Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soliest
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:02
VR cover is zojuist bezorgt, vanavond na de sint zooi maar uitproberen. Voor zover ik nu al kan voelen is het een wereld van verschil,

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Ben vooral benieuwd of het de FOV en scherpte gebied verhoogd. Hoor het graag 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:22
Soliest schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:51:
VR cover is zojuist bezorgt, vanavond na de sint zooi maar uitproberen. Voor zover ik nu al kan voelen is het een wereld van verschil,
Dus hij was er zomaar, geen tracking code of wat dan ook gehad?

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soliest
UniMatrix schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:53:
[...]

Dus hij was er zomaar, geen tracking code of wat dan ook gehad?
Klopt, op de site is ook nog niets aangepast...

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
FreeMen schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:53:
Ben vooral benieuwd of het de FOV en scherpte gebied verhoogd. Hoor het graag 😁
Met deze komt de headset dichter op mijn hoofd. Hierdoor zie ik meer scherm en minder randjes van de bril, een hogere FOV dus. Ook is de sweets pot nu iets groter en is dus ook de scherpte beter. Wel zit hij hierdoor meer tegen mijn neus aan te drukken wat ik vervelend vind. Misschien omdat ik een grote neus heb :p
Vanavond ga ik er wat beter voor zitten, heb nu overigens heel even de comfort versie opgezet, dat is dus de dikkere variant. Ik zie me hier wel een paar uur mee opzitten zondaar dat ik hem de hele tijd moet verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:40
Hier ook binnen, veel prettiger op het gezicht, geen geprik wat ik sinds kort wel echt had.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zowaar net een track and trace code gekregen van vrcover dat mijn cover ook onderweg is

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 20:10

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

iemand ervaring met :
https://nl.aliexpress.com/i/4001209415217.html

Wat zou je daar mee kunnen doen?

zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Je kan er vast "iets" mee.

Dit is het enige wat ik er over kan vinden, dus dat zegt genoeg.
YouTube: MINI Review of the Vision 800 Android Smart Glasses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

unfor schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:20:
[...]

Je kan er vast "iets" mee.

Dit is het enige wat ik er over kan vinden, dus dat zegt genoeg.
YouTube: MINI Review of the Vision 800 Android Smart Glasses
Dat had ik ook geizen..
Maar ik bedoel meer we hebben het alleen over 200-5000 euro.
Maar in deze review zit nog meer..
YouTube: Top 5 Best Smart Glasses You Must Buy 2020 | Futuristic Gadgets!!

Ik ben erg benieuwd wat een andorid kan als vr.
En zou je bijv toegang hebben tot Yoube VR?
en wat andere leuke 3D spullen

zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Dylantje2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:28:
[...]

Dat had ik ook geizen..
Maar ik bedoel meer we hebben het alleen over 200-5000 euro.
Maar in deze review zit nog meer..
YouTube: Top 5 Best Smart Glasses You Must Buy 2020 | Futuristic Gadgets!!

Ik ben erg benieuwd wat een andorid kan als vr.
En zou je bijv toegang hebben tot Yoube VR?
en wat andere leuke 3D spullen
Oculus Quest = android ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

das iets te kort door de bocht toch?
Dan zou die chinees ook in kunnen loggen op een quest account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ging om de vraag "ben erg benieuwd wat een android kan als VR".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

Ik wil proberen te casten met Quest via deze optie:
https://www.oculus.com/casting
Dit zou moeten werken in Chrome..
https://www.roadtovr.com/...directly-pc-web-browsers/

Maar gaat toch ergens mis. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Dylantje2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:40:
Ik wil proberen te casten met Quest via deze optie:
https://www.oculus.com/casting
Dit zou moeten werken in Chrome..
https://www.roadtovr.com/...directly-pc-web-browsers/

Maar gaat toch ergens mis. Iemand ervaring?
Bij mij werkt het gewoon. Zit je headset in hetzelfde netwerk? Virus scanner? Firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

Soliest schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:59:
[...]

Bij mij werkt het gewoon. Zit je headset in hetzelfde netwerk? Virus scanner? Firewall?
Tsja
Heb mijn 2.4 en 5 ghz netwerk geprobeerd.
Virus windows defender, niets aangepast
En firewall ook standaard.
Heb je daar iets in aangepast?
Modem settings ook naar gekeken, maar ik geef wifi toegang tot mijn lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 14:43
Ik heb trouwens zaterdag de VR-cover ontvangen. Qua shipping kreeg ik ineens een bericht dat hij dezelfde dag werd geleverd zonder verdere aankonding. Ik moet zeggen het is wel echt een behoorlijke voorruitgang. Het enige wat wel mist bij mij is de elite strap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tomahawk_nr1 schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:55:
Ik heb trouwens zaterdag de VR-cover ontvangen. Qua shipping kreeg ik ineens een bericht dat hij dezelfde dag werd geleverd zonder verdere aankonding. Ik moet zeggen het is wel echt een behoorlijke voorruitgang. Het enige wat wel mist bij mij is de elite strap.
Wanneer had jij hem besteld?

Ik heb een PostDE tracking number gekregen, dat is eigenlijk alles. Maar denk dat die van mijn rond zaterdag er ook wel zou zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-12-2020 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
Xtr3me4me schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:56:
[...]

Wanneer had jij hem besteld?

Ik heb een PostDE tracking number gekregen, dat is eigenlijk alles. Maar denk dat die van mijn rond zaterdag er ook wel zou zijn.
Ik heb de bestelling 24 November besteld. Ik kreeg hem erg snel binnen na de tracking nummer van PostDe te hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tomahawk_nr1 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:50:
[...]

Ik heb de bestelling 24 November besteld. Ik kreeg hem erg snel binnen na de tracking nummer van PostDe te hebben ontvangen.
Ohh ok ik had hem 26 November besteld. Dan zal ik hem 1 deze dagen wel binnen krijgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soliest
Dylantje2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:23:
[...]

Tsja
Heb mijn 2.4 en 5 ghz netwerk geprobeerd.
Virus windows defender, niets aangepast
En firewall ook standaard.
Heb je daar iets in aangepast?
Modem settings ook naar gekeken, maar ik geef wifi toegang tot mijn lan.
Nee, ik heb ook alles default staan. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
En wie zijn er naast mij allemaal klaar voor de release van Medal of Honor a.s. vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:26
Ben ik de enige die huiverig is om zaken bij Aliexpress te bestellen die direct contact met je huid maken, zoals die Vr covers? Aangezien het vaak een totaal andere quality control is en er ook zaken bekend zijn van aliexpress producten die uiteindelijk schadelijke stoffen bleken te bevatten of wonden achterlieten op de huid? Het is heel aantrekkelijk om voor een paar euro te bestellen hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
menne schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:38:
Ben ik de enige die huiverig is om zaken bij Aliexpress te bestellen die direct contact met je huid maken, zoals die Vr covers? Aangezien het vaak een totaal andere quality control is en er ook zaken bekend zijn van aliexpress producten die uiteindelijk schadelijke stoffen bleken te bevatten of wonden achterlieten op de huid? Het is heel aantrekkelijk om voor een paar euro te bestellen hmmm
euhm... ja denk dat je inderdaad de enige bent (nah, ongetwijfeld niet) maar Ik heb iig een VR cover onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

kwdtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:37:
En wie zijn er naast mij allemaal klaar voor de release van Medal of Honor a.s. vrijdag?
Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik verwacht eerlijkgezegd weinig van die game, wie weet verrast hij maar wat ik tot nu toe heb gezien was niet bijzonder.
Uiteindelijk hoop ik wel op een succes want er zijn meer grote triple-A games nodig om VR groter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Nu online
unfor schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:07:
[...]

Ik verwacht eerlijkgezegd weinig van die game, wie weet verrast hij maar wat ik tot nu toe heb gezien was niet bijzonder.
Uiteindelijk hoop ik wel op een succes want er zijn meer grote triple-A games nodig om VR groter te maken.
Volgens mij wordt het juist een hele grote knaller. Een hele goede studio met een puike staat van dienst gecombineerd met een periode waar iedereen wel in VR zou willen rondlopen. Hopelijk voelt de gun play erg goed en is de campagne vergelijkbaar qua lengte met Alyx.

Multiplayer trailer zag er ook echt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Wel een game waar ik zin in heb inderdaad!

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:13
Nu cyberpunk 2077 eigenlijk niet zo goed blijkt te zien is al mijn hoop gevestigd op Medal of Honor!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:39
https://smile.amazon.de/-...ion&qid=1607362725&sr=8-3

Heeft iemand hier ervaring met het ophangen van de kabel? Ik dacht eerst twee haakjes aan het plafond te maken en daar de kabel doorheen te leiden. Maar dan zal je waarschijnlijk niet zomaar kunnen bukken en dus ging ik googelen en toen vond ik bovenstaande. Het ziet er wel mooi uit, maar ik hoef niet over 1 nacht ijs.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Jahoor, zeer eenvoudig te bevestigen met de plakkers en/of met de haakjes die erbij zitten.

En het systeem met die pulleys werkt ook wel goed. Heb het zelf hangen op zolder. Wel even een gedoetje om het middelpunt op te zoeken en voor het ene spel is het beter geschikt dan het andere. Als je veel moet bukken in de hoeken trekt het wel aan je hoofd. Maar als je voornamelijk in het midden staat is het juist prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35

MazeWing

The plot thickens...

Furfoot schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:15:
Nu cyberpunk 2077 eigenlijk niet zo goed blijkt te zien is al mijn hoop gevestigd op Medal of Honor!
Is gemiddeld een 9,1 (metacritic) nu ook al niet meer goed genoeg?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
MazeWing schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:12:
[...]

Is gemiddeld een 9,1 (metacritic) nu ook al niet meer goed genoeg?
en alle reviews zijn zonder day 1 patch welke enorm schijnt te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
Furfoot schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:15:
Ik lees vooral weer een berg copy-paste meningen en gefabriceerde schandalen. Crunch(niks specifieks bijzonders aan deze game of development in het algemeen) en allemaal dezelfde meningen over trans-identiteiten(ik weet niet of dit de politiek correcte term is). De Kotaku's, Engadgets en Polygon's halen voornamelijk dat eruit. Dat de game acht jaar in ontwikkeling is(toen had je nog niet eens overal het homohuwelijk in de VS) en gemaakt is in Polen waar die zaken misschien een minder onder de aandacht zijn dan in de VS, maakt allemaal niks uit.

Ik heb er overigens geen hoge verwachtingen van(verwacht toffe graphics/city, maar ben niet zo van de timesink games), maar hij is praktisch gratis bij Stadia. Stadia Controller, Chromecast Ultra en Cyberpunk 2077 waren samen 60 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor

Lijkt een teleurstelling te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Goh! Dat was mij al duidelijk bij de aankondiging...
“Hapklare snacks voor de massa”

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
FunFair schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:50:
Jahoor, zeer eenvoudig te bevestigen met de plakkers en/of met de haakjes die erbij zitten.

En het systeem met die pulleys werkt ook wel goed. Heb het zelf hangen op zolder. Wel even een gedoetje om het middelpunt op te zoeken en voor het ene spel is het beter geschikt dan het andere. Als je veel moet bukken in de hoeken trekt het wel aan je hoofd. Maar als je voornamelijk in het midden staat is het juist prettig.
Bedankt voor je reactie!

Kan je de kabel ook snel loshalen? Ik heb namelijk mijn pc in mijn kantoor staan en daar vlieg en race ik. Maar alles waar ik voor moet bewegen doe ik in de slaapkamer en daarom loopt de kabel door een gat in de muur. Ik zou toch wel graag relatief snel kunnen wisselen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MazeWing schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:48:
[...]

Goh! Dat was mij al duidelijk bij de aankondiging...
“Hapklare snacks voor de massa”
Jep, zoals ik verwacht had. Ik denk dat vele de verwachtingen wat te hoog hebben gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 11:08
Ample Energy schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:49:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Kan je de kabel ook snel loshalen? Ik heb namelijk mijn pc in mijn kantoor staan en daar vlieg en race ik. Maar alles waar ik voor moet bewegen doe ik in de slaapkamer en daarom loopt de kabel door een gat in de muur. Ik zou toch wel graag relatief snel kunnen wisselen.
Ja gaat heel makkelijk. Het fijne is dat je gewoon je kabel (strakste gaatje) in dat pullyding kan laten zitten, dat ding blijft dan gewoon op de zelfde plek aan je kabel hangen. Als je klaar bent hoef je hem dus alleen van het haakje te halen en laat je dat ronde ding gewoon aan je kabel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
wrong topic 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door FreeMen op 07-12-2020 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Thodekroo schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:58:
[...]

Ja gaat heel makkelijk. Het fijne is dat je gewoon je kabel (strakste gaatje) in dat pullyding kan laten zitten, dat ding blijft dan gewoon op de zelfde plek aan je kabel hangen. Als je klaar bent hoef je hem dus alleen van het haakje te halen en laat je dat ronde ding gewoon aan je kabel zitten.
Dan ga ik er donderdag mee aan de slag!

Bedankt allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaholic
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-05 18:48
Help...

Ik krijg de prestatie balk in steamvr niet uitgeschakeld. Heb al van alles geprobeerd. Aan en weer uitgezet. In steam de overlays uit gezet.
Kijk ik ergens overheen?

iRacing Profiel YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
kawaholic schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:47:
Help...

Ik krijg de prestatie balk in steamvr niet uitgeschakeld. Heb al van alles geprobeerd. Aan en weer uitgezet. In steam de overlays uit gezet.
Kijk ik ergens overheen?
Vermoed dat je de performance overlay van steamvr in de bril zelf bedoelt

Steam VR scherm, tandwieltje rechtsonder -> ontwikkelaar -> gpu prestatiegrafiek uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaholic
FreeMen schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:54:
[...]

Vermoed dat je de performance overlay van steamvr in de bril zelf bedoelt

Steam VR scherm, tandwieltje rechtsonder -> ontwikkelaar -> gpu prestatiegrafiek uitzetten
Thanks. Ga t morgen even proberen.

iRacing Profiel YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Wel even linksonder "geavanceerde settings" aanvinken mocht je de ontwikkelaar optie niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07
menne schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:38:
Gelukkig komt niet de helft van je huishouden uit China als je t bij andere winkels koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 19:42
unfor schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:49:
[...]

Jep, zoals ik verwacht had. Ik denk dat vele de verwachtingen wat te hoog hebben gezet.
Owjee, voor het eerst headset (reverb) voor gekocht + 3070 vidkaart, ik weet niet of ik een teleurstelling voor dat prijskaartje aankan. |:(

Toen ik de promo's zag, dacht ik toch echt dat dit ge-wel-dig zou worden....maar die review ziet er idd teleurstellend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
veenm76 schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:10:
[...]

Owjee, voor het eerst headset (reverb) voor gekocht + 3070 vidkaart, ik weet niet of ik een teleurstelling voor dat prijskaartje aankan. |:(

Toen ik de promo's zag, dacht ik toch echt dat dit ge-wel-dig zou worden....maar die review ziet er idd teleurstellend uit.
Euhm, ik hoop dat je geen € 1500 hebt uitgegeven voor 1 game :D

Er zijn genoeg games om je met die setup te vermaken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
R.van.M schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:06:
[...]

Gelukkig komt niet de helft van je huishouden uit China als je t bij andere winkels koopt ;)
De andere helft is Ikea :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
FreeMen schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:13:
[...]

Euhm, ik hoop dat je geen € 1500 hebt uitgegeven voor 1 game :D

Er zijn genoeg games om je met die setup te vermaken ;)
Nou eerlijk gezegd, was het wel de insta trigger. Maar er zal idd wel meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
veenm76 schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:14:
[...]

Nou eerlijk gezegd, was het wel de insta trigger. Maar er zal idd wel meer zijn.
Als ik zo de preview zie dan valt dit echt wel tegen tov de gem. VR game. Grafisch zeer ondermaats en ook de gameplay ziet er niet best uit. Deze laat ik iig lekker gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.van.M
veenm76 schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:14:
[...]

Half life Alyx is het waard! Saints en Sinners vond ik ook zeer vermakelijk. Dat zijn wat mij betreft de 2 beste VR games die ik gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
R.van.M schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:23:
[...]

Half life Alyx is het waard! Saints en Sinners vond ik ook zeer vermakelijk. Dat zijn wat mij betreft de 2 beste VR games die ik gespeeld heb
Beide zeker heel goed (HL Alyx is wel de beste van de 2) en ik vermaak mij momenteel enorm met Subnautica maar er zijn nog wel wat meer "must plays"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
En zero caliber en pavlov? Die stonden ook op mijn noob lijstje op basis van previews.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:40
Zo, de 3080 zit erin, de VR Cover erop en man, dit is waar ik naar zocht. Loopt vlekkeloos draadloos en veel betere FoV. Dit is echt BI-ZAR. Moet nog steeds wel video buffer aanzetten, maar heb geen last van de extra latency daarmee.
Heeft mij veel meer gekost dan ik had bedacht, maar al zes jaar zo goed als niet uitgegeven aan de PC, dus waarom niet! Kan je nu in ieder geval veilig erop uit zonder een boete of ziekte te krijgen ;)

Als je het geld ervoor over hebt, is het wel echt een te gekke ervaring. Voordeel van de Quest 2 is, veel scherpere en innemendere ervaring, nadeel van de Quest 2 is, resolutie is zo hoog, dat je er een beest van een PC voor nodig hebt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kawaholic
Ik heb de reverb g2 aangeschaft voor iRacing. Maar ben helemaal verkocht van half life Alix. Wat is dat een bizarre ervaring. Ik kan uren blijven kijken naar die handschoenen. Wat een detail. Ook het feit dat je bijna alles kan oppakken, en zelfs stiften kunt gebruiken om wat te tekenen. Geeft een echte vr ervaring. Hopelijk zijn er, of komen er nog meer spellen van dit caliber.

iRacing Profiel YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Er zijn helaas nog geen andere games van het kaliber Alyx. Al moet ik zeggen dat Asgards Wrath ook erg mooi vind. Ik heb veel lol met wat simpelere games als Until you fall, In Death, Robo Recall, Thrill of the fight, Synth Riders. MoH gaat er ook geen verandering in brengen, duidelijk geen Alyx niveau.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 07-12-2020 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
veenm76 schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:27:
En zero caliber en pavlov? Die stonden ook op mijn noob lijstje op basis van previews.
Pavlov is wel geinig en heeft een grote modding community.
Zero caliber is het spelen wel waard als je hem uit de humble bundel hebt maar is niet erg goed, komt erg amateuristisch over. Vooral de maps zijn ver ondermaats voor PCVR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycat 8
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 20:23
Kan zeker Contractors aanbevelen als FPS. nu sinds 3 december update voor degene die de Quest bezitten.
Mijn opinie de beste multiplayer shooter.

[ Voor 4% gewijzigd door Polycat 8 op 07-12-2020 23:27 . Reden: multiplayer ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Voor mij is Lone Echo de beste ervaring na Alyx. Ander genre, maar wel een echt lang verhaal waar je even zoet mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En toen dachten we al dat AW debiel groot en ongeoptimaliseerd was voor zijn grafische kwaliteit, maar MoH moest laten zien dat het altijd erger kan :P.

En AW is echt nog wel een aanrader als spel hoor, maar qua optimalisaties is het gewoon ruk. En bij AW was mijn enige methode om te updaten al het hele spel verwijderen en opnieuw installeren door de enorme eisen aan opslagruimte. Gelukkig heb ik ondertussen een grotere SSD, maar kom op, 340GB opslag nodig voor zo'n spel? Hoe dan? De video beelden die erin zitten? Geef dan een optie aan mensen om die met meer compressie op te slaan. Textures enzo kunnen het nooit zijn, want die zijn nou niet van zo'n hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Sissors schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:31:
En toen dachten we al dat AW debiel groot en ongeoptimaliseerd was voor zijn grafische kwaliteit, maar MoH moest laten zien dat het altijd erger kan :P.

En AW is echt nog wel een aanrader als spel hoor, maar qua optimalisaties is het gewoon ruk. En bij AW was mijn enige methode om te updaten al het hele spel verwijderen en opnieuw installeren door de enorme eisen aan opslagruimte. Gelukkig heb ik ondertussen een grotere SSD, maar kom op, 340GB opslag nodig voor zo'n spel? Hoe dan? De video beelden die erin zitten? Geef dan een optie aan mensen om die met meer compressie op te slaan. Textures enzo kunnen het nooit zijn, want die zijn nou niet van zo'n hoog niveau.
De 340GB is nodig tijdens installatie, zodra klaar dan wordt het de helft maar dan nog belachelijk groot voor wat je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 14:25
Gisteren de VR cover binnengekregen, het bevestigen enzo ging super makkelijk en het voelt goed.
Alleen ik zweet er veel meer mee, waar het leer op mn huid zit, begint t na een tijdje te glijden. En dan bij spellen waar ik normaal niet zweet, gebeurt dat ook. Ik moet hem nu vaker van mn gezicht halen om af te nemen.

Verder zit het wel lekker, alleen tja, ik weet nog niet. Als ik dit al heb midden in de winter...

Ze hebben ook een katoenen optie, wellicht dat eens proberen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:14
Bezig met Oculus voor de headphone jack die het niet meer doet. Wel balen na 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
SeenD schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:03:
Gisteren de VR cover binnengekregen, het bevestigen enzo ging super makkelijk en het voelt goed.
Alleen ik zweet er veel meer mee, waar het leer op mn huid zit, begint t na een tijdje te glijden. En dan bij spellen waar ik normaal niet zweet, gebeurt dat ook. Ik moet hem nu vaker van mn gezicht halen om af te nemen.

Verder zit het wel lekker, alleen tja, ik weet nog niet. Als ik dit al heb midden in de winter...

hier ben ik ook wat "bang" voor, ik heb de katoenen Q1 VR covers nu over de standaard Q2 facemask zitten en werkt op zich prima. De officiële zullen wel beter passen maar qua zweet en comfort werken de katoenen covers gevoelsmatig beter dan leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Sosua schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:07:
Bezig met Oculus voor de headphone jack die het niet meer doet. Wel balen na 3 dagen.
ai, dat is niet fijn idd. Waar heb je de bril gekocht? Ik zou hem gewoon terug sturen, gaat veel sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:14
FreeMen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:25:
[...]

ai, dat is niet fijn idd. Waar heb je de bril gekocht? Ik zou hem gewoon terug sturen, gaat veel sneller.
Coolblue.

Net retour aangemeld. En gevraagd om een vervangende.

[ Voor 10% gewijzigd door Sosua op 08-12-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 14:25
FreeMen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:24:
[...]

hier ben ik ook wat "bang" voor, ik heb de katoenen Q1 VR covers nu over de standaard Q2 facemask zitten en werkt op zich prima. De officiële zullen wel beter passen maar qua zweet en comfort werken de katoenen covers gevoelsmatig beter dan leer.
Heb je die dan over de leren cover van VR Cover of over de "stock" cover?
Wat me wel fijn lijkt is het afwisselen van de covers.

Something something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:00

XanderDrake

Build the future!

veenm76 schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:27:
Leuke games verder, fijne gunplay, multiplayer/squad opties zitten ook goed. Maar inderdaad geen AAA single players zoals Alyx.

Mijn single-player two-cents: Super Hot en Gorn zijn geweldig. Gorn is ook vrij visueel goed gebouwd. Singleplayer verhalen zijn korter (3-4 uur), maar erg vermakelijk.

Spellen die ik heb gekocht maar nog niet gespeeld:
  • Hellblade, Senua's Sacrefice is een bekroonde Single player game, nu ook in VR.
  • Boneworks heeft een redelijk leuke Single player.
  • Subnautica heeft een erg goede single player
  • Doom VFR is goed gemaakt maar ook redelijk kort begrijp ik.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SeenD schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:03:

En is de FoV veel beter dan de originele Cover die er standaard op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Ik zie op de productpagina dat MoH speelbaar is met de Rift S en de Quest 2 + Link. Maar dit zal toch ook heus wel nog speelbaar zijn met de Quest (1) + Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Iemand Oculus Move al gekregen op hun Q2 headset? Ik heb hem nog steeds niet gekregen. V23 is al weer een tijd geleden geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:00

XanderDrake

Build the future!

Zoooo negatief is hij ook weer niet, de multiplayer kan nog best goed worden.
Daarnaast ben ik niet direct tegen die kortere VR scenes, ik vind het wel een idee om de intensiteit van VR behapbaar te maken. Ik kan sommige VR games niet spelen in de avond, als ik ook nog op tijd wil gaan slapen :+

Ik hoop wél dat ze snel een patch voor de menu's en de performance uitbrengen, dan wil ik hem nog wel aanschaffen. Ook wel slim voor hun: als de game niet te spelen is op mid-range hardware, dan lopen ze heel veel gamers mis.
Daarnaast is de prijs natuurlijk belangrijk: voor 60€ vind ik het misschien wat te duur voor wat we nu krijgen. Voor 30-40€ vind ik het al snel een goede deal.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:46
mytheory schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:37:
Iemand Oculus Move al gekregen op hun Q2 headset? Ik heb hem nog steeds niet gekregen. V23 is al weer een tijd geleden geüpdate.
Ik had Move al een paar dagen nadat ik V23 kreeg, toen heb ik het aangezet met overlay maar die brak de immersie voor mij te veel en sindsdien heb ik er niet meer naar gekeken O-)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
frankv120 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:23:
[...]

Ik had Move al een paar dagen nadat ik V23 kreeg, toen heb ik het aangezet met overlay maar die brak de immersie voor mij te veel en sindsdien heb ik er niet meer naar gekeken O-)
Hoe heb je die binnen gekregen, automatisch?
Ik neem aan dat die bij de Oculus apps staat op de Quest, bij mij staan er nog steeds maar 2 apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
mytheory schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:25:
[...]

Hoe heb je die binnen gekregen, automatisch?
Ik neem aan dat die bij de Oculus apps staat op de Quest, bij mij staan er nog steeds maar 2 apps.
Jep, stond ineens tussen de apps als ik het mij goed herinner, misschien dat ik zelfs een melding kreeg maar het is al een paar weken geleden. Heb handmatigs niets gedaan om Move er op te krijgen.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
SeenD schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:05:
[...]

Heb je die dan over de leren cover van VR Cover of over de "stock" cover?
Wat me wel fijn lijkt is het afwisselen van de covers.
Ik heb hem (nog) over de stock cover. De leveren (ali) versie is onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menne
R.van.M schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:06:
[...]
Zekers! Beetje off-topic, maar daarom ook juist gelet op het stukje quality control, wat nogal kan verschillen als je het rechtstreeks bij een Chinese fabriek koopt vs een westers bedrijf die het daar laat maken en controleren, benodigde keurmerken etc. Zie o.a. in het algemeen: https://nos.nl/artikel/23...t-webshops-buiten-eu.html maar er zijn ook gevallen bekend van brandwonden door cosmetica etc.

Maar goed, dat heeft niet weten te voorkomen dat de Elite Strap van Oculus ook na enkele dagen kan breken, dus het is ook niet waterdicht als je het via een “Westers bedrijf” koopt :+

[ Voor 3% gewijzigd door menne op 08-12-2020 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
menne schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:04:
[...]

Maar goed, dat heeft niet weten te voorkomen dat de Elite Strap van Oculus ook na enkele dagen kan breken, dus het is ook niet waterdicht als je het via een “Westers bedrijf” koopt :+
Lmao, op mijn elite strap staat op het bewuste onderdeel "made in China" 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
FreeMen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:08:
[...]

Lmao, op mijn elite strap staat op het bewuste onderdeel "made in China" 😂
Dat bedoel ik dus, de quality control van een westers bedrijf garandeerd alsnog niet dat het product correct functioneert, zoals de elite strap een voorbeeld is ;)

Grotere FOV met die aangepaste covers klinkt trouwens wel erg Nice! Het was het eerste wat echt direct erg tegenviel toen ik de Q2 voor het eerst gebruikte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
mytheory schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:37:
Ja ik had hem direct na de update naar v23 tussen mijn apps staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik overweeg een Quest 2 aan te schaffen maar had 2 specifieke vragen hierover:
  • Welke headstrap raden jullie aan om het draagcomfort te verbeteren?
  • Welke USB-A -> USB-C kabel van 5 meter hebben jullie goede ervaringen mee?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Spam schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:23:
Waarom wil je een nieuwe headstrap, alleen om dat iedereen roept dat de standaard heel vervelend is of om een andere reden? Ik vond en vind de stock strap namelijk prima zitten, krijg binnekort als het goed is wel de GOMRVA strap binnen omdat een tijdje terug de stock strap begon te irriteren, maar nu ik er weer over nadenk heb ik daar de laatste tijd eigelijk ook geen last meer van.

Heb nog altijd draadloos gespeeld dus over de kabel kan ik niets zeggen.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Spam schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:23:
Draagcomfort

1- VrCover facial cover halen
2- Oculus Elite Strap halen

USB-A naar USB-C 5 meter kabel werkt, https://unboundvr.nl/grou...culus-quest-link-kabel-5m die ik dus heb uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Xtr3me4me schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:35:
[...]

Draagcomfort

1- VrCover facial cover halen
2- Oculus Elite Strap halen

USB-A naar USB-C 5 meter kabel werkt, https://unboundvr.nl/grou...culus-quest-link-kabel-5m die ik dus heb uitstekend.
Oef...49 euro voor een kabel? Hij is iig hier goedkoper: https://www.bol.com/nl/p/...gD4SYRdae0JhoCZVQQAvD_BwE ....maar welke specs moet dat ding minimaal hebben? 5GBPS?

Heeft iemand toevallig hier ervaringen mee: https://www.amazon.nl/Ver...d=pla-1046765590074&psc=1

[ Voor 19% gewijzigd door Spam op 09-12-2020 12:45 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Spam schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:38:
[...]

Oef...49 euro voor een kabel? Hij is iig hier goedkoper: https://www.bol.com/nl/p/...gD4SYRdae0JhoCZVQQAvD_BwE ....maar welke specs moet dat ding minimaal hebben? 5GBPS?

Heeft iemand toevallig hier ervaringen mee: https://www.amazon.nl/Ver...d=pla-1046765590074&psc=1
Die is eigenlijk hetzelfde als die van de Oculus alleen ander merknaampje. Of die net zo goed is, geen idee.
Maar denk zolang je voorzichtig ermee bent, zal het prima gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Gewoon een USB 3.1 Gen 2-kabel halen, het voordeel van de officiele kabel is dat ie dunner/soepeler is volgensmij. En Virtual Desktop kan ook als je een Quest hebt :)

De officiele Oculus Elite Strap zou ik niet halen, voor 50 euro echt duur voor matige kwaliteit, bij mij zaten er na 2 weken haarscheurtjes in bij echt normaal, voorzichtig gebruik. Op AliExpress heb je een Halo Strap voor 28 euro, of die van de bovenstaande Amazon-link van Spam voor 18 euro ipv 36 euro. Die van Amazon is ook gewoon een dropshipper, dus let daar even op :)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
Heb deze https://www.amazon.nl/Hoo...ccessoires/dp/B08LYKJ1PS/

Ziet er zelfde uit, alleen de bevestigingen voor aan de headset zelf lijken minder transparant :p
Zit verder prima tot nu toe. Enige nadeel, heb ook een case gekocht om alles in te stoppen en deze is daar eigenlijk te hoog voor.

Afgelopen week 'I expect you to die' gespeeld ook wel geinig spel gewoon zittend te spelen, weinig kans dat je ineens een muur beukt ofzo (deed au). Leuk sfeertje, best zoeken af en toe... maar redelijk kort, al kan je nog wel proberen alle achievements te halen.

Ook nog wat met Google Earth bezig geweest, waar wat leuke plekken in zitten en The Lab in SteamVR is ook wel humor voor een avondje.

Vanavond maar weer verder met Alyx en multiplayer Beat Saber :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frankv120 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:34:
[...]

Waarom wil je een nieuwe headstrap, alleen om dat iedereen roept dat de standaard heel vervelend is of om een andere reden? Ik vond en vind de stock strap namelijk prima zitten, krijg binnekort als het goed is wel de GOMRVA strap binnen omdat een tijdje terug de stock strap begon te irriteren, maar nu ik er weer over nadenk heb ik daar de laatste tijd eigelijk ook geen last meer van.

Heb nog altijd draadloos gespeeld dus over de kabel kan ik niets zeggen.
Maar de Quest 2 is je eerste VR headset denk ik? (Gebaseerd op je post historie hier). Ik vraag me dan weer af in hoeverre jij niet weet wat je mist doordat je nooit een comfortabele headset hebt geprobeerd ;). Hoewel je natuurlijk eerst de stock headstrap kan proberen, vind ik het wel reëel om te kijken wat er verder nog is.

Probleem van de Elite Headstrap is dat zover bekend Oculus nog steeds hun kwaliteitsprobleem niet heeft opgelost, en je dus goede kans hebt dat hij doormidden gaat. Als ik ooit weer een Q2 ga proberen doe ik het waarschijnlijk met een Vive DAS, maar dat is wel een dure optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Sissors schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:14:
[...]

Maar de Quest 2 is je eerste VR headset denk ik? (Gebaseerd op je post historie hier). Ik vraag me dan weer af in hoeverre jij niet weet wat je mist doordat je nooit een comfortabele headset hebt geprobeerd ;). Hoewel je natuurlijk eerst de stock headstrap kan proberen, vind ik het wel reëel om te kijken wat er verder nog is.

Probleem van de Elite Headstrap is dat zover bekend Oculus nog steeds hun kwaliteitsprobleem niet heeft opgelost, en je dus goede kans hebt dat hij doormidden gaat. Als ik ooit weer een Q2 ga proberen doe ik het waarschijnlijk met een Vive DAS, maar dat is wel een dure optie.
Klopt inderdaad, dat is ook een van de redenen dat ik nu dus een andere strap heb besteld om te kijken of het echt zo'n verschil is. Maar daarom dus ook de vraag waarom hij meteen een andere strap wil, ik was voordat ik de Quest 2 zelf bestelde namelijk ook bang dat hij heel slecht zou zitten maar heb dat risico gelukkig wel genomen. :)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
menne schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:04:
[...]

Zekers! Beetje off-topic, maar daarom ook juist gelet op het stukje quality control, wat nogal kan verschillen als je het rechtstreeks bij een Chinese fabriek koopt vs een westers bedrijf die het daar laat maken en controleren, benodigde keurmerken etc. Zie o.a. in het algemeen: https://nos.nl/artikel/23...t-webshops-buiten-eu.html maar er zijn ook gevallen bekend van brandwonden door cosmetica etc.

Het is ook wel een beetje een kwestie van gezond verstand gebruiken wat betreft welke spullen je wel of niet uit China haalt. Wie gaat er in hemelsnaam spullen uit China bestellen die je op je huid of tanden moet aanbrengen? Bovendien ben ik wel benieuwd hoeveel procent van de Action/Xenos producten er aan alle eisen voldoen.

Westerse regels gaan vooral over veiligheid betreft zaken als speelgoed, electronica etc. Over quality control zegt het weinig(de schappen liggen immers vol met goedkope troep). Je kan hooguit beroep doen op de garantie. Maar tot nu toe lijkt de Chinese strap iig steviger dan die van Oculus.

• menne
mytheory schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:21:
[...]

Ja ik sta vlak langs de router.
Gisteren heb ik de PC met beeldscherm in de kamer gezet om er mee te spelen en toen werkte alles vlekkeloos. Nu ik er geen beeldscherm aan heb hangen werkt het niet meer.

Edit:
Lees nu op de site van VD:
A monitor also has to be detected in Windows so make sure it's turned On.
Dus helaas 😭
Ik speel af en toe via VD terwijl er geen monitor is aangesloten op mijn pc. Dit geeft geen problemen bij mij (behalve dan dat de desktop zwart is in VD, maar spellen doen het wel gewoon als je via het VD games menu ze opstart). Misschien dat het dus door een nieuwe versie van VD tegenwoordig wel werkt?

[ Voor 5% gewijzigd door menne op 10-12-2020 18:35 ]

• mytheory
menne schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:35:
[...]

Ik speel af en toe via VD terwijl er geen monitor is aangesloten op mijn pc. Dit geeft geen problemen bij mij (behalve dan dat de desktop zwart is in VD, maar spellen doen het wel gewoon als je via het VD games menu ze opstart). Misschien dat het dus door een nieuwe versie van VD tegenwoordig wel werkt?
Ik heb hier speciaal een HDMI dummy plug voor gekocht en het werkt super. Dan kun je ook nog dingen doen op je desktop.
Ik gebruik de kabel alleen nog maar voor Assetto Corsa, maar dan moet ik toch mijn stuur gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Sinds gisteren ook de VRCover binnen en ben erg tevreden. De FOV is daadwerkelijk iets groter (misschien een dikke CM aan beide zijden) en het comfort is een stuk beter.

Wat voornamelijk fijner is, is dat het "drukkend" gevoel eigenlijk compleet weg is. En dit is dan nog met de dunnere VRCover. De dikke (comfort) cover heb ik ook even geprobeerd en voelt eigenlijk precies hetzelfde, enkel met een iets kleinere FOV (meer vergelijkbaar met de standaard cover).
Verder vanwege Cyberpunk 2077 niet heel lang gespeeld, dus kan nog niets zeggen over zweet, etc.

Ik gebruik trouwens mijn quest 2 al sinds de release met de elite strap, dus weet niet of de standaard strap ook een zelfde soort drukkend gevoel gaf, aangezien je daar geen draaiknop hebt om alles gelijkmatig strakker te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Niemand nog MoH gespeeld? Heb de game inmiddels binnen en voelt best goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Yzord schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:28:
Niemand nog MoH gespeeld? Heb de game inmiddels binnen en voelt best goed aan.
Toen ik vanochtend de prijs zag en aan de review dacht die hier laatst gepost is dacht ik: laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001

Damian

Insane Obtrusion

Iemand enig idee waar ik de Quest 2 64Gb nu snel vandaan zou kunnen toveren?

Coolblue en Alternate hebben hem niet op voorraad...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:54
MazeWing schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:59:
Sinds gisteren ook de VRCover binnen en ben erg tevreden. De FOV is daadwerkelijk iets groter (misschien een dikke CM aan beide zijden) en het comfort is een stuk beter.

Wat voornamelijk fijner is, is dat het "drukkend" gevoel eigenlijk compleet weg is. En dit is dan nog met de dunnere VRCover. De dikke (comfort) cover heb ik ook even geprobeerd en voelt eigenlijk precies hetzelfde, enkel met een iets kleinere FOV (meer vergelijkbaar met de standaard cover).
Verder vanwege Cyberpunk 2077 niet heel lang gespeeld, dus kan nog niets zeggen over zweet, etc.

Ik gebruik trouwens mijn quest 2 al sinds de release met de elite strap, dus weet niet of de standaard strap ook een zelfde soort drukkend gevoel gaf, aangezien je daar geen draaiknop hebt om alles gelijkmatig strakker te zetten.
Welke heb je precies gekocht? Ik wacht op deze https://eu.vrcover.com/pr...ment-basic-set-for-oculus™-quest-2

Of heb jij een andere? Dan drukkende gevoel vind ik erg vervelend (standaard model met andere strap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
TweakerVincent schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:07:
[...]

Welke heb je precies gekocht? Ik wacht op deze https://eu.vrcover.com/pr...ment-basic-set-for-oculus™-quest-2

Of heb jij een andere? Dan drukkende gevoel vind ik erg vervelend (standaard model met andere strap).
Ik heb deze: https://eu.vrcover.com/pr...r-oculus%E2%84%A2-quest-2

Maar ik ben heel tevreden. Sluit goed aan en druk wordt nu echt gelijkmatig verdeeld. Ik gebruik hem in combinatie met de standaardstrap.
Pagina: 1 ... 35 ... 123 Laatste