Resolutie voor video snap ik, dat is minder op de Quest. Het is handig dat je buiten in de zon lekker een filmpje kan kijken (mooie donkere omgevingXtr3me4me schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:11:
Meh, er is een reden waarom ik van CV1 en Rift-S ben afgestapt. Puur om resolutie issues.
Nu zag ik net de review hier op Tweakers en wederom niet tevreden over de resolutie ervan, anders had ik hem ook besteld naast mijn pre-order van Reverb G2.
Het klinkt leuk "draadloos" maar denk toch dat het hier en daar problemen gaat opleveren, puur omwille de latency tussen jouw HMD en Router (aangezien je met Wifi verbonden moet zijn).
Daarbij films kijken met Q2 is hetzelfde als films kijken in 720p. Toch wel weer jammer dat ze de reso niet omhoog hebben geschroefd zoals bij de reverb g2. 4k reso per oog.
Resolutie tijdens spellen maakt een stuk minder uit. Ik ga mijn Q1 ook niet upgraden, ook niet voor een G2. Daarvoor is de stap me te klein nog. Zoveel beter wordt het er niet van, wel duurder (ook een PC upgrade nodig).