Ik heb een 1440p monitor dus wil mijn games op 1440p draaien. Als ik een 2160 x 2160 VR headset koop dan wil ik die ook graag op die resolutie draaienCyphax schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:04:
[...]
Is dat niet alleen als je de games ook op die resolutie draait? Ik doe het het liefst andersom bij m'n Rift (niet de hoogste resolutie), de resolutie intern verhogen en laten downscalen. Maar op het moment dat de resolutie van de HMD hoger wordt zou ik daar in eerste instantie naar kijken.
Terug sturen is a no go, dan zit ik 3 maanden zonder haha. Maar ik wil eigenlijk een reserve hebben, mocht er eentje stuk gaan. Dus ik twijfel over de G2, of dat ik wacht op de draadloze Index.Thodekroo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:30:
[...]
Als je je index terug stuurt ga je er in ieder geval €400 op vooruit.
Maar even serieus. Na mijn research kom ik tot de conclusie dat de Index betere (finger)tracking heeft, iets betere fov en een hogere framerate (144 vs 90hz). Echter maakt de reverb dat goed door het scherpe beeld wat de immersie ten goede komt. Ik zou zeggen kijk de filmpjes op YouTube van MRTV. Hij is geswitcht van de index naar de reverb g2. Of jij dat ook zou moeten doen laat ik aan jou.
En voor wat de basisstations betreft, de reverb heeft inside out tracking, daarmee heb je geen base stations nodig.
In de overweging tussen de G2 en de Index ben ik voor de eerste gegaan vooral vanwege de prijs (verschil= c.a. 400 euro) en de (afwezigheid van) sensoren. Ik heb nog geen ervaring met headsets, dus kan weinig zeggen over de invloed van refresh rates, FoV en resolutie maar 90 hz lijkt me voor de resolutie van de G2 wel prima, gok dat mijn hardware meer toch niet aan kan. Als je toch al sensoren hebt hangen zou ik voor nog een index gaan (of wachten op een opvolger?).Yzord schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:50:
Terug sturen is a no go, dan zit ik 3 maanden zonder haha. Maar ik wil eigenlijk een reserve hebben, mocht er eentje stuk gaan. Dus ik twijfel over de G2, of dat ik wacht op de draadloze Index.
Is er hier iemand die zelf een standaard voor de kabel heeft geknutseld? Zo'n kiwi-setje lijkt me wel een mooie oplossing voor meer vrijheid maar nu nog een manier om het te gebruiken zonder plakkertjes op het plafond.. https://www.kiwidesign.sh...etractable-vr-accessories
Ben nu aan het nadenken om een sta-lamp en een goedkoop schoenenrekje met van die telescoop-stokjes te (laten) verbouwen in een standaard die 2-3 meter kan overbruggen op c.a. 2.5 meter boven de headset. Kan me zo voorstellen dat meer mensen geen zin hebben in permanente plakkers aan het plafond..?
Bestellen met achterafbetalen lukt mij niet bij de rekenwinkel:
Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn.
Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.
Voor vragen over uw afwijzing kunt u op de website van AfterPay kijken via de link Klantenservice van AfterPay.
Tijdelijke hickup?
Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn.
Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.
Voor vragen over uw afwijzing kunt u op de website van AfterPay kijken via de link Klantenservice van AfterPay.
Tijdelijke hickup?
Nee ik denk dat je niet door de AfterPay credietcheck heen komt. Dit hoeft niet per see the betekenen dat je een wanbetaler bent, kan ook te maken hebben met een andere slechte betaler op jouw adres.Shodan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:21:
Bestellen met achterafbetalen lukt mij niet bij de rekenwinkel:
Tijdelijke hickup?
Beiden lijkt me sterk, maar mogelijk komt het omdat dit de eerste keer is met afterpay en het bedrag relatief hoog is? Althans, dat is een van de redenen die op de website staat vermeld als eerste gebruiker.Thodekroo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:25:
[...]
Nee ik denk dat je niet door de AfterPay credietcheck heen komt. Dit hoeft niet per see the betekenen dat je een wanbetaler bent, kan ook te maken hebben met een andere slechte betaler op jouw adres.
Misschien ga ik dan toch maar voor bestware, als ik toch direct moet betalen, scheelt weer iets...
Ik heb momenteel exact hetzelfde problem, zowel met afterpay als die klarna.
Beiden hebben we al wel eens eerder gebruikt, dus snap het ook niet echt.
Maar het word niet geaccepteerd, en ook wij zijn geen wan betalers.
Beiden hebben we al wel eens eerder gebruikt, dus snap het ook niet echt.
Maar het word niet geaccepteerd, en ook wij zijn geen wan betalers.
Net ook geprobeerd met Afterpay op rekenwinkel te betalen, maar ik kom er ook niet door heen terwijl ik jarenlang Afterpay gebruik en een goede kredietscore heb, dus het ligt gewoon aan dit produkt dat het niet kan.
Ik kwam bij bestwares bij de check-out op €609 uit. Geen idee waar die toeslag vandaag kwam, het bedrag werd ook niet gespecificeerd. Daarom heb ik voor rekenwinkel gekozen.Shodan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:45:
[...]
Misschien ga ik dan toch maar voor bestware, als ik toch direct moet betalen, scheelt weer iets...
Waarom is het mij dan wel gelukt?Yzord schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:59:
Net ook geprobeerd met Afterpay op rekenwinkel te betalen, maar ik kom er ook niet door heen terwijl ik jarenlang Afterpay gebruik en een goede kredietscore heb, dus het ligt gewoon aan dit produkt dat het niet kan.
Afterpay is mij gisteren ook nog gelukt, ik denk dat ze nu 'door hebben' dat mensen pre-orderen zonder vooraf te willen betalen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Haha dat zou natuurlijk ook kunnen... Ik zal ze morgen eens even bellen voor de zekerheid. Heb liever dat mijn order correct verwerkt wordt met vooraf betalen dan dat ie straks alsnog gecanceld wordt.
Ik krijg van hun bericht dat afterpay niet zou werken voor dit bedrag. Vreemd dan dat het voor sommigen hier wel werkt...
Ik heb het nogmaals geprobeerd en nu krijg ik ook deze melding:
Dit kan natuurlijk komen omdat ik op dit moment al €600 open heb staan bij AfterPay, óf ze hebben sinds gisteren wat aangepast...
Dit kan natuurlijk komen omdat ik op dit moment al €600 open heb staan bij AfterPay, óf ze hebben sinds gisteren wat aangepast...
Dat zou ik echt niet doen. Met de Index heb je gewoon een verrekte goede headset. De G2 is op een aantal punten de betere (resolutie, overall beeldkwaliteit), op een aantal punten de mindere (controllers vooral), en nog wat persoonlijks (lighthouse tracking vs inside out, waarbij die eerste superieur is, en die tweede geen lighthouses nodig hebt, maar als je daar weinig problemen mee hebt is lighthouse tracking de betere). De reden dat ik heel serieus de G2 overweeg is die €600 ipv €1080, waarbij ik €600 echt als maximum acceptabele zie wat ik eraan uit wil geven. Maar als je het toch al aan de Index heb uitgegeven zou ik lekker daarbij blijven. En mol je hem, dan hoop je dat tegen die tijd de Index goed verkrijgbaar is en koop je een nieuwe. Wat je zelf al zag, een Index headset is goedkoper dan een G2 set. Het verschil is de dure lighthouses en peperdure controllers. Maar als je alleen je headset molt hoef je geen nieuwe lighthouses te kopen.Yzord schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:09:
Ik zit er ook aan te denken om de G2 te bestellen. Ik heb deze week de Index binnen gekregen en ik ben helemaal verliefd. Zou ik er flink op vooruit gaan met de G2?
En waarom heeft de G2 geen base stations? Want eigenlijk is de G2 net zo duur, of misschien duurder, als de index.
Dit vermoed ik ook, vandaar dat ik eerder ook vroeg of die actie dan nog wel geldig was.UniMatrix schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:23:
Afterpay is mij gisteren ook nog gelukt, ik denk dat ze nu 'door hebben' dat mensen pre-orderen zonder vooraf te willen betalen
Denk dat sommigen mazzel hebben gehad
Alleen als ze dit niet willen, waarom halen ze gewoon die optie niet weg, of geef het aan op de site bij het product.
Helemaal mee eens. En ik zie inderdaad ook niet in waarom je een reserve headset zou willen met een meer dan goede Index. Alleen als je bijvoorbeeld een fanatieke simracer bent en de index voor een G2 inruilt zou ik het begrijpen.Sissors schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:34:
[...]
Dat zou ik echt niet doen. Met de Index heb je gewoon een verrekte goede headset. De G2 is op een aantal punten de betere (resolutie, overall beeldkwaliteit), op een aantal punten de mindere (controllers vooral), en nog wat persoonlijks (lighthouse tracking vs inside out, waarbij die eerste superieur is, en die tweede geen lighthouses nodig hebt, maar als je daar weinig problemen mee hebt is lighthouse tracking de betere). De reden dat ik heel serieus de G2 overweeg is die €600 ipv €1080, waarbij ik €600 echt als maximum acceptabele zie wat ik eraan uit wil geven. Maar als je het toch al aan de Index heb uitgegeven zou ik lekker daarbij blijven. En mol je hem, dan hoop je dat tegen die tijd de Index goed verkrijgbaar is en koop je een nieuwe. Wat je zelf al zag, een Index headset is goedkoper dan een G2 set. Het verschil is de dure lighthouses en peperdure controllers. Maar als je alleen je headset molt hoef je geen nieuwe lighthouses te kopen.
De naam reserve zegt het toch al lol. Voor als er eentje kapot gaat, valt of weet ik het voor whatever reason. Lijkt me super irrie om weken/maanden te moeten wachten bij een rma.Thodekroo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:27:
[...]
Helemaal mee eens. En ik zie inderdaad ook niet in waarom je een reserve headset zou willen met een meer dan goede Index. Alleen als je bijvoorbeeld een fanatieke simracer bent en de index voor een G2 inruilt zou ik het begrijpen.
Haha oké ik zal me anders verwoorden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een product van €600 erbij koopt om als reserve op de plank te leggen voor het geval je eerste kapot gaat. Ik vind het bijna het zelfde als een extra Oled TV kopen en in de schuur zetten voor het geval je andere kapot gaat.Yzord schreef op zondag 12 juli 2020 @ 19:13:
[...]
De naam reserve zegt het toch al lol. Voor als er eentje kapot gaat, valt of weet ik het voor whatever reason. Lijkt me super irrie om weken/maanden te moeten wachten bij een rma.
Geen vergelijk. Een TV koop je direct en heb je de volgende dag in huis.... Daarnaast schijnt de beeldkwaliteit van de G2 echt enorm goed te zijn. Tracking wellicht minder edg minder maar beeldkwaliteit is wel belangrijk.Thodekroo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 19:24:
[...]
Haha oké ik zal me anders verwoorden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een product van €600 erbij koopt om als reserve op de plank te leggen voor het geval je eerste kapot gaat. Ik vind het bijna het zelfde als een extra Oled TV kopen en in de schuur zetten voor het geval je andere kapot gaat.
Nou dat bedoel ik dus. Een nieuwe TV heb ik morgen binnen. Een nieuwe Index of G2 kan nog wel eens lang duren. Als de Index er mee ophoudt moet ik een contact opnemen met Valve/Steam die mij eerst aan de lijn houdt met verschillende mogelijkheden (wat ik begrijp van het forum) om na een tijd toch een rma aan te maken, opsturen, wachten op de conclusie van de rma afdeling etc. etc.Tadango schreef op maandag 13 juli 2020 @ 07:40:
[...]
Geen vergelijk. Een TV koop je direct en heb je de volgende dag in huis.... Daarnaast schijnt de beeldkwaliteit van de G2 echt enorm goed te zijn. Tracking wellicht minder edg minder maar beeldkwaliteit is wel belangrijk.
En na het spelen van Pokerstars VR wil ik gewoon zsm weer aan de slag haha
Maar dan koop je dus een product van 600euro omdat je huidige misschien kapot gaat? Kan je er niet beter vanuit gaan dat hij gewoon niet kapot gaat?
Tegenwoordig gaat alles kapot, alleen de vraag is wanneer. Komende week, of over 5 jaar..... Als je er veel gebruik van maakt, why not? Voor sommige is 600 een hoop geld, anderen kunnen het elke maand missen. Dus als je zo gehecht bent aan een VR bril is het met de huidige schaarste geen gekke keus.Homeland schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:52:
Maar dan koop je dus een product van 600euro omdat je huidige misschien kapot gaat? Kan je er niet beter vanuit gaan dat hij gewoon niet kapot gaat?
Haha ja, konden we daar maar zo makkelijk vanuit gaan lol. Helaas zeggen YT filmpjes andere dingen over de Index.Homeland schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:52:
Maar als hij over 5 jaar kapot gaat dan wil je hem vervangen met iets nieuwers, zelfs over een jaar mogelijk al wel. En mijn spullen gaan meestal niet kapot... ik raak er op uitgekeken, of er is een nieuwe betere versie maar apparatuur weggooien gebeurt hier over het algemeen niet.Tadango schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:54:
[...]
Tegenwoordig gaat alles kapot, alleen de vraag is wanneer. Komende week, of over 5 jaar..... Als je er veel gebruik van maakt, why not? Voor sommige is 600 een hoop geld, anderen kunnen het elke maand missen. Dus als je zo gehecht bent aan een VR bril is het met de huidige schaarste geen gekke keus.
Mijn bestelling gaat toch gewoon door. Er zat een foutje in het systeem waardoor de order werd gecanceld.Plugin schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 18:26:
Had de G2 via bestware besteld krijg ik een aantal uur later een email met daarin:
Ihre Bestellung bei bestware wurde storniert
Zonder verdere uitleg met de reden.
Nou met 2 zoons en mijzelf en een kabel die de hele tijd opkrult, controllers die zo nu en dan tegen de bril aantikken of net buiten de barriere iets aanraken, het bekende probleem met de geluidsboxen en de kabelhouder die fragiel op de bril is gemonteerd en de joysticks die bepaalde dingen op den duur niet registreren ga ik er wel vanuit dat er iets kapot gaat helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Yzord op 13-07-2020 12:31 ]
Mag ik vragen wat je betaald hebt? Op Bestware staat dat hij € 583,90 kost maar kom bij de checkout steeds op €609,07 uit. Ongeacht welke betaalmethode ik kies en de verzendkosten zouden gratis zijn...Plugin schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:28:
[...]
Mijn bestelling gaat toch gewoon door. Er zat een foutje in het systeem waardoor de order werd gecanceld.
Dan gewoon een G2 erbij kopen. Met een beetje mazzel is je Index kapot tegen de tijd dat de nieuwe Index uit komt en kun je je G2 als reserve gebruikenYzord schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:29:
Nou met 2 zoons en mijzelf en een kabel die de hele tijd opkrult, controllers die zo nu en dan tegen de bril aantikken of net buiten de barriere iets aanraken, het bekende probleem met de geluidsboxen en de kabelhouder die fragiel op de bril is gemonteerd en de joysticks die bepaalde dingen op den duur niet registreren ga ik er wel vanuit dat er iets kapot gaat helaas.
Neem aan dat er gewoon twee jaar garantie op zit? Naja, we zijn er wel zuinig mee, maar toch, voor het geld vind ik het best nog een fragiele set.Thodekroo schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:37:
[...]
Dan gewoon een G2 erbij kopen. Met een beetje mazzel is je Index kapot tegen de tijd dat de nieuwe Index uit komt en kun je je G2 als reserve gebruiken
Heb inmiddels gewoon bij derekenwinkel besteld (ideal dus, niet achteraf). Ben benieuwd hoe dat gaat daar... Bestware had ik ook het probleem dat het 609.- werd. Ik denk omdat prijzen per regio anders zijn?? Toen ik niet ingelogd was, was het 583.- Na inloggen 609.-
Ik gok erop dat het bij rekenwinkel misschien sneller geleverd kan worden dan bestware, aangezien bestware voor heel veel andere landen ook moet leveren, maarja de tijd zal het leren.
Ik gok erop dat het bij rekenwinkel misschien sneller geleverd kan worden dan bestware, aangezien bestware voor heel veel andere landen ook moet leveren, maarja de tijd zal het leren.
[ Voor 3% gewijzigd door Shodan op 13-07-2020 13:44 ]
Hier nog een update over mijn bestelling van de G2 met afterpay bij derekenwinkel.nl... Ik krijg zojuist een mailtje van Afterpay met het verzoek voor 27 juli te betalen. Blijkbaar zet derekenwinkel de factuur direct door naar Afterpay alsof het pakket al verzonden is. Echter na een telefoontje met Afterpay hebben ze de uiterste betaaldatum opgeschoven naar 17 september.
€609, komt de nederlandse BTW bij dus vandaar.Thodekroo schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:49:
[...]
Mag ik vragen wat je betaald hebt? Op Bestware staat dat hij € 583,90 kost maar kom bij de checkout steeds op €609,07 uit. Ongeacht welke betaalmethode ik kies en de verzendkosten zouden gratis zijn...
Dat kan niet. Het bedrag is in Duitsland 583,90 incl tax. Dan kan er niet ook nog eens de volledige Nederlandse BTW overheen gaan als het beide EU landen zijn. Toch?Plugin schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:39:
[...]
€609, komt de nederlandse BTW bij dus vandaar.
Duitsland heeft volgens mij 19% en wij 21, dus er komt iets van 18 euro bijThodekroo schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:53:
[...]
Dat kan niet. Het bedrag is in Duitsland 583,90 incl tax. Dan kan er niet ook nog eens de volledige Nederlandse BTW overheen gaan als het beide EU landen zijn. Toch?
Ik heb de Reverb G2 ook gepre-orderd bij derekenwinkel, de steampage refereert daar zelf naar dus leek mij wel in orde. https://store.steampowered.com/app/1271440/HP_Reverb_G2/
Ik had zelf de Quest een weekje geprobeerd, erg leuk en het is nu vrij moeilijk om te wachten tot half september.. :-)
Ik had zelf de Quest een weekje geprobeerd, erg leuk en het is nu vrij moeilijk om te wachten tot half september.. :-)
Volgens mij worden diensten belast in het EU land waar ze geleverd worden. In dat geval zou hij dus € 583,90/1.19*1.21= € 593,71 moeten kosten...418O2 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Duitsland heeft volgens mij 19% en wij 21, dus er komt iets van 18 euro bij
Je wordt idd belast met het percentage van het land waarin je woont.Thodekroo schreef op maandag 13 juli 2020 @ 17:15:
[...]
Volgens mij worden diensten belast in het EU land waar ze geleverd worden. In dat geval zou hij dus € 583,90/1.19*1.21= € 593,71 moeten kosten...
Normaal gesproken heeft Duitsland 19% btw, maar is het ivm de coronavirus tijdelijk verlaagd naar 16%.
Die €583.90 is dus inclusief 16% btw.
[ Voor 4% gewijzigd door ACC op 13-07-2020 18:13 ]
Ahhh nu valt alles op zijn plek!ACC schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:12:
[...]
Je wordt idd belast met het percentage van het land waarin je woont.
Normaal gesproken heeft Duitsland 19% btw, maar is het ivm de coronavirus tijdelijk verlaagd naar 16%.
Die €583.90 is dus inclusief 16% btw.
€599/1,19×1,21= €609
Ik was wat aan het Googlen naar de Reverb G2, en schijnbaar werkt de G1 al sinds release niet fatsoenlijk met 5700XT kaarten: https://www.reddit.com/r/...2_see_the_bottom/fxw2o0w/
Een wijdverspreid probleem wat enkel op te lossen is door hem in halve-resolutie modus te draaien, waarvoor heb je hem niet gekocht. Oftewel vooralsnog geen pre-order van mij. (En zo vraag je je elke keer weer af waarom je niet simpelweg €100 meer had uitgegeven aan een 2070S).
Een wijdverspreid probleem wat enkel op te lossen is door hem in halve-resolutie modus te draaien, waarvoor heb je hem niet gekocht. Oftewel vooralsnog geen pre-order van mij. (En zo vraag je je elke keer weer af waarom je niet simpelweg €100 meer had uitgegeven aan een 2070S).
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 14-07-2020 09:14 ]
Had ik ook gelezen ja. Heb ook een 5700XT en heb het risico toch genomen. Ik hoop dat tzt Big Navi en de 3XXX series er zijn of in ieder geval een aangekondigde datum is. Aangezien ik € 500 bespaar tov de Index en ik nog wel wat voor de 5700XT krijg valt de investering mee. Althans, zo heb ik het voor mezelf weten te verantwoorden
Ik heb een vraagje..op advies van iemand hier heb ik Dirt Rally gekocht. Maar als ik deze game opstart dan zie ik gewoon een 'bioscoopscherm' en kan ik met de controllers eigenlijk helemaal niks. Blijkt dus dat ik muis en toetsenbord moet gebruiken. Maarja, dat vind ik dus helemaal niks. Is het mogelijk om de controllers te gebruiken?
Dit geldt ook voor Payday2 VR. Terwijl ik toch filmpjes zie op YT dat mensen de controllers gebruiken? Hoe doe ik dat? Snap er de ballen niet van haha
Dit geldt ook voor Payday2 VR. Terwijl ik toch filmpjes zie op YT dat mensen de controllers gebruiken? Hoe doe ik dat? Snap er de ballen niet van haha
Ik denk dat die persoon er onterecht vanuit gegaan is dat je een racestoel + stuur hebt. Iets anders kan ik me haast niet voorstellen...Yzord schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:39:
Ik heb een vraagje..op advies van iemand hier heb ik Dirt Rally gekocht. Maar als ik deze game opstart dan zie ik gewoon een 'bioscoopscherm' en kan ik met de controllers eigenlijk helemaal niks. Blijkt dus dat ik muis en toetsenbord moet gebruiken. Maarja, dat vind ik dus helemaal niks. Is het mogelijk om de controllers te gebruiken?
Ja ach, verwijt hem niks hoor...had ik maar beter onderzoek moeten doen. Jammer is het welThodekroo schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:43:
[...]
Ik denk dat die persoon er onterecht vanuit gegaan is dat je een racestoel + stuur hebt. Iets anders kan ik me haast niet voorstellen...
Refund vragen bij Steam, geen probleem als je minder dan 2 uur gespeeld hebt.Yzord schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:47:
[...]
Ja ach, verwijt hem niks hoor...had ik maar beter onderzoek moeten doen. Jammer is het wel
Wat betreft het bioscoopscherm dat je ziet; zit je wel in Steam VR modus?
Of Dirt Rally met de controllers te spelen is weet ik niet, nooit geprobeerd aangezien ik een stuurtje heb.
In Dirt Rally kan je gewoon racen met controller hoor, zodra je een race start is hij bruikbaar, hooguit even instelling in de settings.Yzord schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:39:
Grr, net een refund gevraagd lol. Naja, tis niet anders.Homeland schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:54:
[...]
In Dirt Rally kan je gewoon racen met controller hoor, zodra je een race start is hij bruikbaar, hooguit even instelling in de settings.
Ach dan download je hem toch opnieuw. Dirt Rally 1 kost je € 1,31 en Dirt Rally 2.0 kost je € 6,55 via G2A.com
https://www.g2a.com/search?query=dirt+rally
https://www.g2a.com/search?query=dirt+rally
Ik heb Payday 2 kort geprobeerd in VR en daar kon ik gewoon de controllers gebruiken. Ik denk inderdaad zoals hierboven gesuggereerd dat de game verkeerd opstartte.Yzord schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:39:
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Dirt 2.0 heeft VR ondersteuning, ik denk dat je die nodig hebt.
Deel 1 ookTadango schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:50:
Dirt 2.0 heeft VR ondersteuning, ik denk dat je die nodig hebt.
Mocht je in VR willen racen dan kan ik Raceroom aanraden, gratis zijn een paar tracks en auto's beschikbaar en speelt ook erg fijn met een controller.Yzord schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:57:
[...]
Grr, net een refund gevraagd lol. Naja, tis niet anders.
Hmm die Payday lijkt me grappigYzord schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:39:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Vergeet daarna Payday 2 VR niet te downloaden vanuit Steam 👍Damian schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:41:
[...]
Hmm die Payday lijkt me grappigZojuist voor 3,50 gekocht
. Vanavond maar eens uit proberen.
https://www.youtube.com/watch?v=M4sXgxiBZ6U De tracking ziet er wel prima uit, hij laat alleen (bewust?) niet zien als je een granaat zou gooien of iets uit je rugzak zou pakken dus dat is misschien nog wel een puntje. Voor de rest denk ik dat reverb G2 een prima HMD gaat worden. Nu nog 2 maanden geduld hebben..
Ik vermoed dat het goed gaat, als je ervaring met de beweging hebt. Als je in één keer hem pakt, zal het vast goed werken. Ben je onbekend met een spel en wat meer achter je aan het rijken, dan gaat het falen.
Onder de streep heeft hij nadelen. Tegelijk heeft hij natuurlijk ook significante voordelen. Zelf twijfel ik nog, ook omdat hij met 5700XT niet goed samenwerkt waarschijnlijk (al gaat die er toch uit bij mij waarschijnlijk wanneer nieuwe aanbod gaat komen, ding heeft teveel problemen veroorzaakt). Al gaan er nu ook geruchten over een Quest-2, en voor dingen als Beatsaber, wat ik nu toch regelmatig speel, is standalone wel mooi. Net als wifi streaming bij rustigere spellen.
Ik verwacht zelf wat comfortabeler (met de vraag hoeveel ze daar echt aan kunnen doen), Displayport (over USBC) input, en dat op 90Hz. Maar dat is ook maar een gok.
Onder de streep heeft hij nadelen. Tegelijk heeft hij natuurlijk ook significante voordelen. Zelf twijfel ik nog, ook omdat hij met 5700XT niet goed samenwerkt waarschijnlijk (al gaat die er toch uit bij mij waarschijnlijk wanneer nieuwe aanbod gaat komen, ding heeft teveel problemen veroorzaakt). Al gaan er nu ook geruchten over een Quest-2, en voor dingen als Beatsaber, wat ik nu toch regelmatig speel, is standalone wel mooi. Net als wifi streaming bij rustigere spellen.
Ik verwacht zelf wat comfortabeler (met de vraag hoeveel ze daar echt aan kunnen doen), Displayport (over USBC) input, en dat op 90Hz. Maar dat is ook maar een gok.
Dingen uit de rugzak halen en dingen gooien heeft hij in een eerdere opname laten zien: YouTube: HP REVERB G2 TRACKING - How Good Is The Reverb G2 Tracking? Testing ...Platte_Band schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:36:
https://www.youtube.com/watch?v=M4sXgxiBZ6U De tracking ziet er wel prima uit, hij laat alleen (bewust?) niet zien als je een granaat zou gooien of iets uit je rugzak zou pakken dus dat is misschien nog wel een puntje. Voor de rest denk ik dat reverb G2 een prima HMD gaat worden. Nu nog 2 maanden geduld hebben..
Geen problemen wat dat betreft dus!
Ziet er inderdaad wel prima uit. Maar offtopic, wat is die 'nudity' blur op 2:04?Thodekroo schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:33:
[...]
Dingen uit de rugzak halen en dingen gooien heeft hij in een eerdere opname laten zien: YouTube: HP REVERB G2 TRACKING - How Good Is The Reverb G2 Tracking? Testing ...
Geen problemen wat dat betreft dus!
Ik heb de HP Reverb G2 besteld als mijn allereerste VR headset, kijk enorm uit naar de ervaring. Ben me in afwachting flink aan het inlezen en fantaseren hoe het een en ander gaat werken, o.a. virtueel lopen.
Ging daarom op zoek naar voetcontrollers waarmee ik zittend en/of liggend kan lopen (e.g lopen door te 'watertrappelen') en ben toen de https://www.3drudder.com/virtual-reality/ en https://www.cybershoes.io/ tegengekomen.
Heeft hier iemand ervaring mee? Of mogelijk een tip voor een betere voetcontroller?
Ging daarom op zoek naar voetcontrollers waarmee ik zittend en/of liggend kan lopen (e.g lopen door te 'watertrappelen') en ben toen de https://www.3drudder.com/virtual-reality/ en https://www.cybershoes.io/ tegengekomen.
Heeft hier iemand ervaring mee? Of mogelijk een tip voor een betere voetcontroller?
[ Voor 3% gewijzigd door Simkin op 16-07-2020 20:44 ]
@Simkin grats
Hopelijk wordt het een goede headset.
Korte update over mn preoder: vandaag bericht gehad van Bestware dat de order goed is ontvangen en hij wordt opgestuurd zodra ze de hdm's van hp binnen krijgen eind september.
Korte update over mn preoder: vandaag bericht gehad van Bestware dat de order goed is ontvangen en hij wordt opgestuurd zodra ze de hdm's van hp binnen krijgen eind september.
Yeah! Mijn Valve Index is eindelijk binnen! Vandaag aangesloten en de eerste stapjes in de VR-wereld gezet. Gave belevenis hoor, binnen no-time ben je vergeten waar je nu bent en wordt je helemaal de VR-werel ingezogen!
Morgenavond komen wat vrienden over de vloer en ik wil ze natuurlijk meenemen in de VR-wereld. Hebben jullie nog tips voor games die leuk zijn om te spelen? Al dan niet asymetrische multiplayer, al dan niet dat 1 iemand speelt en de rest kan meekijken? Bij voorkeur games die een beetje betaalbaar zijn
Morgenavond komen wat vrienden over de vloer en ik wil ze natuurlijk meenemen in de VR-wereld. Hebben jullie nog tips voor games die leuk zijn om te spelen? Al dan niet asymetrische multiplayer, al dan niet dat 1 iemand speelt en de rest kan meekijken? Bij voorkeur games die een beetje betaalbaar zijn
Steam/Discord: Flimovic
Keep talking and nobody explodesFlimovic schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:19:
Yeah! Mijn Valve Index is eindelijk binnen! Vandaag aangesloten en de eerste stapjes in de VR-wereld gezet. Gave belevenis hoor, binnen no-time ben je vergeten waar je nu bent en wordt je helemaal de VR-werel ingezogen!
@Flimovic Beat Saber, als je wilt racen DiRT Rally en DiRT Rally 2.0, Elite: Dangerous (je moet even onderzoeken of je dat interessant vindt, het is een van de mooiste VR-games die er is imho)
Half-Life Alyx heb je als het goed is gekregen bij je Index, anders zou ik die ook aanraden.
Half-Life Alyx heb je als het goed is gekregen bij je Index, anders zou ik die ook aanraden.
Saved by the buoyancy of citrus
Ja HL:A ben ik al aan het spelen, maar doelde eigenlijk meer op games om samen met mn vrienden te spelen.Cyphax schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:55:
@Flimovic Beat Saber, als je wilt racen DiRT Rally en DiRT Rally 2.0, Elite: Dangerous (je moet even onderzoeken of je dat interessant vindt, het is een van de mooiste VR-games die er is imho)
Beat Saber lijkt me wel lachen om met vrienden te doen
[ Voor 5% gewijzigd door Flimovic op 17-07-2020 17:57 ]
Als e op 1 plaatst bent en de bril verwisseld probeer eens visual pinball!Flimovic schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:57:
[...]
Ja HL:A ben ik al aan het spelen, maar doelde eigenlijk meer op games om samen met mn vrienden te spelen.
Beat Saber lijkt me wel lachen om met vrienden te doen
Het Visual Pinball in Virtual Reality topic
Sowieso super ervaring in vr, de oude kasten van weleer in VR, bijna echt en gratis ook nog.
Goede tip! Ga ik proberen.Plugin schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 18:22:
[...]
Als e op 1 plaatst bent en de bril verwisseld probeer eens visual pinball!
Het Visual Pinball in Virtual Reality topic
Sowieso super ervaring in vr, de oude kasten van weleer in VR, bijna echt en gratis ook nog.
Elite Dangerous through the Lens of HP Reverb G2
YouTube: ELITE DANGEROUS THROUGH THE LENS OF THE HP REVERB G2 - How Good Are ...
YouTube: ELITE DANGEROUS THROUGH THE LENS OF THE HP REVERB G2 - How Good Are ...
Gisteravond uiteindelijk Takelings House Party gedaan. Zelden zo hard gelachen! Erg tof dat je met z'n allen tegelijk kan gamen. Dikke tip voor iedereen die een paar vrienden over de vloer krijgt!
De VR speler bestuurt een man die kleine poppetjes te pakken moet zien te krijgen en dood maken. Je kan ze bijvoorbeeld dood maken door ze op t gasfornuis te verbranden, ze in de broodrooster te stoppen, of juist tussen het tosti-ijzer. Hilariteit gegarandeerd!
De kleine poppetjes worden bestuurd door je vrienden met een controller.
De VR speler bestuurt een man die kleine poppetjes te pakken moet zien te krijgen en dood maken. Je kan ze bijvoorbeeld dood maken door ze op t gasfornuis te verbranden, ze in de broodrooster te stoppen, of juist tussen het tosti-ijzer. Hilariteit gegarandeerd!
De kleine poppetjes worden bestuurd door je vrienden met een controller.
[ Voor 7% gewijzigd door Flimovic op 19-07-2020 12:01 ]
Same here, de Reverb G2 wordt ook mijn eerste VR ervaring. Ben toch wel redelijk overtuigd van de bouwkwaliteit en voor mij kwam inside-out tracking beter uit vanwege de ruimte waarin ik het ga gebruiken.Simkin schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:29:
Ik heb de HP Reverb G2 besteld als mijn allereerste VR headset, kijk enorm uit naar de ervaring. Ben me in afwachting flink aan het inlezen en fantaseren hoe het een en ander gaat werken, o.a. virtueel lopen.
Voordat ik verder ga investeren in hardware (zoals pedalen) wil ik eerst nog wat meer games vinden die ik interessant vind om me voor te bereiden op de release van de Reverb G2 in september...
Hebben jullie nog meer tips voor RPG's die gaaf zijn om in VR te beleven? Ik heb Asgard's Wrath al in de smiezen en ik wil Fallout 4 in VR proberen om die game opnieuw te spelen maar die is natuurlijk niet met dat doel gemaakt. Ben zeer, zeer benieuwd naar de ervaring.
@Blaim Mensen met ervaring kunnen je waarschijnlijk beter helpen maar ik (zit in hetzelfde schuitje als jij en Simkin) heb 3 op m’n lijst staan: Skyrim, NMS en Elite Dangerous. Hoor het graag als er meer op moeten!
Lone Echo. Maar deze vraag komt regelmatig langs 
Gerelateerd aan de G2, zijn hier mensen die een WMR headset hebben, en hoe gaat dat bij een Beatsaber qua tracking? Gezien ik online al alles heb gelezen:
1. Het werkt belabberd
2. Het werkt perfect
3. Het werkt perfect zolang je maar naar je controllers kijkt
Nu weet ik dat bij sommige de bluetooth verbinding belabberd was, wat situatie 1 kan verklaren. En uiteraard moet voor goede tracking je controllers regelmaig in je blikveld zijn. En ik heb het zelf in Beatsaber proberen te kijken, maar tja, soms zijn ze er wel, soms niet. Sowieso kijk ik niet naar mijn controllers als ik speel, ik kijk vooruit naar de aankomende blokken.
Gerelateerd aan de G2, zijn hier mensen die een WMR headset hebben, en hoe gaat dat bij een Beatsaber qua tracking? Gezien ik online al alles heb gelezen:
1. Het werkt belabberd
2. Het werkt perfect
Nu weet ik dat bij sommige de bluetooth verbinding belabberd was, wat situatie 1 kan verklaren. En uiteraard moet voor goede tracking je controllers regelmaig in je blikveld zijn. En ik heb het zelf in Beatsaber proberen te kijken, maar tja, soms zijn ze er wel, soms niet. Sowieso kijk ik niet naar mijn controllers als ik speel, ik kijk vooruit naar de aankomende blokken.
https://www.amazon.nl/Pim...dex&qid=1595282699&sr=8-8
Kent iemand deze headset? Heb er nog nooit van gehoord. Ziet er wel goed uit.
Je hebt nog nooit van pimax gehoord?Yzord schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:20:
https://www.amazon.nl/Pim...dex&qid=1595282699&sr=8-8
Uh nee, en om eerlijk te zijn worden deze brillen niet echt bij games of zoiets aangeprezen. Moet ik ze kennen dan?
Ze kwamen nogal met een 'bang' binnen. Volgens mij is het prima kwaliteitYzord schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:31:
[...]
Uh nee, en om eerlijk te zijn worden deze brillen niet echt bij games of zoiets aangeprezen. Moet ik ze kennen dan?
Nog nooit van gehoord. Alles wat je leest is toch voornamelijk valve of oculus qua brillen.418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:32:
[...]
Ze kwamen nogal met een 'bang' binnen. Volgens mij is het prima kwaliteit
Pimax was paar jaar geleden begonnen als Chinese startup. Veel beloftes, en hoewel de hoofd-belofte is waargemaakt (hogere resolutie als wat er toendertijd was, en vooral heel hoge FoV), zijn er ook heel veel beloftes qua controllers, basestations en software niet waargemaakt, en hebben ze iig ook heel lang kwaliteitsproblemen gehad.
Voor die link: Let erop dat je puur een headset koopt, daar moet je nog Basestations / controllers bijkopen van HTC / Valve.
Voor die link: Let erop dat je puur een headset koopt, daar moet je nog Basestations / controllers bijkopen van HTC / Valve.
Beatsaber werkt perfect op mijn hp reverb... nog geen enkele keer problemen gehad.Sissors schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 21:46:
Lone Echo. Maar deze vraag komt regelmatig langs
1. Het werkt belabberd
2. Het werkt perfect
Ik heb een ChillDex gekocht voor mijn Valve Index. Is een module die je voorin de USB poort van de HMD steekt en warme lucht afzuigt. Het effect is dat je wat minder zweterig speelt.
Nu heeft de maker er per ongeluk 2 stuk opgestuurd in plaats van 1. Contact opgenomen met de maker om hem terug te sturen, maar die geeft aan dat ik de 2e mag houden. Terugsturen kost waarschijnlijk meer dan de productiekosten van zo'n module zijn. Als er iemand interesse heeft om er 1 over te nemen, stuur dan even een DM.
Verkocht
Nu heeft de maker er per ongeluk 2 stuk opgestuurd in plaats van 1. Contact opgenomen met de maker om hem terug te sturen, maar die geeft aan dat ik de 2e mag houden. Terugsturen kost waarschijnlijk meer dan de productiekosten van zo'n module zijn. Als er iemand interesse heeft om er 1 over te nemen, stuur dan even een DM.
Verkocht
Verkocht (als het aan mij ligt)!FunFair schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:07:
Ik heb een ChillDex gekocht voor mijn Valve Index. Is een module die je voorin de USB poort van de HMD steekt en warme lucht afzuigt. Het effect is dat je wat minder zweterig speelt.
Vraagje, wie heeft de Kiwi Design VR V2 Cable management system gekocht? Ik heb deze gekocht en op het eerste gezicht lijkt het mij een goed systeem om je Index kabel goed weg te werken via het plafond. Maar na goed nagedacht te hebben heb ik toch wel een urgente vraag.
De kabel kan idd netjes weggewerkt worden, maar waar laat ik de headset? Want na gebruik kan ik hem dus niet netjes ergens kwijt behalve hem weer disconnecten wat dus betekent dat ik de kabel constant moet releasen van het Kiwi systeem. Wat dus eigenlijk een rompslomp is.
Hoe doen jullie dat?
De kabel kan idd netjes weggewerkt worden, maar waar laat ik de headset? Want na gebruik kan ik hem dus niet netjes ergens kwijt behalve hem weer disconnecten wat dus betekent dat ik de kabel constant moet releasen van het Kiwi systeem. Wat dus eigenlijk een rompslomp is.
Hoe doen jullie dat?
Ik heb iemand gezien die hem gewoon aan een haak aan het plafond hangt. Maar dat vind ik zelf niet zo'n mooie oplossing. Zelf haal ik hem gewoon van de haakjes en dan hang ik m'n bril op aan een haak aan een kast. Maar mijn plafond op zolder is ook vrij laag dat ik er makkelijk bij kan.Yzord schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:55:
Vraagje, wie heeft de Kiwi Design VR V2 Cable management system gekocht? Ik heb deze gekocht en op het eerste gezicht lijkt het mij een goed systeem om je Index kabel goed weg te werken via het plafond. Maar na goed nagedacht te hebben heb ik toch wel een urgente vraag.
Hoe doen jullie dat?
Ja dat heb ik ook gezien op een YT filmpje, maar mijn plafond is ook vrij laag (2.30m) dus hij hangt dan vrij in de weg. Moet toch eens kijken of ik er iets op kan verzinnen.FunFair schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:09:
[...]
Ik heb iemand gezien die hem gewoon aan een haak aan het plafond hangt. Maar dat vind ik zelf niet zo'n mooie oplossing. Zelf haal ik hem gewoon van de haakjes en dan hang ik m'n bril op aan een haak aan een kast. Maar mijn plafond op zolder is ook vrij laag dat ik er makkelijk bij kan.
Speelt er iemand Onward hier? Lijkt me een toffe game, maar ik kan nergens echt vinden hoe groot de community is. iemand?
Dat was echt heel makkelijk te vinden op Google :Yzord schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:53:
Speelt er iemand Onward hier? Lijkt me een toffe game, maar ik kan nergens echt vinden hoe groot de community is. iemand?
https://steamcharts.com/app/496240
Vaak tegen dezelfde spelen iig
Zo, geld voor VR. Met de komst van de hp revergb g2 is het nog moeilijker geworden.
De rift 's of de g2.
Op beide moet gewacht worden denk ik zo.
Rift s is wel goedkoper.
De rift 's of de g2.
Rift s is wel goedkoper.
Of de nieuwe Quest?Arunia schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:24:
Zo, geld voor VR. Met de komst van de hp revergb g2 is het nog moeilijker geworden.
De rift 's of de g2.
Rift s is wel goedkoper.
@impactftw ik dank u en ik vervloek u. 
Maar verwacht bij bovenstaande keuzes te blijven.
Portabillity is niet perse een must. Maar ga er wel nog even naar kijken.
Arunia schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:27:
@impactftw ik dank u en ik vervloek u.
Nou inderdaad.
Wil wel voor zover de beter kwaliteit. Index heb ik laten varen met alles wat er bij nodig is.
Dan heb je de andere opties nog over.
Wil wel voor zover de beter kwaliteit. Index heb ik laten varen met alles wat er bij nodig is.
Dan heb je de andere opties nog over.
Als ik de specs vergelijk zou ik naar de HP kijken. De resolutie van de Reverb is veel hoger, de kijkhoek is groter, de refresh rate is iets hoger, meter extra kabel. Ik kan niet zo heel gauw nadelen bedenken; als je PC de volle resolutie niet kan renderen zou ik die iets verlagen, maar andersom gaat niet; ik kan wel op hogere resolutie renderen dan mijn Rift CV1, en dan wordt het beeld ook wel scherper, maar ik kom niet van de lagere hoeveelheid pixels afkomen. De Reverb is nog op de groei. Ik weet niet zo goed wat ik van WMR moet vinden maar hij is Steam-compatible en dat zou ik het belangrijkst vinden. Je mist potentieel een paar leuke Oculus-exclusives, maar die zouden ook wel werkend te krijgen moeten zijn.Arunia schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:24:
De rift 's of de g2.
Rift s is wel goedkoper.
@Cyphax Voor 599 is het ook best een prima prijs eigenlijk.
Wat bedoel je met Reverb op de groei? Ben niet heel erg in de VR.
Windows Mixed Reality, neem aan dat de Reverb G2 gewoon VR doet en dus Alyx kan spelen e.d.
Beetje in de war sorry.
Windows Mixed Reality, neem aan dat de Reverb G2 gewoon VR doet en dus Alyx kan spelen e.d.
Beetje in de war sorry.
Als je de volle resolutie wil gebruiken van die set, dan moet je behoorlijke hardware meenemen. Maar je kan prima op iets lagere resolutie draaien en over een jaar een sneller systeem hebben. Andersom niet: mijn Rift heeft een veel lagere resolutie en als mijn PC over een jaar veel sneller is, kan ik daar niet zoveel van profiteren.Arunia schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 15:19:
@Cyphax Voor 599 is het ook best een prima prijs eigenlijk.
Tracking volume is slechter, controllers zijn slechter. Oculus devices draaien native Oculus exclusives, en algemeen zal je betere support hebben dan met een WMR headset die relatief klein marktaandeel heeft. De G2 zal best redelijk het doen, maar zal echt niet in de buurt van Oculus oplages komen.Cyphax schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 15:10:
[...]
Als ik de specs vergelijk zou ik naar de HP kijken. De resolutie van de Reverb is veel hoger, de kijkhoek is groter, de refresh rate is iets hoger, meter extra kabel. Ik kan niet zo heel gauw nadelen bedenken
En als je niet een redelijk goede PC hebt, dan mis je toch wel veel van de voordelen van de Reverb. Dat gezegd hebbende, gezien bij iig een Coolblue de Rift S nu voor een €500 gaat, vind ik hem onder de streep lastig aan te raden tov €600 Reverb, ervan uitgaande dat ook verdere (p)reviews positief zijn. Gaat de Rift S weer gewoon naar €450, of nog beter een keer naar €400, dan wordt het een ander verhaal.
@Cyphax Mijn hardware is een 3900X met 32GB ram en een Sapphire RX5700XT Nitro+.
Verwacht dat die hardware wel snel genoeg is voor de Reverb G2?
Hoor net mijn vrouw zeggen dat ze 3 ledjes door mijn computer scherm heen ziet. >_>
Dat is dan wel even minder.
Daar nog maar even naar kijken haha.
Qua tracking ga ik ook nog wel even naar kijken wat het verschil is.
Verwacht dat die hardware wel snel genoeg is voor de Reverb G2?
Hoor net mijn vrouw zeggen dat ze 3 ledjes door mijn computer scherm heen ziet. >_>
Dat is dan wel even minder.
Daar nog maar even naar kijken haha.
Qua tracking ga ik ook nog wel even naar kijken wat het verschil is.
In theorie wel, nu heeft echter de G1 problemen met de 5700XT. De HP medewerker op Reddit heeft het doorgeschoven, maar tja, geen idee of hij al dan niet goed gaat samenwerken met de G2.
@Sissors Oef, dat had ik nog niet gezien.
Ga het gewoon even aankijken hoe en wat. En anders de Rift S of wellicht de nieuwe Quest. Moet toch even rustig vergelijken.
Ga het gewoon even aankijken hoe en wat. En anders de Rift S of wellicht de nieuwe Quest. Moet toch even rustig vergelijken.