Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:10:
[...]
Gebruik je Whatsapp of Instagram op je smartphone? Beide zijn van Facebook dus als je daarop een account hebt wordt je sowieso door FB getracked. En we moeten ons geen illusies maken, als je een smartphone hebt (van gelijk welke fabrikant) wordt je door vanalles getracked.
Dus het aanmaken van een FB account zie ik niet als een groot minpunt.
Ik gebruik nu enkele maanden de Quest 2 en ben er best wel tevreden van.
ja beiden, instagram moet ik eigenlijk ook nog van mijn telefoon afgooien maar WA is noodzakelijk helaas. Ik weet het, ik probeer dat tracken te verminderen, dat wil zeggen dat minder partijen met tracken, hopeloos waarschijnlijk maar goed.
Marcievg schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:15:
[...]
Het instellen van de quest 2 doe je via je telefoon. Daar moet je de oculus app op installeren en daarmee log je dan ook in op facebook en de headset neemt het over.
De rift S is me ook altijd erg goed bevallen maar wilde toch gaan voor een hogere resolutie. De displayport is wel een vereiste bij de rift S en de G2.
Telefoon, ik dacht op de computer. Dat valt dan nog mee, zou dan ook kunnen via Tablet wellicht, daar staat FB toch al op.
Heeft de G2 ook een volwaardige display port? Oh, dan valt die wellicht ook al af, mijn laptop heeft enkel een HDMI poort.
VulcanRaven schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:19:
[...]
Stiekem koop ik de set grotendeels om FS in VR te ervaren. Hoewel dat natuurlijk nog wel wat haken en ogen heeft kan ik me niet voorstellen hoe fantastisch dat gaat zijn als het qua grafisch en fps gelijk gaat lopen met de beelden van de PC. Dan kan je écht de wereld gaan verkennen.
Als je Flight Sim bedoeld dan is VR echt een aanrader, ik speel nu MSFS op de PSVR (FullHD gecombineerd) en dat ziet er al goed uit en die HW is jaren oud. MSFS, en ook andere Flight Sims zien er geweldig uit op de moderne VR sets. Ik zat laatst een filmpje te kijken op YT en had pas door dat het VR was toen het gezegd werd.
[
Voor 19% gewijzigd door
Svennie op 16-04-2021 14:57
]