[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.360 views

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:29:
Bizar eigenlijk, dat we zo vlak voor de halving nog de kans krijgen zo goedkoop in te slaan. Hopelijk blijft bitcoin nog een tijdje zo want heb nu ff geen geld.
Maak je geen zorgen, de halving wordt goed uitgebuit en er zijn nog zat 1 cent btc'tjes die je misschien nog wel voor 5400 dollar kunt kopen, en wellicht nog voor 2000 dollar kunt kopen.

XRP = trash

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:50
Taro schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:59:
Hoor zojuist dat de school van mijn kinderen komende week dicht gaat, te weinig leraren over zonder gezondheidsklachten en een ouder van de aangelegen school heeft Corona.

And so it begins...

Het aandelengeld blijft nog mooi even aan de zijkant geparkeerd staan, dat vertrouw ik de komende periode echt niet. Crypto vertrouw ik op dit moment ook niet, maar er is toch weer een en ander groen en vertrouw het net voldoende om het aan te houden.
Hoe meer nieuws ik lees hoe negatiever ik wordt. Was al niet van plan aandelen terug te kopen de komende week maar laat nu crypto ook maar even links liggen. Iig zolang we niet onder de 3k vliegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 14-03-2020 17:20 ]

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Oh, bij jullie nog niet alles gesloten dan?

In BE sluiten alle lagere & middelbare scholen en restaurants. Enkel take-away is nog toegestaan. Essentiële winkels zoals supermarkten, apothekers, dierenzaken etc blijven open, alle andere zaken moeten sluiten in het weekend. Alle evenementen zijn afgeschaft. Wie kan telewerken moet dat doen maar er zijn al een aantal bedrijven die stilliggen.

Het is hier ook vrij onrustig. Het is heel snel gegaan van 'Niks aan de hand, gewoon verderdoen!' tot een halve lockdown, dus niemand weet nog wat te denken.

Verwijderd

Vooralsnog hier gewoon aan de slag. Productie moet blijven draaien en het wordt lastig mijn woonkamer te voorzien van 25 spuitgiet machines.

We krijgen hier zelfs een chineesje zometeen... :X

Scholen zijn ook nog gewoon open hier, wellicht veranderd dat nog.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:36:
Vooralsnog hier gewoon aan de slag. Productie moet blijven draaien en het wordt lastig mijn woonkamer te voorzien van 25 spuitgiet machines.

Ik werk in het hart van de crisis midden in Breda. We moeten nog "gewoon" naar kantoor en ook hier zijn de scholen nog open.

Zero.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:36:

Een ‘Chineesje’. Meen je dit nu? Kan het iets beschaafder misschien?

Verwijderd

Animal schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:59:
[...]

Een ‘Chineesje’. Meen je dit nu? Kan het iets beschaafder misschien?
? Gewoon benaming voor chinees eten? :?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zullen we het onderwerp weer een beetje richting crypto draaien? ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ITS COMMING.. THE MEGAAAAAAAAAAAA PUMP PAMP IET!!

POMP MODDERFOKKER!! PAMPLORD KLASSE #1

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

A87 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:33:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g8d9BKp.gif

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
A87 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:33:

Nog steeds met je BitMEX test account aan het handelen :+ ?

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:53
Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:53:
[...]

Zodra A87 het heeft over mega pumps des moederlands is het tijd om short te gaan :+

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even alle levels op een rijtje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IILvg5lXAtcGyqAF3_AE86Rgz3k=/f/image/2IrqxI6Yksm3gIyupaBI20J1.png

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alles staat mooi in het groen tov 24 uur geleden :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Had nog wat $ staan op bitfinex en wilde daar eens wat derivaten proberen te traden omdat ik op zich bitfinex altijd wel fijn vond werken. Daar moet je blijkbaar USDT voor hebben (het is me niet helemaal duidelijk of dat Tether is), dus ik dat kopen, naar de juiste wallet sturen, kan ik geen trades uitvoeren omdat ik niet verified ben. Om wel verified te worden moet je ongeveer je hele boekhouding van de afgelopen 10 jaar inleveren.

Scammers...

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:53:
[...]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14

Bever!

3

Ik denk net voor of na de funding tick een grote move..

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Bever! schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:20:
Ik denk net voor of na de funding tick een grote move..
Wat is dat pcs?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@The_Goat USDT icm Bitfinex is inderdaad Tether. Kan je het nu nog ongedaan maken of ben je verplicht het KYC proces te voltooien?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12 14:37
Bron: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5231867.0
I mined some bitcoin for a little bit, a long time ago; back when it was still possible to mine with GPU.
I haven't been active here for a long time.

How do I move my BTC to sell? I still have the wallet.dat file saved in thumb drive from back then. Also, do I have the same amount of BCH as I have in BTC? How do I move / sell BCH?
Verhaal: https://decrypt.co/22293/...en-fortune-worth-millions

[ Voor 40% gewijzigd door DaCoTa op 14-03-2020 21:52 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Iets zegt me dat we aankomende week "the shit hits the fan" gaan meemaken.
Zonder onderbouwing maar gevoelsmatig.

• Thommie.nl
RaptorXS schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 21:50:
Je hebt zeker ook 128 closetrollen in je keldertje..... 😉

• The_Goat
Taro schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 21:20:
@The_Goat USDT icm Bitfinex is inderdaad Tether. Kan je het nu nog ongedaan maken of ben je verplicht het KYC proces te voltooien?
Nee kan gewoon weer terug naar usd, kost wat fees, maar verder niet. Het ging me er meer om dat niemand zit te wachten op dat hele proces (kan zelfs weken duren staat erbij). Zal juridisch waarschijnlijk niet anders kunnen maar zo zullen heel veel mensen toch afwijken, bij binance is het met twee klikjes geregeld

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
RaptorXS schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 21:50:
Misschien tijd om je BTC even in usdt te zetten?

Edit: ook mooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7OGxvcyqVgUt2lD1bmsuSvHF_7A=/800x/filters:strip_icc()/f/image/h562xwBRdlBOWkU69hbe943n.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Bartvandelaar op 14-03-2020 23:37 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• RaptorXS
Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 22:00:
[...]

Je hebt zeker ook 128 closetrollen in je keldertje..... 😉
Nou nee, ben geen prepper behalve dat ik wel een voorraadje cash geld in huis heb, voor het geval dat. ;)

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-12 20:55
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:21:
[...]
Ik heb nog een voorraad liggen, mocht iemand hier nog wat nodig hebben. Zeer zuivere kwaliteit, 2 euro per gram.
[Afbeelding]
When shit hits the fan, everyone needs...

• Sahara
Las de tweet "Liquidity doesn't exist on Bitmex. There are zero large walls like there were before. Max size being 3 million.". Dat was mij ook opgevallen.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:38:
Las de tweet "Liquidity doesn't exist on Bitmex. There are zero large walls like there were before. Max size being 3 million.". Dat was mij ook opgevallen.
Zie ook de heatmap: https://bitcoinwisdom.io/the-heatmap

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ga toch maar eens tijdelijk wat geld van de exchanges afhalen voor de zekerheid. Heb echt geen idee wat er ons te wachten staat, maar weet wel dat ik het grootste gedeelte nu liever op mijn eigen rekening heb staan ipv. in USDT. Heb in het verleden al wel eens verzilverd via Coinbase, maar vond toen de kosten daarvan behoorlijk hoog. Is dat nog steeds zo bij Coinbase, of iemand een suggestie hoe ik dat goedkoper ergens anders kan doen?

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:45:
Ik ga toch maar eens tijdelijk wat geld van de exchanges afhalen voor de zekerheid. Heb echt geen idee wat er ons te wachten staat, maar weet wel dat ik het grootste gedeelte nu liever op mijn eigen rekening heb staan ipv. in USDT. Heb in het verleden al wel eens verzilverd via Coinbase, maar vond toen de kosten daarvan behoorlijk hoog. Is dat nog steeds zo bij Coinbase, of iemand een suggestie hoe ik dat goedkoper ergens anders kan doen?
Bl3p is misschien wel een goede keuze.

• Nopheros
Ik heb het op bitstamp in euro's staan, naar bitstamp is gratis maar terugboeken kost 3 euro.

• The_Goat
Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:38:
Komt wel weer zodra er een duidelijke range gemaakt is

• Sahara
Hopelijk de raad opgevolgd @Thommie.nl, BTC dumpt weer lekker, niet geheel onverwacht though.

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Via coinbase-pro naar fiat , is €0,15cent kosten..

• toilet_paper
  • Laatst online: 22-12 20:55
Sahara schreef op zondag 15 maart 2020 @ 00:09:
Hopelijk de raad opgevolgd @Thommie.nl, BTC dumpt weer lekker, niet geheel onverwacht though.
Had hier toch stiekempjes een high leverage long geopend op ~5300. Niet geliquideerd, maar had mijn SL niet ver boven liquidatiegrens staan. Hoopte op wat bounces tussen 5300 en 5500. Geld wat ik heb uitgespaard door niet naar de kroeg te gaan is pleite :| Had ik aardig dronken van kunnen worden. En ergens wist ik het. Dom he.

• .oisyn
  • Laatst online: 21:39

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
RaptorXS schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:35:
[...]

Nou nee, ben geen prepper behalve dat ik wel een voorraadje cash geld in huis heb, voor het geval dat. ;)
OpSec, bro!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12 15:40
Het is echt lang geleden dat ik in zo'n kort tijdvak zoveel meldingen kreeg van fikse dalingen en stijgingen vanuit mijn delta App.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
De gedachtes dat bitcoin juist gebruikt zou gaan worden in deze apocalyptische tijden kunnen ook wel de deur uit.

• Bartvandelaar
Wist niet dat Bitcoin ook ongesteld kon zijn.

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 15 maart 2020 @ 08:21:
Wist niet dat Bitcoin ook ongesteld kon zijn.
Ah vandaar die run om plee papier.

• Thommie.nl
Sahara schreef op zondag 15 maart 2020 @ 00:09:
Oh net gekeken, niets aan de hand toch😀.
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk maatja ik ben dan ook alles behalve een expert.

Als iedereen roept wow wat gaat het goed m00n..... kun je beter aan verkopen denken... nu is er net dik 4k zelfs 5 k af gegaan.... nou jou dan duef ik datvgokkie wel aan. M00n!😉

• The_Goat
Zal de meesten niet boeien, maar TA-wise is het wel interessant wat je nu als yearly low ziet, pak je bitmex, coinbase, binance, bitfinex, of een soort gewogen gemiddelde? Het scheelt allemaal nogal wat

Edit: je kan natuurlijk ook de candle body nemen ipv de wick

En de futures staan nu lager

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/qP1fA0md/

[ Voor 29% gewijzigd door The_Goat op 15-03-2020 10:04 ]

• Slux
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:01:
Zal de meesten niet boeien, maar TA-wise is het wel interessant wat je nu als yearly low ziet, pak je bitmex, coinbase, binance, bitfinex, of een soort gewogen gemiddelde? Het scheelt allemaal nogal wat

Edit: je kan natuurlijk ook de candle body nemen ipv de wick

En de futures staan nu lager

[Afbeelding]
Dat is zo ie zo al iets waar ik tegenaan loop met TA, en dan zit je ook nog met de pairs en dan heb je ook nog een Kraken met zijn mooie candle wicks beetje meer of minder zoomen dan kan je altijd wel een TA vinden die je past.

Denk dat je het beste de exchange kan pakken met de highest volume in dat geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 15-03-2020 10:14 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
En wat betekent dat?

Wat verwachten jullie van de opening van de stock markets morgen? Gaan deze verder in het rood of krijgen ze een oplevering na de maatregelen die vrijdag en dit weekend genomen zijn wereldwijd?

[ Voor 29% gewijzigd door radem205 op 15-03-2020 10:16 ]

• Bever!

Bever!

3

Die corona gevolgen gaan nog grotere vorm krijgen hoor, let maar op. Italie is een voorproef voor de rest van de EU. Aandelen en btc zullen wel volgen.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

radem205 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:14:
[...]

En wat betekent dat?

Wat verwachten jullie van de opening van de stock markets morgen? Gaan deze verder in het rood of krijgen ze een oplevering na de maatregelen die vrijdag en dit weekend genomen zijn wereldwijd?
VS heeft alle vluchten uit de UK verbannen. Wederom een mokerslag. Vakantieaanbieders annuleren alle vluchten, wat ook een signaal is. Het kan niet anders dat de beurs morgen wederom lager opent.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:18:
Die corona gevolgen gaan nog grotere vorm krijgen hoor, let maar op. Italie is een voorproef voor de rest van de EU. Aandelen en btc zullen wel volgen.
Toch raar aan de ene kant je zou juist verwachten dat een Bitcoin het tegenovergestelde zou doen.
Maar het mag van mij nog wel even zo door gaan, dit zijn weer gouden tijden voelt een beetje als 2016/17 zo.

• radem205
Slux schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:21:
[...]

Toch raar aan de ene kant je zou juist verwachten dat een Bitcoin het tegenovergestelde zou doen.
Maar het mag van mij nog wel even zo door gaan, dit zijn weer gouden tijden voelt een beetje als 2016/17 zo.
Net als de 'normale' beurzen is btc ook volledig gebaseerd op speculatie en sentiment. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat dus btc ook samen met de beurzen de afgrond ingaat. Ik ga maar eens aan de zijlijn toekijken. Voor mij is het dan wel de kunst om wanneer de koers omhoog gaat niet te gaan instappen.

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:26:
[...]

Net als de 'normale' beurzen is btc ook volledig gebaseerd op speculatie en sentiment. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat dus btc ook samen met de beurzen de afgrond ingaat. Ik ga naar eens aan de zijlijn toekijken. Voor mij is het dan wel de kunst om wanneer de koers omhoog gaat niet te gaan instappen.
Klopt en dan stappen de meeste in goud e.d. btc valt daar ook een beetje onder, alleen nu niet ik vraag mij ook af of het met dit virus te maken heeft en niet met die dump van o.a. die btc uit 2010.

Op de gewone beurs is het nu juist het moment om in te stappen als je voor de LT gaat je kan het laagste moment toch nooit timen.
ik ben zelf Vrijdag ook ingestapt na die crash van Donderdag met een potje LT en voor het daytraden, koersen die donderdag +/- -20% deden hadden Vrijdag weer een mooie bounce gemaakt ;)

Deze jongen heeft er wel een goede kijk op vanaf 6.39 .
YouTube: An Important Message To All Investors

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 15-03-2020 10:42 ]

• Bever!

Bever!

3

Slux schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:21:
[...]

Als mensen margin calls krijgen verkopen ze gewoon alles wat ze kunnen, geldt net zo voor goud en zilver.
Goud ging rond 2008 crisis ook bijna /2 en daarna keihard pas in de versnelling, ik denk dat dit nu ook zo zal zijn voor btc. Dus accumuleren :)

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:41:
[...]

Als mensen margin calls krijgen verkopen ze gewoon alles wat ze kunnen, geldt net zo voor goud en zilver.
Goud ging rond 2008 crisis ook bijna /2 en daarna keihard pas in de versnelling, ik denk dat dit nu ook zo zal zijn voor btc. Dus accumuleren :)
Dat gaat best lekker met deze volatiliteit :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52
Hier op $4200 er in gegaan, nu aan het beraden, wat te doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-12 23:34
ScreamGT schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:19:
[...]

VS heeft alle vluchten uit de UK verbannen. Wederom een mokerslag. Vakantieaanbieders annuleren alle vluchten, wat ook een signaal is. Het kan niet anders dat de beurs morgen wederom lager opent.
Beurshandelaren kijken altijd vooruit, en dit soort maatregelen zaten er al aan te komen. De vraag is dus of deze voorstellingen al in de koersen verwerkt zijn. We gaan het morgen vanzelf meemaken.

Ik heb nog een potje geld achter de hand mocht de bitcoin naar de 3k gaan, zodat ik goedkoop extra kan inslaan. En als de bitcoin vanaf nu alleen maar stijgt ben ik ook blij. Eigenlijk een win-win, wat het ook wordt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
KoffieAnanas schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:22:
[...]
Eigenlijk een win-win, wat het ook wordt.
Tenzij de koers nog lager gaat en daar nooit meer boven komt. Klinkt voor veel mensen als een optie die niet bestaat, maar je kunt er maar beter wel rekening mee houden. En als dat niet binnen 5-10 jaar is, zie je jezelf als 80-jarige (er van uitgaande dat een gemiddelde lezer daar nog 15-65 jaar bij vandaan is) nog in een wereld leven waarin we speculeren met Bitcoin of cryptocurrency? Ik niet.

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:35:
[...]

Tenzij de koers nog lager gaat en daar nooit meer boven komt. Klinkt voor veel mensen als een optie die niet bestaat, maar je kunt er maar beter wel rekening mee houden. En als dat niet binnen 5-10 jaar is, zie je jezelf als 80-jarige (er van uitgaande dat een gemiddelde lezer daar nog 15-65 jaar bij vandaan is) nog in een wereld leven waarin we speculeren met Bitcoin of cryptocurrency? Ik niet.
Tegen die tijd zijn er twee scenario's:
1. Cryptocurrencies worden wijdverspreid gebruikt en mensen die vroeg zijn ingestapt hebben allemaal een klein fortuin in hun crypto wallet.
2. Cryptocurrencies hebben gefaald en de waarde is 0 of dicht bij de 0.

Gezien hoe lang cryptocurrencies al bestaan en hoe laag de adoptie op dit moment is, schat ik de kans van scenario 2 hoger in dan scenario 1. Dit kan natuurlijk altijd veranderen door technologische verbeteringen waardoor cryptocurrencies makkelijker te gebruiken worden door de gemiddelde Jan met de pet.

Uiteraard hoop ik op scenario 1, anders zat ik niet in dit topic :P Maar ik zou zeker niet meer dan 10% van je bankrekeningsaldo in cryptocurrencies stoppen. Het is gewoon te risicovol op het moment, zelfs nu de prijs zo laag staat.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

Jeetje, 1 crash en men begint gelijk te speculeren of BTC over 80 jaar nog bestaat. Waar zijn de TA's om deze speculaties te verwerpen? Oh.. wacht :+

Zelf ben ik er van overtuigd dat cryptos nog een poos meegaan, in welke vorm? Geen idee. Er is in iedergeval nog heel veel mogelijk. BTC werd 100 eu waard, de wereld werd gek. Toen 1000 en een aantal jaar laten 10k. Who would have thought. Het verleden is geen garantie voor de toekomst, maar dit lijkt mij vrij duidelijk.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@ScreamGT Volgens mij trek je een verkeerde conclusie of heb je mijn bericht niet goed gelezen, dit riekt een beetje naar stemmingsmakerij.

Ik begon niet over het wel/niet bestaan van Bitcoin over 80 jaar ivm de crash. Ten eerste ging het erom dat als je zelf 80 bent of je verwacht dat we dan nog met de koers zitten te speculeren, dat staat volledig los van de crash. En ten tweede is er geen garantie dat de koers tov de huidige koers altijd weer een stuk hoger zal komen te liggen.

Dat laatste zeg je inderdaad ook, maar er zit een verschil tussen een levensduur van bijv. 10 jaar en 50 jaar.

• The_Goat
radem205 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:14:
[...]

En wat betekent dat?

In principe is dat een bearish signaal (er werd op het hoogtepunt van 10k+ top met een premium van +6% getrade).

Verwijderd

Bij meer mensen de 'markets' weg in Binance app (android)? Alleen spot en futures hier.

Lees overigens net dat Trump negatief is getest op COVID-19:

https://nos.nl/l/2327144

Wat wellicht van belang is omdat hij recent contact had gehad met enkele hoge piefen uit Brazilië die achteraf besmet bleken.

Wat dit gaat betekenen voor de markten maandag is afwachten.

[Edit:] trading pairs onder markets in de Binance app alweer weer terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2020 12:23 ]

• Slux
  • Niet online
Wat zie ik nu NANO on the move *O*
Eens kijken of ik die stash ook een beetje kan vergroten

Verwijderd

Slux schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:30:
Wat zie ik nu NANO on the move *O*
Eens kijken of ik die stash ook een beetje kan vergroten
Ik had meer van NANO verwacht. Had echt wel gedacht dat die wat meer had laten zien in de 10k range.

Wat niet is kan nog komen maar blijkbaar hoeft niemand die muntjes.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:40:
[...]

Ik had meer van NANO verwacht. Had echt wel gedacht dat die wat meer had laten zien in de 10k range.

Wat niet is kan nog komen maar blijkbaar hoeft niemand die muntjes.
Komt nog wel NANO is de future, veel beter dan een BTC alleen al de suply

Waar kan je NANO eigenlijk voor gebruiken ? :+

Mensen moeten nu toch wel het bitgrail verhaal vergeten zijn ? als de opper scammer TRX het lukt dan moet een NANO het zeker lukken.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:58:
[...]

Komt nog wel NANO is de future, veel beter dan een BTC alleen al de suply

Waar kan je NANO eigenlijk voor gebruiken ? :+

Mensen moeten nu toch wel het bitgrail verhaal vergeten zijn ? als de opper scammer TRX het lukt dan moet een NANO het zeker lukken.
Je kunt er snel en zonder fees mee betalen, maargoed ook want de kans is groot dat de waarde gehalveerd is wanneer je een betaling verricht :+

• Bartvandelaar
Ondertussen pompen we gewoon even omhoog. Go VET!

• The_Goat
Niet te enthousiast van een weekend pumpje worden ;)

Shorts gefilled op 5591, dump it :)

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik krijg een deja-vu... Vorige week zondag gingen we ook omhoog, tot we plots keihard omlaag gingen. |:(

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/YGAe2aCY/

Grappig, door die enorme dump valt het niet zo op, maar die 1H is echte en brute candle

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-12 23:34
Azer schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Tegen die tijd zijn er twee scenario's:
1. Cryptocurrencies worden wijdverspreid gebruikt en mensen die vroeg zijn ingestapt hebben allemaal een klein fortuin in hun crypto wallet.
2. Cryptocurrencies hebben gefaald en de waarde is 0 of dicht bij de 0.

Gezien hoe lang cryptocurrencies al bestaan en hoe laag de adoptie op dit moment is, schat ik de kans van scenario 2 hoger in dan scenario 1. Dit kan natuurlijk altijd veranderen door technologische verbeteringen waardoor cryptocurrencies makkelijker te gebruiken worden door de gemiddelde Jan met de pet.

Uiteraard hoop ik op scenario 1, anders zat ik niet in dit topic :P Maar ik zou zeker niet meer dan 10% van je bankrekeningsaldo in cryptocurrencies stoppen. Het is gewoon te risicovol op het moment, zelfs nu de prijs zo laag staat.
Ik zie blockchain langzaamaan steeds meer opduiken in productie, voor reallife gebruik, en het wordt steeds meer mainstream. Bitcoin is een geval apart. Persoonlijk investeer ik niets in bitcoin, maar alleen in altcoins waarvan ik verwacht dat ze steeds meer gebruikt gaan worden, mainstream en daarom nog jaren mee zullen gaan. Tevens hou ik nieuwe ontwikkelingen in de gaten. Ik geloof dus niet heilig in coins, en zelf heb ik teveel twijfels over bitcoin om hier in te investeren.

• Slux
  • Niet online
KoffieAnanas schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:42:
[...]

Ik zie blockchain langzaamaan steeds meer opduiken in productie, voor reallife gebruik, en het wordt steeds meer mainstream.
Heb je een paar voorbeelden ?

• radem205
Interessant:

Tweets kun je embedden he ;)

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 15-03-2020 14:52 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wie zit er zo bij? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJ_pzyXpaEaqDhgCLRth5jOmoc0=/f/image/YgD6kCdDklDgGErMpu47IZuf.png

• Slux
  • Niet online
Die foto is fake! kijk maar naar de grafieken alles staat in de plus.

• Matadores
  • Laatst online: 20:49
Wat zal al eerste gaan pumpen, bitcoin of altcoins?

• Bever!

Bever!

3

Matadores schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:59:
Wat zal al eerste gaan pumpen, bitcoin of altcoins?
Geen van beiden

• Matadores
In de toekomst wel.

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
We gaan deze week nog wel 3K zien.

• Cryptoma
  • Laatst online: 19-03-2021
Hallo iedereen, hier ben ik weer even, ik heb een probleem met ledgerlive . Heb een nano s en wil wat btc van ledger naar exange sturen om een stoploss te zetten. Maar... mijn ledgerlive app (desktop) geeft geen sjoege, ik kreeg eerst een ‘ oops somthing went wrong’ maar nu helemaal niets meer.
Ook aansluiten ledger zelf biedt geen soelaas.
Is dit een bekend probleem.? En weet iemand raad?
Zit ik op het juiste forum?

• Cryptoma
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik had net geüpdatet naar de nieuwste versie

• Tominatie
  • Niet online
mengenli schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:44:
We gaan deze week nog wel 3K zien.
Heb corona eerder behoorlijk onderschat en afgedaan als een griepje, nu denk daar ook anders over. Als Nederland(ers) zich zo egoïstisch blijven instellen als ik voorheen deed krijgen we Italië taferelen maar dan erger.

1100 IC bedden en ook niet onbeperkt beademingsapparatuur. We moeten er alles aandoen om dit virus in te dammen en zorgen dat het zich niet blijft verspreiden. Belachelijk daarom dat horeca nog gewoon open blijft in Nederland en ik zo gewoon weer op werk verwacht wordt.

Als 't zich zo blijft ontwikkelen denk ik dat 3K soon ook een feit gaat zijn. Zero. Rekt.

[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 16-03-2020 14:16 ]

• Matadores
Mooi, bijkopen dus!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:16:
Lees overigens net dat Trump negatief is getest op COVID-19:

https://nos.nl/l/2327144

Wat dit gaat betekenen voor de markten maandag is afwachten.
Dat Trump uit z'n nek lult was mij al duidelijk.
Ik ben bang dat er nog veel hardere klappen komen als iedereen doorheeft dat Amerika totaal onvoorbereid is door kop in t zand politiek én n ontoereikend zorgstelsel.

Ik lul ook zomaar wat

• Nopheros
shovelhead1340 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:15:
[...]

Dat Trump uit z'n nek lult was mij al duidelijk.
Ik ben bang dat er nog veel hardere klappen komen als iedereen doorheeft dat Amerika totaal onvoorbereid is door kop in t zand politiek én n ontoereikend zorgstelsel.
Hopelijk beginnen de amerikanen deze week eigenlijk masaal te testen zodat de verspreiding goed zichtbaar wordt. Gaan we nog een stukje omlaag, iig met aandelen.

• shovelhead1340
Ik vraag me ten eerste al af of ze die massale testen voor elkaar krijgen maar ben daarna eigenlijk vooral benieuwd wat ze gaan doen als er een vollediger beeld is van de besmettingen.
Ik verwacht dat dat er al veel meer zijn dan het zorgsysteem daar kan verwerken.

Maar ik ben zeker geen expert dus we gaan t zien

Ik lul ook zomaar wat

• Slux
  • Niet online
Volgens mij moeten jullie in dit topic zijn
[ZT] Nieuwe variant van coronavirus, veroorzaakt Covid-19 #2

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:10
Luitjes ik heb de zoek functie gebruikt maar kon niet zo snel een antwoord vinden op de onderstaande vraag.

is het mogelijk om op kraken een stop limit order te plaatsen?
een stop loss is te gebruiken maar execute dan als een market order, vind ik nogal riskant...

Nu is wel de optie "condition close" te gebruiken maar wordt daar niet veel wijzer van.

Eigen ben ik opzoek naar dezelfde functie als bij coinbase.pro. Hier kan je namelijk een stopprice opgeven in combinatie met een limit order (hoe ik dit interpreteer is dat je een verkooprange definieert, waarbij de limit order de ondergrens is)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Berry powel Een stop limit sell order met flink lage limit is nagenoeg hetzelfde als een market order. Voordeel is dat je zeker weet dat je van je muntjes af bent. Ik zou er persoonlijk niet te moeilijk over doen.

• shovelhead1340

Ik lul ook zomaar wat

• The_Goat
Zojuist verplichte vakantie gekregen van Rutte. Dan maar traden

• shovelhead1340
The_Goat schreef op zondag 15 maart 2020 @ 17:10:
Zojuist verplichte vakantie gekregen van Rutte. Dan maar traden
Hier ook, maar dan lekker aan de motor sleutelen :)

Ik lul ook zomaar wat

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tominatie schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:52:
[...]

Heb corona eerder behoorlijk onderschat en afgedaan als een griepje, nu denk daar ook anders over. Als Nederland(ers) zich zo egoïstisch blijven instellen als ik voorheen deed krijgen we Italië taferelen maar dan erger.

1100 IC bedden en ook niet onbeperkt beademingsapparatuur. We moeten er alles aandoen om dit virus in te dammen en zorgen dat het zich niet blijft verspreiden. Belachelijk daarom dat horeca nog gewoon open blijft in Nederland en ik zo gewoon weer op werk verwacht wordt.

Als 't zich zo blijft ontwikkelen denk ik dat 3K soon ook een feit gaat zijn. Zero. Rekt.
Je krijgt vrij :+

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Berry powel schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:35:
Nu is wel de optie "condition close" te gebruiken maar wordt daar niet veel wijzer van.
Condition close is een order dat wordt geplaatst direct nadat je eerste order werd uitgevoerd. Je kan dan opnieuw kiezen voor limit order, stop loss en nog 2 opties. Ik gebruik het af en toe, is handig :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:38
shovelhead1340 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 17:24:
[...]

Hier ook, maar dan lekker aan de motor sleutelen :)
ik werk thuis en mijn vrouw moet ook thuis werken van de baas gezelligggggggggggggg :+

• RaptorXS
bie100 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 18:20:
[...]

ik werk thuis en mijn vrouw moet ook thuis werken van de baas gezelligggggggggggggg :+
Werken, je bedoelt... de loonslaaf uithangen?
Nah, die tijd hebben we gehad hier. ;)
Ben wel benieuwd hoe het aankomende week met de crypto's gaat, ben er niet gerust op.

• A87
  • Niet online

A87

Scholen dicht om btc te pompen.. 5k wat is dat voor een prijs man

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 15-03-2020 18:48 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:38
RaptorXS schreef op zondag 15 maart 2020 @ 18:32:
[...]

Werken, je bedoelt... de loonslaaf uithangen?
Nah, die tijd hebben we gehad hier. ;)
Ben wel benieuwd hoe het aankomende week met de crypto's gaat, ben er niet gerust op.
werk al 20 jaar niet meer voor een baas :P hou wel van loon ja ;)

• shovelhead1340
Nu alle crypto omzetten in aandelen Netflix! Die gaan sky high de komende tijd *O*

Ik lul ook zomaar wat

• Slux
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:02:
Nu alle crypto omzetten in aandelen Netflix! Die gaan sky high de komende tijd *O*
En luiers, babyvoeding, en alles wat met baby's te maken heeft, over een maand of 10 hebben we weer een geboorte explosie.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En Disney ivm Disney+, die gaan veel films eerder online zetten :)

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:05:
[...]

En luiers, babyvoeding, en alles wat met baby's te maken heeft, over een maand of 10 hebben we weer een geboorte explosie.
Fijn dat je er weer bent hier, en ja... waarschijnlijk een hoop kerstkindjes als het zo doorgaat. ;)
Pagina: 1 ... 81 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!