Ey!! Macarena \o/
ING rekent voor een betaalrekening met mogelijkheid om cash op te nemen meer kosten, dus dan betaal je het alsnog indirect. Vandaar dat ik cash geld altijd met Openbank opneem, en bij ING de goedkoopste betaalrekening heb.W1ck1e schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:52:
[...]
Mocht dat inderdaad zo zijn dan kan je volgens mij nog steeds zonder kosten met internetbankieren het benodigde bedrag overmaken naar een Nederlandse rekening waarbij je wel zonder kosten kunt pinnen bij de GeldMaat.
@Pimirene Als je de volgende keer je tank vol gooit met benzine, vraag je of je 50 euro bij mag pinnen. Werkt perfect
Ey!! Macarena \o/
Ik heb die ING rekening ook (en weet dat opnames daar niet gratis zijn), maar daarnaast een normale ASN rekening. En daar is volgens mij dat pinnen gratis. Maar ik neem zelden geld op.Pimirene schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:29:
ING rekent voor een betaalrekening met mogelijkheid om cash op te nemen meer kosten, dus dan betaal je het alsnog indirect. Vandaar dat ik cash geld altijd met Openbank opneem, en bij ING de goedkoopste betaalrekening heb.
[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 15-01-2026 13:03 ]