Dat. Of zoals toen een doorrookte, vieze, kale, handgeschakelde A4 met 1,5T op de klok voor maar 140 euro per dag!
offtopic:
Moet wel zeggen, de eGolf van mn vriendin breng ik tegenwoordig naar Muntstad (nu helaas weer "poncenter" geworden, ben na o.a. dit akkefietje toen snel naar Muntstad geswitcht en het verschil in service was echt dag en nacht), daar kreeg ik nu een eUp mee voor maar 15 of 20 euro per dag, dat was best prima als je alleen even naar je werk heen en weer wilt. Rijdt ook best leuk, de eGolf motor in een véél lichtere auto.
Ondanks dat het altijd een beetje Amerikaans/bigtech "our way or the highway" is bij Tesla, is de service toch wel veruit het beste vergeleken met de andere merken die ik gereden heb (o.a. Opel, Volvo, Audi en VW). Je moet even weten hoe het werkt via de app e.d. maar ze rekenen over het algemeen best redelijke prijzen, ook nog ver buiten de garantie. Dan kan je bij clubs als Pon of Louwman toch echt compleet de t**** genieten.
Ook zoiets geniaals als mobile service voor kleine dingen lijkt bij de concurrentie nog altijd totaal onbestaanbaar. Dat vreet natuurlijk teveel aan het verdienmodel van de glaspaleis-franchisers.
Je merkt wel dat ze momenteel heel erg onder tijdsdruk staan bij de SeC's, in de koude winterweken is het sowieso altijd erg druk bij garages, er zijn veel gebruikte M3's die vanuit de nieuwe eigenaren komen voor achterstallige zaken en er staan veel nieuwe auto's met de short-circuit problemen in de HW4 computers. Dat verklaart denk ik ook wel waarom ze niet heel ruim in de loaners zitten momenteel.
Ik mag zelf binnenkort ook weer terug na een enorme lijst met afgerond werk waarvan het merendeel goed gedaan is en waarmee ik enorm gematst ben, maar de sowieso al vrij dure uitlijning is na een extra kostenpost van 1200 euro aan onderstel reparaties nog steeds niet goed en m'n sleutel doet het ook niet meer goed nadat er 1 vervangen is. Dat hadden ze toch wel even mogen opmerken bij de kwaliteitscontrole, die lijkt gewoon niet gedaan.
[
Voor 27% gewijzigd door
RonJ op 05-03-2025 11:59
]
All-electric.