@
Ray Je blijft het goedpraten, maar meer dan een heel duur placebo-effect is het niet. Het is geen kwestie van "ik heb alles al, dus dit kan geen kwaad". Als ik iemand voor € 10.000 een handvol grind verkoop, omdat dit de lucht rondom de speakers op vloerhoogte beter zou filteren en daarmee de lage tonen gedetailleerder worden; snapt iedereen dat ik maar wat bazel. Als ik echter ditzelfde grind van een nano-coating voorzie, en er op volgorde cijfers in grafeer, dan mag ik dus schijnbaar stellen dat de coating voor een soepelere doorstoom zorgt, maar enkel en alleen als de steentjes in een juist patroon en op volgorde liggen.
"De Maxiimus ontleent zijn energie aan de permanente stroom elektronen in de natuur."
Dan hebben we dus geen (groene) stroom of andere brandstof meer nodig.
"Het sterke tachyon-veld in de collectors binnenin de Maxiimus werkt als een antenne die elektronen direct in het circuit injecteert. Dit proces verbetert de energie-efficiëntie, wat op zijn beurt leidt tot minder stroomverbruik."
Dus een nog niet bestaand deeltje, wordt in de Maxiimus in een sterk veld van deze zelfde deeltjes gebruikt om een antenne te vormen die elektronen opvangt en injecteert in je stroomcircuit. En dat leidt dan tot minder stroomverbruik.
Ik heb geprobeerd dit zo goed mogelijk te vertalen, en zeg nu zelf; wat hier staat is pure kolder.
Het is geen kwestie dat ik dit niet wil geloven. Het IS gewoon niet te geloven. Zelfs zonder kennis van de materie, is het met een paar minuten googelen duidelijk dat er hier pure leugens staan.
Dit is gewoon de technische versie van Haarlemmerolie, een panacee, net als homeopathie, iriscopie etc. Men speelt hierbij gewoon ontzettend handig in op het placebo-effect, wat niets meer of minder is dan het aanspreken van de verwachting van iemand en het vertrouwen in de heilzame werking.