@
UniMatrix @
FreeMen Ik heb nog wat verder getest met Virtual Desktop.
Qua hardware, PC zit rechtstreeks op aparte 5Ghz router aangesloten alles met 1Gbit. PC is een i5 4670K 3.4Ghz, 16GB ram en RX 5700 XT, alles geïnstalleerd op SSD's. Laatste GPU drivers (gisteren de GPU geïnstalleerd). In VD de boel op medium en 60 bitrate.
Arizona Sunshine draait als volgt volgens fpsVR:
Zeer lage FPS, gemiddeld ongeveer 30FPS in de start cabine waar je begint. GPU draait ongeveer op 50% en CPU schommelt beetje rond de 70% ~ 80%. De resolutie (weet even niet hoe het specifiek benoemd is) draait op 122%. Geen verloren frames. Alles schokt als ik om mijn heen kijk etc, sowieso veel aliasing etc. Wat verder opvalt is dat reprojection ratio ergens op 30% zit.
Espire 1 Operative draait als volgt volgens fpsVR:
Wederom zeer lage FPS, gemiddeld ongeveer 38FPS in het start scherm. GPU draait ongeveer op 30% en CPU schommelt beetje rond de 70%. De resolutie draait weer op 122%. Alles schokt als ik om mijn heen kijk etc, sowieso veel aliasing etc. Wat verder opvalt is dat reprojection ratio ergens op 30% zit.
Sowieso dus veel te lage FPS(!). En een reprojection ratio van ergens rond de 30%. Ik begrijp volgens mij dat dat frames zijn die gevuld worden omdat de FPS zo laag is. Ik snap er geen hout van waarom de FPS zo extreem laag is. Ook met de SteamVR test zit ik in het einde van het groene gedeelte. Ook wordt volgens fpsVR de GPU of CPU niet tegen zijn piek aangedrukt. Lage FPS verklaard overigens natuurlijk wel dat het voor geen beter werkt op dit moment
First contact zag er goed uit, maar toen had ik fpsVR nog niet werkend, dus weet niet hoe dat verliep. Zag er even goed uit als native op de Q2. Of misschien iets beter, maar dat kan placebo zijn.
[
Voor 14% gewijzigd door
menne op 12-11-2020 19:51
]