Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbertvw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 18:32
Plugin schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:54:
[...]

De meta PCVR versie? Vroeg me af omdat er best veel klagen over low textures of dat dan enkel de META PCVR versies zijn... want de youtube review versies die de steam versie gebruiken hebben dat probleem niet (zover ik gezien heb althans).
Zou geen verschil in moeten zijn normaal gesproken maar misschien is er iets mis gegaan met de PCVR META versie.
Nee, ik heb de Steam versie. De textures en models zijn low res in vergelijking met spellen ontwikkeld voor PCVR ipv standalone headsets. De goede belichting zorgt ervoor dat het er toch nog aardig goed uit ziet. De gameplay is verder heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-06 14:51
Nog meer mensen die Microsoft Flight SImulator 2024 (gaan) spelen in VR? Ik heb hem zojuist geinstalleerd, vanavond even proberen, ik las op internet dat er veel problemen nog worden ervaren (Steam recensies zijn overwelminghly negative :o)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01:30
DutchAce schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:48:
Nog meer mensen die Microsoft Flight SImulator 2024 (gaan) spelen in VR? Ik heb hem zojuist geinstalleerd, vanavond even proberen, ik las op internet dat er veel problemen nog worden ervaren (Steam recensies zijn overwelminghly negative :o)
De launch was verre van goed. Vandaag zijn er nog steeds mensen die niet goed kunnen inloggen. Het cloud gedeelte is verre van optimaal (constant melding van low bandwidth, zelfs met 1GB glas).
Ik heb vandaag een paar keer gespeeld en het loopt met VR iets beter dan een 2020. Wel moet ik weer alle controls opnieuw configureren en afstellen, maar voor wat ik nu heb gezien is het OK. Nu nog afwachten dat ze de servers verbeteren en we ook daadwerkelijk de volle bandbreedte mogen gaan gebruiken.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
PThijssen schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:11:
[...]

De launch was verre van goed. Vandaag zijn er nog steeds mensen die niet goed kunnen inloggen. Het cloud gedeelte is verre van optimaal (constant melding van low bandwidth, zelfs met 1GB glas).
Ik heb vandaag een paar keer gespeeld en het loopt met VR iets beter dan een 2020. Wel moet ik weer alle controls opnieuw configureren en afstellen, maar voor wat ik nu heb gezien is het OK. Nu nog afwachten dat ze de servers verbeteren en we ook daadwerkelijk de volle bandbreedte mogen gaan gebruiken.
Kun je al iets zeggen over de VR Performance van 2024 t.o.v. 2020? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Ik vind de VR performance stukken beter dan in 2020, maar dat kan natuurlijk ook liggen dat nog niet alle details zijn gedownload vanwege crappy MS servers :p
Ben nog wel aan het finetunen, maar ben tevreden.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
PThijssen schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:33:
Ik vind de VR performance stukken beter dan in 2020, maar dat kan natuurlijk ook liggen dat nog niet alle details zijn gedownload vanwege crappy MS servers :p
Ben nog wel aan het finetunen, maar ben tevreden.
Hoe lang heb jij moeten wachten voordat je kon spelen? Ik had hem vanmiddag al geïnstalleerd maar ik zit nu alsnog een uur te wachten en ben nog niet begonnen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
DutchAce schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:05:
[...]

Hoe lang heb jij moeten wachten voordat je kon spelen? Ik had hem vanmiddag al geïnstalleerd maar ik zit nu alsnog een uur te wachten en ben nog niet begonnen 😅
Vanmiddag een paar minuten, ondertussen in de avond... niet... vroegah met m`n 56k modem sneller dingen binnen gehaald. Nu zie ik mijn internet rond de 8 Kbps zitten en soms 60... echt belabberd als ze dit zo hebben gepromote en er gewoon niet klaar voor zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-06 10:50
R.G schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:56:
I'm welke locaties of winkels kan je een quest 3 testen?
MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne had eind oktober iig een opstelling om de Quest 3 demo te ervaren, kan zijn dat die er nog steeds is.

Echter:
- Werd geadverteerd dat de Quest 3S ook te proberen was, maar ze hadden daar alleen een Quest 3 liggen.
- De headset-demo is zonder headstrap, dus je moet de headset zelf op je gezicht houden met je handen.
- De demo is niet interactief, gebruikt geen controllers, en is alleen een soort running filmpje in de passthrough modus. Geeft dus IMO niet echt een goed beeld van de toepassingen, maar allicht kun je de potentie van de display en passthrough inzien.

[ Voor 4% gewijzigd door letsa op 25-11-2024 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
Oon schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:20:
Mocht iemand aanraders hebben voor gratis of goedkope (~10-15 euro) ervaringen die leuk zijn om te proberen dan hoor ik het graag, helemaal als deze ook geschikt zijn om met kerst of pakjesavond met de hele familie te delen :)
Zie https://www.reddit.com/r/.../1dazoyu/comment/l7nzrse/ voor een lijstje ervaringen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:14
En de Meta Store heeft ook een Black Friday sale... kortingen tot 40%
De kortingsactie duurt tot 3-12

link: https://www.meta.com/en-g.../section/429273453102922/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
WinterMute2025 schreef op maandag 25 november 2024 @ 23:15:

Nice, zo ff kijken. Zo te zien 40% op alles. Benieuwd of die code meerdere keren te gebruiken is

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:44
WinterMute2025 schreef op maandag 25 november 2024 @ 23:15:

En weer een Meta sale link die bij mij niet werkt.
"This page isn't available"

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:37
@PatrickC Je moet ingelogd zijn bij meta.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elzavo schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 07:39:
Ik ben ook ingelogd maar die link werkt bij mij ook niet, en als ik gewoon naar de store ga zie ik niks over een actie. Lijkt me ook weer een targeted iets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Niet online
De meta black friday sale is gebonden aan een account. Sommigen krijgen helemaal geen aanbiedingen.
zie: https://old.reddit.com/r/...le_is_targeted_you_might/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51
Ik heb wel de black friday sale, veel dezelfde games als bij de autumn/fall actie, maar soms wat hoger/lager door de standaard 40% korting. Je kan misschien de actiecode toch proberen? BFCM24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11:09
Llopigat schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:37:
[...]

Ik ben ook ingelogd maar die link werkt bij mij ook niet, en als ik gewoon naar de store ga zie ik niks over een actie. Lijkt me ook weer een targeted iets :'(
Tip
Andere account aanmaken.
Kun je de aanbieding daar wel zien, dan als cadeau kopen en activeren in je huidige account.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyteMyre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 15:16
Tijdje terug met een vriend die een Quest 3S had gekocht, weer eens mijn (vrij kapotte) Rift CV1 afgestoft om even te VR-en, en het was wel weer leuk. Dus het zal wel weer eens te kriebelen om een keertje een upgrade te doen.

Ik dacht ik ben slim en wacht tot Black Friday, maar ben beetje teleurgesteld dat ie nergens in de aanbieding is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Aldoendex schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:28:
[...]

Tip
Andere account aanmaken.
Kun je de aanbieding daar wel zien, dan als cadeau kopen en activeren in je huidige account.
Net ook even geprobeerd, maar werkt hier helaas niet. Wil pas over max 2 weken een MQ3 aanschaffen (kijken of er nog aanbiedingen komen) maar alvast een game in de uitverkoop zou er wel in gaan! Vooral Asgard 2, Beat Saber, Pistol Whip, Thumper en Walkabout Mini Golf bijvoorbeeld :)

Edit: met actiecode BFCM24 ook niet..

[ Voor 3% gewijzigd door C0nscious op 26-11-2024 18:37 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Elzavo schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 07:39:
Ik heb beide geprobeerd, ingelogd en uitgelogd, maar zie niets over een BF sale, net als een paar weken terug tijdens de Halloween sale.

En het is niet zo dat ik nog niets besteed heb in de Meta Store. Recentelijk nog 2 apps/games gekocht. Dit is echt het enige bedrijf dat ik ken wat ‘discrimineert’ als het gaat om sales. Black Friday zou toch voor iedereen moeten gelden?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Er is gewoon echt iets mis met je account als je nu ook geen gebruik kan maken van de black friday actie code.
Heb je een VPN gebruikt in Timboektoe tijdens het registreren ofzo?
Maar zonder gekheid, dit moet iets met je account zijn lijkt lijkt mij

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

NosferatuX schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:07:
Er is gewoon echt iets mis met je account als je nu ook geen gebruik kan maken van de black friday actie code.
Bij mij werkt het ook niet. Misschien moet er eerst een Quest apparaat worden gelinkt voordat aanbiedingen toegestaan zijn? Het is gewoon raar, maar dat was al te lezen in de redditlink van hierboven. Vraag me ook af of het dan standaard is dat een nieuwe, lege account ook geen korting krijgt of dat hier meer factoren een rol spelen.

Edit: een uur na aanmaak lijken sommige games wel een saleprijs te hebben! Zie nu ook een Black Friday banner staan. Games die geen sale hebben bij mij uit m'n lijstje: Beat Saber, Asgard 2, Thumper. Maar bijvoorbeeld Walkabout Golf en Pistol Whip weer wel.

[ Voor 14% gewijzigd door C0nscious op 26-11-2024 20:37 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
Als het goed is kun je alleen spellen kopen als een geschikte device voor dat spel is gekoppeld aan je account

Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Aldoendex schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:36:
Als het goed is kun je alleen spellen kopen als een geschikte device voor dat spel is gekoppeld aan je account
Ze geven een waarschuwing dat je geen compatible apparaat hebt, maar aanschaffen is uiteindelijk wel mogelijk. En giften sowieso, ook wel logisch. Al moet de gift dus wel binnen 30 dagen worden opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
C0nscious schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:39:
[...]

Ze geven een waarschuwing dat je geen compatible apparaat hebt, maar aanschaffen is uiteindelijk wel mogelijk. En giften sowieso, ook wel logisch. Al moet de gift dus wel binnen 30 dagen worden opgepikt.
Dat is mooi, want ik wil upgraden naar een Q3, goed te weten dat ik daar wel al spellen voor kan kopen.

Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 23:33
Lijkt erop dat Black Friday aanbiedingen targetted zijn:

https://www.reddit.com/r/...s_targeted_you_might_not/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
Ik las ook berichten van een developer dat zijn game niet 'vindbaar' is in de store.

Er gebeuren echt vreemde/onethische/illegale/rare dingen daar ☹️

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
NosferatuX schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:07:
Account is jaren geleden aangemaakt (gewoon in NL) toen ik de Oculus Rift aangeschaft heb. Dit was nog voordat Meta in beeld was. Jaren later zijn deze accounts omgezet naar Meta accounts. Nooit apps of games gekocht in de Meta store, tot voor kort, toen ik een Q3 heb aangeschaft, welke nu ook gekoppeld zit aan dit account. Ook heb ik 3 maanden Quest+ actief op het account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Zou een PSVR V2 een upgrade zijn ten opzichte van een Quest2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PThijssen schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:50:
Zou een PSVR V2 een upgrade zijn ten opzichte van een Quest2?
Voor PCVR bedoel je?

Ik dacht er ook over sinds de prijs naar 400 gezakt is voor Black Friday. Vergeet alleen niet dat je ook nog de adapter erbij moet kopen voor 50 euro. En er is veel gedoe met bluetooth compatibiliteit van de controllers dus misschien heb je daar ook nog een stick voor nodig.

Maar ik heb wat reviews gekeken en nee, niet echt. De sweet spot is erg klein, het is RGBG (2 subpixels per pixel in plaats van 3) dus effectief veel lagere resolutie omdat je de subpixels kan zien.

De echte voordelen die de PSVR V2 heeft, zijn niet op de PC beschikbaar, zoals de eyetracking en HDR. Dus, meh.

Als je een Playstation 5 hebt dan zou ik het wel doen. Maar voor PCVR is het maar meh. Met een Quest 3 ben je beter af (en die is ook wel eens in de aanbieding voor rond dezelfde prijs als de PSVR2 + adapter - 479 euro).

PS: Ik hoor altijd zoveel klachten over de sweet spot van de Quest 2, maar ik heb de mijne gisteren nog gebruikt en het valt mij juist op dat ik bijna het gehele field of view scherp heb. Alleen in de uiterste hoeken is het een beetje onscherp. Misschien dat ik daardoor de meerwaarde van de 3 niet zo goed zie. Ik heb wel de ultra-gemiddelde 63mm IPD dus dat is wel ideaal voor standje 2 op de Quest 2. En ik heb opklik-lenzen erbij (heb ook astigmatisme dus dat is sowieso niet handig in een headset zonder correctie).

[ Voor 19% gewijzigd door Llopigat op 27-11-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik twijfel tussen een ps vr2 of een quest 3 aan te schaffen.. kan moeilijk de keuze maken.
Heb een ps5 pro, maar de games zijn maar erg beperkt op de psvr2.
Waarom hebben jullie voor de quest 3 of ps vr2 gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
038Robijno schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:12:
Ik twijfel tussen een ps vr2 of een quest 3 aan te schaffen.. kan moeilijk de keuze maken.
Hier gekozen voor de Quest 3, omdat 'ie stand alone te gebruiken is. Dat was een beetje de overweging: waarbij wordt 'ie het meest gebruikt; aan de PS5 of stand alone. In het achter hoofd nog een beetje de super ondersteuning van Sony voor de PSVR...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:14
Omdat ik die zonder snoertje kan gebruiken en ook meeneem als ik poos elders ben

• 038Robijno
Het valt mij op dat de Meta Quest 3 niet in de aanbieding komt qua aanschaf prijs ondanks het "black-friday" acties gelden in NL. Heeft iemand een idee waarom dit er specifiek buiten valt?
De psvr2 is nu namelijk €399 en de quest 3 met groot geheugen is nog steeds + €579

[ Voor 18% gewijzigd door 038Robijno op 28-11-2024 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchAce
038Robijno schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:12:
Het valt mij op dat de Meta Quest 3 niet in de aanbieding komt qua aanschaf prijs ondanks het "black-friday" acties gelden in NL. Heeft iemand een idee waarom dit er specifiek buiten valt?
De psvr2 is nu namelijk €399 en de quest 3 met groot geheugen is nog steeds + €579
Er zal nog genoeg vraag zijn naar de Quest 3 om niet te hoeven stunten. Daarbij zal de marge op een quest 3 al vrij laag zijn waardoor er weinig ruimte is om te stunten. Sinds de release is dat nog niet echt gebeurt namelijk. PSVR2 is veel minder vraag naar en biedt ook minder functionaliteit voor bijna hetzelfde geld, dus het is mijn inziens logisch dat de Quest 3 duurder geprijsd blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
038Robijno schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:12:
Ook omdat er enkele maanden terug al een grote prijsdaling is geweest vanuit de producent.

Op de brillen zelf wordt nauwelijks/niet winst gemaakt, net als met printers bijvoorbeeld.
Het zijn de apps en games waar het grote geld zit op de lange termijn.

Meta Quest 3

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 18:48
Mijn zoon wil een Meta Quest 3 kopen , om er vooral via zijn pc op te spelen.
Ik begrijp dat de 128GB versie genoeg is, maar is zijn pc goed genoeg (4060/x7700/32GB)?
En is een kabel een aanrader of een vereiste om ermee te gamen via Steam?

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
BlaBla1973 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:19:
Mijn zoon wil een Meta Quest 3 kopen , om er vooral via zijn pc op te spelen.
Ik begrijp dat de 128GB versie genoeg is, maar is zijn pc goed genoeg (4060/x7700/32GB)?
En is een kabel een aanrader of een vereiste om ermee te gamen via Steam?
PC specs lijken wel ok. Welke PCVR games wil je zoon gaan spelen?

Wat betreft die kabel… de algemene opinie is dat wireless via Virtual Desktop de beste optie is, maar dan heb je een snel en stabiel wifi netwerk (b.v. wifi 6E) nodig. Ik heb nu zelf een aantal maanden een Quest 3 en heb tot nu toe alleen via Virtual Desktop PCVR games gespeeld, met een dedicated wifi 6E router. PC zit bekabeld aangesloten op mijn netwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
Toch maar in plaats van een PsVr2 een quest 3 512gb besteld.. ondanks dat ik een ps5 pro heb en een playseat setup. Voor alleen GT7 op de ps5 ga ik niet 400 euro uitgeven + dat je ook nog met een kabel om je nek speelt. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

038Robijno schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:28:
Toch maar in plaats van een PsVr2 een quest 3 512gb besteld.. ondanks dat ik een ps5 pro heb en een playseat setup. Voor alleen GT7 op de ps5 ga ik niet 400 euro uitgeven + dat je ook nog met een kabel om je nek speelt. Ben benieuwd.
Juist bij een Playseat setup boeit die kabel helemaal niet...

Als je door de kamer wil huppelen uiteraard wel.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:06

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb een PS5 en ik heb juist voor de PS VR2 gekozen.
Mijn voornaamste reden is dat ik veel GT7 speel en dat speel ik nu liever niet meer op een scherm.

Voordelen PS VR2 t.o.v. Quest 3:
  • HDR OLED - zeer goed contrast
  • Goed draagcomfort bij lange sessies (zeker i.c.m. Globular Cluster mod)t
  • Plug and play met PS5
  • Graphics van games op PS5 zijn beter dan Quest 3
  • Dynamic Foveated Rendering en oogtracking op PS5
Voordelen Quest 3 t.o.v. PS VR2:
  • Draadloos en stand alone
  • Pancake lens - grote sweet spot
Beide werken inmiddels op PC en qua resolutie ontloopt het elkaar niet veel.
De controllers zijn mij ook om het even, alhoewel ik de vinger tracking wel leuk vind op PS5.
Persoonlijk vind ik bedraad geen punt omdat ik veel race. Goede beeldkwaliteit, geen afhankelijkheid van WiFi access points en opladers vind ik daarom wel fijn.
Uiteindelijk speel ik veel liever op PS5 dan PC omdat het gewoon inpluggen en spelen is. Maargoed dat voordeel heb je ook met de Quest in stand alone.

Ik denk dat de ultieme keuze voornamelijk afhangt van welke spellen je het liefst speelt.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
038Robijno schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:28:
Toch maar in plaats van een PsVr2 een quest 3 512gb besteld..
Niet vergeten om gebruik te maken van de Meta referral/affiliate deal voor €60 shop-tegoed (volgens mij alleen geldig voor nieuwe Meta-accounts die nog nooit een device gekoppeld hebben):
Steun deze feestdagen een maker en verdien € 60 Quest-geld
Doe van 29 november 2024 tot en met 31 december 2024 je voordeel met dubbel zoveel beloningen en ontvang € 60 Quest-geld bij aankoop en activatie van een nieuwe Meta Quest 3-headset. Een deel van de verkoop gaat naar de maker die je hierheen heeft gestuurd. Er zijn voorwaarden van toepassing.
En voor anderen die misschien ook een Quest 3 overwegen: koop de Quest 3 van 25-11 t/m 2-12 bij de Media Markt via de Media Markt App, en scoor daarbij dubbele myMediaMarkt punten.

Dat zou genoeg punten (1000+) moeten opleveren voor een €20 MediaMarkt-tegoedbon.

[ Voor 29% gewijzigd door letsa op 29-11-2024 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Laatst online: 01-05 11:28
letsa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:59:
[...]

Niet vergeten om gebruik te maken van de Meta referral/affiliate deal voor €60 shop-tegoed (volgens mij alleen geldig voor nieuwe Meta-accounts die nog nooit een device gekoppeld hebben):

[...]

En voor anderen die misschien ook een Quest 3 overwegen: koop de Quest 3 van 25-11 t/m 2-12 bij de Media Markt via de Media Markt App, en scoor daarbij dubbele myMediaMarkt punten.

Dat zou genoeg punten (1000+) moeten opleveren voor een €20 MediaMarkt-tegoedbon.
Als ik op referal links klik dan krijg ik steeds de gebruikelijke 30 euro te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letsa
tommymeerNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:07:
[...]

Als ik op referal links klik dan krijg ik steeds de gebruikelijke 30 euro te zien
Misschien dat het alleen bij referral links van content creators geldt. Bij mij krijg ik €60 te zien bij de promo code van -referrals zijn niet toegestaan-

[ Voor 41% gewijzigd door Mog op 29-11-2024 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
tommymeerNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:07:
[...]

Is dat alleen voor nieuwe accounts dan dat tegoed?
Heb het net ontvangen van de Mediamarkt en ga het vanavond installeren.
Ik heb al een bestaand account namelijk.. 2 jaar geleden had ik de quest 2 en toen gebruikte ik het apparaat niet veel. Maar nu toch kietelde het mij al een tijdje dat ik het toch wel een leuk apparaat vond.

[ Voor 7% gewijzigd door 038Robijno op 29-11-2024 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
038Robijno schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:04:
[...]

Is dat alleen voor nieuwe accounts dan dat tegoed?
Heb het net ontvangen van de Mediamarkt en ga het vanavond installeren.
Ik heb al een bestaand account namelijk.. 2 jaar geleden had ik de quest 2 en toen gebruikte ik het apparaat niet veel. Maar nu toch kietelde het mij al een tijdje dat ik het toch wel een leuk apparaat vond.
Dit kreeg ik laatst van support, omdat ik geen referral vergoeding had gekregen voor iemand, net wie ik dit had gedeeld

There are few criteria's we have to receive the referrals :

1) To make a referral, customers must have a registered Quest 2, Quest 3, Quest 3S, or Quest Pro

2) The recipient's Meta account cannot already be associated with any Meta Quest devices.
-Older Oculus devices (such as the Oculus Quest 1) should not make a referral ineligible.

3) The referral recipient must register a new Meta Quest 2, Quest 3, Quest 3S, or Quest Pro.
-The device must be new, not refurbished, and not previously registered to another account.

4) Both accounts must be in a Meta Quest supported country.
- They do not need to be in the same country.
- The system will automatically convert the referral credit to the currency used by the Meta Quest store for the customer's location.

5) Both the referrer and the recipient must be at least 18 years old (19 in South Korea)

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 13:33
Ik twijfel ook tussen de Quest 3 en PSVR2, beide hebben voor en nadelen en is het een kwestie van flink afwegen. PSVR2 is een goede keuze omdat ik ook een PS5 heb staan, Gran Turismo lijkt mij erg gaaf in VR, maar ik ook spellen zoals Into the Radius lijkt mij erg leuk met de OLED lensen, haptics en adaptive triggers. Maar ik ben ook van plan om de headset op de pc aan te sluiten als vervanging voor m'n Valve Index, en veel van de functies van de PSVR2 werken niet op de pc.

De Quest 3 lijkt mij ook erg goed, maar de batterij heeft zo z'n voor en tegens, ik vind het al vermoeiend om de batterijen van de controllers bij te houden en dan komt er ook nog eens de headset bij. Aan de andere kant lijkt het mij erg fijn om zonder kabel te spelen, het zal wel erg bevrijdend zijn dat je niet telkens hoeft op te letten dat je niet op de kabel gaat staan. De pancake lensen lijken mij ook erg fijn, vooral als je gewend bent aan de fresnel lensen van de Valve Index.

Daarnaast lijkt mij dat de ondersteuning van de Quest 3 een stuk beter is ten opzichte van de PSVR2, vooral door de populairiteit, dat is ook wel een pluspunt.

Gelukkig heb ik nog de tijd om erover na te denken, voorlopig doe ik het nog met de Index, al gaat het wazige beeld mij steeds meer tegenstaan. Sinds kort zijn er twee zwarte punten zichtbaar in de linkerlens, waarschijnlijk stof en erg irritant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Safri7879
  • Laatst online: 25-05 18:33
485 euro voor de 512 versie op Amazon nu. Lijkt me uitstekende aanbieding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Als ik dit soort dingen zie dan neig ik toch meer naar een Quest 3, ziet er goed uit!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:32
Safri7879 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:02:
485 euro voor de 512 versie op Amazon nu. Lijkt me uitstekende aanbieding!
Goede deal inderdaad, wel zo handig als je erbij zegt dat je het over de Meta Quest 3 hebt, en nog handiger als je een linkje deelt: https://www.amazon.nl/Met...VR-headset/dp/B09N24BHKQ/ ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Laatst online: 02:14
Als je een Meta Quest bij Amazon koopt, zit er dan ook 2 jaar garantie op, of slechts 1 jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
WinterMute2025 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
Als je een Meta Quest bij Amazon koopt, zit er dan ook 2 jaar garantie op, of slechts 1 jaar ?
Volgens mij geldt de Nederlandse wetgeving en zou het dan twee jaar moeten zijn, aangezien Amazon.nl daaronder valt.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
Alle teferrals zijn tijdelijk verdubbeld naar €60,- !

Het staat in de Meta app vermeldt bij de doorverwijzingen. Het is onbekend hoe lang dit blijft.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Aldoendex schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:13:
Alle teferrals zijn tijdelijk verdubbeld naar €60,- !

Het staat in de Meta app vermeldt bij de doorverwijzingen. Het is onbekend hoe lang dit blijft.
ach.. zat al bijna op de bestelknop, maar ze hebben de prijs weer omhoog geschroefd. Ik wacht nog wel een jaartje en blijf nog even bij mijn Q2. Die referral zou toch niet werken daar ik al een actief account heb met een bril gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 21:09
PThijssen schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:07:
[...]

ach.. zat al bijna op de bestelknop, maar ze hebben de prijs weer omhoog geschroefd. Ik wacht nog wel een jaartje en blijf nog even bij mijn Q2. Die referral zou toch niet werken daar ik al een actief account heb met een bril gekoppeld.
Klopt, de referral werkt alleen als je geen Quest meer hebt gekoppeld aan je account. Maar als je al een Quest er aan hebt gekoppeld hebt gehad en daarna hebt verwijderd, werkt het weer wel.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
RaXz schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:16:
[...]

Als ik dit soort dingen zie dan neig ik toch meer naar een Quest 3, ziet er goed uit!
Zeker maar tevens zijn dit soort dingen, persoonlijk, ook een van de grootste teleurstellingen.
Zoals je het ziet in filmpjes als dit, is niet de werkelijkheid. Dit is opgenomen gameplay op de headset en dat ziet er helaas veel beter uit dan in het echt. Ik heb het dan over de passthrough. Zo duidelijk, scherp en correct ziet het er in het echt niet uit helaas. Het is toch echt meer blurry, "bubbelig" en grainy.
Dat is wel iets om rekening mee te houden. Als je de headset koopt op basis van passthrough mogelijkheiden dan zou dat, voor mij iig een koude kermis zijn om het zo maar te zeggen.

Het is even goed leuk hoor maar het is niet de werkelijkheid. Bv via de passthrough op je mobiel of een monitor kijken moet je ook een beetje spastisch doen etc.
Persoonlijk vind ik het passthrough stukje van de Quest 3 mega misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Laatst online: 01-05 11:28
Ik heb zojuist de Meta quest 3 binnen gekregen vanuit amazon.nl

Ik zie alleen nergens op de doos staan dat je Batman er bij krijgt. Productiedatum is juni van dit jaar.

Hoe werkt dat met gratis Batman erbij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Als het goed is na het registeren van je nieuwe Q3 ga naar je meta app op je telefoon, zoek naar batman en dan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
NosferatuX schreef op zondag 1 december 2024 @ 00:04:
[...]

Zeker maar tevens zijn dit soort dingen, persoonlijk, ook een van de grootste teleurstellingen.
Zoals je het ziet in filmpjes als dit, is niet de werkelijkheid. Dit is opgenomen gameplay op de headset en dat ziet er helaas veel beter uit dan in het echt. Ik heb het dan over de passthrough. Zo duidelijk, scherp en correct ziet het er in het echt niet uit helaas. Het is toch echt meer blurry, "bubbelig" en grainy.
Dat is wel iets om rekening mee te houden. Als je de headset koopt op basis van passthrough mogelijkheiden dan zou dat, voor mij iig een koude kermis zijn om het zo maar te zeggen.

Het is even goed leuk hoor maar het is niet de werkelijkheid. Bv via de passthrough op je mobiel of een monitor kijken moet je ook een beetje spastisch doen etc.
Persoonlijk vind ik het passthrough stukje van de Quest 3 mega misleidend.
Dat is jammer, het was dan ook te mooi om waar te zijn. Maar inderdaad, het viel mij al op beelden van de passthrough dat er een ruis is en vervormingen zichtbaar zijn. Ik zou het sowieso niet kopen voor de passthrough maar het is wel een leuke bonus voor erbij, ik zou het meer voor virtual reality kopen.

Het is in elk geval wel een hele verbetering ten opzichte van de passthrough op de Valve Index, dat is bij mijne echt van bagger kwaliteit en vrijwel onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 09:14
Zijn er al Tweakers die de Meta Quest 3S gekocht hebben? Ik Ben wel benieuwd hoe die bevalt!

(en een beoordeling achter laten is natuurlijk nog beter! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Balance schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:52:
Zijn er al Tweakers die de Meta Quest 3S gekocht hebben? Ik Ben wel benieuwd hoe die bevalt!

(en een beoordeling achter laten is natuurlijk nog beter! :))
Ik denk (maar misschien heb ik het helemaal mis), dat niet veel tweakers voor de 3S optie gaan van de Quest. De normale Quest 3 heeft echt zoveel betere lenzen en verwacht dat tweakers daar veel blijer van worden.

Dat verschil is zo groot, dat de echte tweaker daar niet op gaat beknibbelen.
Ik weet dat er uitzonderingen zijn, dat er een klein aantal mensen zijn die het verschil niet zien, maar iedereen die ik hier het verschil heb laten zien in mijn simrig met VR racen (en de IPD goed ingesteld), het verschil echt dag en nacht vinden.
Ik kan niemand aanraden nu nog een fresnel gebaseerde headset te kopen. Kun je nu niet de normale Quest 3 kopen, spaar dan door en je zult veel blijer met je aankoop zijn. Ook als je het uiteindelijk wil doorverkopen, denk ik dat de normale Quest 3 waardevaster zal zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-06 20:30
RaXz schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:16:
[...]

Zag hem idd ook, heb hem gekocht een een uurtje gespeeld. Moet zeggen, valt mij niets tegen. Eerste uur is positief bevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Man... ik zit echt te twijfelen.. ik heb al een Q2, maar wil eigenlijk wel een betere headset. Is de Q3 nu echt vele malen beter? Kan ik bijvoorbeeld de settings iets lager zetten op de pc om meer fps te krijgen maar toch nog steeds een beter beeld hebben door die andere lenzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
PThijssen schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:40:
Man... ik zit echt te twijfelen.. ik heb al een Q2, maar wil eigenlijk wel een betere headset. Is de Q3 nu echt vele malen beter? Kan ik bijvoorbeeld de settings iets lager zetten op de pc om meer fps te krijgen maar toch nog steeds een beter beeld hebben door die andere lenzen?
Ik ben van een Quest 2 naar de Quest 3 gegaan dat deze uit was gekomen en kan je zeggen dat dit voor mij zonder meer het geval was! Was alsof er een sluier voor mijn ogen wegtrok en ik eindelijk scherp kon zien.

Als je de settings lager zet, zal alles scherper ogen (mits je het niet op aardappel niveau zet natuurlijk, maar gezien je een 3080Ti hebt, zal dit wel goed zitten) dan op de Quest 2.

Met Half Life Alyx en race sims, was dit voor mij het duidelijkst waarneembaar. Had mijn Quest 2 na een uur in het bezit te zijn van de Quest 3 meteen te koop gezet.
Stand alone spellen die geoptimaliseerd zijn, zien er ook echt gelikt uit en zul je het zeker waarnemen. De wat mindere spellen, zie je het wel, maar valt het weinig op of zie je in sommige gevallen ook de slechtere dingen die je met de Quest 2 niet zoveel opvielen doordat het wat wazig oogde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Dank je @Koldur , hoe zit het met de pass through? Ik weet dat hij beter is en in kleur, maar ook echt veel beter? (ik heb de bestelling nu bijna afgerond... nog maar één klein duwtje nodig)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
PThijssen schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:53:
Dank je @Koldur , hoe zit het met de pass through? Ik weet dat hij beter is en in kleur, maar ook echt veel beter? (ik heb de bestelling nu bijna afgerond... nog maar één klein duwtje nodig)
Misschien ben ik daar te vergevingsgezind in (velen vinden het niet zo heel goed), maar ik vind die heel goed te doen. Komt denk ik ook omdat ik de Quest 2 eerst gewend was en dat was echt niet te doen.
Je ziet vooral wat ruis, maar wel scherp, 3D, in kleur en hoge verversingssnelheid. Is het perfect, nee, maar echt heel bruikbaar.

Enige spel waar het voor mij ook echt iets toevoegt, is Eleven Table Tennis. Voor de rest kan ik met de Quest nu eindelijk normaal rondlopen zonder hem af te moeten zetten, dat lukte met de Quest 2 niet echt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• letsa
Koldur schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:47:
Stand alone spellen die geoptimaliseerd zijn, zien er ook echt gelikt uit en zul je het zeker waarnemen. De wat mindere spellen, zie je het wel, maar valt het weinig op of zie je in sommige gevallen ook de slechtere dingen die je met de Quest 2 niet zoveel opvielen doordat het wat wazig oogde.
Mocht je zelf de "mindere spellen" een boost willen gaven, dan is Quest Games Optimizer allicht het proberen waard. Mits je de Quest in Developer modus gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
letsa schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:31:
[...]

Mocht je zelf de "mindere spellen" een boost willen gaven, dan is Quest Games Optimizer allicht het proberen waard. Mits je de Quest in Developer modus gebruikt.
Ik ken hem en heb hem gebruikt, hoewel het de resolutie omhoog brengt, doet het niets (en kan het ook niets) met de textures en juist dat maakt het verschil in de spellen.

Dan nog, kan het voor anderen zeker helpen, maar ik gebruik hem vrij weinig, helaas. Is zijn prijs overigens wel waard! Voor die €8 (wat het voor mij toen was) is het een mooie app.

[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 02-12-2024 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:43
Ik heb de Quest 3 512GB besteld tijdens black friday, die komt als het goed is vandaag binnen. Ik zou graag gebruik willen maken van de referral actie, via een vriend die mij dan zijn referral link stuurt. Echter had ik al een Quest headset, volgens mij is het dan niet mogelijk om de referral te gebruiken. Is het een kwestie van de huidige Quest ontkoppelen van mijn account (via een factory reset denk ik?) en dan de referral accepteren of zal dat ook niet werken?

[ Voor 3% gewijzigd door Simone96 op 02-12-2024 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
Simone96 schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:27:
Ik heb de Quest 3 512GB besteld tijdens black friday, die komt als het goed is vandaag binnen. Ik zou graag gebruik willen maken van de referral actie, via een vriend die mij dan zijn referral link stuurt. Echter had ik al een Quest headset, volgens mij is het dan niet mogelijk om de referral te gebruiken. Is het een kwestie van de huidige Quest ontkoppelen van mijn account (via een factory reset denk ik?) en dan de referral accepteren of zal dat ook niet werken?
Dit is precies zoals het moet werken, Quest inderdaad een factory reset geven terwijl je deze ontkoppelt. Daarna als jullie elkaar gevolgd hebben, op de referral link klikken (terwijl je ingelogd bent op Meta Horizon) en als die geaccepteerd is, de Quest 3 koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
Simone96 schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:27:
Meta support gaf dit aan mij door..

There are few criteria's we have to receive the referrals :

1) To make a referral, customers must have a registered Quest 2, Quest 3, Quest 3S, or Quest Pro

2) The recipient's Meta account cannot already be associated with any Meta Quest devices.
-Older Oculus devices (such as the Oculus Quest 1) should not make a referral ineligible.

3) The referral recipient must register a new Meta Quest 2, Quest 3, Quest 3S, or Quest Pro.
-The device must be new, not refurbished, and not previously registered to another account.

4) Both accounts must be in a Meta Quest supported country.
- They do not need to be in the same country.
- The system will automatically convert the referral credit to the currency used by the Meta Quest store for the customer's location.

5) Both the referrer and the recipient must be at least 18 years old (19 in South Korea)

Tegelijkertijd is deze thread op Reddit mogelijk interessant als iemand zichzelf een referral wil sturen, met behulp van een Dummy account.

https://www.reddit.com/r/...omment/m00s6xv/?context=3

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Vanmiddag even Moss gespeeld.. is één van de twee Quest+ games voor deze maand, dus gratis te spelen met een Quest+ abonnement. Wat een mooi vormgegeven game is dat zeg. Een aanrader wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Dit is toch wel erg gaaf… toch eens uitproberen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
PatrickC schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:07:
Vanmiddag even Moss gespeeld.. is één van de twee Quest+ games voor deze maand, dus gratis te spelen met een Quest+ abonnement. Wat een mooi vormgegeven game is dat zeg. Een aanrader wat mij betreft.
Klopt inderdaad, Moss is ook een van mijn fovo games. Jammer alleen dat ik verderop in het spel destijds vastliep op.... skillissue.... Ik kon gewoon niet goed overweg om tegelijk met links als rechts verschillende bewegingen te maken.
Als het goed is krijg ik morgen de Q3, dan ga ik het nog maar eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Bijna de Moss 1 en 2 bundel gekocht in een sale op Steam, toch maar niet gedaan omdat de spellen waarschijnlijk niet zoveel replayability hebben. Het lijken mij wel erg leuke spellen, ik koop ze een andere keer want er waren erg veel VR spellen in de aanbieding. Uiteindelijk voor Pinball FX2 VR en Walkabout Mini Golf gegaan, die hebben meer dan genoeg replay value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe Meta Quest 3 512gb gekocht en in gebruik genomen.

Echter zie ik een soort witte pixels flikkeren af en toe.. komt dat door het casten naar mobiele apparaten? Lijkt namelijk niet zo te zijn als je namelijk niet cast.
Is dit een beginnend defect of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
RaXz schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:58:
Bijna de Moss 1 en 2 bundel gekocht in een sale op Steam, toch maar niet gedaan omdat de spellen waarschijnlijk niet zoveel replayability hebben. Het lijken mij wel erg leuke spellen, ik koop ze een andere keer want er waren erg veel VR spellen in de aanbieding. Uiteindelijk voor Pinball FX2 VR en Walkabout Mini Golf gegaan, die hebben meer dan genoeg replay value.
Dan werk een Quest+ abonnement best goed voor dergelijke games. Voor een beperkt bedrag per maand bepaalde games gratis spelen. Ik heb 3 maanden Quest+ gratis bij mijn Q3, maar acht de kans best groot dat ik het daarna gewoon blijf gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
038Robijno schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:05:
Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe Meta Quest 3 512gb gekocht en in gebruik genomen.

Echter zie ik een soort witte pixels flikkeren af en toe.. komt dat door het casten naar mobiele apparaten? Lijkt namelijk niet zo te zijn als je namelijk niet cast.
Waar, hoe groot en hoe vaak?
Knipperende witte pixels lijken mij niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
PThijssen schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:11:
[...]

Waar, hoe groot en hoe vaak?
Knipperende witte pixels lijken mij niet goed.
Lijken haperende flitsen en artefacten te zijn rondom willekeurig. Ik lees op internet dat dit vaker voorkomt schijnbaar.
Ook niet continu ofzo, maar eerder bij het aanzetten van casten.

[ Voor 11% gewijzigd door 038Robijno op 02-12-2024 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
PatrickC schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:09:
[...]

Dan werk een Quest+ abonnement best goed voor dergelijke games. Voor een beperkt bedrag per maand bepaalde games gratis spelen. Ik heb 3 maanden Quest+ gratis bij mijn Q3, maar acht de kans best groot dat ik het daarna gewoon blijf gebruiken.
Ik ben niet zo van de abonnementen, ik heb liever de licenties van spellen in m'n bezit. Bovendien vind ik 70 euro per jaar nog best veel, en als je het opzegt heb je niets meer van je investering. Playstation plus en Gamepass hou ik mezelf ook verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
Gisteren maar weer de halfbakken VR versie van Skyrim geinstalleerd, en dankzij mods is het een hele ervaring geworden. Ik speel Skyrim al sinds release, en toen nooit geweten dat ik uiteindelijk in virtual reality door de wereld heen zou banjeren. Nog langer geleden speelde ik Morrowind met een 3D bril op en dat was al een hele ervaring. Het mooie is dat er nu ook een VR versie is van Morrowind, die wil ik ook nog proberen, maar Skyrim eerst omdat die veel meer interactiviteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
RaXz schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:15:
[...]

Ik ben niet zo van de abonnementen, ik heb liever de licenties van spellen in m'n bezit. Bovendien vind ik 70 euro per jaar nog best veel, en als je het opzegt heb je niets meer van je investering. Playstation plus en Gamepass hou ik mezelf ook verre van.
Ik normaal ook niet, maar voor games net als Moss, die je maar één keer uitspeelt, is het wat mij betreft ideaal. En ook als je net aan VR begint is het een mooie manier om vanalles uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
RaXz schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:58: Uiteindelijk voor Pinball FX2 VR en Walkabout Mini Golf gegaan, die hebben meer dan genoeg replay value.
Als je IN een pinball machine wilt staan, deze heb ik vandaag gekocht na de proefperiode.

Vandaag nog met 40%, korting door de code te gebruiken bij het afrekenen.

Racket Pinball

💥 Use promo code:
CYBERMONDAY-4C9BF0

https://www.meta.com/nl-n...pinball/8362610190461254/

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
PatrickC schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:38:
[...]

Ik normaal ook niet, maar voor games net als Moss, die je maar één keer uitspeelt, is het wat mij betreft ideaal. En ook als je net aan VR begint is het een mooie manier om vanalles uit te proberen.
Hoe zit het eigenlijk met multiplayer op de Quest, moet je daarvoor betalen?
Aldoendex schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 00:47:
[...]

Als je IN een pinball machine wilt staan, deze heb ik vandaag gekocht na de proefperiode.

Vandaag nog met 40%, korting door de code te gebruiken bij het afrekenen.

Racket Pinball

💥 Use promo code:
CYBERMONDAY-4C9BF0

https://www.meta.com/nl-n...pinball/8362610190461254/
Dat ziet er leuk uit, ik heb alleen geen Quest tot mijn beschikking.

Racket NX is ook een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:18
Ik krijg vandaag mijn Q3 binnen, wie wil mijn referral zijn 🙂 is het nog steeds €60pp? Vind het een beetje onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Robijno schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:05:

Dit zie ik ook op mijn Quest 2 (ik heb zowel een 2 als twee 3's maar de 2 gebruik ik ook onderweg). Het is een beetje irritant ja. Ik zie het zelfs zonder te casten.

Ik zie het vooral op virtual environments die niet officieel van Meta zijn (zoals het star trek holodeck). Ik denk dat het te maken heeft met de beperkte chipset die het op dat moment net even niet bij kan houden. Het is iets dat voor mij verscheen in een van de laatste firmwares. Daarin is de virtual environment ook veel krachtiger geworden, je kan nu meerdere windows openen en in verschillende plaatsen in de ruimte zetten, vandaar dat ik ook denk dat het door performance komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Llopigat op 03-12-2024 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 11:06
Brainstorm86 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:11:
Ik krijg vandaag mijn Q3 binnen, wie wil mijn referral zijn 🙂 is het nog steeds €60pp? Vind het een beetje onduidelijk.
30 euro pp.
Heb je een linkje gestuurd :*)

7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Brainstorm86 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:11:
Ik ben voorzien, bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Brainstorm86 op 03-12-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Laatst online: 17-06 21:24
Ik krijg mijn quest 3 vandaag ook binnen. Mocht er iemand een referral linkje hebben, dan hoor ik het graag.

Ben benieuwd, heb nog een Rift. Verschil zal wel groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
Jeetje, die van mij komt ook vandaag binnen. En maar zeggen dat VR dood is. Helaas heb ik al een Q2 en heb eigenlijk geen zin in al die rompslomp van de Q2 loskoppelen uit mijn account en zo... Maar ik kan je natuurlijk wel mijn referral geven. Alleen even opzoeken hoe dat ookalweer ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
TeringJantje schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:37:
Ik krijg mijn quest 3 vandaag ook binnen. Mocht er iemand een referral linkje hebben, dan hoor ik het graag.

Pb gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex

Ik stuur een pb voor de €60 link.

Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Laatst online: 17-06 21:24

Ik ben voorzien. Dank allen die gestuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Referral toegepast, ik kreeg 30€. Ben een nieuwe gebruiker. 60€ wellicht alleen voor upgrades?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
Brainstorm86 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 23:23:
Referral toegepast, ik kreeg 30€. Ben een nieuwe gebruiker. 60€ wellicht alleen voor upgrades?
Er schijnt weer een groep te zijn die geen verdubbelde referrals hebben.
En dan moet de referral ook komen uit een account met een actieve device gekoppeld.
Mogelijk maakt het ook nog verschil of je vanuit de app of de browser verstuurt.

Ik weet dat mijn verwijzing in de app €60,- aangeeft.
En, niet te vergeten, de app verwijzingen zijn ook tijdelijk verhoogd.

Vermoedelijk tot het eind van de maand om de verkoop te stuwen met de feestdagen en mooie cijfers te hebben in het laatste kwartaal.

Vandaag de Quest 3 in gebruik genomen. Wat een beeldverbetering tov de 2.👍
En al helemaal als brildrager, scheelt een hoop glare.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03:53
Na de psvr2 vorig jaar al snel weer te hebben verkocht, hem vandaag weer op de kop getikt. Prima geprijsd. Even zitten kijken naar de quest 3, maar toch voor de psvr2 gegaan. Stoor met niet aan de kabel en zie dat veel youtubers de psvr2 nu toch verkiezen boven de quest 3.

Ik wil Half alife Alyx en Half Life 2 gaan spelen.
Welke kan ik wat jullie betreft het beste mee beginnen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
Workingtitle schreef op woensdag 4 december 2024 @ 01:46:
Na de psvr2 vorig jaar al snel weer te hebben verkocht, hem vandaag weer op de kop getikt. Prima geprijsd. Even zitten kijken naar de quest 3, maar toch voor de psvr2 gegaan. Stoor met niet aan de kabel en zie dat veel youtubers de psvr2 nu toch verkiezen boven de quest 3.

Ik wil Half alife Alyx en Half Life 2 gaan spelen.
Welke kan ik wat jullie betreft het beste mee beginnen ?
Ik zou beginnen met Half Life Alyx omdat die echt gemaakt is voor VR en ook meer gebruik maakt van het donker, dan komt OLED beter toch z'n recht. Bovendien moet je meer VR legs hebben voor Half Life 2 met die voertuig gedeeltes, ik kan erg goed tegen VR en toch werd ik daar duizelig van, ik heb dat niet met andere spellen. Ook heeft Half Life 2 veel meer vijanden tegelijk en dus meer actie en is Alyx een betere inleiding om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik wist niet eens dat er een VR mod voor Half Life 2 was! Ik heb die game nog als fysieke game ooit gekocht toen deze uitkwam. De game kwam in een ijzeren blik inclusief zwart t-shirt met hierop het HL2 logo. Recentelijk nog de anniversary update geïnstalleerd, maar toch maar weer eens opnieuw beginnen en dan in VR. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
PatrickC schreef op woensdag 4 december 2024 @ 06:44:
Ik wist niet eens dat er een VR mod voor Half Life 2 was! Ik heb die game nog als fysieke game ooit gekocht toen deze uitkwam. De game kwam in een ijzeren blik inclusief zwart t-shirt met hierop het HL2 logo. Recentelijk nog de anniversary update geïnstalleerd, maar toch maar weer eens opnieuw beginnen en dan in VR. 8)
Het is een fantastische mod, ook met manual reload wat je normaal niet zo gauw ziet met dergelijke mods. Ik vind het vaak wel vrij intens vergeleken met Alyx want er komen een stuk meer vijanden tegelijk op je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:43
Gisteren de Quest 3 ontvangen. Ik heb mijn oude devices ontkoppeld van mijn Meta account. Daarna de referral link van een vriend gekregen en die geaccepteerd. Hierna heb ik de Quest 3 geconfigureerd en ik kreeg meteen de mogelijkheid om Batman en de drie maanden Quest+ te redeemen, echter heb ik de Quest cash van de referral niet ontvangen. Weet iemand of dit een paar dagen kan duren of dat het gewoon niet goed is gegaan?
Pagina: 1 ... 118 ... 122 Laatste