Met de laatste Nvidia drivers loopt Virtual Desktop met een latency van tussen de 12-15 ms. Sinds ik in het Nvidia control panel de instellingen heb aangepast voor maximale prestaties, zit de latency op 21 ms dus dat is niet echt een verbetering. Ik kan niet/nauwelijks het verschil niet zien in games en ik heb 1 keer een bevriezing van het beeld gehad waardoor ik ontzettend hard ben gecrasht in F1 24. Nou was dat niet in multiplayer dus kon met een 'flashback' weer door. Dit had ik met de standaardinstellingen in het control panel nog niet meegemaakt dus het moet wel door de ultra low latency of andere aangepaste instelling zijn veroorzaakt.
Ik gebruik nu weer even de H.254+ codec want dat ziet er in EA WRC toch het beste uit met de bitrate op maximaal. Moet er wel bij vermelden dat ik een aparte router (TP-Link Archer AXE75) voor de Quest 3 heb ingesteld als access point op wifi 6E.
Ik gebruik nu weer even de H.254+ codec want dat ziet er in EA WRC toch het beste uit met de bitrate op maximaal. Moet er wel bij vermelden dat ik een aparte router (TP-Link Archer AXE75) voor de Quest 3 heb ingesteld als access point op wifi 6E.