Het is gevoelsmatig denk ik want de X is maar liefst 50cm langer en dik 20cm breder dan je C en ook nog eens helemaal vlak.Notna schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:33:
[...]
Ook naar gekeken, maar die vonden we te krap voelen, met name in de hoogte achterin.
Mbt dimensies is de X groter aan de buitenkant dan de C4 GP, maar van binnen gevoelsmatig niet. En dat zou je niet zeggen, dus de verbazing was groot
Toch denk ik ook dat het kwam omdat de X als een druppel.loopt itt een rechte achterkant van de C4. Daarnaast nemen die 6de en 7de stoel gewoon heel veel ruimte in (ook neergeklapt) in de hoogte die je anders kan benutten door de 'klep' te verwijderen
De 7-zits zou ik nooit kiezen al is het maar voor de veiligheid van de achterste rij, dan maar 2 auto’s als je 4 of meer kinderen hebt
De E-tron heeft al geen zeven zits versie en is kleiner dan de X dus daar ga je zeker niet een nog ruimtelijker gevoel aan over houden.
De X is de grootste EV die je kan rijden momenteel als je busjes niet meeneemt in je keuze.