Dat is je Field of View (FoV), en ja, die is beperkt bij headsets. Enkel Pimax headsets gaan echter veel beter qua FoV, en Index wat beter. Maar het is een afweging, waarbij duurdere lensen nodig zijn bij hogere FoV, en je je pixels over een groter gebied uitsmeert, dus het centrum minder mooi is.
Bij mijn CV1 komt er ook licht bij mijn neus langs naarbinnen, ik weet natuurlijk niet hoeveel het is bij je, maar ik merk dat echt niet op als ik daadwerkelijk speel.
En onder het kopje "Joepie": BeatSaber heeft een grote update gehad. Oftewel geen enkele mod werkt momenteel (niet overdreven, ModAssistent geeft aan dat geen enkele werkt met huidige versie). Goed, dat hoort bij BeatSaber updates. Wat hebben we gekregen? Een nieuwe interface. Nu is nieuw altijd wennen, maar deze vind ik wel erg twijfelachtig qua indeling. Wil je ook weten hoe lang een nummer duurt? Tijd voor wiskunde, want alleen noten per seconde en totaal aantal noten wordt nog aangegeven.
Wat hebben we dan wel gekregen, naast de nieuwe bugs? Multiplayer. Zat ik niet op te wachten, een hoop schijnbaar wel, dus die zijn blij. Of nou ja, sommige zijn blij

. Multiplayer werkt niet met custom nummers. Tot zover geen verrassing. Multiplayer werkt wel met DLC nummers, ook weinig verrassend. Maar de grapjassen hebben gemaakt dat als andere spelers een nummer selecteren die jij niet hebt, en die gaat gespeeld worden, dan is het enige wat je kan doen, kijken van een afstandje hoe andere spelen zonder geluid.
Ik begrijp dat ze DLC nummers willen verkopen, en dat je met licentie geneuzel zit voor muziek, maar dit lijkt me toch echt niet de oplossing.