[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 31 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
milotic schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:54:
[...]

supporters treffen elkaar wel buiten wedstrijden om wat in het stadion zit zijn ziezo geen echte die hebben alleen een sv
Precies, dat zijn de echte!

Lekker elkaar de koppen inslaan, de omgeving vernielen, rotzooi trappen en de ziekenhuizen goed vullen!

Heerlijk!!! Omdat ik in vorm ben, heb ik al met drie mensen ruzie gemaakt op straat, ook al waren deze gewoon de hond aan het uitlaten. Ik ben een echte supporter, dus die mensen moeten gewoon opzouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 14:14
[quote]HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:07:
[...]

Lekker elkaar de koppen inslaan, de omgeving vernielen, rotzooi trappen en de ziekenhuizen goed vullen!

Heerlijk!!! Omdat ik in vorm ben, heb ik al met drie mensen ruzie gemaakt op straat, ook al waren deze gewoon de hond aan het uitlaten. Ik ben een echte supporter, dus die mensen moeten gewoon opzouten.

Niemand die we last van heeft in een bos? Word niks vernield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
milotic schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:08:
[quote]HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:07:
[...]

Wat dacht je van de mensen die daar gewoon willen wandelen? Of de dieren die daar niet om hebbben gevraagd? Of gewoon de natuur zelf?

Nee, voor mij is de echte supporter iemand met een sjaal, die naar het stadion gaat, met een eerlijk gekocht kaartje, de wedstrijd kijkt en niet met dingen gooit op het veld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
milotic schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:08:
Zelfs al zouden ze in een afgehuurde sporthal op elkaar gaan inhakken brengen ze alsnog schade toe aan de club die ze "supporteren". Belasten ze de samenleving met zorgkosten en voerige kosten die er zijn door het verzuim.

nee, zelfs al zouden ze niet direct andere lastigvallen met hun gedrag heeft het alsnog een indirecte impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 14:14
HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:11:
[...]

Wat dacht je van de mensen die daar gewoon willen wandelen? Of de dieren die daar niet om hebbben gevraagd? Of gewoon de natuur zelf?

Nee, voor mij is de echte supporter iemand met een sjaal, die naar het stadion gaat, met een eerlijk gekocht kaartje, de wedstrijd kijkt en niet met dingen gooit op het veld. :)
op die tijden niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:21:
[...]

Zelfs al zouden ze in een afgehuurde sporthal op elkaar gaan inhakken brengen ze alsnog schade toe aan de club die ze "supporteren". Belasten ze de samenleving met zorgkosten en voerige kosten die er zijn door het verzuim.

nee, zelfs al zouden ze niet direct andere lastigvallen met hun gedrag heeft het alsnog een indirecte impact.
Onder de streep is het misschien wel handiger om die doorgesnoven supporters op te sluiten in een klein hokje of op een afgebakend grasveld. Uiteindelijk krijg je een soort Merelveldpolossing, en is iedereen voorlopig gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:29
Superkiwi schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:41:
[...]

Kijkende naar de Kuip en de ArenA dan wordt de sfeer gemaakt door de volgende groepen:
-ArenA: Vak 410 en de F-side (tegenwoordig samen gehuisd op de F-side)
-Kuip: De lui achter de goal en de onderste ring lange zijde.
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat een groot percentage van die groepen eerder valt in de categorie eencelligen dan in de categorie brave huisvaders. Tijdens een wedstrijd zijn deze lui regelmatig in beeld; het zijn niet dezelfde mensen als die op de tweede ring gezellig naar een potje voetbal komen kijken.

Terwijl ik dit typ voel ik me plots als een ouder uit de jaren '90, die stelde dat er op Thunderdome feesten door iedereen drugs werd gebruikt :+ Misschien ligt het inderdaad toch wat genuanceerder...
Je vergeet de eencellige huisvaders. Problemen gaan over van vader op zoon. Hele bloedlijnen zijn niet te redden.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
-verkeerde-topic-

[ Voor 76% gewijzigd door HollowGamer op 05-03-2023 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:05:
[...]

Bezoekers van wedstrijden die de club in een kwaad daglicht plaatst zijn in beginsel lastig als supporter te classificeren en zo zou je ze ook niet moeten willen noemen. Een supporters is er voor de club in goede en slechte tijden en doet er naar mijn mening alles aan om in ieder geval zijn club niet te benadelen.
Je zou ze hooguit nog de titel 'fan' kunnen gunnen, maar 'supporter' niet echt inderdaad. Kan me niet voorstellen dat ze netto een positief saldo aan steun voor de club brengen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:49:
En daar deel ik dus de mening dat je als club wat beter je best doen om juist die rotte appels te weren, dat is het hele punt. Ook zonder die rotte appels heb ik vertrouwen dat er genoeg supporters zijn die wel zonder problemen sfeer wil maken
Eens, maar de term rotte appels suggereert dat het een zeer klein aandeel is en dat is in mijn ogen een te positieve weergave van de werkelijkheid. Binnen de fanatieke fans is er een relatief grote groep die wel degelijk voor rotzooi zorgt. Wellicht niet als aanjager maar wel degelijk als volger. En dan hebben we het echt niet over een paar handjes vol.

Wat ze wel vaker moeten doen, en ook vaker over berichten, is het aanpakken van individuen via de camera's. Dat is wel eens gebeurd maar te weinig om indruk te maken, doe je dat structureel dan worden de meelopers ook vanzelf minder.
Mensen die bewust in een sfeervak gaan zitten willen vaker sfeer maken, nogal evident. Er zijn afdoende redenen om juist niet in een sfeer te gaan zitten en juist de rotte appels zijn daar een factor in. Het blijven zitten is overigens in menig stadion niet verrassend aangezien het in de meeste vakken de regel is dat je moet blijven zitten ;)
Het zal je verbazen, maar zo letterlijk bedoel ik mijn posts op Tweakers niet altijd. Maar inderdaad, ze moeten al vlaggetjes uitdelen om mensen in de stemming te krijgen soms.
Ik bedoel meer dat veel van het familie publiek de term 'toeschouwer' wel heel letterlijk neemt. Daar gaat gewoon weinig van af komen en als het tegen valt gaan ze vast de trein of auto halen.

Dat je als gewone man niet in een sfeervak wil zitten is evident, heeft weinig met rotte appels te maken. Of je hoort erbij, of kent er mensen waardoor je geaccepteerd wordt. Of je zit er echt als buitenstaander, ook al ben je voor dezelfde club. Het zijn de fans waar ik liever met een boogje omheen loop bij een wedstrijd. Als er genoeg in zit worden ze kleurenblind en voordat je het weet heb je ruzie met een fan van je eigen club.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die supporters van Emmen deden toch nooit iemand kwaad?
Wederom een bevestiging voor nooit meer uitsupporters, als 'zelfs' die van Emmen al niet meer normaal kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
KNVB laat zijn oren ook weer gewoon hangen naar de FIFA. Het artikel is niet vrij te lezen, maar de eerste alinea zegt genoeg. Wat zijn principes nog waard als je Infantino gewoon aan de macht houdt en een WK in Saoedi-Arabië eigenlijk ook gewoon maar accepteert? En wat een enorm vals dilemma, alsof er geen andere opties tussen Scandinavië en Benelux enerzijds en Saoedi-Arabië anderzijds zijn.

https://www.ad.nl/nederla...worden-gehouden~a948de38/
WK in Saoedi-Arabië? KNVB: ‘Illusie te denken dat toernooien alleen in Scandinavië of Benelux worden gehouden’
Op het FIFA-congres in Rwanda stemt voetbalbond KNVB volgende week in met de herbenoeming van de toch best wel omstreden FIFA-voorzitter Gianni Infantino. De ergste kou tussen beide partijen is na een ‘stevig’ verzoeningsgesprek in Parijs uit de lucht. KNVB-voorzitter Just Spee: ,,Een WK in Saoedi-Arabië? Op een gegeven moment kan de voetbalwereld daarvoor kiezen.”

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
Ruggengraatloze bestuurders. Niks meer, niks minder. "Een stevig verzoeningsgesprek in Parijs". Gokje... Waarbij er een flinke zak geld in de koffers mee naar huis is gegaan?

Bizar eigenlijk, als je er over nadenkt. Binnenkort wordt er wel weer gespeeld met de One love armband, maar daarnaast gaat de KNVB ook doodleuk zeggen dat een WK in een land waar de mensenrechten niet bestaan prima is. 8)7 Wat een rotte organisatie is de KNVB toch en wat een rotte sport is 't voetbal toch ook :r

[ Voor 47% gewijzigd door JanW op 06-03-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 22:38
Joris748 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:05:
Het artikel is niet vrij te lezen

[...]
psssst....

https://archive.is/OSCRy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Alsof ik De Speld zit te lezen... :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:02:
[...]

Supporters die elkaar buiten wedstrijden om treffen zijn geen supporters, dat zijn vechtersbaasjes.
Precies. Iedereen kent toch wel iemand die voor de aartsvijand is. Een collega bijvoorbeeld, die sla je toch ook de hersens niet in. Waarom moet dat in een stadion dan wel? (Of buiten op straat) Beetje elkaar zieken na een verliespartij hoort erbij, maar daar moet het ook bij blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:49
Ik begrijp na al die jaren sowieso niet dat iemand die een andere club aanhangt 'de vijand' is. We gaan toch elkaar ook niet als vijand zien omdat ze een andere muzieksmaak hebben, een ander merk telefoon hebben (dat zijn simpelweg ook maar bedrijven), of zelfs bij een andere werkgever werken? Maar als het over voetbal gaat, komt er bij een deel een soort primitiviteit naar boven alsof je ze persoonlijk hebt beledigd met een andere voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
ParaDroid2 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:53:
Ik begrijp na al die jaren sowieso niet dat iemand die een andere club aanhangt 'de vijand' is. We gaan toch elkaar ook niet als vijand zien omdat ze een andere muzieksmaak hebben, een ander merk telefoon hebben (dat zijn simpelweg ook maar bedrijven), of zelfs bij een andere werkgever werken? Maar als het over voetbal gaat, komt er bij een deel een soort primitiviteit naar boven alsof je ze persoonlijk hebt beledigd met een andere voorkeur.
Waarschijnlijk omdat voetbal veel belangrijker is voor velen dan de andere dingen die je opnoemt. Voor mij ook wel, alleen zie ik dan de aanhangers van andere clubs niet echt als de vijand, meer als rivalen. Maar voor sommige mensen gaat het dus gewoon nog een stuk dieper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:49
Daar zal wel wat in zitten, ik vind voetbal best leuk om te kijken, maar het niet echt belangrijk voor me. Ik word ook niet echt emotioneel betrokken erbij, ik vind het jammer als mijn favoriete club verliest (en dat gebeurt nogal vaak :+) maar dat is het dan ook wel. Andere dingen zoals muziek zijn veel belangrijker voor me, maar ik kan me gewoon niet voorstellen om daarover echt vijanden te maken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die snelrechtzaak tegen die keepermepper is begonnen en het is zo ongelooflijk interessant om te zien hoe het gaat:
  • Hij had al een stadionverbod, maar ook gebiedsverbod
  • Hij heeft al taakstraffen gekregen voor voetbalgeweld, maar heeft de laatste niet uitgevoerd omdat hij na herhaaldelijk verzoek niet kwam opdagen 8)7
  • Hij heeft nog een voorwaardelijke straf
En dan nu de eis (3 maanden met voorwaardelijk) en een nieuw gebiedsverbod. Wat is een voorwaardelijke straf dan nog waard 8)7 En werkstraffen waar mensen gewoon niet komen opdagen is ook schering en inslag. Na de snelrechtzaken van de coronarellen, bleek de helft ook al gewoon werkstraffen nooit uitgevoerd te hebben.

Over 10 minuten uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04:29
Zoals altijd is het handhaving, als je je niet moet melden in een politiebureau aan de andere kant van de stad en/of iets digitaals om je enkel krijgt gaat het erg moeilijk worden om een gebiedsverbod te handhaven.

Net als een omgevingsverbod bijvoorbeeld. Als je iemand ziet en de politie belt is die persoon alweer weg.
Stadionverboden idem, vroeger stonden ze met lijsten en moest je je legitimeren. Dat is er al een tijdje vanaf omdat het amper te doen was bij drukte.

Ook hier weer zou je iets moeten doen als een enkelband. Maar dan krijg je de discussie of het geen te zwaar middel is gezien de vergrijpen.

Er is jarenlang bezuinigd op het justitieel apparaat , van politie op straat tot opsporing naar rechtbanken en uitvoering van straffen. En een van de verantwoordelijke partijen de VVD, zet 'volop' in op veiligheid en bestrijding van georganiseerde misdaad. Het is een absoluut lachertje.

Als het bij dit soort relatief eenvoudige zaken al zo misgaat, dan ga je helemaal treurig worden als het gaat om grootschalige (btw) fraudezaken, witwassen en georganiseerde misdaad. Maar goed dat gaat te ver voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:11
Hij mag 2 maanden de bak in (per direct) en 1 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook mag hij 2 jaar niet in de buurt van het PSV stadion komen. Iets zegt me dat die ene maand snel uitgezit gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Holk schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:37:
Hij mag 2 maanden de bak in (per direct) en 1 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook mag hij 2 jaar niet in de buurt van het PSV stadion komen. Iets zegt me dat die ene maand snel uitgezit gaat worden
uiteraard puur door opruiende woorden van Brands dat deze arme onschuldige goedzak nu 30 60 dagen opgesloten wordt tussen zware criminelen :X

[ Voor 0% gewijzigd door Player1S op 08-03-2023 15:51 . Reden: dacht 1 maand voorwaardelijk ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:11
Player1S schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:00:
[...]

uiteraard puur door opruiende woorden van Brands dat deze arme onschuldige goedzak nu 30 dagen opgesloten wordt tussen zware criminelen :X
60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ik herinner me nog wat de advocaat van z'n ouders zei:
Saris vindt dat Brands te ver is gegaan in zijn bewoordingen. "Dan hoor ik hem zeggen: ‘Als het aan mij ligt, krijgt die jongen een levenslang stadionverbod.’ Kom op. Je kent niet eens alle feiten en omstandigheden. Deze meneer is geen rechter, volgens mij. Het is een kwalijke ontwikkeling dat alles maar vanuit een bepaald standpunt de ether in gegooid wordt. Er verdwijnt nu wel heel veel nuance. Ik vind dat we met zijn allen de verantwoordelijkheid hebben om eerst de feiten maar eens af te wachten. Dat geldt voor iedereen, van de club tot media. Maar ja, dat is niet meer van deze tijd.”
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415406

Ok, dus de feiten zijn:
  • Hij had al stadion- en gebiedsverbod
  • In 2021 en 2022 kreeg hij al twee keer een taakstraf voor overtredingen rond voetbalwedstrijden
Tja...

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ruzor schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:22:
Ik herinner me nog wat de advocaat van z'n ouders zei:

[...]

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415406

Ok, dus de feiten zijn:
  • Hij had al stadion- en gebiedsverbod
  • In 2021 en 2022 kreeg hij al twee keer een taakstraf voor overtredingen rond voetbalwedstrijden
Tja...
En als de advocaat beetje voorwerk had gedaan wist hij die zaken dus had ie zn mond moeten houden. En als ie het niet wist, deed ie zn werk niet goed.

IMHO, in beide gevallen, reden tot (tijdelijke) schorsing van zijn ambt.......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dit wordt genieten komende dagen. De Staatsomroep haar sportdivisie blijkt een broeinest voor seksueel wangedrag, intimidatie en discriminatie.
Dit soort verdachtmakingen mogen achterwege blijven

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 12-03-2023 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het eerste wat ik las 'hij had het heel vaak over wie hij allemaal geneukt had' klinkt voor mij meer als iemand dit hulp nodig heeft, dan dat degene dat die dat aan moet horen zelf een slachtoffer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

toolkist schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:36:
Het eerste wat ik las 'hij had het heel vaak over wie hij allemaal geneukt had' klinkt voor mij meer als iemand dit hulp nodig heeft, dan dat degene dat die dat aan moet horen zelf een slachtoffer is.
Nou ja, als je later hoort dat 'ie dat ook over jou zegt, dan lijkt me dat een stuk minder prettig om te horen.

Hier het hele artikel:
https://www.volkskrant.nl...ig-bij-nos-sport~v666007/

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 12-03-2023 10:02 . Reden: Verdachtmaking eruit gehaald ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deruxian schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 07:37:
Dit wordt genieten komende dagen. De Staatsomroep haar sportdivisie blijkt een broeinest voor seksueel wangedrag, intimidatie en discriminatie.
<knip>
Genieten zou ik het niet noemen, maar ik begrijp je punt.

Uiteindelijk dachten sommige onschendbaar te zijn, gelukkig wordt dit steeds meer doorbroken.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 12-03-2023 10:02 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ruzor schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:39:
[...]

Nou ja, als je later hoort dat 'ie dat ook over jou zegt, dan lijkt me dat een stuk minder prettig om te horen.

offtopic:
Het gaat waarschijnlijk over Danny Nelissen, dus weet niet of dat hier wel thuis hoort:
https://www.geenstijl.nl/...-met-vieze-praatjes/#more

Hier het hele artikel:
https://www.volkskrant.nl...ig-bij-nos-sport~v666007/
Dit gaat over de kopstukken, de 'high exposure (sic!)'-figuren, die elke dag met hun giechel op TV zijn.

Schrijnend, tenenkrommend, dat dit anno 2023 nog boven water moet komen, en (dus) blijkbaar al decennialang (zo niet altijd al) gewoongoed is geweest binnen zo'n geprivilegeerde werkomgeving als de NOS Sport redactie.

Een wit mannenbolwerk, waar alles dat niet man en niet wit was (is), bij voorbaat kansloos was (is).

In elke andere werkomgeving ws dit al lang met hoon en schande overladen en van hogerhand beëindigd.

Maarrrrr... hier was 'hogerhand' zelf nogal nadrukkelijk constant aan bod.

Een keer stevig de bezem er doorheen zou geen kwaad kunnen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:48:
[...]

Dit gaat over de kopstukken, de 'high exposure (sic!)'-figuren, die elke dag met hun giechel op TV zijn.

Schrijnend, tenenkrommend, dat dit anno 2023 nog boven water moet komen, en (dus) blijkbaar al decennialang (zo niet al tijd al) gewoongoed is geweest binnen zo'n geprivilegeerde werkomgeving als de NOS Sport redactie.

Een wit mannenbolwerk, waar alles dat niet man en niet wit was (is), bij voorbaat kansloos was (is).

In elke andere werkomgeving ws dit al lang met hoon en schande overladen en van hogerhand beëindigd.

Maarrrrr... hier was 'hogerhand' zelf nogal nadrukkelijk constant aan bod.

Een keer stevig de bezem er doorheen zou geen kwaad kunnen.
Ik vrees dat dit bij nog meer bedrijven en organisaties het probleem is.

Sommige vrouwen hebben er geen problemen mee om hoger op te komen, maar genoeg (gelukkig) die dat wel vinden. Hoewel je een partner kunt ontmoeten op het werk, lijkt het mij niet te bedoeling om met iedereen in bed te moeten duiken. Denk dat bij sommige mannen echt iets misgaat, als ze te veel macht en aanzien krijgen.

Ik denk dat het ook komt doordat vroeger vrouwen als minder werden gezien, nog altijd overigens door vooral geloof, zeker op sport en organisaties waarbij een echte mannencultuur heerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als minder worden gezien, of zich zelf ook minder 'voelen' oid? Wederom dat voorbeeld van die neuk praat collega. Als je daar problemen mee hebt, wat ik uiteraard prima snap, dan blijf je toch zeker niet keer op keer in de auto stappen? Dan bel je toch zeker een collega waar je wel goed mee kan en zeg je 'ik rij voortaan met jullie mee'?
Zo los je iets toch zoveel makkelijker op voor jezelf dan het maar over je heen te laten komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:33:
Als minder worden gezien, of zich zelf ook minder 'voelen' oid? Wederom dat voorbeeld van die neuk praat collega. Als je daar problemen mee hebt, wat ik uiteraard prima snap, dan blijf je toch zeker niet keer op keer in de auto stappen? Dan bel je toch zeker een collega waar je wel goed mee kan en zeg je 'ik rij voortaan met jullie mee'?
Zo los je iets toch zoveel makkelijker op voor jezelf dan het maar over je heen te laten komen?
Ze heeft dit aangekaart, maar werd niet echt begrepen. Dat staat ook in het bericht van de Volkskrant. Uiteindelijk heeft dat ook ertoe geleid dat ze niet meer serieus werd genomen door haar collega's.

Het is heel simpel, je doet mee of je ligt eruit. Dat is het hele probleem met dit soort kliekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:36:
[...]

Ze heeft dit aangekaart, maar werd niet echt begrepen. Dat staat ook in het bericht van de Volkskrant. Uiteindelijk heeft dat ook ertoe geleid dat ze niet meer serieus werd genomen door haar collega's.

Het is heel simpel, je doet mee of je ligt eruit. Dat is het hele probleem met dit soort kliekjes.
Ja je kaart het aan, er wordt niks mee gedaan, laat je het dan maar gebeuren terwijl het je duidelijk dwars zit en je het met 1 telefoontje naar iemand waarmee je wel goed kan het op kan lossen?
Let op ik praat niet goed hoe er gehandeld is door de leiding he, maar hoe je zoiets volgens mij toch met een heel makkelijke actie voor jezelf op kunt lossen zodat je in ieder geval niet elke dag last hebt van die zeverende collega

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:44:
[...]

Ja je kaart het aan, er wordt niks mee gedaan, laat je het dan maar gebeuren terwijl het je duidelijk dwars zit en je het met 1 telefoontje naar iemand waarmee je wel goed kan het op kan lossen?
Let op ik praat niet goed hoe er gehandeld is door de leiding he, maar hoe je zoiets volgens mij toch met een heel makkelijke actie voor jezelf op kunt lossen zodat je in ieder geval niet elke dag last hebt van die zeverende collega
Wat ik begreep uit het verhaal, is dat de mensen die er voor waren, zich daar niets van aantrokken. Dat sta je al snel met lege handen. Het is alsof je naar de Politie stapt en zij zeggen dat aangifte doen geen zin heeft.

Het probleem is ook dat het je werk is. Je hebt er je hele studententijd je best voor gedaan om zover te komen, zomaar opgeven wil je dan ook niet.

Ik kan mij het echt goed voorstellen dat je geen tot weinig actie onderneemt of dat je afwacht wanneer dat wel kan.

Zoals gezegd, ben er niet bij geweest, zijn machtige mensen erg gevaarlijk en komen ze er mee weg. Zie Overmars bijvoorbeeld, daar gingen ook al langer signalen over en ook van andere figuren. Ze zijn machtig, zijn belangrijk en hebben vrienden in de top, wie wordt er dan gelooft? Niet de stagiair of persoon die er net is, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

offtopic:
Dit begint te lijken op victim blaming, en dat is niet bepaald positief.
:/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Dat is het probleem van deze situaties. Een presentator als Jack van Gelder had in die dagen een status waar niet aan getornd werd en had daarmee macht.

Als de machtsniveaus gelijk(er) liggen dan zou je inderdaad met andere collega's eens op kunnen trekken en dat er eens gezegd wordt: dit kan echt niet. Maar als iemand een dergelijke status heeft dan gebeurd dat niet en dat zien we toch keer op keer gebeuren.

Daarom is het belangrijk dat er goede vertrouwenspersonen zijn die ook echt wat kunnen beginnen ongeacht de status en daarmee verworven macht.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:20:
[...]

Dat is het probleem van deze situaties. Een presentator als Jack van Gelder had in die dagen een status waar niet aan getornd werd en had daarmee macht.

Als de machtsniveaus gelijk(er) liggen dan zou je inderdaad met andere collega's eens op kunnen trekken en dat er eens gezegd wordt: dit kan echt niet. Maar als iemand een dergelijke status heeft dan gebeurd dat niet en dat zien we toch keer op keer gebeuren.

Daarom is het belangrijk dat er goede vertrouwenspersonen zijn die ook echt wat kunnen beginnen ongeacht de status en daarmee verworven macht.
Over dat laatste.. het helpt dan enorm als die vertrouwenspersonen geen connectie hebben met diegenen waar het over gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

HollowGamer schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:42:
[...]

Over dat laatste.. het helpt dan enorm als die vertrouwenspersonen geen connectie hebben met diegenen waar het over gaat.
Nee dat klopt, de vrouw van Tom Egbers was toen nog niet voorzitter van het meldpunt Mores, maar de situatie werd er in ieder geval niet beter van toen de stagiaire werd benaderd door haar. Ook dat is eigenlijk niets nieuws en onderdeel van het probleem van mensen rond macht. Ze worden de hand boven het hoofd gehouden.

Zondag is hij niet de presentator van studio sport. Door de medische problemen vond ik hem als presentator de laatste jaren eigenlijk al toe aan pensioen, de presentaties bij het Nederlands elftal waren slecht. Studio voetbal werd hij gelukkig afgehaald, discussies voorzitten was hij te traag en onhandig voor. Door dit en de recente onthullingen is het beste als de man met pensioen gaat.

https://www.ad.nl/show/to...an-studio-sport~a86b5dc9/

Tweakers Discord

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:57
Het hele artikel is echt een aanfluiting en geeft ook wel aan dat mevrouw Marghadi een agenda heeft. Eerst geeft de hoofdredacteur al aan dat ze Tom Egberts niet moet benaderen. Daarna wil ze contact met van Gelder, die gewoon een slechte grap maakt (alsof ze denkt dat ze echt naar hem moet toe gaan en in bad moet gaan zitten bij hem. Is sowieso niet genoeg ruimte voor dan). De rest van het gesprek kan ze zich niet herinneren. Lekker zo'n selectief geheugen.

Dan wordt er weer aangegeven dat de hoofdredacteur niet wil reageren. Nogal wiedes, hij was er niet bij, bij het gesprek. Dat de beste commentatoren naar de grote sport evenementen worden gestuurd lijkt me ook logisch, maar dit heet hier dan cliëntelisme.

Dan een stuk over dat de werkvloer een voetbalkantine zou zijn. Ik zou zeggen stap eens een voetbalkantine binnen dan. De moslim met zijn gebedsmatje op de 5de verdieping. Ook zoiets. Wat verwacht je dan? Dat je midden in de uitzending even dat matje uitrolt? Bepaalde woorden die uitsluitend door mensen van een bepaalde kleur mogen worden gezegd worden, want Amerika en zo. Het is allemaal zo hypocriet. Rol dat zelfde matje eens uit in de USA. Ga kijken of je dan nog je baan kan behouden.

Enfin. Zo kun je het hele stuk wel analyseren en ik wil ook echt niet alles goedpraten, but grow a pair.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:08:
[...]

offtopic:
Dit begint te lijken op victim blaming, en dat is niet bepaald positief.
:/
Als jij dat zo wil noemen moet je dat lekker doen.
Het is gewoon een praktische oplossing om te voorkomen dat je in een ongewenste situatie terecht komt, die je blijkbaar niet opgelost kunt krijgen door het te melden.
Is dat de grote oplossing voor de basis van het probleem? Nee natuurlijk niet en die moet ook zeker aangepakt worden. Is dat voor je eigen well-being de snelste oplossing? Zeker weten.

Als ik bij familie in Amsterdam ZO op bezoek wil, kan ik vanaf het metro station of dwars door een winkelcentrum, wat de kortste maar zeker ook onveiligste route is (gebeuren daar regelmatig overvallen), of ik loop een stukje om en loop een stuk minder risico op gezeik. Neem ik dan toch de kortste route 'want ik heb nu eenmaal het recht om veilig over straat te lopen zonder aangevallen te worden', of loop ik toch maar om?
Ben ik dan dom/naïef/whatever als ik door het winkelcentrum loop? Nee, maar toch heb ik liever geen mes tussen m'n ribben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:50:
Nee dat klopt, de vrouw van Tom Egbers was toen nog niet voorzitter van het meldpunt Mores, maar de situatie werd er in ieder geval niet beter van toen de stagiaire werd benaderd door haar. Ook dat is eigenlijk niets nieuws en onderdeel van het probleem van mensen rond macht. Ze worden de hand boven het hoofd gehouden.
Alsof dat ook maar iets met mensen met macht te maken heeft en niet gewoon met wat oogkleppen ophebben.. 'dat doet mijn partner nooit uit zichzelf, dat moet vanuit die ander gekomen zijn'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
toolkist schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:11:
[...]

Als jij dat zo wil noemen moet je dat lekker doen.
Het is gewoon een praktische oplossing om te voorkomen dat je in een ongewenste situatie terecht komt, die je blijkbaar niet opgelost kunt krijgen door het te melden.
Is dat de grote oplossing voor de basis van het probleem? Nee natuurlijk niet en die moet ook zeker aangepakt worden. Is dat voor je eigen well-being de snelste oplossing? Zeker weten.

Als ik bij familie in Amsterdam ZO op bezoek wil, kan ik vanaf het metro station of dwars door een winkelcentrum, wat de kortste maar zeker ook onveiligste route is (gebeuren daar regelmatig overvallen), of ik loop een stukje om en loop een stuk minder risico op gezeik. Neem ik dan toch de kortste route 'want ik heb nu eenmaal het recht om veilig over straat te lopen zonder aangevallen te worden', of loop ik toch maar om?
Ben ik dan dom/naïef/whatever als ik door het winkelcentrum loop? Nee, maar toch heb ik liever geen mes tussen m'n ribben...
Op de werkvloer heb je vaak niet de mogelijkheid om ‘een blokje om te lopen.’ Je vergelijk slaat nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

toolkist schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:15:
[...]

Alsof dat ook maar iets met mensen met macht te maken heeft en niet gewoon met wat oogkleppen ophebben.. 'dat doet mijn partner nooit uit zichzelf, dat moet vanuit die ander gekomen zijn'
De positie van haar man kan belangrijker zijn dan het vergrijp zelf...

Je beseft nog niet helemaal wat status en macht kan doen met verhoudingen. Collega's gaan jou niet helpen om iemand die een status heeft aan te spreken, hun eigen positie is immers belangrijker dan jouw probleem. Kortom niet de moeite waard.

Zo gaat dat ook door tot leidinggevenden en zelfs partners.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Joris748 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:28:
[...]

Op de werkvloer heb je vaak niet de mogelijkheid om ‘een blokje om te lopen.’ Je vergelijk slaat nergens op.
Als je niks gelezen hebt over wat die ex-wielrenster vertelde, dan zul je de vergelijking idd niet snappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:33:
[...]

De positie van haar man kan belangrijker zijn dan het vergrijp zelf...

Je beseft nog niet helemaal wat status en macht kan doen met verhoudingen. Collega's gaan jou niet helpen om iemand die een status heeft aan te spreken, hun eigen positie is immers belangrijker dan jouw probleem. Kortom niet de moeite waard.

Zo gaat dat ook door tot leidinggevenden en zelfs partners.
Heb je zelf een bekende partner dat je dit zo stellig weet te brengen? Of is het maar een gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

toolkist schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:44:
[...]

Heb je zelf een bekende partner dat je dit zo stellig weet te brengen? Of is het maar een gevoel?
Nee, ik ben maar een gewone sterveling ;)

Het is geen gevoel, er zijn meerdere situaties waar zaken aankaarten een stuk moeilijker gaat door een machtsstructuur. Het verband erin zien is iets wat sommigen negeren, maar er is een patroon.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
toolkist schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:42:
[...]

Als je niks gelezen hebt over wat die ex-wielrenster vertelde, dan zul je de vergelijking idd niet snappen...
Ik heb het van a tot z gelezen, ook het Volkskrant artikel en de column in NRC. Begrijp nog steeds niet waar je met je post naar toe wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
Even los van dit voorbeeld vind ik het maar een enge ontwikkeling. Men wordt verdacht gemaakt in de media, vervolgens gecanceld en vervolgens ken ik geen geval dat is veroordeeld. Een gesprek over mentale weerbaarheid is onmogelijk en ik mag dit allemaal niet vinden want ik ben wit, man en nog niet zo oud ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bron: https://www.nu.nl/media/6...als-voorzitter-mores.html
Medebestuurslid Amber de Vente neemt de taken van Dekker over. "Wij betreuren het feit dat Dekker haar functie ter beschikking stelt, maar hebben veel respect voor haar besluit", zegt De Vente. "Ze is een schoolvoorbeeld van een integere bestuurder die een uitstekende reputatie geniet."
Yep, onder haar is van alles misgegaan, maar verder is ze wel een schoolvoorbeeld en een integere bestuurder. :)

Waar vind ik dit soort banen? Ik wil ook nog wel een aai over de bol en iemand die tegen mij zegt, dat ik alles goed heb gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 12-03-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Koenoe schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:41:
Het hele artikel is echt een aanfluiting en geeft ook wel aan dat mevrouw Marghadi een agenda heeft. Eerst geeft de hoofdredacteur al aan dat ze Tom Egberts niet moet benaderen. Daarna wil ze contact met van Gelder, die gewoon een slechte grap maakt (alsof ze denkt dat ze echt naar hem moet toe gaan en in bad moet gaan zitten bij hem. Is sowieso niet genoeg ruimte voor dan). De rest van het gesprek kan ze zich niet herinneren. Lekker zo'n selectief geheugen.

Dan wordt er weer aangegeven dat de hoofdredacteur niet wil reageren. Nogal wiedes, hij was er niet bij, bij het gesprek. Dat de beste commentatoren naar de grote sport evenementen worden gestuurd lijkt me ook logisch, maar dit heet hier dan cliëntelisme.

Dan een stuk over dat de werkvloer een voetbalkantine zou zijn. Ik zou zeggen stap eens een voetbalkantine binnen dan. De moslim met zijn gebedsmatje op de 5de verdieping. Ook zoiets. Wat verwacht je dan? Dat je midden in de uitzending even dat matje uitrolt? Bepaalde woorden die uitsluitend door mensen van een bepaalde kleur mogen worden gezegd worden, want Amerika en zo. Het is allemaal zo hypocriet. Rol dat zelfde matje eens uit in de USA. Ga kijken of je dan nog je baan kan behouden.

Enfin. Zo kun je het hele stuk wel analyseren en ik wil ook echt niet alles goedpraten, but grow a pair.
Je laat wel stukken weg uit je verhaal:
https://www.rtlnieuws.nl/...rhaal-alle-zonen-dochters - ik heb helaas geen toegang tot de VK
Ze vertelde dat ze op de redactie werd gepest, doodgezwegen en uitgescholden. "Een collega zei me dat ik een experiment was. Een excuus-Marokkaan.".
Je verhaal over de voetbalkantine kan ik dus helaas niet verifiëren. Wel weet ik dat het niet altijd leuk was, ook genoeg waar een donkere speler niet echt welkom was, dat er werd gepest/geplaagd, seksuele/vrouw-onvriendelijke opmerkingen, etc.

Ik kan mij goed voorstellen dat er op de NOS een soort 'club' was. Bedoel die Tom Egberts en van Gelder waren al lang over hun datum heen, maar nog steeds presenteerde ze de belangrijkste programma's op de NOS. Zodra ze wilde vernieuwen, gingen deze mensen piepen. Mogelijk terecht, maar mogelijk kan je zelf ook eens de conclusie trekken dat je andere/nieuw talent eens een kans moet geven uiteindelijk.

Er is gewoon, vooral in de media, een soort ons-kent-ons wereld. Iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd, die is bevriend met X en zit op een belangrijke positie. Niet alleen bij de NOS, zelfde bij RTL/Talpa, etc.
Voornamelijk zijn het (oude) mannen, die al genoeg gevuld zijn, maar (jong) talent krijgt geen kans.

Heb destijds dat verhaal over VI gelezen, Johan Derksen die aan iemand werd voorgesteld die gespecialiseerd was op social media (YT, Twitter, etc.), helemaal kapot gemaakt (geen handen geven, niet aankijken, etc.). Uiteindelijk bleek dit een van de doorbraken van VI, maar wilde ze (incl. de redactie) het gewoon niet zien.

Nee, ik ben wel klaar met die oudjes, voor mij mogen ze allemaal opzouten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

HollowGamer schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:50:
Bron: https://www.nu.nl/media/6...als-voorzitter-mores.html

[...]

Yep, onder haar is van alles misgegaan, maar verder is ze wel een schoolvoorbeeld en een integere bestuurder. :)

Waar vind ik dit soort banen? Ik wil ook nog wel een aai over de bol en iemand die tegen mij zegt, dat ik alles goed heb gedaan.
En helaas, als schoolvoorbeeld van pal onder je neus een enorme kwestie niet zien, die nota bene 100% jou in functie aangaat, en het betreft nota bene je echtgenoot.

Sneu voor haar, maar dit hoort er dan bij. Ze wordt ook niet gecanceld, maar ziet in dat ze in haar functie 100% ongeloofwaardig is geworden.

De eer aan jezelf houden is dan de enige juiste weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 12-03-2023 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ramzzz schreef op zondag 12 maart 2023 @ 23:29:
[...]

En helaas, als schoolvoorbeeld van pal onder je neus een enorme kwestie niet zien, die nota bene 100% jou in functie aangaat, en het betreft nota bene je echtgenoot.

Sneu voor haar, maar dit hoort er dan bij. Ze wordt ook niet gecanceld, maar ziet in dat ze in haar functie 100% ongeloofwaardig is geworden.

De eer aan jezelf houden is dan de enige juiste weg.
Wat een stelligheid. Ken je het dossier of oordeel je op wat je in de media leest?

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ephymerous schreef op maandag 13 maart 2023 @ 06:50:
[...]

Wat een stelligheid. Ken je het dossier of oordeel je op wat je in de media leest?
Ik lees 2 kwaliteitskranten (VK en NRC - de laatste verwijst naar de eerste) die geen van beide enige twijfel hadden over de toedracht, de NOS Sport hoofdredactie is collectief opgestapt, en de voltallige redactionele reactie op het 'weerwoord' van Janke Dekker was er zeer stellig over: geen enkele twijfel.
Hoofdredactie de Volkskrant reageert op persverklaring Janke Dekker

Janke Dekker heeft een persverklaring verstuurd over het artikel in deze krant over grensoverschrijdend gedrag op de redactie van NOS Sport. In deze persverklaring, waarin ze haar aftreden bekendmaakt bij meldpunt Mores voor ongewenste omgangsvormen in de culturele en creatieve sector, staan meerdere feitelijke onjuistheden.

Dekker schrijft in haar verklaring: ‘De bewering dat ik niet met de Volkskrant wilde praten is onvolledig en daardoor niet juist.’ De krant was graag voor publicatie het gesprek aangegaan met mevrouw Dekker, echtgenote van Tom Egbers, en heeft ook meerdere voorstellen daartoe gedaan. Helaas bleek een gesprek met de krant voor haar geen optie. Ook onze vragen heeft zij niet willen beantwoorden. Richard Korver, de advocaat van Dekker, wilde wel een off the record-gesprek voeren zonder dat zijn cliënt hierbij aanwezig was. Om onduidelijke redenen wilde hij niet zeggen of hij ook Egbers vertegenwoordigde. Vanwege deze onduidelijkheid hebben we afgezien van het gesprek met Korver.

[...]
Als je weigert je weerwoord aan de journalisten van de krant met de belangrijkste berichtgeving (VK) erover te doen, dan in een 3e krant een beetje je voornaam eer aan gaat doen en doen alsof je de mond wordt gesnoerd, dan ben je niet erg geloofwaardig.

Een stukje verderop:
Tegenover journalisten van een andere krant zei Dekker dat het weerwoord van Tom Egbers onvolledig is opgenomen in het artikel. Dit klopt niet. De reactie van Tom Egbers op onze vragen en later op de conceptstukken die hem betreffen, is ruimhartig weergegeven in het stuk. Egbers ontkent enkele elementen van het pestgedrag, maar niet het gedrag als zodanig. De in het artikel beschreven gedragingen zijn waargenomen door meerdere collega’s en blijken ook uit de verschillende berichten die wij in handen hebben.
Verder bericht de N O S zelf (sic!) erover - en na deze 3, ik weet niet wiens berichtgeving ik anders zou moeten vertrouwen. Jij wel?

En dan heeft de NOS ook nog andere berichten erover geschreven.

https://nos.nl/artikel/24...rensoverschrijdend-gedrag
https://nos.nl/artikel/24...twee-incidenten-nos-sport

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 13-03-2023 08:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

"Volgens Dekker voelde zij zich daarna „zo onveilig na aanhoudende sms’jes van de vrouw”, dat de politie werd ingeschakeld en er een jaar lang camerabewaking in huis wordt geplaatst"
Dekker heeft dus aangegeven dat ze zijn gestalked en camerabewaking hebben gekregen door de acties van een jonge dame bij de NOS.

Volkskrant reageert:
"Dekker zegt in haar persverklaring dat zij ‘een reeks van incidenten [ervaarden] waardoor wij als gezin gedurende een langere periode bescherming kregen van de politie. Meer dan dat wil ik daar niet over kwijt. Dit om de privacy van mijn gezin en die van de destijds jonge vrouw te beschermen.’

Voor de publicatie stelde de Volkskrant hier vragen over, maar Egbers beantwoordde deze niet. Egbers merkte enkel in algemene zin op dat van ‘bekendmaking van de politiebescherming’ een ‘beschadigende werking’ uit zou kunnen gaan. De Volkskrant heeft geen helderheid gekregen over de aanleiding van de door Dekker beschreven politiebescherming en of dit de jonge vrouw uit het artikel betrof."
De Volkskrant had hier natuurlijk wel degelijk iets mee moeten doen. In het artikel moeten benoemen dat er een geval is geweest dat zo extreem was dat de politie ingeschakeld moest worden. Het compleet weg laten hiervan is gewoon journalistiek fout. Maar de Volkskrant wilde ook gewoon niet wachten en publiceren, bang dat het hele verhaal al op straat zou liggen voordat de krant verkocht kon worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Ramzzz schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:45:
[...]

Ik lees 2 kwaliteitskranten (VK en NRC - de laatste verwijst naar de eerste) die geen van beide enige twijfel hadden over de toedracht, de NOS Sport hoofdredactie is collectief opgestapt, en de voltallige redactionele reactie op het 'weerwoord' van Janke Dekker was er zeer stellig over: geen enkele twijfel.

[...]

Als je weigert je weerwoord aan de journalisten van de krant met de belangrijkste berichtgeving (VK) erover te doen, dan in een 3e krant een beetje je voornaam eer aan gaat doen en doen alsof je de mond wordt gesnoerd, dan ben je niet erg geloofwaardig.

Een stukje verderop:

[...]

Verder bericht de N O S zelf (sic!) erover - en na deze 3, ik weet niet wiens berichtgeving ik anders zou moeten vertrouwen. Jij wel?

En dan heeft de NOS ook nog andere berichten erover geschreven.

https://nos.nl/artikel/24...rensoverschrijdend-gedrag
https://nos.nl/artikel/24...twee-incidenten-nos-sport
Gelukkig werkt het Nederlandse recht niet op deze manier. Dit ruikt al wat naar een trial by media. Ik weet ook niet wat heeft plaatsgevonden maar ik weet wel dat ik niet over de feiten beschik om zo stellig een mening hierover te ventileren.

Wat ik wel weet is dat de maatschappij hele lange tenen heeft gekregen, mentale weerbaarheid een vies woord is geworden en we over elkaar heen buitelen om afstand te nemen zodra ook maar iets lijkt voor te vallen.

/edit
In de Stentor ook de andere zijde van het verhaal link

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 13-03-2023 16:50 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

‘FIFA hakt knoop door: WK voetbal van 2026 telt recordaantal van 104 (!) wedstrijden’

Zoals uit het artikel blijkt voornamelijk uit financieel perspectief voor de FIFA. Nog meer slecht nieuws; Infantino zal herkozen worden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Boycotten dus, ik kijk voortaan alleen nog maar de finale. Das sowieso De Match die je als ongeveer enige 25 jaar later nog weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:31:
Nog meer slecht nieuws; Infantino zal herkozen worden.
Door o.a. de KNVB natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
PWM schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:22:
[...]

Door o.a. de KNVB natuurlijk.
Met de legendarische uitleg "er is geen alternatief".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terwijl die er echt wel is, ik ga met liefde en plezier schoon schip maken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

WK2026 zou ook veertig dagen duren. Dat zullen de interntionale (top)clubs niet bijzonder prettig vinden. Als kijker is het zelfs al teveel van het goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:53:
WK2026 zou ook veertig dagen duren. Dat zullen de interntionale (top)clubs niet bijzonder prettig vinden. Als kijker is het zelfs al teveel van het goede.
Bij de vorige zomer WK's was de voorbereiding doorgaans drie tot vier weken. Volgens het NYT artikel gaan ze die tijd inkorten. Met 48 deelnemers en groepen van vier lijkt het erop dat de finalisten één wedstrijd meer spelen in deze opzet. Dat betekent effectief meer rusttijd tussen de wedstrijden op het WK. Niet alles is negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:40:
[...]

Bij de vorige zomer WK's was de voorbereiding doorgaans drie tot vier weken. Volgens het NYT artikel gaan ze die tijd inkorten. Met 48 deelnemers en groepen van vier lijkt het erop dat de finalisten één wedstrijd meer spelen in deze opzet. Dat betekent effectief meer rusttijd tussen de wedstrijden op het WK. Niet alles is negatief.
Dus dat ze meteen na de competitie door moeten. En dus wel negatief. Opbokken met dat wk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:23:
Dus dat ze meteen na de competitie door moeten. En dus wel negatief. Opbokken met dat wk
Dat doen ze toch wel. Zo is het altijd geweest. Ook met de toernooien met minder deelnemers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:50
toolkist schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:23:
[...]

En je maar afvragen waarom er steeds meer jongens bedanken voor het NL elftal (uiteraard niet naar jou persoonlijk, maar naar de algemene berichtgeving hierover recent).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:41
Straks worden alle kwalificatietoernooien nog afgeschaft. Doet iedereen gewoon mee aan het WK :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
ElPaco schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:13:
[...]

En je maar afvragen waarom er steeds meer jongens bedanken voor het NL elftal (uiteraard niet naar jou persoonlijk, maar naar de algemene berichtgeving hierover recent).
En vergeet ook niet de belasting door een WK voor clubs en door continentale competities.

De bonden hebben alleen maar oog voor geld en de spelers zijn maar een middel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:13:
[...]

Hoe meer bedanken hoe beter, het liefst elke speler van Ajax.
Serieus, interlandvoetbal kan me echt gestolen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Ik had me een paar maanden geleden voor de grap kandidaat gesteld voor de opperhoofdfunctie bij de FIFA. Kreeg ik weken later een mail terug, dat ik mezelf te laat kandidaat had gesteld. De aanmeldtijd was verstreken.

En nu zie ik dat het kale sujet weer zonder tegenstand herkozen is bij de FIFA.

Weer jarenlang corruptie en dubieuze beslissingen in het voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
@mavaros for president! :)F :)F *O* *O*

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Op naar het volgende sujet:
Ceferin vindt het een goed idee om eens grondig te kijken naar de regels van de UEFA en die dan vooral te versoepelen. Het is namelijk best onhandig dat die Qatari naast PSG nu niet United erbij mogen kopen, net als een Ratcliffe die Nice al heeft. Erg lastig ja, die regels tegen conflicterende sportieve belangen.

Ik snap het ergens ook wel hoor. Ceferin zijn pensioen is vast wat karig op dit moment en dat kunnen die Qatari vast mooi aanvullen voor hem. :r

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:57
Een geëmotioneerde Tom heeft even zijn kant van het verhaal gedaan bij Khalid en Sophie. Nogmaals, dat hele stuk van de Volkskrant klopt voor geen meter. Geen wederhoor en mevrouw Marghadi was gewoon niet goed genoeg.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb het niet gezien. Denk wel dat Tom met pensioen is.
Wat doet jou besluiten om het voor hem op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als het aan de politievakbond NPB ligt, komt er in Nederland een algeheel verbod op uitsupporters. Dat geeft voorzitter Jan Struijs aan tegenover het Algemeen Dagblad. "Nu het einde van het seizoen nadert, merk je dat de spanning toeneemt en niet alle supporters hun emoties de baas zijn", aldus Struijs. "Er hoeft nog maar een paar keer wat te gebeuren, en dan kun je niet anders dan het structureel zonder uit-supporters doen. Ik zeg dat niet graag, want ik ben een groot voetballiefhebber. Maar de grens is echt in zicht."

Struijs erken dat het probleem met voetbalgeweld niet heviger is dan in andere jaren, maar dat het aan de toestand ligt waarin het politiekorps verkeert. "Het zijn echt tropenjaren geweest met corona, het korps is nog steeds niet op sterkte. Daardoor staat de politie ernstig onder druk", zegt hij daarover. "We zijn nog steeds heel veel mankracht kwijt aan demonstraties, en het festivalseizoen komt er weer aan. We moeten keuzes maken."

De voetbalclubs en de KNVB zijn fel tegen een collectief verbod op uitsupporters. "In principe moet bij elke wedstrijd de aanhang van beide clubs aanwezig kunnen zijn", zo geeft de voetbalbond aan. "Dat maakt de sfeer in de stadions en hoort bij het betaald voetbal. Supporters van de ene club kunnen niet de dupe worden van het gedrag van supporters van een andere club."
Enorme onzin natuurlijk die laatste zin, want tegenwoordig heeft echt elke club supporters die problemen veroorzaken bij uitwedstrijden. Dus ze verzieken het niet voor supporters van een andere club, maar toch echt voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het bericht waar je van wit dat het ging komen.

Stiekem zullen de clubs het zelf ook wel willen. Toch weer zo'n 10% van je capaciteit die je aan potentiële jaarkaarthouders kunt verkopen. Plus de eventuele ruimte die je in sommige wedstrijden leeg laat uit veiligheidsoverwegingen.

Effectief gezien misschien wel 15 tot 20% meer om te verkopen.

zie dit bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://www.adofans.nl/CMS/img/uploads/20082009/wedstrijdfotos/12feyado/0809-com12-fey-ado-006.jpg

Alles rondom uitvak is leeg gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:41:
Het bericht waar je van wit dat het ging komen.

Stiekem zullen de clubs het zelf ook wel willen. Toch weer zo'n 10% van je capaciteit die je aan potentiële jaarkaarthouders kunt verkopen. Plus de eventuele ruimte die je in sommige wedstrijden leeg laat uit veiligheidsoverwegingen.

Effectief gezien misschien wel 15 tot 20% meer om te verkopen.

zie dit bijvoorbeeld:

[Afbeelding]

Alles rondom uitvak is leeg gelaten.
Wel een wat slecht voorbeeld, aangezien dat nog de oude situatie in de Kuip was, tegenwoordig kan er gewoon 1200 man in het uitvak op de 2e ring plaatsnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bombvis schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:06:
[...]

Wel een wat slecht voorbeeld, aangezien dat nog de oude situatie in de Kuip was, tegenwoordig kan er gewoon 1200 man in het uitvak op de 2e ring plaatsnemen.
Het gaat om de lege plekken rondom het uitvak ivm veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:22:
[...]

Het gaat om de lege plekken rondom het uitvak ivm veiligheid.
Dat snap ik, maar dat geldt nu dus niet meer omdat het allemaal tweede ring zit met hekken er omheen. Er worden nu dus geen vakken meer leeggehouden daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gisteravond wederom onrustig. Volgens AD beginnen de politiebonden ook langzaam aan een landelijk uitverbod te denken.
Hoewel ik er zeker geen voorstander van ben moet je wellicht eerst die kant op bewegen voordat clubs en overheden echt wat gaan veranderen.

Clubs en supporters zullen waarschijnlijk wel zeggen dat ze dit nooit aan zagen komen als er wat gebeurt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben er erg op tegen, maar, we mogen misschien ook wel eens aan de andere kant gaan denken en voor de veiligheid van de politiemensen en omgeving opnemen.

Ik denk dat we de klassieke "wie het niet horen wil moet maar voelen" nu maar van stal moeten halen en inderdaad het uitverbod gaan invoeren. Uiteindelijk gaan ook mijn centen naar de agenten toe, en ik heb liever dat ze dit goed besteden dan aan het temmen van relschoppers en hooligans.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Quad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:52:
Ik ben er erg op tegen, maar, we mogen misschien ook wel eens aan de andere kant gaan denken en voor de veiligheid van de politiemensen en omgeving opnemen.

Ik denk dat we de klassieke "wie het niet horen wil moet maar voelen" nu maar van stal moeten halen en inderdaad het uitverbod gaan invoeren. Uiteindelijk gaan ook mijn centen naar de agenten toe, en ik heb liever dat ze dit goed besteden dan aan het temmen van relschoppers en hooligans.
Uit duurzaamheidsoverweging is het principe van uitsupporters sowieso achterhaald. Om maar aan te geven dat er heel veel redenen zijn om te stoppen met uitsupporters. Wat zijn wel argumenten om uitsupporters wel toe te laten? Anders dan het hoort, het is leuk, anders moeten de goede onder de kwade lijden... Ik ben oprecht benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
In ander nieuws...
Willems krijgt een klap van zijn eigen supporter, waarna FC Groningen-sc Heerenveen wordt stilgelegd:
Wat voor voetbalvolger ben je dan zeg. Eigen spelers slaan omdat eigen aanhang voor problemen zorgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 13:11:
[...]

Uit duurzaamheidsoverweging is het principe van uitsupporters sowieso achterhaald. Om maar aan te geven dat er heel veel redenen zijn om te stoppen met uitsupporters. Wat zijn wel argumenten om uitsupporters wel toe te laten? Anders dan het hoort, het is leuk, anders moeten de goede onder de kwade lijden... Ik ben oprecht benieuwd.
Duurzaamheid zou bij mij nou niet bepaald op 1 staan bij die beslissing ;)
Dan kun je je ook afvragen waarom er bij 2k toeschouwers bij Excelsior (of bij <1000 bij TOP Oss) er überhaupt ooit avondwedstrijden gespeeld worden, de energie die die lichtpalen nodig hebben...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Justitie eist 3,5 jaar cel tegen voetballer Rai Vloet voor ‘met absurde snelheid’ doodrijden van Gio (4)

De advocaat houdt er een bijzondere visie op na;
Zijn advocaat Erik Thomas suggereerde dat het ook kan zijn dat Gio geen gordel om had toen het ongeluk gebeurde. Op dat moment verliet de moeder van Gio even de zaal. Volgens Thomas komt Vloet zijn eventuele celstraf wel gewoon uitzitten, maar ‘te zijner tijd’. ,,Hij heeft een contract bij zijn club.”
Wanneer hij er zin in heeft om het uit te zitten? Bijzonder. Waarschijnlijk verschuilt ie zich in Rusland dan tot ie een keer zin heeft o.i.d?

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 20-03-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:47
Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:00:
In ander nieuws...

[...]

Wat voor voetbalvolger ben je dan zeg. Eigen spelers slaan omdat eigen aanhang voor problemen zorgt.
Ik zie het nu pas bij RTL Nieuws. Bizarre beelden! Wordt steeds gekker met die "supporters". :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
chim0 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:43:
[...]

Ik zie het nu pas bij RTL Nieuws. Bizarre beelden! Wordt steeds gekker met die "supporters". :N
Er is aangifte gedaan tegen die jongen.
Jongen, hij schijnt minderjarig te zijn.

Sommigen krijgen geen opvoeding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Helaas heeft Tweakers nog geen Thumbs Down.
Het aan de opvoeding wijten is zo kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RCBL schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:59:
[...]

Helaas heeft Tweakers nog geen Thumbs Down.
Het aan de opvoeding wijten is zo kort door de bocht.
In dit geval waren zowel vader als zoon betrokken.

Vader ging ook hard tekeer tegen stewards, dus in dit geval valt de appel niet ver van de peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:12:
[...]

In dit geval waren zowel vader als zoon betrokken.
Ligt het dus niet aan de opvoeding als pa en zoon waren betrokken....Wellicht aan de opvoeding door opa, overgrootpa en nog verder terug in de stamboom. Daarom schrijf ik dat 'het ligt aan de opvoeding' wel erg kort door de bocht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Harribo schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Er is aangifte gedaan tegen die jongen.
Jongen, hij schijnt minderjarig te zijn.

Hij heeft daarna nog opvoeding gehad van de rest van de harde kern daar, die hem vervolgens hebben overgedragen aan de beveiliging.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Rvc FC Utrecht na handgemeen Van Seumeren: 'Past niet bij onze normen en waarden' - https://nos.nl/l/2468360

Als je maar genoeg geld in het laatje brengt kan je genoeg maken dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:47
Quad schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 20:15:
Rvc FC Utrecht na handgemeen Van Seumeren: 'Past niet bij onze normen en waarden' - https://nos.nl/l/2468360

Als je maar genoeg geld in het laatje brengt kan je genoeg maken dus.
Handgemeen is nooit goed, maar ik zou ook gek worden als ik als eigenaar ergens miljoenen in pomp en de prestaties blijven uit. Maar ja, die Van Seumeren moet zichzelf ondertussen wel afvragen waar het aan ligt dat het zo slecht gaat met Utrecht want het is al jaren zo. Bij die club is er ook geen beleid volgens mij. Of hij moet lekker de stekker eruit trekken en zeggen zoek het lekker uit met je zooitje. Maar ook als je die Toornstra hoort praten na afloop. Ik had hem gelijk weggestuurd. Gewoon die desinteresse alsof er niks aan de hand is. Bah bah!

"Past niet bij onze normen en waarden". Welke normen en waarden man? Moet je kijken waar je staat! Al jarenlang geen prestaties, half lege tribunes en een veld wat eruit ziet als veld 4 bij VV Joure. Normen en waarden.. _O-

[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 22-03-2023 03:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

groggy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 13:11:
[...]

Uitsupporters zorgen voor een andere sfeer in het stadion.

Ik ga erg graag uitwedstrijden dus ik ben uiteraard tegen het verbod. Het is altijd leuk om in een andere stadion te komen en mensen van andere clubs te spreken (en ja, dat kan dus gewoon)...

Ik snap de maatschappelijke overwegingen ook wel, maar dit is wel het kind met het badwater weggooien. Bij 99% van de wedstrijden is er niks aan de hand.. Waar het de laatste weken fout gaat (Cambuur, Utrecht, Sparta, Groningen) had het juist helemaal niks met uitsupporters te maken. Alleen in Volendam was er problematiek maar dat was niet eens rond het stadion maar op de Dijk.. En als je uitsuppporters gaat verbieden gaan ze nog steeds naar de Dijk... Sowieso; Als je het verbiedt gaat het naar het grijze circuit en ben je wellicht verder van huis.
toolkist schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:09:
[...]

Enorme onzin natuurlijk die laatste zin, want tegenwoordig heeft echt elke club supporters die problemen veroorzaken bij uitwedstrijden. Dus ze verzieken het niet voor supporters van een andere club, maar toch echt voor zichzelf.
Wij hebben wel een dingetje gehad met Kooij dit jaar (Chocomel) maar uit hebben wij nog vrijwel 0 issues veroorzaakt dit seizoen...

https://www.volkskrant.nl...natieker-beleef~b89b6ea0/

[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 22-03-2023 05:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:41
chim0 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 02:57:
[...]
Gewoon die desinteresse alsof er niks aan de hand is. Bah bah!
Denk dat het vooral dit gedrag is wat Van Seumeren triggert.

Dat er sportief een bepaald plafond is kun je nog wel accepteren, maar als door jou duurbetaalde spelers ogenschijnlijk ongeïnteresseerd op het veld staan en/of zich meer druk lijken te maken om hun privéleven dan zou mij dat als sponsor helemaal gek maken in ieder geval.

Maar goed, alles lijkt nu weer pais en vree, maar dat is het natuurlijk niet. Dit is een duidelijk (ongewild) signaal. Van Seumeren heeft z'n excuses aangeboden, maar als daar niks verandert is die binnenkort natuurlijk vertrokken.

Trieste is dat de spelers en trainer dat weinig zal interesseren. Die gaan 'gewoon' naar de volgende club met een lucratieve aanbieding.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Thijs Slegers is vandaag overleden :'( Dat is echt snel gegaan zeg
https://www.ed.nl/psv/psv...ftijd-overleden~acd13f66/

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ook op nu.nl:
https://www.nu.nl/voetbal...-te-worden-overleden.html

Veel te vroeg, vond hem altijd wel een sympathieke persoon toen hij ook nog bij VI kwam (lang geleden).
Heb de goede man nooit gekend, maar vond het erg mooi bij PSV toen hij er was tijdens zijn eerbetoon.

Knap dat hij dat destijds kon, maar hij bleef altijd strijdvaardig volgens mij.

R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Ongelofelijk zeg, hoe snel dat nog gegaan is..

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wow.
Pagina: 1 ... 31 ... 55 Laatste