Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:50
Er is zelfs een fork van de VR mod: de Unleashed mod voegt aan de VR mod o.a. physical melee met alle wapens toe, en dual wielding. :)

[ Voor 19% gewijzigd door letsa op 04-12-2024 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 22:54
Simone96 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:20:
Gisteren de Quest 3 ontvangen. Ik heb mijn oude devices ontkoppeld van mijn Meta account. Daarna de referral link van een vriend gekregen en die geaccepteerd. Hierna heb ik de Quest 3 geconfigureerd en ik kreeg meteen de mogelijkheid om Batman en de drie maanden Quest+ te redeemen, echter heb ik de Quest cash van de referral niet ontvangen. Weet iemand of dit een paar dagen kan duren of dat het gewoon niet goed is gegaan?
Volg(d)en jullie elkaar ook op het moment van op de link klikken? Je moet elkaars account volgen en de volg aanvraag geaccepteerd hebben.
Als je het achteraf nog wil rechttrekken, moet je dit met Meta support regelen, dan doen ze het normaal gesproken wel. Moet je wel persoonlijke gegevens van de vriend hebben, echte naam zoals op het account staat, accountnaam en email adres.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:02
Gisteren de Quest 3 ontvangen. Ik heb mijn oude devices ontkoppeld van mijn Meta account. Daarna de referral link van een vriend gekregen en die geaccepteerd. Hierna heb ik de Quest 3 geconfigureerd en ik kreeg meteen de mogelijkheid om Batman en de drie maanden Quest+ te redeemen, echter heb ik de Quest cash van de referral niet ontvangen. Weet iemand of dit een paar dagen kan duren of dat het gewoon niet goed is gegaan?
Als er een quest 2 of nieuwer ooit aan de account gekoppeld is geweest, dan werkt de referral waarschijnlijk niet.

Je kan een poging wagen via support, misschien zijn ze coulant. Vorige keer had ik een probleem en kreeg ik wat quest cash om de pijn te verzachten.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Aldoendex schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:10:
[...]

Als er een quest 2 of nieuwer ooit aan de account gekoppeld is geweest, dan werkt de referral waarschijnlijk niet.

Je kan een poging wagen via support, misschien zijn ze coulant. Vorige keer had ik een probleem en kreeg ik wat quest cash om de pijn te verzachten.
Als er een Quest 2 aan een account gekoppeld is geweest, en nu geen Quest meer gekoppeld is, moet de referral gewoon werken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:33
Koldur schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:35:
[...]

Volg(d)en jullie elkaar ook op het moment van op de link klikken? Je moet elkaars account volgen en de volg aanvraag geaccepteerd hebben.
Als je het achteraf nog wil rechttrekken, moet je dit met Meta support regelen, dan doen ze het normaal gesproken wel. Moet je wel persoonlijke gegevens van de vriend hebben, echte naam zoals op het account staat, accountnaam en email adres.
Ja volgen elkaar al jaren en vaak genoeg samen in party gezeten op de Quest. De Quest 2 was ontkoppeld van mijn account op het moment van het accepteren van de referral (en die vriend heeft actieve devices aan zijn account hangen). Ik wacht nog wel even af en anders contacteer ik support wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:53
Ik heb die referral binnen een paar minuten binnen gehad.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Koldur schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:35:
[...]

Dat is volgens mij nu niet meer nodig omdat het geen FB account meer is maar een Meta account.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
PThijssen schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:27:
[...]

Dat is volgens mij nu niet meer nodig omdat het geen FB account meer is maar een Meta account.
Ik had het vorig jaar wel nodig, zonder FB account. Zelfde geldt voor een ander persoon afgelopen week waarmee ik het gedaan heb.

Die persoonlijke gegevens heb je alleen nodig als de referral niet goed gegaan is. Ze maken er wel een beetje een zooitje van op dit moment bij Meta met Quest referrals. Maar ja, het is gratis geld zeg maar, dan nog, als je ermee adverteert, moet je het ook toepassen natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Koldur op 04-12-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06 16:51
Vorige week een quest 3 gekocht via coolblue, kan ik dan eveneens genieten van iemand zijn referral link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
coase schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:46:
Vorige week een quest 3 gekocht via coolblue, kan ik dan eveneens genieten van iemand zijn referral link?
Je kan het proberen met een factory reset en daarna met referral opnieuw koppelen.

Ik pb je.
Wie niet waagt...

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
The House of Da Vinci VR is ook uit.
Prijs valt mee maar natuurlijk zoek ik nog wel een code. (Je bent Nederlander of niet :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16:56
Het screen door effect met de Valve Index begint mij steeds meer tegen te staan, ik ben benieuwd hoe dat is op de Quest 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
RaXz schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:26:
Het screen door effect met de Valve Index begint mij steeds meer tegen te staan, ik ben benieuwd hoe dat is op de Quest 3.
Niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
Dat lijkt mij echt fantastich want ik vind het wel het grootste nadeel van de Valve Index.

Daar heb ik wel een minder grote FOV voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-06 14:12
Ik heb de Quest 3 sinds 26 nov en ook het account actief sinds die dag. Maar geen link voor die 60 Euro oid.

Zou een referral link wel waarderen, :).

Ben trouwens erg content met de Q3, FS2024 is echter een uitdaging, maar blijf tweaken.
Heb verbinding via de link kabel icm de Meta link app. Ben nu hjet uitvogelen om Vitrtual Desktop te gaan gebruiken, zoekende naar een Wifi6(E) router of misschien die PrismXR Puppis 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
migeye schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:03:
Ik heb de Quest 3 sinds 26 nov en ook het account actief sinds die dag. Maar geen link voor die 60 Euro oid.

Ben trouwens erg content met de Q3, FS2024 is echter een uitdaging, maar blijf tweaken.
Heb verbinding via de link kabel icm de Meta link app. Ben nu hjet uitvogelen om Vitrtual Desktop te gaan gebruiken, zoekende naar een Wifi6(E) router of misschien die PrismXR Puppis 1.
Als je de Quest al gekoppeld hebt, kun je helaas de referral niet meer gebruiken. Dat moet je altijd doen voor je de Quest koppelt aan het account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

PB gestuurd! Ik denk dat je net te laat bent aangezien het normaal alleen binnen een week nog zou moeten kunnen na activatie zonder link en een fabrieksreset, maar wie weet gunt Meta je nog een kans.

[ Voor 11% gewijzigd door C0nscious op 05-12-2024 11:14 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Koldur schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:12:
[...]

Als je de Quest al gekoppeld hebt, kun je helaas de referral niet meer gebruiken. Dat moet je altijd doen voor je de Quest koppelt aan het account.
De link werkt idd niet meer voor mij helaas.

Straks na werk nog de Quest eerst ontkoppelen, hopelijk werkt de link dan weer wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door migeye op 05-12-2024 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migeye
Is gelukt na het ontkoppelen van de headset en van voren af aan beginnen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:46
Ik zie dat er een beat saber referral zou moeten zijn voor 25%, heeft iemand deze toevallig? Anders ga ik op reddit rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen

Een standaard wifi6 access point volstaat ook en kan al goedkoper aangeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
PThijssen schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:50:
[...]

Een standaard wifi6 access point volstaat ook en kan al goedkoper aangeschaft worden.
Ja idd, ik ga eens shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PThijssen schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:50:
[...]

Qua bandbreedte wel ja, maar je hebt met 6E veel meer vrije kanalen. In de grote stad is het zeker een voordeel als je geen last wil hebben van stotteringen.

Buiten de stad maakt het niks uit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
Brainstorm86 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:16:
Ik zie dat er een beat saber referral zou moeten zijn voor 25%, heeft iemand deze toevallig? Anders ga ik op reddit rondkijken.
Komt eraan, ik pb je.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
Ik heb contact gehad met Meta support over de referral cash die ik niet ontvangen heb. Ze gaven aan dat ik er geen recht op heb aangezien ik al een Quest 2 had (ook al heb ik die ontkoppeld van mijn account).

Ik zou wellicht nog kunnen proberen om een nieuw account aan te maken en die via mijn eigen account te referren en de headset weer naar fabrieksinstellingen te zetten en dan te configuren met het nieuwe account, nu ik Batman en Quest+ toch al geclaimed heb met mijn eigen account.
Maar ik heb geen idee of dat gaat werken en heb net alles ingesteld en gedownload..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aldoendex
Simone96 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:04:
Ik heb contact gehad met Meta support over de referral cash die ik niet ontvangen heb. Ze gaven aan dat ik er geen recht op heb aangezien ik al een Quest 2 had (ook al heb ik die ontkoppeld van mijn account).

Ik zou wellicht nog kunnen proberen om een nieuw account aan te maken en die via mijn eigen account te referren en de headset weer naar fabrieksinstellingen te zetten en dan te configuren met het nieuwe account, nu ik Batman en Quest+ toch al geclaimed heb met mijn eigen account.
Maar ik heb geen idee of dat gaat werken en heb net alles ingesteld en gedownload..
Ik ben je de afgelopen dagen voor gegaan.

Zorg dat je hoofdaccount een device heeft gekoppeld.
(Zonder device kun je vanuit de app geen doorverwijzing zien, en het gebruiken van een bewaarde link geeft €30 ipv €60. Ik had de Q2 al losgekoppeld ivm verkoop.)

Maak een dummy account, volg de referral (check dat er €60 staat) en koppel de VR bril.

(Bij mij liep het vast waardoor ik niet automatisch de Quest cash kreeg. Met support gechat via Whatsapp. Gelukkig had ik een screenshot gemaakt voor het accepteren van de verwijzing. Ik moest 48 uur wachten en kon vandaag alsnog via support de 2x €60 krijgen. Dat duurde lang want de manager moest het goedkeuren.)

Nadat de quest cash asnwezig was.
VR bril verwijderd van de dummy account en gekoppeld aan de hoofdaccount.
Daarna de dummy account als profiel toegevoegd in de hoofdaccount en app sharing aangezet.

In de Dummy account alleen Batman in de bibliotheek gedownload.
De rest van mijn bibliotheek weer in de hoofdaccount geinstalleerd.
Switchen tussen accounts is makkelijk en Batman startte op.

Ik kan de Meta+ claimen in mijn hoofdaccount (nog niet gedaan).

Wat ik ook heb ontdekt:

Vanuit de dummy games cadeau geven aan de hoofdaccount lukte pas, nadat de bril (of een andere devicel gekoppeld was aan de hoofdaccount
Games met een handmatige kortingscode/ promotiecode kun je niet cadeau doen met korting.

Het was een hoop trial and error.
Leer van mijn tegenslagen 😉

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 07:43
RaXz schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:10:
[...]

Dat lijkt mij echt fantastich want ik vind het wel het grootste nadeel van de Valve Index.

Daar heb ik wel een minder grote FOV voor over.
Moet je voor de Apple bril gaan. De lenzen zijn zo opgesteld dat ze het beeld express een heel klein beetje out of focus is, waardoor er geen screendoor is. Quest3 heeft imho nog wel screendoor.

Mixed Reality dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaXz
Menesis schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:31:
[...]
Moet je voor de Apple bril gaan. De lenzen zijn zo opgesteld dat ze het beeld express een heel klein beetje out of focus is, waardoor er geen screendoor is. Quest3 heeft imho nog wel screendoor.
Ja joh, ik verkoop wel even een nier om die aan te schaffen om vervolgens nauwelijks games te kunnen spelen. :+

Dan ga ik liever voor de Bigscreen Beyond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Na alle problemen met mijn Quest 2 is ie toch maar retour gegaan maandag en gisteren is de vervanger al aangekomen. Is een refurbished Q2 maar ziet er als nieuw uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
Aldoendex schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:51:
[...]

Ik ben je de afgelopen dagen voor gegaan.

Zorg dat je hoofdaccount een device heeft gekoppeld.
(Zonder device kun je vanuit de app geen doorverwijzing zien, en het gebruiken van een bewaarde link geeft €30 ipv €60. Ik had de Q2 al losgekoppeld ivm verkoop.)

Maak een dummy account, volg de referral (check dat er €60 staat) en koppel de VR bril.

(Bij mij liep het vast waardoor ik niet automatisch de Quest cash kreeg. Met support gechat via Whatsapp. Gelukkig had ik een screenshot gemaakt voor het accepteren van de verwijzing. Ik moest 48 uur wachten en kon vandaag alsnog via support de 2x €60 krijgen. Dat duurde lang want de manager moest het goedkeuren.)

Nadat de quest cash asnwezig was.
VR bril verwijderd van de dummy account en gekoppeld aan de hoofdaccount.
Daarna de dummy account als profiel toegevoegd in de hoofdaccount en app sharing aangezet.

In de Dummy account alleen Batman in de bibliotheek gedownload.
De rest van mijn bibliotheek weer in de hoofdaccount geinstalleerd.
Switchen tussen accounts is makkelijk en Batman startte op.

Ik kan de Meta+ claimen in mijn hoofdaccount (nog niet gedaan).

Wat ik ook heb ontdekt:

Vanuit de dummy games cadeau geven aan de hoofdaccount lukte pas, nadat de bril (of een andere devicel gekoppeld was aan de hoofdaccount
Games met een handmatige kortingscode/ promotiecode kun je niet cadeau doen met korting.

Het was een hoop trial and error.
Leer van mijn tegenslagen 😉
Kudos naar jou!! Vanwege jouw uitleg heb ik toch nog een poging gewaagd met een dummy account en was even wat werk maar daarmee is het uiteindelijk gelukt, dus heb nu €60 op mijn eigen account en €60 op mijn dummy account. Moet alleen nog even kijken of het lukt om vanuit het dummy account games te giften naar mijn main maar dat komt wel goed. Bedankt voor de tips! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aldoendex
Simone96 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:27:
[...]

Kudos naar jou!! Vanwege jouw uitleg heb ik toch nog een poging gewaagd met een dummy account en was even wat werk maar daarmee is het uiteindelijk gelukt, dus heb nu €60 op mijn eigen account en €60 op mijn dummy account. Moet alleen nog even kijken of het lukt om vanuit het dummy account games te giften naar mijn main maar dat komt wel goed. Bedankt voor de tips! :)
Graag gedaan
Ik leer altijd veel van forums en ben blij dat ik dan ook mijn steentje bij kan dragen.

Meta Quest 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 13:24
Wat een top games komen er momenteel uit zeg. Eerst Batman, toen Metro en nu Behemoth... Ik heb gewoon mijn andere consoles al weken niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Net begonnen in Blade & Sorcery. Heel erg tof, al heb ik bloed enzo maar even uitgezet want die gore hoeft van mij niet :p Vind sommige stukken wel heel donker in levels, vooral onderin de grot! Dat hoort gewoon zo denk ik? Want kon moeilijk zien tegen wie ik aan het vechten was. Misschien juist de bedoeling.

Wel VR legs kweken trouwens, tikje misselijk na 20min spelen. En Eleven Tabletennis is echt heel goed gemaakt qua physics! Al is het goed kunnen serveren wel even wennen :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Ik heb voor Blade & Sorcery zelfs een mod voor nog meer bloed, psychopaat dat ik ben. :+

Net een potje Walkabout Mini Golf staan spelen, ik heb de course gekocht van de Labyrinth film en het is erg goed neergezet, de sfeer zit er echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:23
remcheese schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 22:06:
Wat een top games komen er momenteel uit zeg. Eerst Batman, toen Metro en nu Behemoth... Ik heb gewoon mijn andere consoles al weken niet aangeraakt.
Vergeet alien rogue incursion niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 13:24
j0rDy schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:10:
[...]

Vergeet alien rogue incursion niet!
Ja, man. Die wil ik echt wel spelen, maar ik kak mn broek al vol in Metro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
Boksen is ook zo gaaf in VR, vroeger moest ik het doen met de first person mode van 4D Sports Boxing en toen kon ik alleen maar dromen van virtual reality. Een paar jaar geleden heb ik Thrill of the Fight en Creed Rise to Glory gekocht maar vooral het eerst genoemde gespeeld omdat het meer 1 op 1 is qua bewegingen en erg goed voor cardio training, Creed is meer gamey met stamina enzo dus die heb ik nauwelijks gespeeld. Nu dus maar eens Creed goed aan het uitproberen en die is op z'n eigen manier best leuk, ik moet alleen nog het lopen onder de knie krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
remcheese schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:55:
[...]

Ja, man. Die wil ik echt wel spelen, maar ik kak mn broek al vol in Metro :X
Hij schijnt meer in lijn te zijn met de ALIENS film dan met ALIEN of een game als alien isolation, dus ik denk dat het wel meevalt en we lekker ongeschrokken (op een paar jumpscares na) aliens kunnen knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banandy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
migeye schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:55:
[...]

Ja idd, ik ga eens shoppen.
Ik gebruik zelf de PrismXR Puppis 1 in combinatie met Virtual Desktop en ben erg tevreden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaXz
Nooit geweten dat ik dit spel in mijn leven moest hebben, echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Banandy schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:47:
[...]

Ik gebruik zelf de PrismXR Puppis 1 in combinatie met Virtual Desktop en ben erg tevreden.
Daar heb ik ook naar gekeken idd, maar heb nu een TP-Link AX3000 als AP ingesteld en aangesloten op de ethernet poort van mijn PC. Dat werkt goed.

Ik moet wel bekennen dat het via mijn Mesh WIFI netwerk (ook van TP-Link en WIFI 6) eigenlijk ook goed werkt, Ik switch wel eens om te vergelijken en merk niet echt groot verschil, en wanneer ik met de Quest eens in de woonkamer ga zitten, verder weg van mijn pc dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:09
Volgens mij is er een probleem op Meta. VD werkte niet, kon de PC niet vinden en geen connectie met Meta servers maken. Op VD Discord hebben meerdere hetzelfde probleem. Dit is dan wel een nadeel van VD, want je moet dus een werkende internet verbinding hebben naar Meta om VD te kunnen gebruiken.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Het werkt nu weer, dus korte outage.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
PatrickC schreef op woensdag 11 december 2024 @ 19:23:
Volgens mij is er een probleem op Meta. VD werkte niet, kon de PC niet vinden en geen connectie met Meta servers maken. Op VD Discord hebben meerdere hetzelfde probleem. Dit is dan wel een nadeel van VD, want je moet dus een werkende internet verbinding hebben naar Meta om VD te kunnen gebruiken.
Ahh, dus het lag niet aan mij... Had er ook net problemen mee. Had net updates gedaan dus ik dacht.. ohw daar gaan we weer. Maar na een tweede herstart werkte het weer. Heel toevallig dus ook aan hun kant ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
PatrickC schreef op woensdag 11 december 2024 @ 19:27:
Het werkt nu weer, dus korte outage.
Yup. Maar dit is wel "zorgelijk". Ook hier zijn we dus weer van internet en "hun" servers afhankelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
PThijssen schreef op woensdag 11 december 2024 @ 20:49:
[...]

Yup. Maar dit is wel "zorgelijk". Ook hier zijn we dus weer van internet en "hun" servers afhankelijk :/
Alles van Meta heeft problemen schijnbaar. Ook Whatsapp, Instagram en Facebook.
https://www.nu.nl/tech/63...nstagram-en-facebook.html

[ Voor 15% gewijzigd door PatrickC op 11-12-2024 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:16

DeX

Ik heb de 512 Meta Quest 3 binnen en ga hier vrijdag mee aan de slag. Voordat ik dat ga doen, hoor ik mensen over referral codes. Iemand die er nog een voor mij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
DeX schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:04:
Ik heb de 512 Meta Quest 3 binnen en ga hier vrijdag mee aan de slag. Voordat ik dat ga doen, hoor ik mensen over referral codes. Iemand die er nog een voor mij heeft?
Welkom bij de club!
Pb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
DeX schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:04:
Veel plezier alvast!

Leuke Settlers avatar trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Voor degene die net een VR bril hebben. Bij Fanatical zijn regelmatig (zoals nu) aanbiedingen.

Ik kan The 7th Guest en Skyrim VR wel aanraden, maar er zitten hier nog meer leuke games tussen.

https://www.fanatical.com...l&utm_campaignID=11973992

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
The 7th Guest zou ik ook nog wel willen hebben, ik heb vroeger het origineel gespeeld op de Philips CD-i. Eerst maar eens Myst uitspelen, dat is ook een aanrader. Pas geleden is het vervolg Riven ook nog uitgebracht, genoeg te puzzlen.

Cubism ook een leuk puzzle spel, helemaal op de Quest met hand tracking en mixed reality. Tenminste, dat lijkt mij leuk want ik heb zelf geen Quest maar een Valve Index en moet het met controllers doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 23:04
Iemand interesse in Another fishermans tale? Oftewel Fishermans tale 2.
Niet goed gekeken met bestellen en heb nu deze dubbel :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-06 09:58
Akemi schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:00:
Ben benieuwd, nog nooit gespeeld! :) heb je een key? Of kan je games weggeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Akemi schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:00:
heb 1 gespeeld die leek me geweldig...
Kortom mocht je hem nog over hebbern

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
Metro in de aanbieding op steam (20%), dat is snel, zouden de verkopen tegenvallen door de reviews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaggerDeBagger
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:05
j0rDy schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 17:12:
Metro in de aanbieding op steam (20%), dat is snel, zouden de verkopen tegenvallen door de reviews?
Wellicht om concurrentie het hoofd te bieden (Bohemoth) en te promoten als kerst cadeau.
Gisteren uitgespeeld op de PC en ik vond het een gaaf spel. Wel een behoorlijk lineair spel, maar zeker sfeervol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 15:35
DiRT Rally 2 is in de aanbieding op Steam voor €2,99 basisgame of €5,99 voor de GotY met alle DLC. Voor pcvr wat mij betreft de leukste racegame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:54
GodDamage schreef op maandag 16 december 2024 @ 12:25:
DiRT Rally 2 is in de aanbieding op Steam voor €2,99 basisgame of €5,99 voor de GotY met alle DLC. Voor pcvr wat mij betreft de leukste racegame.
Thanks voor deze, gelijk toegevoegd aan mijn steam bibliotheek

Bla Bla Bla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Had iemand dit filmpje al gezien?

Lijkt me heel interessant om dit straks echt te kunnen gebruiken in plaats van zo'n onhandige controller.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Zijn er hier Golf+ spelers die een golf club attachment gebruiken en zo ja welke? Ik zie DeadEyeVR, YEZRO en AMVR voorbij komen in YT reviews, maar vraag me altijd af hoe gesponsord deze reviews zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 12:58
en Meta heeft weer een x-mas sale. Meta Quest games met korting tot 50%

https://www.meta.com/nl-n...section/1620522288882789/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
WinterMute2025 schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:06:

Eindelijk een Sale waar ik wel toegang toe heb. Dat is dan de eerste sinds ik de Quest 3 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

WinterMute2025 schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:06:

Leuk, heb net zo'n ding dus ff goedkoop shoppen.
Die €60 shoptegoed van de friends referral krijg ik wel op.

Inmiddels Racket NX, Home Sports en Beat Saber gekocht. Iemand nog tips voor wat goedkope leuke (gezins)games voor volwassenen en oudere kids?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
JPS schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:54:
[...]

Inmiddels Racket NX, Home Sports en Beat Saber gekocht. Iemand nog tips voor wat goedkope leuke (gezins)games voor volwassenen en oudere kids?
Moss / Moss2
The Room VR
Home Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
[...]

Home Sports en Beat Saber zitten niet in deze sale, althans niet bij mij. Zouden er dan toch weer verschillen zijn per account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
PatrickC schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:04:
[...]

Home Sports en Beat Saber zitten niet in deze sale, althans niet bij mij. Zouden er dan toch weer verschillen zijn per account?
Ik heb niet aangegeven dat ze in de aanbieding zijn, maar gewoon leuk voor de (volwassen) fam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

PatrickC schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:04:
[...]

Klopt daar heb ik de gewone prijs voor betaald (BS kado gekregen van een friend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Voor The Room Vr kan ik wel een 15% kortingscode doorsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
JPS schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:06:
[...]

Klopt daar heb ik de gewone prijs voor betaald (BS kado gekregen van een friend).
Ah, ok, je reactie was op de X-mas sale post, dus nam aan dat je ze daar gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

PThijssen schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:08:
Voor The Room Vr kan ik wel een 15% kortingscode doorsturen.
Ziet er leuk uit, is nu van 30 voor 13 en dan dus nog -15%? Ga er even beter naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 12:58
Metro Awakening is nu van 39,99 euro voor 31,99 euro (20% korting)
Asgard's Wrath 2 van 59,99 euro voor 39,99 euro (33% korting)
Into Black van 14,99 euro voor 11,99 euro (en heeft sinds een paar dagen een nieuwe update patch gekregen)

en Triangle Strategy (Square Enix) heeft volgens mij zijn 1ste korting gekregen sinds release. van 26,99 euro voor 21,99 euro (18% korting)

[ Voor 23% gewijzigd door WinterMute2025 op 16-12-2024 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
[...]

Eleven table tennis
Walkabout mini golf
Pistol whip
Synthrider

Ik heb niet gekeken of ze nu met de sale meedoen. Referrals zijn beschikbaar. Het is of-of, niet en-en met sale prijzen, je kunt niet stapelen.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Aldoendex schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:36:
[...]
Het is of-of, niet en-en met sale prijzen, je kunt niet stapelen.
Klopt, net geprobeerd en vastgesteld dat het niet werkt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Een hoop titels in deze sale zitten ook in Quest+ en 7th Guest, Golf+ en Eleven Table Tennis had ik de afgelopen maanden al gekocht. Maar ik ga er nog wel een paar aanschaffen uit de sale denk ik. Even goed kijken welke de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
Golf+ lijkt mij erg leuk maar is helaas niet op Steam te krijgen. Ik heb niet zo'n zin om met Revive te pielen dus ik moet maar wachten totdat ik een Quest 3 heb. PCVR heeft niet echt een goed golf spel, dus voorlopig ben ik vooral druk met Walkabout Mini Golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:47
Zondag een Quest3 gekocht met als idee deze te gebruiken om te simracen.
Nu lees ik hier over de friends referrals. Iemand die er een voor mij heeft?

Ik heb de Quest3 al geactiveerd maar ik lees dat ik als ik deze van mijn account verwijdere een referral alsnog zou moeten werken.

Al 1 ontvangen, bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Fritesso op 17-12-2024 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Vanochtend m'n playseat en HOTAS A-10 controller afgestoft, na het werk maar weer pielen om DCS A-10C aan de praat te krijgen in VR, hopelijk draait het nu een beetje op m'n 4070 met het nodige tweaken. Met een 2070 Super was het niet zo'n succes. Anders maar weer terug naar Falcon 4.0 met de BMS mod, die zal nu wel lekker draaien in VR, sowieso het betere spel gezien de dynamische campaign.

Gelijk ook maar Elite Dangerous weer eens spelen, dat blijft een top spel in VR. Ook erachter gekomen dat Ace Combat 7 Skies Unknown een VR mod heeft, misschien een beter spel om mee te starten dan de studie sims. Ik heb dat spel al heel lang in m'n backlog zitten maar nog nauwelijks gespeeld, en is nu ook nog eens flink in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
RaXz schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 08:27:
Vanochtend m'n playseat en HOTAS A-10 controller afgestoft, na het werk maar weer pielen om DCS A-10C aan de praat te krijgen in VR, hopelijk draait het nu een beetje op m'n 4070 met het nodige tweaken. Met een 2070 Super was het niet zo'n succes. Anders maar weer terug naar Falcon 4.0 met de BMS mod, die zal nu wel lekker draaien in VR, sowieso het betere spel gezien de dynamische campaign.

[YouTube: The BEST VR Flight Simulator I’ve Played in 2024! // New VR Gameplay (Quest 3 UEVR)]
Ik weet dat dit in het Nederland is geschreven, maar misschien ben ik niet Tweaker genoeg, want het had net zo goed Swahili kunnen zijn 🤡🤷🤦

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alubbe75
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-05 14:11
Iemand nog een 60 euro referral link in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Aldoendex schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:43:
[...]

Ik weet dat dit in het Nederland is geschreven, maar misschien ben ik niet Tweaker genoeg, want het had net zo goed Swahili kunnen zijn 🤡🤷🤦
Oh haha, het was nog redelijk vroeg in de ochtend en ik heb niet goed opgelet om niet al teveel afkortingen te gebruiken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Alubbe75 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:06:
Zie je PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Alubbe75 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:06:
heb je ook pm gestuurd

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:05
Als ik en een vriend beide een quest 3 hebben en in gebruik actief, kunnen we dan nog gebruik maken van de referal?
Die 60 euro is wel verleidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
DickvanMaurik schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:16:
Als ik en een vriend beide een quest 3 hebben en in gebruik actief, kunnen we dan nog gebruik maken van de referal?
Die 60 euro is wel verleidelijk :P
Binnen 7 dagen na activatie nog te herzien.
Ik pm je mijn referral met wat uitleg.

Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Ik lees wel veel gemengde meningen over de passthrough van de Quest 3, maar als ik het volgende zie dan krijg ik toch weer meer hoop.

Erg gaaf, maar je moet maar net zo'n cockpit hebben staan. Het laat wel zien wat er mogelijk is met de Quest 3 als zelfs simmers gebruiken maken van mixed reality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
RaXz schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 08:27:

Gelijk ook maar Elite Dangerous weer eens spelen, dat blijft een top spel in VR. Ook erachter gekomen dat Ace Combat 7 Skies Unknown een VR mod heeft, misschien een beter spel om mee te starten dan de studie sims. Ik heb dat spel al heel lang in m'n backlog zitten maar nog nauwelijks gespeeld, en is nu ook nog eens flink in de aanbieding.

[YouTube: The BEST VR Flight Simulator I’ve Played in 2024! // New VR Gameplay (Quest 3 UEVR)]
Een snelle geheugen bus is vooral belangrijk voor VR, jammer genoeg heeft de 4070/Ti/Super dat niet. Een 3080 is bv net zo snel met VR. Gelukkig heeft DCS wel dlss als je fps te kort komt.

Als de 5000 serie uitkomt koop ik wel een 2e hands 4090 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
Plugin schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:00:
[...]

Een snelle geheugen bus is vooral belangrijk voor VR, jammer genoeg heeft de 4070/Ti/Super dat niet. Een 3080 is bv net zo snel met VR. Gelukkig heeft DCS wel dlss als je fps te kort komt.

Als de 5000 serie uitkomt koop ik wel een 2e hands 4090 denk ik.
Ik had het gelezen ja, ik zat toen nog te twijfelen om een 4080 te nemen maar die heeft dus ook een mindere memory bus dan de 3080. Een 2de hands 4090 is inderdaad nog de beste optie.

Best triest dat mijn oude 2070 Super een hogere bit memory bus heeft dan m'n 4070. Is het gras groener bij AMD voor de mid range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
RaXz schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:13:
[...]

Ik had het gelezen ja, ik zat toen nog te twijfelen om een 4080 te nemen maar die heeft dus ook een mindere memory bus dan de 3080. Een 2de hands 4090 is inderdaad nog de beste optie.

Best triest dat mijn oude 2070 Super een hogere bit memory bus heeft dan m'n 4070. Is het gras groener bij AMD voor de mid range?
AMD top kaarten zijn niet zo duur en hebben inderdaad wel een snellere bus maar AMD doet het toch niet zo goed met VR vergeleken met NVIDIA vreemd genoeg. Wellicht heeft Nvidia een betere compressie of zoiets. Vond zelf AMD er wel wat beter uit zien (grafisch gezien) maar bewijs heb ik daar niet voor ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Plugin op 17-12-2024 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
Een ander voordeel met NVidia kaarten is dat je zowel DLSS als FSR kan gebruiken, met VR kies ik altijd voor DLSS als ik die optie heb want dat is vaak een stuk beter dan FSR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Dlss Et ik meestal juist uit in VR omdat je dan vaak ghosting krijgt. Ook zijn de letters dan niet meer lekker te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
PThijssen schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:03:
Dlss Et ik meestal juist uit in VR omdat je dan vaak ghosting krijgt. Ook zijn de letters dan niet meer lekker te lezen.
Ik zet hem meestal op quality of hoger als ik een performance boost wil en wat antialiasing, niet echt problemen gehad met ghosting, daar zou ik mij snel aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alubbe75
Hoi, ik heb de referral gehad en de app en het apparaat geïnstalleerd. Waar is dat tegoed dan weer terug te vinden en hoe zie ik of de referral heeft gewerkt?

Edit, dat is maf, link gevolgd alles correct gedaan maar krijg nu de melding dat er geen verwijzingen zijn gevonden in.mijn account...

Iemand een.idee hoe dit recht te zetten? Meta App geinstalleerd en quest 3 gekoppeld inmiddels...

[ Voor 42% gewijzigd door Alubbe75 op 17-12-2024 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Alubbe75 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:25:
Hoi, ik heb de referral gehad en de app en het apparaat geïnstalleerd. Waar is dat tegoed dan weer terug te vinden en hoe zie ik of de referral heeft gewerkt?

Edit, dat is maf, link gevolgd alles correct gedaan maar krijg nu de melding dat er geen verwijzingen zijn gevonden in.mijn account...

Iemand een.idee hoe dit recht te zetten? Meta App geinstalleerd en quest 3 gekoppeld inmiddels...
Vermoedelijk alleen via een factory reset, tenzij iemand een betere optie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex

Heb je al in je portemonnee gekeken?

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen

Contact opnemen met support. Die zetten dat meestal binnen een uurtje recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

PThijssen schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:55:
[...]

Contact opnemen met support. Die zetten dat meestal binnen een uurtje recht.
@Alubbe75 had mijn link gevolgd, maar ik zie 'm dus ook niet geregistreerd. Heeft het zin als ik contact met support zoek? Hoe gaat dat het beste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
JPS schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:19:
[...]

@Alubbe75 had mijn link gevolgd, maar ik zie 'm dus ook niet geregistreerd. Heeft het zin als ik contact met support zoek? Hoe gaat dat het beste?
Een van de twee kan contact opnemen met support via de site. Het zal dan voor beide goed gezet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
Support kun je het makkelijkste via Whatsapp benaderen.

Degene die support contact heeft de metanaam en het emailadres nodig van de ander.

Het nummer is
+13412097243

Werkt beter dan tickets.

[ Voor 4% gewijzigd door Aldoendex op 18-12-2024 11:20 ]

Meta Quest 3

• Alubbe75
JPS schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:19:
[...]

Het is aan mijn kant gelukt. Thx

• JPS
  • Niet online

JPS

Alubbe75 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 00:13:
[...]

Het is aan mijn kant gelukt. Thx
Mooi dat het gelukt is; hier alleen niet te zien. Ik lees dat het regelmatig niet goed gaat dus zou het via support graag willen laten rechtzetten (zie je PM).
Pagina: 1 ... 119 ... 122 Laatste