Hier stonden mensen hun wagen helemaal vol te mikken met water en plee papier, geloof me ,mongolen heb je hier ook.PilatuS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:06:
Op Fox "News" gaat het ook weer goed:
[Afbeelding]
Stelletje mongolen daar.
Op het journaal een tokkie die wc papier had ingekocht voor een maand of 2. Tja.
Noord Korea had het over een kerstcadeau wat volgens deze meneer misschien wel dit kan zijnReinout W schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:09:
[...]
North Korean bio wepon.
Dat is een nieuwe.
Fox News doet alleen extreem veel schade door niets anders te doen dan propaganda te verspreiden. Dit doen ze al heel lang en heel extreem. Trump is ook de beste president ooit volgens hun en kan niets verkeerd doen. Ik weet nog een verhaal van Fox News dat ze 2 weken lang iedere keer achter elkaar hadden. Namelijk dat er No-Go zones in de EU zijn waar Moslims de Sharia hebben en waar de politie niet durft te komen. Niets van waar natuurlijk, maar daar was het 2 weken lang constant op het "nieuws". Zo zorg je wel voor nog meer haat en dat maakt ze zo schadelijk aangezien er te veel mensen naar kijken die alles wat daar wordt gezegt als waarheid zien.twain4me schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:10:
[...]
Hier stonden mensen hun wagen helemaal vol te mikken met water en plee papier, geloof me ,mongolen heb je hier ook.
Zo praten ze daar over Trump: YouTube: Fox News vs. North Korean State TV | The Daily Show
Vrijmibo gehad? wat een nuances.... 
edit: "mongolen en tokkies"
edit: "mongolen en tokkies"
[ Voor 26% gewijzigd door raceneus968 op 13-03-2020 21:18 ]
Jup, maar de echte *censuur* zijn niet de makers, die weten zelf wel dat het BS is.PilatuS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:16:
[...]
Noord Korea had het over een kerstcadeau wat volgens deze meneer misschien wel dit kan zijn![]()
[...]
Fox News doet alleen extreem veel schade door niets anders te doen dan propaganda te verspreiden. Dit doen ze al heel lang en heel extreem. Trump is ook de beste president ooit volgens hun en kan niets verkeerd doen. Ik weet nog een verhaal van Fox News dat ze 2 weken lang iedere keer achter elkaar hadden. Namelijk dat er No-Go zones in de EU zijn waar Moslims de Sharia hebben en waar de politie niet durft te komen. Niets van waar natuurlijk, maar daar was het 2 weken lang constant op het "nieuws". Zo zorg je wel voor nog meer haat en dat maakt ze zo schadelijk aangezien er te veel mensen naar kijken die alles wat daar wordt gezegt als waarheid zien.
Zo praten ze daar over Trump: YouTube: Fox News vs. North Korean State TV | The Daily Show
Klopt, de makers zijn nog veel erger. Domme mensen heb je overal, maar bewust daar haat verspreiden is wat next level kwaad.twain4me schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:19:
[...]
Jup, maar de echte mongolen zijn niet de makers, die weten zelf wel dat het BS is.
Het ergere is misschien wel dat de makers van het virus geen verantwoordelijk nemen voor de schade.. In ieder geval nu nog niet, en ik denk ook niet dat dat moment gaat komen..PilatuS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:21:
[...]
Klopt, de makers zijn nog veel erger. Domme mensen heb je overal, maar bewust daar haat verspreiden is wat next level kwaad.
Stomme vleermuizen inderdaad.Reinout W schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:24:
[...]
Het ergere is misschien wel dat de makers van het virus geen verantwoordelijk nemen voor de schade.. In ieder geval nu nog niet, en ik denk ook niet dat dat moment gaat komen..
Reinout W schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:24:
[...]
Het ergere is misschien wel dat de makers van het virus geen verantwoordelijk nemen voor de schade.. In ieder geval nu nog niet, en ik denk ook niet dat dat moment gaat komen..
Fox is de enige news zender die ze niet als domme redneck wegzet, dus ja, daar luisteren ze naar.PilatuS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:21:
[...]
Klopt, de makers zijn nog veel erger. Domme mensen heb je overal, maar bewust daar haat verspreiden is wat next level kwaad.
De oorzaak is dat altijd alles in de USA ons tegen hun is. Het is veel makkelijker overtuigd te zijn van je gelijk als je ervanuit gaat dat je "tegenstander" dom of corrupt is.
Nee, nee, jullie zitten er helemaal naast. Dit is God's straf voor abortus.
Luke Dashjr. Bitcoin Core dev. Religious retard.
I would not be surprised if the coronavirus is punishment for abortion.
— Luke Dashjr (@LukeDashjr) 13 maart 2020
Especially considering how young children are apparently not harmed.
Luke Dashjr. Bitcoin Core dev. Religious retard.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik weet niet of dat helemaal waar is. Tuurlijk zijn er zenders die het doen, maar er zijn er ook die gewoon objectieve feiten op hun zender hebben zonder te wijzen naar rednecks.twain4me schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:28:
[...]
Fox is de enige news zender die ze niet als domme redneck wegzet
Verder eens met wat je verder zegt
Ah kijk, hier is het plan om Corona uit te bannen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:49:
[Afbeelding]
Dat vind ik iets te kort door de bocht. In China eet men vleermuizen naast zo'n beetje alles dat zich voortbeweegt zoals men in delen van Afrika nog steeds bushmeat eten. Dat zijn risicofactoren die hiertoe kunnen leiden en die in de rest van de wereld zo goed als uitgebannen zijn. We gaat toch ook niet de Fugu de schuld geven als er doden vallen? Zelfs in Japan vallen er ondanks de bekendheid met de gevaren en deskundigheid van chefs bijna jaarlijks doden en belandden tientallen in het ziekenhuis. Over alcohol kan je ook het nodige zeggen maar toch kiezen we er voor om de mensen die het tot zich nemen en zich niet als modelburger gedragen keihard aan te pakken en worden ook kroegen op hun verantwoordelijkheid gewezen of zeg je dan ook dat je alcohol maar stom vind?
In plaats van een zwamverhaal te verspreiden kun je beter wat bitcoin bijkopen.RaptorXS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:25:
[...]
Gelukkig hebben wij Pinokkio Rutte.
De lagere/middelbare scholen blijven open want weinig besmettingsgevaar bij kinderen.
Oja, breng je {klein)kinderen niet naar opa/oma, ivm een hoger besmettingsgevaar bij oudjes.
Ze liegen allemaal.
ontopic:nog niks gekocht of bijgekocht, ik zie het even aan op cryptogebied.
XRP = trash
Ik zal de Vegeta memes alvast afstoffen. Dat kan niet lang meer duren..oisyn schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:49:
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door sampoo op 13-03-2020 22:34 ]
Kijk deze anders even: YouTube: Why new diseases keep appearing in China
Ik vind dat China hier toch zeker wat te valt verwijten gezien de kennis die ze hadden met SARS. Nu is het met Corona waarschijnlijk precies zo gegaan en dat terwijl de markten waardoor het waarschijnlijk is gekomen eerst gesloten waren door SARS. Die opnieuw openen hadden ze niet moeten doen. Als ze nu weer niets doen hebben we over 5 jaar weer precies hetzelfde.
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 13-03-2020 22:29 ]
Hopelijk gaan ze er nu echt mee stoppen. Maar ik erger me misschien ook iets te veel als gesuggereerd wordt dat China een willekeurig slachtoffer was die dit niet had kunnen zien aankomen.PilatuS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:27:
[...]
Kijk deze anders even: YouTube: Why new diseases keep appearing in China
Ik vind dat China hier toch zeker wat te valt verwijten gezien de kennis die ze hadden met SARS. Nu is het met Corona waarschijnlijk precies zo gegaan en dat terwijl de markten waardoor het waarschijnlijk is gekomen eerst gesloten waren door SARS. Die opnieuw openen hadden ze niet moeten doen. Als ze nu weer niets doen hebben we over 5 jaar weer precies hetzelfde.
@sampoo is dat niet die naam van die aap van Boes Boes?
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Vind ik ook hoor. Wat een barbaren. Ze kunnen daar beter massaal dieren fokken in megastallen van 15 hoog en die dieren na een paar maanden op grote schaal afslachten in horror vlees fabrieken zoals wij beschaafde westerlingen doen.sampoo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:19:
[...]
Dat vind ik iets te kort door de bocht. In China eet men vleermuizen naast zo'n beetje alles dat zich voortbeweegt zoals men in delen van Afrika nog steeds bushmeat eten. Dat zijn risicofactoren die hiertoe kunnen leiden en die in de rest van de wereld zo goed als uitgebannen zijn. We gaat toch ook niet de Fugu de schuld geven als er doden vallen? Zelfs in Japan vallen er ondanks de bekendheid met de gevaren en deskundigheid van chefs bijna jaarlijks doden en belandden tientallen in het ziekenhuis. Over alcohol kan je ook het nodige zeggen maar toch kiezen we er voor om de mensen die het tot zich nemen en zich niet als modelburger gedragen keihard aan te pakken en worden ook kroegen op hun verantwoordelijkheid gewezen of zeg je dan ook dat je alcohol maar stom vind?
Als ze er dan ook nog voor betalen met crypto zou helemaal netjes zijn.
[foutje, ging iets mis]
[ Voor 89% gewijzigd door KoffieAnanas op 13-03-2020 22:41 ]
Geen relatie.Bartvandelaar schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:34:
@sampoo is dat niet die naam van die aap van Boes Boes?
Ze wisten precies hoe SARS was onstaan. Ze nemen de oorzaak weg en later laten ze de oorzaak weer toe. Al die verschillende levende dieren bij elkaar met heel veel mensen schreeuwt om een nieuw virus. Wat ze daar doen geeft virussen de perfecte plek om van dier naar dier te gaan, te muteren en dan gelijk een boel mensen te infecteren. Ik vind het heel erg slecht van China dat ze met die kennis niets hebben gedaan en we nu weer zo'n virus hebben. Doen ze nu weer niets dan is de volgende een kwestie van tijd, niets meer.sampoo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:33:
[...]
Maar ik erger me misschien ook iets te veel als gesuggereerd wordt dat China een willekeurig slachtoffer was die dit niet had kunnen zien aankomen.
Als het aankomt op virussen kunnen ze dat inderdaad beter zo doen jaVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:36:
[...]
Vind ik ook hoor. Wat een barbaren. Ze kunnen daar beter massaal dieren fokken in megastallen van 15 hoog en die dieren na een paar maanden op grote schaal afslachten in horror vlees fabrieken zoals wij beschaafde westerlingen doen.
China heeft oude tradities die moeilijk uit te bannen zijn zonder onrust onder de bevolking. Ik denk dat er langzaamaan wel iets verandert, maar te traag. Zelfde geldt voor ivoor e.d. Daar moet eens een keer hard tegenop getreden worden, maar helaas doet China dat nog steeds niet. Iets met tradities... Daar hebben wij ook wat ervaring mee in Nederland, alleen zijn die niet zo schadelijk voor de mensheid als geheel.
Los daarvan, we lijken rustig het weekend in te gaan. Dus wellicht toch steady richting de 6k en geen dump naar 3k.
Los daarvan, we lijken rustig het weekend in te gaan. Dus wellicht toch steady richting de 6k en geen dump naar 3k.
[ Voor 9% gewijzigd door KoffieAnanas op 13-03-2020 22:42 ]
Dat was achteraf gezien geen gekke gok.Swaha schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:41:
Heb wat buyorders gezet voor ETH rond 86 usd, en LTC rond 25 usd. Ga nu slapen, sta er niet raar van te kijken dat ze morgenvroeg gehit zijn.

BTC gaat nu best wel lekker omhoog overigens!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
De afgelopen weken heb ik een paar keer langs zien komen dat 3, 5 of 6k echt niet zou gebeuren, nee, de koers zou weer mooi omhoog gaan en wat dachten de mensen wel die een lagere koers voorspelden. Ik hoop dat iedereen na de afgelopen dagen beseft dat 2k of 3k morgen ook prima mogelijk is, maar 15k over 2-3 maanden ook. En het gaat mij er niet om dat iemand dit voorspeld heeft of gelijk of ongelijk heeft, het gaat mij erom dat we elkaar respecteren en beseffen dat de Bitcoin koers (en cryptocurrency in het algemeen) erg volatiel kan zijn.
TA voorspelt niets, het toont echter wel bepaalde niveaus aan waar je rekening mee kunt houden. De onderste lijn van de triangle heeft het dus helaas niet volgehouden, maar de MA200 dient wel wederom als support. Dat betekent niet dat de koers niet weer verder kan dalen, of dat de Bitcoin koers zal stijgen, maar veel bots houden wel rekening met dit soort levels en indicatoren. Keer op keer zie je dat koersen terugveren naar bepaalde niveaus.
Voor sommigen: Ja, de koers kan omhoog of omlaag, dat is correct. Voor de anderen: De MA200 is al vele jaren een bodem voor Bitcoin, heel vaak met een enorme wick eronder, maar de Bitcoin koers herstelt zich doorgaans altijd weer boven dit niveau. Ik speel hier dus nu op in en hoop dat niet hetzelfde gebeurt als met de onderkant van de triangle

TA voorspelt niets, het toont echter wel bepaalde niveaus aan waar je rekening mee kunt houden. De onderste lijn van de triangle heeft het dus helaas niet volgehouden, maar de MA200 dient wel wederom als support. Dat betekent niet dat de koers niet weer verder kan dalen, of dat de Bitcoin koers zal stijgen, maar veel bots houden wel rekening met dit soort levels en indicatoren. Keer op keer zie je dat koersen terugveren naar bepaalde niveaus.
Voor sommigen: Ja, de koers kan omhoog of omlaag, dat is correct. Voor de anderen: De MA200 is al vele jaren een bodem voor Bitcoin, heel vaak met een enorme wick eronder, maar de Bitcoin koers herstelt zich doorgaans altijd weer boven dit niveau. Ik speel hier dus nu op in en hoop dat niet hetzelfde gebeurt als met de onderkant van de triangle

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 13-03-2020 23:17 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Mwha, zwamverhaal? Dat is uw woordkeuze...wacht maar eens af wanneer de scholen gaan sluiten in NL.Mr_Ripple schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:20:
[...]
In plaats van een zwamverhaal te verspreiden kun je beter wat bitcoin bijkopen.![]()
En nee, heb nog niks bijgekocht., als de BTC weer onder de 4K duikt dan wel.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 14-03-2020 00:50 ]
Zou dat nog veel uitmaken voor BTC? Er zijn al meerdere landen waar de scholen dicht zijn dus waarom een sluiting van onze scholen nog iets met de prijs doen?RaptorXS schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 00:46:
[...]
....wacht maar eens af wanneer de scholen gaan sluiten in NL.
Heftigere maatregelen in USA hebben veel meer impact volgens mij.
Ik lul ook zomaar wat
Zitten er mensen nog volledig in fiat in de hoop dat de koers nog verder daalt?
- Taro
- Niet online
Ik in ieder geval niet en ik heb gisteravond weer bijgekocht met extra fiat. Onder de 4k doe ik dat weer, onder de 3k eventueel weer en hopelijk hoef ik dat onder de 2k en 1k niet ook nog eens te doen. Aan de andere kant klinkt dat op zich ook wel prima, mits Bitcoin daarna weer een stijgende lijn inzet uiteraardradem205 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:39:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De bitcoin miners zullen het zwaar hebben en dan moet de halving nog komen.
Zal vast wel ergens iemand in zijn ivoren torrentje een grote buy order plaatsen om de pijs omhoog te krijgen, ik hoop dat het nog even duurt want dan kan ik nog even extra muntjes accumuleren.
Zal vast wel ergens iemand in zijn ivoren torrentje een grote buy order plaatsen om de pijs omhoog te krijgen, ik hoop dat het nog even duurt want dan kan ik nog even extra muntjes accumuleren.
- Taro
- Niet online
Beide de dip trok mij over de streep en van 4 maanden geen crypto trading werd ik ook niet echt gelukkig, ik pak het alleen iets anders aan, geen +/-18 uur per dag meer traden en wat meer bezig zijn met het normale leven.Taro schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:01:
@Slux Welkom terug!
Tijdelijk ivm de dip, of principes aan de kant gezet?
Verwijderd
Normaal is ook maar normaal, je kan altijd nog langs de Brijder. Ook als miljardair.Slux schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:14:
[...]
Beide de dip trok mij over de streep en van 4 maanden geen crypto trading werd ik ook niet echt gelukkig, ik pak het alleen iets anders aan, geen +/-18 uur per dag meer traden en wat meer bezig zijn met het normale leven.
Shit. Ik wil zo graag 1 BTC in mijn PF hebben.... 5k is veel geld, maar 9 nog meer. Dilemma.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Fyi, antilichaam is gevonden tegen corona door erasmus.
Nu nieuws in nederland als dit uitkomt...... pieuw boel omhoog?
Ik ben all in net gegaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 14-03-2020 10:02 ]
"Er is een aantal kanttekeningen te maken. Het antilichaam moet nog op mensen worden getest, wat maanden duurt. Ook is het onderzoek nog niet beoordeeld door vakgenoten. Dat gebeurt op dit moment. Als die het goedkeuren, dan wordt het naar verwachting gepubliceerd in het vooraanstaande wetenschappelijke tijdschrift Nature."Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 10:01:
Fyi, antilichaam is gevonden tegen corona door erasmus.
Duurt dus nog een hele tijd. Of te wel, crisis is nog lang niet over.
Zero.
Daar ben ik nog vaste klant, al die instanties staan ook standaard bij mij onder de speed dailVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:55:
[...]
Normaal is ook maar normaal, je kan altijd nog langs de Brijder. Ook als miljardair.
Relatiehulp
Brijder
Zelfmoord preventie
Psychiater voor de medicijnen
Psycholoog voor het wekelijkse praatje
Voedselbank
WSNP
WMO
Buitenvrouwtje
Verwijderd
Maar, het is wel een hele positieve ontwikkeling! En je weet hoe dat gaat...Pelox schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 10:06:
[...]
"Er is een aantal kanttekeningen te maken. Het antilichaam moet nog op mensen worden getest, wat maanden duurt. Ook is het onderzoek nog niet beoordeeld door vakgenoten. Dat gebeurt op dit moment. Als die het goedkeuren, dan wordt het naar verwachting gepubliceerd in het vooraanstaande wetenschappelijke tijdschrift Nature."
Duurt dus nog een hele tijd. Of te wel, crisis is nog lang niet over.
15k vanmiddag 17:00.
Ik wel. Maar ik heb geen idee natuurlijk.radem205 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:39:
- Taro
- Niet online
Je zou hier DCA (Dollar Cost Averaging) kunnen toepassen. Nu bijv. 25% van het restant overbruggen, na een verdere daling nog 25%, etc. en stijgt Bitcoin dan zou je hetzelfde kunnen doen. Dat is in ieder geval goedkoper dan op 9k inkopen, maar achteraf gezien kan het natuurlijk altijd optimaler en nóg lager/beter.ScreamGT schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:59:
Shit. Ik wil zo graag 1 BTC in mijn PF hebben.... 5k is veel geld, maar 9 nog meer. Dilemma.
Verwijderd
Ik denk dat we pas verder zakken wanneer er slecht nieuws komt uit Amerika. (President plat, pandemie met grote hysterie en paniek)
Europa en China liggen al plat. Afrika heeft weinig invloed op de markt, dus persoonlijk denk ik dat alles valt of staat met de toestand in Amerika.
Er is nu een state of emergency dus schijnveiligheid.
Fragiele situatie, ik ben zonet ingestapt met 50% van wat ik klaar had gezet op Bitvavo.
Dus waarschijnlijk gaan we straks 30% down, koop ik dan met de overige 50% in, en gaan we vanuit daar nog eens -90%.
Europa en China liggen al plat. Afrika heeft weinig invloed op de markt, dus persoonlijk denk ik dat alles valt of staat met de toestand in Amerika.
Er is nu een state of emergency dus schijnveiligheid.
Fragiele situatie, ik ben zonet ingestapt met 50% van wat ik klaar had gezet op Bitvavo.
Dus waarschijnlijk gaan we straks 30% down, koop ik dan met de overige 50% in, en gaan we vanuit daar nog eens -90%.
Ik zit nog volledig in fiat. Eigenlijk is dat niet uit te leggen met deze prijzen. Vandaag toch maar met 25% instappen.Taro schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:44:
[...]
Ik in ieder geval niet en ik heb gisteravond weer bijgekocht met extra fiat. Onder de 4k doe ik dat weer, onder de 3k eventueel weer en hopelijk hoef ik dat onder de 2k en 1k niet ook nog eens te doen. Aan de andere kant klinkt dat op zich ook wel prima, mits Bitcoin daarna weer een stijgende lijn inzet uiteraard
Verwijderd
Ik ga vandaag waarschijnlijk ook voorzichtig instappen met BCH.
We zitten erg laag, maar niet zeker of we nog veel lager gaan. En als we dat toch doen kan ik altijd nog bijkopen.
Ben er iets meer dan een jaar uit geweest. Gaat toch weer kriebelen
We zitten erg laag, maar niet zeker of we nog veel lager gaan. En als we dat toch doen kan ik altijd nog bijkopen.
Ben er iets meer dan een jaar uit geweest. Gaat toch weer kriebelen
Verwijderd
Stap maar lekker in jongens.
President Trump, die de noodtoestand uit roept. Gevolg, de aandelenmarkt stijgt met 10%. Dit soort bewegingen, aangeslingerd door de handelaren, dient men ernstig te wantrouwen.
Men probeert de particuliere belegger te bewegen, gebruik te maken van dit buitenkansje. De professionals maken gebruik van deze argeloosheid, door op elke piek, te verkopen.
Chaos in het kippenhok.
Dit virus is voorlopig nog te onvoorspelbaar.
Denk nog even goed na, ipv die random grafieken van onze self-proclaimed "TA-experts" te volgen.
President Trump, die de noodtoestand uit roept. Gevolg, de aandelenmarkt stijgt met 10%. Dit soort bewegingen, aangeslingerd door de handelaren, dient men ernstig te wantrouwen.
Men probeert de particuliere belegger te bewegen, gebruik te maken van dit buitenkansje. De professionals maken gebruik van deze argeloosheid, door op elke piek, te verkopen.
Chaos in het kippenhok.
Denk nog even goed na, ipv die random grafieken van onze self-proclaimed "TA-experts" te volgen.
We hadden het over crypto, crypto is niet 10% gestegen en staat juist geweldig laag. Met een klein deel van je geld nu instappen is helemaal niet verkeerd vanuit een strategisch oogpunt. Zolang je maar cash overhoudt om later bij te kopen mocht het naar beneden gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:16:
Chaos in het kippenhok.
Een paar weken geleden heb ik alles verkocht toen ETH op 268 dollar stond. Staat nu op 126, met 20% a 25% nu instappen lijkt me prima.
Je staat pas dom te kijken als volgende week het aantal infecties stabiliseerd en BTC op 8k staat.
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 14-03-2020 11:29 ]
Verwijderd
Ja want het is inderdaad wel gebleken afgelopen dagen dat crypto compleet onafhankelijk is en totaal z'n eigen weg gaat 
"Geweldig laag". Ik weet niet hoelang jij er al in zit, maar ga nog even de geschiedenis na.
"Geweldig laag". Ik weet niet hoelang jij er al in zit, maar ga nog even de geschiedenis na.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2020 11:26 ]
Precies, kijk even een maandje terug ofzo? Ik zeg nergens dat het nooit lager heeft gestaan? Maar als je alleen maar blijft wachten totdat je goed nieuws te horen krijgt (en de rest van de wereld dat dus ook hoort) dan ben je rijkelijk laat met instappen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:25:
Ja want het is inderdaad wel gebleken afgelopen dagen dat crypto compleet onafhankelijk is en totaal z'n eigen weg gaat
Maar slaap gerust verder
Nederlandse fondsen zijn gisteren nagenoeg gelijk gebleven of zelfs gezakt na een intraday opleving van gemiddeld 10%. Kijk bijvoorbeeld even naar Shell, van 28 euro naar 13 gisterochtend, 14,50 gistermiddag en hij eindigde op 12,66. Kan die nog lager? Natuurlijk. Kan zelfs Shell failliet, natuurlijk maar niet aannemelijk. Ik koop momenteel iedere dip van 50+ cent bij op Shell, laatste keer op 12,75 gekocht. Voorlopig zit ik comfortabel met een positie die niet ver van de huidige koers af ligt. Met geld dat ik niet nodig heb.. Gedwongen moeten verkopen is namelijk ook een reden dat alles zo hard is gedaald. Genoeg mensen die met VBR hebben belegd en nu in de problemen komen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:16:
Chaos in het kippenhok.
Ook niet heel vreemd dat ieder positief bericht aangegrepen wordt om enig herstel te laten plaatsvinden, we zijn de afgelopen weken enorm onderuit gegaan.
Beleggen is wat dat betreft op een zo goed mogelijk moment tegen de markt in gaan. Uiteraard moet je niet nu al all-in gaan, maar DCA toepassen. Geldt voor crypto ook.
Als je alleen maar in complottheorieën denkt is beleggen wellicht niet wat voor jou of zit je er met te veel geld in waardoor de emotie het overneemt van de ratio.
Verwijderd
Is goed, ik zie volgende week de samenhorigheid van het posten cringy memes wel weer voorbij komen zodat het idee dat je niet de enige bent die geld verdampt heeft enigszins verzacht wordt.
Verwijderd
Ik heb er al een paar klaarstaanVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:34:
Is goed, ik zie volgende week de samenhorigheid van het posten cringy memes wel weer voorbij komen zodat het idee dat je niet de enige bent die geld verdampt heeft enigszins verzacht wordt.
Deze bijvoorbeeld:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2020 11:40 ]
Het virus is wel voorspelbaar het is de massa hysterie en media die het onvoorspelbaar maakt.
Verwijderd
@Verwijderd ik kan het overigens wel waarderen dat je enig tegengeluid in deze echokamer gooit. Dat is nooit verkeerd in mijn optiek.
Het lijkt erop dat BTC nog wel iets verder naar beneden wil op moment. Als we dit weekend weer een stuk naar beneden gaan koop ik voor 20/25% in.
Ok ben dus flink all in..... ruim 6 BTC op 5320 USD gekocht.
Tis een flinke gok, maar als het Erasmus nieuws de mainstream bereikt is het flink kassa.
Na de voorzienen stijging knal ik over op ICX/AION want die komen er meestal vlak achteraan.
Kriebelt ook wel nu om wat XRP te kopen maargoed eerst de focus op BTC en of flink de sjaak, of de Bahama's opkopen:)!
Hit en run en dan uitbetalen:)
Tis een flinke gok, maar als het Erasmus nieuws de mainstream bereikt is het flink kassa.
Na de voorzienen stijging knal ik over op ICX/AION want die komen er meestal vlak achteraan.
Kriebelt ook wel nu om wat XRP te kopen maargoed eerst de focus op BTC en of flink de sjaak, of de Bahama's opkopen:)!
[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 14-03-2020 12:02 ]
Hoop het voor je, echter je bedoeld dit nieuws denk ik?Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:00:
"Een medicijn tegen corona is niet snel te verwachten. Ja, Nederlandse wetenschappers hebben een antistof gevonden tegen het virus, maar van een doorbraak is nog geen sprake."
Vind ik nog niet echt heel overtuigend
Verwijderd
En het is zeker ook de schuld van de Rabobank?Slux schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:37:
[...]
Het virus is wel voorspelbaar het is de massa hysterie en media die het onvoorspelbaar maakt.
Volgens mij hadden we gister in dit topic al geconcludeerd dat het de schuld van Noord Korea is.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:06:
[...]
En het is zeker ook de schuld van de Rabobank?
das stap 1. Boosdoener ws de onzekerheid in de wereld, over een maand of 3 is dat dus weg.Nopheros schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:06:
[...]
Hoop het voor je, echter je bedoeld dit nieuws denk ik?
"Een medicijn tegen corona is niet snel te verwachten. Ja, Nederlandse wetenschappers hebben een antistof gevonden tegen het virus, maar van een doorbraak is nog geen sprake."
Vind ik nog niet echt heel overtuigend
Maargoed zoals ik al zei ik handel eigenlijk nooit, alleen als ik echt een kans denk te zien en dan ook dikke vette.
Ik zal het snel weten. No guts no glory toch:).
Verwijderd
Succes gast. Ik hoop dat je minimaal een ton paktThommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:08:
[...]
das stap 1. Boosdoener ws de onzekerheid in de wereld, over een maand of 3 is dat dus weg.
Maargoed zoals ik al zei ik handel eigenlijk nooit, alleen als ik echt een kans denk te zien en dan ook dikke vette.
Ik zal het snel weten. No guts no glory toch:).
thx Jaap, jij ook kerel:)Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:10:
[...]
Succes gast. Ik hoop dat je minimaal een ton pakt
Denk ik niet maar het is zeker wel vanVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:06:
[...]
En het is zeker ook de schuld van de Rabobank?
Wc papier jumbo
Wc papier Kruidvat
Wc papier aldi
Wc papier action
Wc papier Lidl
Wc papier Floralys
Wc papier Page
Wc papier Rotale
Wc papier Solo
Ondertussen in de echte wereld mini moon
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 14-03-2020 12:14 ]
Verwijderd
Ik heb nog een voorraad liggen, mocht iemand hier nog wat nodig hebben. Zeer zuivere kwaliteit, 2 euro per gram.Slux schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:12:
[...]
Denk ik niet maar het is zeker wel van
Wc papier jumbo
Wc papier Kruidvat
Wc papier aldi
Wc papier action
Wc papier Lidl
Wc papier Floralys
Wc papier Page
Wc papier Rotale
Wc papier Solo
Ondertussen in de echte wereld mini moon
Potverdomme.....Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:21:
[...]
Ik heb nog een voorraad liggen, mocht iemand hier nog wat nodig hebben. Zeer zuivere kwaliteit, 2 euro per gram.
[Afbeelding]
Ruilen tegen een stukje brood?Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:21:
[...]
Ik heb nog een voorraad liggen, mocht iemand hier nog wat nodig hebben. Zeer zuivere kwaliteit, 2 euro per gram.
[Afbeelding]
Hatsee, jij bent niet bang. Ik hoop met je mee!Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:00:
Uhh ooit gehoord over DCA? Vast wel, maar ik denk om heel eerlijk te zijn dat een 100% entry op 1 bepaalde koers een erg slecht idee is. Je had goed winst gepakt met ICX op 51 cent herinner ik, maar waarom koop je niet in 3 of 4 stappen BTC? Want dat medicijn is op 't best nog maanden verwijderd. Zodra de extent van de besmettingen in Amerika bekend worden, dan droppen de wereldwijde beurzen wel weer. Gezien vanuit de tijdelijke bodem van 13 maart van 3600 USD betaalde je op 5300 USD een premium van ca. 48%, m.a.w. BTC retraced 48% en jij kocht dan all-in. Uhh ik zou die all-in BTC op 5320 USD beslissing nog ff kalibreren nu je nog in de plus staat..Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:00:
Geen snowseal maar wc sealVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:21:
[...]
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
super advies dank je wel voor de moeite en je hebt vast gelijk100% gelijk maar ik volg mijn gevoel; Ik knal erin wanneer ik kansen zie;Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:38:
[...]
Uhh ooit gehoord over DCA? Vast wel, maar ik denk om heel eerlijk te zijn dat een 100% entry op 1 bepaalde koers een erg slecht idee is. Je had goed winst gepakt met ICX op 51 cent herinner ik, maar waarom koop je niet in 3 of 4 stappen BTC? Want dat medicijn is op 't best nog maanden verwijderd. Zodra de extent van de besmettingen in Amerika bekend worden, dan droppen de wereldwijde beurzen wel weer. Gezien vanuit de tijdelijke bodem van 13 maart van 3600 USD betaalde je op 5300 USD een premium van ca. 48%, m.a.w. BTC retraced 48% en jij kocht dan all-in. Uhh ik zou die all-in BTC op 5320 USD beslissing nog ff kalibreren nu je nog in de plus staat..
Markt is flink gedaald, snel gedaald, en de posities die nu op 4 k hebben kunnen kopen zijn de echter traders, die geven die positie niet op voorlopig. Thuisisolaties nemen toe = toename internet = toename verveling = toename crypto. Daarnaast is er toch een halving gepland en als dat samen komt met goed nieuws in de hopelijk nabije toekomst.....
dan zijn de gains gewoon immens en met bovenstaande argumenten te verantwoorden qua risks voor mij.
Tja, je hebt zeker een punt. Anderzijds zou je ook kunnen stellen dat het grootste gedeelte van de onrustige panicsellers nu inmiddels wel zijn of haar crypto van de hand heeft gedaan. Natuurlijk kan er wederom een nieuwe sell-off komen agv slecht corona-nieuws, maar voor de lange termijn kun je toch wel stellen dat de BTC ooit weer een keer rond en ruimer boven de 6k komt te staan. Een ogenschijnlijke geruststelling voor als je er voor de wat langere termijn in zit. Zoals voor ons Thommie (en ikzelf) dat waarschijnlijk het geval is.Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:38:
[...]
Uhh ooit gehoord over DCA? Vast wel, maar ik denk om heel eerlijk te zijn dat een 100% entry op 1 bepaalde koers een erg slecht idee is. Je had goed winst gepakt met ICX op 51 cent herinner ik, maar waarom koop je niet in 3 of 4 stappen BTC? Want dat medicijn is op 't best nog maanden verwijderd. Zodra de extent van de besmettingen in Amerika bekend worden, dan droppen de wereldwijde beurzen wel weer. Gezien vanuit de tijdelijke bodem van 13 maart van 3600 USD betaalde je op 5300 USD een premium van ca. 48%, m.a.w. BTC retraced 48% en jij kocht dan all-in. Uhh ik zou die all-in BTC op 5320 USD beslissing nog ff kalibreren nu je nog in de plus staat..
Kan komende tijd verder dalen, maar de kans is inderdaad groot dat het weer boven de 6k uit zal komen. Daarom ook net weer wat fiat in BTC gestoken.Marcjah schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:48:
[...]
Tja, je hebt zeker een punt. Anderzijds zou je ook kunnen stellen dat het grootste gedeelte van de onrustige panicsellers nu inmiddels wel zijn of haar crypto van de hand heeft gedaan. Natuurlijk kan er wederom een nieuwe sell-off komen agv slecht corona-nieuws, maar voor de lange termijn kun je toch wel stellen dat de BTC ooit weer een keer rond en ruimer boven de 6k komt te staan. Een ogenschijnlijke geruststelling voor als je er voor de wat langere termijn in zit. Zoals voor ons Thommie (en ikzelf) dat waarschijnlijk het geval is.
@Thommie.nl en @Marcjah, ik hoop dat jullie beiden sterke zenuwen hebben, want zoals bijv. met die Tether nieuws van maanden terug was die onzekerheid van een bepaalde tijd. Deze Covid-19 is er één van een onbepaalde tijd, ik denk dat de beurzen sowieso nog angstige dagen zoniet weken tegemoet gaan. Elke trader weet dat ie niet al z'n kruit in één keer moet verschieten. Gaat het lager en je zit all-in, dan ga je mee de diepte in. Maar ja als BTC ooit op 100k staat, dan maakt het niet uit of je nu op 5k of op 3k of nog lager hebt gekocht, maar je moet het maar kunnen niet in je broek te schijten als BTC weer een selloff meemaakt en je dan geen cent extra vrij hebt om je aanschafprijs te verlagen. Dat lijkt mij best een vervelend gevoel.
Ik kan nog niet echt wennen aan het feit dat 100$ nu 2% koersschommeling is. Wat een volatiliteit
Edit:
Fwiw: iedereen die denkt dat hij ook snel de 3k bodem had moeten kopen, die wick was zo snel, system zo overloaded, dat je niet eens de kans had gekregen je buy order in te stellen.
Edit:
Dit vind ik geen handige aanname, verder is er denk ik niet zoveel mis met een beetje kopen voor de lange termijn. Als de corona gekte weer een beetje over is, zullen de koersen vrij snel herstellen verwacht ik (het is een gezondheidscrisis, geen financiële crisis)Thuisisolaties nemen toe = toename internet = toename verveling = toename crypto
Fwiw: iedereen die denkt dat hij ook snel de 3k bodem had moeten kopen, die wick was zo snel, system zo overloaded, dat je niet eens de kans had gekregen je buy order in te stellen.
[ Voor 74% gewijzigd door The_Goat op 14-03-2020 13:25 ]
Je hebt helemaal gelijk. Andere optie is om er een fatsoenlijke (en schadebeperkende) stop-loss tegenaan te zetten, dat heb ik zojuist maar even gedaan. Want je verhaal snijd zeker hout!Sahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:59:
@Thommie.nl en @Marcjah, ik hoop dat jullie beiden sterke zenuwen hebben, want zoals bijv. met die Tether nieuws van maanden terug was die onzekerheid van een bepaalde tijd. Deze Covid-19 is er één van een onbepaalde tijd, ik denk dat de beurzen sowieso nog angstige dagen zoniet weken tegemoet gaan. Elke trader weet dat ie niet al z'n kruit in één keer moet verschieten. Gaat het lager en je zit all-in, dan ga je mee de diepte in. Maar ja als BTC ooit op 100k staat, dan maakt het niet uit of je nu op 5k of op 3k of nog lager hebt gekocht, maar je moet het maar kunnen niet in je broek te schijten als BTC weer een selloff meemaakt en je dan geen cent extra vrij hebt om je aanschafprijs te verlagen. Dat lijkt mij best een vervelend gevoel.
Komt nog wel..The_Goat schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:03:
Ik kan nog niet echt wennen aan het feit dat 100$ nu 2% koersschommeling is. Wat een volatiliteit
Edit:
[...]
Dit vind ik geen handige aanname, verder is er denk ik niet zoveel mis met een beetje kopen voor de lange termijn. Als de corona gekte weer een beetje over is, zullen de koersen vrij snel herstellen verwacht ik (het is een gezondheidscrisis, geen financiële crisis)
zal daar toch mee oppassen, heb het vaker naar beden zien knallen gevolgd door de mega groene kaars.Marcjah schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:25:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Andere optie is om er een fatsoenlijke (en schadebeperkende) stop-loss tegenaan te zetten, dat heb ik zojuist maar even gedaan. Want je verhaal snijd zeker hout!
- Taro
- Niet online
Benieuwd wie je met "onze" bedoeld, onze als zijnde mensen in dit topic of bedoel je op bijv. Tradingview, YouTube, Twitter, etc.? Want ik ben benieuwd wie zich hier überhaupt een TA-expert noemt of heeft genoemd.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:16:
Dat is niet helemaal waar, als je op 3k hebt gekocht heb je meer dan 1,5x zoveel Bitcoin en dus 50k fiat extraSahara schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:59:
Maar ja als BTC ooit op 100k staat, dan maakt het niet uit of je nu op 5k of op 3k of nog lager hebt gekocht
Bizar eigenlijk, dat we zo vlak voor de halving nog de kans krijgen zo goedkoop in te slaan. Hopelijk blijft bitcoin nog een tijdje zo want heb nu ff geen geld.
Er zijn alleen maar experts hier op het forum van peper kwekers tot virologen en alles wat er tussen in zitTaro schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:13:
[...]
Benieuwd wie je met "onze" bedoeld, onze als zijnde mensen in dit topic of bedoel je op bijv. Tradingview, YouTube, Twitter, etc.? Want ik ben benieuwd wie zich hier überhaupt een TA-expert noemt of heeft genoemd.
Een stop loss met de bewegingen van nu moet inderdaad extreem ruim staan wil je dat ie niet wordt geraakt in een run omlaag. BTC kan makkelijk 1000 dollar omlaag om 2 uur later 1500 dollar hoger te staan. Dit is niet echt de tijd voor stop losses. De kans dat het je geld gaat kosten waarbij je hoger terug moet inkopen is veel te groot. Zeker als je koopt voor de langere termijn kan je beter geen stop loss hebben.Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:02:
[...]
zal daar toch mee oppassen, heb het vaker naar beden zien knallen gevolgd door de mega groene kaars.
Verwijderd
Wat ik me afvraag is of deze daling geen nadelig effect gaat hebben op de halfinneying.Tominatie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:29:
Bizar eigenlijk, dat we zo vlak voor de halving nog de kans krijgen zo goedkoop in te slaan. Hopelijk blijft bitcoin nog een tijdje zo want heb nu ff geen geld.
Blockrewards worden al de helft dus het minen wordt er niet aantrekkelijker op. Blablabla network balanceerd dat, ik weet, maar echt positief lijkt het me niet voor het algemene sentiment voor onze harde werkers met de pikhouweel videokaarten.
Maargoed misschien staan we mei wel 12k dus wie weet.
Bitcoin en miners hadden eigenlijk ook weinig problemen op 3K per bitcoin right? Als Bitcoin dan op 6K de halving in gaatVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:50:
[...]
Wat ik me afvraag is of deze daling geen nadelig effect gaat hebben op de halfinneying.
Blockrewards worden al de helft dus het minen wordt er niet aantrekkelijker op. Blablabla network balanceerd dat, ik weet, maar echt positief lijkt het me niet voor het algemene sentiment voor onze harde werkers met de pikhouweel videokaarten.
Maargoed misschien staan we mei wel 12k dus wie weet.
Nja, dat hele netwerk kan me wat. Gewoon keiharde moon naar nieuwe ATH's EOY.
Fuck Nano trouwens Jaap, kut coin.
Verwijderd
Say w000t?Tominatie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:59:
[...]
Bitcoin en miners hadden eigenlijk ook weinig problemen op 3K per bitcoin right? Als Bitcoin dan op 6K de halving in gaat![]()
Even normaal he tegen dat pareltje.
Nee idd wat een hoerenmuntje. Tfoe
Toen verdienden ze goed ja maar toen was de difficulty ook een stuk lager en waren die fee's ook een stuk hoger.Tominatie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:59:
[...]
Bitcoin en miners hadden eigenlijk ook weinig problemen op 3K per bitcoin right? Als Bitcoin dan op 6K de halving in gaat![]()
De miners gaan het nu echt wel moeilijk krijgen.
Volgens mij het @.oisyn het ook al een keer gepost dat er 1000btc uit 2010 zijn verplaatst
https://coingape.com/bitc...uenced-one-miner-reports/
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 14-03-2020 15:15 ]
Slechte nieuw blijft maar binnenstromen, Italie weet niet meer wat ze moeten doen met alle doodskisten en tourisme in europa staat binnenkort helemaal stil. Dit gaat ons veel geld kosten met alle bedrijven die ondersteund moeten gaan worden zodat ze niet omvallen
Op de doodskisten na vind ik het wel goed nieuws, even een resetje van de economie kan geen kwaad, dat bied weer mooie instap momenten.Nopheros schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:18:
Slechte nieuw blijft maar binnenstromen, Italie weet niet meer wat ze moeten doen met alle doodskisten en tourisme in europa staat binnenkort helemaal stil. Dit gaat ons veel geld kosten met alle bedrijven die ondersteund moeten gaan worden zodat ze niet omvallen
Een beurs correctie is prima en dat zal ook altijd blijven gebeuren na een lange periode van stijging. Maar een groot deel van de economie still zetten voor een paar weken, damn... Ik zie rutte de belasting alweer omhoog gooien volgend jaar.Slux schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:23:
[...]
Op de doodskisten na vind ik het wel goed nieuws, even een resetje van de economie kan geen kwaad, dat bied weer mooie instap momenten.
Verwijderd
En niet te vergeten al die middenmoot mensen die weer ontslag krijgen als bedrijven omvallen...Nopheros schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:25:
[...]
Een beurs correctie is prima en dat zal ook altijd blijven gebeuren na een lange periode van stijging. Maar een groot deel van de economie still zetten voor een paar weken, damn... Ik zie rutte de belasting alweer omhoog gooien volgend jaar.
Ik haal mijn CV vast uit het stof mocht het nodig zijn.
- Taro
- Niet online
Hoor zojuist dat de school van mijn kinderen komende week dicht gaat, te weinig leraren over zonder gezondheidsklachten en een ouder van de aangelegen school heeft Corona.
And so it begins...
Het aandelengeld blijft nog mooi even aan de zijkant geparkeerd staan, dat vertrouw ik de komende periode echt niet. Crypto vertrouw ik op dit moment ook niet, maar er is toch weer een en ander groen en vertrouw het net voldoende om het aan te houden.
And so it begins...
Het aandelengeld blijft nog mooi even aan de zijkant geparkeerd staan, dat vertrouw ik de komende periode echt niet. Crypto vertrouw ik op dit moment ook niet, maar er is toch weer een en ander groen en vertrouw het net voldoende om het aan te houden.
Verwijderd
Dat virus is nog te overzien maar verplicht thuiszitten met de kinderen... Mijn god.Taro schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:59:
Hoor zojuist dat de school van mijn kinderen komende week dicht gaat, te weinig leraren over zonder gezondheidsklachten en een ouder van de aangelegen school heeft Corona.
And so it begins...
Dat wordt traden. Heel veel traden.
- Taro
- Niet online
We hadden dit al voorzien, paar Nintendo Switch spellen gedownload en die zijn wel weer 2 weken zoet. Ik kan gelukkig prima thuiswerken, maar mijn vrouw helaas niet, die moet wel de deur uit.
Zou vanavond gaan pokeren met wat vrienden, maar 1 ervan heeft een longaandoening, dus is ook afgeblazen en een verjaardag van morgen ook. Lekker veel vrije tijd, dus inderdaad mooi traden
Zou vanavond gaan pokeren met wat vrienden, maar 1 ervan heeft een longaandoening, dus is ook afgeblazen en een verjaardag van morgen ook. Lekker veel vrije tijd, dus inderdaad mooi traden
Wij hebben gisteren het nieuws gekregen dat we minstens 3 weken moeten thuiswerken. Hoelang dat goed gaat gaan, geen idee. Ik vind het alvast niet erg: meer tijd voor studeren, sport en crypto
Oh ja, en misschien moet ik het gras eens afrijden...
Ik sta trouwens ook nog steeds aan de zijlijn. Ben te weinig thuis vandaag om het in de gaten te houden en de vorige zondagcrash zit nog vers in het geheugen...
Ik sta trouwens ook nog steeds aan de zijlijn. Ben te weinig thuis vandaag om het in de gaten te houden en de vorige zondagcrash zit nog vers in het geheugen...
- Taro
- Niet online
@Imgnrydrmr Thuis werken != vakantie 
Deze Twitteraar heeft ook ingeslagen ivm Corona, maar blijkbaar onderschatten wij de gevolgen in Nederland nog enigszins
Deze Twitteraar heeft ook ingeslagen ivm Corona, maar blijkbaar onderschatten wij de gevolgen in Nederland nog enigszins
[ Voor 73% gewijzigd door Taro op 14-03-2020 17:01 ]
Klopt - maar de verplichte middagpauze valt weg, alsook de 3 uur+ reistijd. Dus veel meer vrije tijd voor bovenstaande
Bad opsec, nooit absolute getallen noemen wat je koopt of hebt. Je laat een spoor achter waar je in de toekomst wellicht spijt van gaat krijgen.Thommie.nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:00:
Ok ben dus flink all in.....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/UauJ5UyjHC6iCWL9nsFXiJW5.jpg?f=fotoalbum_medium)