@
JohnnieWbl Geen idee, ben wel wat gewend ook qua wisselen tussen mooier en minder mooi. Dus denk dat het wel mee zal vallen. Zal denk ik eerst beginnen met The Lab.
Denk ook wel dat staan meer immersie met zich mee brengt, maar wat niet is is niet zeg maar.
Wellicht als we ooit verhuizen dat ik dan iets kan fixen met een kamer.
Het neefje van mijn vrouw heeft als het goed is ook een Index met 4 basestations, maar die heeft echt een hele grote kamer. Nog nooit geweest, maar mijn schoonvader had het er over.
Hoop stiekem op een manier wat Oculus games te kunnen doen, anders is het jammer. Vooral die Vader experience lijkt me wel gaaf.
Ik heb op dit moment gewoon weinig bewegingsruimte ivm zooi op de zolder. Daarnaast hebben we stalen balken in onze dakkapel precies op hoofdhoogte, dus dat risico wil ik niet nemen haha!
Vroeger veel Tiefighter en X-wing vs Tie-fighter e.d. gespeeld. Wellicht is dit een mooie om het weer op te pakken.
Flight Simulator lijkt me ook wel leuk, maar denk dat dat voor mij niet langdurig leuk zal zijn.
Heb een vogel vlieg spel (Eagle Flight) op mijn lijstje staan. Heb wel hoogtevrees (meer soort doemdenken eigenlijk), maar dat lijkt me dan qua ervaring wel leuk.
Ervaringen is een goeie. Ik hou van ervaringen. Een spel als Journey bijvoorbeeld of Unfinished Swan. Om maar ervaringen als speltype weer te geven.
Sorry voor de lange lijst en ja, niet alles is uberhaupt speelbaar op de pc:
Royal Archer VR | Eagle Flight | Star Wars Squadrons | Vader Immortal (oculus/PSVR) | Falcon Age |
Iron Man VR (PS) | Half Life Alyx | No Man's Sky | Beat Saber | Skyrim VR |
Archangel: Hellfire | Fallout 4 VR | The Talos Principle VR | Superhot VR | Moss |
Keep Talking and Nobody Explodes | Minecraft VR | Catan VR | Flight Simulator | TrainerVR |
The Lab | Aircar | Dirty Rally 2.0 | Vertigo | In death: unchained |
Asgards wrath | The wizards: dark times | Pixel ripped 1995 | Paper beast | The room vr |
Low-fi | Population: one | Quar: Battle for Gate 18 | tethered | deisim |
Kittypocalypse | castle must be mine | modbox | anyland | Super Island God VR |
Skytropolis | out of ammo vr | Superposition benchmark | I expect you to die | No Sushi, No Life |
Ik realiseer me absoluut dat niet elk spel even leuk is, dus tegen die tijd ga ik zeker wel onderzoeken wat me leuk lijkt.
[
Voor 43% gewijzigd door
Arunia op 12-01-2021 11:58
]