ThunderNet schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:52:
[...]
Met welk praktisch nut? Een app hoeft toch geen dingen te kunnen die totaal geen nut hebben? Waarom moet je de auto op afstand starten? Waarom moet je op afstand de muziek in je auto kunnen veranderen, je zit immers toch niet in de auto muziek te luisteren?
Waarom moet je in hemelsnaam met een app een frunk openen?

Ik ken genoeg mensen die naar de luchthaven rijden, auto parkeren, sleutel op de achterband hebben laten liggen, zodat andere gezins/familieleden de auto kon gebruiken die terug aankwamen met het vliegtuig.
Of wat als je gsm plat of gestolen is? Gewoon even naar huis bellen met een andere telefoon, dat ze je 2 minuten de tijd moeten geven om de auto te starten.
Anders creeer je verhalen zoals bij Polestar waar de mobile key het opeens niet meer doet. Daar staan ze midden in de middle of nowhere zonder sleutel.
Frunk openen omdat je anders in de auto moet kruipen, vooraleer je je boodschappen moet wegleggen?
Of het nu de frunk is of de koffer, wat is het verschil waarom dat voor een koffer wel zou moeten? Of ben je daar ook 100% tegen, en moet iedereen dat gewoon terug klassiek, met de sleutel in het sleutelgat.
Muziek op afstand is handig voor de achterste meerijders, zodat die de radiozender kunnen veranderen. Is op zich niet nodig voor mij, maar ik kan me de reizen wel voorstellen waar de kinderen eens wat andere muziek willen dan de franse chansons, en daar de papa niet mee willen lastig vallen.
Een app hoeft toch geen dingen te kunnen die totaal geen nut hebben?
Leg mij anders maar eens uit waarom dat voor bovenstaande zou gelden, maar niet voor op afstand amperages instellen en scheduled opwarmen