Ey!! Macarena \o/
ING rekent voor een betaalrekening met mogelijkheid om cash op te nemen meer kosten, dus dan betaal je het alsnog indirect. Vandaar dat ik cash geld altijd met Openbank opneem, en bij ING de goedkoopste betaalrekening heb.W1ck1e schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:52:
[...]
Mocht dat inderdaad zo zijn dan kan je volgens mij nog steeds zonder kosten met internetbankieren het benodigde bedrag overmaken naar een Nederlandse rekening waarbij je wel zonder kosten kunt pinnen bij de GeldMaat.
Ey!! Macarena \o/
Ik heb die ING rekening ook (en weet dat opnames daar niet gratis zijn), maar daarnaast een normale ASN rekening. En daar is volgens mij dat pinnen gratis. Maar ik neem zelden geld op.Pimirene schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:29:
ING rekent voor een betaalrekening met mogelijkheid om cash op te nemen meer kosten, dus dan betaal je het alsnog indirect. Vandaar dat ik cash geld altijd met Openbank opneem, en bij ING de goedkoopste betaalrekening heb.
[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 15-01-2026 13:03 ]
Bij N26 (nog?) niet.Pimirene schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:47:
Begrijp ik dat geld opname met Openbank en N26 minimaal 4 euro gaat kosten als je bij een Geldmaat pint?
15 december en gisteren geld gehaald van m'n N26 rekening uit een geldmaat, beide keren is alleen het opgenomen bedrag is afgeschreven.
Bij gebruik van m'n Openbank pas werd wel 4 euro aan kosten gemeld op het scherm van de geldmaat, ik heb het afgebroken en weet dus niet of RaZ gelijk heeft.
Je kunt bij Openbank toch gewoon 5x per maand zonder kosten geld opnemen in de Eurozone? Dus als er 4 euro wordt afgeschreven, moet het weer teruggestort worden._Mac_ schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 00:58:
[...]
Bij N26 (nog?) niet.
15 december en gisteren geld gehaald van m'n N26 rekening uit een geldmaat, beide keren is alleen het opgenomen bedrag is afgeschreven.
Bij gebruik van m'n Openbank pas werd wel 4 euro aan kosten gemeld op het scherm van de geldmaat, ik heb het afgebroken en weet dus niet of RaZ gelijk heeft.
Neen, 5 keer per jaar.Coffeeroam schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 11:29:
[...]
Je kunt bij Openbank toch gewoon 5x per maand zonder kosten geld opnemen in de Eurozone? Dus als er 4 euro wordt afgeschreven, moet het weer teruggestort worden.
De website geeft tegenstrijdige informatie.
:strip_exif()/f/image/58Qscus0lJ4ZhgpF6QIK2Z0G.png?f=user_large)
En volgens mij wordt er bedoeld dat Openbank zelf dan geen kosten rekent. En zijn daarmee de kosten van de automaat toko uitgesloten.
[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 17-01-2026 12:10 ]
Hoe vaak kun je geld opnemen met je Я42 Betaalpas?
Je kunt 5 keer per maand zonder kosten geld opnemen in de eurozone. Vanaf de zesde geldopname worden de kosten in rekening gebracht die de geldautomaat aangeeft.
Er is zeker een foutje gemaakt. Ik heb nu ook daar een plaatje van gemaakt.
:strip_exif()/f/image/8YflVvQVzNPo3A9Y2XA6jPmP.png?f=user_large)
Dan zal het wel per maand zijn, 5 keer per jaar is wel weinig.
Maar Revolut bank is buitenlands, en is een geldopname (nog) gratis….
[ Voor 15% gewijzigd door Datisraar op 17-01-2026 20:00 ]
Dit is echter het Openbank topic; met Openbank zouden dus de eerste 5 opnames wel gratis moeten zijn, ondanks dat er komt te staan dat het geld kost.Datisraar schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:52:
Ik heb een Duitse bankrekening in Nederland, niet N26 maar kreeg met m’n Duitse Visa pas de melding 4€ opname kosten bij Geldmaat, en was voorheen altijd gratis. Heb het afgebroken, maar alle buitenlandse passen kosten dus inderdaad geld bij de Geldmaat. (Wellicht dat N26 de uitzondering vormt).
In vino veritas, in aqua sanitas
Ga over een paar weken op wintersport. Ben wel benieuwd welke automaten hieronder vallen.Zo vaak als je wilt kosteloos geld opnemen bij de meer dan 30.000 geldautomaten van Santander Group wereldwijd.
In de app heb ik een geldautomaten locator in het menu gevonden. Helaas blijft de kaart erg leeg, 3 geldautomaten in Nederland te zien en verder niets.
Op de website kan ik helemaal niets vinden.
Bij santander kan ik wel cashpoint locators vinden maar alleen voor UK/GB en ES.
Iemand een idee waar er meer info te vinden is? Specifiek voor Frankrijk in mijn geval?
Misschien een idee om van tevoren in NL het geld op te nemen?sjorsjuhmaniac schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:16:
[...]
Ga over een paar weken op wintersport. Ben wel benieuwd welke automaten hieronder vallen.
In de app heb ik een geldautomaten locator in het menu gevonden. Helaas blijft de kaart erg leeg, 3 geldautomaten in Nederland te zien en verder niets.
Op de website kan ik helemaal niets vinden.
Bij santander kan ik wel cashpoint locators vinden maar alleen voor UK/GB en ES.
Iemand een idee waar er meer info te vinden is? Specifiek voor Frankrijk in mijn geval?
Het is zeker 5 keer per maand. Zo is het altijd geweest. Het zou voor mij ook vreemd zijn als men maandelijks moet betalen voor iets waarvan een specifieke aanspraak slechts binnen een tijdvak van 12 maanden van toepassing is.W1ck1e schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 12:09:
[...]
Er is zeker een foutje gemaakt. Ik heb nu ook daar een plaatje van gemaakt.
[Afbeelding]
Dan zal het wel per maand zijn, 5 keer per jaar is wel weinig.
Daarnaast heb ik ook nooit een mail ontvangen met gewijzigde voorwaarden. Voor zover ik weet is een bedrijf verplicht klanten te informeren.
Banco Santander SA was fined more than €40 million by Spain's anti-money laundering watchdog Sepblac over past deficiencies in internal processes at its digital unit Openbank.
https://www.bloomberg.com...es?embedded-checkout=true
[ Voor 45% gewijzigd door balken07 op 26-01-2026 13:08 ]
Kun je er op zijn minst kort bij zetten waar het over gaat? (Voor mijn part in 1 of 2 zinnen)balken07 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 12:03:
Ter info voor iedereen.
https://www.bloomberg.com...es?embedded-checkout=true
Ey!! Macarena \o/
Aangepast 👍🏻 Is er een paywall?RobertMe schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:02:
[...]
Kun je er op zijn minst kort bij zetten waar het over gaat? (Voor mijn part in 1 of 2 zinnen)
Eerlijk gezegd, niet geklikt. Ik houd niet van links zonder context.
V.w.b. wat je nu er bij hebt gezet. Ook weer niet perse heel interessant? Ik denk dat de nieuwswaarde hoger is als een bank niet beboet is onder KYC / WWFT achtige wetgeving. Rabo, ING en ABN volgens mij ook al langer terug. En ik meen fintechs als Revolut en N26 ook?
Dus voor de klant IMO niet perse zorgelijk. Enige ding is uiteraard dat de klant linksom of rechtsom voor de boete zal betalen.
Edit:
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat je het niet mag posten. Maar idd meer een "FYI". "Fijn" om ter kennis te nemen, maar ook niet perse meer dan dat (IMO).
[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 26-01-2026 13:20 ]
Duidelijk. Ik heb er los van de samenvatting geen eigen oordeel bij geplaatst, omdat het betreffende voorval alle grotere banken in Nederland ook reeds overkomen is. Daarom puur ter kennisgeving hier gepost.RobertMe schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:17:
[...]
Eerlijk gezegd, niet geklikt. Ik houd niet van links zonder context.
V.w.b. wat je nu er bij hebt gezet. Ook weer niet perse heel interessant? Ik denk dat de nieuwswaarde hoger is als een bank niet beboet is onder KYC / WWFT achtige wetgeving. Rabo, ING en ABN volgens mij ook al langer terug. En ik meen fintechs als Revolut en N26 ook?
Dus voor de klant IMO niet perse zorgelijk. Enige ding is uiteraard dat de klant linksom of rechtsom voor de boete zal betalen.
Edit:
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat je het niet mag posten. Maar idd meer een "FYI". "Fijn" om ter kennis te nemen, maar ook niet perse meer dan dat (IMO).
Ik ben nog niks tegengekomen van Openbank, maar aangezien Wero een europabreed betaalmethode moet worden kan je er vanuit gaan dat zij dit op termijn ook zullen implementeren.NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 18:03:
Iemand toevallig inmiddels al vernomen of ze Wero gaan implementeren in hun betaalsysteem, zodat wij daar ook gebruik van kunnen maken bij de Nederlandse webshops?
Frankrijk, Duitsland, en België zijn als eerste begonnen, waarna Luxemburg en Nederland aan het volgen zijn. Binnenkort zullen wel meer landen worden toegevoegd lijkt mij.
Om mee te doen aan de ASN deposito actie stuur ik mijn spaargeld van openbank naar ASN bank.
Beetje gegoogel met die gekke code maar goed; gelukt.
Krijg je ACHTERAF een mail, dat je XXX euro hebt overgemaakt; was jij dit niet? Bel direct.
Jongens. Instant payment. Dat geld is allang overgeboekt en haalt openbank niet meer terug. Als het fraude was, had ook de fraudeur dat geld allang weer opgeknipt, doorgeschoven en verwerkt.
Als je het als bank niet vertrouwt dan moet je de overboeking simpelweg niet vrijgeven.
Een bank kan alleen de ontvanger netjes vragen het terug te storten of een civiele procedure starten. En bij rekeningen die voor openbank als "buitenlands" gezien worden is het nog veel moeilijker.
Aangezien de spaarrekening nieuw is, groot bedrag, gek tijdstip wellicht, geen vaker voorkomend bedrag of gedrag, zouden hier red flags op moeten afgaan. Achteraf een mail sturen is dan niet afdoende.
Dat past in mijn ogen wel heel goed bij het nieuwsbericht.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
In de loop van de volgende week loopt mijn hoge rente af. Dus ga ik dan de rekening leeghalen, groot bedrag.Mistraller schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 23:27:
@balken07 Toevallig liep ik van de week wel tegen een heel gebrekkige fraudedetectie aan.
Om mee te doen aan de ASN deposito actie stuur ik mijn spaargeld van openbank naar ASN bank.
Beetje gegoogel met die gekke code maar goed; gelukt.
Krijg je ACHTERAF een mail, dat je XXX euro hebt overgemaakt; was jij dit niet? Bel direct.
Jongens. Instant payment. Dat geld is allang overgeboekt en haalt openbank niet meer terug. Als het fraude was, had ook de fraudeur dat geld allang weer opgeknipt, doorgeschoven en verwerkt.
,,,
Naar aanleiding van jouw bericht even een generale repetitie (klein bedrag). Met de app op de telefoon, van spaar naar betaal (openbank) en dan naar asn & ing, allemaal instant. Die gekke sms code wordt op mijn telefoon vanzelf ingevuld in het openbank bevestigings scherm. Het zal mij benieuwen of ik volgende week mailtjes krijg bij of na het leeghalen.
Maar daarna ontving ik geen pushberichten in de app voor goedkeuring betaling. Dus ik heb mijn apparaat weer verwijderd als vertrouwd en de betaling met de sms code goedgekeurd.
App meldingen voor de Openbank app staan aan. Ik krijg ook andere meldingen wel gewoon in de openbank app. Bv. als een betaling is uitgevoerd.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
En hoe lang duurt goedkeuring van een heridentificatie (wegens verlopen paspoort)? Ik heb mijn paar weken terug aangeleverd, maar nog niks gehoord. Ik kreeg tussendoor nog wel een melding dat ik mij moest heridentificeren.
Nee je krijgt éérst nog die 8 cijferige security code waar je 3 of 4 cijfers van moet invullen. Daarna komt de SMS pas.W1ck1e schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:56:
[...]
In de loop van de volgende week loopt mijn hoge rente af. Dus ga ik dan de rekening leeghalen, groot bedrag.
Naar aanleiding van jouw bericht even een generale repetitie (klein bedrag). Met de app op de telefoon, van spaar naar betaal (openbank) en dan naar asn & ing, allemaal instant. Die gekke sms code wordt op mijn telefoon vanzelf ingevuld in het openbank bevestigings scherm. Het zal mij benieuwen of ik volgende week mailtjes krijg bij of na het leeghalen.
En als je die code niet meer hebt moet je hem per brief aanvragen.
---------------
Je kunt ook rechtstreeks vanaf de spaarrekening overboeken. Hou ook rekening met de maximale limiet voor digitaal overboeken ( bij mij € 25.000 per dag).W1ck1e schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:56:
[...]
In de loop van de volgende week loopt mijn hoge rente af. Dus ga ik dan de rekening leeghalen, groot bedrag.
Neen, ik heb :Mistraller schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:11:
[...]
Nee je krijgt éérst nog die 8 cijferige security code waar je 3 of 4 cijfers van moet invullen. Daarna komt de SMS pas.
En als je die code niet meer hebt moet je hem per brief aanvragen.
inlog id: id card gerelateerd
TC: toegangscode van 4 cijfers voor de app en website
PC: pincode voor het pasje (andere 4 cijfers)
EH: electronische handtekening, 8 cijfers
na aanloggen met de TC in de app heb ik bij beide overboekingen van de betaal rekening alleen de sms code code (4 cijfers en letters) ontvangen en gebruikt.
mijn EH heb ik niet hoeven gebruiken.
n=1
@rechtsherstel
Ik gebruik de app omdat ik vorige keren problemen ondervond met de website.
Dank je wel voor het vermelden van de limiet, ik zal moeten spreiden over meerdere dagen.
Je kunt eventueel ook bellen.W1ck1e schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:23:
[...]
Neen, ik heb :
inlog id: id card gerelateerd
TC: toegangscode van 4 cijfers voor de app en website
PC: pincode voor het pasje (andere 4 cijfers)
EH: electronische handtekening, 8 cijfers
na aanloggen met de TC in de app heb ik bij beide overboekingen van de betaal rekening alleen de sms code code (4 cijfers en letters) ontvangen en gebruikt.
mijn EH heb ik niet hoeven gebruiken.
n=1
@rechtsherstel
Ik gebruik de app omdat ik vorige keren problemen ondervond met de website.
Dank je wel voor het vermelden van de limiet, ik zal moeten spreiden over meerdere dagen.
Je bedoelt voor een overschrijving van meer dan 25K ?
Waar kan ik trouwens die limiet vinden of instellen ?
edit: Als het zonder bellen kan, dan graag.
Dan maar spreiden, scheelt niet veel rente, hoef ik elders ook niet de limiet te verhogen.
En openbank heeft dan de tijd om een verlengaanbod van de hoge rente doen, en dan hoeft de rekening niet leeg.
[ Voor 32% gewijzigd door W1ck1e op 28-01-2026 10:32 ]
Ja. De limiet kan je niet zelf instellen. De EH heb je nodig voor grotere bedragen.W1ck1e schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:26:
[...]
Je bedoelt voor een overschrijving van meer dan 25K ?
Waar kan ik trouwens die limiet vinden of instellen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 28-01-2026 12:40 ]
---------------
Da's in Dld vrij normaal ja. Met een EC Karte (vroegere pinpas) was het zelfs zo dat pinnen bij een andere bank dan je eigenlijk bank iets van 5 euro koste.Datisraar schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:52:
Ik heb een Duitse bankrekening in Nederland, niet N26 maar kreeg met m’n Duitse Visa pas de melding 4€ opname kosten bij Geldmaat, en was voorheen altijd gratis. Heb het afgebroken, maar alle buitenlandse passen kosten dus inderdaad geld bij de Geldmaat. (Wellicht dat N26 de uitzondering vormt).
Inmiddels is dat met veel Visas niet meer het geval, al is er een minimum pinbedrag van €50.
Kan wel, maar houd zeker andersom rekening mee dat je IBAN soms wijzigt (bv van actierentetarief naar normaal tarief: je krijgt een ander spaarrekening met nieuw IBAN). Gelukkig werkt nu de naamcheck ook op buitenlandse IBAN dus zal het handmatig niet snel verkeerd gaan.rechtsherstel schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:13:
[...]
Je kunt ook rechtstreeks vanaf de spaarrekening overboeken. Hou ook rekening met de maximale limiet voor digitaal overboeken ( bij mij € 25.000 per dag).
Dus gegarandeerd die 1,90% gedurende de eerste 9 maanden na de 3 maanden van de welkom rekening,*Voorbeeld rente-uitkering: over de eerste drie maanden zal een jaarlijkse spaarrente van 3,00% worden uitgekeerd. Over de volgende negen maanden ontvang je 1,90% rente over je spaarsaldo t/m € 300.000.
De rente wordt maandelijks betaald op de spaarrekening.
Bij een startsaldo van € 10.000 is het effectieve rendement over het eerste jaar € 219,27 bruto.
Dit rendement wordt berekend over een heel kalenderjaar, vanaf 1 januari. We tonen het rendement dat aan het einde van het jaar verkregen is, als zowel het startsaldo als alle maandelijkse rendementen op de rekening blijven staan.
Vergeleken met de andere rentes nu niet veel, maar misschien zakken die andere nog verder. Het kan geen kwaad om deze rekening achter de hand te houden. Het is sowieso meer dan de rente op de vrij opneembare rekeningen bij de grootbanken.
edit: ik realiseer mij nu dat die garantie impliciet is, niet expliciet.
[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 31-01-2026 08:56 ]
Een prettig kenmerk van Openbank is dat de spaarrente zo lang mogelijk gelijk blijft en ook dat rentewijzigingen zeer ruim van te voren worden aangekondigd. Daarom denk ik dat het wat betreft de 1.90% niet veel uitmaakt of je nieuwe of oude klant bent.W1ck1e schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 08:25:
Ik heb hier eerder contact over gehad met Openbank, maar de tekst staat er nog steeds:
[...]
Dus gegarandeerd die 1,90% gedurende de eerste 9 maanden na de 3 maanden van de welkom rekening,
Vergeleken met de andere rentes nu niet veel, maar misschien zakken die andere nog verder. Het kan geen kwaad om deze rekening achter de hand te houden. Het is sowieso meer dan de rente op de vrij opneembare rekeningen bij de grootbanken.
Vorige week ook gebeld. Goed verstaanbare medewerker. Prima geholpen.9-3 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 16:10:
Zojuist zeer goede ervaring met klantenservice van Openbank via hun 070 nummer. Snel te woord gestaan en teruggebeld. Fout van mijn kant maar boden direct coulance en oplossing. Zo kan het ook;-)
Veiligheids maatregelen::
invoeren/uitspreken van bij openbank bekende telefoonnummer (nummer herkenning maakt niks uit)
toegangscode invoeren
bij opname laatste cijfers van bankrekening nummer van tegenrekening noemen
sms code noemen bij de transactie,
net als 2 cijfers uit de electronische handtekening, bijvoorbeeld die op 3de en 7de positie. (ik vermoed alleen bij grote opname)
alles bij elkaar een minuut of 5.
Ik blijf dat hele nummergedoe maar "onveilig" vinden...... Het enige echt "onbekende" gegeven is de via SMS te ontvangen code (waar ik een speciaal telefoonnummer voor heb).W1ck1e schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 11:37:
Onlangs een groter bedrag opgenomen, daarvoor maar meteen gebeld.
Veiligheids maatregelen::
invoeren/uitspreken van bij openbank bekende telefoonnummer (nummer herkenning maakt niks uit)
toegangscode invoeren
bij opname laatste cijfers van bankrekening nummer van tegenrekening noemen
sms code noemen bij de transactie,
net als 2 cijfers uit de electronische handtekening, bijvoorbeeld die op 3de en 7de positie. (ik vermoed alleen bij grote opname)
alles bij elkaar een minuut of 5.
Mijn inlogcode is wellicht te achterhalen door iemand (moet hij wel mijn paspoort of idcard hebben)DjoeC schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 12:13:
[...]
Ik blijf dat hele nummergedoe maar "onveilig" vinden...... Het enige echt "onbekende" gegeven is de via SMS te ontvangen code (waar ik een speciaal telefoonnummer voor heb).
Mijn toegangscode houd ik voor mij zelf (of weet jij hem)
Mijn electronische handtekening, idem
De sms code is eenmalig, en komt aan op het gekoppelde telefoonnummer.
Naar mijn mening is het bij elkaar veilig.
(gedwongen!) alleen cijfertjes maakt het al onveilig - of ik ze nu weet of niet. Doe dan om in te loggen minimaal een combinatiecode (letters, cijfers, alles uit de 8-bit tekenset) met een minimale lengte van 20 oid. Dan kan ik iemandhet met het afhakken van 1 vinger per cijfer tenminste niet achterhalen....W1ck1e schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 12:22:
[...]
Mijn inlogcode is wellicht te achterhalen door iemand (moet hij wel mijn paspoort of idacrd hebben.
Mijn toegangscode houd ik voor mij zelf (of weet jij hem)
Mijn electronische handtekening, idem
De sms code is eenmalig, en komt aan op het gekoppelde telefoonnummer.
Naar mijn mening is het bij elkaar veilig.
Off topic maar:DjoeC schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 12:42:
[...]
(gedwongen!) alleen cijfertjes maakt het al onveilig - of ik ze nu weet of niet. Doe dan om in te loggen minimaal een combinatiecode (letters, cijfers, alles uit de 8-bit tekenset) met een minimale lengte van 20 oid. Dan kan ik iemandhet met het afhakken van 1 vinger per cijfer tenminste niet achterhalen....
Prima, helemaal eens dat alfanumeriek beter is; maar 95% van de mensen gaat het toch gewoon supervervelend vinden als je belachelijk veel tekens moet invoeren? Soms als ze ergens 10 eisen begin ik al nukkig te worden. En dan gaat de meerderheid in mijn omgeving minder serieus om met wachtwoorden dan ikzelf.
Elandenmelk schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 13:25:
[...]
Off topic maar:
Prima, helemaal eens dat alfanumeriek beter is; maar 95% van de mensen gaat het toch gewoon supervervelend vinden als je belachelijk veel tekens moet invoeren? Soms als ze ergens 10 eisen begin ik al nukkig te worden. En dan gaat de meerderheid in mijn omgeving minder serieus om met wachtwoorden dan ikzelf.
Mijn wachtwoorden/inlogcodes zijn daar waar mogelijk allemaal (minimaal) 24 posities, random. Alles zit opgeslagen achter 1 sterk en lang te onthouden wachtwoord. Veel posities die je meermaals per dag intypt en daarna het "echte" automatisch laat invullen gaat veel sneller dan bedenken welk wachtwoord ook al weer bij welke site hoort. Maar, inderdaad ot
[ Voor 10% gewijzigd door Bananeman op 06-02-2026 17:33 ]
Dat is wel handig, en ook nog veilig. Als iemand op de een of ander manier erin slaagt om op jouw Openbank rekening te zitten met zijn eigen mobiel, dan komt die code niet bij hem op zijn mobiel aan.W1ck1e schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:56:
[...]
Die gekke sms code wordt op mijn telefoon vanzelf ingevuld in het openbank bevestigings scherm.
Dus ik wou dat meer banken het zo deden.
Bellen. Dan kan je de rekening leeghalen.Bananeman schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:33:
Mijn Welkom spaarrekening is vandaag omgezet naar een reguliere spaarrekening, maar ik kan nog steeds maar 3K in totaal overmaken (daglimiet). Moet ik tot morgen wachten tot ik meer kan overmaken? B.v. 20K?
Ik heb de rekening leeggehaald voor de omzetting dit weekend.
[ Voor 7% gewijzigd door W1ck1e op 06-02-2026 17:43 ]
Het kan volgens mij 24/7. Het duurt minder dan 10 minuten. Wel je gegevens bij de hand houden, inclusief je electronische handtekening.
Gebeld, en geluktW1ck1e schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 18:10:
[...]
Het kan volgens mij 24/7. Het duurt minder dan 10 minuten. Wel je gegevens bij de hand houden, inclusief je electronische handtekening.