hebt of had, je de Oculus PCVR games uit je library op de Pico kunt spelen, naast SteamVR games.

De "Streaming Assistant" van Pico werkt ook, alleen met SteamVR, zowel wireless als over USB maar... de beeldkwaliteit is nog niet op het niveau van Virtual Desktop (wireless) of Oculus link (USB). Vooral dat laatste vind ik jammer omdat ik vaak seated games via de kabel speelde, wat toch minder overhead en iets beter beeld gaf.

De verwachting is dat e.e.a. nog verbeterd wordt, maar games in de store verkopen is natuurlijk het business model, niet mensen die alleen Virtual Desktop kopen en verder alleen PCVR spelen :o

Toch koop ik niks in die store, als straks "the next best headset" van Pimax, HTC, Valve of Meta is, ben ik (net als nu de paar Quest games) dat weer kwijt. Daarom koop ik voornamelijk op Steam, waar je Beatsaber ook kunt kopen.

Er zijn wel 2 system updates geweest sinds ik hem heb, maar niet voor de streaming software.

Voor PCVR ben je dus min of meer afhankelijk van Virual Desktop en een goede WiFi thuis (minimaal WiFi 5 + PC bekabeld met 1Gb op dat netwerk aangesloten).

En ja je moet een "Pico" account maken, maar je zit niet meteen met de pubers op TikTok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Het enige zorgbarende momenteel zijn de verkoop cijfers van de pico's.

Dat zou nog wel eens nare nasleep kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Darkangle schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:38:
Het enige zorgbarende momenteel zijn de verkoop cijfers van de pico's.

Dat zou nog wel eens nare nasleep kunnen hebben.
Wat bedoel je daarmee? Valt tegen en mogelijk stoppen ze met support en ontwikkeling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
UniMatrix schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:49:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Valt tegen en mogelijk stoppen ze met support en ontwikkeling?
Valt tegen is een understatement, en ja. Als iets niet succesvol blijkt kan het zo maar zijn dat ze een geheel andere koers in slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Darkangle schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:26:
[...]

Valt tegen is een understatement, en ja. Als iets niet succesvol blijkt kan het zo maar zijn dat ze een geheel andere koers in slaan.
Ik snap wat je zegt en de berichten over slechte verkoop zijn inderdaad op het net te vinden, maar er zit zoveel geld in en het ding is koud twee maanden uit, dus het lijkt me sterk dat ze er binnen een jaar de stekker uit trekken.

Ik heb wel de indruk dat hij vooral gekocht wordt door PCVR enthousiasts die de optics en resolutie waarderen, niet de doelgroep die ze voor ogen hadden denk ik.

De vraag is of er markt genoeg is voor zowel de Quest 2 als de Pico 4.

Voor mij is het een tussen-headset, tot er iets meer next-level uitkomt. Mijn Quest 2 heb ik redelijk verkocht dus de Pico 4 heeft me niet zoveel gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
UniMatrix schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:56:
[...]

Ik snap wat je zegt en de berichten over slechte verkoop zijn inderdaad op het net te vinden, maar er zit zoveel geld in en het ding is koud twee maanden uit, dus het lijkt me sterk dat ze er binnen een jaar de stekker uit trekken.

Ik heb wel de indruk dat hij vooral gekocht wordt door PCVR enthousiasts die de optics en resolutie waarderen, niet de doelgroep die ze voor ogen hadden denk ik.

De vraag is of er markt genoeg is voor zowel de Quest 2 als de Pico 4.

Voor mij is het een tussen-headset, tot er iets meer next-level uitkomt. Mijn Quest 2 heb ik redelijk verkocht dus de Pico 4 heeft me niet zoveel gekost.
Vergeet niet dat het een chinees bedrijf is, die gooien nogal snel het roer volledig om. Andere mentaliteit.

Maar we gaan het vanzelf zien. Zolang je net als de quest met 2 klikjes elke willekeurige apk er op kan mikken (games in dit geval) en dit enigzinds bekend word slaat het vanzelf wel een beetje aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UniMatrix
Darkangle schreef op zondag 27 november 2022 @ 17:32:
[...]

Vergeet niet dat het een chinees bedrijf is, die gooien nogal snel het roer volledig om. Andere mentaliteit.

Maar we gaan het vanzelf zien. Zolang je net als de quest met 2 klikjes elke willekeurige apk er op kan mikken (games in dit geval) en dit enigzinds bekend word slaat het vanzelf wel een beetje aan.
Je kunt er aardig mee klooien inderdaad :)

Iemand op Discord had al een 'Systemsettings' APK gedeeld, zodat je de normale android system settings kon benaderen en een netwerk met je PC via USB tethering opzetten om VD te streamen. Helaas crashed dit bij mij (en anderen) steeds.

Een andere 'hack' is om een USB netwerkadapter in te pluggen en dan heb je een bekabeld 1 Gb netwerk waar je VD over kunt streamen, scheelt een paar ms latency.

Ik had nog een OTG kabeltje en een 1Gb USB adapter liggen :) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nL2WR1i-4lCGjFFCsR34qGfK4zY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kV9VOcx8RVo730YzoFLld8bv.jpg?f=fotoalbum_large

WiFi uit en gaan.

Silicone cover is van de Quest 2, "werkt". VRCover schijnt bezig te zijn met een luxe facial interface.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
https://mixed-news.com/en...ed-fast-slim-and-modular/

Was deze HTC leak al gepost? De leaker noemt het de "Flowcus" omdat het een combi van de Flow en Focus 3 lijkt te zijn.

1920x1920 :/

[ Voor 4% gewijzigd door UniMatrix op 28-11-2022 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
Vanaf morgen begint de presale van de nieuwe Chinese DPVR E4 headset.
het is een VR headset met kabel.

Presale site: https://www.dpvr.com/en/dpvr-e4-pre-sale/

en hier wat meer informatie op UploadVR https://uploadvr.com/dpvr-e4-steamvr-headset/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
WinterMute2025 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:59:
Vanaf morgen begint de presale van de nieuwe Chinese DPVR E4 headset.
het is een VR headset met kabel.

Presale site: https://www.dpvr.com/en/dpvr-e4-pre-sale/

en hier wat meer informatie op UploadVR https://uploadvr.com/dpvr-e4-steamvr-headset/
👎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Heb je hem al kunnen testen?

Controllers zijn er quasi als een Quest 2 kopie uit. Zelfs de visuals van de Guardian zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik wil een GPU upgrade gaan doen van mijn 2070S naar iets waar mijn Quest 2 beter bij past. Helaas blijven de prijzen hoog dus zit ik naar 2e hands te kijken en nu zie ik af en toe een 3090 voorbij komen goedkoper dan een 3080 TI. Deze heeft betere specs maar is ook ouder. Ik heb beperkte koeling in mijn kast (mItx) dus meer energie dan een 3080 TI kan / wil ik niet kwijt. Maar wat als je een 3090 nu iets beperkt en undervolt? Zou deze dan efficienter kunner zijn dan een 3080 TI? Je hebt immers meer cores die minder hard hoeven te werken en flink meer geheugen edg. Zou een goedkope 3090 wellicht een betere keus zijn? Kan iemand ivm VR (vooral racing spellen) hier iets zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:17
Tadango schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:20:
Ik wil een GPU upgrade gaan doen van mijn 2070S naar iets waar mijn Quest 2 beter bij past. Helaas blijven de prijzen hoog dus zit ik naar 2e hands te kijken en nu zie ik af en toe een 3090 voorbij komen goedkoper dan een 3080 TI. Deze heeft betere specs maar is ook ouder. Ik heb beperkte koeling in mijn kast (mItx) dus meer energie dan een 3080 TI kan / wil ik niet kwijt. Maar wat als je een 3090 nu iets beperkt en undervolt? Zou deze dan efficienter kunner zijn dan een 3080 TI? Je hebt immers meer cores die minder hard hoeven te werken en flink meer geheugen edg. Zou een goedkope 3090 wellicht een betere keus zijn? Kan iemand ivm VR (vooral racing spellen) hier iets zinnigs over zeggen?
Ik zou zeggen dat een undervolted 3090 efficienter is dan een 3080ti inderdaad door de meerdere cores. Maar dat is meer logisch nadenken qua echte benchmarks geen idee.

Hier een artikel over een 3080 en 3090 undervolted vergeleken. Lijkt er op dat de performance redelijk in stand blijft. en dus niet anders schaalt over de gpu's

https://bjorn3d.com/2020/...rtx-3080-and-the-rtx3090/

(Mocht je nog een 3090 met een alphacool waterblok zoeken hoor ik het wel :) wel lekker klein in je kast maar ik gok dat je geen custom waterkoeling hebt in die kast.)

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Mirage schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:40:
(Mocht je nog een 3090 met een alphacool waterblok zoeken hoor ik het wel :) wel lekker klein in je kast maar ik gok dat je geen custom waterkoeling hebt in die kast.)
Nee helaas, al zou dat wel een super oplossing zijn. Ik ben er nooit aan begonnen en heb een AIO voor de CPU (oversized) waarvan de fans's ook de afvoer van warmte zijn van de GPU (kleiner itx kast) dus custom loop zou wel veeeel beter zijn. Wellicht toch eens naar kijken. Met flexibele slangen moet het ook niet zo lastig zijn lijkt me.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
Flying Hawkic schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:08:
[...]

Heb je hem al kunnen testen?

Controllers zijn er quasi als een Quest 2 kopie uit. Zelfs de visuals van de Guardian zijn hetzelfde.
Yep. Was een klein tijdje geleden, ik hoop dat ze de tracking op orde hebben kunnen krijgen ondertussen. Zelfs met alle proto gerelateerde irks en daar even omheen kijkend voelde alles als een halve stap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 15:44
@Tadango Hoe dan ook voor de 3090 gaan, meer VRAM is toch wel een dingetje aan het worden met VR nu.
Je kan ook gewoon een power limit instellen, dan zijn de prestaties gewoon gemaximaliseerd aan wat je er aan vermogen doorheen kan sturen in je kast. Of gewoon een nieuwe kast kopen, dat is mijn advies eigenlijk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Koldur schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:57:
@Tadango Hoe dan ook voor de 3090 gaan, meer VRAM is toch wel een dingetje aan het worden met VR nu.
Je kan ook gewoon een power limit instellen, dan zijn de prestaties gewoon gemaximaliseerd aan wat je er aan vermogen doorheen kan sturen in je kast. Of gewoon een nieuwe kast kopen, dat is mijn advies eigenlijk.
Bedankt, maar een nieuwe kast komt er niet. Als die er komt is deze kleiner ;) Wellicht een keer een custom loop voor maximale prestaties maar dat is een hoop werk (momenteel geen zin in).

3090 met 24GB voor hetzelfde geld als een 3080 TI met 12GB is inderdaad beter ook al is het een goedkoper / minder merk denk ik. 3080 TI zijn 2e hands ook schaars en duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:13
Ik gebruik mijn Quest 2 zo goed als dagelijks.
Eigenlijk gebruik ik mijn pc met 3080 veuls te weinig. Spellen als HL Alyx zijn helemaal geweldig natuurlijk, maar Smash Drums (helaas niet op pc vr) staat voor mij als muzikant en ouwe rockert met afstand op nummer 1.

Smash Drums heeft een aantal weken geleden een grote update gehad die oa de compleet nieuwe spelmodus 'Classic' bevat. Fans van Guitar Hero zouden het echt eens moeten proberen.

Filmpje van mij op Classic mode:
YouTube: Smash Drums VR - New Classic game mode - Guitar Hero with drums! - H...

Filmpje van mij op Arcade mode:
YouTube: Oculus Quest 2 - Smash Drums - Boku No Universe - Extreme, No mods

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Tadango schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:00:
[...]

Bedankt, maar een nieuwe kast komt er niet. Als die er komt is deze kleiner ;) Wellicht een keer een custom loop voor maximale prestaties maar dat is een hoop werk (momenteel geen zin in).

3090 met 24GB voor hetzelfde geld als een 3080 TI met 12GB is inderdaad beter ook al is het een goedkoper / minder merk denk ik. 3080 TI zijn 2e hands ook schaars en duur.
Als ik in GPUTracker kijk zie ik dat 3090/Ti's nog steeds net zo duur zijn als een 4080...

https://www.gputracker.eu...=NVIDIA%20RTX%203090%20TI

Ondanks dat het een drama is qua prijs/performance t.o.v. de 4090 is hij bij gelijke prijs wel sneller dan een 3090/Ti :X

En je moet echt een nieuwe kast dan ;) :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadango
UniMatrix schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:02:
[...]

Als ik in GPUTracker kijk zie ik dat 3090/Ti's nog steeds net zo duur zijn als een 4080...

https://www.gputracker.eu...=NVIDIA%20RTX%203090%20TI

Ondanks dat het een drama is qua prijs/performance t.o.v. de 4090 is hij bij gelijke prijs wel sneller dan een 3090/Ti :X

En je moet echt een nieuwe kast dan ;) :o
En een blus installatie boven de PC ;) Maar 2e hands is de markt anders gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Tadango schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:04:
[...]

En een blus installatie boven de PC ;) Maar 2e hands is de markt anders gelukkig.
:) Stekkertje echt goed er in doen en controleren, niet buigen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 16:31
Ronster schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:55:
Ik gebruik mijn Quest 2 zo goed als dagelijks.
Eigenlijk gebruik ik mijn pc met 3080 veuls te weinig. Spellen als HL Alyx zijn helemaal geweldig natuurlijk, maar Smash Drums (helaas niet op pc vr) staat voor mij als muzikant en ouwe rockert met afstand op nummer 1.

Smash Drums heeft een aantal weken geleden een grote update gehad die oa de compleet nieuwe spelmodus 'Classic' bevat. Fans van Guitar Hero zouden het echt eens moeten proberen.

Filmpje van mij op Classic mode:
YouTube: Smash Drums VR - New Classic game mode - Guitar Hero with drums! - H...

Filmpje van mij op Arcade mode:
YouTube: Oculus Quest 2 - Smash Drums - Boku No Universe - Extreme, No mods
Als oud drummer - hoe voelt het aan om dit te doen? Want je krijgt lijkt me nagenoeg geen feedback dat je iets 'raakt' en je drumstok 'bounced' ook niet echt terug. Dus heb het idee dat je dus geforceerd moet gaan doen alsof je ergens op slaat of er door heen slaan (a la Beatsaber).

Lijkt me anders wel aardig om een keer te proberen =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
ShAd0w schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:35:
[...]

Als oud drummer - hoe voelt het aan om dit te doen? Want je krijgt lijkt me nagenoeg geen feedback dat je iets 'raakt' en je drumstok 'bounced' ook niet echt terug. Dus heb het idee dat je dus geforceerd moet gaan doen alsof je ergens op slaat of er door heen slaan (a la Beatsaber).

Lijkt me anders wel aardig om een keer te proberen =)
Ik ben ook een oud drummer, maar voornamelijk gitarist.
De haptic feedback voelt echt aan alsof je de drums raakt. Werkt voor mij in ieder geval super fijn en bijna realistisch. Lees de reviews maar eens op de Meta store. Heel veel muzikanten die het spelen.
Zeker de nieuwe Classic mode is super verslavend.
De latency schijnt trouwens de laagste te zijn van alle Quest games.
En nee, ik heb geen aandelen :+ al zit ik inmiddels wel in het beta test team aangezien ik nogal wat uren in het spel heb zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik heb vandaag m'n Quest 2 binnengekregen. Die had een BF aanbieding bij Coolblue, en bij de aanschaf voor een 2e keus gekozen om een paar tientjes nog te besparen. Er zou echter een Resident Evil 4 code in de doos zitten; maar die vind ik niet.

Weet iemand hoe die code eruit zou zien ongeveer? Voordat ik bij Coolblue aan de bel ga trekken.

edit: Ik ben er inmiddels achter dat er een voucher in de doos had moeten zitten met een code. Die mis ik helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Luckeh op 01-12-2022 17:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Als het een 'tweedekans' product hebt gekocht, dan is de kans groot dat de code gebruikt is. Ik zou ze even bellen. Dan is het vast zo geregeld.

[ Voor 33% gewijzigd door remcheese op 01-12-2022 19:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik ben sinds een week of 2 echt verknocht aan Skyrim in VR. Dát is echt wat voor mij VR is. Rondlopen in een enorme wereld. Sprookjesachtig, spannend, donkere caves, mooie grasvelden, grote bossen, mooie dorpjes, onder water. Ook allerlei types weer, dag nacht. Gesprekken voeren, ontelbaar subquests, verbeteren van je wapens en armor, grondstoffen minen (letterlijk hakken) of jatten, vechten waarbij je zelf fysiek moet zwaardvechten (gaaf), zooooveel te ontdekken, improven. Waanzinnig :)

[ Voor 17% gewijzigd door Guillome op 01-12-2022 19:18 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remcheese
Guillome schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:17:
Ik ben sinds een week of 2 echt verknocht aan Skyrim in VR. Dát is echt wat voor mij VR is. Rondlopen in een enorme wereld. Sprookjesachtig, spannend, donkere caves, mooie grasvelden, grote bossen, mooie dorpjes, onder water. Ook allerlei types weer, dag nacht. Gesprekken voeren, ontelbaar subquests, verbeteren van je wapens en armor, grondstoffen minen (letterlijk hakken) of jatten, vechten waarbij je zelf fysiek moet zwaardvechten (gaaf), zooooveel te ontdekken, improven. Waanzinnig :)
Heb je m ook gemod?
Ik draai deze lijst:
Wabbajack: Ultimate VR Essentials
En dat ziet er gruwelijk goed uit.
200gb aan complete op elkaar afgestemde mods met een installer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ja ik heb FUS als basis en wat extra mods

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Guillome schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:17:
Zelf had ik hem na de intro (10 minuten spelen) weer gerefund. Kon er niet echt inkomen en vond het lastig spelen. Daarbij vind ik het ook nog eens erg naar om nog eens zoveel geld uit te geven voor een VR feature terwijl ik het spel zelf ook al heb. Misschien in een volgende sale en dan met die mods nog een keer gaan proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkangle
PThijssen schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:01:
[...]

Zelf had ik hem na de intro (10 minuten spelen) weer gerefund. Kon er niet echt inkomen en vond het lastig spelen. Daarbij vind ik het ook nog eens erg naar om nog eens zoveel geld uit te geven voor een VR feature terwijl ik het spel zelf ook al heb. Misschien in een volgende sale en dan met die mods nog een keer gaan proberen.
Altijd wel ergens voor 15-17 euro te vinden.

Vanilla niet te pruimen, maar een zwik mods er over heen of als je daar geen zin in hebt idd wabbajack en een gecurated pack en het is een vd beste spellen in VR.

Zelfde geld btw ook 1 op 1 voor fallout 4. Voor honderden uren plezier, en als je te lang speelt (10 uur perongeluk nonstop) kom je uit vr helemaal van de wereld af... Apart gevoel, ik wou dat ik er meer tijd voor over had om er nog eens helemaal doorheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Gaat Fallout 4 vr een beetje goed met de dlc? Of is dat drama?
Heb 4 grijs gespeeld op de console zonder de dlc maar zou, als de dlc ook vr kan, een aanschaf wel kunnen rechtvaardigen voor mezelf :p

[ Voor 3% gewijzigd door remcheese op 02-12-2022 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
remcheese schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:04:
Gaat Fallout 4 vr een beetje goed met de dlc? Of is dat drama?
Heb 4 grijs gespeeld op de console zonder de dlc maar zou, als de dlc ook vr kan, een aanschaf wel kunnen rechtvaardigen voor mezelf :p
Je moet de dlc een beetje Frankensteinen vannuit de non vr versie. Ik heb het aan de praat gekregen en voor mij werkte het goed, mileage may vary.

Met de nieuwe patch die er aan komt geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Ah, nou dan wacht ik wel even op de kerst-sale, en dan gaan we toch maar voor de bijl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:26
Darkangle schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:09:
[...]

Je moet de dlc een beetje Frankensteinen vannuit de non vr versie. Ik heb het aan de praat gekregen en voor mij werkte het goed, mileage may vary.

Met de nieuwe patch die er aan komt geen idee.
Nog tips voor goede mods? Heb em wel maar moest nog door de mods jungle heen.

Wat is die nieuwe patch die er aan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PThijssen schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:01:
[...]

Ik begrijp je wel denk ik... Maar er niet in kunnen komen en maar 10 minuten geprobeerd kunnen natuurlijk niet echt samen :+

Ik vond zelf het boogschieten echt gaar wat wel erg jammer is want boogschieten is zo cool in vr als het goed werkt. Mijn oplossing was om dan eindelijk eens een ander soort karakter te spelen. Heb op een gegeven moment het mes in het varken laten steken (geloof dat mijn vr ruimte niet meer vrij was) maar ik heb een tijdje gespeeld als sneak die eerst de boel goed bekijkt, dan wat afstand neemt om te veranderen in weerwolf en dan als een wild beest er in te stormen en alles aan stukken te scheuren met mijn klauwen :D
Dat soort momenten staan wel in mijn vr hall of fame als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:49:
[...]

Ik begrijp je wel denk ik... Maar er niet in kunnen komen en maar 10 minuten geprobeerd kunnen natuurlijk niet echt samen :+

Ik vond zelf het boogschieten echt gaar wat wel erg jammer is want boogschieten is zo cool in vr als het goed werkt. Mijn oplossing was om dan eindelijk eens een ander soort karakter te spelen. Heb op een gegeven moment het mes in het varken laten steken (geloof dat mijn vr ruimte niet meer vrij was) maar ik heb een tijdje gespeeld als sneak die eerst de boel goed bekijkt, dan wat afstand neemt om te veranderen in weerwolf en dan als een wild beest er in te stormen en alles aan stukken te scheuren met mijn klauwen :D
Ik herken het wel. Heb hem twee keer geprobeerd, eerste keer gigantische issues qua performance en artifacts. Met nieuwe CPU toen nog een keer geprobeerd, maar voor mij was het ook heel snel duidelijk dat het voor mij niks was.

Het voordeel is natuurlijk dat je gewoon een enorme hoeveelheid content hebt met SkyrimVR, dus ik zou ook zeker mensen aanraden het te proberen, want als je het wel leuk vindt kan je je er lang mee bezighouden. Maar voor mij persoonlijk liet het zien waarom ik native VR spellen zoveel leuker vind dan ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Finraziel schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:49:
[...]

Daar kwam dan denk ik mijn ruim 30 jaar aan game ervaring om de hoek kijken :X
Wellicht omdat ik al honderden spellen heb gespeeld en honderden uren VR tijd heb meegemaakt sneller kan bepalen of iets wel of niet leuk is :P
Boogschieten was inderdaad ook een van die dingen die tegen viel en dat is nu juist net een van die dingen welke ik leuk vind aan Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Sissors schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:29:
[...]

Ik herken het wel. Heb hem twee keer geprobeerd, eerste keer gigantische issues qua performance en artifacts. Met nieuwe CPU toen nog een keer geprobeerd, maar voor mij was het ook heel snel duidelijk dat het voor mij niks was.

Het voordeel is natuurlijk dat je gewoon een enorme hoeveelheid content hebt met SkyrimVR, dus ik zou ook zeker mensen aanraden het te proberen, want als je het wel leuk vindt kan je je er lang mee bezighouden. Maar voor mij persoonlijk liet het zien waarom ik native VR spellen zoveel leuker vind dan ports.
Skyrim met de juiste mods is velen malen beter dan de meeste vr native games vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
Akemi schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:23:
[...]

Nog tips voor goede mods? Heb em wel maar moest nog door de mods jungle heen.

Wat is die nieuwe patch die er aan komt?
Ga naar wabba, kijk wat de meest popie pak is voor vr, zorg dat de fullbody er in zit (kan nu met fo4 eindelijk) en gaan met die banaan.

Teveel mods om aan te raden, dit is een snelle manier om niet veel tijd daar aan te verspillen en snel te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Darkangle schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:21:
[...]

Zelfde geld btw ook 1 op 1 voor fallout 4. Voor honderden uren plezier, en als je te lang speelt (10 uur perongeluk nonstop) kom je uit vr helemaal van de wereld af... Apart gevoel, ik wou dat ik er meer tijd voor over had om er nog eens helemaal doorheen te gaan.
Ja? Ik heb Fallout 4 VR onlangs geprobeerd en ik vond het zo lelijk en non-immersive. Ik verwachtte geen HL Alyx maar was toch wel echt teleurgesteld. Is dat met mods zo anders of brengt dat enkel wat "polish"?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mavamaarten schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:03:
[...]

Ja? Ik heb Fallout 4 VR onlangs geprobeerd en ik vond het zo lelijk en non-immersive. Ik verwachtte geen HL Alyx maar was toch wel echt teleurgesteld. Is dat met mods zo anders of brengt dat enkel wat "polish"?
Je kan met mods letterlijk alles aanpassen. Van game style en mode tot nieuwe meshes en nieuwe graphics (niet alleen betere textures, maar werkelijk alles wat je je kunt bedenken). Pipboy beheersbaar maken, immersive movement systems, full body, etc etc etc.

Ja, en nee, nieuwe polish, maar alles onder de polish ook nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Darkangle schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:21:
[...]

Altijd wel ergens voor 15-17 euro te vinden.

Vanilla niet te pruimen, maar een zwik mods er over heen of als je daar geen zin in hebt idd wabbajack en een gecurated pack en het is een vd beste spellen in VR.

Kan het niet beter verwoorden. Jij speelt vanilla, echt, dat is een ander spel gewoon :D

Boogschieten is 1 vd vele punten die niet-te-vergelijken verbeterd zijn met mods. Dat is juist heel gaaf nu

[ Voor 7% gewijzigd door Guillome op 02-12-2022 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterMute2025
Ik speel Fallout 4 VR en Skyrim VR al jaren met mods, en het zijn eigenlijk compleet andere games geworden. Zoals alle anderen mij voor waren :

Koop beide games, installeer de mods (WabbaJack of zoiets) en geniet. 100+ uren aan gameplay.

PS: Bij Fallout 4 VR moet ik toegeven dat bij de extra DLC de mod support wat minder is. Wat ik op mijn eigen systeem : AMD RX 6800 + 3600 CPU, dat je lichaam in VR bij Fallout 4 VR kleiner is. Vind ik niet zo geweldig. Skyrim VR is wel tof. Heb maanden lekker liggen spelen met alle mods. Vooral mods die kleine dingen veranderen. 3D grass, trees, coblestones etc.

Gaat veel tijd in zitten als je er mee bezig bent. Op een gegeven moment was ik eigenlijk niet meer aan het spelen in FO4 en Skyrim VR, maar meer bezig met modden.....
erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Grmbl, wil ik Wabbjack gaan testen, is die Ultimate VR mod in maintenance.

Was al met Vortex bezig maar dat had ik er net allemaal af gegooid.

Morgen maar weer, moet die kersverse 4090 toch op de knieen krijgen })

[ Voor 50% gewijzigd door UniMatrix op 03-12-2022 00:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beat saber heeft een 50% korting op individuele tracks momenteel. Als je hele packs wil is het geen briljante korting maar nog steeds wel wat.

Zelf heb ik eigenlijk alles al wat ik interessant vind. Alleen Greenday - boulevard of broken dreams gekocht... Maar die kan ik niet aanraden, wat een ongelofelijk saaie map is dat zeg.

Vond hem ook erg makkelijk maar dat komt misschien vooral omdat het een van de eerdere dlc packs was. Ik speel normaal expert en expert+ kan ik meestal wel met wat oefenen maar vind ik te stressig. Deze nu wel op de eerste poging gehaald terwijl het nog steeds saai was. Maar voor de vergelijking ook weer eens een van Imagine Dragons gedaan en dat was hetzelfde, nieuwere packs zijn gewoon uitdagender geworden. Maar hoewel Imagine Dragons ook problemen heeft (vooral dat ze zich nog niet houden aan bepaalde best practices en je pols daardoor onnatuurlijke bewegingen gaat maken) zijn die maps wel een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
YouTube: Pimax Crystal is an Exciting Disappointment

SadlyItsBradley ziet het niet zo zitten met Pimax. Ik ook niet, ook al is het beeld zelf waarschijnlijk wel erg goed.

Ik ga veel simracen, maar ook andere dingen zoals Alyx en Skyrim.

Ik kan alleen maar wachten op Valve Deckard. Alleen geen idee wanneer dat uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
Ik hoop op iets met hoge resolutie, pancake optics met grote sweetspot displayport (en evt standalone), en met inside out tracking, want geen zin om met basisstations en voedingskabels aan de gang te gaan in de woonkamer.

De meeste dingen zijn er al, maar niet in 1 headset. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remcheese
UniMatrix schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 00:35:
Grmbl, wil ik Wabbjack gaan testen, is die Ultimate VR mod in maintenance.

Was al met Vortex bezig maar dat had ik er net allemaal af gegooid.

Morgen maar weer, moet die kersverse 4090 toch op de knieen krijgen })
Die Ultimate Vr set van wabbajack voor Skyrim is echt de aller compleetste set.
Tip: lees de bijgevoegde handleiding, dan ben je in 1* klaar.
+ Start altijd de 18+ versie van de mod, (jup die met nudity), die is nl nergens storend maar wel de beste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik vraag me alleen af of het nodig is om een bril te kopen met hogere resolutie.. ik kan hem nu nog niet op native resolutie zetten, in geen enkel spel. Draait in Skyrim bijv op 1.1 (4192x2128@90hz) Dus denk dat ik meer winst kan halen met een nieuwe gfx kaart tzt :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Guillome op 05-12-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Guillome schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:39:
Ik vraag me alleen af of het nodig is om een bril te kopen met hogere resolutie.. ik kan hem nu nog niet op native resolutie zetten, in geen enkel spel. Draait in Skyrim bijv op 1.1 (4192x2128@90hz) Dus denk dat ik meer winst kan halen met een nieuwe gfx kaart tzt :'(
Met een 4090 wellicht wel, 4080 misschien maar met een 3000 series kaart zal veel hoger niet gevuld kunnen worden zonder op andere zaken dan resolutie weer in te moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Dus een dikkere bril is eerst niet echt relevant?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:22
Er is weer een nieuwe humblebundle VR

https://www.humblebundle....ndex_1_c_premiervr_bundle

24 euro
after the fall
cosmonious high
vox machinae

10 euro
arizona sunshine
doom vfr
cave digger 2
Bean Stalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ik krijg het maar niet voor elkaar om Skyrim zittend te spelen.
Ik gebruik de calibratie tool in de VRIK mod (eerst body size, dan VR wide (of zoiets), dan op Done).
Maar als ik zit calibreert hij hem op sneak hoogte en moet ik dus alsnog opstaan om uit sneak mode te komen.
Ik heb de physical sneaking eens aan en uitgezet alvorens te calibreren, maar dat maakt geen verschil.
Ook het spel zittend opgestart en toen gecalibreerd, maar hij blijft in sneak mode wanneer ik zit.
Iemand toevallig de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ronster schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:58:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om Skyrim zittend te spelen.
Ik gebruik de calibratie tool in de VRIK mod (eerst body size, dan VR wide (of zoiets), dan op Done).
Maar als ik zit calibreert hij hem op sneak hoogte en moet ik dus alsnog opstaan om uit sneak mode te komen.
Ik heb de physical sneaking eens aan en uitgezet alvorens te calibreren, maar dat maakt geen verschil.
Ook het spel zittend opgestart en toen gecalibreerd, maar hij blijft in sneak mode wanneer ik zit.
Iemand toevallig de gouden tip?
Een barkruk is misschien een optie? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Are you using Auto Sneak and Jump VR? If so, take a look at the settings in its ini.
(https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/23649)

Edit: FUS does include it. So definitely take a look at this or even disable it. Safe to disable mid game as it is a skse dll only mod.

---
Just go into settings and turn off the crouch to sneak option. go back into the game and hit the unhide button (down on the right stick on oculus touch, I don't know what for Vive). That will get you back to normal.
---
If your character gets stuck in sneak modes, the issue can usually be resolved by walking to a piece of furniture (such as a bench or chair) and using it. Press forward to leave the furniture and the issue should be resolved.

Pagina: 1 ... 81 ... 123 Laatste